Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Management
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Administration
                          • Account Executive
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Adjoint/e au recrutement
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Analyste fonctionnel
                          • Apprenti/e
                          • Adjoint/e de vente
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Conseiller en personnel

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          40


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          53

                          IT
                          36





                          232 résultats pour Comptable en management à Gand dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 232 offres d’emploi similaires.

                          Personal Tax Consultant

                          Human Capital Services bvba
                          Dendermonde
                          Master s degree in (Applied) Economic Sciences or Commercial Sciences or a degree in Law, or a degree in business management * Ability to work autonomously and work as a team player with excellent project management skills,
                          Master s degree in (Applied) Economic Sciences or Commercial Sciences or a degree in Law, or a degree in business management * Ability to work autonomously and work as a team player with excellent project management skills,
                          plus
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. CULINOR Food Group NV, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 200.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR Food Group heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en verma
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. CULINOR Food Group NV, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 200.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR Food Group heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en verma
                          plus
                          Als Teamlead facilitair management Onderhoud ben je samen met jouw team van 16 gebouwenbeheerders verantwoordelijk voor het facilitair beheer van een 140-tal sportaccommodaties, zwembaden, buitenterreinen en eigen Farys-gebouwen. * Door een succesvolle ervaring van minstens 4 jaar binnen facilitair management of projectmanagement binnen bouw of HVAC heb je de nodige expertise en inzicht verworven om je snel in te werken in de complexiteit van onze organisatie en dienstverlening. De focus ligt daarbij op het onderhoud inzake HVAC, zwembadtechnieken, sanitair, hemelwaterrecuperatie, elektriciteit, binnen- en buitenafwerking, schrijnwerk, … Het team volgt tevens de screening en audit van de accommodaties op facilitair vlak op en zorgt da
                          Als Teamlead facilitair management Onderhoud ben je samen met jouw team van 16 gebouwenbeheerders verantwoordelijk voor het facilitair beheer van een 140-tal sportaccommodaties, zwembaden, buitenterreinen en eigen Farys-gebouwen. * Door een succesvolle ervaring van minstens 4 jaar binnen facilitair management of projectmanagement binnen bouw of HVAC heb je de nodige expertise en inzicht verworven om je snel in te werken in de complexiteit van onze organisatie en dienstverlening. De focus ligt daarbij op het onderhoud inzake HVAC, zwembadtechnieken, sanitair, hemelwaterrecuperatie, elektriciteit, binnen- en buitenafwerking, schrijnwerk, … Het team volgt tevens de screening en audit van de accommodaties op facilitair vlak op en zorgt da
                          plus
                          Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation - Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Être le responsable final de l'exploitation de l'agence : développement commercial, management de l'équipe et qualité du service client. * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Management (50%) : créer un climat de confiance, organiser le travail de l'agence, coacher ton équipe et impulser un
                          Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation - Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Être le responsable final de l'exploitation de l'agence : développement commercial, management de l'équipe et qualité du service client. * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Management (50%) : créer un climat de confiance, organiser le travail de l'agence, coacher ton équipe et impulser un
                          plus
                          We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correctierondes. * Beheer van artiesten- en personeelsgegevens (maaltijden, planningen, badges, …). * Voorbereiden van het onthaal van artiesten en gasten. * Helpen bij personeelsplanning en vrijwilligerswerving. * Ondersteuning bij veiligheidsplannen en contracten. Kortom: jij
                          We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correctierondes. * Beheer van artiesten- en personeelsgegevens (maaltijden, planningen, badges, …). * Voorbereiden van het onthaal van artiesten en gasten. * Helpen bij personeelsplanning en vrijwilligerswerving. * Ondersteuning bij veiligheidsplannen en contracten. Kortom: jij
                          plus

                          Functioneel Analist

                          Colruyt NV (Colruyt Group)
                          TRAMSTRAAT 9052 ZWIJNAARDE
                          Télétravail possible
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          plus

                          Functioneel Analist

                          Colruyt NV (Colruyt Group)
                          TRAMSTRAAT 9052 ZWIJNAARDE
                          Télétravail possible
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          Als grote, duurzame Belgische retailer willen we écht iets betekenen voor onze medewerkers, klanten en partners. We zoeken voortdurend naar opportuniteiten en duurzame samenwerkingen. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Colruyt Group, dat is een op en top Belgische retailer met meer dan 40 winkelformules en webshops. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Elk merk en bedrijf binnen Colruyt Group heeft een eigen identiteit, met dezelfde missie en waarden. Als Functioneel analist werk je aan doordachte en effici
                          plus
                          Je bent een zichtbare sparringpartner voor de Group en het Management Team en tegelijkertijd een inspirerende leider voor een professioneel, gedreven HR-team van 9 medewerkers. * Je bewaakt de kwaliteit van alle HR-processen: rekrutering, onboarding, performance management, reward, payroll, administratie, L&D en communicatie. * Sterke expertise in change management, organisatieontwikkeling en sociaal overleg. * Volwaardige deelname aan het Management Team en betrokkenheid bij het Remuneration Committee. Ben jij een strategische én hands-on HR-leider die energie krijgt van organisatieontwikkeling, change en het bouwen van sterke teams? Wil je een sleutelrol spelen in een internationale
                          Je bent een zichtbare sparringpartner voor de Group en het Management Team en tegelijkertijd een inspirerende leider voor een professioneel, gedreven HR-team van 9 medewerkers. * Je bewaakt de kwaliteit van alle HR-processen: rekrutering, onboarding, performance management, reward, payroll, administratie, L&D en communicatie. * Sterke expertise in change management, organisatieontwikkeling en sociaal overleg. * Volwaardige deelname aan het Management Team en betrokkenheid bij het Remuneration Committee. Ben jij een strategische én hands-on HR-leider die energie krijgt van organisatieontwikkeling, change en het bouwen van sterke teams? Wil je een sleutelrol spelen in een internationale
                          plus
                          Ben jij de ervaren HR Manager met een hart voor mensen én productie? Wil je impact hebben in een groeiende organisatie waar authenticiteit, innovatie en samenwerking centraal staan? * Je vertaalt de HR-strategie naar de praktijk en bent sparringpartner voor de en het lokale managementteam. * Je ondersteunt en in hun rol als people manager en zorgt voor coaching, structuur en opvolging. * Je optimaliseert HR-processen rond instroom, doorstroom en uitstroom, en werkt aan retentie en betrokkenheid. * Je beheert de volledige levenscyclus van ( en ), van werving & selectie en onboarding, over correcte uitvoering van de payroll, tot offboarding. Je bent communicatief sterk,
                          Ben jij de ervaren HR Manager met een hart voor mensen én productie? Wil je impact hebben in een groeiende organisatie waar authenticiteit, innovatie en samenwerking centraal staan? * Je vertaalt de HR-strategie naar de praktijk en bent sparringpartner voor de en het lokale managementteam. * Je ondersteunt en in hun rol als people manager en zorgt voor coaching, structuur en opvolging. * Je optimaliseert HR-processen rond instroom, doorstroom en uitstroom, en werkt aan retentie en betrokkenheid. * Je beheert de volledige levenscyclus van ( en ), van werving & selectie en onboarding, over correcte uitvoering van de payroll, tot offboarding. Je bent communicatief sterk,
                          plus
                          Minimaal 4 jaar ervaring in strategische inkoop en category management. Onze partner is een wereldwijd toonaangevend bedrijf in industriële oplossingen en biedt volop kansen voor professionele groei, samenwerking en uitdagende projecten. Werken hier betekent bijdragen aan innovatie en excellentie in een internationale omgeving. Als Category Manager leid je strategische inkoopprocessen en leveranciersmanagement op wereldwijde schaal. Je zorgt voor optimale prijs-, leverings- en kwaliteitsvoorwaarden en ontwikkelt strategieën die prestaties en resultaten continu verbeteren. * Leidinggeven aan wereldwijde inkooponderhandelingen en leveranciersrelaties. * Ontwikkelen en implementeren van
                          Minimaal 4 jaar ervaring in strategische inkoop en category management. Onze partner is een wereldwijd toonaangevend bedrijf in industriële oplossingen en biedt volop kansen voor professionele groei, samenwerking en uitdagende projecten. Werken hier betekent bijdragen aan innovatie en excellentie in een internationale omgeving. Als Category Manager leid je strategische inkoopprocessen en leveranciersmanagement op wereldwijde schaal. Je zorgt voor optimale prijs-, leverings- en kwaliteitsvoorwaarden en ontwikkelt strategieën die prestaties en resultaten continu verbeteren. * Leidinggeven aan wereldwijde inkooponderhandelingen en leveranciersrelaties. * Ontwikkelen en implementeren van
                          plus
                          Voor een kantoor ik Gent die gespecialiseerd is in Management vennootschappen, zoek ik een boekhouder met min 2 jaar ervaring. Het kantoor is gekenmerkt door het feit dat ze zich inzetten op advies naar hun klanten en de digitalisatie die zij aanbrengen. * Cliëntgesprekken en proactief optimalisatie-advies. * Dagelijks contact met Management Vennootschappen * Nederlands sterk; FR/EN is mooi meegenomen.
                          Voor een kantoor ik Gent die gespecialiseerd is in Management vennootschappen, zoek ik een boekhouder met min 2 jaar ervaring. Het kantoor is gekenmerkt door het feit dat ze zich inzetten op advies naar hun klanten en de digitalisatie die zij aanbrengen. * Cliëntgesprekken en proactief optimalisatie-advies. * Dagelijks contact met Management Vennootschappen * Nederlands sterk; FR/EN is mooi meegenomen.
                          plus
                          Met jouw people management skills coach, leid en empower je jouw team en zorg je voor een correcte uitvoering zowel op financieel, technisch als planningsvak - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Geboren om opportuniteiten te detecteren en te ontwikkelen bij nieuwe klanten alsook om de relaties met bestaande klanten te onderhouden? Samen met de Manager bouw je tegelijkertijd de toekomstige sales & approach strategieën voor jouw segment: ERP (business central), High Code (.NET) & Low Code (Mendix), Atlass
                          Met jouw people management skills coach, leid en empower je jouw team en zorg je voor een correcte uitvoering zowel op financieel, technisch als planningsvak - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Geboren om opportuniteiten te detecteren en te ontwikkelen bij nieuwe klanten alsook om de relaties met bestaande klanten te onderhouden? Samen met de Manager bouw je tegelijkertijd de toekomstige sales & approach strategieën voor jouw segment: ERP (business central), High Code (.NET) & Low Code (Mendix), Atlass
                          plus
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie. Algemene administratieve ondersteuning: Je helpt bij het verwerken en updaten van belangrijke documenten en gegevens. Contractenbeheer: Je zet contracten correct in onze administratie en zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd. Klantenonderzoek: Je helpt bij het opstellen en uitvoeren van enquêtes bij klanten om hun tevredenheid te meten en onze diensten te verbeteren. Prospectkwalificatie: Je kwalificeert nieuwe prospects en helpt mee om ons klantenbestand te
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie. Algemene administratieve ondersteuning: Je helpt bij het verwerken en updaten van belangrijke documenten en gegevens. Contractenbeheer: Je zet contracten correct in onze administratie en zorgt ervoor dat alles nauwkeurig wordt geregistreerd. Klantenonderzoek: Je helpt bij het opstellen en uitvoeren van enquêtes bij klanten om hun tevredenheid te meten en onze diensten te verbeteren. Prospectkwalificatie: Je kwalificeert nieuwe prospects en helpt mee om ons klantenbestand te
                          plus
                          Wij zijn PPC Pools® uit Desselgem, een jonge en snelgroeiende fabrikant van kwalitatieve polypropyleen zwembaden. Met een team van 7 ervaren kunststoflassers bouwen wij dagelijks duurzame maatwerk zwembaden voor professionele zwembadbouwers en tuinaannemers in binnen- en buitenland. Onze focus ligt op kwaliteit, vakmanschap en een vlotte service. We doen niet aan half werk – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze manier van samenwerken. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistent die de rechterhand wordt van onze enige collega op de bureau. Ben jij georganiseerd, communicatief én hou je van afwisseling? Je ondersteunt de administratie en neemt een actieve rol in de int
                          Wij zijn PPC Pools® uit Desselgem, een jonge en snelgroeiende fabrikant van kwalitatieve polypropyleen zwembaden. Met een team van 7 ervaren kunststoflassers bouwen wij dagelijks duurzame maatwerk zwembaden voor professionele zwembadbouwers en tuinaannemers in binnen- en buitenland. Onze focus ligt op kwaliteit, vakmanschap en een vlotte service. We doen niet aan half werk – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze manier van samenwerken. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistent die de rechterhand wordt van onze enige collega op de bureau. Ben jij georganiseerd, communicatief én hou je van afwisseling? Je ondersteunt de administratie en neemt een actieve rol in de int
                          plus
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlotte doorstroom van informatie binnen onze organ
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlotte doorstroom van informatie binnen onze organ
                          plus
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlotte doorstroom van informatie binnen onze organ
                          Sales en Marketing Manager * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team. Je neemt dan ook jouw plaats in binnen het managementteam op en bent mee verantwoordelijk voor de verdere groei van onze organisatie en de vlotte doorstroom van informatie binnen onze organ
                          plus
                          Je vertaalt cijfers naar heldere analyses en adviezen voor het management. Om de verdere groei te ondersteunen, zoeken ze een betrouwbare en analytische financiële spilfiguur die zowel operationeel als strategisch meedenkt over de toekomst van de organisatie. * Je bereidt balansen en jaarrekeningen voor en zorgt voor correcte rapportering. * Je volgt BTW-aangiftes en andere fiscale verplichtingen nauwgezet op. * Je beheert budgetten, cashflow en liquiditeitsplanning. * Je denkt mee over verbeteringen in financiële processen en digitalisering. * Je onderhoudt contacten met externe zoals banken, en overheidsinstanties. * Je bent analytisch, gestructureerd en discreet met gevoel voor verantwoordelijkheid
                          Je vertaalt cijfers naar heldere analyses en adviezen voor het management. Om de verdere groei te ondersteunen, zoeken ze een betrouwbare en analytische financiële spilfiguur die zowel operationeel als strategisch meedenkt over de toekomst van de organisatie. * Je bereidt balansen en jaarrekeningen voor en zorgt voor correcte rapportering. * Je volgt BTW-aangiftes en andere fiscale verplichtingen nauwgezet op. * Je beheert budgetten, cashflow en liquiditeitsplanning. * Je denkt mee over verbeteringen in financiële processen en digitalisering. * Je onderhoudt contacten met externe zoals banken, en overheidsinstanties. * Je bent analytisch, gestructureerd en discreet met gevoel voor verantwoordelijkheid
                          plus
                          Under the management of the Site Supply Chain Manager, the Raw Material Call Off Planner will be responsible for the ordering of raw materials to be delivered at the site, e.g. packed raw materials ordered from the warehouse to the site and bulk raw materials ordered from the supplier to the site. * Knowledge of supply chain management principles and practices, specifically the integrated supply planning process. * Excel in time management in order to drive the business and achieve your goals * Ability to work with multiple and cross-functional teams
                          Under the management of the Site Supply Chain Manager, the Raw Material Call Off Planner will be responsible for the ordering of raw materials to be delivered at the site, e.g. packed raw materials ordered from the warehouse to the site and bulk raw materials ordered from the supplier to the site. * Knowledge of supply chain management principles and practices, specifically the integrated supply planning process. * Excel in time management in order to drive the business and achieve your goals * Ability to work with multiple and cross-functional teams
                          plus
                          Dankzij het enthousiasme en de betrokkenheid van onze medewerkers, leveren we bij Fujirebio Europe dagelijks innovatieve oplossingen aan de gezondheidszorg. Onze diagnostische tests worden ontwikkeld en geproduceerd op twee locaties: Gent en Tokio. Vervolgens worden ze wereldwijd verspreid door onze commerciële teams naar ziekenhuizen en klinische laboratoria. We maken deel uit van de internationale H.U. Group, met vestigingen en collega's verspreid over Azië, Europa en de Verenigde Staten. Een kleine internationale familie dus, waar verschillende culturen samenkomen en het niet moeilijk is om elkaar te leren kennen! Jij zorgt ervoor dat klantenbestellingen van A tot Z correct en tijdig worden verwerkt – van orderinvoer tot facturatie
                          Dankzij het enthousiasme en de betrokkenheid van onze medewerkers, leveren we bij Fujirebio Europe dagelijks innovatieve oplossingen aan de gezondheidszorg. Onze diagnostische tests worden ontwikkeld en geproduceerd op twee locaties: Gent en Tokio. Vervolgens worden ze wereldwijd verspreid door onze commerciële teams naar ziekenhuizen en klinische laboratoria. We maken deel uit van de internationale H.U. Group, met vestigingen en collega's verspreid over Azië, Europa en de Verenigde Staten. Een kleine internationale familie dus, waar verschillende culturen samenkomen en het niet moeilijk is om elkaar te leren kennen! Jij zorgt ervoor dat klantenbestellingen van A tot Z correct en tijdig worden verwerkt – van orderinvoer tot facturatie
                          plus
                          Onze klant is een toonaangevende speler binnen de brede evenementen- en belevingssector, actief in meerdere landen en gekenmerkt door een dynamische, mensgerichte werkcultuur. De organisatie werkt met moderne processen, een open mindset en een sterke focus op samenwerking over teams heen. Je komt terecht in een groeiende omgeving waar initiatief gewaardeerd wordt en waar interne opleidingen, coaching en kennisdeling centraal staan. Binnen het financiële team vervul je een sleutelrol: jouw werk zorgt voor accurate cijfers en ondersteunt de verdere professionalisering en ontwikkeling van de organisatie. In deze rol zorg je voor een nauwkeurige, tijdige en efficiënte financiële opvolging/analyse zodat de organisatie op elk moment kan rek
                          Onze klant is een toonaangevende speler binnen de brede evenementen- en belevingssector, actief in meerdere landen en gekenmerkt door een dynamische, mensgerichte werkcultuur. De organisatie werkt met moderne processen, een open mindset en een sterke focus op samenwerking over teams heen. Je komt terecht in een groeiende omgeving waar initiatief gewaardeerd wordt en waar interne opleidingen, coaching en kennisdeling centraal staan. Binnen het financiële team vervul je een sleutelrol: jouw werk zorgt voor accurate cijfers en ondersteunt de verdere professionalisering en ontwikkeling van de organisatie. In deze rol zorg je voor een nauwkeurige, tijdige en efficiënte financiële opvolging/analyse zodat de organisatie op elk moment kan rek
                          plus
                          We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ben jij een student met een passie voor technologie, AI en slimme workflows? Denk aan , offertes, projecten, facturen… en maak het mogelijk om via chat met deze agent te communiceren. Ontwerp een systeem dat data klaarmaakt voor AI-tools: relevant, veilig en bruikbaar. o Ontwikkel een tool die inzicht geeft in Atlassian-gebruik: logins, updates, rapportages… en help organisaties hun governance te verbeteren. Daarnaast werk je uiteraard mee aan de lopende Atlassian proje
                          We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ben jij een student met een passie voor technologie, AI en slimme workflows? Denk aan , offertes, projecten, facturen… en maak het mogelijk om via chat met deze agent te communiceren. Ontwerp een systeem dat data klaarmaakt voor AI-tools: relevant, veilig en bruikbaar. o Ontwikkel een tool die inzicht geeft in Atlassian-gebruik: logins, updates, rapportages… en help organisaties hun governance te verbeteren. Daarnaast werk je uiteraard mee aan de lopende Atlassian proje
                          plus
                          Voer analyses uit met aandacht voor business en project management processen. We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. * Sla de brug tussen je klant, verschillende providers en de interne teams. Doorgrond, challenge en verifieer de wens van de klant. * Neem de lead in implementaties en bewaak time/scope/budget tijdens het project. * Leid de klant op om de geconfigureerde software te gebruiken en deze in te bedden in de manier van werken. * Ervaring met Atlassian software
                          Voer analyses uit met aandacht voor business en project management processen. We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. * Sla de brug tussen je klant, verschillende providers en de interne teams. Doorgrond, challenge en verifieer de wens van de klant. * Neem de lead in implementaties en bewaak time/scope/budget tijdens het project. * Leid de klant op om de geconfigureerde software te gebruiken en deze in te bedden in de manier van werken. * Ervaring met Atlassian software
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Comptable en management à Gand?

                          Salaire moyen par an
                          49.800 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Comptable en management à Gand est de 49.800 €. Les salaires de Comptable en management à Gand vont de 41.800 € à 59.500 €.