Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Administration
                          • Vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e aux renseignements sur les voyages
                          • Chargé/e de mission
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e marketing
                          • Conseiller en personnel
                          • Adjoint/e en télémercatique

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          34


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          28






                          189 résultats pour Consultant E En Ressources Humaines Senior à Laethem Saint Martin dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 189 offres d’emploi similaires.

                          HR Business Partner

                          Goudwisselkantoor BE
                          Gent, Brugge, Antwerpen, Ninove
                          Candidature facile
                          Welkom bij Goudwisselkantoor, dé plek waar we met veel kennis en kunde taxeren, inkopen en verkopen. Wat ooit begon als een kleinschalig familiebedrijf, is in veertig jaar gegroeid tot een internationale speler op de markt van de in-en verkoop van sieraden, goud, valuta en waardevolle objecten. Inmiddels telt onze familie meer dan vierhonderd collega's in Nederland, Duitsland en België. We schrijven bewust 'familie', want we delen niet dezelfde achternaam, maar wel dezelfde passie, interesse in elkaar en onze klanten. Hier werken mensen graag en intensief samen en staan alle deuren gewoon open. Specifiek voor België zijn we gestart in december 2015 en ondertussen zijn er 55 kantoren actief en hebben w
                          Welkom bij Goudwisselkantoor, dé plek waar we met veel kennis en kunde taxeren, inkopen en verkopen. Wat ooit begon als een kleinschalig familiebedrijf, is in veertig jaar gegroeid tot een internationale speler op de markt van de in-en verkoop van sieraden, goud, valuta en waardevolle objecten. Inmiddels telt onze familie meer dan vierhonderd collega's in Nederland, Duitsland en België. We schrijven bewust 'familie', want we delen niet dezelfde achternaam, maar wel dezelfde passie, interesse in elkaar en onze klanten. Hier werken mensen graag en intensief samen en staan alle deuren gewoon open. Specifiek voor België zijn we gestart in december 2015 en ondertussen zijn er 55 kantoren actief en hebben w
                          plus

                          HR Advisor

                          A&S Careers
                          Ronse
                          Télétravail possible
                          Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Als HR Advisor vorm je samen met je HR-collega een hecht en complementair HR-duo. Jullie dragen samen verantwoordelijkheid over de dagelijkse HR-werking en ondersteunen medewerkers en leidinggevenden op
                          Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Als HR Advisor vorm je samen met je HR-collega een hecht en complementair HR-duo. Jullie dragen samen verantwoordelijkheid over de dagelijkse HR-werking en ondersteunen medewerkers en leidinggevenden op
                          plus
                          Ben jij een verbindende HR-professional die energie krijgt van samenwerken met en teams? Wil je meebouwen aan een moderne HR-aanpak waarin mensgerichtheid en strategisch denken hand in hand gaan? Heb je zin om mee te werken aan projecten die echt impact maken, zoals learning & development, employer branding en interne communicatie? Als HR Business Partner ben jij de sparringpartner en coach van binnen verschillende business units. Je helpt hen structuur te brengen in hun HR-trajecten, zodat zij hun teams optimaal kunnen begeleiden en groeien in hun rol als people manager. Je combineert een coachende aanpak met een hands-on mentaliteit en een sterke focus op samenwerking, innovatie en optimalisatie. * Je fungeert als strategische partner voor leidingge
