Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Vente
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Conseiller en personnel
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Apprenti/e
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Agent/e de parking

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          17


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          33

                          IT
                          17





                          130 résultats pour Consultant E En Ressources Humaines Senior à Kuurne dans un rayon de 30 km

                          Senior HR Business Partner

                          Strateeg HR bv
                          ROESELARE
                          Krijg jij energie van het bouwen aan een cultuur waarin mensen floreren én bedrijven groeien? Wil je jouw HR-expertise inzetten in een innovatieve alliantie van ondernemingen, waar je impact zichtbaar en voelbaar is? Als HR Business Partner ben jij degene die medewerkers, leidinggevenden en businessdoelen met elkaar verbindt. Je combineert strategisch inzicht met pragmatische actie en creëert een omgeving waarin groei en samenwerking centraal staan. Samen combineren we de schaalvoordelen van een groot bedrijf met de wendbaarheid en persoonlijke aanpak van een KMO. * Een gedeelde backoffice voor efficiëntie en schaalvoordeel * Slimme technologie, met o.a. AI en automatisatie * Jij bouwt mee aan ons werkgeversmerk en zo
                          Krijg jij energie van het bouwen aan een cultuur waarin mensen floreren én bedrijven groeien? Wil je jouw HR-expertise inzetten in een innovatieve alliantie van ondernemingen, waar je impact zichtbaar en voelbaar is? Als HR Business Partner ben jij degene die medewerkers, leidinggevenden en businessdoelen met elkaar verbindt. Je combineert strategisch inzicht met pragmatische actie en creëert een omgeving waarin groei en samenwerking centraal staan. Samen combineren we de schaalvoordelen van een groot bedrijf met de wendbaarheid en persoonlijke aanpak van een KMO. * Een gedeelde backoffice voor efficiëntie en schaalvoordeel * Slimme technologie, met o.a. AI en automatisatie * Jij bouwt mee aan ons werkgeversmerk en zo
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 129 offres d’emploi similaires.

                          Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Als HR Advisor vorm je samen met je HR-collega een hecht en complementair HR-duo. Jullie dragen samen verantwoordelijkheid over de dagelijkse HR-werking en ondersteunen medewerkers en leidinggevenden op
                          Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Als HR Advisor vorm je samen met je HR-collega een hecht en complementair HR-duo. Jullie dragen samen verantwoordelijkheid over de dagelijkse HR-werking en ondersteunen medewerkers en leidinggevenden op
                          plus
                          Ze maken deel uit van de Amerikaanse groep Carpenter met HQ EMEA & APAC in Brussel en productiesites in Wetteren en Roeselare. Bij Carpenter Roeselare voorzien ze al meer dan 50 jaar comfort als grootste producent van polyurethaanschuim en vele gerelateerde producten. Met een focus op innovatie, kwaliteit, comfort, technologie, milieuvriendelijkheid en service staan ze dicht bij hun klanten. Hun producten voldoen aan de ISO 9001 en OEKO-Tex normen. Over het hele continent, vertrouwen producenten van meubels, matrassen, automobiel toepassingen en verpakkings-producten op de polyurethaan-schuimproducten van Carpenter Belgium BV om hun producten comfortabeler en verkoopbaarder te maken. In Roeselare zijn ze groeiend en bieden ze werk aan
                          Ze maken deel uit van de Amerikaanse groep Carpenter met HQ EMEA & APAC in Brussel en productiesites in Wetteren en Roeselare. Bij Carpenter Roeselare voorzien ze al meer dan 50 jaar comfort als grootste producent van polyurethaanschuim en vele gerelateerde producten. Met een focus op innovatie, kwaliteit, comfort, technologie, milieuvriendelijkheid en service staan ze dicht bij hun klanten. Hun producten voldoen aan de ISO 9001 en OEKO-Tex normen. Over het hele continent, vertrouwen producenten van meubels, matrassen, automobiel toepassingen en verpakkings-producten op de polyurethaan-schuimproducten van Carpenter Belgium BV om hun producten comfortabeler en verkoopbaarder te maken. In Roeselare zijn ze groeiend en bieden ze werk aan
                          plus
                          Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ben je voor de site in Roeselare het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor alle operationele HR-taken zoals payroll, tijdsregistratie, opvolging en administratie voor tijdelijke werknemers, ziekteverzuim, evaluaties & arbeidsongevallen. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere. * Ben je contactpersoon voor de sociale partners , lid va
                          Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ben je voor de site in Roeselare het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor alle operationele HR-taken zoals payroll, tijdsregistratie, opvolging en administratie voor tijdelijke werknemers, ziekteverzuim, evaluaties & arbeidsongevallen. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere. * Ben je contactpersoon voor de sociale partners , lid va
                          plus

                          Jr. HR Generalist

                          Group Hugo Ceusters-SMCS N.V.
