Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Service client
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Vente
                          • Administration
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Account Executive
                          • Administrateur/rice des ventes
                          • Administrateur/rice du service clients
                          • Agent/e technique
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Inspecteur/rice de Levage

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          17


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Service client
                          36


                          IT
                          20




                          103 résultats pour Customer Success Manager à Wielsbeke dans un rayon de 30 km

                          Customer success manager

                          Brokercloud
                          BERCHEM
                          Als Customer Success Manager ben jij het gezicht van BrokerCloud voor onze Franstalige (en Nederlandstalige) klanten.
                          Als Customer Success Manager ben jij het gezicht van BrokerCloud voor onze Franstalige (en Nederlandstalige) klanten.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 102 offres d’emploi similaires.

                          To accelerate this expansion, Libeert is looking for a Key Account Manager Retail UK. The driving force behind Libeert's success in the UK Retail landscape * Translate customer needs into winning proposals together with Libeert's QA, production, marketing and customer service teams * Proven success in UK FMCG Retail key accountmanagement, private brand
                          To accelerate this expansion, Libeert is looking for a Key Account Manager Retail UK. The driving force behind Libeert's success in the UK Retail landscape * Translate customer needs into winning proposals together with Libeert's QA, production, marketing and customer service teams * Proven success in UK FMCG Retail key accountmanagement, private brand
                          plus
                          Als Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het interne salesteam/customer service en zorg je voor een uitstekende service aan onze klanten. * Aansturen, motiveren en coachen van een team van 7 customer service medewerkers. * Optimaliseren van de communicatie tussen customer service, sales en andere afdelingen. * Actief bijdragen aan procesverbeteringen en efficiëntere werkwijzen binnen customer service. * 3 tot 5 jaar ervaring in een interne sales- of customer service functie, bij voorkeur in een productieomgeving.
                          Als Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het interne salesteam/customer service en zorg je voor een uitstekende service aan onze klanten. * Aansturen, motiveren en coachen van een team van 7 customer service medewerkers. * Optimaliseren van de communicatie tussen customer service, sales en andere afdelingen. * Actief bijdragen aan procesverbeteringen en efficiëntere werkwijzen binnen customer service. * 3 tot 5 jaar ervaring in een interne sales- of customer service functie, bij voorkeur in een productieomgeving.
                          plus
                          Triplaco * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * het verwerken, bevestigen en opvolgen van klanten- en stalenorders. * de dagelijkse contacten met zowel klanten als rond status van hun bestellingen, voorraadniveaus en prijzen waarbij je zowel met onze eigen productievestigingen afstemt als met onze externe leveranciers. * de technische ondersteuning naar klanten toe, het opmaken en opvolgen van offertes. * het verwerken van voorraadcorrecties. * het beheer van de Webshop, Weborders en * het opmaken van de productie- en transportplanning. * het verrichten van de facturatie. Jouw profiel * Je hebt minimaal een Bachelorsdiploma en affiniteit met de houtsector; * Je bent punctueel, werkt secuur en ERP en CRM systemen zijn echt jouw ding; * Je bent proactief, enthousiast en commercieel ingesteld;
                          Triplaco * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * het verwerken, bevestigen en opvolgen van klanten- en stalenorders. * de dagelijkse contacten met zowel klanten als rond status van hun bestellingen, voorraadniveaus en prijzen waarbij je zowel met onze eigen productievestigingen afstemt als met onze externe leveranciers. * de technische ondersteuning naar klanten toe, het opmaken en opvolgen van offertes. * het verwerken van voorraadcorrecties. * het beheer van de Webshop, Weborders en * het opmaken van de productie- en transportplanning. * het verrichten van de facturatie. Jouw profiel * Je hebt minimaal een Bachelorsdiploma en affiniteit met de houtsector; * Je bent punctueel, werkt secuur en ERP en CRM systemen zijn echt jouw ding; * Je bent proactief, enthousiast en commercieel ingesteld;
                          plus
                          Easi SA * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Beschrijving - Als Project Coördinator voor CRM-projecten ben jij de drijvende kracht achter de succesvolle implementatie van moderne CRM-oplossingen bij onze klanten. Je leidt projecten van A tot Z, bewaakt planning, budget en scope, en coördineert zowel klant als team richting een succesvol eindresultaat. Je werkt aan meerdere CRM-projecten tegelijk, voor klanten uit diverse sectoren. Vandaag begeleid je een internationale in de farmaceutische sector, morgen ondersteun je een innovatieve scale-up in de retail. Variatie en dynamiek zijn vaste waarden in jouw dagelijkse werk. Je maakt deel uit van een organisatie die sinds 2015 erkend is als Belgium's Best Workplace – en dat merk je aan onze cultuur, aanpak en teamspirit. Takenpakket
                          Easi SA * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Beschrijving - Als Project Coördinator voor CRM-projecten ben jij de drijvende kracht achter de succesvolle implementatie van moderne CRM-oplossingen bij onze klanten. Je leidt projecten van A tot Z, bewaakt planning, budget en scope, en coördineert zowel klant als team richting een succesvol eindresultaat. Je werkt aan meerdere CRM-projecten tegelijk, voor klanten uit diverse sectoren. Vandaag begeleid je een internationale in de farmaceutische sector, morgen ondersteun je een innovatieve scale-up in de retail. Variatie en dynamiek zijn vaste waarden in jouw dagelijkse werk. Je maakt deel uit van een organisatie die sinds 2015 erkend is als Belgium's Best Workplace – en dat merk je aan onze cultuur, aanpak en teamspirit. Takenpakket
                          plus
                          Frying up success on a global scale while staying true to our family roots. Als Customer Experience Officer ben je het centraal aanspreekpunt voor jouw klanten en bouw je sterke relaties op en zorg je ervoor dat hun behoeften en verwachtingen worden begrepen en overtroffen. * Verantwoordelijkheid dragen voor het beheren van de service customer journey.
                          Frying up success on a global scale while staying true to our family roots. Als Customer Experience Officer ben je het centraal aanspreekpunt voor jouw klanten en bouw je sterke relaties op en zorg je ervoor dat hun behoeften en verwachtingen worden begrepen en overtroffen. * Verantwoordelijkheid dragen voor het beheren van de service customer journey.
                          plus
                          Brightanalytics BVBA * 8800 Roeselare, België - Solliciteer als één van de eersten - Wat doet een Business Consultant? Als Business Consultant kom je in beeld van zodra het contract met de klant getekend is. Voor onze klanten ben jij het gezicht van BrightAnalytics. 1. * Je deelt je BrightAnalytics expertise met de klant en voorziet hiervoor de nodige training en ondersteuning. * Onze klanten vallen terug op jouw advies . Je stelt ze de meest geschikte oplossing voor en brengt hun rapportering to the next level. * Je denkt mee na over de opzet en optimalisatie van het onboardingsproces (o.a. trainingsmateriaal). 2. * Je bouwt een relatie op met de klanten en verzorgt de tevredenheid van je klantenportefeuille. * Je neemt proactief contact op met de klanten om hun behoeften en verwachtingen beter te begrijpen en te vervullen.
                          Brightanalytics BVBA * 8800 Roeselare, België - Solliciteer als één van de eersten - Wat doet een Business Consultant? Als Business Consultant kom je in beeld van zodra het contract met de klant getekend is. Voor onze klanten ben jij het gezicht van BrightAnalytics. 1. * Je deelt je BrightAnalytics expertise met de klant en voorziet hiervoor de nodige training en ondersteuning. * Onze klanten vallen terug op jouw advies . Je stelt ze de meest geschikte oplossing voor en brengt hun rapportering to the next level. * Je denkt mee na over de opzet en optimalisatie van het onboardingsproces (o.a. trainingsmateriaal). 2. * Je bouwt een relatie op met de klanten en verzorgt de tevredenheid van je klantenportefeuille. * Je neemt proactief contact op met de klanten om hun behoeften en verwachtingen beter te begrijpen en te vervullen.
                          plus
                          Voor onze afdeling toebehoren en accessoires zoeken we een gemotiveerde Customer Success & Sales Support Officer die zelfstandig werkt, initiatief neemt, deadlines respecteert en onze klanten een vlekkeloze service biedt. Als Customer Success & Sales Support Officer ben jij het kloppend hart tussen klanten, productie en leveranciers.
                          Voor onze afdeling toebehoren en accessoires zoeken we een gemotiveerde Customer Success & Sales Support Officer die zelfstandig werkt, initiatief neemt, deadlines respecteert en onze klanten een vlekkeloze service biedt. Als Customer Success & Sales Support Officer ben jij het kloppend hart tussen klanten, productie en leveranciers.
                          plus
                          Om ons team in Wevelgem te versterken kijken we uit naar een customer support administrator. * Ondersteuning bieden aan de voornamelijk op customer service, planning, maar ook bij de certifying staff (techniekers), finance, … Als customer support administrator ben je een essentiële schakel tussen de verschillende afdelingen, zowel planning, customer service, techniekers, finance, ...
                          Om ons team in Wevelgem te versterken kijken we uit naar een customer support administrator. * Ondersteuning bieden aan de voornamelijk op customer service, planning, maar ook bij de certifying staff (techniekers), finance, … Als customer support administrator ben je een essentiële schakel tussen de verschillende afdelingen, zowel planning, customer service, techniekers, finance, ...
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor een groothandel die actief is in HVAC, ben ik op zoek naar een customer service medewerker. Kernwoorden: klantendienst, orders, customer service, administratief medewerker, Business central, klantendienstmedewerker, customer care
                          Voor een groothandel die actief is in HVAC, ben ik op zoek naar een customer service medewerker. Kernwoorden: klantendienst, orders, customer service, administratief medewerker, Business central, klantendienstmedewerker, customer care
                          plus
                          NOUVEAU
                          Om onze groei te ondersteunen zoeken wij een Technical Customer Service Medewerker die ons team versterkt. Als Technical Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten én een echte spilfiguur tussen administratie en techniek.
                          Om onze groei te ondersteunen zoeken wij een Technical Customer Service Medewerker die ons team versterkt. Als Technical Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten én een echte spilfiguur tussen administratie en techniek.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Word jij onze nieuwe expert in customer experience binnen onze SaaS Software oplossingen? Omdat customer support het kloppend hart van ons bedrijf is. Na een grondige onboarding leer je in je eerste jaar alles over customer support.
                          Word jij onze nieuwe expert in customer experience binnen onze SaaS Software oplossingen? Omdat customer support het kloppend hart van ons bedrijf is. Na een grondige onboarding leer je in je eerste jaar alles over customer support.
                          plus
                          Ter versterking van het managementteam zoeken we een Quality Manager die kwaliteit, certificatie en continue verbetering aanstuurt. Als Quality Manager ben jij het gezicht van kwaliteit en continue verbetering. * Innovatie in samenwerking: Je vormt de schakel tussen productie, customer service, R&D, sales en de divisie.
                          Ter versterking van het managementteam zoeken we een Quality Manager die kwaliteit, certificatie en continue verbetering aanstuurt. Als Quality Manager ben jij het gezicht van kwaliteit en continue verbetering. * Innovatie in samenwerking: Je vormt de schakel tussen productie, customer service, R&D, sales en de divisie.
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Customer Success Manager à Wielsbeke?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Customer Success Manager à Wielsbeke est de 39.400 €. Les salaires de Customer Success Manager à Wielsbeke vont de 33.200 € à 48.900 €.