Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Planification
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Agent/e de magasinage
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e en télémercatique
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent/e d'expansion des entreprises

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          15


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          23



                          IT
                          11



                          91 résultats pour Administration à Tournai dans un rayon de 30 km

                          Commercieel medewerker met technische feeling

                          Huis A. Suys
                          Menen
                          Huis A. Suys * Menen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Huis A. Suys in Lauwe (Menen) is een warme, familiale speciaalzaak met een sterk en uitgebreid assortiment aan ijzerwaren, elektrisch gereedschap, handgereedschap en bevestigingsmaterialen. Al jarenlang zijn wij een vaste waarde voor zowel professionele vakmensen als enthousiaste doe-het-zelvers. Heb jij een passie voor techniek en gereedschappen? Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker met technische feeling en een administratieve focus. Jouw verantwoordelijkheden - Als (technisch) commercieel medewerker combineer je administratief werk met klantencontact. Je werkt nauw samen met de en bent een belangrijke schakel in de dagelijkse werking van de winkel. => De focus van deze functie ligt op administratie en
                          Huis A. Suys * Menen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Huis A. Suys in Lauwe (Menen) is een warme, familiale speciaalzaak met een sterk en uitgebreid assortiment aan ijzerwaren, elektrisch gereedschap, handgereedschap en bevestigingsmaterialen. Al jarenlang zijn wij een vaste waarde voor zowel professionele vakmensen als enthousiaste doe-het-zelvers. Heb jij een passie voor techniek en gereedschappen? Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker met technische feeling en een administratieve focus. Jouw verantwoordelijkheden - Als (technisch) commercieel medewerker combineer je administratief werk met klantencontact. Je werkt nauw samen met de en bent een belangrijke schakel in de dagelijkse werking van de winkel. => De focus van deze functie ligt op administratie en
                          plus
                          NOUVEAU
                          TopTalents * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een georganiseerde duizendpoot die graag overzicht houdt en processen vlot laat verlopen? Voor onze partner, een familiale KMO zoeken we een Operationeel Administratief Coördinator die de rechterhand wordt van onze zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden * Dagelijkse planning van het werkatelier opstellen en opvolgen, inclusief transporten en deadlines. * Kwaliteitsproblemen registreren, opvolgen en communiceren met ingenieurs en team voor correcte uitvoering. * CRM en administratie up-to-date houden. * Correcte en tijdige facturatie, verwerken van inkomende facturen . * Betalingen opvolgen, klanten professioneel contacteren en rapportering verzorgen voor management. Jouw profiel * Je ziet werk, vereenvoudigt processen en houdt van orde en structuur.
                          TopTalents * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een georganiseerde duizendpoot die graag overzicht houdt en processen vlot laat verlopen? Voor onze partner, een familiale KMO zoeken we een Operationeel Administratief Coördinator die de rechterhand wordt van onze zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden * Dagelijkse planning van het werkatelier opstellen en opvolgen, inclusief transporten en deadlines. * Kwaliteitsproblemen registreren, opvolgen en communiceren met ingenieurs en team voor correcte uitvoering. * CRM en administratie up-to-date houden. * Correcte en tijdige facturatie, verwerken van inkomende facturen . * Betalingen opvolgen, klanten professioneel contacteren en rapportering verzorgen voor management. Jouw profiel * Je ziet werk, vereenvoudigt processen en houdt van orde en structuur.
                          plus
                          Robert Half * Ronse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een warme werkomgeving? Dan heeft Robert Half een mooie opportuniteit voor jou! Voor een kleinschalig advocatenkantoor in Ronse zoeken wij een Administratief Medewerker (m/v/x) die graag een centrale rol opneemt binnen het team. Jouw rol - Als Administratief Medewerker ben jij het gezicht en de stem van het kantoor. * Je ontvangt klanten en met een glimlach; * Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt; * Na een korte opleiding stel je aktes op en verzorg je de facturatie; * Je ondersteunt bij de algemene en allround administratie van het kantoor. Jouw profiel * Je beschikt bij voorkeur over een bachelor in een administratieve richting of je kan een eerste relevante administratieve ervaring voorlegge
                          Robert Half * Ronse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een warme werkomgeving? Dan heeft Robert Half een mooie opportuniteit voor jou! Voor een kleinschalig advocatenkantoor in Ronse zoeken wij een Administratief Medewerker (m/v/x) die graag een centrale rol opneemt binnen het team. Jouw rol - Als Administratief Medewerker ben jij het gezicht en de stem van het kantoor. * Je ontvangt klanten en met een glimlach; * Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt; * Na een korte opleiding stel je aktes op en verzorg je de facturatie; * Je ondersteunt bij de algemene en allround administratie van het kantoor. Jouw profiel * Je beschikt bij voorkeur over een bachelor in een administratieve richting of je kan een eerste relevante administratieve ervaring voorlegge
                          plus
                          En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. • Payroll & administration (70 %) • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime.
