Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Communication
                          • Service client
                          • Néerlandais
                          • Vente
                          • Management
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e commercial/e en assurances
                          • Agent/e technique
                          • Conducteur/rice-Régleur/se
                          • Développeur/se Cloud
                          • Ingénieur/euse en Intelligence Artificielle

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          5


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          11






                          20 résultats pour Customer Success à Oud Turnhout dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 20 offres d’emploi similaires.

                          Customer Service Teamleader

                          HAYS
                          Grobbendonk
                          Regio Grobbendonk | Teamleader & Customer Service | Innovatieve speler | 32 verlofdagen - Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat bestaat uit 3 . Dit wil zeggen dat je ook de opvolging van klanten mee voor je rekening neemt, door o.a. bestellingen te verwerken, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen, etc. Je werkt nauw samen met de om te zorgen dat het customer service team goed draait. Je hebt ervaring als customer service.
                          Regio Grobbendonk | Teamleader & Customer Service | Innovatieve speler | 32 verlofdagen - Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat bestaat uit 3 . Dit wil zeggen dat je ook de opvolging van klanten mee voor je rekening neemt, door o.a. bestellingen te verwerken, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen, etc. Je werkt nauw samen met de om te zorgen dat het customer service team goed draait. Je hebt ervaring als customer service.
                          plus
                          Customer Care Planner Jobs Available at Primagaz Belgium in Beringen, . Daarom zoeken we een ervaren Customer Care Planner die onze klantendienst en techniekersplanning overkoepelend coördineert. Functieomschrijving Wat je doet als Customer Care Planner Deze functie is nieuw en jij mag ze van scratch uitbouwen. Je brengt structuur en overzicht: Je beheert de centrale callplanning van alle customer care teams en zorgt voor een optimale bezetting per tijdsblok.
                          Customer Care Planner Jobs Available at Primagaz Belgium in Beringen, . Daarom zoeken we een ervaren Customer Care Planner die onze klantendienst en techniekersplanning overkoepelend coördineert. Functieomschrijving Wat je doet als Customer Care Planner Deze functie is nieuw en jij mag ze van scratch uitbouwen. Je brengt structuur en overzicht: Je beheert de centrale callplanning van alle customer care teams en zorgt voor een optimale bezetting per tijdsblok.
                          plus

                          Customer Service Manager

                          Tessenderlo Group NV
                          Pelt
                          Candidature facile
                          Als Customer Service Manager sta je aan het hoofd van de afdeling Sales Support. * Je coördineert en monitort de E-commerce en customer masterdata samen met je team.
                          Als Customer Service Manager sta je aan het hoofd van de afdeling Sales Support. * Je coördineert en monitort de E-commerce en customer masterdata samen met je team.
                          plus
                          Onejob bv * Geel - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Binnen een snelgroeiend bedrijf in een bloeiende sector werk je als administratief commercieel medewerker aan de verdere uitbouw van onze commerciële dienst. Ben je enthousiast en klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een internationaal georiënteerd bedrijf? Stuur ons dan snel je sollicitatie! * Het fungeren als aanspreekpunt voor onze klanten in deze regio en het beantwoorden van hun vragen in overleg met de . * Het opnemen van bestellingen, opmaken van pro forma facturen en voorbereiden en afhandelen van transport. * Het zorgen dat alle benodigde documenten worden opgemaakt door de verschillende diensten, zodat de administratie van de export correct kan verlopen. * Het assisteren bij het opstellen van de planning voor bestaande klanten en fungeren als de schakel tussen de klant en de fabriek.
                          Onejob bv * Geel - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Binnen een snelgroeiend bedrijf in een bloeiende sector werk je als administratief commercieel medewerker aan de verdere uitbouw van onze commerciële dienst. Ben je enthousiast en klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een internationaal georiënteerd bedrijf? Stuur ons dan snel je sollicitatie! * Het fungeren als aanspreekpunt voor onze klanten in deze regio en het beantwoorden van hun vragen in overleg met de . * Het opnemen van bestellingen, opmaken van pro forma facturen en voorbereiden en afhandelen van transport. * Het zorgen dat alle benodigde documenten worden opgemaakt door de verschillende diensten, zodat de administratie van de export correct kan verlopen. * Het assisteren bij het opstellen van de planning voor bestaande klanten en fungeren als de schakel tussen de klant en de fabriek.
                          plus
                          Je werkt nauw samen met , , customer service, aankoop en support; je komt hier in een cultuur van open communicatie: samenwerken en vragen stellen..
                          Je werkt nauw samen met , , customer service, aankoop en support; je komt hier in een cultuur van open communicatie: samenwerken en vragen stellen..
                          plus
                          ● Responsible for compliance of local supply chain process with regulations, customer requirement and group standards * logistics for inbound flows from supplier/regional DC to plant and outbound flows from plant to regional DC/customer (ownership of outbound logistics may vary per local/regional SC context)
                          ● Responsible for compliance of local supply chain process with regulations, customer requirement and group standards * logistics for inbound flows from supplier/regional DC to plant and outbound flows from plant to regional DC/customer (ownership of outbound logistics may vary per local/regional SC context)
                          plus
                          Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Wat ga je doen als customer service advisor?
                          Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Wat ga je doen als customer service advisor?
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je werkt nauw samen met de van customer care voor een correcte opmaak van de offerte * Je volgt offertes van belangrijke projecten bij de klanten op en beheert, samen met customer care, het verkoopproces tot de ondertekening van het contract
                          Je werkt nauw samen met de van customer care voor een correcte opmaak van de offerte * Je volgt offertes van belangrijke projecten bij de klanten op en beheert, samen met customer care, het verkoopproces tot de ondertekening van het contract
                          plus
                          Je fungeert als centrale stuurpunt voor productie, sales, customer service, magazijnen, leveranciers en dienstverleners om prioriteiten op elkaar af te stemmen.
                          Je fungeert als centrale stuurpunt voor productie, sales, customer service, magazijnen, leveranciers en dienstverleners om prioriteiten op elkaar af te stemmen.
                          plus
                          NOUVEAU
                          You will play a key role in writing grant proposals, documenting research output, and creating system-level documentation for our customers. * Prepare system documentation tailored to customer needs.
                          You will play a key role in writing grant proposals, documenting research output, and creating system-level documentation for our customers. * Prepare system documentation tailored to customer needs.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche avec 33 offres d'emploi dans d'autres régions

                          With more than 45,000 employees and partners worldwide, the Customer Experience and Success (CE&S) organization is on a mission to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft's products and services, ignited by our people and culture. CE&S is responsible for all up services across the company, including consulting, customer success, and support across Microsoft's portfolio of solutions and products. Leveraging your Microsoft Endpoint / Configuration Management and Windows Server/Client expertise you will lead Business & Technical conversations with customers to drive value from their MS investments, help customers modernize their environment and move to cloud based
                          With more than 45,000 employees and partners worldwide, the Customer Experience and Success (CE&S) organization is on a mission to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft's products and services, ignited by our people and culture. CE&S is responsible for all up services across the company, including consulting, customer success, and support across Microsoft's portfolio of solutions and products. Leveraging your Microsoft Endpoint / Configuration Management and Windows Server/Client expertise you will lead Business & Technical conversations with customers to drive value from their MS investments, help customers modernize their environment and move to cloud based
                          plus
                          At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * You will position and deliver solutions that drive Security product usage as well as develop opportunities to drive Customer Success business results & help Customers get value from their Microsoft investments in alignment with the Customer Success Account Manager or other Account Team members. * You will align individual skilling to team/area demands & Customer Success goals and accelerate customer outcomes - Share expertise, contribute to IP creation & re-use to accelerate customer outcomes. By unit
                          At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * You will position and deliver solutions that drive Security product usage as well as develop opportunities to drive Customer Success business results & help Customers get value from their Microsoft investments in alignment with the Customer Success Account Manager or other Account Team members. * You will align individual skilling to team/area demands & Customer Success goals and accelerate customer outcomes - Share expertise, contribute to IP creation & re-use to accelerate customer outcomes. By unit
                          plus
                          At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * Drive Customer Success: Lead architectural design, engaging with business and technical decision makers to drive intent and enable sustained usage of Copilot Chat, Agents, and M365 Copilot, securing long-term customer success and renewal. * Embrace a growth mindset: Act as the voice of the customer by proactively sharing insights, feedback, and success stories to inform internal strategy and execution. Build and maintain technical readiness aligned to Customer Success Unit (CSU) priorities and corporate initiatives. *
                          At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * Drive Customer Success: Lead architectural design, engaging with business and technical decision makers to drive intent and enable sustained usage of Copilot Chat, Agents, and M365 Copilot, securing long-term customer success and renewal. * Embrace a growth mindset: Act as the voice of the customer by proactively sharing insights, feedback, and success stories to inform internal strategy and execution. Build and maintain technical readiness aligned to Customer Success Unit (CSU) priorities and corporate initiatives. *
                          plus
                          Collaborate proactively and strategically with the core account team—including Account Executives, Customer Success Managers, and Technical Specialists—to align on account plans, drive joint sales motions, and ensure seamless execution of solution strategies for healthcare clients in Strategic, Major & Education markets.
                          Collaborate proactively and strategically with the core account team—including Account Executives, Customer Success Managers, and Technical Specialists—to align on account plans, drive joint sales motions, and ensure seamless execution of solution strategies for healthcare clients in Strategic, Major & Education markets.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus