Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Management
                          • Communication
                          • Vente
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e au Directeur de Magasin
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Architecte solution
                          • Category manager
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e informatique
                          • Agent de terrain

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          9


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          27

                          IT
                          22





                          60 résultats pour Comptable en management à Ostende dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 60 offres d’emploi similaires.

                          Stage - Revenue / Yield Management: TUI vliegvakanties

                          Tui Group
                          Oostende, België
                          Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Versterk als enthousiaste stagiair(e) de afdeling Yield Management bij TUI in Oostende. Bij de afdeling Yield Management zorgen we voor een optimale prijszetting van onze pakketvakanties. Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. * Vragen van interne collega's en reisagenten behandelen ivm beddenvoorraad/stop sales * Je beschikt over een sterke commerciële en analytische ingesteldheid * Je wordt onderdeel van de Stage Community en mag deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden;
                          Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Versterk als enthousiaste stagiair(e) de afdeling Yield Management bij TUI in Oostende. Bij de afdeling Yield Management zorgen we voor een optimale prijszetting van onze pakketvakanties. Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. * Vragen van interne collega's en reisagenten behandelen ivm beddenvoorraad/stop sales * Je beschikt over een sterke commerciële en analytische ingesteldheid * Je wordt onderdeel van de Stage Community en mag deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden;
                          plus
                          Parkwind ontwikkelt, financiert en beheert offshore windparken. Vanuit vestigingen in o.a. België, Duitsland, Noorwegen en Australië werkt een team van 200 professionals aan de missie: hernieuwbare energie beschikbaar maken voor iedereen. De rol vereist nauwe samenwerking met de vaste , het WTG-team en andere interne teams. * Technisch en contractueel beheer van de samenwerking met de * Opvolging van dagelijkse offshore en onshore activiteiten (incl. offshore bezoeken) * Technische analyses en rapportage op dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse basis * Onderzoek naar optimalisatie van onderhoudsstrategieën en prestaties * Opvolging van offshore werken en SCADA-problemen * Analytisch sterk, punctueel
                          Parkwind ontwikkelt, financiert en beheert offshore windparken. Vanuit vestigingen in o.a. België, Duitsland, Noorwegen en Australië werkt een team van 200 professionals aan de missie: hernieuwbare energie beschikbaar maken voor iedereen. De rol vereist nauwe samenwerking met de vaste , het WTG-team en andere interne teams. * Technisch en contractueel beheer van de samenwerking met de * Opvolging van dagelijkse offshore en onshore activiteiten (incl. offshore bezoeken) * Technische analyses en rapportage op dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse basis * Onderzoek naar optimalisatie van onderhoudsstrategieën en prestaties * Opvolging van offshore werken en SCADA-problemen * Analytisch sterk, punctueel
                          plus
                          Om ons directieteam en de afgevaardigd bestuurder te versterken, creëren we een nieuwe sleutelpositie: Management Assistent. Dankzij jouw ervaring, maturiteit en discretie kan het management zich focussen op de kernopdrachten, strategie en de mensen. Als Management Assistent ben jij de rechterhand van het directieteam en de afgevaardigd bestuurder. Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 10-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwalitei
                          Om ons directieteam en de afgevaardigd bestuurder te versterken, creëren we een nieuwe sleutelpositie: Management Assistent. Dankzij jouw ervaring, maturiteit en discretie kan het management zich focussen op de kernopdrachten, strategie en de mensen. Als Management Assistent ben jij de rechterhand van het directieteam en de afgevaardigd bestuurder. Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 10-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwalitei
                          plus
                          Active en Europe depuis plus de 20 ans, elle se distingue par son modèle unique de contractant général, offrant un accompagnement complet de la conception jusqu'au chantier. Dans ce rôle stratégique, vous intervenez au tout début du projet, en garantissant sa faisabilité technique, son optimisation économique et sa bonne préparation avant la phase d'exécution. En tant que Project Manager Design, vous analysez, optimisez et chiffrez les projets afin de proposer des solutions performantes et compétitives. Vous êtes diplômé(e) en ingénierie (civil ou construction), en architecture, ou équivalent par l'expérience, et vous disposez d'au moins 5 ans d'expérience dans une fonction similaire en conception, étude ou optimisation de projets de construction. Vous parlez néerland
                          Active en Europe depuis plus de 20 ans, elle se distingue par son modèle unique de contractant général, offrant un accompagnement complet de la conception jusqu'au chantier. Dans ce rôle stratégique, vous intervenez au tout début du projet, en garantissant sa faisabilité technique, son optimisation économique et sa bonne préparation avant la phase d'exécution. En tant que Project Manager Design, vous analysez, optimisez et chiffrez les projets afin de proposer des solutions performantes et compétitives. Vous êtes diplômé(e) en ingénierie (civil ou construction), en architecture, ou équivalent par l'expérience, et vous disposez d'au moins 5 ans d'expérience dans une fonction similaire en conception, étude ou optimisation de projets de construction. Vous parlez néerland
                          plus
                          West-Vlaanderen (regio Kust en Brugge) Je ben vlot in het Nederlands en het Frans. Je wil werken in een hecht, ondernemend en dynamisch team. Umanis versterkt zijn team en is op zoek naar een - Umanis VZW maakt deel uit van de Senior Homes Groep en verzorgt de uitbating van verschillende residenties met erkende assistentiewoningen. Op dit moment opereren we vanuit 13 residenties verspreid over West- en Oost-Vlaanderen. Ons sterk concept van hoog kwalitatieve assistentiewoningen, goede locaties en bovenal een menselijke en warme zorg, is onze voornaamste troef. Je coacht, motiveert en ondersteunt hen in hun dagelijkse werk. * Je staat garant voor een vlotte planning en organisatie van jouw teams. Je zo
                          West-Vlaanderen (regio Kust en Brugge) Je ben vlot in het Nederlands en het Frans. Je wil werken in een hecht, ondernemend en dynamisch team. Umanis versterkt zijn team en is op zoek naar een - Umanis VZW maakt deel uit van de Senior Homes Groep en verzorgt de uitbating van verschillende residenties met erkende assistentiewoningen. Op dit moment opereren we vanuit 13 residenties verspreid over West- en Oost-Vlaanderen. Ons sterk concept van hoog kwalitatieve assistentiewoningen, goede locaties en bovenal een menselijke en warme zorg, is onze voornaamste troef. Je coacht, motiveert en ondersteunt hen in hun dagelijkse werk. * Je staat garant voor een vlotte planning en organisatie van jouw teams. Je zo
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor een snelgroeiende internationale high-tech producent met hoofdzetel aan de Belgische kust zoeken we een CFO / Finance Director die finance inzet als hefboom voor winst, groei en strategische keuzes. Je werkt in een engineer-to-order en productieomgeving waar beslissingen die jij vandaag neemt morgen zichtbaar zijn in marge, cash en marktpositie. * Je rapporteert rechtstreeks aan de internationale groep en aan het lokale directieteam * Je combineert strategie, operations en finance * Je krijgt volledige vrijheid om structuren, tools en het team te bouwen - Wel impact, verantwoordelijkheid en vertrouwen. * Groepsrapportering en consolidatie richting internationale moedermaatschappij * Kostprijsmodellen, voorraad en
