Candidature facile
7
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Management
                          • Communication
                          • Français
                          • Business
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e de vente
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Chargé/e de mission
                          • Conseiller en prévention
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Adjoint/e au personnel
                          • Administrateur/trice de magasin
                          • Animateur/trice de distribution

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          55


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          89


                          IT
                          57




                          276 résultats pour Facility Management à Lokeren dans un rayon de 30 km

                          Teamlead facilitair management Onderhoud

                          BAKKER & PARTNERS
                          Gent
                          Als Teamlead facilitair management Onderhoud ben je samen met jouw team van 16 gebouwenbeheerders verantwoordelijk voor het facilitair beheer van een 140-tal sportaccommodaties, zwembaden, buitenterreinen en eigen Farys-gebouwen. * Door een succesvolle ervaring van minstens 4 jaar binnen facilitair management of projectmanagement binnen bouw of HVAC heb je de nodige expertise en inzicht verworven om je snel in te werken in de complexiteit van onze organisatie en dienstverlening.
                          Als Teamlead facilitair management Onderhoud ben je samen met jouw team van 16 gebouwenbeheerders verantwoordelijk voor het facilitair beheer van een 140-tal sportaccommodaties, zwembaden, buitenterreinen en eigen Farys-gebouwen. * Door een succesvolle ervaring van minstens 4 jaar binnen facilitair management of projectmanagement binnen bouw of HVAC heb je de nodige expertise en inzicht verworven om je snel in te werken in de complexiteit van onze organisatie en dienstverlening.
                          plus
                          Opleiding: bachelor of gelijkwaardige ervaring (bv. Office/Facility Management, Business Administration). * Ervaring: 3–5 jaar in office/facility management of een gelijkaardige functie. We zijn op zoek naar een toegewijde Office & Facility Coordinator die Rexel op professionele wijze vertegenwoordigt en zorgt voor een gastvrije, veilige en efficiënte werkomgeving. Als Office & Facility Coordinator ben je het eerste aanspreekpunt voor en coördineer je alle facilitaire activiteiten op het hoofdkantoor en voor onze filialen. * Ondersteuning management en : meeting support, agendabeheer, onboarding van nieuwe collega's en logistieke ondersteuning.
                          Opleiding: bachelor of gelijkwaardige ervaring (bv. Office/Facility Management, Business Administration). * Ervaring: 3–5 jaar in office/facility management of een gelijkaardige functie. We zijn op zoek naar een toegewijde Office & Facility Coordinator die Rexel op professionele wijze vertegenwoordigt en zorgt voor een gastvrije, veilige en efficiënte werkomgeving. Als Office & Facility Coordinator ben je het eerste aanspreekpunt voor en coördineer je alle facilitaire activiteiten op het hoofdkantoor en voor onze filialen. * Ondersteuning management en : meeting support, agendabeheer, onboarding van nieuwe collega's en logistieke ondersteuning.
                          plus
                          vlot met MS Office, Outlook, en efficiënt met een Facility Management Informatie Systeem (FMIS) zoals Salesforce Field Service voor planning, opvolging en rapportage - In deze rol combineer je technische expertise met people management en zorg je ervoor dat onze installaties – van zwembaden tot cultuurcentra – optimaal blijven functioneren.
                          vlot met MS Office, Outlook, en efficiënt met een Facility Management Informatie Systeem (FMIS) zoals Salesforce Field Service voor planning, opvolging en rapportage - In deze rol combineer je technische expertise met people management en zorg je ervoor dat onze installaties – van zwembaden tot cultuurcentra – optimaal blijven functioneren.
                          plus
                          Als Sustainability Officer maak je deel uit van het Finance Team en werk je nauw samen met andere afdelingen zoals transport, facility management, HESS, operation, sales, aankoop en HR. * Een Bachelor of Master diploma in een relevante studierichting (Sustainability Management, Milieuzorg & Duurzaamheid, Duurzaam ondernemen, Milieukunde, …)
                          Als Sustainability Officer maak je deel uit van het Finance Team en werk je nauw samen met andere afdelingen zoals transport, facility management, HESS, operation, sales, aankoop en HR. * Een Bachelor of Master diploma in een relevante studierichting (Sustainability Management, Milieuzorg & Duurzaamheid, Duurzaam ondernemen, Milieukunde, …)
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 269 offres d’emploi similaires.

                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Made By Talents biedt oplossingen in project souring, interim management en recruitment & selection. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, en duurzaamheid.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Made By Talents biedt oplossingen in project souring, interim management en recruitment & selection. * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, en duurzaamheid.
                          plus
                          Adviseren van collega's, management en externe partners op basis van expertise. * Sterke interesse in facility, brandveiligheid en technische voorschriften. Aangezien onze Facility HUB in Gent zit verwachten we dat je op jouw kantoordagen werkt vanuit onze hoofdzetel in Gent.
                          Adviseren van collega's, management en externe partners op basis van expertise. * Sterke interesse in facility, brandveiligheid en technische voorschriften. Aangezien onze Facility HUB in Gent zit verwachten we dat je op jouw kantoordagen werkt vanuit onze hoofdzetel in Gent.
                          plus
                          Ensure the Academy's kitchen and facilities are maintained to a high standard. Handle administrative tasks related to training programs, including scheduling, resource management, and follow-ups.
                          Ensure the Academy's kitchen and facilities are maintained to a high standard. Handle administrative tasks related to training programs, including scheduling, resource management, and follow-ups.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities. * 5 years' experience in supply planning, purchasing, inventory management, and/or logistics * Knowledge of supply chain management principles and practices, specifically the integrated supply planning process.
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities. * 5 years' experience in supply planning, purchasing, inventory management, and/or logistics * Knowledge of supply chain management principles and practices, specifically the integrated supply planning process.
                          plus
                          Standaardiseren van facility-processen en zorgen voor duidelijke werkinstructies. * 2–5 jaar relevante ervaring, bijvoorbeeld binnen techniek, facility of technische administratie.
                          Standaardiseren van facility-processen en zorgen voor duidelijke werkinstructies. * 2–5 jaar relevante ervaring, bijvoorbeeld binnen techniek, facility of technische administratie.
                          plus
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je hebt een bachelor of masteropleiding (supply chain management, TEW, logistiek management, ind.
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je hebt een bachelor of masteropleiding (supply chain management, TEW, logistiek management, ind.
                          plus
                          Als Facility medewerker draai je mee in een flexibel team. Onder toezicht van je teamleider voer je taken uit in het domein van Facility: verzorgen en organiseren van het onderhoud aan de gebouwen en het bedrijfsterrein.
                          Als Facility medewerker draai je mee in een flexibel team. Onder toezicht van je teamleider voer je taken uit in het domein van Facility: verzorgen en organiseren van het onderhoud aan de gebouwen en het bedrijfsterrein.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Flexible educational background: civil engineering, green management, engineering, economics, technical fields… or any other direction, as long as analytical and practical thinking is in your DNA. * A flat structure with engaged management and room for personal growth.
                          Flexible educational background: civil engineering, green management, engineering, economics, technical fields… or any other direction, as long as analytical and practical thinking is in your DNA. * A flat structure with engaged management and room for personal growth.
                          plus
                          MiramirO vzw * gent - Solliciteer als één van de eersten - over de organisatie - Miramiro is een creatieve werkplaats voor hedendaags circus in hartje Gent. We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Hoogtepunt van het jaar? Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Jouw verantwoordelijkheden - over de functie - Als stagiair eventmanagement draai je mee in een klein, enthousiast team dat het festival van A tot Z voorbereidt. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Contact met (inter)nationale artiesten: foto's, teksten, verblijven, technische info, … opvragen * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correc
                          MiramirO vzw * gent - Solliciteer als één van de eersten - over de organisatie - Miramiro is een creatieve werkplaats voor hedendaags circus in hartje Gent. We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Hoogtepunt van het jaar? Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Jouw verantwoordelijkheden - over de functie - Als stagiair eventmanagement draai je mee in een klein, enthousiast team dat het festival van A tot Z voorbereidt. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Contact met (inter)nationale artiesten: foto's, teksten, verblijven, technische info, … opvragen * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correc
                          plus
                          Je zit dicht bij sales en management, dus korte lijnen, veel invloed * Algemene rechterhand van het lokale management en aanspreekpunt voor HQ * Zichtbaarheid naar management, doorgroeimogelijkheden
                          Je zit dicht bij sales en management, dus korte lijnen, veel invloed * Algemene rechterhand van het lokale management en aanspreekpunt voor HQ * Zichtbaarheid naar management, doorgroeimogelijkheden
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Facility Management à Lokeren?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Facility Management à Lokeren est de 50.100 €. Les salaires de Facility Management à Lokeren vont de 43.300 € à 61.000 €.