Candidature facile
9
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Planification
                          • Vente
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Garde-Malade
                          • Chargé/e de mission
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Bachelier
                          • Chargé/e de projet
                          • Account Executive

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          54


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          83

                          IT
                          59





                          327 résultats pour Communication à Herentals dans un rayon de 30 km

                          Marketing & Communication Officer

                          Intelect HQ
                          Kontich
                          Intelect HQ * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Word onze allround marketeer bij Intelect! Voor ons hoofdkantoor in Kontich zoeken we een enthousiaste marketeer die graag meebouwt, meedenkt en ideeën aandraagt. Iemand die energie krijgt van digital marketing en social media, die het leuk vindt om een brand te versterken én zichtbaar impact wil hebben in een groeiende organisatie. Samen met je collega_s van interne rekrutering & training help je onze employer brand volledig op punt te zetten. - Gedreven en positief is, en graag initiatief neemt; - Bereid is verantwoordelijkheid te nemen over het volledige marketing- en communicatieluik; - Zich thuis voelt in een energieke, jonge en open KMO waar mensen centraal staan. Herken jij jezelf hierin?
                          Intelect HQ * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Word onze allround marketeer bij Intelect! Voor ons hoofdkantoor in Kontich zoeken we een enthousiaste marketeer die graag meebouwt, meedenkt en ideeën aandraagt. Iemand die energie krijgt van digital marketing en social media, die het leuk vindt om een brand te versterken én zichtbaar impact wil hebben in een groeiende organisatie. Samen met je collega_s van interne rekrutering & training help je onze employer brand volledig op punt te zetten. - Gedreven en positief is, en graag initiatief neemt; - Bereid is verantwoordelijkheid te nemen over het volledige marketing- en communicatieluik; - Zich thuis voelt in een energieke, jonge en open KMO waar mensen centraal staan. Herken jij jezelf hierin?
                          plus
                          NOUVEAU
                          HeadCount * Herentals * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Om ons team te versterken, zoeken we een 'Technisch Calculator Industriële Bouw'. Bij Group Suerickx bouwen we aan méér dan gebouwen - we bouwen aan de industriële toekomst van onze klanten. Als gespecialiseerde bouwpartner zijn we actief in heel België, met een duidelijke focus op industriële renovaties en totaalprojecten. Onze expertise reikt van betonherstellingen, dak- en gevelwerken, energieoplossingen tot volledige industriële bouwprojecten. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol werk je nauw samen met je sales en de op de werf. * Je berekent de kosten: dankzij jou klopt het financiële plaatje van elk project; * Projectinformatie vertaal jij naar correcte offertes; * Benodigde materialen, manuren, doorlooptijd,... Wij vertrouwen op jou voor een juiste insch
                          HeadCount * Herentals * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Om ons team te versterken, zoeken we een 'Technisch Calculator Industriële Bouw'. Bij Group Suerickx bouwen we aan méér dan gebouwen - we bouwen aan de industriële toekomst van onze klanten. Als gespecialiseerde bouwpartner zijn we actief in heel België, met een duidelijke focus op industriële renovaties en totaalprojecten. Onze expertise reikt van betonherstellingen, dak- en gevelwerken, energieoplossingen tot volledige industriële bouwprojecten. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol werk je nauw samen met je sales en de op de werf. * Je berekent de kosten: dankzij jou klopt het financiële plaatje van elk project; * Projectinformatie vertaal jij naar correcte offertes; * Benodigde materialen, manuren, doorlooptijd,... Wij vertrouwen op jou voor een juiste insch
                          plus
                          Good communication skills, efficient communication with internal & external . * Good oral and written communication skills in English and Dutch
                          Good communication skills, efficient communication with internal & external . * Good oral and written communication skills in English and Dutch
                          plus
                          Provincie Antwerpen * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De provincie Antwerpen zoekt een technisch facility manager voor het departement Logistiek – Dienst Facilities & Maintenance, team huisvesting. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire en technische zaken op de site Provinciehuis. Je zorgt ervoor dat een tiental gebouwen, installaties en voorzieningen in topconditie blijven en dat onze dienstverlening efficiënt, klantgericht en toekomstgericht verloopt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, onderhoud van de gebouwen en installaties. Je zorgt voor een optimale werking van de technische infrastructuur, volgt onderhoudsprojecten op en coördineert zowel de soft als hard 'facilities' op de site. Het provinciehuis-gebouw heeft een BREEAM-certificaat 'Excellent'.
                          Provincie Antwerpen * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De provincie Antwerpen zoekt een technisch facility manager voor het departement Logistiek – Dienst Facilities & Maintenance, team huisvesting. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire en technische zaken op de site Provinciehuis. Je zorgt ervoor dat een tiental gebouwen, installaties en voorzieningen in topconditie blijven en dat onze dienstverlening efficiënt, klantgericht en toekomstgericht verloopt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, onderhoud van de gebouwen en installaties. Je zorgt voor een optimale werking van de technische infrastructuur, volgt onderhoudsprojecten op en coördineert zowel de soft als hard 'facilities' op de site. Het provinciehuis-gebouw heeft een BREEAM-certificaat 'Excellent'.
                          plus
                          NOUVEAU
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Franchise * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * In overleg met de relatie-of ga je soms mee op klantenbezoek.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Franchise * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * In overleg met de relatie-of ga je soms mee op klantenbezoek.
                          plus
                          NOUVEAU
                          BMW JOY'N US * Patrick Smets Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een boeiende functie in de automotive sector? Dan is deze job iets voor jou! Voor onze carrosserie in Heist-op-den-Berg zoeken wij een Service Advisor Carrosserie om het team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Professioneel en vriendelijk onthalen van klanten. * Aanmaken en nauwkeurig opvolgen van klantendossiers. * Verzamelen en verwerken van klantgegevens, schadedocumenten, foto's en verzekeringsinformatie. * Actief opvolgen van goedkeuringen van verzekeringsmaatschappijen en bijhouden van alle communicatie. * Contact onderhouden met klanten, verzekeraars en andere partners over lopende schadedossiers. * Navragen en opvolgen van goedkeuringen en afspraken.
                          BMW JOY'N US * Patrick Smets Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een boeiende functie in de automotive sector? Dan is deze job iets voor jou! Voor onze carrosserie in Heist-op-den-Berg zoeken wij een Service Advisor Carrosserie om het team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Professioneel en vriendelijk onthalen van klanten. * Aanmaken en nauwkeurig opvolgen van klantendossiers. * Verzamelen en verwerken van klantgegevens, schadedocumenten, foto's en verzekeringsinformatie. * Actief opvolgen van goedkeuringen van verzekeringsmaatschappijen en bijhouden van alle communicatie. * Contact onderhouden met klanten, verzekeraars en andere partners over lopende schadedossiers. * Navragen en opvolgen van goedkeuringen en afspraken.
                          plus
                          NOUVEAU
                          BMW JOY'N US * Kasterlee * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als BMW/MINI verdelers willen wij ons onderscheiden door excellente service aan te bieden. Een vlot en kwalitatief telefonisch onthaal is hiervoor cruciaal. Ben jij de stem van ons bedrijf die via een doorgedreven opleiding mee zal streven om meer dan 70% van de telefonische vragen effectief te kunnen beantwoorden? * In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten teneinde een efficiënte en klantgerichte service te bieden met het oog op een maximale klantentevredenheid. * Je adviseert en assisteert hen bij het maken van een afspraak, het opvolgen van de status van een herstelling, …. * Je verwerkt en beheert de klantendossiers om deze up-to-date te houden.
                          BMW JOY'N US * Kasterlee * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als BMW/MINI verdelers willen wij ons onderscheiden door excellente service aan te bieden. Een vlot en kwalitatief telefonisch onthaal is hiervoor cruciaal. Ben jij de stem van ons bedrijf die via een doorgedreven opleiding mee zal streven om meer dan 70% van de telefonische vragen effectief te kunnen beantwoorden? * In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten teneinde een efficiënte en klantgerichte service te bieden met het oog op een maximale klantentevredenheid. * Je adviseert en assisteert hen bij het maken van een afspraak, het opvolgen van de status van een herstelling, …. * Je verwerkt en beheert de klantendossiers om deze up-to-date te houden.
                          plus
                          NOUVEAU
                          ARCADIUS * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Êtes‑vous un e organisateur trice né e, doté e d'un sens aigu du détail et d'un véritable feeling humain? Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. Votre role - En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. Vous soutenez les et les sur les plans administratif, organisationnel et communicationnel. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Gestion d'agendas, coordination de réunions et déplacements
                          ARCADIUS * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Êtes‑vous un e organisateur trice né e, doté e d'un sens aigu du détail et d'un véritable feeling humain? Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. Votre role - En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. Vous soutenez les et les sur les plans administratif, organisationnel et communicationnel. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Gestion d'agendas, coordination de réunions et déplacements
                          plus
                          Sander Antwerpen * Mol * Freelance * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - klantbesprekingen, bouw aan groei kantoor, adviesverlening, begeleiden van team, vertrouwenspersoon, managementteam - Voor wie klaar is om het verschil te maken, is dit de kans. Onze partner in Mol is een vooruitstrevend accountantskantoor met een sterke focus op groei. Ze combineren een warme, mensgerichte aanpak met diepgaande expertise en een toekomstgerichte visie. Momenteel zoeken zij een gedreven ITAA Accountant die meer wil dan enkel cijfers verwerken — iemand die mee de lijnen wil uitzetten, het managementteam wil versterken en mee zijn of haar schouders wil zetten onder de verdere uitbouw van het kantoor. In deze rol fungeer je als vertegenwoordiger van het kantoor, bouw je duurzame klantrelaties op en draag je actief bij aan de groei en strategie van het team. Role
                          Sander Antwerpen * Mol * Freelance * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - klantbesprekingen, bouw aan groei kantoor, adviesverlening, begeleiden van team, vertrouwenspersoon, managementteam - Voor wie klaar is om het verschil te maken, is dit de kans. Onze partner in Mol is een vooruitstrevend accountantskantoor met een sterke focus op groei. Ze combineren een warme, mensgerichte aanpak met diepgaande expertise en een toekomstgerichte visie. Momenteel zoeken zij een gedreven ITAA Accountant die meer wil dan enkel cijfers verwerken — iemand die mee de lijnen wil uitzetten, het managementteam wil versterken en mee zijn of haar schouders wil zetten onder de verdere uitbouw van het kantoor. In deze rol fungeer je als vertegenwoordiger van het kantoor, bouw je duurzame klantrelaties op en draag je actief bij aan de groei en strategie van het team. Role
                          plus
                          TRIXXO * Kempen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In de functie van District Manager ben je verantwoordelijk voor de implementatie van de commerciële strategie in de kantoren binnen jouw regio en het aansturen van de dienstenchequeconsulenten. Concreet betekent dit dat je samen met de bekijkt hoe de omzet en het rendement per kantoor kan gemaximaliseerd worden. Je onderneemt hiervoor commerciële acties om de organische groei te stimuleren en detecteert opportuniteiten in de markt om nieuwe samenwerkingsverbanden op te zetten. Daarnaast stuur je het team enthousiast aan met het oog op het creëren van een grote zelfstandigheid in het beheer van hun kantoor. Je waakt hierbij over de werknemerstevredenheid en zorgt voor een succesvolle personeelsbezetting.
                          TRIXXO * Kempen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In de functie van District Manager ben je verantwoordelijk voor de implementatie van de commerciële strategie in de kantoren binnen jouw regio en het aansturen van de dienstenchequeconsulenten. Concreet betekent dit dat je samen met de bekijkt hoe de omzet en het rendement per kantoor kan gemaximaliseerd worden. Je onderneemt hiervoor commerciële acties om de organische groei te stimuleren en detecteert opportuniteiten in de markt om nieuwe samenwerkingsverbanden op te zetten. Daarnaast stuur je het team enthousiast aan met het oog op het creëren van een grote zelfstandigheid in het beheer van hun kantoor. Je waakt hierbij over de werknemerstevredenheid en zorgt voor een succesvolle personeelsbezetting.
                          plus
                          Nexu BVBA * Brasschaat (2930) * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Over Nexu BV - Nexu is een jonge en ambitieuze IT managed service provider die zich richt op de markt voor zelfstandigen en KMO's. De komende jaren groeit Nexu als IT managed service provider verder naar een one-stop-shop voor haar klanten en zal zo nog sterker worden in de betere servicegerichte IT-oplossingen vanuit een "first time right" - visie. Functie omschrijving - Binnen Nexu maak je deel uit van het team dat onze klanten ondersteund in rol van onsite system engineer bij hun IT van A tot Z. Je bent een belangrijke speler om onze oplossingen correct bij klanten geinstalleerd te krijgen en er te zijn wanneer er iets niet werkt. Je bent verantwoordelijk voor de typische Nexu-service waarbij de klant alle vertrouwen heeft in de beste oplossing voor zijn IT-vragen en problemen.
                          Nexu BVBA * Brasschaat (2930) * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Over Nexu BV - Nexu is een jonge en ambitieuze IT managed service provider die zich richt op de markt voor zelfstandigen en KMO's. De komende jaren groeit Nexu als IT managed service provider verder naar een one-stop-shop voor haar klanten en zal zo nog sterker worden in de betere servicegerichte IT-oplossingen vanuit een "first time right" - visie. Functie omschrijving - Binnen Nexu maak je deel uit van het team dat onze klanten ondersteund in rol van onsite system engineer bij hun IT van A tot Z. Je bent een belangrijke speler om onze oplossingen correct bij klanten geinstalleerd te krijgen en er te zijn wanneer er iets niet werkt. Je bent verantwoordelijk voor de typische Nexu-service waarbij de klant alle vertrouwen heeft in de beste oplossing voor zijn IT-vragen en problemen.
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - earlyApplicant - Wat mag je van de job verwachten? Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klantenportefeuille bestaande uit middelgrote ondernemingen. * Je bent de interne gesprekspartner en vertrouwenspersoon van jouw klanten binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot, aansprakelijkheid, arbeidsongevallen, enz.). * Je maakt polissen op maat van je klanten en houdt hun dossiers up-to-date. * Je voert alle bijbehorende taken correct, efficiënt en tijdig uit. * Je helpt klanten telefonisch of schriftelijk met hun vragen of problemen en adviseert hen over hun verzekeringsdossier. * Je onderzoekt en analyseert de polisvoorwaarden, tarieven en dekkingen van diverse verzekeringsmaatschappijen.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - earlyApplicant - Wat mag je van de job verwachten? Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klantenportefeuille bestaande uit middelgrote ondernemingen. * Je bent de interne gesprekspartner en vertrouwenspersoon van jouw klanten binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot, aansprakelijkheid, arbeidsongevallen, enz.). * Je maakt polissen op maat van je klanten en houdt hun dossiers up-to-date. * Je voert alle bijbehorende taken correct, efficiënt en tijdig uit. * Je helpt klanten telefonisch of schriftelijk met hun vragen of problemen en adviseert hen over hun verzekeringsdossier. * Je onderzoekt en analyseert de polisvoorwaarden, tarieven en dekkingen van diverse verzekeringsmaatschappijen.
