Candidature facile
9
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • Administration
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Chargé/e de mission
                          • Manager de développement commercial
                          • Adjoint/e de vente
                          • Garde-Malade
                          • Administrateur/rice des ventes
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Accompagnateur/trice de travaux
                          • Bachelier

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          45


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          88






                          463 résultats pour Chargé E De Direction à Zwijndrecht dans un rayon de 30 km

                          Controlling Manager

                          Dixon Finance
                          Zwijndrecht
                          Solliciteer als één van de eersten - Je sluit aan bij een stabiele en gevestigde organisatie binnen de bouwsector. De interne cultuur is open, hands-on en sterk teamgericht: collega's ondersteunen elkaar, delen kennis en zoeken samen naar pragmatische oplossingen. Je versterkt de maturiteit van de interne processen, begeleidt een team van en zorgt voor betrouwbare rapportering richting het management en het moederbedrijf. Jouw impact is rechtstreeks voelbaar in de verdere groei en professionalisering van de organisatie. Je draagt bij aan een sterke financiële sturing van de organisatie en haar dochteronderneming. * Je voert interne audits uit en coördineert de voorbereiding voor externe audits zodat compliant en effic
                          Solliciteer als één van de eersten - Je sluit aan bij een stabiele en gevestigde organisatie binnen de bouwsector. De interne cultuur is open, hands-on en sterk teamgericht: collega's ondersteunen elkaar, delen kennis en zoeken samen naar pragmatische oplossingen. Je versterkt de maturiteit van de interne processen, begeleidt een team van en zorgt voor betrouwbare rapportering richting het management en het moederbedrijf. Jouw impact is rechtstreeks voelbaar in de verdere groei en professionalisering van de organisatie. Je draagt bij aan een sterke financiële sturing van de organisatie en haar dochteronderneming. * Je voert interne audits uit en coördineert de voorbereiding voor externe audits zodat compliant en effic
                          plus
                          In jouw rol van Supply Chain Manager sta je in voor de organisatie, coördinatie en aansturing van de afdelingen Procurement en Supply Chain. * Als ervaren people manager ben je succesvol in het aansturen van teams, waarbij de focus ligt op het stimuleren van individuele groei en ontwikkeling. * Een mooie functie met eindverantwoordelijkheid en impact o.m. door korte communicatielijnen, operationele verbeterprojecten en je rol als people manager om je teams verder te doen groeien. Solliciteer als één van de eersten - Nippon Shokubai Europe is marktleider in de productie van superabsorbers en maakt deel uit van een Japanse beursgenoteerde groep. In België speelt ze een belangrijke rol voor de werkgelegenheid én werkzeke
                          In jouw rol van Supply Chain Manager sta je in voor de organisatie, coördinatie en aansturing van de afdelingen Procurement en Supply Chain. * Als ervaren people manager ben je succesvol in het aansturen van teams, waarbij de focus ligt op het stimuleren van individuele groei en ontwikkeling. * Een mooie functie met eindverantwoordelijkheid en impact o.m. door korte communicatielijnen, operationele verbeterprojecten en je rol als people manager om je teams verder te doen groeien. Solliciteer als één van de eersten - Nippon Shokubai Europe is marktleider in de productie van superabsorbers en maakt deel uit van een Japanse beursgenoteerde groep. In België speelt ze een belangrijke rol voor de werkgelegenheid én werkzeke
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor regio Antwerpen zijn wij zoekende naar een tankstation manager die de leiding heeft over meerdere locaties. Als manager van dit tankstation ga je leidinggeven aan een team en samen met hen zorg je voor een gastvrije omgeving voor de gast. Solliciteer als één van de eersten * Is het belangrijk dat jij met jouw team volgens de veiligheidsprocedures en richtlijnen werkt. * Jij altijd een voorbeeldrol aanneemt ook op de lastige momenten; Ook heb je de mogelijkheid om je gezinsleden voordelig mee te verzekeren.
                          Voor regio Antwerpen zijn wij zoekende naar een tankstation manager die de leiding heeft over meerdere locaties. Als manager van dit tankstation ga je leidinggeven aan een team en samen met hen zorg je voor een gastvrije omgeving voor de gast. Solliciteer als één van de eersten * Is het belangrijk dat jij met jouw team volgens de veiligheidsprocedures en richtlijnen werkt. * Jij altijd een voorbeeldrol aanneemt ook op de lastige momenten; Ook heb je de mogelijkheid om je gezinsleden voordelig mee te verzekeren.
                          plus
                          Voor een logistiek - en transportbedrijf in Zwijndrecht zijn we op zoek naar een Senior Sales Manager & Representative. Interesse in deze functie als Senior Sales Manager & Representative? Solliciteer als één van de eersten * Je hebt ongeveer 10 jaar ervaring in een salesfunctie binnen de transportsector. * Een leuke werkomgeving waar je de ruimte krijgt om je werk zelfstandig te organiseren en in te plannen
                          Voor een logistiek - en transportbedrijf in Zwijndrecht zijn we op zoek naar een Senior Sales Manager & Representative. Interesse in deze functie als Senior Sales Manager & Representative? Solliciteer als één van de eersten * Je hebt ongeveer 10 jaar ervaring in een salesfunctie binnen de transportsector. * Een leuke werkomgeving waar je de ruimte krijgt om je werk zelfstandig te organiseren en in te plannen
                          plus
                          Solliciteer vandaag nog en zet de volgende stap in je carrière als Accounting Manager. Als Accounting Manager leid je een ervaren team, optimaliseer je processen en zorg je voor nauwkeurige financiële rapportering. * Je bent een geboren people manager die vertrouwen en samenwerking stimuleert - Solliciteer als één van de eersten
                          Solliciteer vandaag nog en zet de volgende stap in je carrière als Accounting Manager. Als Accounting Manager leid je een ervaren team, optimaliseer je processen en zorg je voor nauwkeurige financiële rapportering. * Je bent een geboren people manager die vertrouwen en samenwerking stimuleert - Solliciteer als één van de eersten
                          plus
                          Als verantwoordelijke van het contentteam maak je deel uit van de communicatiedienst. We zoeken voor het departement Algemeen Beleid – Communicatiedienst een verantwoordelijke contentteam. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het contentteam en voor de kwaliteit, planning en samenhang van alle content die via onze interne en externe kanalen wordt verspreid. Je werkt nauw samen met collega-teams (pers, grafici, accountmanagers) en met de vele inhoudelijke diensten binnen de organisatie. Je tilt de kwaliteit van de provinciale content naar een hoger niveau door duidelijke keuzes, doordachte workflows en een coachende aanpak. * Je ontwikkelt en bewaakt een overkoepelende contentstrategie voor de provincie Antwerpen, afgestemd op onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen. * Je bewaakt de toepassing van schrijf- en stijlgidsen, metadata, tone-of-voice, .
                          Als verantwoordelijke van het contentteam maak je deel uit van de communicatiedienst. We zoeken voor het departement Algemeen Beleid – Communicatiedienst een verantwoordelijke contentteam. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het contentteam en voor de kwaliteit, planning en samenhang van alle content die via onze interne en externe kanalen wordt verspreid. Je werkt nauw samen met collega-teams (pers, grafici, accountmanagers) en met de vele inhoudelijke diensten binnen de organisatie. Je tilt de kwaliteit van de provinciale content naar een hoger niveau door duidelijke keuzes, doordachte workflows en een coachende aanpak. * Je ontwikkelt en bewaakt een overkoepelende contentstrategie voor de provincie Antwerpen, afgestemd op onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen. * Je bewaakt de toepassing van schrijf- en stijlgidsen, metadata, tone-of-voice, .
                          plus
                          Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Binnen de Tijdelijke Maatschap van het Oosterweel VTTI-project vormt de Cel Administratie & Finance de ruggengraat van alle ondersteunende processen op de werf. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je volgt de HR-
                          Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Binnen de Tijdelijke Maatschap van het Oosterweel VTTI-project vormt de Cel Administratie & Finance de ruggengraat van alle ondersteunende processen op de werf. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je volgt de HR-
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Area Business Manager ben jij de verbindende factor tussen de verschillende sites in Limburg en het supportteam. Je ondersteunt de klinieken bij het realiseren van hun doelstellingen en draagt actief bij aan de groei en professionalisering van de organisatie. * Jaarplannen en budgetten: Je stelt budgettaire jaarplannen op, voert ze uit en onderneemt gerichte acties richting de sites. * Financiële en operationele analyse: Je beheert de P&L door middel van analyses en beleidsvoorbereiding, met focus op personeelsplanning en business development. * Strategisch advies: Je adviseert het managementteam over de strategie binnen jouw regio. * Prijsstrategie: Je analyseert het gebruik, formuleert aanbevelingen rond pricing
                          Als Area Business Manager ben jij de verbindende factor tussen de verschillende sites in Limburg en het supportteam. Je ondersteunt de klinieken bij het realiseren van hun doelstellingen en draagt actief bij aan de groei en professionalisering van de organisatie. * Jaarplannen en budgetten: Je stelt budgettaire jaarplannen op, voert ze uit en onderneemt gerichte acties richting de sites. * Financiële en operationele analyse: Je beheert de P&L door middel van analyses en beleidsvoorbereiding, met focus op personeelsplanning en business development. * Strategisch advies: Je adviseert het managementteam over de strategie binnen jouw regio. * Prijsstrategie: Je analyseert het gebruik, formuleert aanbevelingen rond pricing
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Als junior controller ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende binnen- en buitenlandse entiteiten en voor rapportage aan het hoger management.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als junior controller ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende binnen- en buitenlandse entiteiten en voor rapportage aan het hoger management.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Binnen de afdeling grondgebiedszaken zijn wij op zoek naar een diensthoofd technische uitvoeringsdienst die mee het verschil wil maken voor Boom! Als diensthoofd technische uitvoeringsdienst geef je leiding aan de groendienst en het multi team en bepaal je mee de toekomst van onze openbare ruimte en patrimonium. Bij ons krijg je de ruimte om je leidinggevende capaciteiten en expertise in te zetten voor het algemeen belang. Je hebt de leiding over een team dat elkaar versterkt, samen oplossingen zoekt en elke dag vooruit wil. * Waarborgen van continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening binnen de afdeling Grondgebiedszaken. * Communicatie en samenwerking stimuleren binnen de die
                          Solliciteer als één van de eersten - Binnen de afdeling grondgebiedszaken zijn wij op zoek naar een diensthoofd technische uitvoeringsdienst die mee het verschil wil maken voor Boom! Als diensthoofd technische uitvoeringsdienst geef je leiding aan de groendienst en het multi team en bepaal je mee de toekomst van onze openbare ruimte en patrimonium. Bij ons krijg je de ruimte om je leidinggevende capaciteiten en expertise in te zetten voor het algemeen belang. Je hebt de leiding over een team dat elkaar versterkt, samen oplossingen zoekt en elke dag vooruit wil. * Waarborgen van continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening binnen de afdeling Grondgebiedszaken. * Communicatie en samenwerking stimuleren binnen de die
                          plus
                          NOUVEAU
                          Sander Finance is op zoek naar een Finance Controller in de Haven van Antwerpen om een marktleider binnen de maritieme sector te versterken. Nieuwe entiteiten dat open gaan, overnames dat op de planning staan en forse groei in activiteiten... 2026 ziet er goed uit voor dit bedrijf! Om hun groei in goede banen te leiden is dit bedrijf op zoek naar een finance controller dat gaat sparren met de business en de cfo. Verantwoordelijk voor de maand- en jaarafsluitingen - Ondersteunen in strategische beslissingen aan de hand van financiële analyses - Optimalisatie van je nettoloon dankzij de netto onkosten - Een werkgever dat meespaart aan jouw pensioen dankzij de groepsverzekering - Een dagelijkse dosis sport met de fietslease - Flexibele werkomgeving met glijdende werkuren om de files te vermijden - Nieuwe kantoren zijn in de maak
