Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Vente
                          • Administration
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Administrateur/trice de magasin
                          • Agent/e technique
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Chargé/e de mission
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e en télémercatique

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          17


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          25

                          IT
                          17





                          101 résultats pour Consultant E En Ressources Humaines Senior à Renaix dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 101 offres d’emploi similaires.

                          HR Business Partner

                          Goudwisselkantoor BE
                          Gent, Brugge, Antwerpen, Ninove
                          Candidature facile
                          Welkom bij Goudwisselkantoor, dé plek waar we met veel kennis en kunde taxeren, inkopen en verkopen. Wat ooit begon als een kleinschalig familiebedrijf, is in veertig jaar gegroeid tot een internationale speler op de markt van de in-en verkoop van sieraden, goud, valuta en waardevolle objecten. Inmiddels telt onze familie meer dan vierhonderd collega's in Nederland, Duitsland en België. We schrijven bewust 'familie', want we delen niet dezelfde achternaam, maar wel dezelfde passie, interesse in elkaar en onze klanten. Hier werken mensen graag en intensief samen en staan alle deuren gewoon open. Specifiek voor België zijn we gestart in december 2015 en ondertussen zijn er 55 kantoren actief en hebben w
                          Welkom bij Goudwisselkantoor, dé plek waar we met veel kennis en kunde taxeren, inkopen en verkopen. Wat ooit begon als een kleinschalig familiebedrijf, is in veertig jaar gegroeid tot een internationale speler op de markt van de in-en verkoop van sieraden, goud, valuta en waardevolle objecten. Inmiddels telt onze familie meer dan vierhonderd collega's in Nederland, Duitsland en België. We schrijven bewust 'familie', want we delen niet dezelfde achternaam, maar wel dezelfde passie, interesse in elkaar en onze klanten. Hier werken mensen graag en intensief samen en staan alle deuren gewoon open. Specifiek voor België zijn we gestart in december 2015 en ondertussen zijn er 55 kantoren actief en hebben w
                          plus

                          HR Advisor

                          A&S Careers
                          Ronse
                          Télétravail possible
                          Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Als HR Advisor vorm je samen met je HR-collega een hecht en complementair HR-duo. Jullie dragen samen verantwoordelijkheid over de dagelijkse HR-werking en ondersteunen medewerkers en leidinggevenden op
                          Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Als HR Advisor vorm je samen met je HR-collega een hecht en complementair HR-duo. Jullie dragen samen verantwoordelijkheid over de dagelijkse HR-werking en ondersteunen medewerkers en leidinggevenden op
                          plus
                          Heb je een passie voor mensen en talent? Bij ATS, een multitechnologische groep met hoofdkantoor in Merelbeke, kijken we uit naar een Junior HR Medewerker om ons HR-team uit te breiden en verder op te bouwen. Je komt terecht in een gedreven HR-afdeling bestaande uit een 10-tal gedreven medewerkers binnen de HR-domeinen employer branding, werving en selectie, onboarding, L&D, loopbaanbegeleiding, payroll en sociale wetgeving. * Je stelt aantrekkelijke vacatureteksten op en verspreidt ze via de gepaste kanalen. * Je identificeert geschikte kandidaten op basis van hun cv en een eerste telefonisch contact. * Je houdt sollicitatiegesprekken en organiseert testen waar nodig. * Je begeleidt kandidaten doorheen het proces en zorgt voor een po
                          Heb je een passie voor mensen en talent? Bij ATS, een multitechnologische groep met hoofdkantoor in Merelbeke, kijken we uit naar een Junior HR Medewerker om ons HR-team uit te breiden en verder op te bouwen. Je komt terecht in een gedreven HR-afdeling bestaande uit een 10-tal gedreven medewerkers binnen de HR-domeinen employer branding, werving en selectie, onboarding, L&D, loopbaanbegeleiding, payroll en sociale wetgeving. * Je stelt aantrekkelijke vacatureteksten op en verspreidt ze via de gepaste kanalen. * Je identificeert geschikte kandidaten op basis van hun cv en een eerste telefonisch contact. * Je houdt sollicitatiegesprekken en organiseert testen waar nodig. * Je begeleidt kandidaten doorheen het proces en zorgt voor een po
                          plus

                          Jr. HR Generalist

                          Group Hugo Ceusters-SMCS N.V.
                          Berchem, 2600 Antwerpen, België
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          plus
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          plus
                          Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * Piloter et motiver ton équipe au quotidien, organiser les tâches, soutenir les et maintenir l'esprit humain qui caractérise LOXAM. * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Un poste stimulant avec autonomie et responsabilités dans un groupe international aux valeurs humaines o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * Piloter et motiver ton équipe au quotidien, organiser les tâches, soutenir les et maintenir l'esprit humain qui caractérise LOXAM. * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Un poste stimulant avec autonomie et responsabilités dans un groupe international aux valeurs humaines o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          plus
                          Depuis le siège d'Orelia Zorg, vous êtes soutenu dans les domaines de la finance, du droit, du marketing et des ressources humaines. Nous proposons à nos résidents et à leur famille de passer des années en or. Nous mettons également tout en œuvre pour offrir à nos collaborateurs un environnement de travail agréable. * Vous travaillez en permanence sur une optimisation de la politique qualité. * Vous rationalisez les di érents processus dans l'organisation en termes de soins, logistique, administration. * Vous disposez de solides compétences en gestion générale et d'une connaissance approfondie des di érents aspects commerciaux. * Vous avez une connaissance approfondie de la législation belge en matière de santé. * Une fonction variée
                          Depuis le siège d'Orelia Zorg, vous êtes soutenu dans les domaines de la finance, du droit, du marketing et des ressources humaines. Nous proposons à nos résidents et à leur famille de passer des années en or. Nous mettons également tout en œuvre pour offrir à nos collaborateurs un environnement de travail agréable. * Vous travaillez en permanence sur une optimisation de la politique qualité. * Vous rationalisez les di érents processus dans l'organisation en termes de soins, logistique, administration. * Vous disposez de solides compétences en gestion générale et d'une connaissance approfondie des di érents aspects commerciaux. * Vous avez une connaissance approfondie de la législation belge en matière de santé. * Une fonction variée
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je bewaakt de planning van onze transportactiviteiten en bent probleemoplosser voor vooral chauffeurs en interne medewerkers, je onderneemt de nodige acties bij incidenten. Je zorgt ervoor dat de communicatie tussen nacht- en dagploeg vlekkeloos verloopt. * Nachtpermanentie op de dienst planning en logistiek bieden. * Je vervult een bewakingsrol: houdt de camerabeelden van onze verschillende vestigingen het oog en voert controlerondes uit op het terrein. * Nauw samenwerken met interne diensten zoals , productie en facility. * Digitale registratie in plannings- en transportsoftware. * Administratieve verwerking van transportdocumenten, weegbruggegevens en factuurcontrole. * Sterk zijn in communicatie, oplossingsgericht en stressbestendig zijn eigenschappen die jou omschrijven. * Je bent administratief nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig kunnen werken. * Goede ken
                          Je bewaakt de planning van onze transportactiviteiten en bent probleemoplosser voor vooral chauffeurs en interne medewerkers, je onderneemt de nodige acties bij incidenten. Je zorgt ervoor dat de communicatie tussen nacht- en dagploeg vlekkeloos verloopt. * Nachtpermanentie op de dienst planning en logistiek bieden. * Je vervult een bewakingsrol: houdt de camerabeelden van onze verschillende vestigingen het oog en voert controlerondes uit op het terrein. * Nauw samenwerken met interne diensten zoals , productie en facility. * Digitale registratie in plannings- en transportsoftware. * Administratieve verwerking van transportdocumenten, weegbruggegevens en factuurcontrole. * Sterk zijn in communicatie, oplossingsgericht en stressbestendig zijn eigenschappen die jou omschrijven. * Je bent administratief nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig kunnen werken. * Goede ken
                          plus
                          Diriger des d'ouvriers et d'employés logistiques en les motivant et en menant des entretiens individuels * Prendre en charge l'accueil des nouveaux collaborateurs au sein de l'équipe, coordonner leur intégration et jouer un rôle proactif dans le développement des collaborateurs (formations, apprentissage sur le terrain, etc.) sécurité, hygiène, etc.) et les remettre en question en permanence afin de pouvoir les adapter si nécessaire * Apporter votre soutien aux (qui ont la responsabilité finale du shift en cours) en cas de besoin * Votre objectifest de fournir un soutien efficace aux différentes équipes, ce qui vous permet de sortir de votre zone de confort en toute confiance ; * Vous avez de solides compétences en ma
                          Diriger des d'ouvriers et d'employés logistiques en les motivant et en menant des entretiens individuels * Prendre en charge l'accueil des nouveaux collaborateurs au sein de l'équipe, coordonner leur intégration et jouer un rôle proactif dans le développement des collaborateurs (formations, apprentissage sur le terrain, etc.) sécurité, hygiène, etc.) et les remettre en question en permanence afin de pouvoir les adapter si nécessaire * Apporter votre soutien aux (qui ont la responsabilité finale du shift en cours) en cas de besoin * Votre objectifest de fournir un soutien efficace aux différentes équipes, ce qui vous permet de sortir de votre zone de confort en toute confiance ; * Vous avez de solides compétences en ma
                          plus
                          Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. – Préparer et traiter les salaires en collaboration avec le secrétariat social • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. • Vous êtes authentique, orienté(e) vers l'humain et appréciez un environnement de travail familial. La possibilité de travailler en mode hybride (1 jour de télétravail).
                          Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. – Préparer et traiter les salaires en collaboration avec le secrétariat social • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. • Vous êtes authentique, orienté(e) vers l'humain et appréciez un environnement de travail familial. La possibilité de travailler en mode hybride (1 jour de télétravail).
                          plus
                          Envie de travailler au sein d'une équipe solidaire qui se soutient en toutes circonstances ? Prêt à franchir le pas en sachant que tout cela s'accompagne d'un excellent salaire et d'une belle voiture de société avec carte carburant ? Chaque semaine, plus de 600 bouchers, vendeurs, boulangers et opérateurs alimentaires travaillent grâce à nous, partout en Belgique dans des supermarchés, boucheries et boulangeries artisanales, entreprises agroalimentaires… Pour renforcer notre équipe au bureau de Liège et développer le portefeuille clients de notre département spécialisé dans les vendeurs/vendeuses intérimaires, nous recherchons un.e Consultant e Commercial e Wallonie. * Vous cherchez activement de nouvelles opportunités pour Food Talents via des actions ciblées en assurant une présence
                          Envie de travailler au sein d'une équipe solidaire qui se soutient en toutes circonstances ? Prêt à franchir le pas en sachant que tout cela s'accompagne d'un excellent salaire et d'une belle voiture de société avec carte carburant ? Chaque semaine, plus de 600 bouchers, vendeurs, boulangers et opérateurs alimentaires travaillent grâce à nous, partout en Belgique dans des supermarchés, boucheries et boulangeries artisanales, entreprises agroalimentaires… Pour renforcer notre équipe au bureau de Liège et développer le portefeuille clients de notre département spécialisé dans les vendeurs/vendeuses intérimaires, nous recherchons un.e Consultant e Commercial e Wallonie. * Vous cherchez activement de nouvelles opportunités pour Food Talents via des actions ciblées en assurant une présence
                          plus
                          Met 9 kantoren verspreid over West- en Oost-Vlaanderen combineren we de kracht van lokale verankering met de flexibiliteit van een moderne, digitale organisatie. Onze cultuur: sociaal, ondernemend, ambitieus en vooral… verbonden. We geloven in samenwerking, in collega's die elkaar sterker maken en in kwaliteit als rode draad doorheen alles wat we doen. Ben jij een ervaren accountant met een passie voor inhoudelijke diepgang, coaching en structurele verbetering? Jouw rol als Senior Accountant Kwaliteit - Je combineert diepgaande vakkennis met een sterke betrokkenheid bij mensen en processen. Je bent het aanspreekpunt bij complexe dossiers en een mentor voor collega's. Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van onze dienstverlening gewaarborgd blijft en denkt actief mee over verbeteringen en uniformiteit over de verschillende kantoren heen.
                          Met 9 kantoren verspreid over West- en Oost-Vlaanderen combineren we de kracht van lokale verankering met de flexibiliteit van een moderne, digitale organisatie. Onze cultuur: sociaal, ondernemend, ambitieus en vooral… verbonden. We geloven in samenwerking, in collega's die elkaar sterker maken en in kwaliteit als rode draad doorheen alles wat we doen. Ben jij een ervaren accountant met een passie voor inhoudelijke diepgang, coaching en structurele verbetering? Jouw rol als Senior Accountant Kwaliteit - Je combineert diepgaande vakkennis met een sterke betrokkenheid bij mensen en processen. Je bent het aanspreekpunt bij complexe dossiers en een mentor voor collega's. Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van onze dienstverlening gewaarborgd blijft en denkt actief mee over verbeteringen en uniformiteit over de verschillende kantoren heen.
                          plus
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          plus
                          Verkoop van (zonne)brillen en lenzen * Nauwkeurig oogmetingen en lensaanpassingen uitvoeren - Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega! Heb jij een net voorkomen en een vlotte babbel? Bij ons zorgen jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte aanpak ervoor dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen. Dankzij jouw deskundige advies en positieve uitstraling gaan ze stralend en gelukkig de deur uit.
                          Verkoop van (zonne)brillen en lenzen * Nauwkeurig oogmetingen en lensaanpassingen uitvoeren - Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega! Heb jij een net voorkomen en een vlotte babbel? Bij ons zorgen jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte aanpak ervoor dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen. Dankzij jouw deskundige advies en positieve uitstraling gaan ze stralend en gelukkig de deur uit.
                          plus
                          – kinderen ((voorschoolse) peuters en kleuters) en jongeren met complexe ontwikkelingsstoornissen (ASS, ADHD, gedragsstoornissen, motorische stoornissen, taalstoornissen,. ..) en/of mentale beperking – Individuele therapie en groepstherapie – Deelname aan teamvergaderingen met ouders en externen - Het betrekken van de ouders en verdere context vinden wij zeer belangrijk. Het multidisciplinaire karakter van onze werking trekken we graag door naar een inter- en transdisciplinaire visie en dit binnen een biopsychosociale visie. Deeltijdse, tijdelijke functie: 24/40 op maandag, woensdag en donderdag. In overleg 32u mogelijk in september en oktober.
                          – kinderen ((voorschoolse) peuters en kleuters) en jongeren met complexe ontwikkelingsstoornissen (ASS, ADHD, gedragsstoornissen, motorische stoornissen, taalstoornissen,. ..) en/of mentale beperking – Individuele therapie en groepstherapie – Deelname aan teamvergaderingen met ouders en externen - Het betrekken van de ouders en verdere context vinden wij zeer belangrijk. Het multidisciplinaire karakter van onze werking trekken we graag door naar een inter- en transdisciplinaire visie en dit binnen een biopsychosociale visie. Deeltijdse, tijdelijke functie: 24/40 op maandag, woensdag en donderdag. In overleg 32u mogelijk in september en oktober.
                          plus
                          Ben jij vlot in de omgang met collega's en patiënten? Je staat in nauw contact met de en jouw team van directe collega's. * Je bent verantwoordelijk voor het sensibiliseren en adviseren van je patiënten over mond- en tandhygiëne en het onderhoud van tandprothesen. * Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van het medisch-administratieve dossier van je patiënten. * Je bent verantwoordelijk voor het opruimen en schoonmaken van je werkruimte na een consultatie en het steriliseren van het gebruikte materiaal. * Je draagt bij tot de digitalisering en informatisering van de praktijkvoering en behandelplanning. * Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring als * Je hebt een positie
                          Ben jij vlot in de omgang met collega's en patiënten? Je staat in nauw contact met de en jouw team van directe collega's. * Je bent verantwoordelijk voor het sensibiliseren en adviseren van je patiënten over mond- en tandhygiëne en het onderhoud van tandprothesen. * Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van het medisch-administratieve dossier van je patiënten. * Je bent verantwoordelijk voor het opruimen en schoonmaken van je werkruimte na een consultatie en het steriliseren van het gebruikte materiaal. * Je draagt bij tot de digitalisering en informatisering van de praktijkvoering en behandelplanning. * Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring als * Je hebt een positie
                          plus
                          Je verzorgt onderhoud- en herstellingswerkzaamheden aan alle modellen van BMW Motorrad. Dit volgens de werking en zin voor kwaliteit van het huis. * Je werkt in een team met ervaren motorfietstechniekers en je staat klaar voor elkaar. * Door een duidelijke communicatie tussen planning en atelier verloopt het werk vlot, correct en kwaliteitsvol. * Je streeft elke dag opnieuw naar een uitstekende klanttevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant. * Je hebt een opleiding auto- en/of mototechnieken achter de rug. * Iemand met een passie voor motoren die elke dag klaar staat voor onze klanten en het team. * Je bent in het bezit van een motorrijbewijs en als plus ben je een actieve motorrijder. * Werkplezie
                          Je verzorgt onderhoud- en herstellingswerkzaamheden aan alle modellen van BMW Motorrad. Dit volgens de werking en zin voor kwaliteit van het huis. * Je werkt in een team met ervaren motorfietstechniekers en je staat klaar voor elkaar. * Door een duidelijke communicatie tussen planning en atelier verloopt het werk vlot, correct en kwaliteitsvol. * Je streeft elke dag opnieuw naar een uitstekende klanttevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant. * Je hebt een opleiding auto- en/of mototechnieken achter de rug. * Iemand met een passie voor motoren die elke dag klaar staat voor onze klanten en het team. * Je bent in het bezit van een motorrijbewijs en als plus ben je een actieve motorrijder. * Werkplezie
                          plus
                          L'acquisition, le stockage et l'approvisionnement en matériels leur coûtent en effet un temps précieux. Plus que jamais, nous croyons aujourd'hui en notre rôle d'inspirateur et de caisse de résonance. * Vous serez épaulé dans vos tâches par le service interne et votre chef de district avec qui vous travaillez en étroite collaboration - Que recevrez-vous en échange ? Postulez en ligne dès maintenant !
                          L'acquisition, le stockage et l'approvisionnement en matériels leur coûtent en effet un temps précieux. Plus que jamais, nous croyons aujourd'hui en notre rôle d'inspirateur et de caisse de résonance. * Vous serez épaulé dans vos tâches par le service interne et votre chef de district avec qui vous travaillez en étroite collaboration - Que recevrez-vous en échange ? Postulez en ligne dès maintenant !
                          plus
                          Nos produits innovants – conçus à partir des besoins réels en pharmacie – aident les officines à se développer et à mieux servir leurs patients. En tant que Délégué(e) Pharmaceutique, vous jouez un rôle clé dans cette mission. * L'envie de performer et de vous améliorer en continu * Une ouverture au coaching et à la remise en question * Votre résidence en région Bruxelles ou Brabant Wallon (indispensable pour éviter les embouteillages
                          Nos produits innovants – conçus à partir des besoins réels en pharmacie – aident les officines à se développer et à mieux servir leurs patients. En tant que Délégué(e) Pharmaceutique, vous jouez un rôle clé dans cette mission. * L'envie de performer et de vous améliorer en continu * Une ouverture au coaching et à la remise en question * Votre résidence en région Bruxelles ou Brabant Wallon (indispensable pour éviter les embouteillages
                          plus
                          Dans ce cadre ambitieux, nous recherchons un(e) Business Developer pour prendre en main le développement commercial de la Belgique et du Nord de la France, avec une implication ponctuelle sur les marchés frontaliers. * Le reporting régulier au siège (en anglais) * Vous avez de solides compétences en négociation, une forte orientation client et solution, et savez gérer des situations complexes avec diplomatie * Un poste stratégique dans un groupe solide, en pleine transformation et croissance rapide * Une rémunération compétitive, en fonction de votre profil et de votre expérience
                          Dans ce cadre ambitieux, nous recherchons un(e) Business Developer pour prendre en main le développement commercial de la Belgique et du Nord de la France, avec une implication ponctuelle sur les marchés frontaliers. * Le reporting régulier au siège (en anglais) * Vous avez de solides compétences en négociation, une forte orientation client et solution, et savez gérer des situations complexes avec diplomatie * Un poste stratégique dans un groupe solide, en pleine transformation et croissance rapide * Une rémunération compétitive, en fonction de votre profil et de votre expérience
                          plus
                          L'équipe reste volontairement à taille humaine, avec une forte cohésion et une vraie entraide au quotidien. Le cabinet déménagera d'ailleurs bientôt dans des bureaux plus spacieux, lumineux et situés en plein cœur d'un environnement verdoyant, créant un cadre de travail calme, agréable et inspirant. Vous intégrerez une structure en pleine évolution, avec pour objectif d'alléger la charge actuelle et de développer progressivement une gestion de dossiers plus complète. * Au moins 2 ans d'expérience en fiduciaire (gestion A-Y ou début A-Z) * Bachelier en comptabilité * Envie d'évoluer et de gagner en autonomie * Possibilité de prestations en indépendant complémentaire pour les heures supplémentaires * Relations clients personnalisées et humaines * Équipe en progression, avec un futur associé interne * Formations continues : les experts-comptables se forment et transmette
                          L'équipe reste volontairement à taille humaine, avec une forte cohésion et une vraie entraide au quotidien. Le cabinet déménagera d'ailleurs bientôt dans des bureaux plus spacieux, lumineux et situés en plein cœur d'un environnement verdoyant, créant un cadre de travail calme, agréable et inspirant. Vous intégrerez une structure en pleine évolution, avec pour objectif d'alléger la charge actuelle et de développer progressivement une gestion de dossiers plus complète. * Au moins 2 ans d'expérience en fiduciaire (gestion A-Y ou début A-Z) * Bachelier en comptabilité * Envie d'évoluer et de gagner en autonomie * Possibilité de prestations en indépendant complémentaire pour les heures supplémentaires * Relations clients personnalisées et humaines * Équipe en progression, avec un futur associé interne * Formations continues : les experts-comptables se forment et transmette
                          plus
                          En tant que responsable de rayon en formation à Tournai, tu joues un rôle clé au sein de ton équipe. * Participer activement à la réflexion stratégique et à la mise en œuvre de notre projet collectif. * Offrir une expérience client fluide et inspirante : en ligne ou en magasin, garantir un service de qualité et une relation authentique. * Tu es mobile en Wallonie, prêt.e à accompagner nos projets là où ton impact sera le plus fort.
                          En tant que responsable de rayon en formation à Tournai, tu joues un rôle clé au sein de ton équipe. * Participer activement à la réflexion stratégique et à la mise en œuvre de notre projet collectif. * Offrir une expérience client fluide et inspirante : en ligne ou en magasin, garantir un service de qualité et une relation authentique. * Tu es mobile en Wallonie, prêt.e à accompagner nos projets là où ton impact sera le plus fort.
                          plus
                          Ons modern en volledig digitaal kantoor, prachtig gelegen aan de Belgische kust, is al meer dan 25 jaar een gevestigde waarde. Naast klassieke accountancy voeren we ook adviesopdrachten uit rond estate planning, successieplanning en herstructureringen. Dit geeft onze medewerkers de kans om hun kennis te verruimen en rechtstreeks impact te hebben op het verhaal van hun klanten. Onze mensen en onze sfeer. Je komt terecht in een enthousiast team van 7 dossierbeheerders die hun dossiers zelfstandig beheren van A tot Z. Wij geloven in open communicatie, persoonlijke groei en een omgeving waar het aangenaam werken is. Jaarlijks organiseren we fijne activiteiten zoals een kerstweekendje in Duitsland of een gezellige bowlingavond - want plezier en werk mogen samengaan. * Inst
                          Ons modern en volledig digitaal kantoor, prachtig gelegen aan de Belgische kust, is al meer dan 25 jaar een gevestigde waarde. Naast klassieke accountancy voeren we ook adviesopdrachten uit rond estate planning, successieplanning en herstructureringen. Dit geeft onze medewerkers de kans om hun kennis te verruimen en rechtstreeks impact te hebben op het verhaal van hun klanten. Onze mensen en onze sfeer. Je komt terecht in een enthousiast team van 7 dossierbeheerders die hun dossiers zelfstandig beheren van A tot Z. Wij geloven in open communicatie, persoonlijke groei en een omgeving waar het aangenaam werken is. Jaarlijks organiseren we fijne activiteiten zoals een kerstweekendje in Duitsland of een gezellige bowlingavond - want plezier en werk mogen samengaan. * Inst
                          plus
                          Ben jij een ervaren dossierbeheerder die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een warm, familiaal kantoor waar flexibiliteit, groei en betrokkenheid centraal staan? Wij zijn een familiebedrijf dat sinds 2000 actief is in accountancy en de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een stabiel kantoor met 9 medewerkers. Sinds mei 2023 werken we vanuit een splinternieuw, strak en licht kantoor in Liedekerke - inclusief een eigen caféhoekje voor ontspanning na de werkdag of informele klantengesprekken. * Inboeken en verwerken van facturen, lonen, banken, etc. * Opstellen van btw-aangiftes, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes * Adviseren van klanten over hun boekhoudkundige en fiscale situatie * Meevolgen van overnames, fusies en andere bijzonder
                          Ben jij een ervaren dossierbeheerder die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een warm, familiaal kantoor waar flexibiliteit, groei en betrokkenheid centraal staan? Wij zijn een familiebedrijf dat sinds 2000 actief is in accountancy en de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een stabiel kantoor met 9 medewerkers. Sinds mei 2023 werken we vanuit een splinternieuw, strak en licht kantoor in Liedekerke - inclusief een eigen caféhoekje voor ontspanning na de werkdag of informele klantengesprekken. * Inboeken en verwerken van facturen, lonen, banken, etc. * Opstellen van btw-aangiftes, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes * Adviseren van klanten over hun boekhoudkundige en fiscale situatie * Meevolgen van overnames, fusies en andere bijzonder
                          plus
                          L'entreprise Steenhaut est un acteur de premier plan dans le secteur vert avec plus de 50 ans d'expertise en aménagement de jardins et de paysages. Objectif: En tant que Préparateur(trice) de chantiers, tu joues un rôle clé dans la préparation, l'exécution et le suivi de nos (grands) projets. * Tu fais les préparatifs nécessaires pour réaliser les plans techniques sur le terrain (planification, approvisionnement en matériaux, etc.). Tu travailles en étroite collaboration avec le . Possibilité d'élargir tes responsabilités en vue d'une évolution future.
                          L'entreprise Steenhaut est un acteur de premier plan dans le secteur vert avec plus de 50 ans d'expertise en aménagement de jardins et de paysages. Objectif: En tant que Préparateur(trice) de chantiers, tu joues un rôle clé dans la préparation, l'exécution et le suivi de nos (grands) projets. * Tu fais les préparatifs nécessaires pour réaliser les plans techniques sur le terrain (planification, approvisionnement en matériaux, etc.). Tu travailles en étroite collaboration avec le . Possibilité d'élargir tes responsabilités en vue d'une évolution future.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Consultant E En Ressources Humaines Senior à Renaix?

                          Salaire moyen par an
                          37.200 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Consultant E En Ressources Humaines Senior à Renaix est de 37.200 €. Les salaires de Consultant E En Ressources Humaines Senior à Renaix vont de 30.900 € à 46.200 €.