                          plus
                          Dixon Finance * Wommelgem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Voor een internationale speler gespecialiseerd in ondersteunende technische diensten voor een brede waaier aan sectoren zijn we op zoek naar een Credit Collector. Met meerdere vestigingen in de Benelux en honderden medewerkers biedt het bedrijf een combinatie van technische expertise, klantgerichtheid en operationele excellentie. De organisatie is in volle groei en hecht veel belang aan continue verbetering, interne samenwerking en een menselijke aanpak. Je komt terecht in een hecht Finance team dat een cruciale rol speelt in het ondersteunen van de verdere expansie. Jouw verantwoordelijkheden * Je volgt betalingsachterstanden nauwgezet op en neemt proactief contact op met klanten. * Je onderhoudt dagelijks telefonisch en schriftelijk contact met klanten over hu
                          Dixon Finance * Wommelgem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Voor een internationale speler gespecialiseerd in ondersteunende technische diensten voor een brede waaier aan sectoren zijn we op zoek naar een Credit Collector. Met meerdere vestigingen in de Benelux en honderden medewerkers biedt het bedrijf een combinatie van technische expertise, klantgerichtheid en operationele excellentie. De organisatie is in volle groei en hecht veel belang aan continue verbetering, interne samenwerking en een menselijke aanpak. Je komt terecht in een hecht Finance team dat een cruciale rol speelt in het ondersteunen van de verdere expansie. Jouw verantwoordelijkheden * Je volgt betalingsachterstanden nauwgezet op en neemt proactief contact op met klanten. * Je onderhoudt dagelijks telefonisch en schriftelijk contact met klanten over hu
                          plus
                          BMW JOY'N US * Meeusen, Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als Marketing Manager bij BMW? * Je geeft de langetermijnmarketingstrategie en merkpositionering vorm. Hiervoor ontwikkel je een jaarlijks marketing- en communicatieplan dat in lijn ligt met de BMW-merkstrategie. * Identificeren van relevante trends, klantbehoeften en groeikansen. * Organiseren van lokale campagnes, events en acties (bv. lancering nieuwe modellen, opendeurdagen). * Coördineren van offlinecommunicatie: brochures, flyers, POS-materiaal en lokale pers. * Branding & klantbeleving. * Zorgen voor een consistente toepassing van BMW-huisstijl en merkidentiteit. * Waarborgen dat marketingactiviteiten aansluiten op de overkoepelende bedrijfsstrategie. * Leidinggeven aan en coachen van een team.
                          BMW JOY'N US * Meeusen, Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als Marketing Manager bij BMW? * Je geeft de langetermijnmarketingstrategie en merkpositionering vorm. Hiervoor ontwikkel je een jaarlijks marketing- en communicatieplan dat in lijn ligt met de BMW-merkstrategie. * Identificeren van relevante trends, klantbehoeften en groeikansen. * Organiseren van lokale campagnes, events en acties (bv. lancering nieuwe modellen, opendeurdagen). * Coördineren van offlinecommunicatie: brochures, flyers, POS-materiaal en lokale pers. * Branding & klantbeleving. * Zorgen voor een consistente toepassing van BMW-huisstijl en merkidentiteit. * Waarborgen dat marketingactiviteiten aansluiten op de overkoepelende bedrijfsstrategie. * Leidinggeven aan en coachen van een team.
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - earlyApplicant - Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. Om onze groeiambities waar te maken zijn wij voortdurend op zoek naar nieuw talent en streven we ook naar een werkomgeving waar onze medewerkers gelukkig en vooral volledig zichzelf kunnen zijn. * Financial Services: Uitvoeren van grondige controles en het opstellen van nauwkeurige afrekeningen voor de verzekeringspolissen van onze klanten. * Insurers Accounts: Beheer van de financiële afhandeling en reconciliatie van transacties tussen Vanbreda, verzekeringsmaatschappijen en klanten. Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Als Manager van deze teams combineer je een aantal cruciale rollen: je stuurt en
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - earlyApplicant - Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. Om onze groeiambities waar te maken zijn wij voortdurend op zoek naar nieuw talent en streven we ook naar een werkomgeving waar onze medewerkers gelukkig en vooral volledig zichzelf kunnen zijn. * Financial Services: Uitvoeren van grondige controles en het opstellen van nauwkeurige afrekeningen voor de verzekeringspolissen van onze klanten. * Insurers Accounts: Beheer van de financiële afhandeling en reconciliatie van transacties tussen Vanbreda, verzekeringsmaatschappijen en klanten. Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Als Manager van deze teams combineer je een aantal cruciale rollen: je stuurt en
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vanbreda Risk & Benefits heeft een gespecialiseerde afdeling voor bedrijven actief in de transportsector. Om dit team te versterken zoeken we een dossierbeheerder die graag contact onderhoudt met onze klanten, hen verder helpt met hun vragen en hun dossiers administratief op punt houdt. Jouw verantwoordelijkheden - Wat mag je van de job verwachten? Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klantenportefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de transportsector. Je bent de interne gesprekspartner van je klanten. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot,
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vanbreda Risk & Benefits heeft een gespecialiseerde afdeling voor bedrijven actief in de transportsector. Om dit team te versterken zoeken we een dossierbeheerder die graag contact onderhoudt met onze klanten, hen verder helpt met hun vragen en hun dossiers administratief op punt houdt. Jouw verantwoordelijkheden - Wat mag je van de job verwachten? Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klantenportefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de transportsector. Je bent de interne gesprekspartner van je klanten. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot,
                          plus
                          Mapeco Wommelgem * Wommelgem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - MAPECO is dé leverancier van bouwgereedschap in de Kempen, Antwerpen, regio Vilvoorde en Leuven. Met 5 winkels én een webshop richten we ons op de vakman in de bouwsector, van schrijnwerker tot koeltechnieker. Daarnaast bevoorraden we ook vele grote en kleine klanten uit andere industrieën. Ben jij een enthousiaste, klantgerichte verkoper met passie voor gereedschapsmaterialen? Heb je plezier in het helpen van klanten en ben je altijd op zoek naar manieren op verkoopdoelen te overtreffen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw verantwoordelijkheden - Als commercieel verkoper ben jij het gezicht van ons bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren van klanten, het verkopen van producten en het bieden van uitstekende service.
                          Mapeco Wommelgem * Wommelgem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - MAPECO is dé leverancier van bouwgereedschap in de Kempen, Antwerpen, regio Vilvoorde en Leuven. Met 5 winkels én een webshop richten we ons op de vakman in de bouwsector, van schrijnwerker tot koeltechnieker. Daarnaast bevoorraden we ook vele grote en kleine klanten uit andere industrieën. Ben jij een enthousiaste, klantgerichte verkoper met passie voor gereedschapsmaterialen? Heb je plezier in het helpen van klanten en ben je altijd op zoek naar manieren op verkoopdoelen te overtreffen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw verantwoordelijkheden - Als commercieel verkoper ben jij het gezicht van ons bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren van klanten, het verkopen van producten en het bieden van uitstekende service.
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Als Team Coordinator ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en begeleiding van het team schadebeheerders Transport & Leasing. Je bent niet alleen een coach en , maar ook een strategische denker die processen optimaliseert. Je biedt een klantgerichte dienstverlenging door ervoor te zorgen dat de verwerking van schadedossiers tijdig, correct, efficiënt en professioneel gebeurt. * Operationele coördinatie van het team: werkverdeling, prioriteiten stellen, en opvolging van de voortgang in dossiers. * Coaching en ondersteuning van teamleden: motiveren, begeleiden, feedback geven en ontwikkeling stimuleren. * Kwaliteitsbewaking: je zorgt ervoor dat de dienstverlening voldoet aan hoge standaarden en dat dossiers correct en proac
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Als Team Coordinator ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en begeleiding van het team schadebeheerders Transport & Leasing. Je bent niet alleen een coach en , maar ook een strategische denker die processen optimaliseert. Je biedt een klantgerichte dienstverlenging door ervoor te zorgen dat de verwerking van schadedossiers tijdig, correct, efficiënt en professioneel gebeurt. * Operationele coördinatie van het team: werkverdeling, prioriteiten stellen, en opvolging van de voortgang in dossiers. * Coaching en ondersteuning van teamleden: motiveren, begeleiden, feedback geven en ontwikkeling stimuleren. * Kwaliteitsbewaking: je zorgt ervoor dat de dienstverlening voldoet aan hoge standaarden en dat dossiers correct en proac
                          plus
                          Sander Antwerpen * Boortmeerbeek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Management rapportage - Projectopvolging - Boekhouding - IT-aansturen - HR-beleid - Onze partner is al meer dan 20 jaar actief in de filmindustrie en heeft verschillende soorten projecten gelijktijdig lopen. Het bedrijf staat bekend om hun innovatieve, professionele en gestructureerde aanpak. Als Senior Business Controller ben je verantwoordelijk voor de financiële werking van de organisatie (ondersteunen management en raad van bestuur). In deze functie combineer je boekhouding, budgettering, rapportage & HR-kwesties (supervisie van de officeprocessen). Ben jij klaar voor een uitdaging met veel verantwoordelijkheid en variatie? Dan is deze functie iets voor jou! Role * Aanspreekpunt management voor relaties banken, verzekeringen & andere externe stakehol
                          Sander Antwerpen * Boortmeerbeek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Management rapportage - Projectopvolging - Boekhouding - IT-aansturen - HR-beleid - Onze partner is al meer dan 20 jaar actief in de filmindustrie en heeft verschillende soorten projecten gelijktijdig lopen. Het bedrijf staat bekend om hun innovatieve, professionele en gestructureerde aanpak. Als Senior Business Controller ben je verantwoordelijk voor de financiële werking van de organisatie (ondersteunen management en raad van bestuur). In deze functie combineer je boekhouding, budgettering, rapportage & HR-kwesties (supervisie van de officeprocessen). Ben jij klaar voor een uitdaging met veel verantwoordelijkheid en variatie? Dan is deze functie iets voor jou! Role * Aanspreekpunt management voor relaties banken, verzekeringen & andere externe stakehol
                          plus
                          ARCADIUS * Brussels, Louise area * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Short description - Our client is a well‑established Belgian family office in Brussels with a strong focus on long‑term value creation. Active across listed equities, private equity, venture capital and selective real‑estate opportunities, they operate with a clear commitment to trust, transparency and high‑quality relationships. As a small and dynamic team, they offer a human‑centered environment where professionalism, discretion and collaboration are key. We are looking for a dynamic Office Manager / Executive Assistant, who thrives in a refined, fast-moving and highly professional environment. A true all-round position at the heart of the organization. What you will be doing - You ensure that the day-to-day operations run smoothly while supporting bot
                          ARCADIUS * Brussels, Louise area * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Short description - Our client is a well‑established Belgian family office in Brussels with a strong focus on long‑term value creation. Active across listed equities, private equity, venture capital and selective real‑estate opportunities, they operate with a clear commitment to trust, transparency and high‑quality relationships. As a small and dynamic team, they offer a human‑centered environment where professionalism, discretion and collaboration are key. We are looking for a dynamic Office Manager / Executive Assistant, who thrives in a refined, fast-moving and highly professional environment. A true all-round position at the heart of the organization. What you will be doing - You ensure that the day-to-day operations run smoothly while supporting bot
                          plus
                          Sander Antwerpen * Tremelo * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ad hoc taken (contracten i.v.m. klanten en leveranciers) Opmaken & opvolgen budgetten - Proces- & kostenoptimalisatie - Rapportage management - Boekhouding - HR-beleid - Onze partner, actief in de filmindustrie, is op zoek naar Finance Manager. Het bedrijf heeft meer dan 30 jaar ervaring en staat bekend om zijn innovatieve, professionele en gestructureerde werkwijze. Als Finance Manager ben je verantwoordelijk voor de volledige financiële werking van de organisatie en fungeer je als sparringpartner voor het management en de raad van bestuur. Je combineert financiële verantwoordelijkheden zoals boekhouding, budgettering en rapportering met HR-gerelateerde taken, waaronder het toezicht op office- en administratieve processen.
                          Sander Antwerpen * Tremelo * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ad hoc taken (contracten i.v.m. klanten en leveranciers) Opmaken & opvolgen budgetten - Proces- & kostenoptimalisatie - Rapportage management - Boekhouding - HR-beleid - Onze partner, actief in de filmindustrie, is op zoek naar Finance Manager. Het bedrijf heeft meer dan 30 jaar ervaring en staat bekend om zijn innovatieve, professionele en gestructureerde werkwijze. Als Finance Manager ben je verantwoordelijk voor de volledige financiële werking van de organisatie en fungeer je als sparringpartner voor het management en de raad van bestuur. Je combineert financiële verantwoordelijkheden zoals boekhouding, budgettering en rapportering met HR-gerelateerde taken, waaronder het toezicht op office- en administratieve processen.
                          plus
                          Provincie Antwerpen * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - We zoeken voor het departement Algemeen Beleid – Communicatiedienst een verantwoordelijke contentteam. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het contentteam en voor de kwaliteit, planning en samenhang van alle content die via onze interne en externe kanalen wordt verspreid. Mag het iets langer? Graag. Als verantwoordelijke van het contentteam maak je deel uit van de communicatiedienst. Je stuurt een team van 4 aan en zorgt ervoor dat hun werk inhoudelijk sterk, doordacht, consistent en gebruiksvriendelijk is — voor externe en interne doelgroepen. Je werkt nauw samen met collega-teams (pers, grafici, accountmanagers) en met de vele inhoudelijke diensten binnen de organisatie. Je tilt de kwaliteit van de provinciale content naar een hoger niveau door duidelijke keuzes, doordachte wor
                          Provincie Antwerpen * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - We zoeken voor het departement Algemeen Beleid – Communicatiedienst een verantwoordelijke contentteam. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het contentteam en voor de kwaliteit, planning en samenhang van alle content die via onze interne en externe kanalen wordt verspreid. Mag het iets langer? Graag. Als verantwoordelijke van het contentteam maak je deel uit van de communicatiedienst. Je stuurt een team van 4 aan en zorgt ervoor dat hun werk inhoudelijk sterk, doordacht, consistent en gebruiksvriendelijk is — voor externe en interne doelgroepen. Je werkt nauw samen met collega-teams (pers, grafici, accountmanagers) en met de vele inhoudelijke diensten binnen de organisatie. Je tilt de kwaliteit van de provinciale content naar een hoger niveau door duidelijke keuzes, doordachte wor
                          plus
                          Azuro * Antwerpen en 3 dagen thuiswerk. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een operational risk officer voor een financiële instelling te Antwerpen. Heb jij een eerdere ervaring van 2 tot 5 jaar in business analyse, data analyse, finance, risk, audit of consultancy in de financiële sector? Wil je graag aan de slag in een leerrijke functie waarbij je een breed en end-to-end inzicht kan verwerven in de werking van een financiële instelling? Jouw verantwoordelijkheden - In deze functie zal je binnen de organisatie dé expert worden met betrekking tot alle mogelijke niet-financiële en kwalitatieve risico's. * Het opzetten en onderhouden van de Internal Control Systemen (ICS). In samenwerking met de diverse interne departementen analyseer en onderzoek je risico's in de proce
                          Azuro * Antwerpen en 3 dagen thuiswerk. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een operational risk officer voor een financiële instelling te Antwerpen. Heb jij een eerdere ervaring van 2 tot 5 jaar in business analyse, data analyse, finance, risk, audit of consultancy in de financiële sector? Wil je graag aan de slag in een leerrijke functie waarbij je een breed en end-to-end inzicht kan verwerven in de werking van een financiële instelling? Jouw verantwoordelijkheden - In deze functie zal je binnen de organisatie dé expert worden met betrekking tot alle mogelijke niet-financiële en kwalitatieve risico's. * Het opzetten en onderhouden van de Internal Control Systemen (ICS). In samenwerking met de diverse interne departementen analyseer en onderzoek je risico's in de proce
                          plus
                          Robert Half * Arendonk * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar Back Office Medewerker (m/v/x). Het bedrijf is gevestigd in Arendonk. * Je ontvangt klantenbestellingen en geeft deze tijdig, correct en volledig in het ERP-systeem in; * Je handelt de openstaande orders af en stuurt een bevestiging naar onze klanten; * Je volgt klantendossiers, klantvragen en orders op gedurende het volledige proces; * Je verwerkt bestellingen en helpt waar nodig; * Je staat in voor klachtenbehandeling en zoekt naar oplossingen om klanten tevreden te houden. * Je beschikt over een bachelor diploma; * Je hebt minimum 2 à 3 jaar ervaring in een commerciële customer service omgeving; * Je bent nauwkeurig, klantgericht en kan prioriteiten stellen; * Je hebt ervaring met ERP-systemen;
                          Robert Half * Arendonk * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel op zoek naar Back Office Medewerker (m/v/x). Het bedrijf is gevestigd in Arendonk. * Je ontvangt klantenbestellingen en geeft deze tijdig, correct en volledig in het ERP-systeem in; * Je handelt de openstaande orders af en stuurt een bevestiging naar onze klanten; * Je volgt klantendossiers, klantvragen en orders op gedurende het volledige proces; * Je verwerkt bestellingen en helpt waar nodig; * Je staat in voor klachtenbehandeling en zoekt naar oplossingen om klanten tevreden te houden. * Je beschikt over een bachelor diploma; * Je hebt minimum 2 à 3 jaar ervaring in een commerciële customer service omgeving; * Je bent nauwkeurig, klantgericht en kan prioriteiten stellen; * Je hebt ervaring met ERP-systemen;
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus