Candidature facile
7
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • MS Office Suite
                          • Français
                          • Administration
                          • Communication
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Chargé/e de mission
                          • Adjoint/e de vente
                          • Bachelier
                          • Account Executive
                          • Calculateur/trice
                          • Adjoint/e informatique
                          • Administrateur/trice comptabilité

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          37


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          55


                          IT
                          37




                          168 résultats pour Back Office à Herentals dans un rayon de 30 km

                          Backoffice Medewerker

                          Stegmann Belgium (BVBA)
                          Turnhout
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Turnhout * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Backoffice Medewerker regio Turnhout. In deze rol ben jij de onmisbare schakel tussen onze klanten, onze accountmanagers en ons bedrijf. Met jouw nauwkeurigheid, communicatievaardigheden en commerciële aanpak zorg jij ervoor dat onze klanten op en top verder geholpen worden. Jouw verantwoordelijkheden * Je ontvangt klantenbestellingen en geeft deze tijdig, correct en volledig in ons ERP-systeem in. * Je handelt de openstaande orders af en stuurt een bevestiging naar onze klanten. * Als belangrijke schakel tussen klant en kantoor, volg je jouw klantendossiers, klantvragen en orders op. * Administratie? No problemo! Je doet aan orderverwerking én helpt je waar nodig.
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Turnhout * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Backoffice Medewerker regio Turnhout. In deze rol ben jij de onmisbare schakel tussen onze klanten, onze accountmanagers en ons bedrijf. Met jouw nauwkeurigheid, communicatievaardigheden en commerciële aanpak zorg jij ervoor dat onze klanten op en top verder geholpen worden. Jouw verantwoordelijkheden * Je ontvangt klantenbestellingen en geeft deze tijdig, correct en volledig in ons ERP-systeem in. * Je handelt de openstaande orders af en stuurt een bevestiging naar onze klanten. * Als belangrijke schakel tussen klant en kantoor, volg je jouw klantendossiers, klantvragen en orders op. * Administratie? No problemo! Je doet aan orderverwerking én helpt je waar nodig.
                          plus
                          HeadCount * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een nieuwe rol met impact, verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief - Binnen een groeiende onderneming van de Cronos Groep, actief in cloud- en SAP-oplossingen, ontstaat een nieuwe functie die een sleutelpositie krijgt in ons commercial operations landschap. De voorbije jaren is een stevige basis aan cloud subscriptions opgebouwd. Die recurring business verdient structuur, inzicht en iemand die de verantwoordelijkheid wil opnemen om deze efficiënt op te volgen én verder te laten groeien. We zoeken een Customer Success & Cloud Operations Specialist die energie haalt uit eigenaarschap, denkt in processen én waarde, en graag een rol vormt die voorheen niet bestond. Een functie waar analytisch werk, klantwaarde en operationele excellentie samenkomen. Jouw verantwoo
                          HeadCount * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een nieuwe rol met impact, verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief - Binnen een groeiende onderneming van de Cronos Groep, actief in cloud- en SAP-oplossingen, ontstaat een nieuwe functie die een sleutelpositie krijgt in ons commercial operations landschap. De voorbije jaren is een stevige basis aan cloud subscriptions opgebouwd. Die recurring business verdient structuur, inzicht en iemand die de verantwoordelijkheid wil opnemen om deze efficiënt op te volgen én verder te laten groeien. We zoeken een Customer Success & Cloud Operations Specialist die energie haalt uit eigenaarschap, denkt in processen én waarde, en graag een rol vormt die voorheen niet bestond. Een functie waar analytisch werk, klantwaarde en operationele excellentie samenkomen. Jouw verantwoo
                          plus
                          Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je kan vlot overweg met Office en ERP-software en beheert je eigen administratie efficiënt.
                          Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je kan vlot overweg met Office en ERP-software en beheert je eigen administratie efficiënt.
                          plus
                          Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je werkt nauwkeurig, volgt dossiers gestructureerd op en kan overweg met Office en ERP-software.
                          Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je werkt nauwkeurig, volgt dossiers gestructureerd op en kan overweg met Office en ERP-software.
                          plus
                          In de back office met name bij sterilisatie, bestellingen opvolgen en voorraad beheer. Met name in the front office met assistentie aan de stoel (Alles klaar zetten, helpen bij behandelingen en ontsmetten) als balie assistent, telefoons beantwoorden, afspraken inplannen en dossiers opvolgen.
                          In de back office met name bij sterilisatie, bestellingen opvolgen en voorraad beheer. Met name in the front office met assistentie aan de stoel (Alles klaar zetten, helpen bij behandelingen en ontsmetten) als balie assistent, telefoons beantwoorden, afspraken inplannen en dossiers opvolgen.
                          plus
                          In de back office met name bij sterilisatie, bestellingen opvolgen en voorraad beheer. Met name in the front office met assistentie aan de stoel (Alles klaar zetten, helpen bij behandelingen en ontsmetten) als balie assistent, telefoons beantwoorden, afspraken inplannen en dossiers opvolgen.
                          In de back office met name bij sterilisatie, bestellingen opvolgen en voorraad beheer. Met name in the front office met assistentie aan de stoel (Alles klaar zetten, helpen bij behandelingen en ontsmetten) als balie assistent, telefoons beantwoorden, afspraken inplannen en dossiers opvolgen.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 158 offres d’emploi similaires.

                          You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. The freelancers in our network can typically look back upon a rich and varied experience acquired in professional, international working environments. You have a very good level in English, Dutch and French, and are proficient in MS Office.
                          You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. The freelancers in our network can typically look back upon a rich and varied experience acquired in professional, international working environments. You have a very good level in English, Dutch and French, and are proficient in MS Office.
                          plus
                          Back-up voor Finance Administration; * Je hebt goede Excel-vaardigheden en bent bekend met de andere gebruikelijke MS Office-tools;
                          Back-up voor Finance Administration; * Je hebt goede Excel-vaardigheden en bent bekend met de andere gebruikelijke MS Office-tools;
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. Daarnaast fungeert deze rol als back-up voor facilitaire diensten, waaronder de coördinatie met en catering. * Je bent het eerste aanspreekpunt én back-up voor operationele facilitaire taken, zoals schoonmaak, onderhoud, herstellingen, leveringen, kantoormateriaal, catering en post. * Goede algemene kennis van MS Office 365.
                          Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. Daarnaast fungeert deze rol als back-up voor facilitaire diensten, waaronder de coördinatie met en catering. * Je bent het eerste aanspreekpunt én back-up voor operationele facilitaire taken, zoals schoonmaak, onderhoud, herstellingen, leveringen, kantoormateriaal, catering en post. * Goede algemene kennis van MS Office 365.
                          plus
                          Je adviseert B2B klanten wat betreft cv, airco, ventilatie en hernieuwbare energieJe analyseert grondig de aanvraag van de klant, interpreteert de plannen of afmetingen en geeft hen het juiste advies over het productgammaJe werkt een offerte uit en volgt deze op en overtuigt de klantJe bent back-up voor de vertegenwoordigersJe staat in voor orderverwerking en de administratieve afhandelingBij drukke momenten spring jij als eerste van je stoel om bij te springen * Je bent handig met de PC en hebt een grondige kennis van het volledige MS Office pakket; A-756793 Office Voltijds € 2000 - 3500 / maand Vaste - met projectleiders / verkopers Office Bouw Voltijds de zaakvoerder en projectleider Interim Bouw Voltijds Vaste aan de balie.
                          Je adviseert B2B klanten wat betreft cv, airco, ventilatie en hernieuwbare energieJe analyseert grondig de aanvraag van de klant, interpreteert de plannen of afmetingen en geeft hen het juiste advies over het productgammaJe werkt een offerte uit en volgt deze op en overtuigt de klantJe bent back-up voor de vertegenwoordigersJe staat in voor orderverwerking en de administratieve afhandelingBij drukke momenten spring jij als eerste van je stoel om bij te springen * Je bent handig met de PC en hebt een grondige kennis van het volledige MS Office pakket; A-756793 Office Voltijds € 2000 - 3500 / maand Vaste - met projectleiders / verkopers Office Bouw Voltijds de zaakvoerder en projectleider Interim Bouw Voltijds Vaste aan de balie.
                          plus
                          Op korte termijn wordt je als back-up transportplanner opgeleid voor de planning van ons intern en extern transport voor onze werven. * Tijdens Back-up : De planning van intern en extern transport voor onze werven en deze verdelen naar alle partijen (onze chauffeurs, externe chauffeurs en transportbedrijven,..) * Goede kennis van MS Office 365-suite
                          Op korte termijn wordt je als back-up transportplanner opgeleid voor de planning van ons intern en extern transport voor onze werven. * Tijdens Back-up : De planning van intern en extern transport voor onze werven en deze verdelen naar alle partijen (onze chauffeurs, externe chauffeurs en transportbedrijven,..) * Goede kennis van MS Office 365-suite
                          plus
                          Fungeren als back-up voor andere controlekameroperators en assisteren bij CKO-voorbereidingen * Ervaring met MS Office; kennis van SAP, MES, CRB, enz. is een plus
                          Fungeren als back-up voor andere controlekameroperators en assisteren bij CKO-voorbereidingen * Ervaring met MS Office; kennis van SAP, MES, CRB, enz. is een plus
                          plus
                          Herentals * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elk
                          Herentals * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elk
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je combineert financiële verantwoordelijkheden zoals boekhouding, budgettering en rapportering met HR-gerelateerde taken, waaronder het toezicht op office- en administratieve processen. * Je werkt vlot met Exact Online, Teamleader, PowerBi en Microsoft Office * Ervaring met aansturing en coaching van klein team (hulpboekhoudster, office manager) is plus
                          Je combineert financiële verantwoordelijkheden zoals boekhouding, budgettering en rapportering met HR-gerelateerde taken, waaronder het toezicht op office- en administratieve processen. * Je werkt vlot met Exact Online, Teamleader, PowerBi en Microsoft Office * Ervaring met aansturing en coaching van klein team (hulpboekhoudster, office manager) is plus
                          plus
                          Nexu BVBA * Brasschaat (2930) * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Over Nexu BV - Nexu is een jonge en ambitieuze IT managed service provider die zich richt op de markt voor zelfstandigen en KMO's. De komende jaren groeit Nexu als IT managed service provider verder naar een one-stop-shop voor haar klanten en zal zo nog sterker worden in de betere servicegerichte IT-oplossingen vanuit een "first time right" - visie. Functie omschrijving - Binnen Nexu maak je deel uit van het team dat onze klanten ondersteund in rol van onsite system engineer bij hun IT van A tot Z. Je bent een belangrijke speler om onze oplossingen correct bij klanten geinstalleerd te krijgen en er te zijn wanneer er iets niet werkt. Je bent verantwoordelijk voor de typische Nexu-service waarbij de klant alle vertrouwen heeft in de beste oplossing voor zijn IT-vragen en problemen.
                          Nexu BVBA * Brasschaat (2930) * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Over Nexu BV - Nexu is een jonge en ambitieuze IT managed service provider die zich richt op de markt voor zelfstandigen en KMO's. De komende jaren groeit Nexu als IT managed service provider verder naar een one-stop-shop voor haar klanten en zal zo nog sterker worden in de betere servicegerichte IT-oplossingen vanuit een "first time right" - visie. Functie omschrijving - Binnen Nexu maak je deel uit van het team dat onze klanten ondersteund in rol van onsite system engineer bij hun IT van A tot Z. Je bent een belangrijke speler om onze oplossingen correct bij klanten geinstalleerd te krijgen en er te zijn wanneer er iets niet werkt. Je bent verantwoordelijk voor de typische Nexu-service waarbij de klant alle vertrouwen heeft in de beste oplossing voor zijn IT-vragen en problemen.
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus