Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Management
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Business
                          • Account Executive
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Analyste fonctionnel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Administrateur/trice de magasin
                          • Chargé/e de mission
                          • Conseiller en personnel
                          • Chef d'exploitation

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          17


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          48

                          IT
                          45





                          223 résultats pour Comptable en management à Merelbeke dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 223 offres d’emploi similaires.

                          Personal Tax Consultant

                          Human Capital Services bvba
                          Dendermonde
                          Master s degree in (Applied) Economic Sciences or Commercial Sciences or a degree in Law, or a degree in business management * Ability to work autonomously and work as a team player with excellent project management skills,
                          Master s degree in (Applied) Economic Sciences or Commercial Sciences or a degree in Law, or a degree in business management * Ability to work autonomously and work as a team player with excellent project management skills,
                          plus
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. CULINOR Food Group NV, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 200.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR Food Group heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en verma
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. CULINOR Food Group NV, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 200.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR Food Group heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en verma
                          plus
                          We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ben jij een student met een passie voor technologie, AI en slimme workflows? Denk aan leads, offertes, projecten, facturen… en maak het mogelijk om via chat met deze agent te communiceren. Ontwerp een systeem dat data klaarmaakt voor AI-tools: relevant, veilig en bruikbaar. o Ontwikkel een tool die inzicht geeft in Atlassian-gebruik: logins, updates, rapportages… en help organisaties hun governance te verbeteren. Daarnaast werk je uiteraard mee aan de lopende Atlassian
                          We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ben jij een student met een passie voor technologie, AI en slimme workflows? Denk aan leads, offertes, projecten, facturen… en maak het mogelijk om via chat met deze agent te communiceren. Ontwerp een systeem dat data klaarmaakt voor AI-tools: relevant, veilig en bruikbaar. o Ontwikkel een tool die inzicht geeft in Atlassian-gebruik: logins, updates, rapportages… en help organisaties hun governance te verbeteren. Daarnaast werk je uiteraard mee aan de lopende Atlassian
                          plus
                          Heb je een uitstekende kennis van boekhoudkundige en fiscale wetgeving, een passie voor financiële cijfers en goede people management skills? * Leidinggeven aan en coachen van het accounting team * Toezicht houden op de financiële administratie en boekhoudkundige processen * Voorbereiden van periodieke financiële rapportages en jaarrekeningen * Coördineren van de maand- en jaarafsluitingen * Beheren van de fiscale aangiftes en contact onderhouden met externe partijen zoals auditors en belastinginstanties * Opmaak vennootschapsbelasting en jaarrekening * Opstellen van forecasts, budgetten en financiële analyses samen met de * Uitstekende kennis van boekhoudkundige en f
                          Heb je een uitstekende kennis van boekhoudkundige en fiscale wetgeving, een passie voor financiële cijfers en goede people management skills? * Leidinggeven aan en coachen van het accounting team * Toezicht houden op de financiële administratie en boekhoudkundige processen * Voorbereiden van periodieke financiële rapportages en jaarrekeningen * Coördineren van de maand- en jaarafsluitingen * Beheren van de fiscale aangiftes en contact onderhouden met externe partijen zoals auditors en belastinginstanties * Opmaak vennootschapsbelasting en jaarrekening * Opstellen van forecasts, budgetten en financiële analyses samen met de * Uitstekende kennis van boekhoudkundige en f