                          Voor een snelgroeiende internationale high-tech producent met hoofdzetel aan de Belgische kust zoeken we een CFO / Finance Director die finance inzet als hefboom voor winst, groei en strategische keuzes. Je werkt in een engineer-to-order en productieomgeving waar beslissingen die jij vandaag neemt morgen zichtbaar zijn in marge, cash en marktpositie. * Je rapporteert rechtstreeks aan de internationale groep en aan het lokale directieteam * Je combineert strategie, operations en finance * Je krijgt volledige vrijheid om structuren, tools en het team te bouwen - Wel impact, verantwoordelijkheid en vertrouwen. * Groepsrapportering en consolidatie richting internationale moedermaatschappij * Kostprijsmodellen, voorraad en
                          plus
                          Sta jij sterk in accounting, regelgeving en financiële rapportering en wil je je Frans bijschaven? Onze klant is een internationaal beursgenoteerd bedrijf en een gevestigde waarde binnen de productieindustrie. * Opstellen en controleren van periodieke financiële rapporten en managementrapportages. * Verantwoordelijk voor de correcte verwerking en presentatie van balans, resultatenrekening en kasstromen. * Opzetten, opvolgen en optimaliseren van interne controlemechanismen om risico's te beperken. * Toezien op de naleving van boekhoudkundige, fiscale en wettelijke verplichtingen. * Coördineren van externe en interne audits en opvolgen van aanbevelingen. * Analyseren van financiële pres
                          Sta jij sterk in accounting, regelgeving en financiële rapportering en wil je je Frans bijschaven? Onze klant is een internationaal beursgenoteerd bedrijf en een gevestigde waarde binnen de productieindustrie. * Opstellen en controleren van periodieke financiële rapporten en managementrapportages. * Verantwoordelijk voor de correcte verwerking en presentatie van balans, resultatenrekening en kasstromen. * Opzetten, opvolgen en optimaliseren van interne controlemechanismen om risico's te beperken. * Toezien op de naleving van boekhoudkundige, fiscale en wettelijke verplichtingen. * Coördineren van externe en interne audits en opvolgen van aanbevelingen. * Analyseren van financiële pres
                          plus
                          Zij produceren wereldwijd een compleet assortiment van mengvoeders, premixen, concentraten en speciaal voer op een duurzame manier. Hun klantenportefeuille bestaat uit kleine en grote , integraties en handelaren. De Heus verzekert met zijn voedingsconcepten maximale prestaties en optimale gezondheid van de dieren. * Stuur en begeleid je de operationele activiteiten en projecten, bepaal je de prioriteiten en zorg je voor een optimale toewijzing van middelen en competenties ter waarborging van een maximale waarde-creatie en operational excellence; * Creëer je een cultuur van continuous improvement op zowel veiligheid, kwaliteitsborging, efficiëntie en performantie; * Monitor je de financiële prestatie <
                          Zij produceren wereldwijd een compleet assortiment van mengvoeders, premixen, concentraten en speciaal voer op een duurzame manier. Hun klantenportefeuille bestaat uit kleine en grote , integraties en handelaren. De Heus verzekert met zijn voedingsconcepten maximale prestaties en optimale gezondheid van de dieren. * Stuur en begeleid je de operationele activiteiten en projecten, bepaal je de prioriteiten en zorg je voor een optimale toewijzing van middelen en competenties ter waarborging van een maximale waarde-creatie en operational excellence; * Creëer je een cultuur van continuous improvement op zowel veiligheid, kwaliteitsborging, efficiëntie en performantie; * Monitor je de financiële prestatie <
                          plus
                          NOUVEAU
                          Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Jij zorgt dat alles vlot draait: van rekrutering en selectie tot opvolging en administratie. Je helpt mensen aan werk dat bij hen past en ond
                          Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Jij zorgt dat alles vlot draait: van rekrutering en selectie tot opvolging en administratie. Je helpt mensen aan werk dat bij hen past en ond