                          Ben jij een verbindende HR-professional die energie krijgt van samenwerken met en teams? Wil je meebouwen aan een moderne HR-aanpak waarin mensgerichtheid en strategisch denken hand in hand gaan? Heb je zin om mee te werken aan projecten die echt impact maken, zoals learning & development, employer branding en interne communicatie? Als HR Business Partner ben jij de sparringpartner en coach van binnen verschillende business units. Je helpt hen structuur te brengen in hun HR-trajecten, zodat zij hun teams optimaal kunnen begeleiden en groeien in hun rol als people manager. Je combineert een coachende aanpak met een hands-on mentaliteit en een sterke focus op samenwerking, innovatie en optimalisatie. * Je fungeert als strategische partner voor leidingge
                          plus
                          Ter ondersteuning van onze groei, zijn we op zoek naar een gedreven HR Business Partner voor regio West- en Oost-Vlaanderen! Bij People & Culture (P&C) zetten we ons dagelijks in om onze bedrijfsdoelstellingen, visie, missie en waarden te implementeren op een manier die zowel onze medewerkers als onze klanten ten goede komt. Wij geloven in het versterken van menselijk potentieel en bouwen aan een organisatie waar talent zich kan ontplooien. We zijn een snel groeiende, full-service accountancy groep met een levendige overtuiging dat plezier en werk hand in hand gaan. Titeca helpt & bedrijven groeien op een professionele en persoonlijke manier . Als HR Business Partner ben jij de essentiële schakel tussen onze organisatie en onze medewerkers. Je werkt nauw samen met om
                          Ter ondersteuning van onze groei, zijn we op zoek naar een gedreven HR Business Partner voor regio West- en Oost-Vlaanderen! Bij People & Culture (P&C) zetten we ons dagelijks in om onze bedrijfsdoelstellingen, visie, missie en waarden te implementeren op een manier die zowel onze medewerkers als onze klanten ten goede komt. Wij geloven in het versterken van menselijk potentieel en bouwen aan een organisatie waar talent zich kan ontplooien. We zijn een snel groeiende, full-service accountancy groep met een levendige overtuiging dat plezier en werk hand in hand gaan. Titeca helpt & bedrijven groeien op een professionele en persoonlijke manier . Als HR Business Partner ben jij de essentiële schakel tussen onze organisatie en onze medewerkers. Je werkt nauw samen met om
                          plus
                          Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Gent ben jij het aanspreekpunt voor bedrijven en kandidaten. Je luistert naar de noden van je klanten, zoekt actief naar passende profielen en begeleidt het hele selectieproces. * Je begint je dag met een kop koffie of thee en een korte teammeeting. * Je bekijkt welke vacatures urgent zijn en welke kandidaten je wil contacteren. * Je schrijft heldere en aantrekkelijke vacatureteksten. * Je belt met klanten, voert selectiegesprekken en volgt alles netjes op. * Je denkt commercieel, communiceert vlot en speelt flexibel in op klantbehoeften. * Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, met oog voor detail. * Je bent hands-on, denkt mee en durft initiatief te nemen.
                          Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Gent ben jij het aanspreekpunt voor bedrijven en kandidaten. Je luistert naar de noden van je klanten, zoekt actief naar passende profielen en begeleidt het hele selectieproces. * Je begint je dag met een kop koffie of thee en een korte teammeeting. * Je bekijkt welke vacatures urgent zijn en welke kandidaten je wil contacteren. * Je schrijft heldere en aantrekkelijke vacatureteksten. * Je belt met klanten, voert selectiegesprekken en volgt alles netjes op. * Je denkt commercieel, communiceert vlot en speelt flexibel in op klantbehoeften. * Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, met oog voor detail. * Je bent hands-on, denkt mee en durft initiatief te nemen.
                          plus
                          Heb je een passie voor mensen en talent? Bij ATS, een multitechnologische groep met hoofdkantoor in Merelbeke, kijken we uit naar een Junior HR Medewerker om ons HR-team uit te breiden en verder op te bouwen. Je komt terecht in een gedreven HR-afdeling bestaande uit een 10-tal gedreven medewerkers binnen de HR-domeinen employer branding, werving en selectie, onboarding, L&D, loopbaanbegeleiding, payroll en sociale wetgeving. * Je stelt aantrekkelijke vacatureteksten op en verspreidt ze via de gepaste kanalen. * Je identificeert geschikte kandidaten op basis van hun cv en een eerste telefonisch contact. * Je houdt sollicitatiegesprekken en organiseert testen waar nodig. * Je begeleidt kandidaten doorheen het proces en zorgt voor een po
                          Heb je een passie voor mensen en talent? Bij ATS, een multitechnologische groep met hoofdkantoor in Merelbeke, kijken we uit naar een Junior HR Medewerker om ons HR-team uit te breiden en verder op te bouwen. Je komt terecht in een gedreven HR-afdeling bestaande uit een 10-tal gedreven medewerkers binnen de HR-domeinen employer branding, werving en selectie, onboarding, L&D, loopbaanbegeleiding, payroll en sociale wetgeving. * Je stelt aantrekkelijke vacatureteksten op en verspreidt ze via de gepaste kanalen. * Je identificeert geschikte kandidaten op basis van hun cv en een eerste telefonisch contact. * Je houdt sollicitatiegesprekken en organiseert testen waar nodig. * Je begeleidt kandidaten doorheen het proces en zorgt voor een po
                          plus

                          Jr. HR Generalist

                          Group Hugo Ceusters-SMCS N.V.
                          Berchem, 2600 Antwerpen, België
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          plus
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          plus
                          CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Ben je graag op de werkvloer actief en houd je tevens van een portie
                          CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Ben je graag op de werkvloer actief en houd je tevens van een portie
                          plus
                          Diplôme de niveau universitaire en gestion, commerce ou communication * Expérience confirmée en administration des ventes ou en support commercial B2B, idéalement dans le secteur numérique * Contrat CDI au sein d'une structure à taille humaine, agile, multiculturelle et à fort impact international
                          Diplôme de niveau universitaire en gestion, commerce ou communication * Expérience confirmée en administration des ventes ou en support commercial B2B, idéalement dans le secteur numérique * Contrat CDI au sein d'une structure à taille humaine, agile, multiculturelle et à fort impact international
                          plus
                          Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * Piloter et motiver ton équipe au quotidien, organiser les tâches, soutenir les et maintenir l'esprit humain qui caractérise LOXAM. * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Un poste stimulant avec autonomie et responsabilités dans un groupe international aux valeurs humaines o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * Piloter et motiver ton équipe au quotidien, organiser les tâches, soutenir les et maintenir l'esprit humain qui caractérise LOXAM. * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Un poste stimulant avec autonomie et responsabilités dans un groupe international aux valeurs humaines o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          plus
                          Je bewaakt de planning van onze transportactiviteiten en bent probleemoplosser voor vooral chauffeurs en interne medewerkers, je onderneemt de nodige acties bij incidenten. Je zorgt ervoor dat de communicatie tussen nacht- en dagploeg vlekkeloos verloopt. * Nachtpermanentie op de dienst planning en logistiek bieden. * Je vervult een bewakingsrol: houdt de camerabeelden van onze verschillende vestigingen het oog en voert controlerondes uit op het terrein. * Nauw samenwerken met interne diensten zoals , productie en facility. * Digitale registratie in plannings- en transportsoftware. * Administratieve verwerking van transportdocumenten, weegbruggegevens en factuurcontrole. * Sterk zijn in communicatie, oplossingsgericht en stressbestendig zijn eigenschappen die jou omschrijven. * Je bent administratief nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig kunnen werken. * Goede ken
                          Je bewaakt de planning van onze transportactiviteiten en bent probleemoplosser voor vooral chauffeurs en interne medewerkers, je onderneemt de nodige acties bij incidenten. Je zorgt ervoor dat de communicatie tussen nacht- en dagploeg vlekkeloos verloopt. * Nachtpermanentie op de dienst planning en logistiek bieden. * Je vervult een bewakingsrol: houdt de camerabeelden van onze verschillende vestigingen het oog en voert controlerondes uit op het terrein. * Nauw samenwerken met interne diensten zoals , productie en facility. * Digitale registratie in plannings- en transportsoftware. * Administratieve verwerking van transportdocumenten, weegbruggegevens en factuurcontrole. * Sterk zijn in communicatie, oplossingsgericht en stressbestendig zijn eigenschappen die jou omschrijven. * Je bent administratief nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig kunnen werken. * Goede ken
                          plus
                          Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. – Préparer et traiter les salaires en collaboration avec le secrétariat social • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. • Vous êtes authentique, orienté(e) vers l'humain et appréciez un environnement de travail familial. La possibilité de travailler en mode hybride (1 jour de télétravail).
