Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Communication
                          • Service client
                          • Vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/rice du service clients
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Batelier/ère
                          • Conducteur/rice-Régleur/se
                          • Directeur/rice de vente
                          • Développeur/se Cloud

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          6


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          12






                          19 résultats pour Customer Success Manager à Tournai dans un rayon de 30 km

                          Customer success manager

                          Brokercloud
                          BERCHEM
                          Als Customer Success Manager ben jij het gezicht van BrokerCloud voor onze Franstalige (en Nederlandstalige) klanten.
                          Als Customer Success Manager ben jij het gezicht van BrokerCloud voor onze Franstalige (en Nederlandstalige) klanten.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 18 offres d’emploi similaires.

                          Als Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het interne salesteam/customer service en zorg je voor een uitstekende service aan onze klanten. * Aansturen, motiveren en coachen van een team van 7 customer service medewerkers. * Optimaliseren van de communicatie tussen customer service, sales en andere afdelingen. * Actief bijdragen aan procesverbeteringen en efficiëntere werkwijzen binnen customer service. * 3 tot 5 jaar ervaring in een interne sales- of customer service functie, bij voorkeur in een productieomgeving.
                          Als Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het interne salesteam/customer service en zorg je voor een uitstekende service aan onze klanten. * Aansturen, motiveren en coachen van een team van 7 customer service medewerkers. * Optimaliseren van de communicatie tussen customer service, sales en andere afdelingen. * Actief bijdragen aan procesverbeteringen en efficiëntere werkwijzen binnen customer service. * 3 tot 5 jaar ervaring in een interne sales- of customer service functie, bij voorkeur in een productieomgeving.
                          plus
                          Triplaco * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * het verwerken, bevestigen en opvolgen van klanten- en stalenorders. * de dagelijkse contacten met zowel klanten als rond status van hun bestellingen, voorraadniveaus en prijzen waarbij je zowel met onze eigen productievestigingen afstemt als met onze externe leveranciers. * de technische ondersteuning naar klanten toe, het opmaken en opvolgen van offertes. * het verwerken van voorraadcorrecties. * het beheer van de Webshop, Weborders en * het opmaken van de productie- en transportplanning. * het verrichten van de facturatie. Jouw profiel * Je hebt minimaal een Bachelorsdiploma en affiniteit met de houtsector; * Je bent punctueel, werkt secuur en ERP en CRM systemen zijn echt jouw ding; * Je bent proactief, enthousiast en commercieel ingesteld;
                          Triplaco * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * het verwerken, bevestigen en opvolgen van klanten- en stalenorders. * de dagelijkse contacten met zowel klanten als rond status van hun bestellingen, voorraadniveaus en prijzen waarbij je zowel met onze eigen productievestigingen afstemt als met onze externe leveranciers. * de technische ondersteuning naar klanten toe, het opmaken en opvolgen van offertes. * het verwerken van voorraadcorrecties. * het beheer van de Webshop, Weborders en * het opmaken van de productie- en transportplanning. * het verrichten van de facturatie. Jouw profiel * Je hebt minimaal een Bachelorsdiploma en affiniteit met de houtsector; * Je bent punctueel, werkt secuur en ERP en CRM systemen zijn echt jouw ding; * Je bent proactief, enthousiast en commercieel ingesteld;
                          plus
                          Vous rejoignez une Direction orientée customer experience et travaillez en étroite collaboration avec une managériale soudée. * Adopter une approche customer centric afin d'améliorer l'expérience client. * Expérience confirmée en management de managers ou d'équipes importantes.
                          Vous rejoignez une Direction orientée customer experience et travaillez en étroite collaboration avec une managériale soudée. * Adopter une approche customer centric afin d'améliorer l'expérience client. * Expérience confirmée en management de managers ou d'équipes importantes.
                          plus
                          Om ons team in Wevelgem te versterken kijken we uit naar een customer support administrator. * Ondersteuning bieden aan de voornamelijk op customer service, planning, maar ook bij de certifying staff (techniekers), finance, … Als customer support administrator ben je een essentiële schakel tussen de verschillende afdelingen, zowel planning, customer service, techniekers, finance, ...
                          Om ons team in Wevelgem te versterken kijken we uit naar een customer support administrator. * Ondersteuning bieden aan de voornamelijk op customer service, planning, maar ook bij de certifying staff (techniekers), finance, … Als customer support administrator ben je een essentiële schakel tussen de verschillende afdelingen, zowel planning, customer service, techniekers, finance, ...
                          plus
                          NOUVEAU
                          Om onze groei te ondersteunen zoeken wij een Technical Customer Service Medewerker die ons team versterkt. Als Technical Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten én een echte spilfiguur tussen administratie en techniek.
                          Om onze groei te ondersteunen zoeken wij een Technical Customer Service Medewerker die ons team versterkt. Als Technical Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten én een echte spilfiguur tussen administratie en techniek.
                          plus
                          Om ons team in Wevelgem te versterken kijken we uit naar een customer support administrator. * Ondersteuning bieden aan de collega's voornamelijk op customer service, planning, maar ook bij de certifying staff (techniekers), finance, … Als customer support administrator ben je een essentiële schakel tussen de verschillende afdelingen, zowel planning, customer service, techniekers, finance, ...
                          Om ons team in Wevelgem te versterken kijken we uit naar een customer support administrator. * Ondersteuning bieden aan de collega's voornamelijk op customer service, planning, maar ook bij de certifying staff (techniekers), finance, … Als customer support administrator ben je een essentiële schakel tussen de verschillende afdelingen, zowel planning, customer service, techniekers, finance, ...
                          plus
                          Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team.
                          Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team.
                          plus
                          Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team.
                          Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ready to become our new Account Manager... and drive the success of our company? * You will provide feedback to the team on market trends, competitive threats, unmet needs, and opportunities to deliver greater value to customers by extending the Bizzmine offerings. * You love to go the extra mile to delight your customers and deliver results. * Your relationship skills are second to none, you make it your business to become a trusted advisor to your customers with a consultative approach.
                          Ready to become our new Account Manager... and drive the success of our company? * You will provide feedback to the team on market trends, competitive threats, unmet needs, and opportunities to deliver greater value to customers by extending the Bizzmine offerings. * You love to go the extra mile to delight your customers and deliver results. * Your relationship skills are second to none, you make it your business to become a trusted advisor to your customers with a consultative approach.
                          plus
                          Om ons team in Wevelgem te versterken kijken we uit naar een customer support administrator. * Ondersteuning bieden aan de voornamelijk op customer service, planning, maar ook bij de certifying staff (techniekers), finance, … Als customer support administrator ben je een essentiële schakel tussen de verschillende afdelingen, zowel planning, customer service, techniekers, finance, ...
                          Om ons team in Wevelgem te versterken kijken we uit naar een customer support administrator. * Ondersteuning bieden aan de voornamelijk op customer service, planning, maar ook bij de certifying staff (techniekers), finance, … Als customer support administrator ben je een essentiële schakel tussen de verschillende afdelingen, zowel planning, customer service, techniekers, finance, ...
                          plus
                          You manage a sales team of 3 people, work closely with our management and build strong relationships with customers. * You manage the current sales team and actively contribute to its further development. * You manage strategic key accounts and focus on building sustainable partnerships. * You negotiate prices, delivery deadlines and payment terms with customers. * You monitor customer satisfaction and follow up complaints or problems proactively.
                          You manage a sales team of 3 people, work closely with our management and build strong relationships with customers. * You manage the current sales team and actively contribute to its further development. * You manage strategic key accounts and focus on building sustainable partnerships. * You negotiate prices, delivery deadlines and payment terms with customers. * You monitor customer satisfaction and follow up complaints or problems proactively.
                          plus
                          We co-create cloud-based solutions and the necessary hardware components to gather data from industrial equipment, which our customers then use to streamline their industrial fleet management. You will be a key player in this team and use your machine knowledge to improve our products so we can offer unique machine insights to our customers. * You will work together with the R&D and Operations teams in order to, among others, schedule trips, lock in time with the customer for the right set of machines, and of course to share your findings with your colleagues in the R&D team so that they can engineer the correct protocols for your revelations.
                          We co-create cloud-based solutions and the necessary hardware components to gather data from industrial equipment, which our customers then use to streamline their industrial fleet management. You will be a key player in this team and use your machine knowledge to improve our products so we can offer unique machine insights to our customers. * You will work together with the R&D and Operations teams in order to, among others, schedule trips, lock in time with the customer for the right set of machines, and of course to share your findings with your colleagues in the R&D team so that they can engineer the correct protocols for your revelations.
                          plus
                          Vous travaillez en étroite collaboration avec le Belux, l'Account Manager externe et l'équipe Customer Service afin d'offrir à chaque client une expérience fluide, professionnelle et positive. Mon client est à la recherche d'un Internal Account Manager Wallonie (h/f/x) Alors cette fonction d'Internal Account Manager Wallonie est faite pour vous! En tant qu'Internal Account Manager, vous êtes le véritable moteur du service commercial. * Surveiller les volumes de vente et transmettre des analyses et informations de marché au Sales Manager.
                          Vous travaillez en étroite collaboration avec le Belux, l'Account Manager externe et l'équipe Customer Service afin d'offrir à chaque client une expérience fluide, professionnelle et positive. Mon client est à la recherche d'un Internal Account Manager Wallonie (h/f/x) Alors cette fonction d'Internal Account Manager Wallonie est faite pour vous! En tant qu'Internal Account Manager, vous êtes le véritable moteur du service commercial. * Surveiller les volumes de vente et transmettre des analyses et informations de marché au Sales Manager.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche avec 38 offres d'emploi dans d'autres régions

