Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Management
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Administration
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Account Executive
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Analyste fonctionnel
                          • Apprenti/e
                          • Conseiller en personnel
                          • Agent/e d'agence immobilière
                          • Chargé/e de mission

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          23


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          47


                          IT
                          36




                          204 résultats pour Facility Management à Evergem dans un rayon de 30 km

                          Assistant Warehouse Manager

                          TopTalents
                          Nazareth
                          Je hebt een bachelor- of masterdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring, bij voorkeur in de richting van logistiek of facility management.
                          Je hebt een bachelor- of masterdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring, bij voorkeur in de richting van logistiek of facility management.
                          plus
                          Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. * VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische installaties in gebouwen. We zetten in op een aangename werkomgeving, dus People
                          Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. * VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. Bij VINCI Facilities zorgen onze professionele experten voor een kwaliteitsvol onderhoud op alle technische installaties in gebouwen. We zetten in op een aangename werkomgeving, dus People
                          plus
                          Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. * VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. * Up-to-date houden FMIS (Financial Management Information System) van de klant en/of SharePoint voor de klant. * Verifiëren van urenregistratie (Fiori vs FMIS VINCI Facilities).
                          Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. * VINCI Facilities - Brussels - VINCI Facilities draagt zorg voor gebouwen, eindgebruikers en het milieu. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Daarnaast biedt VINCI Facilities ondersteuning op lange termijn met facilitaire oplossingen op maat. * Up-to-date houden FMIS (Financial Management Information System) van de klant en/of SharePoint voor de klant. * Verifiëren van urenregistratie (Fiori vs FMIS VINCI Facilities).
                          plus
                          Bijvoorbeeld inzake bouw, toegepaste architectuur of facility management. We zijn op zoek naar een Facility en gebouwenbeheerder met goesting om in een niet-commerciële context voor verschillende sociale ondernemingen en scholen te werken.
                          Bijvoorbeeld inzake bouw, toegepaste architectuur of facility management. We zijn op zoek naar een Facility en gebouwenbeheerder met goesting om in een niet-commerciële context voor verschillende sociale ondernemingen en scholen te werken.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 200 offres d’emploi similaires.

                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Made By Talents biedt oplossingen in project souring, interim management en recruitment & selection. * Transparant communiceren met management en externe dienst * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          In Building Solutions leggen we de focus op vacatures in vastgoed-, bouw- en facility met een sterke focus op duurzaamheid. Made By Talents biedt oplossingen in project souring, interim management en recruitment & selection. * Transparant communiceren met management en externe dienst * Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in vastgoed, bouw, facility, HR, sales en marketing,.
                          plus
                          Adviseren van collega's, management en externe partners op basis van expertise. * Sterke interesse in facility, brandveiligheid en technische voorschriften. Aangezien onze Facility HUB in Gent zit verwachten we dat je op jouw kantoordagen werkt vanuit onze hoofdzetel in Gent.
                          Adviseren van collega's, management en externe partners op basis van expertise. * Sterke interesse in facility, brandveiligheid en technische voorschriften. Aangezien onze Facility HUB in Gent zit verwachten we dat je op jouw kantoordagen werkt vanuit onze hoofdzetel in Gent.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities. * 5 years' experience in supply planning, purchasing, inventory management, and/or logistics * Knowledge of supply chain management principles and practices, specifically the integrated supply planning process.
                          Under the management of the S&OP Manager, the will be responsible for developing long-term plans (tactical horizon) for Barry Callebaut European production facilities. * 5 years' experience in supply planning, purchasing, inventory management, and/or logistics * Knowledge of supply chain management principles and practices, specifically the integrated supply planning process.
                          plus
                          All production plants and supply chain facilities in Europe are in scope. * Experience with performance management (internal processes and processes of ) * Relevant experience with international trade & customs management * You are a strong communicator with excellent interpersonal, negotiation, and stakeholder management skills at all levels (internal and external). * High analytical and project management skills, with a structured, detail-oriented, and self-directed working style.
                          All production plants and supply chain facilities in Europe are in scope. * Experience with performance management (internal processes and processes of ) * Relevant experience with international trade & customs management * You are a strong communicator with excellent interpersonal, negotiation, and stakeholder management skills at all levels (internal and external). * High analytical and project management skills, with a structured, detail-oriented, and self-directed working style.
                          plus
                          Ensure the Academy's kitchen and facilities are maintained to a high standard. Handle administrative tasks related to training programs, including scheduling, resource management, and follow-ups.
                          Ensure the Academy's kitchen and facilities are maintained to a high standard. Handle administrative tasks related to training programs, including scheduling, resource management, and follow-ups.
                          plus
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je hebt een bachelor of masteropleiding (supply chain management, TEW, logistiek management, ind.
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je hebt een bachelor of masteropleiding (supply chain management, TEW, logistiek management, ind.
                          plus
                          Je werkt nauw samen met het Finance team en biedt ondersteuning aan het management. * Je verleent financiële ondersteuning en advies aan het management
                          Je werkt nauw samen met het Finance team en biedt ondersteuning aan het management. * Je verleent financiële ondersteuning en advies aan het management
                          plus
                          Ondersteunen van en management met financiële analyses, rapportering en ad-hoc data voor budgettering en planning; * Nauwe samenwerking met management en ruimte om financiële processen verder te professionaliseren;
                          Ondersteunen van en management met financiële analyses, rapportering en ad-hoc data voor budgettering en planning; * Nauwe samenwerking met management en ruimte om financiële processen verder te professionaliseren;
                          plus
                          Als Facility medewerker draai je mee in een flexibel team. Onder toezicht van je teamleider voer je taken uit in het domein van Facility: verzorgen en organiseren van het onderhoud aan de gebouwen en het bedrijfsterrein.
                          Als Facility medewerker draai je mee in een flexibel team. Onder toezicht van je teamleider voer je taken uit in het domein van Facility: verzorgen en organiseren van het onderhoud aan de gebouwen en het bedrijfsterrein.
                          plus
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie.
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie.
                          plus
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar investeerders en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze grafisch vormgever en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze bestuurders en het opnemen van een coachende rol naar jo
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar investeerders en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze grafisch vormgever en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze bestuurders en het opnemen van een coachende rol naar jo
                          plus
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar investeerders en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze grafisch vormgever en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze bestuurders en het opnemen van een coachende rol naar jo
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar investeerders en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze grafisch vormgever en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze bestuurders en het opnemen van een coachende rol naar jo
                          plus
                          MiramirO vzw * gent - Solliciteer als één van de eersten - over de organisatie - Miramiro is een creatieve werkplaats voor hedendaags circus in hartje Gent. We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Hoogtepunt van het jaar? Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Jouw verantwoordelijkheden - over de functie - Als stagiair eventmanagement draai je mee in een klein, enthousiast team dat het festival van A tot Z voorbereidt. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Contact met (inter)nationale artiesten: foto's, teksten, verblijven, technische info, … opvragen * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correc
                          MiramirO vzw * gent - Solliciteer als één van de eersten - over de organisatie - Miramiro is een creatieve werkplaats voor hedendaags circus in hartje Gent. We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Hoogtepunt van het jaar? Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Jouw verantwoordelijkheden - over de functie - Als stagiair eventmanagement draai je mee in een klein, enthousiast team dat het festival van A tot Z voorbereidt. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Contact met (inter)nationale artiesten: foto's, teksten, verblijven, technische info, … opvragen * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correc
                          plus
                          Dixon Finance * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een toonaangevende speler binnen de brede evenementen- en belevingssector, actief in meerdere landen en gekenmerkt door een dynamische, mensgerichte werkcultuur. De organisatie werkt met moderne processen, een open mindset en een sterke focus op samenwerking over teams heen. Je komt terecht in een groeiende omgeving waar initiatief gewaardeerd wordt en waar interne opleidingen, coaching en kennisdeling centraal staan. Binnen het financiële team vervul je een sleutelrol: jouw werk zorgt voor accurate cijfers en ondersteunt de verdere professionalisering en ontwikkeling van de organisatie. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol zorg je voor een nauwkeurige, tijdige en efficiënte financiële opvolging/analyse zodat de organisatie op elk mom
                          Dixon Finance * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een toonaangevende speler binnen de brede evenementen- en belevingssector, actief in meerdere landen en gekenmerkt door een dynamische, mensgerichte werkcultuur. De organisatie werkt met moderne processen, een open mindset en een sterke focus op samenwerking over teams heen. Je komt terecht in een groeiende omgeving waar initiatief gewaardeerd wordt en waar interne opleidingen, coaching en kennisdeling centraal staan. Binnen het financiële team vervul je een sleutelrol: jouw werk zorgt voor accurate cijfers en ondersteunt de verdere professionalisering en ontwikkeling van de organisatie. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol zorg je voor een nauwkeurige, tijdige en efficiënte financiële opvolging/analyse zodat de organisatie op elk mom
                          plus
                          The role collaborates cross functionally with various site teams and integrates into the overall energy management strategy of the company. This role also ensures the site meets its environment related regulatory requirements and contributes to overall cost savings through waste management. The mission is to perform the routine actions defined described in the environmental and circular economy concept reducing the environmental impact, managing environmental incidents, waste, implement training, gemba walks , review and consolidate permits and regulation gap analysis, execution of the environment management system basic requirements, assess the applicability of best practices. * Monthly meetings with Site Management and the SHE Manager to review performance and discuss future initiatives - Responsibi
                          The role collaborates cross functionally with various site teams and integrates into the overall energy management strategy of the company. This role also ensures the site meets its environment related regulatory requirements and contributes to overall cost savings through waste management. The mission is to perform the routine actions defined described in the environmental and circular economy concept reducing the environmental impact, managing environmental incidents, waste, implement training, gemba walks , review and consolidate permits and regulation gap analysis, execution of the environment management system basic requirements, assess the applicability of best practices. * Monthly meetings with Site Management and the SHE Manager to review performance and discuss future initiatives - Responsibi
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Facility Management à Evergem?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Facility Management à Evergem est de 50.100 €. Les salaires de Facility Management à Evergem vont de 43.300 € à 61.000 €.