                          Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. – Préparer et traiter les salaires en collaboration avec le secrétariat social • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. • Vous êtes authentique, orienté(e) vers l'humain et appréciez un environnement de travail familial. La possibilité de travailler en mode hybride (1 jour de télétravail).
                          plus
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie. Algemene administratieve ondersteuning: Je helpt bij het verwerken en updaten van belangrijke documenten en gegevens. Contractenbeheer: Je zet contracten correct in onze administratie en zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd. Klantenonderzoek: Je helpt bij het opstellen en uitvoeren van enquêtes bij klanten om hun tevredenheid te meten en onze diensten te verbeteren. Prospectkwalificatie: Je kwalificeert nieuwe prospects en helpt mee om ons klantenbestand te optimaliseren. Datacleaning: Je zo
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie. Algemene administratieve ondersteuning: Je helpt bij het verwerken en updaten van belangrijke documenten en gegevens. Contractenbeheer: Je zet contracten correct in onze administratie en zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd. Klantenonderzoek: Je helpt bij het opstellen en uitvoeren van enquêtes bij klanten om hun tevredenheid te meten en onze diensten te verbeteren. Prospectkwalificatie: Je kwalificeert nieuwe prospects en helpt mee om ons klantenbestand te optimaliseren. Datacleaning: Je zo
                          plus
                          Duik in echte AP-taken, leer van experts en groei in een dynamisch team. Solliciteer en maak meteen impact! Je krijgt de kans om mee te draaien in een professioneel team, verantwoordelijkheid op te nemen en écht bij te dragen aan de financiële processen. Hedin Automotive is een dynamisch en internationaal bedrijf met meer dan 800 medewerkers. Wij vertegenwoordigen verschillende merken en streven naar uitmuntendheid in al onze diensten. Hedin Automotive België is een toonaangevende speler in de automobielsector, gespecialiseerd in de verkoop en service van verschillende automerken. We bieden een breed scala aan voertuigen, zowel nieuw als tweedehands, en richten ons op op zowel particuliere als zakelijke klanten. Bij Hedin Automotive kan je rekenen op
                          Duik in echte AP-taken, leer van experts en groei in een dynamisch team. Solliciteer en maak meteen impact! Je krijgt de kans om mee te draaien in een professioneel team, verantwoordelijkheid op te nemen en écht bij te dragen aan de financiële processen. Hedin Automotive is een dynamisch en internationaal bedrijf met meer dan 800 medewerkers. Wij vertegenwoordigen verschillende merken en streven naar uitmuntendheid in al onze diensten. Hedin Automotive België is een toonaangevende speler in de automobielsector, gespecialiseerd in de verkoop en service van verschillende automerken. We bieden een breed scala aan voertuigen, zowel nieuw als tweedehands, en richten ons op op zowel particuliere als zakelijke klanten. Bij Hedin Automotive kan je rekenen op
                          plus
                          Vanuit jouw expertise bied je van bij de start ondersteuning en begeleiding aan de en in de voorbereiding van nieuwe projecten, onderhoudswerken, reconstructies e.d. Daarnaast hou je toezicht op de realisatie van nieuwe projecten of grote onderhoudswerkzaamheden. * Je stelt schetsontwerpen, kostenramingen, planningen, bestekken, werkinstructies, technische tekeningen en variantenstudies op; * Je stelt risicodossiers en Veiligheids- & Gezondheidsplannen op en monitort ze; * Je begeleidt en stuurt studie- en ingenieursbureaus voor (deel)onderzoeken in het kader van projecten aan (zoals ontwerp- en haalbaarheidsonderzoeken, hydraulische-, ecologische-, milieukundige- en geotechnische onderzoeken en beste
                          Vanuit jouw expertise bied je van bij de start ondersteuning en begeleiding aan de en in de voorbereiding van nieuwe projecten, onderhoudswerken, reconstructies e.d. Daarnaast hou je toezicht op de realisatie van nieuwe projecten of grote onderhoudswerkzaamheden. * Je stelt schetsontwerpen, kostenramingen, planningen, bestekken, werkinstructies, technische tekeningen en variantenstudies op; * Je stelt risicodossiers en Veiligheids- & Gezondheidsplannen op en monitort ze; * Je begeleidt en stuurt studie- en ingenieursbureaus voor (deel)onderzoeken in het kader van projecten aan (zoals ontwerp- en haalbaarheidsonderzoeken, hydraulische-, ecologische-, milieukundige- en geotechnische onderzoeken en beste
                          plus
                          Met 9 kantoren verspreid over West- en Oost-Vlaanderen combineren we de kracht van lokale verankering met de flexibiliteit van een moderne, digitale organisatie. Onze cultuur: sociaal, ondernemend, ambitieus en vooral… verbonden. We geloven in samenwerking, in collega's die elkaar sterker maken en in kwaliteit als rode draad doorheen alles wat we doen. Ben jij een ervaren accountant met een passie voor inhoudelijke diepgang, coaching en structurele verbetering? Jouw rol als Senior Accountant Kwaliteit - Je combineert diepgaande vakkennis met een sterke betrokkenheid bij mensen en processen. Je bent het aanspreekpunt bij complexe dossiers en een mentor voor collega's. Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van onze dienstverlening gewaarborgd blijft en denkt actief mee over verbeteringen en uniformiteit over de verschillende kantoren heen.
                          Met 9 kantoren verspreid over West- en Oost-Vlaanderen combineren we de kracht van lokale verankering met de flexibiliteit van een moderne, digitale organisatie. Onze cultuur: sociaal, ondernemend, ambitieus en vooral… verbonden. We geloven in samenwerking, in collega's die elkaar sterker maken en in kwaliteit als rode draad doorheen alles wat we doen. Ben jij een ervaren accountant met een passie voor inhoudelijke diepgang, coaching en structurele verbetering? Jouw rol als Senior Accountant Kwaliteit - Je combineert diepgaande vakkennis met een sterke betrokkenheid bij mensen en processen. Je bent het aanspreekpunt bij complexe dossiers en een mentor voor collega's. Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van onze dienstverlening gewaarborgd blijft en denkt actief mee over verbeteringen en uniformiteit over de verschillende kantoren heen.
                          plus
                          beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Je leest en schrijft perfect Nederlands, vlot Engels en Frans * Je werkt nauwkeurig en correct * Wij geloven in een duurzame toekomst en zetten ons dagelijks in om een positieve
                          beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Je leest en schrijft perfect Nederlands, vlot Engels en Frans * Je werkt nauwkeurig en correct * Wij geloven in een duurzame toekomst en zetten ons dagelijks in om een positieve
                          plus
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          plus
                          Als lid van het kiné- en ergoteam sta je in voor het uitvoeren van kinésitherapie bij onze bewoners in het woonzorgcentrum. Je functie is echter heel divers omdat je heel nauw samenwerkt met een vaste kiné-collega én met ons ergoteam. In team wordt samen met jou het meest geschikte behandelplan wat betreft kiné opgesteld, uitgevoerd en opgevolgd. Je bent een teamplayer en kan zelfstandig werken. Je bent communicatief vaardig, je bent stopt en flexibel, je hebt ogen op je rug, je hebt zeven armen en vooral: je hebt een hart voor ouderen! Je deinst niet terug voor vernieuwing en innovatie, je neemt initiatief en je kan overweg met een prettig gestoord team van ergo's en kiné's.
                          Als lid van het kiné- en ergoteam sta je in voor het uitvoeren van kinésitherapie bij onze bewoners in het woonzorgcentrum. Je functie is echter heel divers omdat je heel nauw samenwerkt met een vaste kiné-collega én met ons ergoteam. In team wordt samen met jou het meest geschikte behandelplan wat betreft kiné opgesteld, uitgevoerd en opgevolgd. Je bent een teamplayer en kan zelfstandig werken. Je bent communicatief vaardig, je bent stopt en flexibel, je hebt ogen op je rug, je hebt zeven armen en vooral: je hebt een hart voor ouderen! Je deinst niet terug voor vernieuwing en innovatie, je neemt initiatief en je kan overweg met een prettig gestoord team van ergo's en kiné's.
                          plus
                          Verkoop van (zonne)brillen en lenzen * Nauwkeurig oogmetingen en lensaanpassingen uitvoeren - Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega! Heb jij een net voorkomen en een vlotte babbel? Bij ons zorgen jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte aanpak ervoor dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen. Dankzij jouw deskundige advies en positieve uitstraling gaan ze stralend en gelukkig de deur uit.
                          Verkoop van (zonne)brillen en lenzen * Nauwkeurig oogmetingen en lensaanpassingen uitvoeren - Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega! Heb jij een net voorkomen en een vlotte babbel? Bij ons zorgen jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte aanpak ervoor dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen. Dankzij jouw deskundige advies en positieve uitstraling gaan ze stralend en gelukkig de deur uit.
                          plus
                          – kinderen ((voorschoolse) peuters en kleuters) en jongeren met complexe ontwikkelingsstoornissen (ASS, ADHD, gedragsstoornissen, motorische stoornissen, taalstoornissen,. ..) en/of mentale beperking – Individuele therapie en groepstherapie – Deelname aan teamvergaderingen met ouders en externen - Het betrekken van de ouders en verdere context vinden wij zeer belangrijk. Het multidisciplinaire karakter van onze werking trekken we graag door naar een inter- en transdisciplinaire visie en dit binnen een biopsychosociale visie. Deeltijdse, tijdelijke functie: 24/40 op maandag, woensdag en donderdag. In overleg 32u mogelijk in september en oktober.
                          – kinderen ((voorschoolse) peuters en kleuters) en jongeren met complexe ontwikkelingsstoornissen (ASS, ADHD, gedragsstoornissen, motorische stoornissen, taalstoornissen,. ..) en/of mentale beperking – Individuele therapie en groepstherapie – Deelname aan teamvergaderingen met ouders en externen - Het betrekken van de ouders en verdere context vinden wij zeer belangrijk. Het multidisciplinaire karakter van onze werking trekken we graag door naar een inter- en transdisciplinaire visie en dit binnen een biopsychosociale visie. Deeltijdse, tijdelijke functie: 24/40 op maandag, woensdag en donderdag. In overleg 32u mogelijk in september en oktober.