                          plus
                          Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Je bent verantwoordelijk voor de aankoop, het assortimentsbeheer, de prijszetting en de logistieke flow vanuit ons depot in Zeebrugge. Je fungeert als een essentiële schakel tussen de visveiling, , onze logistieke platformen en de winkels, met als doel de commerciële doelstellingen te realiseren en de klanttevredenheid te maximaliseren. * Aankoop & Onderhandeling: Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van één van de categorieën binnen de afdeling vis zoals verse vis (met aankoop op de veiling), schaal-
                          Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Je bent verantwoordelijk voor de aankoop, het assortimentsbeheer, de prijszetting en de logistieke flow vanuit ons depot in Zeebrugge. Je fungeert als een essentiële schakel tussen de visveiling, , onze logistieke platformen en de winkels, met als doel de commerciële doelstellingen te realiseren en de klanttevredenheid te maximaliseren. * Aankoop & Onderhandeling: Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van één van de categorieën binnen de afdeling vis zoals verse vis (met aankoop op de veiling), schaal-
                          plus
                          Onze opdrachtgever is een internationale speler in circulaire service- en facilitaire oplossingen, actief in meerdere Europese landen. De commerciële organisatie werkt met duidelijke segmentatie, professionele ondersteuning en transparante KPI's, en biedt ruimte om stap voor stap te groeien binnen een helder commercieel kader. Voor het segment Tender & Contract Solutions zoeken we een Account Manager Publieke Sector die bestaande klanten en contracten beheert binnen omgevingen waar raamcontracten, aanbestedingen en formele aankoopprocessen centraal staan. Deze functie is geschikt voor accountmanagers én voor professionals die vandaag werken in commerciële binnendienst, inside sales of customer service, en die gericht willen werken met publieke klanten
                          Onze opdrachtgever is een internationale speler in circulaire service- en facilitaire oplossingen, actief in meerdere Europese landen. De commerciële organisatie werkt met duidelijke segmentatie, professionele ondersteuning en transparante KPI's, en biedt ruimte om stap voor stap te groeien binnen een helder commercieel kader. Voor het segment Tender & Contract Solutions zoeken we een Account Manager Publieke Sector die bestaande klanten en contracten beheert binnen omgevingen waar raamcontracten, aanbestedingen en formele aankoopprocessen centraal staan. Deze functie is geschikt voor accountmanagers én voor professionals die vandaag werken in commerciële binnendienst, inside sales of customer service, en die gericht willen werken met publieke klanten
                          plus
                          Chaos Management Bv - Dit bedrijf zoekt een extra team member ter ondersteuning van het onthaal en de administratie. * Je bent verantwoordelijk voor alle data entry van de dienst aan- af- en doorvoer. * Algemene administratieve taken: Orders invoeren, pakbonnen controleren en klasseren, aankoopbordellen verwerken, invoeren gegevens vd weegbrug,... * Daarnaast sta je in voor het onthaal en telefonie * Je bent uitermate stressbestendig gezien je snel moet kunnen schakelen en je prioriteiten moet kunnen stellen doorheen de dag/week. * Je hebt er geen probleem mee om je uit te drukken in het Engels en Frans.
                          Chaos Management Bv - Dit bedrijf zoekt een extra team member ter ondersteuning van het onthaal en de administratie. * Je bent verantwoordelijk voor alle data entry van de dienst aan- af- en doorvoer. * Algemene administratieve taken: Orders invoeren, pakbonnen controleren en klasseren, aankoopbordellen verwerken, invoeren gegevens vd weegbrug,... * Daarnaast sta je in voor het onthaal en telefonie * Je bent uitermate stressbestendig gezien je snel moet kunnen schakelen en je prioriteiten moet kunnen stellen doorheen de dag/week. * Je hebt er geen probleem mee om je uit te drukken in het Engels en Frans.
                          plus
                          Generalist op vlak van IT en OT, van alle markten thuis: Brede IT kennis: Windows, MS Office, Teams, SharePoint Brede kennis / interesse voor IT en OT toepassingen: PCs, (virtuele) servers, VMware, netwerken, Firewalls, SCADA applicaties, management en monitoring systemen (Offshare, Apipro, Qlik) Kennis van netwerkarchitectuur, systemen en beveiligingen, segmentering, routering. In de innovatieve sector van offshore windenergie is C-Power op zoek naar een veelzijdige IT/OT Engineer die mee instaat voor het beheer, de beveiliging en de optimalisatie van zowel IT-systemen als operationele technologie. Vanaf hun locatie in Oostende beheren en onderhouden ze het eerste grote windmolenpark in de Noordzee, gelegen op de Thorntonbank, 30 KM van de kust. Met
                          Generalist op vlak van IT en OT, van alle markten thuis: Brede IT kennis: Windows, MS Office, Teams, SharePoint Brede kennis / interesse voor IT en OT toepassingen: PCs, (virtuele) servers, VMware, netwerken, Firewalls, SCADA applicaties, management en monitoring systemen (Offshare, Apipro, Qlik) Kennis van netwerkarchitectuur, systemen en beveiligingen, segmentering, routering. In de innovatieve sector van offshore windenergie is C-Power op zoek naar een veelzijdige IT/OT Engineer die mee instaat voor het beheer, de beveiliging en de optimalisatie van zowel IT-systemen als operationele technologie. Vanaf hun locatie in Oostende beheren en onderhouden ze het eerste grote windmolenpark in de Noordzee, gelegen op de Thorntonbank, 30 KM van de kust. Met
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als ondernemend professional sta je in voor de verkoop en het management van je eigen winkel. Ben jij een vriendelijke en enthousiaste duizendpoot die graag in de verkoop werkt? * Ontvangen en controleren van leveringen * Algemeen management van de winkel * En nog zo veel meer... * Je beschikt over de Itsme app om je contract en andere belangrijke documenten digitaal te ondertekenen! * Zon- en feestdagen: 08u – 20u * Je bent beschikbaar op avonden in de week en tijdens de weekends
                          Als ondernemend professional sta je in voor de verkoop en het management van je eigen winkel. Ben jij een vriendelijke en enthousiaste duizendpoot die graag in de verkoop werkt? * Ontvangen en controleren van leveringen * Algemeen management van de winkel * En nog zo veel meer... * Je beschikt over de Itsme app om je contract en andere belangrijke documenten digitaal te ondertekenen! * Zon- en feestdagen: 08u – 20u * Je bent beschikbaar op avonden in de week en tijdens de weekends
                          plus
                          De boekhouder A>Z is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en beheren van het financiële beleid van de organisatie. Hij/zij draagt bij aan de algemene doelstellingen door de financiële strategie te bepalen, budgetten te beheren en financiële data te analyseren. De boekhouder A>Z werkt nauw samen met verschillende en externe accountants/fiscalisten. Hij/zij leidt en stuurt een team van 3 aan en rapporteert aan het directiecomité. * Analytisch, gestructureerd en communicatief sterk; * Zin voor verantwoordelijkheid, discretie en samenwerking; * Leiderschapskwaliteiten om een klein team te motiveren en te managen; * IT-minded: affiniteit met en kennis van IT-systemen en digitaliseringsproce
                          De boekhouder A>Z is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en beheren van het financiële beleid van de organisatie. Hij/zij draagt bij aan de algemene doelstellingen door de financiële strategie te bepalen, budgetten te beheren en financiële data te analyseren. De boekhouder A>Z werkt nauw samen met verschillende en externe accountants/fiscalisten. Hij/zij leidt en stuurt een team van 3 aan en rapporteert aan het directiecomité. * Analytisch, gestructureerd en communicatief sterk; * Zin voor verantwoordelijkheid, discretie en samenwerking; * Leiderschapskwaliteiten om een klein team te motiveren en te managen; * IT-minded: affiniteit met en kennis van IT-systemen en digitaliseringsproce
                          plus
                          Wil jij je beste beentje voorzetten en toffe activiteiten begeleiden? Check de infobundel op de site Jobstudenten , zo krijg je een idee van de diverse diensten en de specifieke taken van een jobstudent sportmonitor. * Je bent collegiaal, correct, stipt en dus een aanwinst voor het team. * Je bent vlot en klantvriendelijk ingesteld. * Je hebt zin voor initiatief en gaat grondig te werk. * Je kan zelfstandig en in een team werken. * Student Bachelor of Master Lichamelijke opvoeding – Sport en Bewegen – Sportmanagement - Kinesitherapie
