Candidature facile
5
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • MS Office Suite
                          • Communication
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'accueil
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Chargé/e de mission
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e
                          • Agent/e technique

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          35


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          55

                          IT
                          46





                          281 résultats pour Office Manager à Louvain La Neuve dans un rayon de 30 km

                          Office Manager

                          Profile Group
                          Nivelles
                          Télétravail possible
                          Profile Group * Nivelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Création d'un poste clé pour une société jeune & en forte croissance offrant un environnement technique stimulant. A propos de BuildTIS * Bureau de contrôle spécialisé dans l'inspection et l'expertise technique des constructions et dans l'assistance à la gestion des patrimoines immobiliers pour toute la Belgique * Société de 15 personnes * Basée à Nivelles * Créée en 2022 par 2 associés : Christophe Roussieau et Gilles Bérard qui sont des dirigeants passionnés et complémentaires * Notre mission : garantir la sécurité et la qualité dans la construction et la maintenance de bâtiments * Notre moteur : la curiosité, qui nous pousse à rester à la pointe des innovations techniques * Notre ambition : La société connait une croissance rapide et entre maintenant dans une phase de conso
                          Profile Group * Nivelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Création d'un poste clé pour une société jeune & en forte croissance offrant un environnement technique stimulant. A propos de BuildTIS * Bureau de contrôle spécialisé dans l'inspection et l'expertise technique des constructions et dans l'assistance à la gestion des patrimoines immobiliers pour toute la Belgique * Société de 15 personnes * Basée à Nivelles * Créée en 2022 par 2 associés : Christophe Roussieau et Gilles Bérard qui sont des dirigeants passionnés et complémentaires * Notre mission : garantir la sécurité et la qualité dans la construction et la maintenance de bâtiments * Notre moteur : la curiosité, qui nous pousse à rester à la pointe des innovations techniques * Notre ambition : La société connait une croissance rapide et entre maintenant dans une phase de conso
                          plus
                          Daarom zijn ze op zoek naar een cluster kantoorverantwoordelijke die met visie, enthousiasme en verantwoordelijkheidszin de dagelijkse werking van deze kantoren op zich neemt, en zo mee bouwt aan de groei van een sterke lokale werking. Als cluster Kantoorverantwoordelijke neem je de dagelijkse leiding over de in Halle, Ninove en Sint-Genesius-Rode.
                          Daarom zijn ze op zoek naar een cluster kantoorverantwoordelijke die met visie, enthousiasme en verantwoordelijkheidszin de dagelijkse werking van deze kantoren op zich neemt, en zo mee bouwt aan de groei van een sterke lokale werking. Als cluster Kantoorverantwoordelijke neem je de dagelijkse leiding over de in Halle, Ninove en Sint-Genesius-Rode.
                          plus
                          Als office manager ben je aanspreekpunt voor je op vlak van administratie, ICT en infrastructuur. * Zeer goede kennis van IT-tools: Word, Excel, CRM, Outlook, MS Office
                          Als office manager ben je aanspreekpunt voor je op vlak van administratie, ICT en infrastructuur. * Zeer goede kennis van IT-tools: Word, Excel, CRM, Outlook, MS Office
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor haar verdere groei is Tender Law op zoek naar een Office Manager die tevens fungeert als Management Assistant (MA) ð Office Management - ð Ondersteuning inzake BD, ter ondersteuning van de BD-Manager en/of de Professional Support Lawyer
                          Voor haar verdere groei is Tender Law op zoek naar een Office Manager die tevens fungeert als Management Assistant (MA) ð Office Management - ð Ondersteuning inzake BD, ter ondersteuning van de BD-Manager en/of de Professional Support Lawyer
                          plus
                          As a Talent & Office Manager, you play a key supporting role across HR, recruitment, and office administration. * Manage onboarding and offboarding processes Office & Administrative Support * Prepare and manage contracts, subsidies, and confidential documents * Handle incoming documents, supplier administration, and office facilities * Bachelor's degree (Office Management, HRM, Business Management, or equivalent)
                          As a Talent & Office Manager, you play a key supporting role across HR, recruitment, and office administration. * Manage onboarding and offboarding processes Office & Administrative Support * Prepare and manage contracts, subsidies, and confidential documents * Handle incoming documents, supplier administration, and office facilities * Bachelor's degree (Office Management, HRM, Business Management, or equivalent)
                          plus
                          Office Management) et possédez une expérience pertinente (min. * Vous avez une connaissance approfondie de MS Office (un très bon niveau d'Excel) et vous vous familiarisez rapidement avec d'autres applications informatiques.
                          Office Management) et possédez une expérience pertinente (min. * Vous avez une connaissance approfondie de MS Office (un très bon niveau d'Excel) et vous vous familiarisez rapidement avec d'autres applications informatiques.
                          plus
                          Experienced Office Manager, Operations Manager, or Data Analyst with a strong inclination for client follow-up and financial management in a data-driven environment. * Coordinate with teams to manage priorities and meet deadlines. * Manage post-sale client relationships to ensure deliverables align with expectations.
                          Experienced Office Manager, Operations Manager, or Data Analyst with a strong inclination for client follow-up and financial management in a data-driven environment. * Coordinate with teams to manage priorities and meet deadlines. * Manage post-sale client relationships to ensure deliverables align with expectations.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Word onze nieuwe Office Assistant Health Careop de afdeling Brussels IVF - Voor Brussels IVF zoeken we een gedreven Office Assistant Health Care die samen met ons de zorg naar een hoger niveau tilt. * Passie voorje beschik administratiet over een ba :chelor diploma office management of bent gelijkwaardig door ervaring. vlot met MS Office (Word, Excel, PowerPoint en Outlook).
                          Word onze nieuwe Office Assistant Health Careop de afdeling Brussels IVF - Voor Brussels IVF zoeken we een gedreven Office Assistant Health Care die samen met ons de zorg naar een hoger niveau tilt. * Passie voorje beschik administratiet over een ba :chelor diploma office management of bent gelijkwaardig door ervaring. vlot met MS Office (Word, Excel, PowerPoint en Outlook).
                          plus
                          NOUVEAU
                          For our client in Brussels, we are looking for a Management / Office Assistant. * Minimum 2 to 3 years of experience as an administrative assistant, office assistant or management assistant — preferably in the banking or financial sector, or in an international company. * Excellent knowledge of MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) and comfortable with digital file management / archiving.
                          For our client in Brussels, we are looking for a Management / Office Assistant. * Minimum 2 to 3 years of experience as an administrative assistant, office assistant or management assistant — preferably in the banking or financial sector, or in an international company. * Excellent knowledge of MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) and comfortable with digital file management / archiving.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 271 offres d’emploi similaires.

                          En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Pour renforcer notre organisation en pleine croissance, nous recherchons un Ingénieur Project Manager (ou profils similaires tels que Project Engineer, Technical Project Lead, Railway Engineer, Rolling Stock Specialist, System Engineer) souhaitant assumer les responsabilités techniques, l'exécution, le contact client et les résultats de projet. En tant qu'Ingénieur Project Manager, vous êtes le point de contact central de nos projets ferroviaires et de nos activités sur le matériel roulant. * Une opportunité d'évolution vers Senior
                          En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Pour renforcer notre organisation en pleine croissance, nous recherchons un Ingénieur Project Manager (ou profils similaires tels que Project Engineer, Technical Project Lead, Railway Engineer, Rolling Stock Specialist, System Engineer) souhaitant assumer les responsabilités techniques, l'exécution, le contact client et les résultats de projet. En tant qu'Ingénieur Project Manager, vous êtes le point de contact central de nos projets ferroviaires et de nos activités sur le matériel roulant. * Une opportunité d'évolution vers Senior
                          plus
                          En tant que public Budget & Reporting Manager vous travaillez au sein de la Division Finance & Services, vous rapportez au Corporate Budget & Controlling Manager. * Connaissances avancées des principaux outils de gestion (ERP) et des outils de bureautiques (MS Office)
                          En tant que public Budget & Reporting Manager vous travaillez au sein de la Division Finance & Services, vous rapportez au Corporate Budget & Controlling Manager. * Connaissances avancées des principaux outils de gestion (ERP) et des outils de bureautiques (MS Office)
                          plus
                          En tant que Business Continuity Manager, vous êtes responsable du développement, de l'implémentation et de la garantie de la stratégie en matière de continuité et de résilience des activités dans un environnement informatique en constante évolution. • Vous faites office de sparring partner pour les services IT Security, Compliance, Audit et Legal.
                          En tant que Business Continuity Manager, vous êtes responsable du développement, de l'implémentation et de la garantie de la stratégie en matière de continuité et de résilience des activités dans un environnement informatique en constante évolution. • Vous faites office de sparring partner pour les services IT Security, Compliance, Audit et Legal.
                          plus
                          Wij zoeken een Assistent property manager die ons team komt versterken en zowel het property management als de financiële administratie ervan ondersteunt. * uitgebreide ervaring met Microsoft Office, met name gevorderde Excel-vaardigheden.
                          Wij zoeken een Assistent property manager die ons team komt versterken en zowel het property management als de financiële administratie ervan ondersteunt. * uitgebreide ervaring met Microsoft Office, met name gevorderde Excel-vaardigheden.
                          plus
                          Avantor is looking for a motivated Inventory Manager Europe to join our team in Haasrode, Leuven! As an Inventory Manager, you will be responsible for managing and optimizing the demand forecasting and inventory planning processes. We offer a hybrid role where you will work from our Leuven office several days a week and you can work from home 10 days per month. Maintain and manage MRP data, ensure accurate and up to date MRP data.
                          Avantor is looking for a motivated Inventory Manager Europe to join our team in Haasrode, Leuven! As an Inventory Manager, you will be responsible for managing and optimizing the demand forecasting and inventory planning processes. We offer a hybrid role where you will work from our Leuven office several days a week and you can work from home 10 days per month. Maintain and manage MRP data, ensure accurate and up to date MRP data.
                          plus
                          NOUVEAU
                          The senior Business Development & Partnership Manager is a key driver within the sales team. * Accompany prospect transition with allocated account manager: follow-up relationship and account until the prospect is fully settled. * Strong team working skills and ability to collaborate with colleagues with different expertise, people, location and culture to achieve collective goals * Good knowledge of Microsoft Office tools (Word, Excel, PowerPoint)
                          The senior Business Development & Partnership Manager is a key driver within the sales team. * Accompany prospect transition with allocated account manager: follow-up relationship and account until the prospect is fully settled. * Strong team working skills and ability to collaborate with colleagues with different expertise, people, location and culture to achieve collective goals * Good knowledge of Microsoft Office tools (Word, Excel, PowerPoint)
                          plus
                          The Sr. Manager Global Logistics Transformation is accountable for driving the logistics transformation within Global Logistics & Network Services (GLNS), in line with our GLNS strategic blueprint and GSC NexGen strategy. Flexible role, in a Pfizer office location at least 2.5 days per week
                          The Sr. Manager Global Logistics Transformation is accountable for driving the logistics transformation within Global Logistics & Network Services (GLNS), in line with our GLNS strategic blueprint and GSC NexGen strategy. Flexible role, in a Pfizer office location at least 2.5 days per week
                          plus

                          Business IT project manager – CSV

                          SGS Group Belgium
                          Wavre
                          Candidature facile
                          To strengthen our Business IT team, we are currently looking for a Business IT manager – CSV * Manage / Perform Periodic Reviews to ensure the system stays in a validated state. * Manage the change control requests and interface with regional IT
                          To strengthen our Business IT team, we are currently looking for a Business IT manager – CSV * Manage / Perform Periodic Reviews to ensure the system stays in a validated state. * Manage the change control requests and interface with regional IT
                          plus
                          We are actively looking for an Accounting Manager for one of our clients active in the IT sector and based in Walloon Brabant. The office environment reflects a "Google-style" atmosphere. As the Accounting Manager, you will oversee the full accounting process for two countries. You'll manage and guide a small team composed providing them with structure, clarity, and direction in their day-to-day activities. * You thrive in fast-paced environments, and you are able to manage multiple priorities effectively - All within a Google-style office that encourages team connection and innovation
                          We are actively looking for an Accounting Manager for one of our clients active in the IT sector and based in Walloon Brabant. The office environment reflects a "Google-style" atmosphere. As the Accounting Manager, you will oversee the full accounting process for two countries. You'll manage and guide a small team composed providing them with structure, clarity, and direction in their day-to-day activities. * You thrive in fast-paced environments, and you are able to manage multiple priorities effectively - All within a Google-style office that encourages team connection and innovation
                          plus
                          The role of Portfolio Manager in Brussels, within the financial services sector, offers the opportunity to act as a trusted for clients, managing and growing their portfolios while providing personalized, high-quality support in a professional and confidential environment. * An office in the heart of Brussels, in a dynamic and international environment - The role of Portfolio Manager is ideal for a professional passionate about finance, skilled in client relations, and looking to thrive in a dynamic, growth-oriented environment.
                          The role of Portfolio Manager in Brussels, within the financial services sector, offers the opportunity to act as a trusted for clients, managing and growing their portfolios while providing personalized, high-quality support in a professional and confidential environment. * An office in the heart of Brussels, in a dynamic and international environment - The role of Portfolio Manager is ideal for a professional passionate about finance, skilled in client relations, and looking to thrive in a dynamic, growth-oriented environment.
                          plus
                          Vous utilisez aisément les outils informatiques standards, tels que la suite MS Office, ERP (la connaissance de SAP est un atout) ; o Vous utilisez et maitrisez les logiciels de programmation : TIA, Simatic Manager, WinCC, les protocoles de communication Profibus, Profinet, TCP/IP ;
                          Vous utilisez aisément les outils informatiques standards, tels que la suite MS Office, ERP (la connaissance de SAP est un atout) ; o Vous utilisez et maitrisez les logiciels de programmation : TIA, Simatic Manager, WinCC, les protocoles de communication Profibus, Profinet, TCP/IP ;
                          plus
                          NOUVEAU
                          You will position and deliver solutions that drive Security product usage as well as develop opportunities to drive Customer Success business results & help Customers get value from their Microsoft investments in alignment with the Customer Success Account Manager or other Account Team members. Microsoft Defender for Office 365
                          You will position and deliver solutions that drive Security product usage as well as develop opportunities to drive Customer Success business results & help Customers get value from their Microsoft investments in alignment with the Customer Success Account Manager or other Account Team members. Microsoft Defender for Office 365
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Office Manager à Louvain La Neuve?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Office Manager à Louvain La Neuve est de 39.400 €. Les salaires de Office Manager à Louvain La Neuve vont de 32.700 € à 48.400 €.