                          plus
                          -Je kan vooral in eerste instantie luisteren naar hun wensen en kan je creativiteit kwijt in het ontwerpen van hun ideale winkelconcept. -Je staat in voor het opmaken van voorontwerpen tot uitvoeringsplannen en doet tussendoor het nodige overleg met onze klant in samenspraak met onze waarmee je ook nauw communiceert * Je hebt uitermate een passie voor interieur en beschikt over creatieve vaardigheden * Je denkt klant- en oplossingsgericht en hebt zin voor initiatief * Je beschikt over de computervaardigheden, Vectorworks en MS-Office kent geen geheimen voor jou * Je kan goed communiceren en beheerst zowel de Nederlandse én Franse taal perfect * Je bent stipt en werkt accuraat de projecten tot in de puntjes af. * Je be
                          -Je kan vooral in eerste instantie luisteren naar hun wensen en kan je creativiteit kwijt in het ontwerpen van hun ideale winkelconcept. -Je staat in voor het opmaken van voorontwerpen tot uitvoeringsplannen en doet tussendoor het nodige overleg met onze klant in samenspraak met onze waarmee je ook nauw communiceert * Je hebt uitermate een passie voor interieur en beschikt over creatieve vaardigheden * Je denkt klant- en oplossingsgericht en hebt zin voor initiatief * Je beschikt over de computervaardigheden, Vectorworks en MS-Office kent geen geheimen voor jou * Je kan goed communiceren en beheerst zowel de Nederlandse én Franse taal perfect * Je bent stipt en werkt accuraat de projecten tot in de puntjes af. * Je be
                          plus
                          Ben jij vlot in de omgang met collega's en patiënten? Je staat in nauw contact met de en jouw team van directe collega's. * Je bent verantwoordelijk voor het sensibiliseren en adviseren van je patiënten over mond- en tandhygiëne en het onderhoud van tandprothesen. * Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van het medisch-administratieve dossier van je patiënten. * Je bent verantwoordelijk voor het opruimen en schoonmaken van je werkruimte na een consultatie en het steriliseren van het gebruikte materiaal. * Je draagt bij tot de digitalisering en informatisering van de praktijkvoering en behandelplanning. * Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring als * Je hebt een positie
                          Ben jij vlot in de omgang met collega's en patiënten? Je staat in nauw contact met de en jouw team van directe collega's. * Je bent verantwoordelijk voor het sensibiliseren en adviseren van je patiënten over mond- en tandhygiëne en het onderhoud van tandprothesen. * Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van het medisch-administratieve dossier van je patiënten. * Je bent verantwoordelijk voor het opruimen en schoonmaken van je werkruimte na een consultatie en het steriliseren van het gebruikte materiaal. * Je draagt bij tot de digitalisering en informatisering van de praktijkvoering en behandelplanning. * Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring als * Je hebt een positie
                          plus
                          Als webshopmedewerk(st)er ben je mede verantwoordelijk voor het beheer, optimalisatie en verdere uitbouw van onze e-commerce. Je werkt nauw samen met de van de inkoop, marketing en customer service. Opvolging contentposts voor de verschillende social media kanalen, uitschrijven van blogposts voor op de website èn dit in nauwe samenwerking met onze contentcreator. Tickets aanmaken en opvolgen voor e-commerce issue's die jij of jouw collega's ondervonden hebben, contact onderhouden met de betrokken partijen tot er een resultaat is en de verdere opvolging en evaluatie ervan. Bijhouden van stock om zo snel en efficiënt online acties uit te rollen. Je komt terecht in een groeiende KMO waar respect, loyauteit en authenticiteit onze hoofdwaa
                          Als webshopmedewerk(st)er ben je mede verantwoordelijk voor het beheer, optimalisatie en verdere uitbouw van onze e-commerce. Je werkt nauw samen met de van de inkoop, marketing en customer service. Opvolging contentposts voor de verschillende social media kanalen, uitschrijven van blogposts voor op de website èn dit in nauwe samenwerking met onze contentcreator. Tickets aanmaken en opvolgen voor e-commerce issue's die jij of jouw collega's ondervonden hebben, contact onderhouden met de betrokken partijen tot er een resultaat is en de verdere opvolging en evaluatie ervan. Bijhouden van stock om zo snel en efficiënt online acties uit te rollen. Je komt terecht in een groeiende KMO waar respect, loyauteit en authenticiteit onze hoofdwaa
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Consultant E En Ressources Humaines Senior à Laethem Saint Martin?

                          Salaire moyen par an
                          37.200 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Consultant E En Ressources Humaines Senior à Laethem Saint Martin est de 37.200 €. Les salaires de Consultant E En Ressources Humaines Senior à Laethem Saint Martin vont de 30.900 € à 46.200 €.