                          Om elke klant optimaal te kunnen helpen, willen we onze klantendienst versterken met een vriendelijke en gedreven customer service medewerker . * Ervaring als customer service medewerker is geen vereiste, maar wel een groot pluspunt.
                          Om elke klant optimaal te kunnen helpen, willen we onze klantendienst versterken met een vriendelijke en gedreven customer service medewerker . * Ervaring als customer service medewerker is geen vereiste, maar wel een groot pluspunt.
                          plus
                          With more than 45,000 employees and partners worldwide, the Customer Experience and Success (CE&S) organization is on a mission to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft's products and services, ignited by our people and culture. CE&S is responsible for all up services across the company, including consulting, customer success, and support across Microsoft's portfolio of solutions and products. Leveraging your Microsoft Endpoint / Configuration Management and Windows Server/Client expertise you will lead Business & Technical conversations with customers to drive value from their MS investments, help customers modernize their environment and move to cloud based
                          With more than 45,000 employees and partners worldwide, the Customer Experience and Success (CE&S) organization is on a mission to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft's products and services, ignited by our people and culture. CE&S is responsible for all up services across the company, including consulting, customer success, and support across Microsoft's portfolio of solutions and products. Leveraging your Microsoft Endpoint / Configuration Management and Windows Server/Client expertise you will lead Business & Technical conversations with customers to drive value from their MS investments, help customers modernize their environment and move to cloud based
                          plus
                          At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * Drive Customer Success: architectural design, engaging with business and technical decision makers to drive intent and enable sustained usage of Copilot Chat, Agents, and M365 Copilot, securing long-term customer success and renewal. * Embrace a growth mindset: Act as the voice of the customer by proactively sharing insights, feedback, and success stories to inform internal strategy and execution. Build and maintain technical readiness aligned to Customer Success Unit (CSU) priorities and corporate initiatives. * Supp
                          At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * Drive Customer Success: architectural design, engaging with business and technical decision makers to drive intent and enable sustained usage of Copilot Chat, Agents, and M365 Copilot, securing long-term customer success and renewal. * Embrace a growth mindset: Act as the voice of the customer by proactively sharing insights, feedback, and success stories to inform internal strategy and execution. Build and maintain technical readiness aligned to Customer Success Unit (CSU) priorities and corporate initiatives. * Supp
                          plus
                          You will position and deliver solutions that drive Security product usage as well as develop opportunities to drive Customer Success business results & help Customers get value from their Microsoft investments in alignment with the Customer Success Account Manager or other Account Team members. At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * You will align individual skilling to team/area demands & Customer Success goals and accelerate customer outcomes - Share expertise, contribute to IP creation & re-use to accelerate customer ou
                          You will position and deliver solutions that drive Security product usage as well as develop opportunities to drive Customer Success business results & help Customers get value from their Microsoft investments in alignment with the Customer Success Account Manager or other Account Team members. At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * You will align individual skilling to team/area demands & Customer Success goals and accelerate customer outcomes - Share expertise, contribute to IP creation & re-use to accelerate customer ou
                          plus
                          Collaborate proactively and strategically with the core account team—including Account Executives, Customer Success Managers, and Technical Specialists—to align on account plans, drive joint sales motions, and ensure seamless execution of solution strategies for healthcare clients in Strategic, Major & Education markets.
                          Collaborate proactively and strategically with the core account team—including Account Executives, Customer Success Managers, and Technical Specialists—to align on account plans, drive joint sales motions, and ensure seamless execution of solution strategies for healthcare clients in Strategic, Major & Education markets.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Customer Success Manager à Tournai?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Customer Success Manager à Tournai est de 39.400 €. Les salaires de Customer Success Manager à Tournai vont de 33.200 € à 48.900 €.