Candidature facile
18
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Management
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • Administration
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Chargé/e de mission
                          • Manager de développement commercial
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Garde-Malade
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Administrateur/trice des comptes clés

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          80


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Management
                          163


                          IT
                          118




                          935 résultats pour Chargé E De Direction à Bonheiden dans un rayon de 30 km

                          Manager Tankstation

                          EG Retail (Belgium) BVBA
                          Antwerpen
                          Voor regio Antwerpen zijn wij zoekende naar een tankstation manager die de leiding heeft over meerdere locaties. Als manager van dit tankstation ga je leidinggeven aan een team en samen met hen zorg je voor een gastvrije omgeving voor de gast. Solliciteer als één van de eersten * Is het belangrijk dat jij met jouw team volgens de veiligheidsprocedures en richtlijnen werkt. * Jij altijd een voorbeeldrol aanneemt ook op de lastige momenten; Ook heb je de mogelijkheid om je gezinsleden voordelig mee te verzekeren.
                          Voor regio Antwerpen zijn wij zoekende naar een tankstation manager die de leiding heeft over meerdere locaties. Als manager van dit tankstation ga je leidinggeven aan een team en samen met hen zorg je voor een gastvrije omgeving voor de gast. Solliciteer als één van de eersten * Is het belangrijk dat jij met jouw team volgens de veiligheidsprocedures en richtlijnen werkt. * Jij altijd een voorbeeldrol aanneemt ook op de lastige momenten; Ook heb je de mogelijkheid om je gezinsleden voordelig mee te verzekeren.
                          plus
                          Als verantwoordelijke van het contentteam maak je deel uit van de communicatiedienst. We zoeken voor het departement Algemeen Beleid – Communicatiedienst een verantwoordelijke contentteam. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het contentteam en voor de kwaliteit, planning en samenhang van alle content die via onze interne en externe kanalen wordt verspreid. Je werkt nauw samen met collega-teams (pers, grafici, accountmanagers) en met de vele inhoudelijke diensten binnen de organisatie. Je tilt de kwaliteit van de provinciale content naar een hoger niveau door duidelijke keuzes, doordachte workflows en een coachende aanpak. * Je ontwikkelt en bewaakt een overkoepelende contentstrategie voor de provincie Antwerpen, afgestemd op onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen. * Je bewaakt de toepassing van schrijf- en stijlgidsen, metadata, tone-of-voice, .
                          Als verantwoordelijke van het contentteam maak je deel uit van de communicatiedienst. We zoeken voor het departement Algemeen Beleid – Communicatiedienst een verantwoordelijke contentteam. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het contentteam en voor de kwaliteit, planning en samenhang van alle content die via onze interne en externe kanalen wordt verspreid. Je werkt nauw samen met collega-teams (pers, grafici, accountmanagers) en met de vele inhoudelijke diensten binnen de organisatie. Je tilt de kwaliteit van de provinciale content naar een hoger niveau door duidelijke keuzes, doordachte workflows en een coachende aanpak. * Je ontwikkelt en bewaakt een overkoepelende contentstrategie voor de provincie Antwerpen, afgestemd op onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen. * Je bewaakt de toepassing van schrijf- en stijlgidsen, metadata, tone-of-voice, .
                          plus
                          Au sein de l'équipe Investment Accounting, tu seras responsable de l'exécution des settlements des opérations d'investissement et des paiements du Groupe P&V. Ton objectif ? * Le Groupe P&V - De P&V Groep - Le Groupe place l'humain au centre de ses préoccupations, tant ses collaborateurs que ses clients. Nous souhaitons rester un groupe à valeur humaine tout en gardant une place de choix dans le marché belge des assurances. Le Groupe P&V soutient une politique de diversité et d'inclusion lors du recrutement de ses collaborateurs. Nous recherchons avant tout des talents, sans tenir compte de leur genre, âge, origine, appartenance culturelle ou croyance. Nous voyons notre entreprise comme une représentation de la société diverse dans laquelle nous vivons. * Assurer les settlements et paiements de titres, transferts validés, et opérations de trésorerie, y compris ...
                          Au sein de l'équipe Investment Accounting, tu seras responsable de l'exécution des settlements des opérations d'investissement et des paiements du Groupe P&V. Ton objectif ? * Le Groupe P&V - De P&V Groep - Le Groupe place l'humain au centre de ses préoccupations, tant ses collaborateurs que ses clients. Nous souhaitons rester un groupe à valeur humaine tout en gardant une place de choix dans le marché belge des assurances. Le Groupe P&V soutient une politique de diversité et d'inclusion lors du recrutement de ses collaborateurs. Nous recherchons avant tout des talents, sans tenir compte de leur genre, âge, origine, appartenance culturelle ou croyance. Nous voyons notre entreprise comme une représentation de la société diverse dans laquelle nous vivons. * Assurer les settlements et paiements de titres, transferts validés, et opérations de trésorerie, y compris ...
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als directeur van gemeentelijke basisschool Sint-Stevens-Woluwe ben je verantwoordelijk voor het dagelijks bestuur van de onderwijsinstelling. Je zorgt ervoor dat de onderwijskwaliteit continu verbeterd wordt en streeft naar een positieve en veilige leeromgeving voor alle leerlingen en medewerkers. Je betrekt ouders, leerkrachten en begeleiders waar mogelijk en staat in voor een cultuur van samenwerking, innovatie en inclusiviteit binnen de school. * Je bent het aanspreekpunt van de school. * Je coördineert de dagelijkse werking, lopende initiatieven en projecten. Je ontwikkelt en implementeert het schoolbeleid en de strategische visie. * Je bent verantwoordelijk voor het financieel en administratief beheer van
                          Solliciteer als één van de eersten - Als directeur van gemeentelijke basisschool Sint-Stevens-Woluwe ben je verantwoordelijk voor het dagelijks bestuur van de onderwijsinstelling. Je zorgt ervoor dat de onderwijskwaliteit continu verbeterd wordt en streeft naar een positieve en veilige leeromgeving voor alle leerlingen en medewerkers. Je betrekt ouders, leerkrachten en begeleiders waar mogelijk en staat in voor een cultuur van samenwerking, innovatie en inclusiviteit binnen de school. * Je bent het aanspreekpunt van de school. * Je coördineert de dagelijkse werking, lopende initiatieven en projecten. Je ontwikkelt en implementeert het schoolbeleid en de strategische visie. * Je bent verantwoordelijk voor het financieel en administratief beheer van
                          plus
                          NOUVEAU
                          Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Binnen de Tijdelijke Maatschap van het Oosterweel VTTI-project vormt de Cel Administratie & Finance de ruggengraat van alle ondersteunende processen op de werf. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je volgt de HR-
                          Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Binnen de Tijdelijke Maatschap van het Oosterweel VTTI-project vormt de Cel Administratie & Finance de ruggengraat van alle ondersteunende processen op de werf. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je volgt de HR-
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als manager en coach, stuur je je aan en creëer je een hecht team. Solliciteer als één van de eersten - Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Als Afdelingsmanager bij Carrefour Belgium beheer je een of meerdere afdelingen in de winkel. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de . * Je stelt de klant centraal bij elk initiatief dat genomen wordt: de aantrekkelijke uitstraling van je productgamma springt in het oog bij bestaande en nieuwe klanten. Je neemt doordachte beslissingen op basis van de resultaten van je afdeling. * Om je afdeling efficiënt te beheren, voer
                          Als manager en coach, stuur je je aan en creëer je een hecht team. Solliciteer als één van de eersten - Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Als Afdelingsmanager bij Carrefour Belgium beheer je een of meerdere afdelingen in de winkel. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de . * Je stelt de klant centraal bij elk initiatief dat genomen wordt: de aantrekkelijke uitstraling van je productgamma springt in het oog bij bestaande en nieuwe klanten. Je neemt doordachte beslissingen op basis van de resultaten van je afdeling. * Om je afdeling efficiënt te beheren, voer
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Area Business Manager ben jij de verbindende factor tussen de verschillende sites in Limburg en het supportteam. Je ondersteunt de klinieken bij het realiseren van hun doelstellingen en draagt actief bij aan de groei en professionalisering van de organisatie. * Jaarplannen en budgetten: Je stelt budgettaire jaarplannen op, voert ze uit en onderneemt gerichte acties richting de sites. * Financiële en operationele analyse: Je beheert de P&L door middel van analyses en beleidsvoorbereiding, met focus op personeelsplanning en business development. * Strategisch advies: Je adviseert het managementteam over de strategie binnen jouw regio. * Prijsstrategie: Je analyseert het gebruik, formuleert aanbevelingen rond pricing
                          Als Area Business Manager ben jij de verbindende factor tussen de verschillende sites in Limburg en het supportteam. Je ondersteunt de klinieken bij het realiseren van hun doelstellingen en draagt actief bij aan de groei en professionalisering van de organisatie. * Jaarplannen en budgetten: Je stelt budgettaire jaarplannen op, voert ze uit en onderneemt gerichte acties richting de sites. * Financiële en operationele analyse: Je beheert de P&L door middel van analyses en beleidsvoorbereiding, met focus op personeelsplanning en business development. * Strategisch advies: Je adviseert het managementteam over de strategie binnen jouw regio. * Prijsstrategie: Je analyseert het gebruik, formuleert aanbevelingen rond pricing
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Als junior controller ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende binnen- en buitenlandse entiteiten en voor rapportage aan het hoger management.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als junior controller ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende binnen- en buitenlandse entiteiten en voor rapportage aan het hoger management.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Chef Gerant bij Sodexo in Erps-Kwerps ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie en werking van een grote, veelzijdige locatie met een sterke focus op hospitality en events. Je functioneert als chef in de keuken en maakt en dresseert maaltijden voor de site voor meerdere punten. Je zal ongeveer 80% van jouw werktijd doorbrengen in de keuken als chef gerant. Je neemt actief deel aan overleg en vergaderingen en bent een meewerkend verantwoordelijke in de keuken. Het merendeel van jouw werkdag zal je doorbrengen als meewerkend chef gerant in de keuken. Je bent een people manager. * Fysiek werk schrikt je
                          Als Chef Gerant bij Sodexo in Erps-Kwerps ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie en werking van een grote, veelzijdige locatie met een sterke focus op hospitality en events. Je functioneert als chef in de keuken en maakt en dresseert maaltijden voor de site voor meerdere punten. Je zal ongeveer 80% van jouw werktijd doorbrengen in de keuken als chef gerant. Je neemt actief deel aan overleg en vergaderingen en bent een meewerkend verantwoordelijke in de keuken. Het merendeel van jouw werkdag zal je doorbrengen als meewerkend chef gerant in de keuken. Je bent een people manager. * Fysiek werk schrikt je
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Binnen de afdeling grondgebiedszaken zijn wij op zoek naar een diensthoofd technische uitvoeringsdienst die mee het verschil wil maken voor Boom! Als diensthoofd technische uitvoeringsdienst geef je leiding aan de groendienst en het multi team en bepaal je mee de toekomst van onze openbare ruimte en patrimonium. Bij ons krijg je de ruimte om je leidinggevende capaciteiten en expertise in te zetten voor het algemeen belang. Je hebt de leiding over een team dat elkaar versterkt, samen oplossingen zoekt en elke dag vooruit wil. * Waarborgen van continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening binnen de afdeling Grondgebiedszaken. * Communicatie en samenwerking stimuleren binnen de die
                          Solliciteer als één van de eersten - Binnen de afdeling grondgebiedszaken zijn wij op zoek naar een diensthoofd technische uitvoeringsdienst die mee het verschil wil maken voor Boom! Als diensthoofd technische uitvoeringsdienst geef je leiding aan de groendienst en het multi team en bepaal je mee de toekomst van onze openbare ruimte en patrimonium. Bij ons krijg je de ruimte om je leidinggevende capaciteiten en expertise in te zetten voor het algemeen belang. Je hebt de leiding over een team dat elkaar versterkt, samen oplossingen zoekt en elke dag vooruit wil. * Waarborgen van continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening binnen de afdeling Grondgebiedszaken. * Communicatie en samenwerking stimuleren binnen de die
                          plus
                          Sander Finance is op zoek naar een Finance Controller in de Haven van Antwerpen om een marktleider binnen de maritieme sector te versterken. Nieuwe entiteiten dat open gaan, overnames dat op de planning staan en forse groei in activiteiten... 2026 ziet er goed uit voor dit bedrijf! Om hun groei in goede banen te leiden is dit bedrijf op zoek naar een finance controller dat gaat sparren met de business en de cfo. Verantwoordelijk voor de maand- en jaarafsluitingen - Ondersteunen in strategische beslissingen aan de hand van financiële analyses - Optimalisatie van je nettoloon dankzij de netto onkosten - Een werkgever dat meespaart aan jouw pensioen dankzij de groepsverzekering - Een dagelijkse dosis sport met de fietslease - Flexibele werkomgeving met glijdende werkuren om de files te vermijden - Nieuwe kantoren zijn in de maak
                          Sander Finance is op zoek naar een Finance Controller in de Haven van Antwerpen om een marktleider binnen de maritieme sector te versterken. Nieuwe entiteiten dat open gaan, overnames dat op de planning staan en forse groei in activiteiten... 2026 ziet er goed uit voor dit bedrijf! Om hun groei in goede banen te leiden is dit bedrijf op zoek naar een finance controller dat gaat sparren met de business en de cfo. Verantwoordelijk voor de maand- en jaarafsluitingen - Ondersteunen in strategische beslissingen aan de hand van financiële analyses - Optimalisatie van je nettoloon dankzij de netto onkosten - Een werkgever dat meespaart aan jouw pensioen dankzij de groepsverzekering - Een dagelijkse dosis sport met de fietslease - Flexibele werkomgeving met glijdende werkuren om de files te vermijden - Nieuwe kantoren zijn in de maak
                          plus

                          Belux Supply Chain Manager

                          Jefferson Wells
                          SINT-AGATHA-BERCHEM / BERCHEM-SAINTE-AGA
                          Télétravail possible
                          Dan is de functie van Logistics Manager iets voor jou! Voor een toonaangevend farmaceutisch bedrijf zijn we op zoek naar een Logistics Manager die verantwoordelijk is voor de volledige marktlogistiek in België en Luxemburg, en die zorgt voor een efficiënte en conforme distributieketen, uitstekende klantbeleving en budgetbeheer. Solliciteer als één van de eersten * Zorgen voor regelgevingsnaleving en kwaliteitsborging in de supply chain. Je hebt minstens 5 jaar ervaring in Supply Chain & Logistics, bij voorkeur met LSP- en transportmanagement, bij voorkeur in de farmaceutische sector. Je krijgt een grondig onboarding- en opleidingstraject, een competitief loonpakket, en de mogelijkheid om bij te dragen aan strategische en operationele
                          Dan is de functie van Logistics Manager iets voor jou! Voor een toonaangevend farmaceutisch bedrijf zijn we op zoek naar een Logistics Manager die verantwoordelijk is voor de volledige marktlogistiek in België en Luxemburg, en die zorgt voor een efficiënte en conforme distributieketen, uitstekende klantbeleving en budgetbeheer. Solliciteer als één van de eersten * Zorgen voor regelgevingsnaleving en kwaliteitsborging in de supply chain. Je hebt minstens 5 jaar ervaring in Supply Chain & Logistics, bij voorkeur met LSP- en transportmanagement, bij voorkeur in de farmaceutische sector. Je krijgt een grondig onboarding- en opleidingstraject, een competitief loonpakket, en de mogelijkheid om bij te dragen aan strategische en operationele
                          plus
                          Véritable chef d'orchestre, il construit, en synergie avec la direction artistique et le/la Coordinateur.rice opérationnel.le & RH, le projet d'établissement et prépare l'avenir du CIVA au sein de KANAL. Comité de direction Sous l'autorité du Conseil d'Administration, le CIVA est piloté par un comité de direction composé de trois profils. La direction artistique est l'architecte de la programmation et du récit du CIVA. Sous l'autorité du et en étroite collaboration avec la direction artistique, il/elle pilote l'ensemble des politiques ressources humaines, de la gestion administrative, financière et organisationnelle. * Vous disposez d'au moins 5 ans d'expérience dans
                          Véritable chef d'orchestre, il construit, en synergie avec la direction artistique et le/la Coordinateur.rice opérationnel.le & RH, le projet d'établissement et prépare l'avenir du CIVA au sein de KANAL. Comité de direction Sous l'autorité du Conseil d'Administration, le CIVA est piloté par un comité de direction composé de trois profils. La direction artistique est l'architecte de la programmation et du récit du CIVA. Sous l'autorité du et en étroite collaboration avec la direction artistique, il/elle pilote l'ensemble des politiques ressources humaines, de la gestion administrative, financière et organisationnelle. * Vous disposez d'au moins 5 ans d'expérience dans
                          plus
                          Wij zien deze rol als een opstap naar de functie van store manager. Solliciteer als één van de eersten - Als afdelingsmanager ben jij de coach van je eigen team. * Coachen op de werkvloer: je bent actief aanwezig op de vloer, als deel van je team. * Talent ontwikkelen: je laat de talenten in je team groeien. Je coacht en motiveert ze elke dag, zowel op de vloer als in persoonlijke gesprekken. * Ben je flexibel inzetbaar en sta je ervoor open om in verschillende winkels in de regio te werken? * Je kan fulltime (36u/week) en flexibel werken tussen 7u en 20u afhankelijk van de planning. Op die momenten draait de winkel op volle toeren en ben jij onmisbaar voor je team en de klanten.
                          Wij zien deze rol als een opstap naar de functie van store manager. Solliciteer als één van de eersten - Als afdelingsmanager ben jij de coach van je eigen team. * Coachen op de werkvloer: je bent actief aanwezig op de vloer, als deel van je team. * Talent ontwikkelen: je laat de talenten in je team groeien. Je coacht en motiveert ze elke dag, zowel op de vloer als in persoonlijke gesprekken. * Ben je flexibel inzetbaar en sta je ervoor open om in verschillende winkels in de regio te werken? * Je kan fulltime (36u/week) en flexibel werken tussen 7u en 20u afhankelijk van de planning. Op die momenten draait de winkel op volle toeren en ben jij onmisbaar voor je team en de klanten.
                          plus
                          De Senior Digital Platform Manager zal meewerken aan het definiëren van de business requirements voor de Martech marketing architectuur, het uitwerken en documenteren van nieuwe business concepten en het opvolgen van de roadmap. * Je hebt 5 à 8 jaar ervaring in een soortgelijke rol als senior business analist, senior project manager, of product owner, en je kan de brug vormen tussen de business behoeften van Marketing en de technische teams van IT. Solliciteer als één van de eersten - Ter versterking van het digitaal platform team dat instaat voor de continue evolutie van onze kanalen zoeken we een profiel dat ons zijn unieke expertise kan brengen op het vlak van User Experience, MarT
                          De Senior Digital Platform Manager zal meewerken aan het definiëren van de business requirements voor de Martech marketing architectuur, het uitwerken en documenteren van nieuwe business concepten en het opvolgen van de roadmap. * Je hebt 5 à 8 jaar ervaring in een soortgelijke rol als senior business analist, senior project manager, of product owner, en je kan de brug vormen tussen de business behoeften van Marketing en de technische teams van IT. Solliciteer als één van de eersten - Ter versterking van het digitaal platform team dat instaat voor de continue evolutie van onze kanalen zoeken we een profiel dat ons zijn unieke expertise kan brengen op het vlak van User Experience, MarT
                          plus
                          De provincie Antwerpen zoekt een technisch facility manager voor het departement Logistiek – Dienst Facilities & Maintenance, team huisvesting. Solliciteer als één van de eersten - Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire en technische zaken op de site Provinciehuis. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, onderhoud van de gebouwen en installaties. Je zorgt voor een optimale werking van de technische infrastructuur, volgt onderhoudsprojecten op en coördineert zowel de soft als hard 'facilities' op de site. * de interventieploeg (6 personen): verantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging van alle gebruikersonderhoud op de site. * de schoonmaakploeg (6 personen): zorgt er in grote lijnen voor dat het provinciehuis en omgeving netjes blijft. Je rapporteert aan de Facilities & Maintenance. Onze missie vormt de basis waar wij, de 165 .