                          Sander Finance is op zoek naar een Finance Controller in de Haven van Antwerpen om een marktleider binnen de maritieme sector te versterken. Nieuwe entiteiten dat open gaan, overnames dat op de planning staan en forse groei in activiteiten... 2026 ziet er goed uit voor dit bedrijf! Om hun groei in goede banen te leiden is dit bedrijf op zoek naar een finance controller dat gaat sparren met de business en de cfo. Verantwoordelijk voor de maand- en jaarafsluitingen - Ondersteunen in strategische beslissingen aan de hand van financiële analyses - Optimalisatie van je nettoloon dankzij de netto onkosten - Een werkgever dat meespaart aan jouw pensioen dankzij de groepsverzekering - Een dagelijkse dosis sport met de fietslease - Flexibele werkomgeving met glijdende werkuren om de files te vermijden - Nieuwe kantoren zijn in de maak
                          plus
                          Wij zien deze rol als een opstap naar de functie van store manager. Solliciteer als één van de eersten - Als afdelingsmanager ben jij de coach van je eigen team. * Coachen op de werkvloer: je bent actief aanwezig op de vloer, als deel van je team. * Talent ontwikkelen: je laat de talenten in je team groeien. Je coacht en motiveert ze elke dag, zowel op de vloer als in persoonlijke gesprekken. * Ben je flexibel inzetbaar en sta je ervoor open om in verschillende winkels in de regio te werken? * Je kan fulltime (36u/week) en flexibel werken tussen 7u en 20u afhankelijk van de planning. Op die momenten draait de winkel op volle toeren en ben jij onmisbaar voor je team en de klanten.
                          Wij zien deze rol als een opstap naar de functie van store manager. Solliciteer als één van de eersten - Als afdelingsmanager ben jij de coach van je eigen team. * Coachen op de werkvloer: je bent actief aanwezig op de vloer, als deel van je team. * Talent ontwikkelen: je laat de talenten in je team groeien. Je coacht en motiveert ze elke dag, zowel op de vloer als in persoonlijke gesprekken. * Ben je flexibel inzetbaar en sta je ervoor open om in verschillende winkels in de regio te werken? * Je kan fulltime (36u/week) en flexibel werken tussen 7u en 20u afhankelijk van de planning. Op die momenten draait de winkel op volle toeren en ben jij onmisbaar voor je team en de klanten.
                          plus
                          Als supply chain manager zorg jij voor een duidelijke roadmap voor alle supply chainprojecten binnen Fine Food. Als supply chain manager kan je die change mee uittekenen. Of je nu een production manager, magazijnier, werkvereenvoudiger of quality manager bent, bij ons vind je vast een job die bij je past. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Colruyt Group Fine Food, de productieafdeling van Colruyt Group, is opgedeeld in drie divisies: 'Alternative Proteins & Meat', 'Cheese, Coffee, Wine & Spreads' en 'Bre
                          Als supply chain manager zorg jij voor een duidelijke roadmap voor alle supply chainprojecten binnen Fine Food. Als supply chain manager kan je die change mee uittekenen. Of je nu een production manager, magazijnier, werkvereenvoudiger of quality manager bent, bij ons vind je vast een job die bij je past. Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Colruyt Group Fine Food, de productieafdeling van Colruyt Group, is opgedeeld in drie divisies: 'Alternative Proteins & Meat', 'Cheese, Coffee, Wine & Spreads' en 'Bre
                          plus
                          De provincie Antwerpen zoekt een technisch facility manager voor het departement Logistiek – Dienst Facilities & Maintenance, team huisvesting. Solliciteer als één van de eersten - Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire en technische zaken op de site Provinciehuis. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, onderhoud van de gebouwen en installaties. Je zorgt voor een optimale werking van de technische infrastructuur, volgt onderhoudsprojecten op en coördineert zowel de soft als hard 'facilities' op de site. * de interventieploeg (6 personen): verantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging van alle gebruikersonderhoud op de site. * de schoonmaakploeg (6 personen): zorgt er in grote lijnen voor dat het provinciehuis en omgeving netjes blijft. Je rapporteert aan de Facilities & Maintenance. Onze missie vormt de basis waar wij, de 165 .
                          De provincie Antwerpen zoekt een technisch facility manager voor het departement Logistiek – Dienst Facilities & Maintenance, team huisvesting. Solliciteer als één van de eersten - Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire en technische zaken op de site Provinciehuis. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, onderhoud van de gebouwen en installaties. Je zorgt voor een optimale werking van de technische infrastructuur, volgt onderhoudsprojecten op en coördineert zowel de soft als hard 'facilities' op de site. * de interventieploeg (6 personen): verantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging van alle gebruikersonderhoud op de site. * de schoonmaakploeg (6 personen): zorgt er in grote lijnen voor dat het provinciehuis en omgeving netjes blijft. Je rapporteert aan de Facilities & Maintenance. Onze missie vormt de basis waar wij, de 165 .
                          plus
                          Voor onze groeiende verhuurafdeling gespecialiseerd in waterzuivering en pompen zijn wij op zoek naar een gedreven Operationeel Verantwoordelijke. Wat zal je doen als operationeel verantwoordelijke bij onze verhuurfirma voor waterzuivering en pompen? In deze sleutelrol stuur je de operationele activiteiten aan, coördineer je de planning, beheer je de vloot en steek je zelf ook graag de handen uit de mouwen. * Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de operationele activiteiten: planning, logistiek en uitvoering. * Je beheert de volledige verhuurvloot (pompen, waterzuiveringsunits, leidingsystemen …) en bewaakt de inzet, beschikbaarheid en staat van het materieel. *
                          Voor onze groeiende verhuurafdeling gespecialiseerd in waterzuivering en pompen zijn wij op zoek naar een gedreven Operationeel Verantwoordelijke. Wat zal je doen als operationeel verantwoordelijke bij onze verhuurfirma voor waterzuivering en pompen? In deze sleutelrol stuur je de operationele activiteiten aan, coördineer je de planning, beheer je de vloot en steek je zelf ook graag de handen uit de mouwen. * Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de operationele activiteiten: planning, logistiek en uitvoering. * Je beheert de volledige verhuurvloot (pompen, waterzuiveringsunits, leidingsystemen …) en bewaakt de inzet, beschikbaarheid en staat van het materieel. *
                          plus
                          De Quality & Environment Manager draagt het NMBS beleid rond kwaliteit, milieu, veiligheid en energie uit, ondersteunt het en houdt het in stand, dit in de productie- en andere afdelingen. Solliciteer als één van de eersten - Je zal werken in de Tractiewerkplaats Antwerpen Noord (Noorderlaan 630, 2030 Antwerpen) en staat open voor verplaatsingen naar andere locaties. * Je waarborgt en onderhoudt het kwaliteitssysteem van onze werkplaatsen volgens de ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 en ISO 50001 richtlijnen. * Je begeleidt en stimuleert de op verschillende niveaus in de organisatie om ervoor te zorgen dat zij hun verantwoordelijkheden inzake Kwaliteit, Milieu, veiligheid en energie opnemen. * Je volgt de verschillende in
                          De Quality & Environment Manager draagt het NMBS beleid rond kwaliteit, milieu, veiligheid en energie uit, ondersteunt het en houdt het in stand, dit in de productie- en andere afdelingen. Solliciteer als één van de eersten - Je zal werken in de Tractiewerkplaats Antwerpen Noord (Noorderlaan 630, 2030 Antwerpen) en staat open voor verplaatsingen naar andere locaties. * Je waarborgt en onderhoudt het kwaliteitssysteem van onze werkplaatsen volgens de ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 en ISO 50001 richtlijnen. * Je begeleidt en stimuleert de op verschillende niveaus in de organisatie om ervoor te zorgen dat zij hun verantwoordelijkheden inzake Kwaliteit, Milieu, veiligheid en energie opnemen. * Je volgt de verschillende in
                          plus
                          Door hun uitbouw op het Europese continent gaan we op zoek naar een Business Development Manager die de Nederlandse markt verder gaat ontginnen. Als Business Development Manager Nederland ben je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de Nederlandse markt. * Je onderhoudt relaties met bestaande klanten (±30% farming) en legt de nadruk op actieve prospectie (±70% hunting) * Je werkt grotendeels autonoom op de baan/bij klanten en bent gemiddeld één keer per maand op kantoor in België * Je werkt graag autonoom, plant je agenda efficiënt en voelt je comfortabel op de baan * Een sleutelrol binnen een groeiend familiebedrijf met sterke reputatie in de verpakkingssector * Een zelfstandige functie met veel vrijheid en directe impact
                          Door hun uitbouw op het Europese continent gaan we op zoek naar een Business Development Manager die de Nederlandse markt verder gaat ontginnen. Als Business Development Manager Nederland ben je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de Nederlandse markt. * Je onderhoudt relaties met bestaande klanten (±30% farming) en legt de nadruk op actieve prospectie (±70% hunting) * Je werkt grotendeels autonoom op de baan/bij klanten en bent gemiddeld één keer per maand op kantoor in België * Je werkt graag autonoom, plant je agenda efficiënt en voelt je comfortabel op de baan * Een sleutelrol binnen een groeiend familiebedrijf met sterke reputatie in de verpakkingssector * Een zelfstandige functie met veel vrijheid en directe impact
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan zou jij wel eens de perfecte aanvulling kunnen zijn voor ons team! * Je maakt de ideale match tussen projecten – in accounting, controlling en Finance management - bij multinational klanten en Finance professionals. Je zult de relaties met bestaande klanten onderhouden en verder uitbouwen, en werkt daarnaast actief mee aan het vinden van nieuwe klanten. * Je begrijpt – dankzij jouw achtergrond in Finance - wat de uitdagingen zijn bij klanten en durft hen te challengen en adviseren. * Je volgt de lopende projecten op en neemt hierin een adviserende rol op als sparringpartner naar zowel klant als . * Je bent een echte teamplayer en houdt van een groepsdynamiek waar je ook een groot stuk zelfstandigheid aan de dag
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan zou jij wel eens de perfecte aanvulling kunnen zijn voor ons team! * Je maakt de ideale match tussen projecten – in accounting, controlling en Finance management - bij multinational klanten en Finance professionals. Je zult de relaties met bestaande klanten onderhouden en verder uitbouwen, en werkt daarnaast actief mee aan het vinden van nieuwe klanten. * Je begrijpt – dankzij jouw achtergrond in Finance - wat de uitdagingen zijn bij klanten en durft hen te challengen en adviseren. * Je volgt de lopende projecten op en neemt hierin een adviserende rol op als sparringpartner naar zowel klant als . * Je bent een echte teamplayer en houdt van een groepsdynamiek waar je ook een groot stuk zelfstandigheid aan de dag
                          plus
                          Wat ga je doen als verantwoordelijke boekhouding en personeel bij BMW? Solliciteer als één van de eersten * Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding van de vestiging, zoals het ingeven van aankoopfacturen, bankafschriften, rapportages,…; * Je volgt de personeelsdossiers van A tot Z op. Zo ben je betrokken tijdens de rekrutering en onboarding, verwerk je ziektes en verlofaanvragen, en sta je (samen met een externe ) in voor de loonadministratie. * Heb je een relevante opleiding gevolgd of ervaring in de automotive sector? * Je verzorgt de jaarafsluit en de maandelijkse rapporteringen naar het hoofdkantoor. * Je woont in de omgeving. * Jobzekerheid, afwisseling en werkple
                          Wat ga je doen als verantwoordelijke boekhouding en personeel bij BMW? Solliciteer als één van de eersten * Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding van de vestiging, zoals het ingeven van aankoopfacturen, bankafschriften, rapportages,…; * Je volgt de personeelsdossiers van A tot Z op. Zo ben je betrokken tijdens de rekrutering en onboarding, verwerk je ziektes en verlofaanvragen, en sta je (samen met een externe ) in voor de loonadministratie. * Heb je een relevante opleiding gevolgd of ervaring in de automotive sector? * Je verzorgt de jaarafsluit en de maandelijkse rapporteringen naar het hoofdkantoor. * Je woont in de omgeving. * Jobzekerheid, afwisseling en werkple
                          plus
                          Als Assistent Category Manager vorm je een essentieel knooppunt tussen leveranciers, category managers en de interne masterdata- & winkelteams. * Je ondersteunt de category managers bij de opstart en opvolging van assortimenten, promoties en commerciële acties. Solliciteer als één van de eersten - Met jouw werk leg je mee de basis voor een krachtig en herkenbaar assortiment dat de klanten elke dag opnieuw bedient. * Je bewaakt actief de datakwaliteit en grijpt in zodra je afwijkingen opmerkt. * Een rol met echte verantwoordelijkheid en zichtbare impact op de business. * De kans om door te groeien binnen category management.
                          Als Assistent Category Manager vorm je een essentieel knooppunt tussen leveranciers, category managers en de interne masterdata- & winkelteams. * Je ondersteunt de category managers bij de opstart en opvolging van assortimenten, promoties en commerciële acties. Solliciteer als één van de eersten - Met jouw werk leg je mee de basis voor een krachtig en herkenbaar assortiment dat de klanten elke dag opnieuw bedient. * Je bewaakt actief de datakwaliteit en grijpt in zodra je afwijkingen opmerkt. * Een rol met echte verantwoordelijkheid en zichtbare impact op de business. * De kans om door te groeien binnen category management.
                          plus
                          Als Contract Manager bij ons ben jij spil tussen klanten, team en organisatie. Jij bent de ideale Contract Manager als je… Door onze aanhoudende groei zijn we op zoek naar een Contract Manager om ons team te versterken (m/v/x). Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Dankzij onze jarenlange ervaring bij onze klanten, hebben we ook een team van interieurarchitecten om kantoren in te richten volgens de New Way of Working. Als eindverantwo
                          Als Contract Manager bij ons ben jij spil tussen klanten, team en organisatie. Jij bent de ideale Contract Manager als je… Door onze aanhoudende groei zijn we op zoek naar een Contract Manager om ons team te versterken (m/v/x). Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Dankzij onze jarenlange ervaring bij onze klanten, hebben we ook een team van interieurarchitecten om kantoren in te richten volgens de New Way of Working. Als eindverantwo
                          plus
                          Every day, we manage the flow of goods, funds, and information in more than 200 countries and territories worldwide. To strength the EMEA Indirect Tax Department and accommodate the further roll-out of the strategic plan, we are looking for a EMEA VAT Advisory Manager based in the European Headquarters in Brussels (Belgium) or Global Business Center in Wroclaw (Poland). The role will report to EMEA VAT Director. As a EMEA VAT Advisory Manager, you will become part of a professional, enthusiastic and driven tax team. You will lead advisory projects, manage client relationships, and ensure compliance with local and international VAT laws. * Identify, assess, and manage VAT risks associated with business operations and transactions, implementing strategies to mitigate th
                          Every day, we manage the flow of goods, funds, and information in more than 200 countries and territories worldwide. To strength the EMEA Indirect Tax Department and accommodate the further roll-out of the strategic plan, we are looking for a EMEA VAT Advisory Manager based in the European Headquarters in Brussels (Belgium) or Global Business Center in Wroclaw (Poland). The role will report to EMEA VAT Director. As a EMEA VAT Advisory Manager, you will become part of a professional, enthusiastic and driven tax team. You will lead advisory projects, manage client relationships, and ensure compliance with local and international VAT laws. * Identify, assess, and manage VAT risks associated with business operations and transactions, implementing strategies to mitigate th
                          plus
                          Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhandelen en uitvoeren van strategieën die zullen resulteren in de groei van de merken binnen het retail kanaal. Vandaag gaan ze op zoek naar een gedreven Key Account Manager met minstens 3 jaar ervaring in FMCG. * Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Key Account Manager binnen FMCG - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een toonaangevende speler in de Food/FMCG-sector gevestigd te Antwerpen (Berchem). De geschikte kandidaat combineert sterke commerciële skills met de nodige dosis analytische vaardigheden en een gestructureerde administratieve aanpak. * Negotiatie: succesvol afronden van de jaarlijkse ne
                          Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhandelen en uitvoeren van strategieën die zullen resulteren in de groei van de merken binnen het retail kanaal. Vandaag gaan ze op zoek naar een gedreven Key Account Manager met minstens 3 jaar ervaring in FMCG. * Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Key Account Manager binnen FMCG - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een toonaangevende speler in de Food/FMCG-sector gevestigd te Antwerpen (Berchem). De geschikte kandidaat combineert sterke commerciële skills met de nodige dosis analytische vaardigheden en een gestructureerde administratieve aanpak. * Negotiatie: succesvol afronden van de jaarlijkse ne
                          plus
                          Wat ga je doen als Marketing Manager bij BMW? Solliciteer als één van de eersten * Je geeft de langetermijnmarketingstrategie en merkpositionering vorm. Hiervoor ontwikkel je een jaarlijks marketing- en communicatieplan dat in lijn ligt met de BMW-merkstrategie. * Waarborgen dat marketingactiviteiten aansluiten op de overkoepelende bedrijfsstrategie. * Rapporteren van resultaten en ROI van marketingactiviteiten aan de directie. Hiernaast kan je minstens 3 jaar ervaring in soortgelijke/leidinggevende marketing rol, bij voorkeur in de automotive sector of premium retail, voorleggen. * Iemand die bij de woorden “creatief”, “resultaatgericht” en “hands-on” spontaan aan zichzelf denkt. * Een uitdagende, dynamische en gevarieerde functie mé
                          Wat ga je doen als Marketing Manager bij BMW? Solliciteer als één van de eersten * Je geeft de langetermijnmarketingstrategie en merkpositionering vorm. Hiervoor ontwikkel je een jaarlijks marketing- en communicatieplan dat in lijn ligt met de BMW-merkstrategie. * Waarborgen dat marketingactiviteiten aansluiten op de overkoepelende bedrijfsstrategie. * Rapporteren van resultaten en ROI van marketingactiviteiten aan de directie. Hiernaast kan je minstens 3 jaar ervaring in soortgelijke/leidinggevende marketing rol, bij voorkeur in de automotive sector of premium retail, voorleggen. * Iemand die bij de woorden “creatief”, “resultaatgericht” en “hands-on” spontaan aan zichzelf denkt. * Een uitdagende, dynamische en gevarieerde functie mé
                          plus
                          Als Manager van deze teams combineer je een aantal cruciale rollen: je stuurt en inspireert een team van financiële professionals, je draagt de eindverantwoordelijkheid voor de werking en voor de resultaten van de afdeling. Jouw rol als verantwoordelijke voor de afdeling - Jouw rol als people manager * Je bent een echte people manager en jouw opgebouwde leiderschapsvaardigheden stellen je in staat om een team aan te sturen en te inspireren. Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. * Financial Services: Uitvoeren van grondige controles en het opstellen van nauwkeurige afrekeningen voor
                          Als Manager van deze teams combineer je een aantal cruciale rollen: je stuurt en inspireert een team van financiële professionals, je draagt de eindverantwoordelijkheid voor de werking en voor de resultaten van de afdeling. Jouw rol als verantwoordelijke voor de afdeling - Jouw rol als people manager * Je bent een echte people manager en jouw opgebouwde leiderschapsvaardigheden stellen je in staat om een team aan te sturen en te inspireren. Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. * Financial Services: Uitvoeren van grondige controles en het opstellen van nauwkeurige afrekeningen voor
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Chargé E De Direction à Zwijndrecht?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Chargé E De Direction à Zwijndrecht est de 50.100 €. Les salaires de Chargé E De Direction à Zwijndrecht vont de 42.900 € à 60.600 €.