                          plus
                          Ondersteunen van en management met financiële analyses, rapportering en ad-hoc data voor budgettering en planning; * Nauwe samenwerking met management en ruimte om financiële processen verder te professionaliseren; Onze opdrachtgever is een snelgroeiende organisatie met meerdere operationele vestigingen in België en Frankrijk, actief in een dynamische en resultaatsgedreven omgeving. De organisatie combineert ondernemerschap met professionalisering en bevindt zich in een fase waarin financiële processen verder worden versterkt en gestructureerd. Als Finance Manager combineer je leiderschap met operationele diepgang en zorg je voor stabiliteit, transparantie en vertrouw
                          Ondersteunen van en management met financiële analyses, rapportering en ad-hoc data voor budgettering en planning; * Nauwe samenwerking met management en ruimte om financiële processen verder te professionaliseren; Onze opdrachtgever is een snelgroeiende organisatie met meerdere operationele vestigingen in België en Frankrijk, actief in een dynamische en resultaatsgedreven omgeving. De organisatie combineert ondernemerschap met professionalisering en bevindt zich in een fase waarin financiële processen verder worden versterkt en gestructureerd. Als Finance Manager combineer je leiderschap met operationele diepgang en zorg je voor stabiliteit, transparantie en vertrouw
                          plus
                          Zo ben jij verantwoordelijk voor het artikelbeheer, promotionele administratie en de prijslijsten Als Product Management Assistant HVAC & Consumer (M/V/X) zal dit jouw missie zijn: 1. Kom werken bij Cebeo, de NR1 in elektrotechnisch materiaal en oplossingen! We zijn de NR1 partner voor professionele installateurs en bedrijven in heel België. Met een uitgebreid aanbod van innovatieve oplossingen en diensten bedienen we verschillende sectoren en zetten we de klant altijd centraal. Als je communicatief en administratief sterk bent, is dit misschien wel de perfecte kans voor jou! Binnen ons hoofdkantoor te Waregem, onder verantwoordelijkheid van de Product Manager, sta je binnen het domein Verlichting en Tooling de Product Manager bij in
                          Zo ben jij verantwoordelijk voor het artikelbeheer, promotionele administratie en de prijslijsten Als Product Management Assistant HVAC & Consumer (M/V/X) zal dit jouw missie zijn: 1. Kom werken bij Cebeo, de NR1 in elektrotechnisch materiaal en oplossingen! We zijn de NR1 partner voor professionele installateurs en bedrijven in heel België. Met een uitgebreid aanbod van innovatieve oplossingen en diensten bedienen we verschillende sectoren en zetten we de klant altijd centraal. Als je communicatief en administratief sterk bent, is dit misschien wel de perfecte kans voor jou! Binnen ons hoofdkantoor te Waregem, onder verantwoordelijkheid van de Product Manager, sta je binnen het domein Verlichting en Tooling de Product Manager bij in
                          plus
                          Je bent een zichtbare sparringpartner voor de Group CEO en het Management Team en tegelijkertijd een inspirerende leider voor een professioneel, gedreven HR-team van 9 medewerkers. * Je bewaakt de kwaliteit van alle HR-processen: rekrutering, onboarding, performance management, reward, payroll, administratie, L&D en communicatie. * Sterke expertise in change management, organisatieontwikkeling en sociaal overleg. * Volwaardige deelname aan het Management Team en betrokkenheid bij het Remuneration Committee. Ben jij een strategische én hands-on HR-leider die energie krijgt van organisatieontwikkeling, change en het bouwen van sterke teams? Wil je een sleutelrol spelen in een internatio
                          Je bent een zichtbare sparringpartner voor de Group CEO en het Management Team en tegelijkertijd een inspirerende leider voor een professioneel, gedreven HR-team van 9 medewerkers. * Je bewaakt de kwaliteit van alle HR-processen: rekrutering, onboarding, performance management, reward, payroll, administratie, L&D en communicatie. * Sterke expertise in change management, organisatieontwikkeling en sociaal overleg. * Volwaardige deelname aan het Management Team en betrokkenheid bij het Remuneration Committee. Ben jij een strategische én hands-on HR-leider die energie krijgt van organisatieontwikkeling, change en het bouwen van sterke teams? Wil je een sleutelrol spelen in een internatio
                          plus

                          Functioneel Analist

                          Colruyt NV (Colruyt Group)
                          TRAMSTRAAT 9052 ZWIJNAARDE
                          Télétravail possible
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          plus
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie. Algemene administratieve ondersteuning: Je helpt bij het verwerken en updaten van belangrijke documenten en gegevens. Contractenbeheer: Je zet contracten correct in onze administratie en zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd. Klantenonderzoek: Je helpt bij het opstellen en uitvoeren van enquêtes bij klanten om hun tevredenheid te meten en onze diensten te verbeteren. Prospectkwalificatie: Je kwalificeert nieuwe prospects en helpt mee om ons klantenbestand te
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie. Algemene administratieve ondersteuning: Je helpt bij het verwerken en updaten van belangrijke documenten en gegevens. Contractenbeheer: Je zet contracten correct in onze administratie en zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd. Klantenonderzoek: Je helpt bij het opstellen en uitvoeren van enquêtes bij klanten om hun tevredenheid te meten en onze diensten te verbeteren. Prospectkwalificatie: Je kwalificeert nieuwe prospects en helpt mee om ons klantenbestand te
                          plus
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar investeerders en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze grafisch vormgever en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze bestuurders en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlott
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar investeerders en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze grafisch vormgever en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze bestuurders en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlott
                          plus
                          Wij zijn PPC Pools® uit Desselgem, een jonge en snelgroeiende fabrikant van kwalitatieve polypropyleen zwembaden. Met een team van 7 ervaren kunststoflassers bouwen wij dagelijks duurzame maatwerk zwembaden voor professionele zwembadbouwers en tuinaannemers in binnen- en buitenland. Onze focus ligt op kwaliteit, vakmanschap en een vlotte service. We doen niet aan half werk – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze manier van samenwerken. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistent die de rechterhand wordt van onze enige collega op de bureau. Ben jij georganiseerd, communicatief én hou je van afwisseling? Je ondersteunt de administratie en neemt een actieve rol in de int
                          Wij zijn PPC Pools® uit Desselgem, een jonge en snelgroeiende fabrikant van kwalitatieve polypropyleen zwembaden. Met een team van 7 ervaren kunststoflassers bouwen wij dagelijks duurzame maatwerk zwembaden voor professionele zwembadbouwers en tuinaannemers in binnen- en buitenland. Onze focus ligt op kwaliteit, vakmanschap en een vlotte service. We doen niet aan half werk – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze manier van samenwerken. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistent die de rechterhand wordt van onze enige collega op de bureau. Ben jij georganiseerd, communicatief én hou je van afwisseling? Je ondersteunt de administratie en neemt een actieve rol in de int
                          plus
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar investeerders en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze grafisch vormgever en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze bestuurders en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlott
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar investeerders en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze grafisch vormgever en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze bestuurders en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlott
                          plus
                          We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correctierondes. * Beheer van artiesten- en personeelsgegevens (maaltijden, planningen, badges, …). * Voorbereiden van het onthaal van artiesten en gasten. * Helpen bij personeelsplanning en vrijwilligerswerving. * Ondersteuning bij veiligheidsplannen en contracten. Kortom: jij
                          We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correctierondes. * Beheer van artiesten- en personeelsgegevens (maaltijden, planningen, badges, …). * Voorbereiden van het onthaal van artiesten en gasten. * Helpen bij personeelsplanning en vrijwilligerswerving. * Ondersteuning bij veiligheidsplannen en contracten. Kortom: jij
                          plus

                          Belux Supply Chain Manager

                          Jefferson Wells
                          SINT-AGATHA-BERCHEM / BERCHEM-SAINTE-AGA
                          Télétravail possible
                          Ben jij een gedreven logistiek professional met ervaring in Supply Chain management en wil je impact maken in een internationale farmaceutische omgeving? Werk je graag in een hands-on en hybride rol waar procesoptimalisatie, efficiëntie en klanttevredenheid centraal staan? Voor een toonaangevend farmaceutisch bedrijf zijn we op zoek naar een Logistics Manager die verantwoordelijk is voor de volledige marktlogistiek in België en Luxemburg, en die zorgt voor een efficiënte en conforme distributieketen, uitstekende klantbeleving en budgetbeheer. * Plannen, opslaan en leveren van producten en monsters, en beheren van distributiekanalen en transportpartners. * Zorgen voor
                          Ben jij een gedreven logistiek professional met ervaring in Supply Chain management en wil je impact maken in een internationale farmaceutische omgeving? Werk je graag in een hands-on en hybride rol waar procesoptimalisatie, efficiëntie en klanttevredenheid centraal staan? Voor een toonaangevend farmaceutisch bedrijf zijn we op zoek naar een Logistics Manager die verantwoordelijk is voor de volledige marktlogistiek in België en Luxemburg, en die zorgt voor een efficiënte en conforme distributieketen, uitstekende klantbeleving en budgetbeheer. * Plannen, opslaan en leveren van producten en monsters, en beheren van distributiekanalen en transportpartners. * Zorgen voor
                          plus
                          NOUVEAU

                          iCT-architect

                          Stad Aalst - Stadsbestuur Aalst
                          Aalst
                          Télétravail possible
                          bent een teamplayer en werkt vlot samen met senior management. Ben je analytisch sterk, communicatief vaardig en een echte teamplayer? Heb je het vermogen om strategisch te denken, tactisch te handelen en steeds het overzicht te bewaren? Ben je iemand die diplomatisch communiceert en probleemoplossend te werk gaat, ook in complexe situaties? Je werkt op dienstniveau en rapporteert rechtstreeks aan het . Als iCT-architect ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen, implementeren en onderhouden van de IT-architectuur binnen de organisatie. Je zorgt ervoor dat de IT-oplossingen schaalbaar, veilig, efficiënt en afgestemd zijn op de bedrijfsdoelstelling. * Opstellen en onderhouden van architectuurprincipes, richtlijnen
                          bent een teamplayer en werkt vlot samen met senior management. Ben je analytisch sterk, communicatief vaardig en een echte teamplayer? Heb je het vermogen om strategisch te denken, tactisch te handelen en steeds het overzicht te bewaren? Ben je iemand die diplomatisch communiceert en probleemoplossend te werk gaat, ook in complexe situaties? Je werkt op dienstniveau en rapporteert rechtstreeks aan het . Als iCT-architect ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen, implementeren en onderhouden van de IT-architectuur binnen de organisatie. Je zorgt ervoor dat de IT-oplossingen schaalbaar, veilig, efficiënt en afgestemd zijn op de bedrijfsdoelstelling. * Opstellen en onderhouden van architectuurprincipes, richtlijnen
                          plus
                          NOUVEAU
                          The role collaborates cross functionally with various site teams and integrates into the overall energy management strategy of the company. This role also ensures the site meets its environment related regulatory requirements and contributes to overall cost savings through waste management. The mission is to perform the routine actions defined described in the environmental and circular economy concept reducing the environmental impact, managing environmental incidents, waste, implement training, gemba walks , review and consolidate permits and regulation gap analysis, execution of the environment management system basic requirements, assess the applicability of best practices. * Monthly meetings with Site Management and the SHE Manager to review performance and discuss future initiatives - Responsibi
                          The role collaborates cross functionally with various site teams and integrates into the overall energy management strategy of the company. This role also ensures the site meets its environment related regulatory requirements and contributes to overall cost savings through waste management. The mission is to perform the routine actions defined described in the environmental and circular economy concept reducing the environmental impact, managing environmental incidents, waste, implement training, gemba walks , review and consolidate permits and regulation gap analysis, execution of the environment management system basic requirements, assess the applicability of best practices. * Monthly meetings with Site Management and the SHE Manager to review performance and discuss future initiatives - Responsibi
                          plus
                          Onze klant is een toonaangevende speler binnen de brede evenementen- en belevingssector, actief in meerdere landen en gekenmerkt door een dynamische, mensgerichte werkcultuur. De organisatie werkt met moderne processen, een open mindset en een sterke focus op samenwerking over teams heen. Je komt terecht in een groeiende omgeving waar initiatief gewaardeerd wordt en waar interne opleidingen, coaching en kennisdeling centraal staan. Binnen het financiële team vervul je een sleutelrol: jouw werk zorgt voor accurate cijfers en ondersteunt de verdere professionalisering en ontwikkeling van de organisatie. In deze rol zorg je voor een nauwkeurige, tijdige en efficiënte financiële opvolging/analyse zodat de organisatie op elk moment kan rek
                          Onze klant is een toonaangevende speler binnen de brede evenementen- en belevingssector, actief in meerdere landen en gekenmerkt door een dynamische, mensgerichte werkcultuur. De organisatie werkt met moderne processen, een open mindset en een sterke focus op samenwerking over teams heen. Je komt terecht in een groeiende omgeving waar initiatief gewaardeerd wordt en waar interne opleidingen, coaching en kennisdeling centraal staan. Binnen het financiële team vervul je een sleutelrol: jouw werk zorgt voor accurate cijfers en ondersteunt de verdere professionalisering en ontwikkeling van de organisatie. In deze rol zorg je voor een nauwkeurige, tijdige en efficiënte financiële opvolging/analyse zodat de organisatie op elk moment kan rek
                          plus
                          Jij bent degene die waakt over de juistheid van de cijfers, de werking van de financiële processen en de tijdige rapportering aan het management. * Je levert heldere financiële rapportering aan het management en denkt actief mee over optimalisaties. Ben jij klaar om jouw expertise strategisch én operationeel in te zetten bij een grote technische speler? Je beheert de boekhouding van A tot Z, stuurt de financiële cyclus aan en bent het aanspreekpunt voor alle interne en externe stakeholders. * Je staat in voor de volledige operationele boekhouding en houdt grip op alle inkomende en uitgaande stromen. * Je bereidt verkoopfacturen voor op basis van ERP-data en projectinformatie, en ziet
                          Jij bent degene die waakt over de juistheid van de cijfers, de werking van de financiële processen en de tijdige rapportering aan het management. * Je levert heldere financiële rapportering aan het management en denkt actief mee over optimalisaties. Ben jij klaar om jouw expertise strategisch én operationeel in te zetten bij een grote technische speler? Je beheert de boekhouding van A tot Z, stuurt de financiële cyclus aan en bent het aanspreekpunt voor alle interne en externe stakeholders. * Je staat in voor de volledige operationele boekhouding en houdt grip op alle inkomende en uitgaande stromen. * Je bereidt verkoopfacturen voor op basis van ERP-data en projectinformatie, en ziet
                          plus
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities. * 5 years' experience in supply planning, purchasing, inventory management, and/or logistics * Knowledge of supply chain management principles and practices, specifically the integrated supply planning process.
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities. * 5 years' experience in supply planning, purchasing, inventory management, and/or logistics * Knowledge of supply chain management principles and practices, specifically the integrated supply planning process.
                          plus

                          Functioneel Analist

                          Colruyt NV (Colruyt Group)
                          TRAMSTRAAT 9052 ZWIJNAARDE
                          Télétravail possible
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          plus
                          Experience with performance management (internal processes and processes of ) * Relevant experience with international trade & customs management * You are a strong communicator with excellent interpersonal, negotiation, and stakeholder management skills at all levels (internal and external). * High analytical and project management skills, with a structured, detail-oriented, and self-directed working style.
                          Experience with performance management (internal processes and processes of ) * Relevant experience with international trade & customs management * You are a strong communicator with excellent interpersonal, negotiation, and stakeholder management skills at all levels (internal and external). * High analytical and project management skills, with a structured, detail-oriented, and self-directed working style.
                          plus
                          Als Accountmanager ben jij het commerciële gezicht van Déhora voor projectmatige opdrachten rond workforce planning en management. * Trends in workforce management, planningstechnologie en arbeidsmarkt vertalen naar kansen voor Déhora. * Interesse in workforce management, planningstools en HR-uitdagingen. Bij Déhora Consultancy zoeken we iemand zoals jij: commercieel sterk, strategisch én gedreven om organisaties vooruit te helpen met slimme workforce managementoplossingen. Waarom jij als Accountmanager Workforce Management bij Déhora Consultancy aan de slag wil? Omdat jij impact wil maken met mensen én met organisaties. Je combineert het aantrekken van nieuwe klanten en projecten met het versterken v
                          Als Accountmanager ben jij het commerciële gezicht van Déhora voor projectmatige opdrachten rond workforce planning en management. * Trends in workforce management, planningstechnologie en arbeidsmarkt vertalen naar kansen voor Déhora. * Interesse in workforce management, planningstools en HR-uitdagingen. Bij Déhora Consultancy zoeken we iemand zoals jij: commercieel sterk, strategisch én gedreven om organisaties vooruit te helpen met slimme workforce managementoplossingen. Waarom jij als Accountmanager Workforce Management bij Déhora Consultancy aan de slag wil? Omdat jij impact wil maken met mensen én met organisaties. Je combineert het aantrekken van nieuwe klanten en projecten met het versterken v
                          plus
                          Take ownership of EMEA financial reporting, forecasting and budgeting, delivering accurate, timely and transparent financial statements and management reports with the highest standards of integrity.
                          Take ownership of EMEA financial reporting, forecasting and budgeting, delivering accurate, timely and transparent financial statements and management reports with the highest standards of integrity.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Comptable en management à Merelbeke?

                          Salaire moyen par an
                          49.800 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Comptable en management à Merelbeke est de 49.800 €. Les salaires de Comptable en management à Merelbeke vont de 41.800 € à 59.500 €.