                          De provincie Antwerpen zoekt een technisch facility manager voor het departement Logistiek – Dienst Facilities & Maintenance, team huisvesting. Solliciteer als één van de eersten - Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire en technische zaken op de site Provinciehuis. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, onderhoud van de gebouwen en installaties. Je zorgt voor een optimale werking van de technische infrastructuur, volgt onderhoudsprojecten op en coördineert zowel de soft als hard 'facilities' op de site. * de interventieploeg (6 personen): verantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging van alle gebruikersonderhoud op de site. * de schoonmaakploeg (6 personen): zorgt er in grote lijnen voor dat het provinciehuis en omgeving netjes blijft. Je rapporteert aan de Facilities & Maintenance. Onze missie vormt de basis waar wij, de 165 .
                          plus
                          Vous êtes un manager, coach et motivateur, doté de la diplomatie nécessaire. En tant que Client Relationship Manager au sein du segment des soins aux seniors, vous êtes l'interlocuteur des clients et vous dirigez les opérationnelles dans la région Flandre/Bruxelles. En tant que « People Manager » expérimenté, vous gérez les aspects RH au sein des équipes, tels que le recrutement, le coaching et le développement. Solliciteer als één van de eersten - En tant que leader du marché belge des services de restauration et des services facilitaires, nous contribuons à un avenir durable, à un impact positif sur l'environnement et à un environnement de travail sûr pour tous nos collaborateurs grâce à nos valeurs fondamentales que sont l'esprit d'équipe, l'esprit
                          Vous êtes un manager, coach et motivateur, doté de la diplomatie nécessaire. En tant que Client Relationship Manager au sein du segment des soins aux seniors, vous êtes l'interlocuteur des clients et vous dirigez les opérationnelles dans la région Flandre/Bruxelles. En tant que « People Manager » expérimenté, vous gérez les aspects RH au sein des équipes, tels que le recrutement, le coaching et le développement. Solliciteer als één van de eersten - En tant que leader du marché belge des services de restauration et des services facilitaires, nous contribuons à un avenir durable, à un impact positif sur l'environnement et à un environnement de travail sûr pour tous nos collaborateurs grâce à nos valeurs fondamentales que sont l'esprit d'équipe, l'esprit
                          plus
                          As General Manager, you will play a key role in developing the Club's business in line with our company mission. * Strong involvement in & development of membership sales through active coaching of Sales Manager & sales team * Manage club operations to ensure effective service delivery and member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Experience in managing and developing managers The position of General Manager is a full-time role based in Brussels
                          As General Manager, you will play a key role in developing the Club's business in line with our company mission. * Strong involvement in & development of membership sales through active coaching of Sales Manager & sales team * Manage club operations to ensure effective service delivery and member satisfaction * Support Heads of Department in becoming strong, effective managers and inspiring role models for their teams * Experience in managing and developing managers The position of General Manager is a full-time role based in Brussels
                          plus
                          De Quality & Environment Manager draagt het NMBS beleid rond kwaliteit, milieu, veiligheid en energie uit, ondersteunt het en houdt het in stand, dit in de productie- en andere afdelingen. Solliciteer als één van de eersten - Je zal werken in de Tractiewerkplaats Antwerpen Noord (Noorderlaan 630, 2030 Antwerpen) en staat open voor verplaatsingen naar andere locaties. * Je waarborgt en onderhoudt het kwaliteitssysteem van onze werkplaatsen volgens de ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 en ISO 50001 richtlijnen. * Je begeleidt en stimuleert de op verschillende niveaus in de organisatie om ervoor te zorgen dat zij hun verantwoordelijkheden inzake Kwaliteit, Milieu, veiligheid en energie opnemen. * Je volgt de verschillende in
                          De Quality & Environment Manager draagt het NMBS beleid rond kwaliteit, milieu, veiligheid en energie uit, ondersteunt het en houdt het in stand, dit in de productie- en andere afdelingen. Solliciteer als één van de eersten - Je zal werken in de Tractiewerkplaats Antwerpen Noord (Noorderlaan 630, 2030 Antwerpen) en staat open voor verplaatsingen naar andere locaties. * Je waarborgt en onderhoudt het kwaliteitssysteem van onze werkplaatsen volgens de ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 en ISO 50001 richtlijnen. * Je begeleidt en stimuleert de op verschillende niveaus in de organisatie om ervoor te zorgen dat zij hun verantwoordelijkheden inzake Kwaliteit, Milieu, veiligheid en energie opnemen. * Je volgt de verschillende in
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan zou jij wel eens de perfecte aanvulling kunnen zijn voor ons team! * Je maakt de ideale match tussen projecten – in accounting, controlling en Finance management - bij multinational klanten en Finance professionals. Je zult de relaties met bestaande klanten onderhouden en verder uitbouwen, en werkt daarnaast actief mee aan het vinden van nieuwe klanten. * Je begrijpt – dankzij jouw achtergrond in Finance - wat de uitdagingen zijn bij klanten en durft hen te challengen en adviseren. * Je volgt de lopende projecten op en neemt hierin een adviserende rol op als sparringpartner naar zowel klant als . * Je bent een echte teamplayer en houdt van een groepsdynamiek waar je ook een groot stuk zelfstandigheid aan de dag
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan zou jij wel eens de perfecte aanvulling kunnen zijn voor ons team! * Je maakt de ideale match tussen projecten – in accounting, controlling en Finance management - bij multinational klanten en Finance professionals. Je zult de relaties met bestaande klanten onderhouden en verder uitbouwen, en werkt daarnaast actief mee aan het vinden van nieuwe klanten. * Je begrijpt – dankzij jouw achtergrond in Finance - wat de uitdagingen zijn bij klanten en durft hen te challengen en adviseren. * Je volgt de lopende projecten op en neemt hierin een adviserende rol op als sparringpartner naar zowel klant als . * Je bent een echte teamplayer en houdt van een groepsdynamiek waar je ook een groot stuk zelfstandigheid aan de dag
                          plus
                          Door hun uitbouw op het Europese continent gaan we op zoek naar een Business Development Manager die de Nederlandse markt verder gaat ontginnen. Als Business Development Manager Nederland ben je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de Nederlandse markt. * Je onderhoudt relaties met bestaande klanten (±30% farming) en legt de nadruk op actieve prospectie (±70% hunting) * Je werkt grotendeels autonoom op de baan/bij klanten en bent gemiddeld één keer per maand op kantoor in België * Je werkt graag autonoom, plant je agenda efficiënt en voelt je comfortabel op de baan * Een sleutelrol binnen een groeiend familiebedrijf met sterke reputatie in de verpakkingssector * Een zelfstandige functie met veel vrijheid en directe impact
                          Door hun uitbouw op het Europese continent gaan we op zoek naar een Business Development Manager die de Nederlandse markt verder gaat ontginnen. Als Business Development Manager Nederland ben je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de Nederlandse markt. * Je onderhoudt relaties met bestaande klanten (±30% farming) en legt de nadruk op actieve prospectie (±70% hunting) * Je werkt grotendeels autonoom op de baan/bij klanten en bent gemiddeld één keer per maand op kantoor in België * Je werkt graag autonoom, plant je agenda efficiënt en voelt je comfortabel op de baan * Een sleutelrol binnen een groeiend familiebedrijf met sterke reputatie in de verpakkingssector * Een zelfstandige functie met veel vrijheid en directe impact
