Candidature facile
18
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Management
                          • Business
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Garde-Malade
                          • Chargé/e de mission
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Account Executive
                          • Collaborateur comptable confirmé
                          • Comptable Senior

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          95


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          139






                          838 résultats pour Communication à Diegem dans un rayon de 30 km

                          External Corporate Communication Manager

                          Carrefour Belgium
                          Zaventem
                          Als External Corporate Communication Manager speel je een sleutelrol in de externe positionering van Carrefour in België.
                          Als External Corporate Communication Manager speel je een sleutelrol in de externe positionering van Carrefour in België.
                          plus
                          Intelect HQ * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Word onze allround marketeer bij Intelect! Voor ons hoofdkantoor in Kontich zoeken we een enthousiaste marketeer die graag meebouwt, meedenkt en ideeën aandraagt. Iemand die energie krijgt van digital marketing en social media, die het leuk vindt om een brand te versterken én zichtbaar impact wil hebben in een groeiende organisatie. Samen met je collega_s van interne rekrutering & training help je onze employer brand volledig op punt te zetten. - Gedreven en positief is, en graag initiatief neemt; - Bereid is verantwoordelijkheid te nemen over het volledige marketing- en communicatieluik; - Zich thuis voelt in een energieke, jonge en open KMO waar mensen centraal staan. Herken jij jezelf hierin?
                          Intelect HQ * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Word onze allround marketeer bij Intelect! Voor ons hoofdkantoor in Kontich zoeken we een enthousiaste marketeer die graag meebouwt, meedenkt en ideeën aandraagt. Iemand die energie krijgt van digital marketing en social media, die het leuk vindt om een brand te versterken én zichtbaar impact wil hebben in een groeiende organisatie. Samen met je collega_s van interne rekrutering & training help je onze employer brand volledig op punt te zetten. - Gedreven en positief is, en graag initiatief neemt; - Bereid is verantwoordelijkheid te nemen over het volledige marketing- en communicatieluik; - Zich thuis voelt in een energieke, jonge en open KMO waar mensen centraal staan. Herken jij jezelf hierin?
                          plus
                          You will mainly support with Internal and External Digital Communications topics: content creation for social media channels and Benelux websites, monitoring of digital media, KPI analysis, communication projects and governance tasks. As a Corporate Communications department, we are in touch with colleagues from the divisions in the Benelux as well as with colleagues from the Headquarter in Germany, and external partners * You are currently a business student or just finished your studies in directions such as Communications, Business Management, Commercial Economics, International Business & Languages. * You have excellent communication skills and you are able to work in a team.
                          You will mainly support with Internal and External Digital Communications topics: content creation for social media channels and Benelux websites, monitoring of digital media, KPI analysis, communication projects and governance tasks. As a Corporate Communications department, we are in touch with colleagues from the divisions in the Benelux as well as with colleagues from the Headquarter in Germany, and external partners * You are currently a business student or just finished your studies in directions such as Communications, Business Management, Commercial Economics, International Business & Languages. * You have excellent communication skills and you are able to work in a team.
                          plus
                          HeadCount * Diegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over de functie - Wil je als ervaren procurement professional volledige verantwoordelijkheid dragen voor het aankoopbeleid in België? In deze rol combineer je strategische inzichten met tactische en operationele uitvoering, binnen een internationale matrixorganisatie. Je werkt nauw samen met een shared service center en rapporteert aan een die sterk inzet op autonomie en ownership. Dit is een kans om procurement in België en Luxemburg verder uit te bouwen, te professionaliseren en zichtbaar impact te maken. Je fungeert als brug tussen business, finance, operations en het internationale procurementteam. Waarom deze functie uniek is * Volledige verantwoordelijkheid voor België binnen een internationale groep * Geen teamleiding, wel focus op inhoud, relaties en resultaat
                          HeadCount * Diegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over de functie - Wil je als ervaren procurement professional volledige verantwoordelijkheid dragen voor het aankoopbeleid in België? In deze rol combineer je strategische inzichten met tactische en operationele uitvoering, binnen een internationale matrixorganisatie. Je werkt nauw samen met een shared service center en rapporteert aan een die sterk inzet op autonomie en ownership. Dit is een kans om procurement in België en Luxemburg verder uit te bouwen, te professionaliseren en zichtbaar impact te maken. Je fungeert als brug tussen business, finance, operations en het internationale procurementteam. Waarom deze functie uniek is * Volledige verantwoordelijkheid voor België binnen een internationale groep * Geen teamleiding, wel focus op inhoud, relaties en resultaat
                          plus
                          NOUVEAU
                          Robert Half * Diegem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar senior boekhouder (m/v/x). Het bedrijf is gevestigd in Diegem en het betreft een 38-uren positie in een industriële omgeving. * Je ondersteunt bij de afsluit; * Je ondersteunt bij de BTW-aangifte; * Je ondersteunt bij de audit; * Je kijkt de operationele boekhouding na; * Je stelt financiële rapportering op en volgt deze op; * Je verbetert interne processen en controles; * Je coördineert en werkt samen met verschillende afdelingen. * Je beschikt over een zeer goede talenkennis Nederlands en Engels; Frans is een plus maar geen must; * Je hebt een bachelor accounting (grote plus) of een graduaat; * Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie; * Je hebt IT-kennis, met name SAP;
                          Robert Half * Diegem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar senior boekhouder (m/v/x). Het bedrijf is gevestigd in Diegem en het betreft een 38-uren positie in een industriële omgeving. * Je ondersteunt bij de afsluit; * Je ondersteunt bij de BTW-aangifte; * Je ondersteunt bij de audit; * Je kijkt de operationele boekhouding na; * Je stelt financiële rapportering op en volgt deze op; * Je verbetert interne processen en controles; * Je coördineert en werkt samen met verschillende afdelingen. * Je beschikt over een zeer goede talenkennis Nederlands en Engels; Frans is een plus maar geen must; * Je hebt een bachelor accounting (grote plus) of een graduaat; * Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie; * Je hebt IT-kennis, met name SAP;
                          plus
                          Robert Half * Diegem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is op zoek naar een Sales Coördinator (m/v/x) voor een firma gelegen in Diegem. Het betreft een voltijdse opdracht met zicht naar een vast contract na een positieve interimperiode. * Het beantwoorden en opvolgen van alle inkomende vragen van de klant, sales en interne afdelingen; * Uitzetten van acties en verantwoordelijkheid nemen voor tijdige terugkoppeling en opvolging; * Het verwerken van klantvragen en kunnen omzetten in oplossingen; * Bij ondertekende offertes: het verwerken, coördineren en monitoren van het gehele proces van ondertekening offerte tot aan implementatie en facturatie aan de klant; * Je legt (afwijkende) contractcondities vast en zorgt voor kennis/informatieoverdracht binnen en buiten de organisatie;
                          Robert Half * Diegem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is op zoek naar een Sales Coördinator (m/v/x) voor een firma gelegen in Diegem. Het betreft een voltijdse opdracht met zicht naar een vast contract na een positieve interimperiode. * Het beantwoorden en opvolgen van alle inkomende vragen van de klant, sales en interne afdelingen; * Uitzetten van acties en verantwoordelijkheid nemen voor tijdige terugkoppeling en opvolging; * Het verwerken van klantvragen en kunnen omzetten in oplossingen; * Bij ondertekende offertes: het verwerken, coördineren en monitoren van het gehele proces van ondertekening offerte tot aan implementatie en facturatie aan de klant; * Je legt (afwijkende) contractcondities vast en zorgt voor kennis/informatieoverdracht binnen en buiten de organisatie;
                          plus
                          Communication et gestion des parties prenantes * Communication régulière avec les partenaires internes et externes sur l'avancement, la planification et les éventuels changements. * Orienté vers les solutions, pratique et fort en communication.
                          Communication et gestion des parties prenantes * Communication régulière avec les partenaires internes et externes sur l'avancement, la planification et les éventuels changements. * Orienté vers les solutions, pratique et fort en communication.
                          plus
                          Familiarisation avec les techniques communication et de négociation * Déploiement des nouveaux outils de communication * Excellente maitrise de toute forme de communication : mails, présentations, reporting…. * La transmission de 30 ans d'expérience dans la vente , communication, marketing et négoce.
                          Familiarisation avec les techniques communication et de négociation * Déploiement des nouveaux outils de communication * Excellente maitrise de toute forme de communication : mails, présentations, reporting…. * La transmission de 30 ans d'expérience dans la vente , communication, marketing et négoce.
                          plus
                          NOUVEAU
                          This role is ideal for a self-motivated sales professional with strong communication skills, capable of developing new business opportunities through proactive outreach and relationship building. - Strong communication, negotiation, and presentation skills.
                          This role is ideal for a self-motivated sales professional with strong communication skills, capable of developing new business opportunities through proactive outreach and relationship building. - Strong communication, negotiation, and presentation skills.
                          plus
                          • You ensure that the customer (or insurance advisor) experiences our very good service: quick response, pleasant contact and clear communication; • You are empathetic and have strong communication skills: you can argue and possibly defend your position excellently.
                          • You ensure that the customer (or insurance advisor) experiences our very good service: quick response, pleasant contact and clear communication; • You are empathetic and have strong communication skills: you can argue and possibly defend your position excellently.
                          plus
                          NOUVEAU
                          The role blends exceptional client care with confident organisation and clear communication, creating a smooth, memorable and reassuring experience for families joining the British School of Brussels. * Maintain timely, accurate and friendly communication, keeping families well-informed and supported throughout the process. * First language or C2-level English proficiency, with excellent written and verbal communication skills.
                          The role blends exceptional client care with confident organisation and clear communication, creating a smooth, memorable and reassuring experience for families joining the British School of Brussels. * Maintain timely, accurate and friendly communication, keeping families well-informed and supported throughout the process. * First language or C2-level English proficiency, with excellent written and verbal communication skills.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vous veillez à entretenir une communication professionnelle et fluide avec les clients, conseillez et accompagnez le client pour les démarches concernant le traitement de sa demande. * Vous avez le sens de la communication et pouvez –oralement et par écrit- vous exprimer clairement.
                          Vous veillez à entretenir une communication professionnelle et fluide avec les clients, conseillez et accompagnez le client pour les démarches concernant le traitement de sa demande. * Vous avez le sens de la communication et pouvez –oralement et par écrit- vous exprimer clairement.
                          plus

                          Collaborateur de vente - Zaventem

                          Neworch Belgium Srl - Orchestra - Prémaman Belgium
                          Zaventem
                          Candidature facile
                          Vous avez de bonnes compétences en matière de communication et de relations sociales
                          Vous avez de bonnes compétences en matière de communication et de relations sociales
                          NOUVEAU
                          Grâce à une connaissance solide de nos produits d'assurances et de bonnes capacités de communication et de vente, vous serez capable de convaincre les clients d'opter pour Yuzzu.
                          Grâce à une connaissance solide de nos produits d'assurances et de bonnes capacités de communication et de vente, vous serez capable de convaincre les clients d'opter pour Yuzzu.
                          plus
                          Vous gérez et assurez le suivi de la réalisation des projets dans le respect du planning, du budget et de la qualité requise (établissement du planning détaillé, suivi régulier en matière de délais, de budget et de qualité, reporting de l'avancement du projet et des problèmes rencontrés, communication entre les différentes parties concernées par le projet, gestion des risques, …). Les contacts clients sont également très importants dans cette fonction (négociation, communication, …). Vos excellentes compétences en communication ainsi que votre capacité de négociation et vos talents de coach constituent vos principaux atouts.
                          Vous gérez et assurez le suivi de la réalisation des projets dans le respect du planning, du budget et de la qualité requise (établissement du planning détaillé, suivi régulier en matière de délais, de budget et de qualité, reporting de l'avancement du projet et des problèmes rencontrés, communication entre les différentes parties concernées par le projet, gestion des risques, …). Les contacts clients sont également très importants dans cette fonction (négociation, communication, …). Vos excellentes compétences en communication ainsi que votre capacité de négociation et vos talents de coach constituent vos principaux atouts.
                          plus
                          vous disposez de bonnes compétences en communication, tant à l'oral qu'à l'écrit, en néerlandais et en anglais (niveau B1)
                          vous disposez de bonnes compétences en communication, tant à l'oral qu'à l'écrit, en néerlandais et en anglais (niveau B1)
                          plus
                          NOUVEAU
                          En collaboration avec son centre d'expertise juridique et social (SAM-TES) et le fonds de solidarité (FoSo), la CNHB garantit un service qualitatif à la profession (soutien administratif et juridique, IT, communication et formation). * Vous contribuez à la communication externe en lien avec les sujets politiques comme les newsletters, notes politiques et présentations. * Vous garantissez la rédaction et l'envoi de communications professionnelles, entre autres en ce qui concerne les résultats des examens, évaluations et auditions.
                          En collaboration avec son centre d'expertise juridique et social (SAM-TES) et le fonds de solidarité (FoSo), la CNHB garantit un service qualitatif à la profession (soutien administratif et juridique, IT, communication et formation). * Vous contribuez à la communication externe en lien avec les sujets politiques comme les newsletters, notes politiques et présentations. * Vous garantissez la rédaction et l'envoi de communications professionnelles, entre autres en ce qui concerne les résultats des examens, évaluations et auditions.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus