Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Nouveaux jobs dernières 24h
Le triPertinence
Date
1 sélectionné
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Communication
                        • Management
                        • Conduite automobile
                        • Manager de développement commercial
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Agent/e technique
                        • Adjoint du directeur
                        • Agent/e des pompes funèbres
                        • Agent/e payeur/euse
                        • Analyste fonctionnel
                        • Automaticien/ne
                        • Cadre ressources humaines

                        Afficher plus

                        Emplacements

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        19

                        7 derniers jours
                        108

                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Administration
                        3






                        10 résultats pour Audit interne à Tournai dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 10 offres d’emploi similaires.

                        Finance & Office Support Specialist

                        Oxya Consulting Benelux
                        KORTRIJK
                        Je ondersteunt bij debiteurenbeheer, maandafsluitingen, reconciliaties en financiële analyses in het kader van interne en externe audits.
                        Je ondersteunt bij debiteurenbeheer, maandafsluitingen, reconciliaties en financiële analyses in het kader van interne en externe audits.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Je ondersteunt interne teams en externe met deskundig advies en zorgt er mee voor dat onze producten altijd voldoen aan de hoogste standaarden. Interne kennisdeling: Je ontwikkelt opleidingen en workshops om technische kennis binnen het bedrijf te versterken.
                        Je ondersteunt interne teams en externe met deskundig advies en zorgt er mee voor dat onze producten altijd voldoen aan de hoogste standaarden. Interne kennisdeling: Je ontwikkelt opleidingen en workshops om technische kennis binnen het bedrijf te versterken.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Carfac BVBA * 9700 Oudenaarde, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Functioneel Analist ben jij de brug tussen onze partners – invoerders van auto's, moto's, machines en landbouwvoertuigen – en ons intern developmentteam. Je denkt mee met hun business, woont meetings bij met hun IT'ers en vertaalt alles wat zij nodig hebben in duidelijke analyses voor onze ontwikkelaars. Dankzij jou loopt alles achter de schermen vlot en toekomstgericht. * Een goede band opbouwen met de mensen bij onze partners * Regelmatig deelnemen aan meetings met hun IT-teams * Begrijpen hoe hun processen werken en waar ze beter kunnen * Die inzichten vertalen in duidelijke analyses * Je werkt dagelijks samen met onze om jouw analyses af te stemmen op onze visie * Alles opvolgen tot het goed werkt en verder optimaliseren waar nodig - Wat verwachten we van
                        Carfac BVBA * 9700 Oudenaarde, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Functioneel Analist ben jij de brug tussen onze partners – invoerders van auto's, moto's, machines en landbouwvoertuigen – en ons intern developmentteam. Je denkt mee met hun business, woont meetings bij met hun IT'ers en vertaalt alles wat zij nodig hebben in duidelijke analyses voor onze ontwikkelaars. Dankzij jou loopt alles achter de schermen vlot en toekomstgericht. * Een goede band opbouwen met de mensen bij onze partners * Regelmatig deelnemen aan meetings met hun IT-teams * Begrijpen hoe hun processen werken en waar ze beter kunnen * Die inzichten vertalen in duidelijke analyses * Je werkt dagelijks samen met onze om jouw analyses af te stemmen op onze visie * Alles opvolgen tot het goed werkt en verder optimaliseren waar nodig - Wat verwachten we van
                        plus
                        NOUVEAU
                        Ze hebben een aanzienlijke vloot van 30 eigen schepen en een team van meer dan 700 experts belichaamt de uitgebreide interne expertise.
                        Ze hebben een aanzienlijke vloot van 30 eigen schepen en een team van meer dan 700 experts belichaamt de uitgebreide interne expertise.
                        plus
                        NOUVEAU

                        Nous avons étendu votre recherche avec 9 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Diff * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Jobomschrijving - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Helpen bij het stroomlijnen van communicatie, zowel intern als naar klanten toe. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. Jouw profiel - Wie wij zoeken * Een basis tot goede kennis van boekhouding heeft. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels.
                        Diff * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Jobomschrijving - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Helpen bij het stroomlijnen van communicatie, zowel intern als naar klanten toe. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. Jouw profiel - Wie wij zoeken * Een basis tot goede kennis van boekhouding heeft. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Blijf voortdurend communiceren over projectvoortgang en verwachtingen met de klant en het interne projectteam - Creëer, onderhoud en lever een bijdrage aan interne, technische en klantdocumentatie
                        Blijf voortdurend communiceren over projectvoortgang en verwachtingen met de klant en het interne projectteam - Creëer, onderhoud en lever een bijdrage aan interne, technische en klantdocumentatie
                        plus
                        NOUVEAU
                        Je verwerkt de aanbevelingen en verbeterpunten van onze behaalde duurzaamheidsscores, stelt interne richtlijnen op en bewaakt de naleving ervan. * Je initieert en coördineert projecten rond duurzaamheid met interne en externe partners om onze prestaties op het vlak van duurzaamheid te blijven verbeteren. * Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van interne en externe duurzaamheidsrapporten.
                        Je verwerkt de aanbevelingen en verbeterpunten van onze behaalde duurzaamheidsscores, stelt interne richtlijnen op en bewaakt de naleving ervan. * Je initieert en coördineert projecten rond duurzaamheid met interne en externe partners om onze prestaties op het vlak van duurzaamheid te blijven verbeteren. * Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van interne en externe duurzaamheidsrapporten.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Je wordt onmiddellijk onder de hoede genomen van de commercieel directeur, de global direct touch verantwoordelijke en onze Belgische sales collega's en krijgt de nodige interne opleidingen van de betrokken afdelingen (technische basis, sales & marketing en productmanagement).
                        Je wordt onmiddellijk onder de hoede genomen van de commercieel directeur, de global direct touch verantwoordelijke en onze Belgische sales collega's en krijgt de nodige interne opleidingen van de betrokken afdelingen (technische basis, sales & marketing en productmanagement).
                        plus
                        NOUVEAU
                        Je volgt de nieuwste ontwikkelingen en wetgeving in de sector vanWKK'sen biogasinstallaties op de voet en deelt relevante inzichten over de markt, producten en diensten met zowel klanten als interne .
                        Je volgt de nieuwste ontwikkelingen en wetgeving in de sector vanWKK'sen biogasinstallaties op de voet en deelt relevante inzichten over de markt, producten en diensten met zowel klanten als interne .
                        plus
                        NOUVEAU

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Deviens Manager d'Agence à Liège et assure la performance et la croissance de notre agence spécialisée Access. * Tu seras responsable d'une équipe de 8 collaborateurs (techniciens, commerciaux, support), impatients de rencontrer leur futur manager. * Tu prends la succession d'un manager qui évolue dans l'organisation, mais qui restera à tes côtés pour t'accompagner dans la transition et soutenir nos fortes ambitions de développement de tout l'Est du pays dans l'élévation. Rencontre avec le Manager et l'équipe locale * Talentfinder * Liège * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! Rejoins LOXAM Access, le spécialiste de l'élévation de personnes et de la manutention, et deviens le moteur de notre développement à Lièg
                        Deviens Manager d'Agence à Liège et assure la performance et la croissance de notre agence spécialisée Access. * Tu seras responsable d'une équipe de 8 collaborateurs (techniciens, commerciaux, support), impatients de rencontrer leur futur manager. * Tu prends la succession d'un manager qui évolue dans l'organisation, mais qui restera à tes côtés pour t'accompagner dans la transition et soutenir nos fortes ambitions de développement de tout l'Est du pays dans l'élévation. Rencontre avec le Manager et l'équipe locale * Talentfinder * Liège * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! Rejoins LOXAM Access, le spécialiste de l'élévation de personnes et de la manutention, et deviens le moteur de notre développement à Lièg
                        plus
                        Als Regional Manager sta je in voor het volledige parkeerbeheer van zowel steden als gemeenten gelegen in West-Vlaanderen. * HR Flux * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze opdrachtgever is een gerenommeerde Belgische onderneming met meer dan 20 jaar expertise in het handhaven van parkeerbeleid. Zij ontzorgen lokale besturen op mobiliteitsvlak met een full service-aanpak. De onderneming kan hiervoor rekenen op sterke lokale teams en kantoren in de regio. Flexibiliteit, klantgerichtheid en een persoonlijke benadering staan centraal in hun dienstverlening. Jouw verantwoordelijkheden - Je werkt nauw samen met de aan wie je rapporteert. Je kan terugvallen op een team van een dertigtal vaste en tijdelijke medewerkers. Hierbij werk je samen met twee die aan jou rapporteren.
                        Als Regional Manager sta je in voor het volledige parkeerbeheer van zowel steden als gemeenten gelegen in West-Vlaanderen. * HR Flux * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze opdrachtgever is een gerenommeerde Belgische onderneming met meer dan 20 jaar expertise in het handhaven van parkeerbeleid. Zij ontzorgen lokale besturen op mobiliteitsvlak met een full service-aanpak. De onderneming kan hiervoor rekenen op sterke lokale teams en kantoren in de regio. Flexibiliteit, klantgerichtheid en een persoonlijke benadering staan centraal in hun dienstverlening. Jouw verantwoordelijkheden - Je werkt nauw samen met de aan wie je rapporteert. Je kan terugvallen op een team van een dertigtal vaste en tijdelijke medewerkers. Hierbij werk je samen met twee die aan jou rapporteren.
                        plus
                        Dan is deze rol van Aftermarket Manager Vlaanderen iets voor jou. Bij een positief resultaat ontmoet je HR en de Aftermarket manager van België. * de people manager en aanspreekpunt voor het Vlaamse service-team (field & workshop technicians, planning, sales, support), Je rapporteert aan de nationale Aftermarket en werkt nauw samen met in het hoofdkantoor en het Waalse service center. * Je bewaakt de rentabiliteit van de aftermarket-activiteiten (P&L, marges, bezettingsgraad, productiviteit). * Profile Group * Izegem - Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij een servicecenter in West-Vlaanderen écht op de kaart zetten? Wil je mee een nieuw team uitbouwen in een sterke, familiale groep met premium machines en klanten die jou
                        Dan is deze rol van Aftermarket Manager Vlaanderen iets voor jou. Bij een positief resultaat ontmoet je HR en de Aftermarket manager van België. * de people manager en aanspreekpunt voor het Vlaamse service-team (field & workshop technicians, planning, sales, support), Je rapporteert aan de nationale Aftermarket en werkt nauw samen met in het hoofdkantoor en het Waalse service center. * Je bewaakt de rentabiliteit van de aftermarket-activiteiten (P&L, marges, bezettingsgraad, productiviteit). * Profile Group * Izegem - Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij een servicecenter in West-Vlaanderen écht op de kaart zetten? Wil je mee een nieuw team uitbouwen in een sterke, familiale groep met premium machines en klanten die jou
                        plus
                        Wij willen onze groei bij DPS de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met Sales Manager voor regio West-Vlaanderen en Antwerpen. * Als Sales Manager ben je een ondernemer binnen een bestaande onderneming. * Door jouw ervaring in de sector en in de sales heb je geleerd wat je allemaal in de commerciële wereld van payroll kan verwachten. * Je hebt een passie voor sales. * JobFIXers * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als familiebedrijf is de BOEMM HR groep, de snelst groeiende speler binnen de HR services in België. Wij bieden onze klanten een ongezien aanbod in uitzendarbeid, payroll en werving & selectie. Op de dag van vandaag is BOEMM het moederbedrijf van Digital Payroll Services, Jobfixers , White & Moore en Work Today.
                        Wij willen onze groei bij DPS de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met Sales Manager voor regio West-Vlaanderen en Antwerpen. * Als Sales Manager ben je een ondernemer binnen een bestaande onderneming. * Door jouw ervaring in de sector en in de sales heb je geleerd wat je allemaal in de commerciële wereld van payroll kan verwachten. * Je hebt een passie voor sales. * JobFIXers * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als familiebedrijf is de BOEMM HR groep, de snelst groeiende speler binnen de HR services in België. Wij bieden onze klanten een ongezien aanbod in uitzendarbeid, payroll en werving & selectie. Op de dag van vandaag is BOEMM het moederbedrijf van Digital Payroll Services, Jobfixers , White & Moore en Work Today.
                        plus
                        Momenteel gaan zij op zoek naar een Internal Sales Manager. * Je leidt en coacht het internal sales team (4 medewerkers) en fungeert als klankbord voor zowel dit team als de 6 accountmanagers. * Je hebt ervaring in sales, bent klaar om een team te leiden of hebt reeds leidinggevende ervaring. * Rock Recruitment * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij deze organisatie zijn ze gespecialiseerd in het ontwikkelen en produceren van geavanceerde systemen voor kabelmanagement. Gedreven door passie zetten zij in op hoge kwaliteit, streven zij continu naar innovatie en verbetering, en bieden ze deskundig advies. Ze hechten veel waarde aan marktfeedback, wat resulteert in aansprekende projecten in diverse branches. Jouw verantwoordelijkhe
                        Momenteel gaan zij op zoek naar een Internal Sales Manager. * Je leidt en coacht het internal sales team (4 medewerkers) en fungeert als klankbord voor zowel dit team als de 6 accountmanagers. * Je hebt ervaring in sales, bent klaar om een team te leiden of hebt reeds leidinggevende ervaring. * Rock Recruitment * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij deze organisatie zijn ze gespecialiseerd in het ontwikkelen en produceren van geavanceerde systemen voor kabelmanagement. Gedreven door passie zetten zij in op hoge kwaliteit, streven zij continu naar innovatie en verbetering, en bieden ze deskundig advies. Ze hechten veel waarde aan marktfeedback, wat resulteert in aansprekende projecten in diverse branches. Jouw verantwoordelijkhe
                        plus
                        Solliciteer nu en maak het verschil als stafmedewerker Financieel Management! * De Vlaamse Waterweg NV * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je functie in het kort - Bij De Vlaamse Waterweg werk je mee aan het uitbouwen en optimaliseren van financiële processen die onze organisatie toekomstgericht maken. Je bent de brug tussen beleid en uitvoering, ondersteunt bij complexe vraagstukken en zorgt dat kwaliteit en efficiëntie altijd voorop staan. Ben jij een verbinder met sterke communicatieskills, een oplossingsgerichte mindset en ervaring in procesmanagement? Dan willen we jou in ons team! Bouw mee aan een organisatie die Vlaanderen letterlijk verbindt via haar waterwegen. Wie ben jij? * Je hebt een masterdiploma * Je hebt minstens 5 jaar beroepservaring in het coördineren van processen en projectm
                        Solliciteer nu en maak het verschil als stafmedewerker Financieel Management! * De Vlaamse Waterweg NV * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je functie in het kort - Bij De Vlaamse Waterweg werk je mee aan het uitbouwen en optimaliseren van financiële processen die onze organisatie toekomstgericht maken. Je bent de brug tussen beleid en uitvoering, ondersteunt bij complexe vraagstukken en zorgt dat kwaliteit en efficiëntie altijd voorop staan. Ben jij een verbinder met sterke communicatieskills, een oplossingsgerichte mindset en ervaring in procesmanagement? Dan willen we jou in ons team! Bouw mee aan een organisatie die Vlaanderen letterlijk verbindt via haar waterwegen. Wie ben jij? * Je hebt een masterdiploma * Je hebt minstens 5 jaar beroepservaring in het coördineren van processen en projectm
                        plus
                        NOUVEAU

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Audit interne à Tournai?

                        Salaire moyen par an
                        36.300 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Audit interne à Tournai est de 36.300 €. Les salaires de Audit interne à Tournai vont de 31.000 € à 46.100 €.