                          Berchem, 2600 Antwerpen, België
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          plus
                          Als HR Consultant ben jij het aanspreekpunt voor bedrijven en kandidaten. Je luistert naar de noden van je klanten, zoekt actief naar passende profielen en begeleidt het hele selectieproces. * Je begint je dag met een kop koffie of thee en een korte teammeeting. * Je bekijkt welke vacatures urgent zijn en welke kandidaten je wil contacteren. * Je schrijft heldere en aantrekkelijke vacatureteksten. * Je belt met klanten, voert selectiegesprekken en volgt alles netjes op. * Je bent graag in contact met mensen en weet hoe je gesprekken voert. * Je hebt een sterke interesse in arbeidersprofielen en verschillende sectoren. * Je denkt mee met klanten, durft advies te geven en handelt commercieel. * Je werkt
                          Als HR Consultant ben jij het aanspreekpunt voor bedrijven en kandidaten. Je luistert naar de noden van je klanten, zoekt actief naar passende profielen en begeleidt het hele selectieproces. * Je begint je dag met een kop koffie of thee en een korte teammeeting. * Je bekijkt welke vacatures urgent zijn en welke kandidaten je wil contacteren. * Je schrijft heldere en aantrekkelijke vacatureteksten. * Je belt met klanten, voert selectiegesprekken en volgt alles netjes op. * Je bent graag in contact met mensen en weet hoe je gesprekken voert. * Je hebt een sterke interesse in arbeidersprofielen en verschillende sectoren. * Je denkt mee met klanten, durft advies te geven en handelt commercieel. * Je werkt
                          plus
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          plus
                          Nos produits innovants – conçus à partir des besoins réels en pharmacie – aident les officines à se développer et à mieux servir leurs patients. En tant que Délégué(e) Pharmaceutique, vous jouez un rôle clé dans cette mission. * L'envie de performer et de vous améliorer en continu * Une ouverture au coaching et à la remise en question * Votre résidence en région Bruxelles ou Brabant Wallon (indispensable pour éviter les embouteillages
                          Nos produits innovants – conçus à partir des besoins réels en pharmacie – aident les officines à se développer et à mieux servir leurs patients. En tant que Délégué(e) Pharmaceutique, vous jouez un rôle clé dans cette mission. * L'envie de performer et de vous améliorer en continu * Une ouverture au coaching et à la remise en question * Votre résidence en région Bruxelles ou Brabant Wallon (indispensable pour éviter les embouteillages
                          plus
                          Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * Piloter et motiver ton équipe au quotidien, organiser les tâches, soutenir les et maintenir l'esprit humain qui caractérise LOXAM. * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Un poste stimulant avec autonomie et responsabilités dans un groupe international aux valeurs humaines o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * Piloter et motiver ton équipe au quotidien, organiser les tâches, soutenir les et maintenir l'esprit humain qui caractérise LOXAM. * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Un poste stimulant avec autonomie et responsabilités dans un groupe international aux valeurs humaines o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          plus
                          ZOUTMAN is een Belgisch familiebedrijf, gespecialiseerd in de productie en verwerking van zeezout. Vanuit onze vestigingen in Roeselare en Gent verschepen we dagelijks duizenden tonnen zout naar meer dan 60 landen wereldwijd. Ons zeezout wordt gebruikt als voedingszout, maar ook als onthardingszout, strooizout, landbouwzout en zelfs als zout voor zwembaden. * Na een interne opleiding neem jij het roer in handen van een dynamische klantenportefeuille in Vlaanderen en Nederland. B2B-spelers in waterbehandeling, (agro)industrie, voedingsindustrie én winterdiensten. * Je bent verantwoordelijk voor het commerciële traject van A tot Z. Van gerichte prospectie en slimme marketingacties tot persoonlijk contact, offertes en orderopvolging. * Je voert de commer
                          ZOUTMAN is een Belgisch familiebedrijf, gespecialiseerd in de productie en verwerking van zeezout. Vanuit onze vestigingen in Roeselare en Gent verschepen we dagelijks duizenden tonnen zout naar meer dan 60 landen wereldwijd. Ons zeezout wordt gebruikt als voedingszout, maar ook als onthardingszout, strooizout, landbouwzout en zelfs als zout voor zwembaden. * Na een interne opleiding neem jij het roer in handen van een dynamische klantenportefeuille in Vlaanderen en Nederland. B2B-spelers in waterbehandeling, (agro)industrie, voedingsindustrie én winterdiensten. * Je bent verantwoordelijk voor het commerciële traject van A tot Z. Van gerichte prospectie en slimme marketingacties tot persoonlijk contact, offertes en orderopvolging. * Je voert de commer
                          plus
                          Je bewaakt de planning van onze transportactiviteiten en bent probleemoplosser voor vooral chauffeurs en interne medewerkers, je onderneemt de nodige acties bij incidenten. Je zorgt ervoor dat de communicatie tussen nacht- en dagploeg vlekkeloos verloopt. * Nachtpermanentie op de dienst planning en logistiek bieden. * Je vervult een bewakingsrol: houdt de camerabeelden van onze verschillende vestigingen het oog en voert controlerondes uit op het terrein. * Nauw samenwerken met interne diensten zoals , productie en facility. * Digitale registratie in plannings- en transportsoftware. * Administratieve verwerking van transportdocumenten, weegbruggegevens en factuurcontrole. * Sterk zijn in communicatie, oplossingsgericht en stressbestendig zijn eigenschappen die jou omschrijven. * Je bent administratief nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig kunnen werken. * Goede ken
                          Je bewaakt de planning van onze transportactiviteiten en bent probleemoplosser voor vooral chauffeurs en interne medewerkers, je onderneemt de nodige acties bij incidenten. Je zorgt ervoor dat de communicatie tussen nacht- en dagploeg vlekkeloos verloopt. * Nachtpermanentie op de dienst planning en logistiek bieden. * Je vervult een bewakingsrol: houdt de camerabeelden van onze verschillende vestigingen het oog en voert controlerondes uit op het terrein. * Nauw samenwerken met interne diensten zoals , productie en facility. * Digitale registratie in plannings- en transportsoftware. * Administratieve verwerking van transportdocumenten, weegbruggegevens en factuurcontrole. * Sterk zijn in communicatie, oplossingsgericht en stressbestendig zijn eigenschappen die jou omschrijven. * Je bent administratief nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig kunnen werken. * Goede ken
                          plus
                          Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. – Préparer et traiter les salaires en collaboration avec le secrétariat social • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. • Vous êtes authentique, orienté(e) vers l'humain et appréciez un environnement de travail familial. La possibilité de travailler en mode hybride (1 jour de télétravail).
                          Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. – Préparer et traiter les salaires en collaboration avec le secrétariat social • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. • Vous êtes authentique, orienté(e) vers l'humain et appréciez un environnement de travail familial. La possibilité de travailler en mode hybride (1 jour de télétravail).
                          plus
                          Envie de travailler au sein d'une équipe solidaire qui se soutient en toutes circonstances ? Prêt à franchir le pas en sachant que tout cela s'accompagne d'un excellent salaire et d'une belle voiture de société avec carte carburant ? Chaque semaine, plus de 600 bouchers, vendeurs, boulangers et opérateurs alimentaires travaillent grâce à nous, partout en Belgique dans des supermarchés, boucheries et boulangeries artisanales, entreprises agroalimentaires… Pour renforcer notre équipe au bureau de Liège et développer le portefeuille clients de notre département spécialisé dans les vendeurs/vendeuses intérimaires, nous recherchons un.e Consultant e Commercial e Wallonie. * Vous cherchez activement de nouvelles opportunités pour Food Talents via des actions ciblées en assurant une présence
                          Envie de travailler au sein d'une équipe solidaire qui se soutient en toutes circonstances ? Prêt à franchir le pas en sachant que tout cela s'accompagne d'un excellent salaire et d'une belle voiture de société avec carte carburant ? Chaque semaine, plus de 600 bouchers, vendeurs, boulangers et opérateurs alimentaires travaillent grâce à nous, partout en Belgique dans des supermarchés, boucheries et boulangeries artisanales, entreprises agroalimentaires… Pour renforcer notre équipe au bureau de Liège et développer le portefeuille clients de notre département spécialisé dans les vendeurs/vendeuses intérimaires, nous recherchons un.e Consultant e Commercial e Wallonie. * Vous cherchez activement de nouvelles opportunités pour Food Talents via des actions ciblées en assurant une présence
                          plus
                          Premier contact téléphonique suivi d'un entretien via Teams avec Ludovic, consultant en recrutement Profile Group En tant que Field Key Account Manager chez Jet Import, vous construisez des partenariats durables avec les plus grands acteurs du retail ! * Une entreprise en pleine expansion, avec un chiffre d'affaires annuel de plus de 290 millions d'euros et une croissance à 2 chiffres En tant que Field Key Account Manager, vous êtes le lien privilégié entre Jet Import et ses clients majeurs. o Accompagner chaque sur le terrain une fois par trimestre afin de renforcer les compétences et assurer une exécution parfaite en magasin. * Goût pour le contact humain et le développement de partenariats durables * Sens du professionnalisme et volonté de progress
                          Premier contact téléphonique suivi d'un entretien via Teams avec Ludovic, consultant en recrutement Profile Group En tant que Field Key Account Manager chez Jet Import, vous construisez des partenariats durables avec les plus grands acteurs du retail ! * Une entreprise en pleine expansion, avec un chiffre d'affaires annuel de plus de 290 millions d'euros et une croissance à 2 chiffres En tant que Field Key Account Manager, vous êtes le lien privilégié entre Jet Import et ses clients majeurs. o Accompagner chaque sur le terrain une fois par trimestre afin de renforcer les compétences et assurer une exécution parfaite en magasin. * Goût pour le contact humain et le développement de partenariats durables * Sens du professionnalisme et volonté de progress
                          plus
                          Met 9 kantoren verspreid over West- en Oost-Vlaanderen combineren we de kracht van lokale verankering met de flexibiliteit van een moderne, digitale organisatie. Onze cultuur: sociaal, ondernemend, ambitieus en vooral… verbonden. We geloven in samenwerking, in collega's die elkaar sterker maken en in kwaliteit als rode draad doorheen alles wat we doen. Ben jij een ervaren accountant met een passie voor inhoudelijke diepgang, coaching en structurele verbetering? Jouw rol als Senior Accountant Kwaliteit - Je combineert diepgaande vakkennis met een sterke betrokkenheid bij mensen en processen. Je bent het aanspreekpunt bij complexe dossiers en een mentor voor collega's. Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van onze dienstverlening gewaarborgd blijft en denkt actief mee over verbeteringen en uniformiteit over de verschillende kantoren heen.
