Candidature facile
12
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Vente
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Chargé/e de mission
                          • Ingénieur/e climatisation ventilation chauffage
                          • Adjoint/e informatique
                          • Agent/e de maintenance
                          • Administrateur/trice comptabilité

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          39


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          126

                          IT
                          66





                          404 résultats pour Service client à Wiekevorst dans un rayon de 30 km

                          Customer Service Medewerker

                          Stegmann Belgium (BVBA)
                          Sint-Katelijne-Waver
                          Voor één van onze klanten zoeken wij een Customer Service Medewerker.
                          Voor één van onze klanten zoeken wij een Customer Service Medewerker.
                          Regio Grobbendonk | Teamleader & Customer Service | Innovatieve speler | 32 verlofdagen - Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat bestaat uit 3 . Dit wil zeggen dat je ook de opvolging van klanten mee voor je rekening neemt, door o.a. bestellingen te verwerken, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen, etc. Je werkt nauw samen met de om te zorgen dat het customer service team goed draait. Je hebt ervaring als customer service.
                          Regio Grobbendonk | Teamleader & Customer Service | Innovatieve speler | 32 verlofdagen - Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat bestaat uit 3 . Dit wil zeggen dat je ook de opvolging van klanten mee voor je rekening neemt, door o.a. bestellingen te verwerken, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen, etc. Je werkt nauw samen met de om te zorgen dat het customer service team goed draait. Je hebt ervaring als customer service.
                          plus
                          TRIXXO * Diest * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek
                          TRIXXO * Diest * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          NOUVEAU

                          Retail District Manager Belgique FR/NL

                          Habeas
                          Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles
                          Vous vous assurez de la qualité de l'expérience client et de la satisfaction globale. * Vous faites preuve d'un service client exemplaire, de rigueur, de réactivité et d'autonomie.
                          Vous vous assurez de la qualité de l'expérience client et de la satisfaction globale. * Vous faites preuve d'un service client exemplaire, de rigueur, de réactivité et d'autonomie.
                          plus
                          Het onderhouden van uitstekende relaties met alle betrokken partijen om onze kwaliteitsvolle service te kunnen garanderen, zijn voor jou evident! * Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten.
                          Het onderhouden van uitstekende relaties met alle betrokken partijen om onze kwaliteitsvolle service te kunnen garanderen, zijn voor jou evident! * Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten.
                          plus

                          Key Account Manager

                          SGS Group Belgium
                          Mechelen
                          Candidature facile
                          As a Key Account Manager, you will focus on a select number of identified key/strategic clients and work to embed and grow business opportunity from a global SGS Clinical Research perspective. You will act as the point of contact between the client and the SGS Clinical Research Organization. * Build and maintain strong relationships with key clients, serving as their primary point of contact for all business-related matters. * Conduct regular business reviews with clients to assess their needs, address concerns, and provide solutions that meet their objectives. * Identify upselling and cross-selling opportunities within existing clients to maximize revenue generation. * Provide exceptional customer service by promptly addressing customer inquiries, resolving issues, a
                          As a Key Account Manager, you will focus on a select number of identified key/strategic clients and work to embed and grow business opportunity from a global SGS Clinical Research perspective. You will act as the point of contact between the client and the SGS Clinical Research Organization. * Build and maintain strong relationships with key clients, serving as their primary point of contact for all business-related matters. * Conduct regular business reviews with clients to assess their needs, address concerns, and provide solutions that meet their objectives. * Identify upselling and cross-selling opportunities within existing clients to maximize revenue generation. * Provide exceptional customer service by promptly addressing customer inquiries, resolving issues, a
                          plus
                          Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw profiel
                          Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw profiel
                          plus
                          Je bent verantwoordelijk voor transport & logistiek, met als doel een maximale service voor interne en externe klanten te garanderen. * Transport organiseren; transporteurs vergelijken op basis van prijs en service. * Je werkt nauw samen met , , customer service, aankoop en support; je komt hier in een cultuur van open communicatie: samenwerken en vragen stellen..
                          Je bent verantwoordelijk voor transport & logistiek, met als doel een maximale service voor interne en externe klanten te garanderen. * Transport organiseren; transporteurs vergelijken op basis van prijs en service. * Je werkt nauw samen met , , customer service, aankoop en support; je komt hier in een cultuur van open communicatie: samenwerken en vragen stellen..
                          plus
                          Je legt de nadruk op vriendelijkheid, professionaliteit en service om een superieure klantervaring te ontwikkelen. Je werkt aan het onthaal en leidt het kassateam om telkens een kwaliteitsvolle service te garanderen.
                          Je legt de nadruk op vriendelijkheid, professionaliteit en service om een superieure klantervaring te ontwikkelen. Je werkt aan het onthaal en leidt het kassateam om telkens een kwaliteitsvolle service te garanderen.
                          plus
                          Sales Talents * Diest * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant betreft een snelgroeiende Belgische scale-up met de missie om de renovatiesector in Europa te vernieuwen. Zij bieden zelfstandigen in de bouwsector een uniek platform dat hen helpt om hun administratief beheer te vereenvoudigen, van boekhouding tot planning en projectrendabiliteit. In plaats van betaalde leads, werken ze met abonnementen voor maximale transparantie en controle. We zijn voor hen op zoek naar Business Developer voor de regio Oostelijk gedeelte Vlaams-Brabant. Jouw verantwoordelijkheden - Als Business Developer speel je een sleutelrol in onze groeistrategie. Je wordt het gezicht van ons bedrijf in jouw regio, waar je actief op zoek gaat naar nieuwe klanten en bestaande relaties versterkt.
                          Sales Talents * Diest * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant betreft een snelgroeiende Belgische scale-up met de missie om de renovatiesector in Europa te vernieuwen. Zij bieden zelfstandigen in de bouwsector een uniek platform dat hen helpt om hun administratief beheer te vereenvoudigen, van boekhouding tot planning en projectrendabiliteit. In plaats van betaalde leads, werken ze met abonnementen voor maximale transparantie en controle. We zijn voor hen op zoek naar Business Developer voor de regio Oostelijk gedeelte Vlaams-Brabant. Jouw verantwoordelijkheden - Als Business Developer speel je een sleutelrol in onze groeistrategie. Je wordt het gezicht van ons bedrijf in jouw regio, waar je actief op zoek gaat naar nieuwe klanten en bestaande relaties versterkt.
                          plus
                          Conduct audits in accordance with established procedures and approved plans, maintaining a high standard of service delivery * Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards * If required, to provide technical support and staff training to all parts of the business to enhance the service capability of the business * At all times adopt a safe and professional behaviour by exercising due regard for the health and safety of yourself, colleagues and clients, in line with the Company's policies and procedures * Excellent interpersonal and communication skills with the ability to sell SGS services to clients.
                          Conduct audits in accordance with established procedures and approved plans, maintaining a high standard of service delivery * Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards * If required, to provide technical support and staff training to all parts of the business to enhance the service capability of the business * At all times adopt a safe and professional behaviour by exercising due regard for the health and safety of yourself, colleagues and clients, in line with the Company's policies and procedures * Excellent interpersonal and communication skills with the ability to sell SGS services to clients.
                          plus
                          Notre client est actif dans plus de 15 pays, un fabricant innovant de matériaux de construction et de finition durables. * Présenter les produits, accompagner les lancements et soutenir les clients dans l'aménagement de leurs showrooms. * Utiliser les outils digitaux pour suivre et piloter votre activité ainsi que fournir un visuel concret à vos clients * Participer à des salons, animations clients, démonstrations et formations installateurs.
                          Notre client est actif dans plus de 15 pays, un fabricant innovant de matériaux de construction et de finition durables. * Présenter les produits, accompagner les lancements et soutenir les clients dans l'aménagement de leurs showrooms. * Utiliser les outils digitaux pour suivre et piloter votre activité ainsi que fournir un visuel concret à vos clients * Participer à des salons, animations clients, démonstrations et formations installateurs.
                          plus
                          Getra * WOMMELGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Customer Care medewerker kom je terecht in een enthousiast team van 6, waarbij je nauw samenwerkt met de , de Technische dienst en het Warehouse. Je bent een échte teamplayer, met een zeer gevarieerd takenpakket. * Input en bevestiging van bestellingen is voor jou dagelijkse routine; * Voor onze afdeling Packaging werk je offertes uit, waarbij je voor de verbruiksgoederen een prijs berekent op maat van de klant; * Voor onze afdeling Marking werk je offertes uit volgens de instructies van de Sales engineer of ; * Je maakt bestekken op in samenspraak met de technische dienst; * Je staat in voor de facturatie van projecten en servicebons; * Je volgt het verbruik van onze Packaging-klanten proactief op en contacteert hen op het juiste (bestel)moment.
                          Getra * WOMMELGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Customer Care medewerker kom je terecht in een enthousiast team van 6, waarbij je nauw samenwerkt met de , de Technische dienst en het Warehouse. Je bent een échte teamplayer, met een zeer gevarieerd takenpakket. * Input en bevestiging van bestellingen is voor jou dagelijkse routine; * Voor onze afdeling Packaging werk je offertes uit, waarbij je voor de verbruiksgoederen een prijs berekent op maat van de klant; * Voor onze afdeling Marking werk je offertes uit volgens de instructies van de Sales engineer of ; * Je maakt bestekken op in samenspraak met de technische dienst; * Je staat in voor de facturatie van projecten en servicebons; * Je volgt het verbruik van onze Packaging-klanten proactief op en contacteert hen op het juiste (bestel)moment.
                          plus
                          Behousing Groep Bv * DIEST - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij dat ene hoekje af en smijt je jezelf altijd volle bak? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Als Commercieel Klantenservice Medewerker ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Daarnaast speel je een actieve rol in het aantrekken van nieuwe klanten en het uitbouwen van onze dienstverlening. * Je denkt mee over arrangementen en stelt aantrekkelijke pakketten samen om klanten te overtuigen bij ons te boeken. * Je biedt creatieve oplossingen voor vragen of uitdagingen van klanten en denkt actief met hen mee. * Je zorgt voor een duidelijke, gestructureerde administratie van klantendossiers. * Met jouw commerciële talent overtref je de verwachtingen van elke klant en draag je bij aan onze groei. * Je bent communicatief sterk en wisselt vlot tussen het Nederlands, Fran
                          Behousing Groep Bv * DIEST - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij dat ene hoekje af en smijt je jezelf altijd volle bak? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Als Commercieel Klantenservice Medewerker ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Daarnaast speel je een actieve rol in het aantrekken van nieuwe klanten en het uitbouwen van onze dienstverlening. * Je denkt mee over arrangementen en stelt aantrekkelijke pakketten samen om klanten te overtuigen bij ons te boeken. * Je biedt creatieve oplossingen voor vragen of uitdagingen van klanten en denkt actief met hen mee. * Je zorgt voor een duidelijke, gestructureerde administratie van klantendossiers. * Met jouw commerciële talent overtref je de verwachtingen van elke klant en draag je bij aan onze groei. * Je bent communicatief sterk en wisselt vlot tussen het Nederlands, Fran
                          plus
                          Als Customer Service medewerker ben je onderdeel van het team van ons Customer Contact Center en draag je bij aan de globale opdracht van deze afdeling: het opbouwen en behouden van langdurige relaties met nieuwe en bestaande klanten. Als Customer Service medewerker - Export werk je ad hoc en doelgericht.
                          Als Customer Service medewerker ben je onderdeel van het team van ons Customer Contact Center en draag je bij aan de globale opdracht van deze afdeling: het opbouwen en behouden van langdurige relaties met nieuwe en bestaande klanten. Als Customer Service medewerker - Export werk je ad hoc en doelgericht.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus