Candidature facile
11
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Management
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Business
                          • Rapport
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Chargé/e de mission
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e de vente
                          • Conseiller en prévention
                          • Agent/e de contrôle financier
                          • Chef d'exploitation
                          • Contrôleur/se Business Unit
                          • Agent/e d'expansion des entreprises

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          72


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Management
                          78



                          IT
                          55



                          199 résultats pour Audit management à Herentals dans un rayon de 30 km

                          Hseq department manager (niv 1)

                          Transnubel nv
                          2900 Schoten, België
                          Een job bij Equans betekent: * een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring * opleidings- en doorgroeimogelijkheden * groeps-, hospitalisatie-, invaliditeitsverzekering * eco- & maaltijdcheques, representatievergoeding, 13e maand, vakantiegeld * leasewagen (met tank-/laadkaart) * smartphone * ADV-dagen HSEQ, ECS, TAL, Installatietechniek, Communicatie, Coaching, Uitvoering, Engelse taal, Frans, Inspectie, Onderzoek, Audits, Management, Rapporteren, Nederlands, Beveiligingsdienst, Coaching, KPI * ondersteunen en motiveren van directie en hiërarchische lijn en ze informeren over de welzijnsproblematiek teneinde hen in staat te stellen hun taken en verantwoordelijkheden ter zake op te nemen * volgen van de KPI van de opleidingen van medewerkers om hen duidelijk te informeren aangaande de van toepassing zijnde veiligheid
                          Een job bij Equans betekent: * een competitief salaris in lijn met jouw opleiding en ervaring * opleidings- en doorgroeimogelijkheden * groeps-, hospitalisatie-, invaliditeitsverzekering * eco- & maaltijdcheques, representatievergoeding, 13e maand, vakantiegeld * leasewagen (met tank-/laadkaart) * smartphone * ADV-dagen HSEQ, ECS, TAL, Installatietechniek, Communicatie, Coaching, Uitvoering, Engelse taal, Frans, Inspectie, Onderzoek, Audits, Management, Rapporteren, Nederlands, Beveiligingsdienst, Coaching, KPI * ondersteunen en motiveren van directie en hiërarchische lijn en ze informeren over de welzijnsproblematiek teneinde hen in staat te stellen hun taken en verantwoordelijkheden ter zake op te nemen * volgen van de KPI van de opleidingen van medewerkers om hen duidelijk te informeren aangaande de van toepassing zijnde veiligheid
                          plus
                          Onze expertise: project- en programmamanagement, audits, incidentanalyses, interimopdrachten en opleidingen via de Kerteza Academy. • Je beschikt over een master diploma met focus op één van de volgende domeinen: menswetenschappen, onderwijskunde, management en beleid in de gezondheidszorg, laboratoriumwetenschappen, biochemie, biomedische wetenschappen, (moleculaire) biologie, medisch farmaceutische wetenschappen, laboratoriumgeneeskunde, bedrijfskunde, (gezondheids)economie, zorgwetenschappen, ….
                          Onze expertise: project- en programmamanagement, audits, incidentanalyses, interimopdrachten en opleidingen via de Kerteza Academy. • Je beschikt over een master diploma met focus op één van de volgende domeinen: menswetenschappen, onderwijskunde, management en beleid in de gezondheidszorg, laboratoriumwetenschappen, biochemie, biomedische wetenschappen, (moleculaire) biologie, medisch farmaceutische wetenschappen, laboratoriumgeneeskunde, bedrijfskunde, (gezondheids)economie, zorgwetenschappen, ….
                          plus
                          Support your team with issue resolution, stakeholder management, audits, and inspections. In this vital role, you will be accountable for delivery of the oncology portfolio while leading a team of Clinical Operations, while focusing on enhancing staff performance, professional development, training, onboarding, and resource management to ensure the seamless execution of clinical trials from feasibility through study close-out (2nd line leader). Provide comprehensive 2nd line management to the that are leading Local Trials Managers, and . At least 6 years of line management experience required. Proficient in decision-making and financial management.
                          Support your team with issue resolution, stakeholder management, audits, and inspections. In this vital role, you will be accountable for delivery of the oncology portfolio while leading a team of Clinical Operations, while focusing on enhancing staff performance, professional development, training, onboarding, and resource management to ensure the seamless execution of clinical trials from feasibility through study close-out (2nd line leader). Provide comprehensive 2nd line management to the that are leading Local Trials Managers, and . At least 6 years of line management experience required. Proficient in decision-making and financial management.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 196 offres d’emploi similaires.

                          Analyseren van resultaten, marges, kostprijzen en cashflow, en variaties toelichten aan het management. * Optreden als sparringpartner voor management en afdelingen, met focus op duidelijke en toepasbare inzichten. * Minstens 2 jaar ervaring in financiële analyse, controlling of audit. * Sterke leercurve en nauwe samenwerking met het management.
                          Analyseren van resultaten, marges, kostprijzen en cashflow, en variaties toelichten aan het management. * Optreden als sparringpartner voor management en afdelingen, met focus op duidelijke en toepasbare inzichten. * Minstens 2 jaar ervaring in financiële analyse, controlling of audit. * Sterke leercurve en nauwe samenwerking met het management.
                          plus
                          Je treedt op als financiële businesspartner voor het management en de operationele teams. * Je hebt 2 tot 4 jaar relevante ervaring, bij voorkeur een combinatie van audit en controlling. * Je communiceert vlot met zowel management als operationele teams. * De kans om nauw samen te werken met het management en de financiële richting van het bedrijf mee vorm te geven.
                          Je treedt op als financiële businesspartner voor het management en de operationele teams. * Je hebt 2 tot 4 jaar relevante ervaring, bij voorkeur een combinatie van audit en controlling. * Je communiceert vlot met zowel management als operationele teams. * De kans om nauw samen te werken met het management en de financiële richting van het bedrijf mee vorm te geven.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je vormt het eerste aansrpeekpunt voor onze klanten en bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van financiële audits, en zal dan ook rechtstreeks adviseur worden van onze cliënten. Ons kantoor focust zich op audits, wettelijk opdrachten, waarderingen en financiële analyses- kortom zal je kunnen genieten van een zeer divers takenpakket met direct klantencontact en het bieden van toegevoegde waarde aan onze klanten. * Ervaring: 3–6+ jaar externe audit, bij voorkeur in (middel)groot kantoor
                          Je vormt het eerste aansrpeekpunt voor onze klanten en bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van financiële audits, en zal dan ook rechtstreeks adviseur worden van onze cliënten. Ons kantoor focust zich op audits, wettelijk opdrachten, waarderingen en financiële analyses- kortom zal je kunnen genieten van een zeer divers takenpakket met direct klantencontact en het bieden van toegevoegde waarde aan onze klanten. * Ervaring: 3–6+ jaar externe audit, bij voorkeur in (middel)groot kantoor
                          plus
                          ● In-plant logistics and inventory management/controlling ● Owns the inventory management activity for raw material, packaging and finished product on site ● Owns the warehousing and transport for flows to and from the site (may vary per local/regional SC context) ● Conducts and supports internal and external audits as required ● Proven experience in senior supply chain management role
                          ● In-plant logistics and inventory management/controlling ● Owns the inventory management activity for raw material, packaging and finished product on site ● Owns the warehousing and transport for flows to and from the site (may vary per local/regional SC context) ● Conducts and supports internal and external audits as required ● Proven experience in senior supply chain management role
                          plus
                          Provincie Antwerpen * Antwerpen * Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als je als ICT'er zelf soms thuiswerkt, weet je hoe je het telewerken voor alle provinciale medewerkers toegankelijker kan maken. Als je er in het weekend graag eropuit trekt, ontdek je hoe je onze provinciale domeinen aangenamer digitaal veiliger kan maken. Of als je liever met de fiets komt werken, weet je beter hoe je de provinciale fietsbarometer relevanter kan maken. Je ziet, hoe beter jij je voelt bij je job, hoe beter je de provincie doet werken. Hoe precies, lees je hieronder. We zoeken voor het departement Informatie en Communicatietechnologie de ICT-security architect voor het team ICT-Architectuur. Mag het iets langer? Dat kan! Jouw job als ICT-security architect is van strategisch en tactisch belang, verrassend én divers dankzij een uniek opgebo
                          Provincie Antwerpen * Antwerpen * Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als je als ICT'er zelf soms thuiswerkt, weet je hoe je het telewerken voor alle provinciale medewerkers toegankelijker kan maken. Als je er in het weekend graag eropuit trekt, ontdek je hoe je onze provinciale domeinen aangenamer digitaal veiliger kan maken. Of als je liever met de fiets komt werken, weet je beter hoe je de provinciale fietsbarometer relevanter kan maken. Je ziet, hoe beter jij je voelt bij je job, hoe beter je de provincie doet werken. Hoe precies, lees je hieronder. We zoeken voor het departement Informatie en Communicatietechnologie de ICT-security architect voor het team ICT-Architectuur. Mag het iets langer? Dat kan! Jouw job als ICT-security architect is van strategisch en tactisch belang, verrassend én divers dankzij een uniek opgebo
                          plus
                          Je zet actief in op circulair en energie-efficiënt gebouwbeheer (bv. energie-audits, klimaatdoelstellingen, circulaire materialen) en zoekt mee naar innovatieve oplossingen. * Je hebt minstens een technisch masterdiploma en bij voorkeur 3 jaar relevante beroepservaring in gebouwbeheer, facility management of technische project opvolging.
                          Je zet actief in op circulair en energie-efficiënt gebouwbeheer (bv. energie-audits, klimaatdoelstellingen, circulaire materialen) en zoekt mee naar innovatieve oplossingen. * Je hebt minstens een technisch masterdiploma en bij voorkeur 3 jaar relevante beroepservaring in gebouwbeheer, facility management of technische project opvolging.
                          plus
                          Heb jij (een eerste) relevante ervaring binnen controlling en een audit achtergrond? Met gerichte analyses en rapporten van financiële gegevens en business informatie, adviseer je de service , het management en directie. * Je maakt management rapporteringen en voorziet het management van input en advies; * een eerste ervaring binnen controlling en achtergrond in audit;
                          Heb jij (een eerste) relevante ervaring binnen controlling en een audit achtergrond? Met gerichte analyses en rapporten van financiële gegevens en business informatie, adviseer je de service , het management en directie. * Je maakt management rapporteringen en voorziet het management van input en advies; * een eerste ervaring binnen controlling en achtergrond in audit;
                          plus
                          Met gerichte analyses en rapporten van financiële gegevens en business informatie, adviseer je de service , het management en directie. * Je maakt management rapporteringen en voorziet het management van input en advies; * minstens 5 jaar ervaring in een audit en/of controlling functie (in een corporate omgeving);
                          Met gerichte analyses en rapporten van financiële gegevens en business informatie, adviseer je de service , het management en directie. * Je maakt management rapporteringen en voorziet het management van input en advies; * minstens 5 jaar ervaring in een audit en/of controlling functie (in een corporate omgeving);
                          plus
                          Je rapporteert intern en extern over de mogelijke risico's (risk management, interne en externe audit, de toezichthouder,...) en je neemt initiatieven om risico's te mitigeren. Heb jij een eerdere ervaring van 2 tot 5 jaar in business analyse, data analyse, finance, risk, audit of consultancy in de financiële sector? * Het beoordelen van de risico's in de samenwerking met externe outsourcing ( IT Third Party Management). Daarnaast neem je ook deel aan diverse interne werkgroepen of werkgroepen op sectorniveau om het risk management beleid uit te stippelen, nieuwe regelgeving te implementeren of om kennis en ervaringen uit te wisselen. Deze ervaring kan zich echter situeren in erg verschillende functies: business analyse, data analyse, risk, audit, finance, consultancy
                          Je rapporteert intern en extern over de mogelijke risico's (risk management, interne en externe audit, de toezichthouder,...) en je neemt initiatieven om risico's te mitigeren. Heb jij een eerdere ervaring van 2 tot 5 jaar in business analyse, data analyse, finance, risk, audit of consultancy in de financiële sector? * Het beoordelen van de risico's in de samenwerking met externe outsourcing ( IT Third Party Management). Daarnaast neem je ook deel aan diverse interne werkgroepen of werkgroepen op sectorniveau om het risk management beleid uit te stippelen, nieuwe regelgeving te implementeren of om kennis en ervaringen uit te wisselen. Deze ervaring kan zich echter situeren in erg verschillende functies: business analyse, data analyse, risk, audit, finance, consultancy
                          plus
                          Together with J&J Corporate, the GTSC fulfills the role of in-house bank and handles the financing as well as the cash and risk management of the J&J affiliates. The Exposure Management department is responsible for the J&J worldwide currency position and intercompany netting position and settlements. The Exposure Management team proactively business partners, together with our Treasury Services Centers, to provide outstanding foreign exchange solutions in line with our worldwide policy. Besides the day-to-day support on the foreign risk management activities, you will enrich the team by applying your strong analytical skills to the new challenges put into the exposure management environment. * Act as a representing Exposure Management in ongoing and upcoming projects
                          Together with J&J Corporate, the GTSC fulfills the role of in-house bank and handles the financing as well as the cash and risk management of the J&J affiliates. The Exposure Management department is responsible for the J&J worldwide currency position and intercompany netting position and settlements. The Exposure Management team proactively business partners, together with our Treasury Services Centers, to provide outstanding foreign exchange solutions in line with our worldwide policy. Besides the day-to-day support on the foreign risk management activities, you will enrich the team by applying your strong analytical skills to the new challenges put into the exposure management environment. * Act as a representing Exposure Management in ongoing and upcoming projects
                          plus
                          Je zal instaan voor het algemene project management rond de introductie en aanpassingen aan het process & mechanical equipment (reactoren, centrifuges, tanks, drogers). • Zelfstandig project management - Voorbereiden op en begeleiden van inspecties (audits), inclusief documentatie en training. Je hebt ervaring met/kennis van project management Je kan vlot communiceren in zowel het Nederlands als Engels en staat communicatief sterk in jouw schoenen.
                          Je zal instaan voor het algemene project management rond de introductie en aanpassingen aan het process & mechanical equipment (reactoren, centrifuges, tanks, drogers). • Zelfstandig project management - Voorbereiden op en begeleiden van inspecties (audits), inclusief documentatie en training. Je hebt ervaring met/kennis van project management Je kan vlot communiceren in zowel het Nederlands als Engels en staat communicatief sterk in jouw schoenen.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Training and Knowledge Management * Executes the organizational strategy that will support continuous learning, knowledge management, success measurements and continuous improvement. * Assists , Learning & Training with budget management. * Consults with senior management to identify training needs and establish effective training solutions. * Collaborates with local and central to support inspections and office audits as needed for GCO training insights. * R&D Quality Management * Experience in R&D process requirements to successfully drive GCO Compliance productivity, strategy optimization, process improvements and efficiencies including optimal development and management of training content, approaches, and delivery * Organizational change management and/or large project change management experience * People management experience
                          Training and Knowledge Management * Executes the organizational strategy that will support continuous learning, knowledge management, success measurements and continuous improvement. * Assists , Learning & Training with budget management. * Consults with senior management to identify training needs and establish effective training solutions. * Collaborates with local and central to support inspections and office audits as needed for GCO training insights. * R&D Quality Management * Experience in R&D process requirements to successfully drive GCO Compliance productivity, strategy optimization, process improvements and efficiencies including optimal development and management of training content, approaches, and delivery * Organizational change management and/or large project change management experience * People management experience
                          plus
                          Je vertegenwoordigt de afdeling Sustainability in alle technische projecten en Management of Change (MOC)-processen. * Je adviseert bij management en beoordeelt veiligheidsplannen van aannemers. * Je levert input voor audits, SEVESO-inspecties en interne controles. * Je verleent deskundig advies aan en management over veiligheidsbeslissingen en -prioriteiten. * Je hebt een goed begrip van HSE-wetgeving, SEVESO-verplichtingen en contractor management.
                          Je vertegenwoordigt de afdeling Sustainability in alle technische projecten en Management of Change (MOC)-processen. * Je adviseert bij management en beoordeelt veiligheidsplannen van aannemers. * Je levert input voor audits, SEVESO-inspecties en interne controles. * Je verleent deskundig advies aan en management over veiligheidsbeslissingen en -prioriteiten. * Je hebt een goed begrip van HSE-wetgeving, SEVESO-verplichtingen en contractor management.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Denercon BVBA * BERCHEM * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over Denercon - Heb je een passie voor het verbeteren van energie-efficiëntie en het verlagen van de CO 2-voetafdruk? Wil je werken in een uitdagende job met een gevarieerd klantenbestand? Dan is Denercon op zoek naar jou! Denercon is een toonaangevend energieadviesbureau dat zich richt op duurzaam en resultaatgericht energiemanagement. Wij helpen grote ondernemingen, Kmo's en openbare besturen hun energie-efficiëntie te verhogen en duurzame energiebronnen zoals zon, wind, biomassa en WKK te kiezen. Met wetenschappelijk en financieel onderbouwd advies ondersteunen wij onze klanten bij het optimaliseren van hun energieverbruik en het verlagen van hun CO 2-uitstoot, zelfs met beperkte financiële middelen. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga jij doen?
                          Denercon BVBA * BERCHEM * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over Denercon - Heb je een passie voor het verbeteren van energie-efficiëntie en het verlagen van de CO 2-voetafdruk? Wil je werken in een uitdagende job met een gevarieerd klantenbestand? Dan is Denercon op zoek naar jou! Denercon is een toonaangevend energieadviesbureau dat zich richt op duurzaam en resultaatgericht energiemanagement. Wij helpen grote ondernemingen, Kmo's en openbare besturen hun energie-efficiëntie te verhogen en duurzame energiebronnen zoals zon, wind, biomassa en WKK te kiezen. Met wetenschappelijk en financieel onderbouwd advies ondersteunen wij onze klanten bij het optimaliseren van hun energieverbruik en het verlagen van hun CO 2-uitstoot, zelfs met beperkte financiële middelen. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga jij doen?
                          plus
                          Coördinatie van interne en externe audits en inspecties, mede namens certificatie-instellingen, goedkeuringsinstanties * Rapporteren aan het management over kwaliteits-KPI's, non-conformiteiten, verbetertrajecten, en bijdragen aan strategische beslissingen over kwaliteit, duurzaamheid en productportfolio.
                          Coördinatie van interne en externe audits en inspecties, mede namens certificatie-instellingen, goedkeuringsinstanties * Rapporteren aan het management over kwaliteits-KPI's, non-conformiteiten, verbetertrajecten, en bijdragen aan strategische beslissingen over kwaliteit, duurzaamheid en productportfolio.
                          plus
                          De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. * Je ondersteunt het management bij rapportering, notuleren, het organiseren van vergaderingen en het voorbereiden van presentaties. * Je plant, voert en rapporteert interne audits, en volgt verbeteracties nauwgezet op. * Een eerdere ervaring met of een opleiding in Facility of Quality Management in een KMO omgeving is een grote plus.
                          De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. * Je ondersteunt het management bij rapportering, notuleren, het organiseren van vergaderingen en het voorbereiden van presentaties. * Je plant, voert en rapporteert interne audits, en volgt verbeteracties nauwgezet op. * Een eerdere ervaring met of een opleiding in Facility of Quality Management in een KMO omgeving is een grote plus.
                          plus
                          Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe.
                          Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Audit management à Herentals?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Audit management à Herentals est de 50.100 €. Les salaires de Audit management à Herentals vont de 42.900 € à 60.600 €.