Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Immobilier
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Management
                          • Entretien
                          • Conseiller en prévention
                          • Account Executive
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Gestionnaire des bâtiments
                          • Acheteur/se technique
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e en soins de santé
                          • Adjoint/e informatique

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          7


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Immobilier
                          8






                          36 résultats pour Facility Manager à Denderhautem dans un rayon de 30 km

                          Facility Manager

                          Brussels Gate
                          Grand-Bigard
                          Nous recherchons un(e) Facility Manager expérimenté(e) et motivé(e) pour renforcer notre équipe.
                          Nous recherchons un(e) Facility Manager expérimenté(e) et motivé(e) pour renforcer notre équipe.
                          Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Functieomschrijving Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving.
                          Om onze infrastructuur verder te ontwikkelen en optimaliseren, zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager . Word jij onze Real Estate & Facilities Project Manager? Je missie Als Real Estate & Facilities Project Manager leid en coördineer je bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Functieomschrijving Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten. Bachelor- of masterdiploma in engineering, architectuur, vastgoedbeheer, facility management of een gelijkwaardig vakgebied. Aantoonbare ervaring in vastgoed- of facility projectmanagement , bij voorkeur in een operationele omgeving.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 33 offres d’emploi similaires.

                          Eindverantwoordelijk voor het Belux-contractportfolio (±49 contracten) binnen hygiene, facility en ondersteunende diensten. * Werken binnen uiteenlopende categorieën: HR, Fleet, MRO, Logistics en Facility. * Ervaring in categorieën zoals facility, hygiene, HR, fleet, MRO, logistics
                          Eindverantwoordelijk voor het Belux-contractportfolio (±49 contracten) binnen hygiene, facility en ondersteunende diensten. * Werken binnen uiteenlopende categorieën: HR, Fleet, MRO, Logistics en Facility. * Ervaring in categorieën zoals facility, hygiene, HR, fleet, MRO, logistics
                          plus
                          As General Manager, you will play a key role in developing the Club's business in line with our company mission. * Strong involvement in & development of membership sales through active coaching of Sales Manager & sales team * Manage club operations to ensure effective service delivery and member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Work with territory Facility Management team to ensure effective on-going preventative maintenance of the club * Minimum of 8 years' experience in a senior management role, ideally within hospitality, facility management, fitness, or retail. * Experience in managing and developing managers The position of General Manager is a full-time role based in Brussels
                          As General Manager, you will play a key role in developing the Club's business in line with our company mission. * Strong involvement in & development of membership sales through active coaching of Sales Manager & sales team * Manage club operations to ensure effective service delivery and member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Work with territory Facility Management team to ensure effective on-going preventative maintenance of the club * Minimum of 8 years' experience in a senior management role, ideally within hospitality, facility management, fitness, or retail. * Experience in managing and developing managers The position of General Manager is a full-time role based in Brussels
                          plus
                          NOUVEAU
                          Binnen die context komt ruimte vrij voor een Account Manager die duurzame klantrelaties bouwt en groei realiseert in de regio Noord. * Een bestaande klantenportefeuille vormt het vertrekpunt (productie, logistiek, pharma, retail, hospitality, facility services).
                          Binnen die context komt ruimte vrij voor een Account Manager die duurzame klantrelaties bouwt en groei realiseert in de regio Noord. * Een bestaande klantenportefeuille vormt het vertrekpunt (productie, logistiek, pharma, retail, hospitality, facility services).
                          plus
                          Reporting to the in Halle (Belgium), the bilingual (Dutch/French) Sanitation Manager is responsible for overseeing and ensuring the cleanliness and sanitation of the food manufacturing facility, including production areas, equipment, and surrounding environments. The Sanitation Manager plays a key role in preventing contamination and ensuring the facility meets all federal, state, and local health and safety guidelines. * Sanitation Program Management: Develop, implement, and oversee sanitation programs and cleaning schedules for all areas of the facility, including production, packaging, storage, and common areas. * Team Leadership & Training: Manage and lead the sanitation team, including supervision, training, scheduling, and performance evaluation. * Regulatory Co
                          Reporting to the in Halle (Belgium), the bilingual (Dutch/French) Sanitation Manager is responsible for overseeing and ensuring the cleanliness and sanitation of the food manufacturing facility, including production areas, equipment, and surrounding environments. The Sanitation Manager plays a key role in preventing contamination and ensuring the facility meets all federal, state, and local health and safety guidelines. * Sanitation Program Management: Develop, implement, and oversee sanitation programs and cleaning schedules for all areas of the facility, including production, packaging, storage, and common areas. * Team Leadership & Training: Manage and lead the sanitation team, including supervision, training, scheduling, and performance evaluation. * Regulatory Co
                          plus
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities.
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities.
                          plus
                          NOUVEAU
                          We zijn op zoek naar een toegewijde Office & Facility Coordinator die Rexel op professionele wijze vertegenwoordigt en zorgt voor een gastvrije, veilige en efficiënte werkomgeving. Als Office & Facility Coordinator ben je het eerste aanspreekpunt voor en coördineer je alle facilitaire activiteiten op het hoofdkantoor en voor onze filialen. * Opleiding: bachelor of gelijkwaardige ervaring (bv. Office/Facility Management, Business Administration). * Ervaring: 3–5 jaar in office/facility management of een gelijkaardige functie.
                          We zijn op zoek naar een toegewijde Office & Facility Coordinator die Rexel op professionele wijze vertegenwoordigt en zorgt voor een gastvrije, veilige en efficiënte werkomgeving. Als Office & Facility Coordinator ben je het eerste aanspreekpunt voor en coördineer je alle facilitaire activiteiten op het hoofdkantoor en voor onze filialen. * Opleiding: bachelor of gelijkwaardige ervaring (bv. Office/Facility Management, Business Administration). * Ervaring: 3–5 jaar in office/facility management of een gelijkaardige functie.
                          plus
                          Voor haar verdere groei is Tender Law op zoek naar een Office Manager die tevens fungeert als Management Assistant (MA) Facility management, w.o. opvolging van cont(r)acten met leveranciers voor het kantoor in Brussel (bv. contacten met , nutsbeheerders, poetsfirma's, ruitenwassers, klusjesmannen, …) ð Ondersteuning inzake BD, ter ondersteuning van de BD-Manager en/of de Professional Support Lawyer
                          Voor haar verdere groei is Tender Law op zoek naar een Office Manager die tevens fungeert als Management Assistant (MA) Facility management, w.o. opvolging van cont(r)acten met leveranciers voor het kantoor in Brussel (bv. contacten met , nutsbeheerders, poetsfirma's, ruitenwassers, klusjesmannen, …) ð Ondersteuning inzake BD, ter ondersteuning van de BD-Manager en/of de Professional Support Lawyer
                          plus
                          Our facilities are perfectly designed for clinical and/or small scale commercial batches either for non-sterile or sterile dosage forms. To support our ambitious growth plan in formulation, analytical development and GMP manufacturing of clinical batches, we are today looking for a talented Business Development Manager Non-Sterile Drug Product Development and - Reporting to the , you will work closely with our (compiling quotations) and our different Business Unit Managers (managing sites) to achieve your assigned objectives. This position will primarily focus on our site in Ghent but can also serve our facilities located in Bordeaux (FR), Montpellier (FR) or Idron (FR) with whom the candidate will
                          Our facilities are perfectly designed for clinical and/or small scale commercial batches either for non-sterile or sterile dosage forms. To support our ambitious growth plan in formulation, analytical development and GMP manufacturing of clinical batches, we are today looking for a talented Business Development Manager Non-Sterile Drug Product Development and - Reporting to the , you will work closely with our (compiling quotations) and our different Business Unit Managers (managing sites) to achieve your assigned objectives. This position will primarily focus on our site in Ghent but can also serve our facilities located in Bordeaux (FR), Montpellier (FR) or Idron (FR) with whom the candidate will
                          plus
                          As Senior Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. * Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and rates based on the presentation folder and price information. * Maintain close collaboration with the & Marketing and the F & B Manager to exchange information and thus to classify Sales activities. * Informing and educating contacts about facilities, amenities, possibilities and prices, based on presentation folder and price information. * Minimum 7-years experience within a Sales Department, including 3 years in Sales Manager or equivalent position * The Senior Sales Manager could also be promoted to Director if the c
                          As Senior Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. * Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and rates based on the presentation folder and price information. * Maintain close collaboration with the & Marketing and the F & B Manager to exchange information and thus to classify Sales activities. * Informing and educating contacts about facilities, amenities, possibilities and prices, based on presentation folder and price information. * Minimum 7-years experience within a Sales Department, including 3 years in Sales Manager or equivalent position * The Senior Sales Manager could also be promoted to Director if the c
                          plus
                          As Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. * Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and rates based on the presentation folder and price information. * Maintain close collaboration with the & Marketing and the F & B Manager to exchange information and thus to classify Sales activities. * Informing and educating contacts about facilities, amenities, possibilities and prices, based on presentation folder and price information.
                          As Sales Manager you are responsible for optimizing sales of the hotel according to the Standards of Operating. * Collect and keep up with the information of services/ facilities- and goods suppliers in the region aimed at compiling lasting attractive packages. * Educating and informing contacts about facilities, amenities, features, prices, and rates based on the presentation folder and price information. * Maintain close collaboration with the & Marketing and the F & B Manager to exchange information and thus to classify Sales activities. * Informing and educating contacts about facilities, amenities, possibilities and prices, based on presentation folder and price information.
                          plus
                          Als Office Manager voor onze klant te Zellik ben jij het eerste aanspreekpunt voor en , en zorg je ervoor dat onze kantoren en faciliteiten optimaal functioneren. Welke kwaliteiten zoeken wij in deze Office Manager? * Opleiding: bachelor of gelijkwaardige ervaring (Office/Facility Management, Business Administration). * Ervaring: 3–5 jaar in office/facility management of een gelijkaardige functie. Wat bieden wij jou als Office Manager? Solliciteer dan vandaag nog en word onze nieuwe Office & Facility Coordinator!
                          Als Office Manager voor onze klant te Zellik ben jij het eerste aanspreekpunt voor en , en zorg je ervoor dat onze kantoren en faciliteiten optimaal functioneren. Welke kwaliteiten zoeken wij in deze Office Manager? * Opleiding: bachelor of gelijkwaardige ervaring (Office/Facility Management, Business Administration). * Ervaring: 3–5 jaar in office/facility management of een gelijkaardige functie. Wat bieden wij jou als Office Manager? Solliciteer dan vandaag nog en word onze nieuwe Office & Facility Coordinator!
                          plus
                          NOUVEAU

                          Facility Officer

                          SECURITAS
                          Machelen
                          Candidature facile
                          Als Facility Officer bij Securitas ben jij de spil in het beheren en coördineren van facilitaire activiteiten. Wij zijn op zoek naar jou, een proactieve en communicatief sterke Facility Officer met passie voor facilitair management en oog voor detail. Klaar om jouw carrière naar een hoger niveau te tillen als Facility Officer bij Securitas?
                          Als Facility Officer bij Securitas ben jij de spil in het beheren en coördineren van facilitaire activiteiten. Wij zijn op zoek naar jou, een proactieve en communicatief sterke Facility Officer met passie voor facilitair management en oog voor detail. Klaar om jouw carrière naar een hoger niveau te tillen als Facility Officer bij Securitas?
                          plus
                          NOUVEAU
                          Sterke interesse in facility, brandveiligheid en technische voorschriften. Aangezien onze Facility HUB in Gent zit verwachten we dat je op jouw kantoordagen werkt vanuit onze hoofdzetel in Gent.
                          Sterke interesse in facility, brandveiligheid en technische voorschriften. Aangezien onze Facility HUB in Gent zit verwachten we dat je op jouw kantoordagen werkt vanuit onze hoofdzetel in Gent.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          De functie:Als Facility Officer zorg je voor de administratieve ondersteuning van ons Building Support afdeling en draag je bij aan het dagelijks onderhoud van ons hoofdkantoor en de Lapperre hoorcentra. Je beschikt over een diploma van het secundair onderwijs en affiniteit met facility management of real estateAlgemeen technische ervaring/opleiding (sanitair, elektriciteit, loodgieterij, bouw, is een pluspuntJe spreekt vlot Nederlands en FransJe bent klantgericht, nauwkeurig, zelfstandig en flexibelJe hebt een rijbewijs B en je bent bereid om regelmatig onze verschillende hoorcentra te bezoeken
                          De functie:Als Facility Officer zorg je voor de administratieve ondersteuning van ons Building Support afdeling en draag je bij aan het dagelijks onderhoud van ons hoofdkantoor en de Lapperre hoorcentra. Je beschikt over een diploma van het secundair onderwijs en affiniteit met facility management of real estateAlgemeen technische ervaring/opleiding (sanitair, elektriciteit, loodgieterij, bouw, is een pluspuntJe spreekt vlot Nederlands en FransJe bent klantgericht, nauwkeurig, zelfstandig en flexibelJe hebt een rijbewijs B en je bent bereid om regelmatig onze verschillende hoorcentra te bezoeken
                          plus
                          Manage and deliver training courses at the Chocolate Academy in Wieze, Belgium. Ensure the Academy's kitchen and facilities are maintained to a high standard. Manage the Academy's kitchen inventory and equipment. Ability to manage multiple tasks and work in a fast-paced environment.
                          Manage and deliver training courses at the Chocolate Academy in Wieze, Belgium. Ensure the Academy's kitchen and facilities are maintained to a high standard. Manage the Academy's kitchen inventory and equipment. Ability to manage multiple tasks and work in a fast-paced environment.
                          plus
                          Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques.
                          Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Facility Manager à Denderhautem?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Facility Manager à Denderhautem est de 50.100 €. Les salaires de Facility Manager à Denderhautem vont de 43.300 € à 61.000 €.