Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Management
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Account Executive
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Conseiller en personnel
                          • Adjoint/e au recrutement
                          • Analyste fonctionnel
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Bachelier

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          51


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          68

                          IT
                          47





                          260 résultats pour Comptable en management à Waregem dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 260 offres d’emploi similaires.

                          Accountant - Comptable

                          Sander Antwerpen
                          Kortrijk
                          Wordt u gemotiveerd door een rol met verantwoordelijkheid en impact? Alors, vous êtes peut-être le comptable bilingue que nous recherchons ! Samen met je binnen het financiële departement zorg je ervoor dat de administratie foutloos, tijdig en efficiënt verloopt, het fundament voor correcte rapportering en sterke beslissingen. Je boekt bankuittreksels in, volgt transacties op en zorgt voor een sluitende reconciliatie. Leveranciersfacturen controleren en verwerken. Dossiers beheren en algemene administratieve taken binnen de boekhouding uitvoeren. Je staat zelfstandig in voor het opstellen en indienen van btw-aangiftes (BE/FR), inclusief intracommunautaire verplichtingen. Je zorgt mee voor de afsluitboekingen, stelt de balansen op
                          Wordt u gemotiveerd door een rol met verantwoordelijkheid en impact? Alors, vous êtes peut-être le comptable bilingue que nous recherchons ! Samen met je binnen het financiële departement zorg je ervoor dat de administratie foutloos, tijdig en efficiënt verloopt, het fundament voor correcte rapportering en sterke beslissingen. Je boekt bankuittreksels in, volgt transacties op en zorgt voor een sluitende reconciliatie. Leveranciersfacturen controleren en verwerken. Dossiers beheren en algemene administratieve taken binnen de boekhouding uitvoeren. Je staat zelfstandig in voor het opstellen en indienen van btw-aangiftes (BE/FR), inclusief intracommunautaire verplichtingen. Je zorgt mee voor de afsluitboekingen, stelt de balansen op
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Teamlead facilitair management Onderhoud ben je samen met jouw team van 16 gebouwenbeheerders verantwoordelijk voor het facilitair beheer van een 140-tal sportaccommodaties, zwembaden, buitenterreinen en eigen Farys-gebouwen. * Door een succesvolle ervaring van minstens 4 jaar binnen facilitair management of projectmanagement binnen bouw of HVAC heb je de nodige expertise en inzicht verworven om je snel in te werken in de complexiteit van onze organisatie en dienstverlening. De focus ligt daarbij op het onderhoud inzake HVAC, zwembadtechnieken, sanitair, hemelwaterrecuperatie, elektriciteit, binnen- en buitenafwerking, schrijnwerk, … Het team volgt tevens de screening en audit van de accommodaties op facilitair vlak op en zorgt da
                          Als Teamlead facilitair management Onderhoud ben je samen met jouw team van 16 gebouwenbeheerders verantwoordelijk voor het facilitair beheer van een 140-tal sportaccommodaties, zwembaden, buitenterreinen en eigen Farys-gebouwen. * Door een succesvolle ervaring van minstens 4 jaar binnen facilitair management of projectmanagement binnen bouw of HVAC heb je de nodige expertise en inzicht verworven om je snel in te werken in de complexiteit van onze organisatie en dienstverlening. De focus ligt daarbij op het onderhoud inzake HVAC, zwembadtechnieken, sanitair, hemelwaterrecuperatie, elektriciteit, binnen- en buitenafwerking, schrijnwerk, … Het team volgt tevens de screening en audit van de accommodaties op facilitair vlak op en zorgt da
                          plus
                          Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation - Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Être le responsable final de l'exploitation de l'agence : développement commercial, management de l'équipe et qualité du service client. * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Management (50%) : créer un climat de confiance, organiser le travail de l'agence, coacher ton équipe et impulser un
                          Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation - Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Être le responsable final de l'exploitation de l'agence : développement commercial, management de l'équipe et qualité du service client. * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Management (50%) : créer un climat de confiance, organiser le travail de l'agence, coacher ton équipe et impulser un
                          plus
                          Je bent een zichtbare sparringpartner voor de Group en het Management Team en tegelijkertijd een inspirerende leider voor een professioneel, gedreven HR-team van 9 medewerkers. * Je bewaakt de kwaliteit van alle HR-processen: rekrutering, onboarding, performance management, reward, payroll, administratie, L&D en communicatie. * Sterke expertise in change management, organisatieontwikkeling en sociaal overleg. * Volwaardige deelname aan het Management Team en betrokkenheid bij het Remuneration Committee. Ben jij een strategische én hands-on HR-leider die energie krijgt van organisatieontwikkeling, change en het bouwen van sterke teams? Wil je een sleutelrol spelen in een internationale
                          Je bent een zichtbare sparringpartner voor de Group en het Management Team en tegelijkertijd een inspirerende leider voor een professioneel, gedreven HR-team van 9 medewerkers. * Je bewaakt de kwaliteit van alle HR-processen: rekrutering, onboarding, performance management, reward, payroll, administratie, L&D en communicatie. * Sterke expertise in change management, organisatieontwikkeling en sociaal overleg. * Volwaardige deelname aan het Management Team en betrokkenheid bij het Remuneration Committee. Ben jij een strategische én hands-on HR-leider die energie krijgt van organisatieontwikkeling, change en het bouwen van sterke teams? Wil je een sleutelrol spelen in een internationale
                          plus
                          Wij zijn PPC Pools® uit Desselgem, een jonge en snelgroeiende fabrikant van kwalitatieve polypropyleen zwembaden. Met een team van 7 ervaren kunststoflassers bouwen wij dagelijks duurzame maatwerk zwembaden voor professionele zwembadbouwers en tuinaannemers in binnen- en buitenland. Onze focus ligt op kwaliteit, vakmanschap en een vlotte service. We doen niet aan half werk – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze manier van samenwerken. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistent die de rechterhand wordt van onze enige collega op de bureau. Ben jij georganiseerd, communicatief én hou je van afwisseling? Je ondersteunt de administratie en neemt een actieve rol in de int
                          Wij zijn PPC Pools® uit Desselgem, een jonge en snelgroeiende fabrikant van kwalitatieve polypropyleen zwembaden. Met een team van 7 ervaren kunststoflassers bouwen wij dagelijks duurzame maatwerk zwembaden voor professionele zwembadbouwers en tuinaannemers in binnen- en buitenland. Onze focus ligt op kwaliteit, vakmanschap en een vlotte service. We doen niet aan half werk – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze manier van samenwerken. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistent die de rechterhand wordt van onze enige collega op de bureau. Ben jij georganiseerd, communicatief én hou je van afwisseling? Je ondersteunt de administratie en neemt een actieve rol in de int
                          plus
                          Daarnaast werk je mee aan budgetten, forecasts en cashflowanalyses, en maak je business cases en ad-hoc analyses die het management en de aandeelhouders ondersteunen. Je helpt bij het opzetten van duidelijke en betrouwbare rapporteringen en vormt de schakel tussen finance, de operationele teams en het management. Binnen een dynamische structuur krijg je ruimte voor initiatief en samenwerking. Medewerkers ervaren een omgeving waar veiligheid vooropstaat, waar ideeën worden gewaardeerd en waar persoonlijke groei gestimuleerd wordt. Als Financial Controller binnen dit bedrijf neem je de leiding over het afsluitproces op maand-, kwartaal- en jaarbasis van diverse dochterb
                          Daarnaast werk je mee aan budgetten, forecasts en cashflowanalyses, en maak je business cases en ad-hoc analyses die het management en de aandeelhouders ondersteunen. Je helpt bij het opzetten van duidelijke en betrouwbare rapporteringen en vormt de schakel tussen finance, de operationele teams en het management. Binnen een dynamische structuur krijg je ruimte voor initiatief en samenwerking. Medewerkers ervaren een omgeving waar veiligheid vooropstaat, waar ideeën worden gewaardeerd en waar persoonlijke groei gestimuleerd wordt. Als Financial Controller binnen dit bedrijf neem je de leiding over het afsluitproces op maand-, kwartaal- en jaarbasis van diverse dochterb
                          plus
                          En tant que Field Key Account Manager chez Jet Import, vous construisez des partenariats durables avec les plus grands acteurs du retail ! * Une entreprise en pleine expansion, avec un chiffre d'affaires annuel de plus de 290 millions d'euros et une croissance à 2 chiffres En tant que Field Key Account Manager, vous êtes le lien privilégié entre Jet Import et ses clients majeurs. * Suivi opérationnel et management indirect - o Accompagner chaque sur le terrain une fois par trimestre afin de renforcer les compétences et assurer une exécution parfaite en magasin. * Bachelier/Master à orientation commerciale/management (ou expérience équivalente) * Sens du professionnalisme et volonté de progresser en continu * Premier contact téléphonique suivi d'un ent
                          En tant que Field Key Account Manager chez Jet Import, vous construisez des partenariats durables avec les plus grands acteurs du retail ! * Une entreprise en pleine expansion, avec un chiffre d'affaires annuel de plus de 290 millions d'euros et une croissance à 2 chiffres En tant que Field Key Account Manager, vous êtes le lien privilégié entre Jet Import et ses clients majeurs. * Suivi opérationnel et management indirect - o Accompagner chaque sur le terrain une fois par trimestre afin de renforcer les compétences et assurer une exécution parfaite en magasin. * Bachelier/Master à orientation commerciale/management (ou expérience équivalente) * Sens du professionnalisme et volonté de progresser en continu * Premier contact téléphonique suivi d'un ent
                          plus
                          We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correctierondes. * Beheer van artiesten- en personeelsgegevens (maaltijden, planningen, badges, …). * Voorbereiden van het onthaal van artiesten en gasten. * Helpen bij personeelsplanning en vrijwilligerswerving. * Ondersteuning bij veiligheidsplannen en contracten. Kortom: jij
                          We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correctierondes. * Beheer van artiesten- en personeelsgegevens (maaltijden, planningen, badges, …). * Voorbereiden van het onthaal van artiesten en gasten. * Helpen bij personeelsplanning en vrijwilligerswerving. * Ondersteuning bij veiligheidsplannen en contracten. Kortom: jij
                          plus

                          Functioneel Analist

                          Colruyt NV (Colruyt Group)
                          TRAMSTRAAT 9052 ZWIJNAARDE
                          Télétravail possible
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          plus
                          Als Accountmanager ben jij het commerciële gezicht van Déhora voor projectmatige opdrachten rond workforce planning en management. * Trends in workforce management, planningstechnologie en arbeidsmarkt vertalen naar kansen voor Déhora. * Interesse in workforce management, planningstools en HR-uitdagingen. Bij Déhora Consultancy zoeken we iemand zoals jij: commercieel sterk, strategisch én gedreven om organisaties vooruit te helpen met slimme workforce managementoplossingen. Waarom jij als Accountmanager Workforce Management bij Déhora Consultancy aan de slag wil? Omdat jij impact wil maken met mensen én met organisaties. Je combineert het aantrekken van nieuwe klanten en projecten met het versterken v
                          Als Accountmanager ben jij het commerciële gezicht van Déhora voor projectmatige opdrachten rond workforce planning en management. * Trends in workforce management, planningstechnologie en arbeidsmarkt vertalen naar kansen voor Déhora. * Interesse in workforce management, planningstools en HR-uitdagingen. Bij Déhora Consultancy zoeken we iemand zoals jij: commercieel sterk, strategisch én gedreven om organisaties vooruit te helpen met slimme workforce managementoplossingen. Waarom jij als Accountmanager Workforce Management bij Déhora Consultancy aan de slag wil? Omdat jij impact wil maken met mensen én met organisaties. Je combineert het aantrekken van nieuwe klanten en projecten met het versterken v
                          plus
                          Als Management Assistant bij Asteria Group ben jij het administratieve hart van onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen perfect georganiseerd verloopt — van documenten en rapporten tot zakenreizen en onboarding. Je houdt van structuur, orde en overzicht, en haalt voldoening uit goed georganiseerde administratie. Dankzij jouw nauwkeurigheid, discretie en hands-on mentaliteit kan het directieteam elke dag rekenen op een vlotte werking. * Je beheert het wagenpark en volgt onderhoud en administratie nauwgezet op. * Je zorgt voor orde en netheid op kantoor: van voorraden opvolgen en het onthaal tot het organiseren van kleine praktische zaken. * Je bent verantwoordelijk voor de infom
                          Als Management Assistant bij Asteria Group ben jij het administratieve hart van onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen perfect georganiseerd verloopt — van documenten en rapporten tot zakenreizen en onboarding. Je houdt van structuur, orde en overzicht, en haalt voldoening uit goed georganiseerde administratie. Dankzij jouw nauwkeurigheid, discretie en hands-on mentaliteit kan het directieteam elke dag rekenen op een vlotte werking. * Je beheert het wagenpark en volgt onderhoud en administratie nauwgezet op. * Je zorgt voor orde en netheid op kantoor: van voorraden opvolgen en het onthaal tot het organiseren van kleine praktische zaken. * Je bent verantwoordelijk voor de infom
                          plus

                          Functioneel Analist

                          Colruyt NV (Colruyt Group)
                          TRAMSTRAAT 9052 ZWIJNAARDE
                          Télétravail possible
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          plus
                          Une entreprise en pleine expansion, avec un chiffre d'affaires annuel de plus de 290 millions d'euros et une croissance à 2 chiffres - Jet Import est une entreprise qui croit en la montée en compétences de ses collaborateurs et qui laisse une vraie place aux profils juniors. En tant que Field Sales Coach, vous jouez un rôle essentiel dans le développement des compétences de l'équipe terrain et dans l'atteinte des objectifs commerciaux, pour le secteur Retail. * Accompagner vos directement sur le terrain, en transmettant vos techniques de vente et votre expertise * Développer les compétences des profils juniors, en les guidant, les formant et les motivant pour qu'ils deviennent autonomes et performants * Bachelier/Master à orientation commerciale/management (ou expérience équivalente) * Passion pour la vente et le people management * Sens du professionnalisme et volont
                          Une entreprise en pleine expansion, avec un chiffre d'affaires annuel de plus de 290 millions d'euros et une croissance à 2 chiffres - Jet Import est une entreprise qui croit en la montée en compétences de ses collaborateurs et qui laisse une vraie place aux profils juniors. En tant que Field Sales Coach, vous jouez un rôle essentiel dans le développement des compétences de l'équipe terrain et dans l'atteinte des objectifs commerciaux, pour le secteur Retail. * Accompagner vos directement sur le terrain, en transmettant vos techniques de vente et votre expertise * Développer les compétences des profils juniors, en les guidant, les formant et les motivant pour qu'ils deviennent autonomes et performants * Bachelier/Master à orientation commerciale/management (ou expérience équivalente) * Passion pour la vente et le people management * Sens du professionnalisme et volont
                          plus
                          Beheer en optimaliseer ons Learning Management Systeem. Het resultaat van het werk van onze medewerkers (VIP's - Very Important Profiles) vind je werkelijk overal: van een frame voor een ziekenhuisbed tot versterkingsprofielen voor ramen en deuren, van het dakprofiel van een tram tot het frame voor een bushokje, van de constructie voor zonnepanelen tot componenten voor tractoren, maaidorsers, graafkranen en bussen… Als toonaangevende speler in de metaalverwerking combineren we innovatie, vakmanschap en duurzaamheid om oplossingen te creëren die de wereld vooruithelpen. Een cultuur waarin samenwerking, groei en leren centraal staan. Hier krijg je de ruimte om impact te maken, ideeën om te zetten in actie en jezelf continu te blijven ontwikkelen. Word j
                          Beheer en optimaliseer ons Learning Management Systeem. Het resultaat van het werk van onze medewerkers (VIP's - Very Important Profiles) vind je werkelijk overal: van een frame voor een ziekenhuisbed tot versterkingsprofielen voor ramen en deuren, van het dakprofiel van een tram tot het frame voor een bushokje, van de constructie voor zonnepanelen tot componenten voor tractoren, maaidorsers, graafkranen en bussen… Als toonaangevende speler in de metaalverwerking combineren we innovatie, vakmanschap en duurzaamheid om oplossingen te creëren die de wereld vooruithelpen. Een cultuur waarin samenwerking, groei en leren centraal staan. Hier krijg je de ruimte om impact te maken, ideeën om te zetten in actie en jezelf continu te blijven ontwikkelen. Word j
                          plus
                          Minimaal 4 jaar ervaring in strategische inkoop en category management. Onze partner is een wereldwijd toonaangevend bedrijf in industriële oplossingen en biedt volop kansen voor professionele groei, samenwerking en uitdagende projecten. Werken hier betekent bijdragen aan innovatie en excellentie in een internationale omgeving. Als Category Manager leid je strategische inkoopprocessen en leveranciersmanagement op wereldwijde schaal. Je zorgt voor optimale prijs-, leverings- en kwaliteitsvoorwaarden en ontwikkelt strategieën die prestaties en resultaten continu verbeteren. * Leidinggeven aan wereldwijde inkooponderhandelingen en leveranciersrelaties. * Ontwikkelen en implementeren van
                          Minimaal 4 jaar ervaring in strategische inkoop en category management. Onze partner is een wereldwijd toonaangevend bedrijf in industriële oplossingen en biedt volop kansen voor professionele groei, samenwerking en uitdagende projecten. Werken hier betekent bijdragen aan innovatie en excellentie in een internationale omgeving. Als Category Manager leid je strategische inkoopprocessen en leveranciersmanagement op wereldwijde schaal. Je zorgt voor optimale prijs-, leverings- en kwaliteitsvoorwaarden en ontwikkelt strategieën die prestaties en resultaten continu verbeteren. * Leidinggeven aan wereldwijde inkooponderhandelingen en leveranciersrelaties. * Ontwikkelen en implementeren van
                          plus
                          Met jouw people management skills coach, leid en empower je jouw team en zorg je voor een correcte uitvoering zowel op financieel, technisch als planningsvak - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Geboren om opportuniteiten te detecteren en te ontwikkelen bij nieuwe klanten alsook om de relaties met bestaande klanten te onderhouden? Samen met de Manager bouw je tegelijkertijd de toekomstige sales & approach strategieën voor jouw segment: ERP (business central), High Code (.NET) & Low Code (Mendix), Atlass
                          Met jouw people management skills coach, leid en empower je jouw team en zorg je voor een correcte uitvoering zowel op financieel, technisch als planningsvak - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Geboren om opportuniteiten te detecteren en te ontwikkelen bij nieuwe klanten alsook om de relaties met bestaande klanten te onderhouden? Samen met de Manager bouw je tegelijkertijd de toekomstige sales & approach strategieën voor jouw segment: ERP (business central), High Code (.NET) & Low Code (Mendix), Atlass
                          plus
                          Voor een kantoor ik Gent die gespecialiseerd is in Management vennootschappen, zoek ik een boekhouder met min 2 jaar ervaring. Het kantoor is gekenmerkt door het feit dat ze zich inzetten op advies naar hun klanten en de digitalisatie die zij aanbrengen. * Cliëntgesprekken en proactief optimalisatie-advies. * Dagelijks contact met Management Vennootschappen * Nederlands sterk; FR/EN is mooi meegenomen.
                          Voor een kantoor ik Gent die gespecialiseerd is in Management vennootschappen, zoek ik een boekhouder met min 2 jaar ervaring. Het kantoor is gekenmerkt door het feit dat ze zich inzetten op advies naar hun klanten en de digitalisatie die zij aanbrengen. * Cliëntgesprekken en proactief optimalisatie-advies. * Dagelijks contact met Management Vennootschappen * Nederlands sterk; FR/EN is mooi meegenomen.
                          plus
                          Vous justifiez d'une expérience pertinente en management dans un environnement de production automatisé. * Veillez à atteindre les objectifs fixés en matière de qualité, sécurité, volumes, déchets et efficacité. * Intervenez en cas d'écarts, optimisez le déroulement du processus de production et participez activement aux projets et processus d'amélioration. * Vous êtes un excellent people manager, un vrai team player et vous êtes doté(e) d'excellents compétences en communication. * Vous êtes titulaire du certificat de conseiller en prévention niveau III ou êtes prêt(e) à l'obtenir. * Un package salarial attractif en rapport avec votre expérience, complété par une voiture de société et des avantages extra-légaux.
                          Vous justifiez d'une expérience pertinente en management dans un environnement de production automatisé. * Veillez à atteindre les objectifs fixés en matière de qualité, sécurité, volumes, déchets et efficacité. * Intervenez en cas d'écarts, optimisez le déroulement du processus de production et participez activement aux projets et processus d'amélioration. * Vous êtes un excellent people manager, un vrai team player et vous êtes doté(e) d'excellents compétences en communication. * Vous êtes titulaire du certificat de conseiller en prévention niveau III ou êtes prêt(e) à l'obtenir. * Un package salarial attractif en rapport avec votre expérience, complété par une voiture de société et des avantages extra-légaux.
                          plus
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlotte doorstroom van informatie binnen onze organ
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlotte doorstroom van informatie binnen onze organ
                          plus
                          Toegevoegde waarde op het vlak van business process optimization en knowledge management (SharePoint Online, Azure, …). * Je staat in voor de ontwikkeling van kwalitatieve oplossingen op het Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV/Navision) ERP-platform, waarbij je verantwoordelijk bent voor de technische analyse en de ontwikkeling van deze oplossing. * Je neemt het voortouw in het volledige ontwikkelingsproces, inclusief (user interface) design, proof of concept, programmeren en testen. * Je hebt een Master-diploma in een relevante richting en enige jaren relevante werkervaring in een ontwikkelings- en/of bedrijfsomgeving. * Je analyseert vlot en lost problemen zonder enige moeite op. * Ervaring met Microsoft Dynamics development en andere programmeertalen zijn een must. * Je communiceert vlot en kan meedenken met de collega's gebruikers.
                          Toegevoegde waarde op het vlak van business process optimization en knowledge management (SharePoint Online, Azure, …). * Je staat in voor de ontwikkeling van kwalitatieve oplossingen op het Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV/Navision) ERP-platform, waarbij je verantwoordelijk bent voor de technische analyse en de ontwikkeling van deze oplossing. * Je neemt het voortouw in het volledige ontwikkelingsproces, inclusief (user interface) design, proof of concept, programmeren en testen. * Je hebt een Master-diploma in een relevante richting en enige jaren relevante werkervaring in een ontwikkelings- en/of bedrijfsomgeving. * Je analyseert vlot en lost problemen zonder enige moeite op. * Ervaring met Microsoft Dynamics development en andere programmeertalen zijn een must. * Je communiceert vlot en kan meedenken met de collega's gebruikers.
                          plus
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlotte doorstroom van informatie binnen onze organ
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlotte doorstroom van informatie binnen onze organ
                          plus
                          Alors, ce job est fait pour vous, une opportunité en or pour les profils Juniors ! * Une entreprise en pleine expansion, avec un chiffre d'affaires annuel de plus de 290 millions d'euros et une croissance à 2 chiffres. Cette fonction peut être située dans les provinces suivantes, en fonction de votre localisation : Bruxelles, Liège, Namur, Brabant Wallon ou Luxembourg. En tant que Junior Sales Representative, vous représentez les marques fortes du portefeuille Jet Import et développez votre zone commerciale dans le secteur de la grande distribution ou de l'horeca. * Suivi optimal des dossiers et contrats en-cours de la clientèle existante * Support opérationnel pour les 'merchandisers' ; vous travaillez en étroite collaboration * Bachelier/Master à orientation commerc
                          Alors, ce job est fait pour vous, une opportunité en or pour les profils Juniors ! * Une entreprise en pleine expansion, avec un chiffre d'affaires annuel de plus de 290 millions d'euros et une croissance à 2 chiffres. Cette fonction peut être située dans les provinces suivantes, en fonction de votre localisation : Bruxelles, Liège, Namur, Brabant Wallon ou Luxembourg. En tant que Junior Sales Representative, vous représentez les marques fortes du portefeuille Jet Import et développez votre zone commerciale dans le secteur de la grande distribution ou de l'horeca. * Suivi optimal des dossiers et contrats en-cours de la clientèle existante * Support opérationnel pour les 'merchandisers' ; vous travaillez en étroite collaboration * Bachelier/Master à orientation commerc
                          plus
                          Bij Naturoof zetten we al meer dan 10 jaar onze passie om in duurzame groendaken en daktuinen. We ontwerpen, realiseren en onderhouden groene oases voor particulieren, aannemers en projectontwikkelaars. Dankzij onze roots in tuinaanleg en omgevingswerken bekijken we elk project met een doordachte blik en een sterke focus op kwaliteit, esthetiek en techniek. Professioneel, duurzaam en met oog voor detail. Vanuit onze vaste verankering in Roeselare zijn we actief over gans België met lokale verankering in Antwerpen en Leuven. Door een sterke voorbereiding, vlotte communicatie en een nauwkeurige uitvoering maken wij elke dag het verschil. Je zorgt ervoor dat elk groendak of elke daktuin van bij de start technisch klopt,
                          Bij Naturoof zetten we al meer dan 10 jaar onze passie om in duurzame groendaken en daktuinen. We ontwerpen, realiseren en onderhouden groene oases voor particulieren, aannemers en projectontwikkelaars. Dankzij onze roots in tuinaanleg en omgevingswerken bekijken we elk project met een doordachte blik en een sterke focus op kwaliteit, esthetiek en techniek. Professioneel, duurzaam en met oog voor detail. Vanuit onze vaste verankering in Roeselare zijn we actief over gans België met lokale verankering in Antwerpen en Leuven. Door een sterke voorbereiding, vlotte communicatie en een nauwkeurige uitvoering maken wij elke dag het verschil. Je zorgt ervoor dat elk groendak of elke daktuin van bij de start technisch klopt,
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Comptable en management à Waregem?

                          Salaire moyen par an
                          49.800 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Comptable en management à Waregem est de 49.800 €. Les salaires de Comptable en management à Waregem vont de 41.800 € à 59.500 €.