                          Wil jij je beste beentje voorzetten en toffe activiteiten begeleiden? Check de infobundel op de site Jobstudenten , zo krijg je een idee van de diverse diensten en de specifieke taken van een jobstudent sportmonitor. * Je bent collegiaal, correct, stipt en dus een aanwinst voor het team. * Je bent vlot en klantvriendelijk ingesteld. * Je hebt zin voor initiatief en gaat grondig te werk. * Je kan zelfstandig en in een team werken. * Student Bachelor of Master Lichamelijke opvoeding – Sport en Bewegen – Sportmanagement - Kinesitherapie
                          plus
                          De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Je staat ook in voor de accurate verwerking van de verlofdagen en andere administratie van onze medewerkers. Die verdienen we terug door maandelijkse onze geproduceerde elektriciteit, warmte en groenestroomcertificaten te
                          De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Je staat ook in voor de accurate verwerking van de verlofdagen en andere administratie van onze medewerkers. Die verdienen we terug door maandelijkse onze geproduceerde elektriciteit, warmte en groenestroomcertificaten te
                          plus
                          De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Je staat ook in voor de accurate verwerking van de verlofdagen en andere administratie van onze medewerkers. Die verdienen we terug door maandelijkse onze geproduceerde elektriciteit, warmte en groenestroomcertificaten te
                          De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Je staat ook in voor de accurate verwerking van de verlofdagen en andere administratie van onze medewerkers. Die verdienen we terug door maandelijkse onze geproduceerde elektriciteit, warmte en groenestroomcertificaten te
                          plus
                          Takenpakket bestaat o.a. uit algemene boekhouding van A tot Z, inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, betalingen, kasverrichtingen, opmaak van maand- en jaarrapporteringen, voorbereiding van balans en jaarrekening, verplichte fiscale aangiftes (BTW, personenbelasting, vennootschapsbelasting), enz.. Bij voorkeur heeft u een eerste werkervaring achter de rug maar ook schoolverlaters en geïnteresseerden met gelijkwaardige ervaring komen in aanmerking. U bent cijfermatig sterk en kan heel nauwkeurig werken. U bent tevens een teamspeler en kent een flexibele ingesteldheid. We waarderen een gedreven persoon die absoluut deadlines wil behalen, die wil groeien in de functie, die zelf initiatief toont en beschikt over een positieve mentaliteit. U bent vertr
                          Takenpakket bestaat o.a. uit algemene boekhouding van A tot Z, inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, betalingen, kasverrichtingen, opmaak van maand- en jaarrapporteringen, voorbereiding van balans en jaarrekening, verplichte fiscale aangiftes (BTW, personenbelasting, vennootschapsbelasting), enz.. Bij voorkeur heeft u een eerste werkervaring achter de rug maar ook schoolverlaters en geïnteresseerden met gelijkwaardige ervaring komen in aanmerking. U bent cijfermatig sterk en kan heel nauwkeurig werken. U bent tevens een teamspeler en kent een flexibele ingesteldheid. We waarderen een gedreven persoon die absoluut deadlines wil behalen, die wil groeien in de functie, die zelf initiatief toont en beschikt over een positieve mentaliteit. U bent vertr
                          plus
                          Vanuit Solution Architecture & Governance neem je de verantwoordelijk voor het definiëren, bewaken en handhaven van architecturale richtlijnen en standaarden binnen de organisatie. Deze rol fungeert als “gatekeeper” voor solution designs en zorgt voor alignment met de bredere enterprise- en domeinarchitectuur. * en Technical Leads * Security en Infrastructure teams * Consistentie en herbruikbaarheid van architecturale componenten - Je werkt in een hybride omgeving waarbij 2 dagen onsite en de andere dagen remote van thuis uit. * Ervaring met architecturale governance en het werken in een scaled agile omgeving * Sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement * Durf, verbinding en eenvoud… Je wordt deel van een dynamisch en gedreven team waar samenwerking centraal staan. Je kunt rekenen op een veelzijdige functie met impact en ruimte voor initiatief.
                          Vanuit Solution Architecture & Governance neem je de verantwoordelijk voor het definiëren, bewaken en handhaven van architecturale richtlijnen en standaarden binnen de organisatie. Deze rol fungeert als “gatekeeper” voor solution designs en zorgt voor alignment met de bredere enterprise- en domeinarchitectuur. * en Technical Leads * Security en Infrastructure teams * Consistentie en herbruikbaarheid van architecturale componenten - Je werkt in een hybride omgeving waarbij 2 dagen onsite en de andere dagen remote van thuis uit. * Ervaring met architecturale governance en het werken in een scaled agile omgeving * Sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement * Durf, verbinding en eenvoud… Je wordt deel van een dynamisch en gedreven team waar samenwerking centraal staan. Je kunt rekenen op een veelzijdige functie met impact en ruimte voor initiatief.
                          plus
                          Vanuit Solution Architecture & Governance neem je de verantwoordelijk voor het definiëren, bewaken en handhaven van architecturale richtlijnen en standaarden binnen de organisatie. Deze rol fungeert als “gatekeeper” voor solution designs en zorgt voor alignment met de bredere enterprise- en domeinarchitectuur. * en Technical Leads * Security en Infrastructure teams * Consistentie en herbruikbaarheid van architecturale componenten - Je werkt in een hybride omgeving waarbij 2 dagen onsite en de andere dagen remote van thuis uit. * Ervaring met architecturale governance en het werken in een scaled agile omgeving * Sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement * Durf, verbinding en eenvoud… Je wordt deel van een dynamisch en gedreven team waar samenwerking centraal staan. Je kunt rekenen op een veelzijdige functie met impact en ruimte voor initiatief.
                          Vanuit Solution Architecture & Governance neem je de verantwoordelijk voor het definiëren, bewaken en handhaven van architecturale richtlijnen en standaarden binnen de organisatie. Deze rol fungeert als “gatekeeper” voor solution designs en zorgt voor alignment met de bredere enterprise- en domeinarchitectuur. * en Technical Leads * Security en Infrastructure teams * Consistentie en herbruikbaarheid van architecturale componenten - Je werkt in een hybride omgeving waarbij 2 dagen onsite en de andere dagen remote van thuis uit. * Ervaring met architecturale governance en het werken in een scaled agile omgeving * Sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement * Durf, verbinding en eenvoud… Je wordt deel van een dynamisch en gedreven team waar samenwerking centraal staan. Je kunt rekenen op een veelzijdige functie met impact en ruimte voor initiatief.
                          plus
                          – van Junior tot Senior en Management niveau). We zijn een jong en dynamisch bedrijf waar opleiding, persoonlijke ontwikkeling en een resultaatgerichte aanpak centraal staan. Zoek niet verder en solliciteer! In deze functie ben je verantwoordelijk voor het invullen van onze openstaande functies op verschillende niveaus door het volledige rekruteringsproces te sturen; van het identificeren van behoeften en het shortlisten van kandidaten en het afsluiten van succesvolle aanwervingen. * Nauw samenwerken met tijdens het hele wervingsproces; behoeften definiëren, het recruitment plan structureren en alle communicatie beheren * Kandidaten zoeken op vacaturesites, cv-databases, professionele netwerken en via referrals * Soll
                          – van Junior tot Senior en Management niveau). We zijn een jong en dynamisch bedrijf waar opleiding, persoonlijke ontwikkeling en een resultaatgerichte aanpak centraal staan. Zoek niet verder en solliciteer! In deze functie ben je verantwoordelijk voor het invullen van onze openstaande functies op verschillende niveaus door het volledige rekruteringsproces te sturen; van het identificeren van behoeften en het shortlisten van kandidaten en het afsluiten van succesvolle aanwervingen. * Nauw samenwerken met tijdens het hele wervingsproces; behoeften definiëren, het recruitment plan structureren en alle communicatie beheren * Kandidaten zoeken op vacaturesites, cv-databases, professionele netwerken en via referrals * Soll
                          plus
                          Bij Wavecom bieden we complete IT- en communicatieoplossingen voor bedrijven. Functieomschrijving: Als Business Development Manager B2B ben je verantwoordelijk voor het uitbreiden van ons klantenbestand en het versterken van onze positie in de zakelijke markt. Je identificeert nieuwe zakelijke kansen, bouwt duurzame relaties op met potentiële klanten en werkt nauw samen met ons team om op maat gemaakte IT-oplossingen aan te bieden die aansluiten bij de behoeften van onze klanten. * Actief prospecteren en benaderen van potentiële B2B-klanten. * Ontwikkelen en implementeren van effectieve verkoopstrategieën. * Onderhouden en uitbouwen van relaties met bestaande klanten. * Bijdragen aan de groei en naamsbekendheid van Wavecom in de zakelijke markt. * Bac
                          Bij Wavecom bieden we complete IT- en communicatieoplossingen voor bedrijven. Functieomschrijving: Als Business Development Manager B2B ben je verantwoordelijk voor het uitbreiden van ons klantenbestand en het versterken van onze positie in de zakelijke markt. Je identificeert nieuwe zakelijke kansen, bouwt duurzame relaties op met potentiële klanten en werkt nauw samen met ons team om op maat gemaakte IT-oplossingen aan te bieden die aansluiten bij de behoeften van onze klanten. * Actief prospecteren en benaderen van potentiële B2B-klanten. * Ontwikkelen en implementeren van effectieve verkoopstrategieën. * Onderhouden en uitbouwen van relaties met bestaande klanten. * Bijdragen aan de groei en naamsbekendheid van Wavecom in de zakelijke markt. * Bac
                          plus
                          In samenwerking met het management en de zal je verbeteringsvoorstellen opstellen en implementeren. Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toeleveringsmarkt van plaatbewerking, buisbewerking, draai-freeswerk, las en lakwerken van metaal. Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen
                          In samenwerking met het management en de zal je verbeteringsvoorstellen opstellen en implementeren. Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toeleveringsmarkt van plaatbewerking, buisbewerking, draai-freeswerk, las en lakwerken van metaal. Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen
                          plus
                          Sterke communicatie- en people management skills en online - O'Neill werd opgericht in 1952 en is sindsdien een pionier op het gebied van surf- en snowboardkleding. Innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal, zodat onze klanten langer kunnen genieten van hun playground. Wij worden gedreven door onze kernwaarden: Responsible: – We zorgen voor mens en milie ‍‍ Inclusiveeu – Iedereen is welkom en gewaardee Energeticerd – Onze passie en energie zijn aanstekel Resilientlijk – We geven nooit op, net als echte boar Curiousrders – Als Assistant Store Manager bij O'Neill ben je de rechterhand van de en mede verantwoordelijk voor het dagelijkse succes. Je stuurt het team aan, zorgt voor een inspirerende w
                          Sterke communicatie- en people management skills en online - O'Neill werd opgericht in 1952 en is sindsdien een pionier op het gebied van surf- en snowboardkleding. Innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal, zodat onze klanten langer kunnen genieten van hun playground. Wij worden gedreven door onze kernwaarden: Responsible: – We zorgen voor mens en milie ‍‍ Inclusiveeu – Iedereen is welkom en gewaardee Energeticerd – Onze passie en energie zijn aanstekel Resilientlijk – We geven nooit op, net als echte boar Curiousrders – Als Assistant Store Manager bij O'Neill ben je de rechterhand van de en mede verantwoordelijk voor het dagelijkse succes. Je stuurt het team aan, zorgt voor een inspirerende w
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Comptable en management à Ostende?

                          Salaire moyen par an
                          49.800 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Comptable en management à Ostende est de 49.800 €. Les salaires de Comptable en management à Ostende vont de 41.800 € à 59.500 €.