Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Immobilier
                          • Communication
                          • Néerlandais
                          • Entretien
                          • Administration
                          • Management
                          • Gestionnaire des bâtiments
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Concepteur/trice-Réalisateur/trice
                          • Accompagnant/e
                          • Acheteur/se technique
                          • Agent/e de planification
                          • Agent/e helpdesk 1ère ligne

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          8


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Immobilier
                          10






                          50 résultats pour Facility Manager à Evere dans un rayon de 30 km

                          Facility Manager

                          Brussels Gate
                          Grand-Bigard
                          Nous recherchons un(e) Facility Manager expérimenté(e) et motivé(e) pour renforcer notre équipe.
                          Nous recherchons un(e) Facility Manager expérimenté(e) et motivé(e) pour renforcer notre équipe.
                          Voor onze schoolsite in Boom (Beukenlaan 44/B1) zoeken we een inwonende gebouwbeheerder.
                          Voor onze schoolsite in Boom (Beukenlaan 44/B1) zoeken we een inwonende gebouwbeheerder.
                          NOUVEAU
                          Als gebouwbeheerder bij lokaal bestuur Zaventem zorg je ervoor dat alle gemeentelijke gebouwen kwaliteitsvol worden onderhouden, veilig én energiezuinig blijven.
                          Als gebouwbeheerder bij lokaal bestuur Zaventem zorg je ervoor dat alle gemeentelijke gebouwen kwaliteitsvol worden onderhouden, veilig én energiezuinig blijven.
                          plus
                          Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Functieomschrijving Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving.
                          Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Functieomschrijving Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving.
                          plus
                          Ter versterking van ons team zoeken wij een gedreven Gebouwenbeheerder (Syndicus) die met overzicht en daadkracht een portefeuille van gebouwen beheert.
                          Ter versterking van ons team zoeken wij een gedreven Gebouwenbeheerder (Syndicus) die met overzicht en daadkracht een portefeuille van gebouwen beheert.
                          plus
                          Gemeente Aartselaar * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Lokaal bestuur Aartselaar - Bij Lokaal Bestuur Aartselaar geven een 170-tal medewerkers elke dag het beste van zichzelf. Wil jij hier ook graag deel van uitmaken, dan hebben we voor jou een boeiende functie in de aanbieding! Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Geef richting aan het technisch en facilitair hart van Aartselaar - Jouw impact - Als Hoofd Technisch & Facilitair Beheer speel je een sleutelrol in het uitbouwen van een efficiënte, veilige en toekomstgerichte leefomgeving. Je ontwikkelt een heldere langetermijnvisie voor het technisch en logistiek beheer van Aartselaar en vertaalt die naar concrete plannen, realisaties en verbeteringen die onze inwoners elke dag ervaren. Je werkt rond domeinen zoals openbare werken, groen & beleving, patrimoniumbeheer en ev
                          Gemeente Aartselaar * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Lokaal bestuur Aartselaar - Bij Lokaal Bestuur Aartselaar geven een 170-tal medewerkers elke dag het beste van zichzelf. Wil jij hier ook graag deel van uitmaken, dan hebben we voor jou een boeiende functie in de aanbieding! Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Geef richting aan het technisch en facilitair hart van Aartselaar - Jouw impact - Als Hoofd Technisch & Facilitair Beheer speel je een sleutelrol in het uitbouwen van een efficiënte, veilige en toekomstgerichte leefomgeving. Je ontwikkelt een heldere langetermijnvisie voor het technisch en logistiek beheer van Aartselaar en vertaalt die naar concrete plannen, realisaties en verbeteringen die onze inwoners elke dag ervaren. Je werkt rond domeinen zoals openbare werken, groen & beleving, patrimoniumbeheer en ev
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 44 offres d’emploi similaires.

                          En tant que Facility Coordinator, vous jouez un rôle clé dans la gestion quotidienne de nos services facilitaires et veillez, pour notre site situé au centre de Bruxelles, à offrir un environnement de travail agréable, sûr et bien organisé. * Facility Requests : Vous soutenez le et traitez les demandes liées aux facilities avec soin et efficacité.
                          En tant que Facility Coordinator, vous jouez un rôle clé dans la gestion quotidienne de nos services facilitaires et veillez, pour notre site situé au centre de Bruxelles, à offrir un environnement de travail agréable, sûr et bien organisé. * Facility Requests : Vous soutenez le et traitez les demandes liées aux facilities avec soin et efficacité.
                          plus
                          As General Manager, you will play a key role in developing the Club's business in line with our company mission. * Strong involvement in & development of membership sales through active coaching of Sales Manager & sales team * Manage club operations to ensure effective service delivery and member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Work with territory Facility Management team to ensure effective on-going preventative maintenance of the club * Minimum of 8 years' experience in a senior management role, ideally within hospitality, facility management, fitness, or retail. * Experience in managing and developing managers The position of General Manager is a full-time role based in Brussels
                          As General Manager, you will play a key role in developing the Club's business in line with our company mission. * Strong involvement in & development of membership sales through active coaching of Sales Manager & sales team * Manage club operations to ensure effective service delivery and member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Work with territory Facility Management team to ensure effective on-going preventative maintenance of the club * Minimum of 8 years' experience in a senior management role, ideally within hospitality, facility management, fitness, or retail. * Experience in managing and developing managers The position of General Manager is a full-time role based in Brussels
                          plus
                          Based in Wieze, Belgium, the trilingual Senior Manager Customs & Trade Europe leads and integrates all customs and trade activities across Europe. All production plants and supply chain facilities in Europe are in scope.
                          Based in Wieze, Belgium, the trilingual Senior Manager Customs & Trade Europe leads and integrates all customs and trade activities across Europe. All production plants and supply chain facilities in Europe are in scope.
                          plus
                          Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA.
                          Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA.
                          plus
                          Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA.
                          Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA.
                          plus
                          Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. Als Cluster Manager ben je verantwoordelijk voor de groei en rentabiliteit van het agentschap.
                          Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. Als Cluster Manager ben je verantwoordelijk voor de groei en rentabiliteit van het agentschap.
                          plus
                          The HSE Coordinator plays a crucial role in developing, implementing, and maintaining a strong safety culture within the manufacturing facility in Halle. The HSE Coordinator works closely with the Operations Manager of a specific department to improve safety performance and foster a culture of responsibility. * Actively contribute to building and strengthening a safety culture within the organization, in close collaboration with the Operations Manager of the relevant department. * Support the Operations Manager in incident and accident management within the department, including Root Cause Analysis (RCA), reconstructions, action plans, and corrective measures. * Participate in meetings about new projects within your area, ensuring the safe implementation of new machines and installations in collaborat
                          The HSE Coordinator plays a crucial role in developing, implementing, and maintaining a strong safety culture within the manufacturing facility in Halle. The HSE Coordinator works closely with the Operations Manager of a specific department to improve safety performance and foster a culture of responsibility. * Actively contribute to building and strengthening a safety culture within the organization, in close collaboration with the Operations Manager of the relevant department. * Support the Operations Manager in incident and accident management within the department, including Root Cause Analysis (RCA), reconstructions, action plans, and corrective measures. * Participate in meetings about new projects within your area, ensuring the safe implementation of new machines and installations in collaborat
                          plus
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities.
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities.
                          plus
                          De afdeling bestaat uit een 25-tal medewerkers (o.a. developers, analisten, testers, product managers en een software architect) verdeeld over verschillende teams. We spreken over applicaties binnen het domein onderwijs (studentenadministratie en leeromgeving), onderzoek, maar evengoed toepassingen die gebruikt worden binnen HR, Finance, Facility management, communicatie, vallen binnen je scope.
                          De afdeling bestaat uit een 25-tal medewerkers (o.a. developers, analisten, testers, product managers en een software architect) verdeeld over verschillende teams. We spreken over applicaties binnen het domein onderwijs (studentenadministratie en leeromgeving), onderzoek, maar evengoed toepassingen die gebruikt worden binnen HR, Finance, Facility management, communicatie, vallen binnen je scope.
                          plus
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. VINCI Facilities op zoek naar een DESIGN & BUILD ENGINEER (regio Brussel / Vlaams-Brabant). * Projectdocumentatie en rapportage: Zorgen voor een goed beheer van alle projectdocumenten en rapporteren over de voortgan
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. VINCI Facilities op zoek naar een DESIGN & BUILD ENGINEER (regio Brussel / Vlaams-Brabant). * Projectdocumentatie en rapportage: Zorgen voor een goed beheer van alle projectdocumenten en rapporteren over de voortgan
                          plus
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities prend soin des bâtiments, des occupants et de l'environnement. Au sein du groupe VINCI Energies, VINCI Facilities est un acteur majeur dans le domaine du Facility Management et de la maintenance multitechnique. VINCI Facilities propose une gamme complète de services de maintenance, comprenant la gestion et l'exploitation, la maintenance corrective et préventive systématique et conditionnelle. De plus, VINCI Facilities offre un soutien à long terme avec des solutions facilitaires sur mesure. VINCI Facilities est à la recherche d'un DESIGN & BUILD ENGINEER (région Bruxelles / Brabant flamand). Documentation et reporting : Assurer une gestion rigoureuse des documents du projet et rendre compte de l'avancemen
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities prend soin des bâtiments, des occupants et de l'environnement. Au sein du groupe VINCI Energies, VINCI Facilities est un acteur majeur dans le domaine du Facility Management et de la maintenance multitechnique. VINCI Facilities propose une gamme complète de services de maintenance, comprenant la gestion et l'exploitation, la maintenance corrective et préventive systématique et conditionnelle. De plus, VINCI Facilities offre un soutien à long terme avec des solutions facilitaires sur mesure. VINCI Facilities est à la recherche d'un DESIGN & BUILD ENGINEER (région Bruxelles / Brabant flamand). Documentation et reporting : Assurer une gestion rigoureuse des documents du projet et rendre compte de l'avancemen
                          plus
                          Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. * Een eerdere ervaring met of een opleiding in Facility of Quality Management in een KMO omgeving is een grote plus.
                          Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. * Een eerdere ervaring met of een opleiding in Facility of Quality Management in een KMO omgeving is een grote plus.
                          plus
                          Als Junior Site Manager maak je deel uit van de afdeling Network Infrastructure binnen de Business Unit Network Development & Operations. Omdat de huidige Site Manager doorgroeit naar Contract Management, ontstaat er ruimte voor een nieuw talent om deze functie op te pakken – een mooie kans om je te ontwikkelen tot volwaardig Site Manager. * Kennis van datacenterinfrastructuur of facility management is een pré.
                          Als Junior Site Manager maak je deel uit van de afdeling Network Infrastructure binnen de Business Unit Network Development & Operations. Omdat de huidige Site Manager doorgroeit naar Contract Management, ontstaat er ruimte voor een nieuw talent om deze functie op te pakken – een mooie kans om je te ontwikkelen tot volwaardig Site Manager. * Kennis van datacenterinfrastructuur of facility management is een pré.
                          plus
                          Concor Facility Services NV • Dagelijkse coaching, opvolging en opleiding van Branch Managers en Teamleaders. • Bachelor- of masterdiploma in Facility Management, Bedrijfsmanagement, Logistiek of Technisch Beheer.
                          Concor Facility Services NV • Dagelijkse coaching, opvolging en opleiding van Branch Managers en Teamleaders. • Bachelor- of masterdiploma in Facility Management, Bedrijfsmanagement, Logistiek of Technisch Beheer.
                          plus
                          As a Talent & Office Manager, you play a key supporting role across HR, recruitment, and office administration. * Manage onboarding and offboarding processes * Prepare and manage contracts, subsidies, and confidential documents * Handle incoming documents, supplier administration, and office facilities
                          As a Talent & Office Manager, you play a key supporting role across HR, recruitment, and office administration. * Manage onboarding and offboarding processes * Prepare and manage contracts, subsidies, and confidential documents * Handle incoming documents, supplier administration, and office facilities
                          plus
                          De productie van cel- en gentherapieën vraagt daarbij specifieke kennis/ervaring met betrekking tot productieprocessen, de kwaliteitscontroles (QC), materialen en Facility, Utilities, Equipment en Software (FUE S). * Kwalificatie, validatie en onderhoud van Facility, Utilities, Equipment en Software (FUES),
                          De productie van cel- en gentherapieën vraagt daarbij specifieke kennis/ervaring met betrekking tot productieprocessen, de kwaliteitscontroles (QC), materialen en Facility, Utilities, Equipment en Software (FUE S). * Kwalificatie, validatie en onderhoud van Facility, Utilities, Equipment en Software (FUES),
                          plus
                          NOUVEAU
                          En tant que Facility Engineer, vous assurez le suivi administratif et contractuel des projets et suivez le budget. Vous êtes titulaire d'un master d'ingénieur en électromécanique ou d'un master d'ingénieur ou de Facility Management avec une expérience professionnelle équivalente.
                          En tant que Facility Engineer, vous assurez le suivi administratif et contractuel des projets et suivez le budget. Vous êtes titulaire d'un master d'ingénieur en électromécanique ou d'un master d'ingénieur ou de Facility Management avec une expérience professionnelle équivalente.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Facility Manager à Evere?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Facility Manager à Evere est de 50.100 €. Les salaires de Facility Manager à Evere vont de 43.300 € à 61.000 €.