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als diensthoofd ben je verantwoordelijk voor het aansturen, ondersteunen en inspireren van het team binnen de domeinen sociale zaken en zorg. Je stimuleert samenwerking, bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en zorgt voor een efficiënte organisatie van processen. Je bent een brugfiguur tussen het team en het beleid en je draagt actief bij aan de ontwikkeling van een toekomstgericht welzijnsbeleid. * Je beheert budgetten en werkt mee aan de meerjarenplanning * Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en optimaliseert waar nodig * Je hebt kennis van de werking van een lokaal bestuur en relevante wetgeving. * Je draagt de kernwaarden van het bestuur uit: e
                          Solliciteer als één van de eersten - Als diensthoofd ben je verantwoordelijk voor het aansturen, ondersteunen en inspireren van het team binnen de domeinen sociale zaken en zorg. Je stimuleert samenwerking, bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en zorgt voor een efficiënte organisatie van processen. Je bent een brugfiguur tussen het team en het beleid en je draagt actief bij aan de ontwikkeling van een toekomstgericht welzijnsbeleid. * Je beheert budgetten en werkt mee aan de meerjarenplanning * Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en optimaliseert waar nodig * Je hebt kennis van de werking van een lokaal bestuur en relevante wetgeving. * Je draagt de kernwaarden van het bestuur uit: e
                          plus
                          Wij zoeken een Assistent property manager die ons team komt versterken en zowel het property management als de financiële administratie ervan ondersteunt. o ondersteunen van de property manager bij dagelijkse taken, planning en coördinatie van onderhoudswerkzaamheden; Solliciteer als één van de eersten De financiële ondersteuning in je rol omvat het opstellen en versturen van de documenten en facturen. Daarnaast volg je de betalingen op (huurgelden...) en voer je diverse financiële administratieve taken uit. Vanuit ons team appreciëren we de teamspeler in jouw.
                          Wij zoeken een Assistent property manager die ons team komt versterken en zowel het property management als de financiële administratie ervan ondersteunt. o ondersteunen van de property manager bij dagelijkse taken, planning en coördinatie van onderhoudswerkzaamheden; Solliciteer als één van de eersten De financiële ondersteuning in je rol omvat het opstellen en versturen van de documenten en facturen. Daarnaast volg je de betalingen op (huurgelden...) en voer je diverse financiële administratieve taken uit. Vanuit ons team appreciëren we de teamspeler in jouw.
                          plus
                          Wat ga je doen als verantwoordelijke boekhouding en personeel bij BMW? Solliciteer als één van de eersten * Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding van de vestiging, zoals het ingeven van aankoopfacturen, bankafschriften, rapportages,…; * Je volgt de personeelsdossiers van A tot Z op. Zo ben je betrokken tijdens de rekrutering en onboarding, verwerk je ziektes en verlofaanvragen, en sta je (samen met een externe ) in voor de loonadministratie. * Heb je een relevante opleiding gevolgd of ervaring in de automotive sector? * Je verzorgt de jaarafsluit en de maandelijkse rapporteringen naar het hoofdkantoor. * Je woont in de omgeving. * Jobzekerheid, afwisseling en werkple
                          Wat ga je doen als verantwoordelijke boekhouding en personeel bij BMW? Solliciteer als één van de eersten * Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding van de vestiging, zoals het ingeven van aankoopfacturen, bankafschriften, rapportages,…; * Je volgt de personeelsdossiers van A tot Z op. Zo ben je betrokken tijdens de rekrutering en onboarding, verwerk je ziektes en verlofaanvragen, en sta je (samen met een externe ) in voor de loonadministratie. * Heb je een relevante opleiding gevolgd of ervaring in de automotive sector? * Je verzorgt de jaarafsluit en de maandelijkse rapporteringen naar het hoofdkantoor. * Je woont in de omgeving. * Jobzekerheid, afwisseling en werkple
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Chargé E De Direction à Bonheiden?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Chargé E De Direction à Bonheiden est de 50.100 €. Les salaires de Chargé E De Direction à Bonheiden vont de 42.900 € à 60.600 €.