Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Art de bâtir
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Service de sécurité
                          • Management
                          • Gestionnaire des bâtiments
                          • Conseiller en prévention
                          • Account Executive
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Chargé/e d'affaires en industrie
                          • Chargé/e de projet
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Chef/fe de projet civil

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          5


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Art de bâtir
                          14






                          44 résultats pour Facility Manager à Kontich dans un rayon de 30 km

                          Site Facility Manager

                          PROGRESSIVE
                          Antwerpen
                          Vacature: Site Facility Manager Ben jij een ervaren Facility Manager die klaar is voor een nieuw, uitdagend project? Voor de integratie van deze nieuwe site ben ik op zoek naar een Site Facility Manager die zorgt voor een vlekkeloze overgang en operationele gereedheid. Als Site Facility Manager zorg je voor de succesvolle integratie van het project in de bestaande O&P Europe business. * Ervaring: 10+ jaar in Facility Management, inclusief relocatieprojecten en transformaties.
                          Vacature: Site Facility Manager Ben jij een ervaren Facility Manager die klaar is voor een nieuw, uitdagend project? Voor de integratie van deze nieuwe site ben ik op zoek naar een Site Facility Manager die zorgt voor een vlekkeloze overgang en operationele gereedheid. Als Site Facility Manager zorg je voor de succesvolle integratie van het project in de bestaande O&P Europe business. * Ervaring: 10+ jaar in Facility Management, inclusief relocatieprojecten en transformaties.
                          plus
                          Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Functieomschrijving Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving.
                          Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Functieomschrijving Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving.
                          plus
                          * Algemeen Beheer 2.0 BVBA * ANTWERPEN Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Als beheerder (syndicus) bied je vooral oplossingen problemen die klanten jou voorleggen. Deze problemen verschillen onderling sterk en kunnen zowel technisch, adminstratief, boekhoudkundig als juridisch zijn. * Ook het leiden van Algemene Vergaderingen van behoort tot het takenpakket. Jouw profiel * Je bent organisatorisch sterk. * Je kan probleemoplossend en klantgericht werken. * Je bent klantvriendelijk. * Je bent een teamspeler. * Rijbewijs is een meerwaarde.
                          * Algemeen Beheer 2.0 BVBA * ANTWERPEN Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Als beheerder (syndicus) bied je vooral oplossingen problemen die klanten jou voorleggen. Deze problemen verschillen onderling sterk en kunnen zowel technisch, adminstratief, boekhoudkundig als juridisch zijn. * Ook het leiden van Algemene Vergaderingen van behoort tot het takenpakket. Jouw profiel * Je bent organisatorisch sterk. * Je kan probleemoplossend en klantgericht werken. * Je bent klantvriendelijk. * Je bent een teamspeler. * Rijbewijs is een meerwaarde.
                          plus
                          Ter versterking van ons team zoeken wij een gedreven Gebouwenbeheerder (Syndicus) die met overzicht en daadkracht een portefeuille van gebouwen beheert.
                          Ter versterking van ons team zoeken wij een gedreven Gebouwenbeheerder (Syndicus) die met overzicht en daadkracht een portefeuille van gebouwen beheert.
                          plus
                          Gemeente Aartselaar * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Lokaal bestuur Aartselaar - Bij Lokaal Bestuur Aartselaar geven een 170-tal medewerkers elke dag het beste van zichzelf. Wil jij hier ook graag deel van uitmaken, dan hebben we voor jou een boeiende functie in de aanbieding! Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Geef richting aan het technisch en facilitair hart van Aartselaar - Jouw impact - Als Hoofd Technisch & Facilitair Beheer speel je een sleutelrol in het uitbouwen van een efficiënte, veilige en toekomstgerichte leefomgeving. Je ontwikkelt een heldere langetermijnvisie voor het technisch en logistiek beheer van Aartselaar en vertaalt die naar concrete plannen, realisaties en verbeteringen die onze inwoners elke dag ervaren. Je werkt rond domeinen zoals openbare werken, groen & beleving, patrimoniumbeheer en ev
                          Gemeente Aartselaar * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Lokaal bestuur Aartselaar - Bij Lokaal Bestuur Aartselaar geven een 170-tal medewerkers elke dag het beste van zichzelf. Wil jij hier ook graag deel van uitmaken, dan hebben we voor jou een boeiende functie in de aanbieding! Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Geef richting aan het technisch en facilitair hart van Aartselaar - Jouw impact - Als Hoofd Technisch & Facilitair Beheer speel je een sleutelrol in het uitbouwen van een efficiënte, veilige en toekomstgerichte leefomgeving. Je ontwikkelt een heldere langetermijnvisie voor het technisch en logistiek beheer van Aartselaar en vertaalt die naar concrete plannen, realisaties en verbeteringen die onze inwoners elke dag ervaren. Je werkt rond domeinen zoals openbare werken, groen & beleving, patrimoniumbeheer en ev
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 39 offres d’emploi similaires.

                          En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Pour renforcer notre organisation en pleine croissance, nous recherchons un Ingénieur Project Manager (ou profils similaires tels que Project Engineer, Technical Project Lead, Railway Engineer, Rolling Stock Specialist, System Engineer) souhaitant assumer les responsabilités techniques, l'exécution, le contact client et les résultats de projet. En tant qu'Ingénieur Project Manager, vous êtes le point de contact central de nos projets ferroviaires et de nos activités sur le matériel roulant. * Une opportunité d'évolution vers Senior
                          En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Pour renforcer notre organisation en pleine croissance, nous recherchons un Ingénieur Project Manager (ou profils similaires tels que Project Engineer, Technical Project Lead, Railway Engineer, Rolling Stock Specialist, System Engineer) souhaitant assumer les responsabilités techniques, l'exécution, le contact client et les résultats de projet. En tant qu'Ingénieur Project Manager, vous êtes le point de contact central de nos projets ferroviaires et de nos activités sur le matériel roulant. * Une opportunité d'évolution vers Senior
                          plus
                          Standaardiseren van facility-processen en zorgen voor duidelijke werkinstructies. * 2–5 jaar relevante ervaring, bijvoorbeeld binnen techniek, facility of technische administratie.
                          Standaardiseren van facility-processen en zorgen voor duidelijke werkinstructies. * 2–5 jaar relevante ervaring, bijvoorbeeld binnen techniek, facility of technische administratie.
                          plus
                          Eindverantwoordelijk voor het Belux-contractportfolio (±49 contracten) binnen hygiene, facility en ondersteunende diensten. * Werken binnen uiteenlopende categorieën: HR, Fleet, MRO, Logistics en Facility. * Ervaring in categorieën zoals facility, hygiene, HR, fleet, MRO, logistics
                          Eindverantwoordelijk voor het Belux-contractportfolio (±49 contracten) binnen hygiene, facility en ondersteunende diensten. * Werken binnen uiteenlopende categorieën: HR, Fleet, MRO, Logistics en Facility. * Ervaring in categorieën zoals facility, hygiene, HR, fleet, MRO, logistics
                          plus
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische HVAC installaties in gebouwen. Door onze aanhoudende groei zijn we op zoek naar een Contract Manager om ons team te versterken (m/v/x). Als Contract Manager bij ons ben jij dé spil tussen klanten, team en organisatie.
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische HVAC installaties in gebouwen. Door onze aanhoudende groei zijn we op zoek naar een Contract Manager om ons team te versterken (m/v/x). Als Contract Manager bij ons ben jij dé spil tussen klanten, team en organisatie.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Voor onze partner, een internationale speler met een sterke Belgische verankering, zijn wij op zoek naar een Civil Project Engineer / Project Manager voor de Technology Department in Hoboken. Als Civil Project Engineer / Project Manager werk je aan industriële projecten met een aanzienlijke civiele scope. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Voor onze partner, een internationale speler met een sterke Belgische verankering, zijn wij op zoek naar een Civil Project Engineer / Project Manager voor de Technology Department in Hoboken. Als Civil Project Engineer / Project Manager werk je aan industriële projecten met een aanzienlijke civiele scope. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Voor onze partner, een internationale speler met een sterke Belgische verankering, zoeken wij een Civil Project Manager voor hun site in het zuiden van Antwerpen. Als Civil Project Manager ben je verantwoordelijk voor het coördineren en realiseren van investeringsprojecten op een industriële site met complexe technische uitdagingen. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Voor onze partner, een internationale speler met een sterke Belgische verankering, zoeken wij een Civil Project Manager voor hun site in het zuiden van Antwerpen. Als Civil Project Manager ben je verantwoordelijk voor het coördineren en realiseren van investeringsprojecten op een industriële site met complexe technische uitdagingen. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          Binnen die context komt ruimte vrij voor een Account Manager die duurzame klantrelaties bouwt en groei realiseert in de regio Noord. * Een bestaande klantenportefeuille vormt het vertrekpunt (productie, logistiek, pharma, retail, hospitality, facility services).
                          Binnen die context komt ruimte vrij voor een Account Manager die duurzame klantrelaties bouwt en groei realiseert in de regio Noord. * Een bestaande klantenportefeuille vormt het vertrekpunt (productie, logistiek, pharma, retail, hospitality, facility services).
                          plus
                          Denk aan duurzame huurmodellen, preventief onderhoud en geïntegreerde facility-oplossingen die dagelijks zichtbaar zijn in kantoren, retail, hospitality, leisure en industriële omgevingen. Dit is het moment waarop een Key Account Manager daadwerkelijk de richting kan meebepalen.
                          Denk aan duurzame huurmodellen, preventief onderhoud en geïntegreerde facility-oplossingen die dagelijks zichtbaar zijn in kantoren, retail, hospitality, leisure en industriële omgevingen. Dit is het moment waarop een Key Account Manager daadwerkelijk de richting kan meebepalen.
                          plus
                          Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. * Een eerdere ervaring met of een opleiding in Facility of Quality Management in een KMO omgeving is een grote plus.
                          Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. * Een eerdere ervaring met of een opleiding in Facility of Quality Management in een KMO omgeving is een grote plus.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Op regelmatige basis afstemmen met de opdrachtnemer, projectleiders en technisch manager over de waarnemingen.  * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Op regelmatige basis afstemmen met de opdrachtnemer, projectleiders en technisch manager over de waarnemingen.  * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische installaties in gebouwen. * Verzorgen van interne communicatie: samenwerken met de service desk voor de pla
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische installaties in gebouwen. * Verzorgen van interne communicatie: samenwerken met de service desk voor de pla
                          plus
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities.
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities.
                          plus
                          Concor Facility Services NV • Dagelijkse coaching, opvolging en opleiding van Branch Managers en Teamleaders. • Bachelor- of masterdiploma in Facility Management, Bedrijfsmanagement, Logistiek of Technisch Beheer.
                          Concor Facility Services NV • Dagelijkse coaching, opvolging en opleiding van Branch Managers en Teamleaders. • Bachelor- of masterdiploma in Facility Management, Bedrijfsmanagement, Logistiek of Technisch Beheer.
                          plus
                          As Senior Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. * Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and rates based on the presentation folder and price information. * Maintain close collaboration with the & Marketing and the F & B Manager to exchange information and thus to classify Sales activities. * Informing and educating contacts about facilities, amenities, possibilities and prices, based on presentation folder and price information. * Minimum 7-years experience within a Sales Department, including 3 years in Sales Manager or equivalent position * The Senior Sales Manager could also be promoted to Director if the c
                          As Senior Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. * Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and rates based on the presentation folder and price information. * Maintain close collaboration with the & Marketing and the F & B Manager to exchange information and thus to classify Sales activities. * Informing and educating contacts about facilities, amenities, possibilities and prices, based on presentation folder and price information. * Minimum 7-years experience within a Sales Department, including 3 years in Sales Manager or equivalent position * The Senior Sales Manager could also be promoted to Director if the c
                          plus
                          As Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. * Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and rates based on the presentation folder and price information. * Maintain close collaboration with the & Marketing and the F & B Manager to exchange information and thus to classify Sales activities. * Informing and educating contacts about facilities, amenities, possibilities and prices, based on presentation folder and price information.
                          As Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. * Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and rates based on the presentation folder and price information. * Maintain close collaboration with the & Marketing and the F & B Manager to exchange information and thus to classify Sales activities. * Informing and educating contacts about facilities, amenities, possibilities and prices, based on presentation folder and price information.
                          plus
                          Of course, in addition to the costs of purchasing an EV, there are also costs for placing a charging facility, for example at the employee's home. * Fleet managers, Human Resources en/of en directieleden
                          Of course, in addition to the costs of purchasing an EV, there are also costs for placing a charging facility, for example at the employee's home. * Fleet managers, Human Resources en/of en directieleden
                          plus
                          Daoust * Zaventem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Travailler te rend fier ? Alors Daoust est l'entreprise qu'il te faut ! Une belle aventure caractérisée par nos valeurs, notre vision d'avenir et notre volonté d'inscrire l'entreprise dans la continuité. Nous accordons beaucoup d'importance tant à la qualité de nos services qu'à nos divers engagements, notamment écologiques. Raison pour laquelle nous sommes fiers d'être reconnus comme Top Employer depuis 5 ans ; et d'avoir reçu le label CO2 Neutral en 2023. Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management. Welcome to the Family ! Vos responsabilités - Pour notre client, spécialisé dans la gestion de services de propreté en milieu aéroportuaire, nous recrutons un.e Resp
                          Daoust * Zaventem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Travailler te rend fier ? Alors Daoust est l'entreprise qu'il te faut ! Une belle aventure caractérisée par nos valeurs, notre vision d'avenir et notre volonté d'inscrire l'entreprise dans la continuité. Nous accordons beaucoup d'importance tant à la qualité de nos services qu'à nos divers engagements, notamment écologiques. Raison pour laquelle nous sommes fiers d'être reconnus comme Top Employer depuis 5 ans ; et d'avoir reçu le label CO2 Neutral en 2023. Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management. Welcome to the Family ! Vos responsabilités - Pour notre client, spécialisé dans la gestion de services de propreté en milieu aéroportuaire, nous recrutons un.e Resp
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, en duurzaamheid.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, en duurzaamheid.
                          plus
                          En tant que « ICT Helpdesk Officer », tu feras partie de la Cellule ICT et Facilities de Child Focus.
                          En tant que « ICT Helpdesk Officer », tu feras partie de la Cellule ICT et Facilities de Child Focus.
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Facility Manager à Kontich?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Facility Manager à Kontich est de 50.100 €. Les salaires de Facility Manager à Kontich vont de 43.300 € à 61.000 €.