                          Met 9 kantoren verspreid over West- en Oost-Vlaanderen combineren we de kracht van lokale verankering met de flexibiliteit van een moderne, digitale organisatie. Onze cultuur: sociaal, ondernemend, ambitieus en vooral… verbonden. We geloven in samenwerking, in collega's die elkaar sterker maken en in kwaliteit als rode draad doorheen alles wat we doen. Ben jij een ervaren accountant met een passie voor inhoudelijke diepgang, coaching en structurele verbetering? Jouw rol als Senior Accountant Kwaliteit - Je combineert diepgaande vakkennis met een sterke betrokkenheid bij mensen en processen. Je bent het aanspreekpunt bij complexe dossiers en een mentor voor collega's. Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van onze dienstverlening gewaarborgd blijft en denkt actief mee over verbeteringen en uniformiteit over de verschillende kantoren heen.
                          plus
                          Om senioren en hulpbehoevenden langer van hun vertrouwde omgeving te laten genieten helpt RusTThuiS vzw bij de zoektocht naar een ideale (zorg)assistent(e). RusTThuiS begeleidt zowel de zorgassistent als de familie en staat in voor alle administratie. De dienst is vergelijkbaar met een PAB persoonlijk assistent, maar dan voor senioren en logerend op de plaats van de zorg. Mevrouw is fysiek nog goed en wandelt vlot rond in huis met haar rollator. Ze woont in een mooi, warm huis waar ze zich thuis voelt en graag wil blijven wonen. Haar korte termijngeheugen is niet meer optimaal, maar verder is ze helder, opgewekt en geniet ze van de bezoekjes van haar kinderen en kleinkinderen. We zoeken iemand die haar ondersteunt bij de dagelijkse handelingen, het hu
                          Om senioren en hulpbehoevenden langer van hun vertrouwde omgeving te laten genieten helpt RusTThuiS vzw bij de zoektocht naar een ideale (zorg)assistent(e). RusTThuiS begeleidt zowel de zorgassistent als de familie en staat in voor alle administratie. De dienst is vergelijkbaar met een PAB persoonlijk assistent, maar dan voor senioren en logerend op de plaats van de zorg. Mevrouw is fysiek nog goed en wandelt vlot rond in huis met haar rollator. Ze woont in een mooi, warm huis waar ze zich thuis voelt en graag wil blijven wonen. Haar korte termijngeheugen is niet meer optimaal, maar verder is ze helder, opgewekt en geniet ze van de bezoekjes van haar kinderen en kleinkinderen. We zoeken iemand die haar ondersteunt bij de dagelijkse handelingen, het hu
                          plus
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          plus
                          Verkoop van (zonne)brillen en lenzen * Nauwkeurig oogmetingen en lensaanpassingen uitvoeren - Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega! Heb jij een net voorkomen en een vlotte babbel? Bij ons zorgen jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte aanpak ervoor dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen. Dankzij jouw deskundige advies en positieve uitstraling gaan ze stralend en gelukkig de deur uit.
                          Verkoop van (zonne)brillen en lenzen * Nauwkeurig oogmetingen en lensaanpassingen uitvoeren - Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega! Heb jij een net voorkomen en een vlotte babbel? Bij ons zorgen jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte aanpak ervoor dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen. Dankzij jouw deskundige advies en positieve uitstraling gaan ze stralend en gelukkig de deur uit.
                          plus
                          – kinderen ((voorschoolse) peuters en kleuters) en jongeren met complexe ontwikkelingsstoornissen (ASS, ADHD, gedragsstoornissen, motorische stoornissen, taalstoornissen,. ..) en/of mentale beperking – Individuele therapie en groepstherapie – Deelname aan teamvergaderingen met ouders en externen - Het betrekken van de ouders en verdere context vinden wij zeer belangrijk. Het multidisciplinaire karakter van onze werking trekken we graag door naar een inter- en transdisciplinaire visie en dit binnen een biopsychosociale visie. Deeltijdse, tijdelijke functie: 24/40 op maandag, woensdag en donderdag. In overleg 32u mogelijk in september en oktober.
                          – kinderen ((voorschoolse) peuters en kleuters) en jongeren met complexe ontwikkelingsstoornissen (ASS, ADHD, gedragsstoornissen, motorische stoornissen, taalstoornissen,. ..) en/of mentale beperking – Individuele therapie en groepstherapie – Deelname aan teamvergaderingen met ouders en externen - Het betrekken van de ouders en verdere context vinden wij zeer belangrijk. Het multidisciplinaire karakter van onze werking trekken we graag door naar een inter- en transdisciplinaire visie en dit binnen een biopsychosociale visie. Deeltijdse, tijdelijke functie: 24/40 op maandag, woensdag en donderdag. In overleg 32u mogelijk in september en oktober.
                          plus
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          plus
                          -Je kan vooral in eerste instantie luisteren naar hun wensen en kan je creativiteit kwijt in het ontwerpen van hun ideale winkelconcept. -Je staat in voor het opmaken van voorontwerpen tot uitvoeringsplannen en doet tussendoor het nodige overleg met onze klant in samenspraak met onze waarmee je ook nauw communiceert * Je hebt uitermate een passie voor interieur en beschikt over creatieve vaardigheden * Je denkt klant- en oplossingsgericht en hebt zin voor initiatief * Je beschikt over de computervaardigheden, Vectorworks en MS-Office kent geen geheimen voor jou * Je kan goed communiceren en beheerst zowel de Nederlandse én Franse taal perfect * Je bent stipt en werkt accuraat de projecten tot in de puntjes af. * Je be
                          -Je kan vooral in eerste instantie luisteren naar hun wensen en kan je creativiteit kwijt in het ontwerpen van hun ideale winkelconcept. -Je staat in voor het opmaken van voorontwerpen tot uitvoeringsplannen en doet tussendoor het nodige overleg met onze klant in samenspraak met onze waarmee je ook nauw communiceert * Je hebt uitermate een passie voor interieur en beschikt over creatieve vaardigheden * Je denkt klant- en oplossingsgericht en hebt zin voor initiatief * Je beschikt over de computervaardigheden, Vectorworks en MS-Office kent geen geheimen voor jou * Je kan goed communiceren en beheerst zowel de Nederlandse én Franse taal perfect * Je bent stipt en werkt accuraat de projecten tot in de puntjes af. * Je be
                          plus
                          Ben jij vlot in de omgang met collega's en patiënten? Je staat in nauw contact met de en jouw team van directe collega's. * Je bent verantwoordelijk voor het sensibiliseren en adviseren van je patiënten over mond- en tandhygiëne en het onderhoud van tandprothesen. * Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van het medisch-administratieve dossier van je patiënten. * Je bent verantwoordelijk voor het opruimen en schoonmaken van je werkruimte na een consultatie en het steriliseren van het gebruikte materiaal. * Je draagt bij tot de digitalisering en informatisering van de praktijkvoering en behandelplanning. * Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring als * Je hebt een positie
                          Ben jij vlot in de omgang met collega's en patiënten? Je staat in nauw contact met de en jouw team van directe collega's. * Je bent verantwoordelijk voor het sensibiliseren en adviseren van je patiënten over mond- en tandhygiëne en het onderhoud van tandprothesen. * Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van het medisch-administratieve dossier van je patiënten. * Je bent verantwoordelijk voor het opruimen en schoonmaken van je werkruimte na een consultatie en het steriliseren van het gebruikte materiaal. * Je draagt bij tot de digitalisering en informatisering van de praktijkvoering en behandelplanning. * Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring als * Je hebt een positie
                          plus
                          Je verzorgt onderhoud- en herstellingswerkzaamheden aan alle modellen van BMW Motorrad. Dit volgens de werking en zin voor kwaliteit van het huis. * Je werkt in een team met ervaren motorfietstechniekers en je staat klaar voor elkaar. * Door een duidelijke communicatie tussen planning en atelier verloopt het werk vlot, correct en kwaliteitsvol. * Je streeft elke dag opnieuw naar een uitstekende klanttevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant. * Je hebt een opleiding auto- en/of mototechnieken achter de rug. * Iemand met een passie voor motoren die elke dag klaar staat voor onze klanten en het team. * Je bent in het bezit van een motorrijbewijs en als plus ben je een actieve motorrijder. * Werkplezie
                          Je verzorgt onderhoud- en herstellingswerkzaamheden aan alle modellen van BMW Motorrad. Dit volgens de werking en zin voor kwaliteit van het huis. * Je werkt in een team met ervaren motorfietstechniekers en je staat klaar voor elkaar. * Door een duidelijke communicatie tussen planning en atelier verloopt het werk vlot, correct en kwaliteitsvol. * Je streeft elke dag opnieuw naar een uitstekende klanttevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant. * Je hebt een opleiding auto- en/of mototechnieken achter de rug. * Iemand met een passie voor motoren die elke dag klaar staat voor onze klanten en het team. * Je bent in het bezit van een motorrijbewijs en als plus ben je een actieve motorrijder. * Werkplezie
                          plus
                          L'acquisition, le stockage et l'approvisionnement en matériels leur coûtent en effet un temps précieux. Plus que jamais, nous croyons aujourd'hui en notre rôle d'inspirateur et de caisse de résonance. * Vous serez épaulé dans vos tâches par le service interne et votre chef de district avec qui vous travaillez en étroite collaboration - Que recevrez-vous en échange ? Postulez en ligne dès maintenant !
                          L'acquisition, le stockage et l'approvisionnement en matériels leur coûtent en effet un temps précieux. Plus que jamais, nous croyons aujourd'hui en notre rôle d'inspirateur et de caisse de résonance. * Vous serez épaulé dans vos tâches par le service interne et votre chef de district avec qui vous travaillez en étroite collaboration - Que recevrez-vous en échange ? Postulez en ligne dès maintenant !
                          plus
                          L'équipe reste volontairement à taille humaine, avec une forte cohésion et une vraie entraide au quotidien. Le cabinet déménagera d'ailleurs bientôt dans des bureaux plus spacieux, lumineux et situés en plein cœur d'un environnement verdoyant, créant un cadre de travail calme, agréable et inspirant. Vous intégrerez une structure en pleine évolution, avec pour objectif d'alléger la charge actuelle et de développer progressivement une gestion de dossiers plus complète. * Au moins 2 ans d'expérience en fiduciaire (gestion A-Y ou début A-Z) * Bachelier en comptabilité * Envie d'évoluer et de gagner en autonomie * Possibilité de prestations en indépendant complémentaire pour les heures supplémentaires * Relations clients personnalisées et humaines * Équipe en progression, avec un futur associé interne * Formations continues : les experts-comptables se forment et transmette
                          L'équipe reste volontairement à taille humaine, avec une forte cohésion et une vraie entraide au quotidien. Le cabinet déménagera d'ailleurs bientôt dans des bureaux plus spacieux, lumineux et situés en plein cœur d'un environnement verdoyant, créant un cadre de travail calme, agréable et inspirant. Vous intégrerez une structure en pleine évolution, avec pour objectif d'alléger la charge actuelle et de développer progressivement une gestion de dossiers plus complète. * Au moins 2 ans d'expérience en fiduciaire (gestion A-Y ou début A-Z) * Bachelier en comptabilité * Envie d'évoluer et de gagner en autonomie * Possibilité de prestations en indépendant complémentaire pour les heures supplémentaires * Relations clients personnalisées et humaines * Équipe en progression, avec un futur associé interne * Formations continues : les experts-comptables se forment et transmette
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Consultant E En Ressources Humaines Senior à Kuurne?

                          Salaire moyen par an
                          37.200 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Consultant E En Ressources Humaines Senior à Kuurne est de 37.200 €. Les salaires de Consultant E En Ressources Humaines Senior à Kuurne vont de 30.900 € à 46.200 €.