Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Management
                          • Communication
                          • Vente
                          • Account Executive
                          • Apprenti/e
                          • Architecte solution
                          • Category manager
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e de vente
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent de terrain
                          • Agent/e d'agence immobilière

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          9


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          25

                          IT
                          20





                          47 résultats pour Comptable en management à Knokke dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 47 offres d’emploi similaires.

                          HR consultant - Knokke | Daoust

                          Daoust
                          Knokke
                          Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Jij zorgt dat alles vlot draait: van rekrutering en selectie tot opvolging en administratie. Je helpt mensen aan werk dat bij hen past en ond
                          Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Jij zorgt dat alles vlot draait: van rekrutering en selectie tot opvolging en administratie. Je helpt mensen aan werk dat bij hen past en ond
                          plus
                          Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Versterk als enthousiaste stagiair(e) de afdeling Yield Management bij TUI in Oostende. Bij de afdeling Yield Management zorgen we voor een optimale prijszetting van onze pakketvakanties. Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. * Vragen van interne collega's en reisagenten behandelen ivm beddenvoorraad/stop sales * Je beschikt over een sterke commerciële en analytische ingesteldheid * Je wordt onderdeel van de Stage Community en mag deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden;
                          Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Versterk als enthousiaste stagiair(e) de afdeling Yield Management bij TUI in Oostende. Bij de afdeling Yield Management zorgen we voor een optimale prijszetting van onze pakketvakanties. Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. * Vragen van interne collega's en reisagenten behandelen ivm beddenvoorraad/stop sales * Je beschikt over een sterke commerciële en analytische ingesteldheid * Je wordt onderdeel van de Stage Community en mag deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden;
                          plus
                          Parkwind ontwikkelt, financiert en beheert offshore windparken. Vanuit vestigingen in o.a. België, Duitsland, Noorwegen en Australië werkt een team van 200 professionals aan de missie: hernieuwbare energie beschikbaar maken voor iedereen. De rol vereist nauwe samenwerking met de vaste , het WTG-team en andere interne teams. * Technisch en contractueel beheer van de samenwerking met de * Opvolging van dagelijkse offshore en onshore activiteiten (incl. offshore bezoeken) * Technische analyses en rapportage op dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse basis * Onderzoek naar optimalisatie van onderhoudsstrategieën en prestaties * Opvolging van offshore werken en SCADA-problemen * Analytisch sterk, punctueel
                          Parkwind ontwikkelt, financiert en beheert offshore windparken. Vanuit vestigingen in o.a. België, Duitsland, Noorwegen en Australië werkt een team van 200 professionals aan de missie: hernieuwbare energie beschikbaar maken voor iedereen. De rol vereist nauwe samenwerking met de vaste , het WTG-team en andere interne teams. * Technisch en contractueel beheer van de samenwerking met de * Opvolging van dagelijkse offshore en onshore activiteiten (incl. offshore bezoeken) * Technische analyses en rapportage op dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse basis * Onderzoek naar optimalisatie van onderhoudsstrategieën en prestaties * Opvolging van offshore werken en SCADA-problemen * Analytisch sterk, punctueel
                          plus
                          West-Vlaanderen (regio Kust en Brugge) Je ben vlot in het Nederlands en het Frans. Je wil werken in een hecht, ondernemend en dynamisch team. Umanis versterkt zijn team en is op zoek naar een - Umanis VZW maakt deel uit van de Senior Homes Groep en verzorgt de uitbating van verschillende residenties met erkende assistentiewoningen. Op dit moment opereren we vanuit 13 residenties verspreid over West- en Oost-Vlaanderen. Ons sterk concept van hoog kwalitatieve assistentiewoningen, goede locaties en bovenal een menselijke en warme zorg, is onze voornaamste troef. Je coacht, motiveert en ondersteunt hen in hun dagelijkse werk. * Je staat garant voor een vlotte planning en organisatie van jouw teams. Je zo
                          West-Vlaanderen (regio Kust en Brugge) Je ben vlot in het Nederlands en het Frans. Je wil werken in een hecht, ondernemend en dynamisch team. Umanis versterkt zijn team en is op zoek naar een - Umanis VZW maakt deel uit van de Senior Homes Groep en verzorgt de uitbating van verschillende residenties met erkende assistentiewoningen. Op dit moment opereren we vanuit 13 residenties verspreid over West- en Oost-Vlaanderen. Ons sterk concept van hoog kwalitatieve assistentiewoningen, goede locaties en bovenal een menselijke en warme zorg, is onze voornaamste troef. Je coacht, motiveert en ondersteunt hen in hun dagelijkse werk. * Je staat garant voor een vlotte planning en organisatie van jouw teams. Je zo
                          plus
                          NOUVEAU
                          Om ons directieteam en de afgevaardigd bestuurder te versterken, creëren we een nieuwe sleutelpositie: Management Assistent. Dankzij jouw ervaring, maturiteit en discretie kan het management zich focussen op de kernopdrachten, strategie en de mensen. Als Management Assistent ben jij de rechterhand van het directieteam en de afgevaardigd bestuurder. Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 10-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwalitei
                          Om ons directieteam en de afgevaardigd bestuurder te versterken, creëren we een nieuwe sleutelpositie: Management Assistent. Dankzij jouw ervaring, maturiteit en discretie kan het management zich focussen op de kernopdrachten, strategie en de mensen. Als Management Assistent ben jij de rechterhand van het directieteam en de afgevaardigd bestuurder. Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 10-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwalitei
                          plus
                          Zij produceren wereldwijd een compleet assortiment van mengvoeders, premixen, concentraten en speciaal voer op een duurzame manier. Hun klantenportefeuille bestaat uit kleine en grote , integraties en handelaren. De Heus verzekert met zijn voedingsconcepten maximale prestaties en optimale gezondheid van de dieren. * Stuur en begeleid je de operationele activiteiten en projecten, bepaal je de prioriteiten en zorg je voor een optimale toewijzing van middelen en competenties ter waarborging van een maximale waarde-creatie en operational excellence; * Creëer je een cultuur van continuous improvement op zowel veiligheid, kwaliteitsborging, efficiëntie en performantie; * Monitor je de financiële prestatie <
                          Zij produceren wereldwijd een compleet assortiment van mengvoeders, premixen, concentraten en speciaal voer op een duurzame manier. Hun klantenportefeuille bestaat uit kleine en grote , integraties en handelaren. De Heus verzekert met zijn voedingsconcepten maximale prestaties en optimale gezondheid van de dieren. * Stuur en begeleid je de operationele activiteiten en projecten, bepaal je de prioriteiten en zorg je voor een optimale toewijzing van middelen en competenties ter waarborging van een maximale waarde-creatie en operational excellence; * Creëer je een cultuur van continuous improvement op zowel veiligheid, kwaliteitsborging, efficiëntie en performantie; * Monitor je de financiële prestatie <
                          plus
                          Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Je bent verantwoordelijk voor de aankoop, het assortimentsbeheer, de prijszetting en de logistieke flow vanuit ons depot in Zeebrugge. Je fungeert als een essentiële schakel tussen de visveiling, , onze logistieke platformen en de winkels, met als doel de commerciële doelstellingen te realiseren en de klanttevredenheid te maximaliseren. * Aankoop & Onderhandeling: Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van één van de categorieën binnen de afdeling vis zoals verse vis (met aankoop op de veiling), schaal-
                          Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Je bent verantwoordelijk voor de aankoop, het assortimentsbeheer, de prijszetting en de logistieke flow vanuit ons depot in Zeebrugge. Je fungeert als een essentiële schakel tussen de visveiling, , onze logistieke platformen en de winkels, met als doel de commerciële doelstellingen te realiseren en de klanttevredenheid te maximaliseren. * Aankoop & Onderhandeling: Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van één van de categorieën binnen de afdeling vis zoals verse vis (met aankoop op de veiling), schaal-
                          plus
                          Onze opdrachtgever is een internationale speler in circulaire service- en facilitaire oplossingen, actief in meerdere Europese landen. De commerciële organisatie werkt met duidelijke segmentatie, professionele ondersteuning en transparante KPI's, en biedt ruimte om stap voor stap te groeien binnen een helder commercieel kader. Voor het segment Tender & Contract Solutions zoeken we een Account Manager Publieke Sector die bestaande klanten en contracten beheert binnen omgevingen waar raamcontracten, aanbestedingen en formele aankoopprocessen centraal staan. Deze functie is geschikt voor accountmanagers én voor professionals die vandaag werken in commerciële binnendienst, inside sales of customer service, en die gericht willen werken met publieke klanten
                          Onze opdrachtgever is een internationale speler in circulaire service- en facilitaire oplossingen, actief in meerdere Europese landen. De commerciële organisatie werkt met duidelijke segmentatie, professionele ondersteuning en transparante KPI's, en biedt ruimte om stap voor stap te groeien binnen een helder commercieel kader. Voor het segment Tender & Contract Solutions zoeken we een Account Manager Publieke Sector die bestaande klanten en contracten beheert binnen omgevingen waar raamcontracten, aanbestedingen en formele aankoopprocessen centraal staan. Deze functie is geschikt voor accountmanagers én voor professionals die vandaag werken in commerciële binnendienst, inside sales of customer service, en die gericht willen werken met publieke klanten
                          plus
                          Sterke communicatie- en people management skills en online - O'Neill werd opgericht in 1952 en is sindsdien een pionier op het gebied van surf- en snowboardkleding. Innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal, zodat onze klanten langer kunnen genieten van hun playground. Wij worden gedreven door onze kernwaarden: Responsible: – We zorgen voor mens en milie ‍‍ Inclusiveeu – Iedereen is welkom en gewaardee Energeticerd – Onze passie en energie zijn aanstekel Resilientlijk – We geven nooit op, net als echte boar Curiousrders – Als Assistant Store Manager bij O'Neill ben je de rechterhand van de en mede verantwoordelijk voor het dagelijkse succes. Je stuurt het team aan, zorgt voor een inspirerende w
                          Sterke communicatie- en people management skills en online - O'Neill werd opgericht in 1952 en is sindsdien een pionier op het gebied van surf- en snowboardkleding. Innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal, zodat onze klanten langer kunnen genieten van hun playground. Wij worden gedreven door onze kernwaarden: Responsible: – We zorgen voor mens en milie ‍‍ Inclusiveeu – Iedereen is welkom en gewaardee Energeticerd – Onze passie en energie zijn aanstekel Resilientlijk – We geven nooit op, net als echte boar Curiousrders – Als Assistant Store Manager bij O'Neill ben je de rechterhand van de en mede verantwoordelijk voor het dagelijkse succes. Je stuurt het team aan, zorgt voor een inspirerende w
                          plus
                          • actief Je neemt shopmanagers meetings deel aan en gee feedbackft actief & input aan het management en aankoop. Ben jij gepassioneerd door schoenen en mode? Ralet is een familiebedrijf , waar een voorliefde voor schoenen en mensen samengaan. Wij verkopen modieuze en kwalitatieve schoenen. • Je staat in voor een tijdige en goed personeelsplanninge die evenwichtig is. • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • JeKPI'svolgt de van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te ver beteren. Klantenstaan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten : met jouw eigen team (vaste medewerkers, flexi's en jobstudenten), m
                          • actief Je neemt shopmanagers meetings deel aan en gee feedbackft actief & input aan het management en aankoop. Ben jij gepassioneerd door schoenen en mode? Ralet is een familiebedrijf , waar een voorliefde voor schoenen en mensen samengaan. Wij verkopen modieuze en kwalitatieve schoenen. • Je staat in voor een tijdige en goed personeelsplanninge die evenwichtig is. • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • JeKPI'svolgt de van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te ver beteren. Klantenstaan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten : met jouw eigen team (vaste medewerkers, flexi's en jobstudenten), m
                          plus
                          Je bent het kalme, professionele aanspreekpunt via onthaal, telefonie en e-mail. * Je zorgt voor strakke agenda- en OK-planning (kliniek & MediSpa) zodat artsen en therapeuten efficiënt kunnen werken. * Je informeert en adviseert transparant: opties uitleggen, verwachtingen managen, en de volgende stap helder voorstellen — verkopen door te informeren, nooit pushen. * Je bewaakt het GDPR-proof dossierbeheer, volgt betalingen/facturatie op en beheert bestellingen & voorraad. * Sterk in plannen en nauwkeurige administratie; je communiceert rustig, empathisch en discreet. * Vlot met pc en agenda-/planningssoftware; ervaring in medische of high-end hospitality omgeving is een plus. * Talen: NL uitstekend; goede kennis FR &
                          Je bent het kalme, professionele aanspreekpunt via onthaal, telefonie en e-mail. * Je zorgt voor strakke agenda- en OK-planning (kliniek & MediSpa) zodat artsen en therapeuten efficiënt kunnen werken. * Je informeert en adviseert transparant: opties uitleggen, verwachtingen managen, en de volgende stap helder voorstellen — verkopen door te informeren, nooit pushen. * Je bewaakt het GDPR-proof dossierbeheer, volgt betalingen/facturatie op en beheert bestellingen & voorraad. * Sterk in plannen en nauwkeurige administratie; je communiceert rustig, empathisch en discreet. * Vlot met pc en agenda-/planningssoftware; ervaring in medische of high-end hospitality omgeving is een plus. * Talen: NL uitstekend; goede kennis FR &
                          plus
                          Stakeholder management – identificeren, analyseren en actief beheren van de belangen en invloed van alle partijen die extern en intern betrokken zijn bij een bouwproject. (communicatie) * Time & cost management – je maakt de hoofdplanning op basis van interne templates en volgt op dat de korte‑termijnplanning (3 weken vooruit) tijdig wordt bijgestuurd door het bouwteam. * Conflict management - Je zal vertragingen detecteren en discussies oplossen, achterhaalt oorzaken, verzamelt bewijs en onderhandelt non-conformiteiten met aannemers/leveranciers. * HSE-management – je stuurt onze veiligheidsauditor op pad en organiseert het werk zo dat onmiddellijk actie ondernomen wordt bij onveilig
                          Stakeholder management – identificeren, analyseren en actief beheren van de belangen en invloed van alle partijen die extern en intern betrokken zijn bij een bouwproject. (communicatie) * Time & cost management – je maakt de hoofdplanning op basis van interne templates en volgt op dat de korte‑termijnplanning (3 weken vooruit) tijdig wordt bijgestuurd door het bouwteam. * Conflict management - Je zal vertragingen detecteren en discussies oplossen, achterhaalt oorzaken, verzamelt bewijs en onderhandelt non-conformiteiten met aannemers/leveranciers. * HSE-management – je stuurt onze veiligheidsauditor op pad en organiseert het werk zo dat onmiddellijk actie ondernomen wordt bij onveilig
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vanuit Solution Architecture & Governance neem je de verantwoordelijk voor het definiëren, bewaken en handhaven van architecturale richtlijnen en standaarden binnen de organisatie. Deze rol fungeert als “gatekeeper” voor solution designs en zorgt voor alignment met de bredere enterprise- en domeinarchitectuur. * en Technical Leads * Security en Infrastructure teams * Consistentie en herbruikbaarheid van architecturale componenten - Je werkt in een hybride omgeving waarbij 2 dagen onsite en de andere dagen remote van thuis uit. * Ervaring met architecturale governance en het werken in een scaled agile omgeving * Sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement * Durf, verbinding en eenvoud… Je wordt deel van een dynamisch en gedreven team waar samenwerking centraal staan. Je kunt rekenen op een veelzijdige functie met impact en ruimte voor initiatief.
                          Vanuit Solution Architecture & Governance neem je de verantwoordelijk voor het definiëren, bewaken en handhaven van architecturale richtlijnen en standaarden binnen de organisatie. Deze rol fungeert als “gatekeeper” voor solution designs en zorgt voor alignment met de bredere enterprise- en domeinarchitectuur. * en Technical Leads * Security en Infrastructure teams * Consistentie en herbruikbaarheid van architecturale componenten - Je werkt in een hybride omgeving waarbij 2 dagen onsite en de andere dagen remote van thuis uit. * Ervaring met architecturale governance en het werken in een scaled agile omgeving * Sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement * Durf, verbinding en eenvoud… Je wordt deel van een dynamisch en gedreven team waar samenwerking centraal staan. Je kunt rekenen op een veelzijdige functie met impact en ruimte voor initiatief.
                          plus
                          Vanuit Solution Architecture & Governance neem je de verantwoordelijk voor het definiëren, bewaken en handhaven van architecturale richtlijnen en standaarden binnen de organisatie. Deze rol fungeert als “gatekeeper” voor solution designs en zorgt voor alignment met de bredere enterprise- en domeinarchitectuur. * en Technical Leads * Security en Infrastructure teams * Consistentie en herbruikbaarheid van architecturale componenten - Je werkt in een hybride omgeving waarbij 2 dagen onsite en de andere dagen remote van thuis uit. * Ervaring met architecturale governance en het werken in een scaled agile omgeving * Sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement * Durf, verbinding en eenvoud… Je wordt deel van een dynamisch en gedreven team waar samenwerking centraal staan. Je kunt rekenen op een veelzijdige functie met impact en ruimte voor initiatief.
                          Vanuit Solution Architecture & Governance neem je de verantwoordelijk voor het definiëren, bewaken en handhaven van architecturale richtlijnen en standaarden binnen de organisatie. Deze rol fungeert als “gatekeeper” voor solution designs en zorgt voor alignment met de bredere enterprise- en domeinarchitectuur. * en Technical Leads * Security en Infrastructure teams * Consistentie en herbruikbaarheid van architecturale componenten - Je werkt in een hybride omgeving waarbij 2 dagen onsite en de andere dagen remote van thuis uit. * Ervaring met architecturale governance en het werken in een scaled agile omgeving * Sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement * Durf, verbinding en eenvoud… Je wordt deel van een dynamisch en gedreven team waar samenwerking centraal staan. Je kunt rekenen op een veelzijdige functie met impact en ruimte voor initiatief.
                          plus
                          Als Stagiair Vastgoedmakelaar (BIV) bij onze partner, waarmee Ascot samenwerkt, krijg je de kans om als aankoopmakelaar deel uit te maken van een dynamisch en innovatief team dat gespecialiseerd is in residentieel, KMO- en retailvastgoed in Vlaanderen en Brussel. Gevestigd in Maldegem, opereert Ascot als onderdeel van Recon Group, een familie van bedrijven met 700 medewerkers, wat een rijke bron van kennis en ervaring biedt. Tijdens je stage krijg je de mogelijkheid om praktijkervaring op te doen in diverse aspecten van vastgoedontwikkeling en makelaardij binnen een stimulerende omgeving. Je zult onder begeleiding van een erkend BIV-stagemeester nauw samenwerken met ervaren die je begeleiden en ondersteunen in je professionele groei. Deze rol biedt een unieke kans om
                          Als Stagiair Vastgoedmakelaar (BIV) bij onze partner, waarmee Ascot samenwerkt, krijg je de kans om als aankoopmakelaar deel uit te maken van een dynamisch en innovatief team dat gespecialiseerd is in residentieel, KMO- en retailvastgoed in Vlaanderen en Brussel. Gevestigd in Maldegem, opereert Ascot als onderdeel van Recon Group, een familie van bedrijven met 700 medewerkers, wat een rijke bron van kennis en ervaring biedt. Tijdens je stage krijg je de mogelijkheid om praktijkervaring op te doen in diverse aspecten van vastgoedontwikkeling en makelaardij binnen een stimulerende omgeving. Je zult onder begeleiding van een erkend BIV-stagemeester nauw samenwerken met ervaren die je begeleiden en ondersteunen in je professionele groei. Deze rol biedt een unieke kans om
                          plus
                          Als Stagiair Vastgoedmakelaar (BIV) bij onze partner, waarmee Ascot samenwerkt, krijg je de kans om als aankoopmakelaar deel uit te maken van een dynamisch en innovatief team dat gespecialiseerd is in residentieel, KMO- en retailvastgoed in Vlaanderen en Brussel. Gevestigd in Maldegem, opereert Ascot als onderdeel van Recon Group, een familie van bedrijven met 700 medewerkers, wat een rijke bron van kennis en ervaring biedt. Tijdens je stage krijg je de mogelijkheid om praktijkervaring op te doen in diverse aspecten van vastgoedontwikkeling en makelaardij binnen een stimulerende omgeving. Je zult onder begeleiding van een erkend BIV-stagemeester nauw samenwerken met ervaren die je begeleiden en ondersteunen in je professionele groei. Deze rol biedt een unieke kans om
                          Als Stagiair Vastgoedmakelaar (BIV) bij onze partner, waarmee Ascot samenwerkt, krijg je de kans om als aankoopmakelaar deel uit te maken van een dynamisch en innovatief team dat gespecialiseerd is in residentieel, KMO- en retailvastgoed in Vlaanderen en Brussel. Gevestigd in Maldegem, opereert Ascot als onderdeel van Recon Group, een familie van bedrijven met 700 medewerkers, wat een rijke bron van kennis en ervaring biedt. Tijdens je stage krijg je de mogelijkheid om praktijkervaring op te doen in diverse aspecten van vastgoedontwikkeling en makelaardij binnen een stimulerende omgeving. Je zult onder begeleiding van een erkend BIV-stagemeester nauw samenwerken met ervaren die je begeleiden en ondersteunen in je professionele groei. Deze rol biedt een unieke kans om
                          plus
                          Als Stagiair Vastgoedmakelaar (BIV) bij onze partner, waarmee Ascot samenwerkt, krijg je de kans om als aankoopmakelaar deel uit te maken van een dynamisch en innovatief team dat gespecialiseerd is in residentieel, KMO- en retailvastgoed in Vlaanderen en Brussel. Gevestigd in Maldegem, opereert Ascot als onderdeel van Recon Group, een familie van bedrijven met 700 medewerkers, wat een rijke bron van kennis en ervaring biedt. Tijdens je stage krijg je de mogelijkheid om praktijkervaring op te doen in diverse aspecten van vastgoedontwikkeling en makelaardij binnen een stimulerende omgeving. Je zult onder begeleiding van een erkend BIV-stagemeester nauw samenwerken met ervaren die je begeleiden en ondersteunen in je professionele groei. Deze rol biedt een unieke kans om
                          Als Stagiair Vastgoedmakelaar (BIV) bij onze partner, waarmee Ascot samenwerkt, krijg je de kans om als aankoopmakelaar deel uit te maken van een dynamisch en innovatief team dat gespecialiseerd is in residentieel, KMO- en retailvastgoed in Vlaanderen en Brussel. Gevestigd in Maldegem, opereert Ascot als onderdeel van Recon Group, een familie van bedrijven met 700 medewerkers, wat een rijke bron van kennis en ervaring biedt. Tijdens je stage krijg je de mogelijkheid om praktijkervaring op te doen in diverse aspecten van vastgoedontwikkeling en makelaardij binnen een stimulerende omgeving. Je zult onder begeleiding van een erkend BIV-stagemeester nauw samenwerken met ervaren die je begeleiden en ondersteunen in je professionele groei. Deze rol biedt een unieke kans om
                          plus
                          Generalist op vlak van IT en OT, van alle markten thuis: Brede IT kennis: Windows, MS Office, Teams, SharePoint Brede kennis / interesse voor IT en OT toepassingen: PCs, (virtuele) servers, VMware, netwerken, Firewalls, SCADA applicaties, management en monitoring systemen (Offshare, Apipro, Qlik) Kennis van netwerkarchitectuur, systemen en beveiligingen, segmentering, routering. In de innovatieve sector van offshore windenergie is C-Power op zoek naar een veelzijdige IT/OT Engineer die mee instaat voor het beheer, de beveiliging en de optimalisatie van zowel IT-systemen als operationele technologie. Vanaf hun locatie in Oostende beheren en onderhouden ze het eerste grote windmolenpark in de Noordzee, gelegen op de Thorntonbank, 30 KM van de kust. Met
                          Generalist op vlak van IT en OT, van alle markten thuis: Brede IT kennis: Windows, MS Office, Teams, SharePoint Brede kennis / interesse voor IT en OT toepassingen: PCs, (virtuele) servers, VMware, netwerken, Firewalls, SCADA applicaties, management en monitoring systemen (Offshare, Apipro, Qlik) Kennis van netwerkarchitectuur, systemen en beveiligingen, segmentering, routering. In de innovatieve sector van offshore windenergie is C-Power op zoek naar een veelzijdige IT/OT Engineer die mee instaat voor het beheer, de beveiliging en de optimalisatie van zowel IT-systemen als operationele technologie. Vanaf hun locatie in Oostende beheren en onderhouden ze het eerste grote windmolenpark in de Noordzee, gelegen op de Thorntonbank, 30 KM van de kust. Met
                          plus
                          NOUVEAU
                          In samenwerking met het management en de zal je verbeteringsvoorstellen opstellen en implementeren. Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toeleveringsmarkt van plaatbewerking, buisbewerking, draai-freeswerk, las en lakwerken van metaal. Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen
                          In samenwerking met het management en de zal je verbeteringsvoorstellen opstellen en implementeren. Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toeleveringsmarkt van plaatbewerking, buisbewerking, draai-freeswerk, las en lakwerken van metaal. Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen
                          plus
                          Als technische bediende-inspecteur sta je in voor een efficiënte operationele ondersteuning waarbij werf- en inspectie gerelateerde materies stipt en met een duidelijke precisie worden voorbereid, verwerkt en uitgevoerd * Je bent gemiddeld 3-4 dagen op de baan, en 1-tal dag op de kantoor * Uitvoeren van de nazichten, inspecties en keuringen * Affiniteit met technisch beheer, of technisch facility management is een plus * Bezit van VCA, en anderen relevante getuigschriften, zijn een plus maar geen must * Een positieve en enthousiaste ingesteldheid met een gezonde dosis stressbestendigheid * Capaciteit om vlot nieuwe technische kennis te absorberen en eigen te maken * Je komt terecht in een familiale omgeving en toffe groep van collega's * Een sterk geprofessionaliseerde omgeving dankzij de voortdurende investering in opleiding en digitalisering
                          Als technische bediende-inspecteur sta je in voor een efficiënte operationele ondersteuning waarbij werf- en inspectie gerelateerde materies stipt en met een duidelijke precisie worden voorbereid, verwerkt en uitgevoerd * Je bent gemiddeld 3-4 dagen op de baan, en 1-tal dag op de kantoor * Uitvoeren van de nazichten, inspecties en keuringen * Affiniteit met technisch beheer, of technisch facility management is een plus * Bezit van VCA, en anderen relevante getuigschriften, zijn een plus maar geen must * Een positieve en enthousiaste ingesteldheid met een gezonde dosis stressbestendigheid * Capaciteit om vlot nieuwe technische kennis te absorberen en eigen te maken * Je komt terecht in een familiale omgeving en toffe groep van collega's * Een sterk geprofessionaliseerde omgeving dankzij de voortdurende investering in opleiding en digitalisering
                          plus
                          Of ben je een schoolverlater met een masterdiploma en groeipotentieel? Misschien heb je al ervaring in een technische omgeving en wil je graag in shiften blijven werken? Met zo'n 97.000 collega's in 30 landen zijn we actief in de hele energieketen — van de productie van hernieuwbare elektriciteit en groen gas tot flexibiliteitstoepassingen, infrastructuur en energie-oplossingen op maat. Tijdens een opleidingstraject van gemiddeld 12 maanden leer je via zelfstudie en on-the-job training alles wat je nodig hebt om zelfstandig te functioneren. Je coördineert de dagelijkse werking van de centrale vanuit de controlezaal én op de werkvloer. Je bent verantwoordelijk voor het veiligstellen van installaties en het beheer van werktoelatingen. Je registreert mel
                          Of ben je een schoolverlater met een masterdiploma en groeipotentieel? Misschien heb je al ervaring in een technische omgeving en wil je graag in shiften blijven werken? Met zo'n 97.000 collega's in 30 landen zijn we actief in de hele energieketen — van de productie van hernieuwbare elektriciteit en groen gas tot flexibiliteitstoepassingen, infrastructuur en energie-oplossingen op maat. Tijdens een opleidingstraject van gemiddeld 12 maanden leer je via zelfstudie en on-the-job training alles wat je nodig hebt om zelfstandig te functioneren. Je coördineert de dagelijkse werking van de centrale vanuit de controlezaal én op de werkvloer. Je bent verantwoordelijk voor het veiligstellen van installaties en het beheer van werktoelatingen. Je registreert mel
                          plus
                          Je hebt ervaring met change management en verbetertrajecten. Ben jij een geboren leider met een passie voor logistiek en innovatie? Als spilfiguur binnen onze maga zijnomgeving ben jij verantwoordelijk voor het vlot en efficiënt verloop van alle magazijnactiviteiten. Je combineert operationele daadkracht met strategisch inzicht en zorgt ervoor dat veiligheid, kwaliteit, productiviteit en budget perfect in balans zijn. Dit doe je door: Operaties w. o Je krijgt energie van snel te moeten schakelen en stemt vlot af met andere managers over de personeelsbezetti ng. o Je streeft steeds naar orde en netheid in zowel het magazijn als op de parkings. o Je bent administratief sterk en zorgt voor een heldere opvolging van de we
                          Je hebt ervaring met change management en verbetertrajecten. Ben jij een geboren leider met een passie voor logistiek en innovatie? Als spilfiguur binnen onze maga zijnomgeving ben jij verantwoordelijk voor het vlot en efficiënt verloop van alle magazijnactiviteiten. Je combineert operationele daadkracht met strategisch inzicht en zorgt ervoor dat veiligheid, kwaliteit, productiviteit en budget perfect in balans zijn. Dit doe je door: Operaties w. o Je krijgt energie van snel te moeten schakelen en stemt vlot af met andere managers over de personeelsbezetti ng. o Je streeft steeds naar orde en netheid in zowel het magazijn als op de parkings. o Je bent administratief sterk en zorgt voor een heldere opvolging van de we
                          plus
                          Als ondernemend professional sta je in voor de verkoop en het management van je eigen winkel. Ben jij een vriendelijke en enthousiaste duizendpoot die graag in de verkoop werkt? * Ontvangen en controleren van leveringen * Algemeen management van de winkel * En nog zo veel meer... * Je beschikt over de Itsme app om je contract en andere belangrijke documenten digitaal te ondertekenen! * Zon- en feestdagen: 08u – 20u * Je bent beschikbaar op avonden in de week en tijdens de weekends
                          Als ondernemend professional sta je in voor de verkoop en het management van je eigen winkel. Ben jij een vriendelijke en enthousiaste duizendpoot die graag in de verkoop werkt? * Ontvangen en controleren van leveringen * Algemeen management van de winkel * En nog zo veel meer... * Je beschikt over de Itsme app om je contract en andere belangrijke documenten digitaal te ondertekenen! * Zon- en feestdagen: 08u – 20u * Je bent beschikbaar op avonden in de week en tijdens de weekends
                          plus
                          Je levert scherpe financiële analyses en rapportages die het management helpen slimme beslissingen te nemen - Je houdt het overzicht en zorgt ervoor dat alles financieel klopt, zodat we samen kunnen blijven groeien en innoveren. * Je zorgt dat maand- en jaarafsluitingen vlekkeloos verlopen * Je monitort de financiële en administratieve processen van onze innovatieve vastgoedprojecten * Je hebt een goede basiskennis van de Belgische boekhoudregels (BE GAAP) en fiscale wetgeving (BTW & vennootschapsbelasting) * Je bent een echte teamplayer met een scherp cijfermatig inzicht, oog voor detail én een passie voor precisie * Je staat open voor permanente groei en bijscholing, zodat je steeds up-to-date blijft met fiscale
                          Je levert scherpe financiële analyses en rapportages die het management helpen slimme beslissingen te nemen - Je houdt het overzicht en zorgt ervoor dat alles financieel klopt, zodat we samen kunnen blijven groeien en innoveren. * Je zorgt dat maand- en jaarafsluitingen vlekkeloos verlopen * Je monitort de financiële en administratieve processen van onze innovatieve vastgoedprojecten * Je hebt een goede basiskennis van de Belgische boekhoudregels (BE GAAP) en fiscale wetgeving (BTW & vennootschapsbelasting) * Je bent een echte teamplayer met een scherp cijfermatig inzicht, oog voor detail én een passie voor precisie * Je staat open voor permanente groei en bijscholing, zodat je steeds up-to-date blijft met fiscale
                          plus
                          Bij voorkeur een hoger diploma en minstens 3 jaar ervaring in proceseigenaarschap en/of change management. Dit maakt je job zo waardevol: Heb je concrete ervaring in het in kaart brengen en optimaliseren van business processen? Ben je van nature analytisch, en stel je graag de status quo in vraag? Samen steunen we onze klanten in een kwaliteitsvol en onafhankelijk leven. We bieden die oplossingen die klanten zoeken, én gaan graag een stapje verder. En we hebben ook een bredere kijk op werk. Bij ons kom je werken, ... én voor meer welzijn zorgen. We luisteren écht, durven anders zijn, zorgen voor eenvoud en komen samen in beweging. • Je brengt de bestaande businessprocessen voor onze afdelingen huishou
                          Bij voorkeur een hoger diploma en minstens 3 jaar ervaring in proceseigenaarschap en/of change management. Dit maakt je job zo waardevol: Heb je concrete ervaring in het in kaart brengen en optimaliseren van business processen? Ben je van nature analytisch, en stel je graag de status quo in vraag? Samen steunen we onze klanten in een kwaliteitsvol en onafhankelijk leven. We bieden die oplossingen die klanten zoeken, én gaan graag een stapje verder. En we hebben ook een bredere kijk op werk. Bij ons kom je werken, ... én voor meer welzijn zorgen. We luisteren écht, durven anders zijn, zorgen voor eenvoud en komen samen in beweging. • Je brengt de bestaande businessprocessen voor onze afdelingen huishou
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Comptable en management à Knokke?

                          Salaire moyen par an
                          49.800 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Comptable en management à Knokke est de 49.800 €. Les salaires de Comptable en management à Knokke vont de 41.800 € à 59.500 €.