Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Management
                          • Budget
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Planification
                          • Communication
                          • Adjoint/e informatique
                          • Assistant/e support
                          • Chargé/e de projet
                          • Ingénieur de projet Junior
                          • Adjoint/e de vente
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Chef d'exploitation
                          • Comptable en fiduciaire

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          13


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Management
                          22

                          IT
                          20





                          99 résultats pour Gérer des budgets à Aarschot dans un rayon de 30 km

                          Head of Marketing

                          Dixon Sales & Marketing
                          Mechelen
                          Télétravail possible
                          Dixon Sales & Marketing * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een ondernemende Marketeer dit sterk is in denken én doen? Wil je een sleutelrol spelen binnen een ambitieus, internationaal scale-up verhaal? Als Head of Marketing ben jij verantwoordelijk voor het volledige marketingverhaal binnen België en Nederland. Je bent zowel strategisch als operationeel actief: je bouwt de visie, bepaalt prioriteiten en zet marketinginitiatieven om in concrete resultaten. Jouw verantwoordelijkheden - Als Head of Marketing krijg je volledige verantwoordelijkheid over de marketingstrategie voor de Benelux. Je bent zowel strategisch als operationeel actief: jij bedenkt niet alleen plannen, je zorgt ook dat ze uitgevoerd worden.
                          Dixon Sales & Marketing * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een ondernemende Marketeer dit sterk is in denken én doen? Wil je een sleutelrol spelen binnen een ambitieus, internationaal scale-up verhaal? Als Head of Marketing ben jij verantwoordelijk voor het volledige marketingverhaal binnen België en Nederland. Je bent zowel strategisch als operationeel actief: je bouwt de visie, bepaalt prioriteiten en zet marketinginitiatieven om in concrete resultaten. Jouw verantwoordelijkheden - Als Head of Marketing krijg je volledige verantwoordelijkheid over de marketingstrategie voor de Benelux. Je bent zowel strategisch als operationeel actief: jij bedenkt niet alleen plannen, je zorgt ook dat ze uitgevoerd worden.
                          plus
                          NOUVEAU
                          You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financial administration, support to projects (e.g. marketing), typical management assistant tasks, etc.
                          You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financial administration, support to projects (e.g. marketing), typical management assistant tasks, etc.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Bouw mee aan een modern data platform en een sterk team - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.400 collega's – verdeeld over 25 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken . Wat ga je doen? * Leidinggeven & coachen: Je geeft richting aan een team van 5 BI-specialisten en stimuleert hun ontwikkeling. * Stakeholdermanagement: Je onderhoudt nauwe contacten met interne afdelingen en externe partners, vertaalt businessbehoeften naar concrete projecten.
                          Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Bouw mee aan een modern data platform en een sterk team - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.400 collega's – verdeeld over 25 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken . Wat ga je doen? * Leidinggeven & coachen: Je geeft richting aan een team van 5 BI-specialisten en stimuleert hun ontwikkeling. * Stakeholdermanagement: Je onderhoudt nauwe contacten met interne afdelingen en externe partners, vertaalt businessbehoeften naar concrete projecten.
                          plus
                          LSG Sky Chefs Belgium * ZAVENTEM - Solliciteer als één van de eersten - Hoe zien jouw dagdagelijkse taken eruit? Zorgen voor het goed functioneren van de activiteiten rond bestellingen, goederenontvangst en magazijnbeheer, en ervoor zorgen dat goederen tijdig, correct, veilig en kostenefficiënt worden besteld, gecontroleerd, ontvangen, georganiseerd en geleverd. * Manager Warehousing - Verantwoordelijk voor de dagelijkse activiteiten van bestellen, goederenontvangst en magazijn-/voorraadbeheer; Verantwoordelijk voor de kwaliteits- en veiligheidscontrole van inkomende goederen/materialen; Zorgt ervoor dat de voorraadniveaus continu worden opgevolgd voor bestellen, goederenontvangst en magazijnbeheer, in lijn met Days on Hand-data en minimum-/maximumvoorraadniveaus; Registreert en beoordeelt materiaalverlies en dode voorraad en past proactief de voorraadniveaus aan;
                          LSG Sky Chefs Belgium * ZAVENTEM - Solliciteer als één van de eersten - Hoe zien jouw dagdagelijkse taken eruit? Zorgen voor het goed functioneren van de activiteiten rond bestellingen, goederenontvangst en magazijnbeheer, en ervoor zorgen dat goederen tijdig, correct, veilig en kostenefficiënt worden besteld, gecontroleerd, ontvangen, georganiseerd en geleverd. * Manager Warehousing - Verantwoordelijk voor de dagelijkse activiteiten van bestellen, goederenontvangst en magazijn-/voorraadbeheer; Verantwoordelijk voor de kwaliteits- en veiligheidscontrole van inkomende goederen/materialen; Zorgt ervoor dat de voorraadniveaus continu worden opgevolgd voor bestellen, goederenontvangst en magazijnbeheer, in lijn met Days on Hand-data en minimum-/maximumvoorraadniveaus; Registreert en beoordeelt materiaalverlies en dode voorraad en past proactief de voorraadniveaus aan;
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 93 offres d’emploi similaires.

                          Plus de cinquante collaborateurs y travaillent dans un cadre structuré, moderne et collaboratif, guidés par des associés disponibles et proches du terrain. Vous gérez un portefeuille de 25 à 70 dossiers selon votre expérience, en totale autonomie. * Autonomie, organisation et sens des responsabilités * Envie de gérer vos dossiers de manière complète * Pour garantir l'excellence de ses services, cette fiduciaire offre un budget formation de 2000€ à ses collaborateurs * Des horaires flexibles permettant de concilier votre vie professionnelle et vos activités personnelles, ce qui vous permettra de vous épanouir à votre rythme
                          Plus de cinquante collaborateurs y travaillent dans un cadre structuré, moderne et collaboratif, guidés par des associés disponibles et proches du terrain. Vous gérez un portefeuille de 25 à 70 dossiers selon votre expérience, en totale autonomie. * Autonomie, organisation et sens des responsabilités * Envie de gérer vos dossiers de manière complète * Pour garantir l'excellence de ses services, cette fiduciaire offre un budget formation de 2000€ à ses collaborateurs * Des horaires flexibles permettant de concilier votre vie professionnelle et vos activités personnelles, ce qui vous permettra de vous épanouir à votre rythme
                          plus
                          Un salaire attractif avec des avantages tels qu'une assurance de groupe, une assurance hospitalisation, des chèques-repas, un budget mobilité, 32 jours de congé, un abonnement GSM et un ordinateur portable. Nous gérons les noms de domaine .be, .vlaanderen et .brussels. Aux côtés de 4 autres équipes d'ingénierie autogérées, nous faisons partie d'un département technologique où l'égalité, la transparence et la prise de décision collective sont bien plus que des principes : c'est notre manière de travailler au quotidien. * Vous participerez au déploiement des versions et des modifications en production. * Vous avez l'esprit d'équipe : vous savez prendre des initiatives et proposer des améliorations. Nous disposons d'un <
                          Un salaire attractif avec des avantages tels qu'une assurance de groupe, une assurance hospitalisation, des chèques-repas, un budget mobilité, 32 jours de congé, un abonnement GSM et un ordinateur portable. Nous gérons les noms de domaine .be, .vlaanderen et .brussels. Aux côtés de 4 autres équipes d'ingénierie autogérées, nous faisons partie d'un département technologique où l'égalité, la transparence et la prise de décision collective sont bien plus que des principes : c'est notre manière de travailler au quotidien. * Vous participerez au déploiement des versions et des modifications en production. * Vous avez l'esprit d'équipe : vous savez prendre des initiatives et proposer des améliorations. Nous disposons d'un <
                          plus
                          Son objectif est d'assurer une exécution efficace, rentable et cohérente des campagnes promotionnelles tout en contribuant aux objectifs stratégiques de l'entreprise. Planification & coordination des promotions * Coordonner de toutes les étapes de la promotion: sélection produit, définition des mécaniques promo, mise en page folder, activation digitale, etc. * Veiller au respect des délais, à la cohérence cross-canal et à l'exactitude des informations. * Suivi et respect du budget alloué aux promotions * Analyse des résultats de campagnes (volume, marge, ROI, trafic) * Recommandation d'actions pour améliorer l'efficacité des campagnes futures * Bonne connaissance du retail et des mécaniques promotionnelles - o voiture
                          Son objectif est d'assurer une exécution efficace, rentable et cohérente des campagnes promotionnelles tout en contribuant aux objectifs stratégiques de l'entreprise. Planification & coordination des promotions * Coordonner de toutes les étapes de la promotion: sélection produit, définition des mécaniques promo, mise en page folder, activation digitale, etc. * Veiller au respect des délais, à la cohérence cross-canal et à l'exactitude des informations. * Suivi et respect du budget alloué aux promotions * Analyse des résultats de campagnes (volume, marge, ROI, trafic) * Recommandation d'actions pour améliorer l'efficacité des campagnes futures * Bonne connaissance du retail et des mécaniques promotionnelles - o voiture
                          plus
                          NOUVEAU
                          Sales Talents * Boortmeerbeek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Sinds 1985 is onze klant een gevestigde waarde in de bouw- en industriesector. Wat ooit begon als een familiebedrijf, is vandaag uitgegroeid tot een internationale organisatie met meer dan 40.000 medewerkers in meer dan 70 landen. Heb jij een technische opleiding afgerond/ervaring in de bouwsector en droom je van een commerciële carrière? Dan is dit jouw kans om te groeien in een salesfunctie met vrijheid, verantwoordelijkheid én begeleiding. Jouw verantwoordelijkheden - Als Technisch Sales Medewerker - regio Antwerpen – Limburg, ben jij het aanspreekpunt voor , en in jouw regio. Je bouwt duurzame relaties op, ontdekt nieuwe klanten en vertaalt technische behoeften naar praktische oplossingen. * 70% focus op nieuwe klanten, 30% op bestaande relaties
                          Sales Talents * Boortmeerbeek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Sinds 1985 is onze klant een gevestigde waarde in de bouw- en industriesector. Wat ooit begon als een familiebedrijf, is vandaag uitgegroeid tot een internationale organisatie met meer dan 40.000 medewerkers in meer dan 70 landen. Heb jij een technische opleiding afgerond/ervaring in de bouwsector en droom je van een commerciële carrière? Dan is dit jouw kans om te groeien in een salesfunctie met vrijheid, verantwoordelijkheid én begeleiding. Jouw verantwoordelijkheden - Als Technisch Sales Medewerker - regio Antwerpen – Limburg, ben jij het aanspreekpunt voor , en in jouw regio. Je bouwt duurzame relaties op, ontdekt nieuwe klanten en vertaalt technische behoeften naar praktische oplossingen. * 70% focus op nieuwe klanten, 30% op bestaande relaties
                          plus
                          Rejoignez un cabinet en pleine accélération en périphérie bruxelloise et repositionnez votre trajectoire professionnelle vers des missions à forte valeur ajoutée. Basée à Zaventem et active également dans le Brabant wallon, cette structure à la croissance naturelle mise sur le développement des talents et la mobilité interne. * Un cap stratégique affirmé : dès 2025, le conseil client devient la priorité absolue. * Des perspectives d'évolution tangibles : mobilité entre entités, missions spéciales, implication dans des projets allant au-delà de la compta. * L'élaboration des bilans et les déclarations fiscales. * Vous intervenez également dans la comptabilité générale, les clôtures périodiques et la préparation des bilans financiers. * Vous êtes respon
                          Rejoignez un cabinet en pleine accélération en périphérie bruxelloise et repositionnez votre trajectoire professionnelle vers des missions à forte valeur ajoutée. Basée à Zaventem et active également dans le Brabant wallon, cette structure à la croissance naturelle mise sur le développement des talents et la mobilité interne. * Un cap stratégique affirmé : dès 2025, le conseil client devient la priorité absolue. * Des perspectives d'évolution tangibles : mobilité entre entités, missions spéciales, implication dans des projets allant au-delà de la compta. * L'élaboration des bilans et les déclarations fiscales. * Vous intervenez également dans la comptabilité générale, les clôtures périodiques et la préparation des bilans financiers. * Vous êtes respon
                          plus
                          NOUVEAU
                          BMW JOY'N US * Ottevaere, Boortmeerbeek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Wat ga je doen als Marketing Coördinator bij BMW? * Als marketing verantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor de opvolging van alle marketingaspecten. Je zorgt ervoor dat de concessie zowel intern als extern als interessante business partner en werkgever geprofileerd wordt. * Je organiseert events en infomomenten, onder andere in het kader van de lancering van de nieuwste modellen. * Je staat in voor alle interne en externe marketinggerelateerde communicaties en dit voor alle deelfacetten binnen de concessies: sales, aftersales, HR,... * Hiernaast ben jij verantwoordelijk om alle social-mediakanalen van de concessie up to date te houden. * Je werkt samen met externe en zonder hierbij de vooropgestelde budgetten uit het oog te verliezen.
                          BMW JOY'N US * Ottevaere, Boortmeerbeek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Wat ga je doen als Marketing Coördinator bij BMW? * Als marketing verantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor de opvolging van alle marketingaspecten. Je zorgt ervoor dat de concessie zowel intern als extern als interessante business partner en werkgever geprofileerd wordt. * Je organiseert events en infomomenten, onder andere in het kader van de lancering van de nieuwste modellen. * Je staat in voor alle interne en externe marketinggerelateerde communicaties en dit voor alle deelfacetten binnen de concessies: sales, aftersales, HR,... * Hiernaast ben jij verantwoordelijk om alle social-mediakanalen van de concessie up to date te houden. * Je werkt samen met externe en zonder hierbij de vooropgestelde budgetten uit het oog te verliezen.
                          plus
                          Poolstok * Boutersem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij meebouwen aan een duurzame en toekomstgerichte gemeente? Lokaal bestuur Boutersem zoekt een expert projectbeheer openbaar domein die strategisch meedenkt en projecten vertaalt naar tastbare resultaten. Wat doe je? Als expert ontwikkel je een duurzame visie die aansluit bij de ruimtelijke doelstellingen van het bestuur, zowel op het vlak van nieuwe projecten (bv. aanleg nutsvoorzieningen), als bij het behouden en onderhouden van het gemeentelijk patrimonium. Je bereidt projecten voor, coördineert de uitvoering en bewaakt de kwaliteit. In het vervullen van deze taken werk je samen met interne diensten, studiebureaus en andere externe partners. Je bent als het ware de spilfiguur in alles wat te maken heeft met (ver)bouwprojecten. Jouw takenpakket?
                          Poolstok * Boutersem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij meebouwen aan een duurzame en toekomstgerichte gemeente? Lokaal bestuur Boutersem zoekt een expert projectbeheer openbaar domein die strategisch meedenkt en projecten vertaalt naar tastbare resultaten. Wat doe je? Als expert ontwikkel je een duurzame visie die aansluit bij de ruimtelijke doelstellingen van het bestuur, zowel op het vlak van nieuwe projecten (bv. aanleg nutsvoorzieningen), als bij het behouden en onderhouden van het gemeentelijk patrimonium. Je bereidt projecten voor, coördineert de uitvoering en bewaakt de kwaliteit. In het vervullen van deze taken werk je samen met interne diensten, studiebureaus en andere externe partners. Je bent als het ware de spilfiguur in alles wat te maken heeft met (ver)bouwprojecten. Jouw takenpakket?
                          plus
                          Poolstok * Boutersem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een verbindende leider met een hart voor mensen en een visie op welzijn? Lokaal bestuur Boutersem zoekt een gedreven diensthoofd om het Team Sociaal Huis te begeleiden, te versterken en richting te geven. Wat doe je? Als diensthoofd ben je verantwoordelijk voor het aansturen, ondersteunen en inspireren van het team binnen de domeinen sociale zaken en zorg. Je stimuleert samenwerking, bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en zorgt voor een efficiënte organisatie van processen. Je bent een brugfiguur tussen het team en het beleid en je draagt actief bij aan de ontwikkeling van een toekomstgericht welzijnsbeleid. * Je coacht en motiveert , organiseert overleg en stimuleert teamwerking * Je coördineert het welzijnsbeleid en ontwikkelt innovatieve projecten
                          Poolstok * Boutersem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een verbindende leider met een hart voor mensen en een visie op welzijn? Lokaal bestuur Boutersem zoekt een gedreven diensthoofd om het Team Sociaal Huis te begeleiden, te versterken en richting te geven. Wat doe je? Als diensthoofd ben je verantwoordelijk voor het aansturen, ondersteunen en inspireren van het team binnen de domeinen sociale zaken en zorg. Je stimuleert samenwerking, bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en zorgt voor een efficiënte organisatie van processen. Je bent een brugfiguur tussen het team en het beleid en je draagt actief bij aan de ontwikkeling van een toekomstgericht welzijnsbeleid. * Je coacht en motiveert , organiseert overleg en stimuleert teamwerking * Je coördineert het welzijnsbeleid en ontwikkelt innovatieve projecten
                          plus
                          Robert Walters * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een ervaren professional met een passie voor cijfers, consolidatie en internationale regelgeving? Wil je jouw expertise inzetten bij een organisatie die zich richt op afvalverwerking en het creëren van een duurzame toekomst? Dan is deze uitdagende rol als Consolidation Expert in Mechelen precies wat je zoekt! * Zorg voor de maandelijkse consolidatie van actuals en rapporteer groepscijfers aan interne en externe stakeholders. * Stem intercompany-transacties af en voer kwartaalconsolidaties uit. * Stel budgetten en outlooks samen en voer cijferanalyses uit voor fiscale doeleinden (Pillar 2, Country-by-Country Reporting, Safe Harbour-bepalingen). * Adviseer over treasury-gerelateerde onderwerpen zoals financiering en hedging, en zorg
                          Robert Walters * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een ervaren professional met een passie voor cijfers, consolidatie en internationale regelgeving? Wil je jouw expertise inzetten bij een organisatie die zich richt op afvalverwerking en het creëren van een duurzame toekomst? Dan is deze uitdagende rol als Consolidation Expert in Mechelen precies wat je zoekt! * Zorg voor de maandelijkse consolidatie van actuals en rapporteer groepscijfers aan interne en externe stakeholders. * Stem intercompany-transacties af en voer kwartaalconsolidaties uit. * Stel budgetten en outlooks samen en voer cijferanalyses uit voor fiscale doeleinden (Pillar 2, Country-by-Country Reporting, Safe Harbour-bepalingen). * Adviseer over treasury-gerelateerde onderwerpen zoals financiering en hedging, en zorg
                          plus
                          NOUVEAU
                          Michael Page * Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Onze klant is een sterk groeiende productiespeler die bovendien deel uitmaakt van een Internationale Group. Voor hun site in regio Lier zijn wij op zoek naar een Senior Business Controller/Operations Controller die kan fungeren als site verantwoordelijke voor Finance. Met andere woorden een autonome en verantwoordelijke functie binnen Controlling. * Ijzersterke ervaring als Business/Operations Controller A tot Z? * Ervaring binnen een productieomgeving? * Klaar voor een autonome en verantwoordelijke Finance functie? Grijp dan deze unieke kans. Voor hun site in regio Lier zijn wij op zoek naar een Senior Business/Operations Controller die kan fungeren als site verantwoordelijke voor Finance. Senior Business/Operations Controller - Leuk tastbaar product - Regio Lier
                          Michael Page * Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Onze klant is een sterk groeiende productiespeler die bovendien deel uitmaakt van een Internationale Group. Voor hun site in regio Lier zijn wij op zoek naar een Senior Business Controller/Operations Controller die kan fungeren als site verantwoordelijke voor Finance. Met andere woorden een autonome en verantwoordelijke functie binnen Controlling. * Ijzersterke ervaring als Business/Operations Controller A tot Z? * Ervaring binnen een productieomgeving? * Klaar voor een autonome en verantwoordelijke Finance functie? Grijp dan deze unieke kans. Voor hun site in regio Lier zijn wij op zoek naar een Senior Business/Operations Controller die kan fungeren als site verantwoordelijke voor Finance. Senior Business/Operations Controller - Leuk tastbaar product - Regio Lier
                          plus
                          NOUVEAU
                          Le profil idéal est bilingue FR/ANGL et prêt à gérer des dossiers variés de clients locaux et internationaux. * Diplôme en comptabilité (bachelier minimum, master est un atout) : base académique solide pour gérer des dossiers complexes. Un des principaux réseaux mondiaux en audit, fiscalité et conseil recrute ! * Saisie et traitement des documents comptables : assurer la rigueur et la précision des écritures financières. * Préparation des déclarations TVA, ISOC et IPP : garantir la conformité légale et fiscale des dossiers. * Développement continu grâce aux formations internes : renforcer vos compétences et évoluer vers des responsabilités élargies.
                          Le profil idéal est bilingue FR/ANGL et prêt à gérer des dossiers variés de clients locaux et internationaux. * Diplôme en comptabilité (bachelier minimum, master est un atout) : base académique solide pour gérer des dossiers complexes. Un des principaux réseaux mondiaux en audit, fiscalité et conseil recrute ! * Saisie et traitement des documents comptables : assurer la rigueur et la précision des écritures financières. * Préparation des déclarations TVA, ISOC et IPP : garantir la conformité légale et fiscale des dossiers. * Développement continu grâce aux formations internes : renforcer vos compétences et évoluer vers des responsabilités élargies.
                          plus
                          Vous gérez, avec 2 collègues enthousiastes, les commandes entrantes dans le système SAP. * Vous coordonnez les processus logistiques afin d'assurer la livraison des commandes dans les délais impartis. * Vous avez le sens des responsabilités et vous assurez que vos dossiers soient traités correctement de A à Z. * Un environnement de travail moderne et ergonomique, doté des facilités nécessaires (douches, abri à vélos, grand parking, cafétéria avec terrasse et salles de concentration). * Un programme de formation sur mesure, formations linguistiques et des opportunités de carrière.
                          Vous gérez, avec 2 collègues enthousiastes, les commandes entrantes dans le système SAP. * Vous coordonnez les processus logistiques afin d'assurer la livraison des commandes dans les délais impartis. * Vous avez le sens des responsabilités et vous assurez que vos dossiers soient traités correctement de A à Z. * Un environnement de travail moderne et ergonomique, doté des facilités nécessaires (douches, abri à vélos, grand parking, cafétéria avec terrasse et salles de concentration). * Un programme de formation sur mesure, formations linguistiques et des opportunités de carrière.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus