Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Immobilier
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Service de sécurité
                          • Entretien
                          • Français
                          • Gestionnaire des bâtiments
                          • Chargé/e de mission
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Conseiller en prévention
                          • Coordinateur/rice de projet
                          • Gérant/e de contrats
                          • Ingénieur/e climatisation ventilation chauffage
                          • Account Executive

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          15


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Immobilier
                          22






                          103 résultats pour Facility Manager

                          Facility Manager

                          Brussels Gate
                          Grand-Bigard
                          Nous recherchons un(e) Facility Manager expérimenté(e) et motivé(e) pour renforcer notre équipe.
                          Nous recherchons un(e) Facility Manager expérimenté(e) et motivé(e) pour renforcer notre équipe.
                          Pour notre client, actif dans le secteur du fret aérien, nous recherchons un.e Facility Manager pour piloter les opérations de maintenance, superviser les installations et garantir la conformité des infrastructures de l'aéroport de Liège. * Vous justifiez d'une expérience probante en gestion de bâtiments ou en facility management.
                          Pour notre client, actif dans le secteur du fret aérien, nous recherchons un.e Facility Manager pour piloter les opérations de maintenance, superviser les installations et garantir la conformité des infrastructures de l'aéroport de Liège. * Vous justifiez d'une expérience probante en gestion de bâtiments ou en facility management.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vacature: Site Facility Manager Ben jij een ervaren Facility Manager die klaar is voor een nieuw, uitdagend project? Voor de integratie van deze nieuwe site ben ik op zoek naar een Site Facility Manager die zorgt voor een vlekkeloze overgang en operationele gereedheid. Als Site Facility Manager zorg je voor de succesvolle integratie van het project in de bestaande O&P Europe business. * Ervaring: 10+ jaar in Facility Management, inclusief relocatieprojecten en transformaties.
                          Vacature: Site Facility Manager Ben jij een ervaren Facility Manager die klaar is voor een nieuw, uitdagend project? Voor de integratie van deze nieuwe site ben ik op zoek naar een Site Facility Manager die zorgt voor een vlekkeloze overgang en operationele gereedheid. Als Site Facility Manager zorg je voor de succesvolle integratie van het project in de bestaande O&P Europe business. * Ervaring: 10+ jaar in Facility Management, inclusief relocatieprojecten en transformaties.
                          plus
                          Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Functieomschrijving Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving.
                          Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Functieomschrijving Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving.
                          plus
                          * Algemeen Beheer 2.0 BVBA * ANTWERPEN Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Als beheerder (syndicus) bied je vooral oplossingen problemen die klanten jou voorleggen. Deze problemen verschillen onderling sterk en kunnen zowel technisch, adminstratief, boekhoudkundig als juridisch zijn. * Ook het leiden van Algemene Vergaderingen van behoort tot het takenpakket. Jouw profiel * Je bent organisatorisch sterk. * Je kan probleemoplossend en klantgericht werken. * Je bent klantvriendelijk. * Je bent een teamspeler. * Rijbewijs is een meerwaarde.
                          * Algemeen Beheer 2.0 BVBA * ANTWERPEN Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Als beheerder (syndicus) bied je vooral oplossingen problemen die klanten jou voorleggen. Deze problemen verschillen onderling sterk en kunnen zowel technisch, adminstratief, boekhoudkundig als juridisch zijn. * Ook het leiden van Algemene Vergaderingen van behoort tot het takenpakket. Jouw profiel * Je bent organisatorisch sterk. * Je kan probleemoplossend en klantgericht werken. * Je bent klantvriendelijk. * Je bent een teamspeler. * Rijbewijs is een meerwaarde.
                          plus
                          Blokbeheer BV * VARENDONK - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Het dagelijkse beheer van de aan jou toegekende appartementsgebouwen, op administratief, technisch en financieel vlak - voor de eigenaars van deze gebouwen, ben jij het eerste aanspreekpunt * Je verzorgt de communicatie met de van deze gebouwen * Je onderhoudt goede relaties met leveranciers * Je volgt de lopende dossiers op m.b.t. jouw gebouwen (schadedossiers, herstellingswerken, onderhoudswerken, keuringen en attesten, ..) * Je organiseert en leidt de jaarlijkse (avond-) vergadering van deze gebouwen * Je voert de beslissingen uit die door de algemene vergadering werden genomen en geeft hiervoor de noodzakelijke opdrachten - Jouw profiel * Je beschikt over een bachelordiploma of hebt relevante werkervaring in een gelijkaardige functie * Je kan zelfstandig werken en plannen
                          Blokbeheer BV * VARENDONK - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Het dagelijkse beheer van de aan jou toegekende appartementsgebouwen, op administratief, technisch en financieel vlak - voor de eigenaars van deze gebouwen, ben jij het eerste aanspreekpunt * Je verzorgt de communicatie met de van deze gebouwen * Je onderhoudt goede relaties met leveranciers * Je volgt de lopende dossiers op m.b.t. jouw gebouwen (schadedossiers, herstellingswerken, onderhoudswerken, keuringen en attesten, ..) * Je organiseert en leidt de jaarlijkse (avond-) vergadering van deze gebouwen * Je voert de beslissingen uit die door de algemene vergadering werden genomen en geeft hiervoor de noodzakelijke opdrachten - Jouw profiel * Je beschikt over een bachelordiploma of hebt relevante werkervaring in een gelijkaardige functie * Je kan zelfstandig werken en plannen
                          plus
                          Ter versterking van ons team zoeken wij een gedreven Gebouwenbeheerder (Syndicus) die met overzicht en daadkracht een portefeuille van gebouwen beheert.
                          Ter versterking van ons team zoeken wij een gedreven Gebouwenbeheerder (Syndicus) die met overzicht en daadkracht een portefeuille van gebouwen beheert.
                          plus
                          Gemeente Aartselaar * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Lokaal bestuur Aartselaar - Bij Lokaal Bestuur Aartselaar geven een 170-tal medewerkers elke dag het beste van zichzelf. Wil jij hier ook graag deel van uitmaken, dan hebben we voor jou een boeiende functie in de aanbieding! Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Geef richting aan het technisch en facilitair hart van Aartselaar - Jouw impact - Als Hoofd Technisch & Facilitair Beheer speel je een sleutelrol in het uitbouwen van een efficiënte, veilige en toekomstgerichte leefomgeving. Je ontwikkelt een heldere langetermijnvisie voor het technisch en logistiek beheer van Aartselaar en vertaalt die naar concrete plannen, realisaties en verbeteringen die onze inwoners elke dag ervaren. Je werkt rond domeinen zoals openbare werken, groen & beleving, patrimoniumbeheer en ev
                          Gemeente Aartselaar * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Lokaal bestuur Aartselaar - Bij Lokaal Bestuur Aartselaar geven een 170-tal medewerkers elke dag het beste van zichzelf. Wil jij hier ook graag deel van uitmaken, dan hebben we voor jou een boeiende functie in de aanbieding! Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Geef richting aan het technisch en facilitair hart van Aartselaar - Jouw impact - Als Hoofd Technisch & Facilitair Beheer speel je een sleutelrol in het uitbouwen van een efficiënte, veilige en toekomstgerichte leefomgeving. Je ontwikkelt een heldere langetermijnvisie voor het technisch en logistiek beheer van Aartselaar en vertaalt die naar concrete plannen, realisaties en verbeteringen die onze inwoners elke dag ervaren. Je werkt rond domeinen zoals openbare werken, groen & beleving, patrimoniumbeheer en ev
                          plus
                          Manpower * FERNELMONT * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Lieu : Province de Namur - Contrat : CDI - Horaire : Jour - Contact : Julie Clamot – La division de recrutement et de sélection de Manpower, spécialisée dans les profils techniques, recherche pour l'un de ses clients un(e) Responsable Technique – Installations Électriques (H/F). Notre mission ? Vous accompagner vers une nouvelle étape de votre carrière avec un contrat à durée indéterminée. Rejoignez une entreprise active dans la gestion et la maintenance d'installations électriques pour des infrastructures stratégiques, et apportez votre expertise dans la modernisation et la mise en conformité des bâtiments. Vos responsabilités * Garantir le bon fonctionnement et la conformité des installations électriques et équipements.
                          Manpower * FERNELMONT * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Lieu : Province de Namur - Contrat : CDI - Horaire : Jour - Contact : Julie Clamot – La division de recrutement et de sélection de Manpower, spécialisée dans les profils techniques, recherche pour l'un de ses clients un(e) Responsable Technique – Installations Électriques (H/F). Notre mission ? Vous accompagner vers une nouvelle étape de votre carrière avec un contrat à durée indéterminée. Rejoignez une entreprise active dans la gestion et la maintenance d'installations électriques pour des infrastructures stratégiques, et apportez votre expertise dans la modernisation et la mise en conformité des bâtiments. Vos responsabilités * Garantir le bon fonctionnement et la conformité des installations électriques et équipements.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 91 offres d’emploi similaires.

                          En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Pour renforcer notre organisation en pleine croissance, nous recherchons un Ingénieur Project Manager (ou profils similaires tels que Project Engineer, Technical Project Lead, Railway Engineer, Rolling Stock Specialist, System Engineer) souhaitant assumer les responsabilités techniques, l'exécution, le contact client et les résultats de projet. En tant qu'Ingénieur Project Manager, vous êtes le point de contact central de nos projets ferroviaires et de nos activités sur le matériel roulant. * Une opportunité d'évolution vers Senior
                          En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Pour renforcer notre organisation en pleine croissance, nous recherchons un Ingénieur Project Manager (ou profils similaires tels que Project Engineer, Technical Project Lead, Railway Engineer, Rolling Stock Specialist, System Engineer) souhaitant assumer les responsabilités techniques, l'exécution, le contact client et les résultats de projet. En tant qu'Ingénieur Project Manager, vous êtes le point de contact central de nos projets ferroviaires et de nos activités sur le matériel roulant. * Une opportunité d'évolution vers Senior
                          plus
                          NOUVEAU
                          Standaardiseren van facility-processen en zorgen voor duidelijke werkinstructies. * 2–5 jaar relevante ervaring, bijvoorbeeld binnen techniek, facility of technische administratie.
                          Standaardiseren van facility-processen en zorgen voor duidelijke werkinstructies. * 2–5 jaar relevante ervaring, bijvoorbeeld binnen techniek, facility of technische administratie.
                          plus
                          Eindverantwoordelijk voor het Belux-contractportfolio (±49 contracten) binnen hygiene, facility en ondersteunende diensten. * Werken binnen uiteenlopende categorieën: HR, Fleet, MRO, Logistics en Facility. * Ervaring in categorieën zoals facility, hygiene, HR, fleet, MRO, logistics
                          Eindverantwoordelijk voor het Belux-contractportfolio (±49 contracten) binnen hygiene, facility en ondersteunende diensten. * Werken binnen uiteenlopende categorieën: HR, Fleet, MRO, Logistics en Facility. * Ervaring in categorieën zoals facility, hygiene, HR, fleet, MRO, logistics
                          plus
                          NOUVEAU
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische HVAC installaties in gebouwen. Door onze aanhoudende groei zijn we op zoek naar een Contract Manager om ons team te versterken (m/v/x). Als Contract Manager bij ons ben jij dé spil tussen klanten, team en organisatie.
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische HVAC installaties in gebouwen. Door onze aanhoudende groei zijn we op zoek naar een Contract Manager om ons team te versterken (m/v/x). Als Contract Manager bij ons ben jij dé spil tussen klanten, team en organisatie.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Voor onze partner, een internationale speler met een sterke Belgische verankering, zijn wij op zoek naar een Civil Project Engineer / Project Manager voor de Technology Department in Hoboken. Als Civil Project Engineer / Project Manager werk je aan industriële projecten met een aanzienlijke civiele scope. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Voor onze partner, een internationale speler met een sterke Belgische verankering, zijn wij op zoek naar een Civil Project Engineer / Project Manager voor de Technology Department in Hoboken. Als Civil Project Engineer / Project Manager werk je aan industriële projecten met een aanzienlijke civiele scope. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Voor onze partner, een internationale speler met een sterke Belgische verankering, zoeken wij een Civil Project Manager voor hun site in het zuiden van Antwerpen. Als Civil Project Manager ben je verantwoordelijk voor het coördineren en realiseren van investeringsprojecten op een industriële site met complexe technische uitdagingen. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Voor onze partner, een internationale speler met een sterke Belgische verankering, zoeken wij een Civil Project Manager voor hun site in het zuiden van Antwerpen. Als Civil Project Manager ben je verantwoordelijk voor het coördineren en realiseren van investeringsprojecten op een industriële site met complexe technische uitdagingen. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          As General Manager, you will play a key role in developing the Club's business in line with our company mission. * Strong involvement in & development of membership sales through active coaching of Sales Manager & sales team * Manage club operations to ensure effective service delivery and member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Work with territory Facility Management team to ensure effective on-going preventative maintenance of the club * Minimum of 8 years' experience in a senior management role, ideally within hospitality, facility management, fitness, or retail. * Experience in managing and developing managers The position of General Manager is a full-time role based in Brussels
                          As General Manager, you will play a key role in developing the Club's business in line with our company mission. * Strong involvement in & development of membership sales through active coaching of Sales Manager & sales team * Manage club operations to ensure effective service delivery and member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Work with territory Facility Management team to ensure effective on-going preventative maintenance of the club * Minimum of 8 years' experience in a senior management role, ideally within hospitality, facility management, fitness, or retail. * Experience in managing and developing managers The position of General Manager is a full-time role based in Brussels
                          plus
                          NOUVEAU
                          Binnen die context komt ruimte vrij voor een Account Manager die duurzame klantrelaties bouwt en groei realiseert in de regio Noord. * Een bestaande klantenportefeuille vormt het vertrekpunt (productie, logistiek, pharma, retail, hospitality, facility services).
                          Binnen die context komt ruimte vrij voor een Account Manager die duurzame klantrelaties bouwt en groei realiseert in de regio Noord. * Een bestaande klantenportefeuille vormt het vertrekpunt (productie, logistiek, pharma, retail, hospitality, facility services).
                          plus
                          Reporting to the in Halle (Belgium), the bilingual (Dutch/French) Sanitation Manager is responsible for overseeing and ensuring the cleanliness and sanitation of the food manufacturing facility, including production areas, equipment, and surrounding environments. The Sanitation Manager plays a key role in preventing contamination and ensuring the facility meets all federal, state, and local health and safety guidelines. * Sanitation Program Management: Develop, implement, and oversee sanitation programs and cleaning schedules for all areas of the facility, including production, packaging, storage, and common areas. * Team Leadership & Training: Manage and lead the sanitation team, including supervision, training, scheduling, and performance evaluation. * Regulatory Co
                          Reporting to the in Halle (Belgium), the bilingual (Dutch/French) Sanitation Manager is responsible for overseeing and ensuring the cleanliness and sanitation of the food manufacturing facility, including production areas, equipment, and surrounding environments. The Sanitation Manager plays a key role in preventing contamination and ensuring the facility meets all federal, state, and local health and safety guidelines. * Sanitation Program Management: Develop, implement, and oversee sanitation programs and cleaning schedules for all areas of the facility, including production, packaging, storage, and common areas. * Team Leadership & Training: Manage and lead the sanitation team, including supervision, training, scheduling, and performance evaluation. * Regulatory Co
                          plus
                          Denk aan duurzame huurmodellen, preventief onderhoud en geïntegreerde facility-oplossingen die dagelijks zichtbaar zijn in kantoren, retail, hospitality, leisure en industriële omgevingen. Dit is het moment waarop een Key Account Manager daadwerkelijk de richting kan meebepalen.
                          Denk aan duurzame huurmodellen, preventief onderhoud en geïntegreerde facility-oplossingen die dagelijks zichtbaar zijn in kantoren, retail, hospitality, leisure en industriële omgevingen. Dit is het moment waarop een Key Account Manager daadwerkelijk de richting kan meebepalen.
                          plus
                          Un acteur international, spécialisé dans la distribution de produits d'hygiène et de nettoyage destinés aux professionnels, recherche un(e) District Manager pour renforcer son équipe commerciale. * Possède minimum 5 ans d'expérience probante en commercial B2B (hygiène, produits techniques ou facility = gros atout).
                          Un acteur international, spécialisé dans la distribution de produits d'hygiène et de nettoyage destinés aux professionnels, recherche un(e) District Manager pour renforcer son équipe commerciale. * Possède minimum 5 ans d'expérience probante en commercial B2B (hygiène, produits techniques ou facility = gros atout).
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Op regelmatige basis afstemmen met de opdrachtnemer, projectleiders en technisch manager over de waarnemingen.  * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Op regelmatige basis afstemmen met de opdrachtnemer, projectleiders en technisch manager over de waarnemingen.  * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische installaties in gebouwen. * Verzorgen van interne communicatie: samenwerken met de service desk voor de pla
                          VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische installaties in gebouwen. * Verzorgen van interne communicatie: samenwerken met de service desk voor de pla
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Facility Manager?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Facility Manager est de 50.100 €. Les salaires de Facility Manager vont de 43.300 € à 61.000 €.