                          En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. • Payroll & administration (70 %) • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime.
                          plus
                          Dixon Supply Chain * Moeskroen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - about our client - Onze klant is een toonaangevende speler in de premium voedingssector, waar ambacht en innovatie samenkomen. Ze bieden hoogwaardige culinaire producten voor fijnproevers en professionals, met een sterke focus op kwaliteit, duurzaamheid en exclusieve smaakbeleving. Dankzij hun expertise en passie voor smaak zijn ze een vertrouwde partner in zowel retail als horeca. Als Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het interne salesteam/customer service en zorg je voor een uitstekende service aan onze klanten. Jouw verantwoordelijkheden - Description * Aansturen, motiveren en coachen van een team van 7 customer service medewerkers.
                          Dixon Supply Chain * Moeskroen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - about our client - Onze klant is een toonaangevende speler in de premium voedingssector, waar ambacht en innovatie samenkomen. Ze bieden hoogwaardige culinaire producten voor fijnproevers en professionals, met een sterke focus op kwaliteit, duurzaamheid en exclusieve smaakbeleving. Dankzij hun expertise en passie voor smaak zijn ze een vertrouwde partner in zowel retail als horeca. Als Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het interne salesteam/customer service en zorg je voor een uitstekende service aan onze klanten. Jouw verantwoordelijkheden - Description * Aansturen, motiveren en coachen van een team van 7 customer service medewerkers.
                          plus
                          NOUVEAU
                          AAROVA Werkplaats Vlaamse Ardennen * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bij AAROVA draait alles om mensen. Onze maatwerkers - mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt – zijn het kloppende hart van onze onderneming. Samen creëren we een warme, professionele omgeving waarin iedereen zijn talenten kan laten zien. En ja: dat doen we met trots, precisie en véél goesting. Of het nu gaat om productie, poetsen, schilderen of events – AAROVA staat voor kwaliteit én maatschappelijke impact. We zijn een maatwerkbedrijf dat grenzen verlegt, letterlijk én figuurlijk. En daar kan jij als maatwerkcoach een sleutelrol in spelen. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga jij doen? * Je zorgt dat iedereen mee is: je verdeelt opdrachten slim op in deeltaken zodat iedereen op zijn of haar manier kan schitteren.
                          AAROVA Werkplaats Vlaamse Ardennen * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bij AAROVA draait alles om mensen. Onze maatwerkers - mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt – zijn het kloppende hart van onze onderneming. Samen creëren we een warme, professionele omgeving waarin iedereen zijn talenten kan laten zien. En ja: dat doen we met trots, precisie en véél goesting. Of het nu gaat om productie, poetsen, schilderen of events – AAROVA staat voor kwaliteit én maatschappelijke impact. We zijn een maatwerkbedrijf dat grenzen verlegt, letterlijk én figuurlijk. En daar kan jij als maatwerkcoach een sleutelrol in spelen. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga jij doen? * Je zorgt dat iedereen mee is: je verdeelt opdrachten slim op in deeltaken zodat iedereen op zijn of haar manier kan schitteren.
                          plus
                          ARBALETT SRL * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn actief op zoek naar een Technisch en Economisch Projectleider om zich aan te sluiten bij een familiale onderneming die erkend is in de sector van de bouw van industriële gebouwen. Al meer dan twintig jaar actief in Europa, onderscheidt deze onderneming zich door haar streven naar uitmuntendheid en innovatie, evenals door de kwaliteit van de partnerschappen die zij met haar klanten aangaat. Vanuit Kortrijk zult u een sleutelrol spelen in het succes van de bouwprojecten door zowel hun technische haalbaarheid, hun economische optimalisatie als hun technisch‑administratieve coördinatie te verzekeren. Jouw verantwoordelijkheden * Beoordelen van de technische, economische en temporele haalbaarheid van dossiers.
                          ARBALETT SRL * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn actief op zoek naar een Technisch en Economisch Projectleider om zich aan te sluiten bij een familiale onderneming die erkend is in de sector van de bouw van industriële gebouwen. Al meer dan twintig jaar actief in Europa, onderscheidt deze onderneming zich door haar streven naar uitmuntendheid en innovatie, evenals door de kwaliteit van de partnerschappen die zij met haar klanten aangaat. Vanuit Kortrijk zult u een sleutelrol spelen in het succes van de bouwprojecten door zowel hun technische haalbaarheid, hun economische optimalisatie als hun technisch‑administratieve coördinatie te verzekeren. Jouw verantwoordelijkheden * Beoordelen van de technische, economische en temporele haalbaarheid van dossiers.
                          plus
                          TopTalents * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een sterk en stabiel familiebedrijf met jarenlange expertise in elektrotechnische installaties voor zowel industriële als tertiaire projecten. Professionaliteit, vakmanschap en betrokkenheid staan centraal in onze werking. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren en gedreven Hoofdboekhouder. Jouw verantwoordelijkheden - Als Hoofdboekhouder ben je verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van de onderneming. Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van alle financiële gegevens, een betrouwbare rapportering en een vlotte opvolging van wettelijke verplichtingen. Daarnaast ben je een financieel klankbord voor het management en lever je inzichten aan die bijdragen tot verdere groei en efficiëntie. Jouw takenpakket
                          TopTalents * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een sterk en stabiel familiebedrijf met jarenlange expertise in elektrotechnische installaties voor zowel industriële als tertiaire projecten. Professionaliteit, vakmanschap en betrokkenheid staan centraal in onze werking. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren en gedreven Hoofdboekhouder. Jouw verantwoordelijkheden - Als Hoofdboekhouder ben je verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van de onderneming. Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van alle financiële gegevens, een betrouwbare rapportering en een vlotte opvolging van wettelijke verplichtingen. Daarnaast ben je een financieel klankbord voor het management en lever je inzichten aan die bijdragen tot verdere groei en efficiëntie. Jouw takenpakket
                          plus
                          Rock Recruitment * Wevelgem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een dynamisch familiebedrijf dat actief is in de vrijetijdssector, ondersteund door gerenommeerde merken zoals Brunswick, Life Fitness en Escape Fitness. Deze organisatie combineert West-Vlaamse flexibiliteit met de kracht van een internationaal netwerk. Klantgerichtheid, kwaliteit en innovatie staan centraal in hun aanpak. Ze bedienen een breed scala aan klanten, van sportliefhebbers tot professionals. Momenteel gaan ze op zoek naar een Logistiek planner (kennis Frans). Jouw verantwoordelijkheden * Je plant en coördineert leveringen en installaties in Frankrijk, België & Luxemburg. * Je organiseert transport en stuurt interne en externe installatieteams aan. * Je stelt tarieven op voor externe en volgt deze correct op.
                          Rock Recruitment * Wevelgem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een dynamisch familiebedrijf dat actief is in de vrijetijdssector, ondersteund door gerenommeerde merken zoals Brunswick, Life Fitness en Escape Fitness. Deze organisatie combineert West-Vlaamse flexibiliteit met de kracht van een internationaal netwerk. Klantgerichtheid, kwaliteit en innovatie staan centraal in hun aanpak. Ze bedienen een breed scala aan klanten, van sportliefhebbers tot professionals. Momenteel gaan ze op zoek naar een Logistiek planner (kennis Frans). Jouw verantwoordelijkheden * Je plant en coördineert leveringen en installaties in Frankrijk, België & Luxemburg. * Je organiseert transport en stuurt interne en externe installatieteams aan. * Je stelt tarieven op voor externe en volgt deze correct op.
                          plus
                          Dixon Supply Chain * Moeskroen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor een stabiele en groeiende groep actief in zowel de voedingssector als de bouwsector zoeken we een veelzijdige Aankoper. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces over meerdere entiteiten heen. Je combineert dagelijkse operationele aankopen met strategische optimalisaties en werkt mee aan toekomstgerichte verbeterprojecten. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als Aankoper ben je het centrale aanspreekpunt voor alle aankoopactiviteiten. Je staat in voor het efficiënt beheren van de dagelijkse bestellingen én het mee uitbouwen van een modern, betrouwbaar en kostenbewust aankoopbeleid. Daarnaast speel je een actieve rol in procesoptimalisatie en de voorbereiding van een nieuw ERP-systeem. Operati
                          Dixon Supply Chain * Moeskroen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor een stabiele en groeiende groep actief in zowel de voedingssector als de bouwsector zoeken we een veelzijdige Aankoper. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces over meerdere entiteiten heen. Je combineert dagelijkse operationele aankopen met strategische optimalisaties en werkt mee aan toekomstgerichte verbeterprojecten. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als Aankoper ben je het centrale aanspreekpunt voor alle aankoopactiviteiten. Je staat in voor het efficiënt beheren van de dagelijkse bestellingen én het mee uitbouwen van een modern, betrouwbaar en kostenbewust aankoopbeleid. Daarnaast speel je een actieve rol in procesoptimalisatie en de voorbereiding van een nieuw ERP-systeem. Operati
                          plus
                          Lutosa NV * Leuze * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Lutosa, une success story belge depuis plus de 40 ans ! Avec plus de 1 200 collaborateurs répartis sur 2 sites de production, nous fabriquons des frites surgelées et réfrigérées, des spécialités de pommes de terre ainsi que des flocons déshydratés qui régalent le monde entier . Présents dans 136 pays grâce à 24 filiales et bureaux de vente, nous exportons fièrement 94 % de notre production. Chez Lutosa, vous rejoignez une entreprise familiale à dimension internationale où l'esprit d'équipe, l'innovation et la passion du produit sont au cœur de tout ce que nous faisons. Travailler chez nous, c'est l'opportunité de développer vos compétences, de relever de beaux défis et de collaborer avec des collègues aux profils aussi divers que passionnants.
                          Lutosa NV * Leuze * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Lutosa, une success story belge depuis plus de 40 ans ! Avec plus de 1 200 collaborateurs répartis sur 2 sites de production, nous fabriquons des frites surgelées et réfrigérées, des spécialités de pommes de terre ainsi que des flocons déshydratés qui régalent le monde entier . Présents dans 136 pays grâce à 24 filiales et bureaux de vente, nous exportons fièrement 94 % de notre production. Chez Lutosa, vous rejoignez une entreprise familiale à dimension internationale où l'esprit d'équipe, l'innovation et la passion du produit sont au cœur de tout ce que nous faisons. Travailler chez nous, c'est l'opportunité de développer vos compétences, de relever de beaux défis et de collaborer avec des collègues aux profils aussi divers que passionnants.
                          plus
                          A&S Careers * Ronse * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Bouw mee aan mensgerichte groei bij Willems Veranda's - Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Om onze HR-werking verder te versterken, zoeken we een hands-on HR Advisor die graag zowel met cijfers als met mensen werkt. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Jouw verantwoordelijkheden
                          A&S Careers * Ronse * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Bouw mee aan mensgerichte groei bij Willems Veranda's - Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Om onze HR-werking verder te versterken, zoeken we een hands-on HR Advisor die graag zowel met cijfers als met mensen werkt. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Jouw verantwoordelijkheden
                          plus
                          NOUVEAU
                          BMW JOY'N US * BMW Dejonckheere, Doornik & Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Je staat in voor de financiële rapportering van de vestiging BMW/Mini Tournai, en anderen in Tournai en Kortrijk; * Je bent eindverantwoordelijke voor de controle van de A-Z boekhouding van de drie vestigingen; * Je bent eindverantwoordelijke van de controle van de maandelijkse afsluit van de drie vestigingen; * Je helpt mee aan de verwerking van de verkoopdossiers van nieuwe wagens, je registreert de wagens in onze systemen en berekent de marge van de verkochte wagens; * Je helpt bij de controle van alle in -en uitgaande facturen en creditnota's; * Je stuurt de van de boekhouding in de drie vestigingen aan en je bent hun back-up in het geval van afwezigheid. Wie wij zoeken
                          BMW JOY'N US * BMW Dejonckheere, Doornik & Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Je staat in voor de financiële rapportering van de vestiging BMW/Mini Tournai, en anderen in Tournai en Kortrijk; * Je bent eindverantwoordelijke voor de controle van de A-Z boekhouding van de drie vestigingen; * Je bent eindverantwoordelijke van de controle van de maandelijkse afsluit van de drie vestigingen; * Je helpt mee aan de verwerking van de verkoopdossiers van nieuwe wagens, je registreert de wagens in onze systemen en berekent de marge van de verkochte wagens; * Je helpt bij de controle van alle in -en uitgaande facturen en creditnota's; * Je stuurt de van de boekhouding in de drie vestigingen aan en je bent hun back-up in het geval van afwezigheid. Wie wij zoeken
                          plus
                          HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden - Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke documenten en socia
                          HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden - Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke documenten en socia
                          plus
                          Omexom * Lille * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De wereldwijde energiesector verandert voortdurend. Omexom werkt samen met klanten om de energietransitie te realiseren. We helpen klanten om hun doelstellingen te bereiken. We ontwikkelen oplossingen voor alle spelers die elektriciteit opwekken, transformeren en distribueren. Voor zowel professionele als lokale overheden. Zo helpt Omexom energieproducenten en bij het vervullen van hun opdrachten en tegelijkertijd bij het navigeren door het evoluerende landschap. De expertise van Omexom stelt ons in staat om te anticiperen op de impact van hernieuwbare energieën. Als systeemintegrator beoordelen we de individuele behoeften van elke klant, voordat we de beste oplossing specifiek voor hen selecteren. Omexom blijft volledig onafhankelijk als het gaat om de integratie van tec
                          Omexom * Lille * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De wereldwijde energiesector verandert voortdurend. Omexom werkt samen met klanten om de energietransitie te realiseren. We helpen klanten om hun doelstellingen te bereiken. We ontwikkelen oplossingen voor alle spelers die elektriciteit opwekken, transformeren en distribueren. Voor zowel professionele als lokale overheden. Zo helpt Omexom energieproducenten en bij het vervullen van hun opdrachten en tegelijkertijd bij het navigeren door het evoluerende landschap. De expertise van Omexom stelt ons in staat om te anticiperen op de impact van hernieuwbare energieën. Als systeemintegrator beoordelen we de individuele behoeften van elke klant, voordat we de beste oplossing specifiek voor hen selecteren. Omexom blijft volledig onafhankelijk als het gaat om de integratie van tec
                          plus
                          Pluimveehandel Haerinck NV * Anzegem, België - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? Ben jij een administratieve duizendpoot, sociaal en heb je een talenknobbel en een scherp organisatietalent? Heb je daarnaast een hart voor landbouw en logistiek? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken bij Pluimveehandel Haerinck! Wij zijn een familiebedrijf gespecialiseerd in de handel en het transport van levend pluimvee voor consumptie. Vanuit onze vestiging in Anzegem verzorgen we dagelijks de logistiek en planning voor klanten in België, Nederland en Frankrijk. Betrouwbaarheid, teamwork en een no-nonsense mentaliteit zitten in ons DNA. Wat houdt de job in? Als allround medewerker start je op onze administratieve dienst. Zo leer je onze werking, klanten en partners goed kennen. * Documenten voor FAVV, dierenwelzijn en veterinaire diensten
                          Pluimveehandel Haerinck NV * Anzegem, België - Solliciteer als één van de eersten - Wie zijn wij? Ben jij een administratieve duizendpoot, sociaal en heb je een talenknobbel en een scherp organisatietalent? Heb je daarnaast een hart voor landbouw en logistiek? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken bij Pluimveehandel Haerinck! Wij zijn een familiebedrijf gespecialiseerd in de handel en het transport van levend pluimvee voor consumptie. Vanuit onze vestiging in Anzegem verzorgen we dagelijks de logistiek en planning voor klanten in België, Nederland en Frankrijk. Betrouwbaarheid, teamwork en een no-nonsense mentaliteit zitten in ons DNA. Wat houdt de job in? Als allround medewerker start je op onze administratieve dienst. Zo leer je onze werking, klanten en partners goed kennen. * Documenten voor FAVV, dierenwelzijn en veterinaire diensten
                          plus
                          NOUVEAU
                          Gercolex Bvba * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Gercolex is een jong, dynamisch gerechtsdeurwaarderskantoor met vestigingen in Kortrijk, Roeselare en Brugge. Taken * Opstarten, opvolging en rapportering van dossierreeksen * Opzoeken van gegevens in diverse databanken en synchroniseren. * Ingeven en verwerken van persoonsgegevens in eigen programma's. * Opstellen en inboeken van akten. * Telefonisch contact onderhouden met debiteuren en cliënteel. (inbound/outbound) * Werken met Word, Exell en eigen informatica programma's. * Het uitvoeren van alle voorkomende administratie zoals briefwisseling, klassement, opzoekingen… * Groeiend takenpakket op basis van uw capaciteiten en interesses. Vereisten * U bent op redelijk termijn beschikbaar. * We zoeken een gemotiveerde medewerker met zin voor stiptheid, verantwoordelijkheidszin en cijfe
                          Gercolex Bvba * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Gercolex is een jong, dynamisch gerechtsdeurwaarderskantoor met vestigingen in Kortrijk, Roeselare en Brugge. Taken * Opstarten, opvolging en rapportering van dossierreeksen * Opzoeken van gegevens in diverse databanken en synchroniseren. * Ingeven en verwerken van persoonsgegevens in eigen programma's. * Opstellen en inboeken van akten. * Telefonisch contact onderhouden met debiteuren en cliënteel. (inbound/outbound) * Werken met Word, Exell en eigen informatica programma's. * Het uitvoeren van alle voorkomende administratie zoals briefwisseling, klassement, opzoekingen… * Groeiend takenpakket op basis van uw capaciteiten en interesses. Vereisten * U bent op redelijk termijn beschikbaar. * We zoeken een gemotiveerde medewerker met zin voor stiptheid, verantwoordelijkheidszin en cijfe
                          plus
                          BBS Engineering * KUURNE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een administratief & magazijn medewerker die instaat voor een vlotte ondersteuning van onze dagelijkse werking. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - In deze functie combineer je administratieve taken met praktische magazijnactiviteiten en werk je nauw samen met , en het management. Je maakt hierbij intensief gebruik van ons ERP-systeem. Jouw takenpakket - Administratieve taken * Updaten en beheren van leveranciersprijslijsten * Aanmaken en onderhouden van productfiches * Verwerken van planningen op basis van input uit planningsvergaderingen * Beantwoorden en doorverbinden van inkomende telefoons * Inplannen van interventies in overleg met en * Algemene administratieve ondersteuning
                          BBS Engineering * KUURNE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een administratief & magazijn medewerker die instaat voor een vlotte ondersteuning van onze dagelijkse werking. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - In deze functie combineer je administratieve taken met praktische magazijnactiviteiten en werk je nauw samen met , en het management. Je maakt hierbij intensief gebruik van ons ERP-systeem. Jouw takenpakket - Administratieve taken * Updaten en beheren van leveranciersprijslijsten * Aanmaken en onderhouden van productfiches * Verwerken van planningen op basis van input uit planningsvergaderingen * Beantwoorden en doorverbinden van inkomende telefoons * Inplannen van interventies in overleg met en * Algemene administratieve ondersteuning
                          plus
                          * Move * Menen Solliciteer als één van de eersten Introductie Voor een familiaal transportbedrijf zijn we op zoek naar een tweetalig administratief bediende voor het ondersteunen van de . * Transportdocumenten opmaken en controleren. * Ondersteunen bij het opmaken van de planning. * Contact met de en klanten ivm de vracht. * All round administratieve taken. Vaardigheden * Bachelor of gelijkwaardig door ervaring in een administratieve job. * Interesse hebben in de transportsector. * Naast het Nederlands, spreek je vlot Frans. * Communicatief. * Kennis van excel. * Stressbestendig. Aanbod * Vaste job in een team van 6 ervaren collega's. * Flexibele werkuren. * Interne opleiding wordt voorzien. * Dynamische werkomgeving. * Doorgroeimogelijkheden.
                          * Move * Menen Solliciteer als één van de eersten Introductie Voor een familiaal transportbedrijf zijn we op zoek naar een tweetalig administratief bediende voor het ondersteunen van de . * Transportdocumenten opmaken en controleren. * Ondersteunen bij het opmaken van de planning. * Contact met de en klanten ivm de vracht. * All round administratieve taken. Vaardigheden * Bachelor of gelijkwaardig door ervaring in een administratieve job. * Interesse hebben in de transportsector. * Naast het Nederlands, spreek je vlot Frans. * Communicatief. * Kennis van excel. * Stressbestendig. Aanbod * Vaste job in een team van 6 ervaren collega's. * Flexibele werkuren. * Interne opleiding wordt voorzien. * Dynamische werkomgeving. * Doorgroeimogelijkheden.
                          plus
                          STEENHAUT BVBA * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De onderneming Steenhaut is een toonaangevende speler in de groene sector met meer dan 50 jaar expertise in tuin- en landschapsaanleg. Hun ervaren team realiseert duurzame, esthetische en functionele buitenomgevingen voor zowel particuliere klanten als de publieke sector. Vanuit hun vestiging in Deerlijk biedt Steenhaut een breed aanbod aan: van ontwerp en aanleg van tuinen tot onderhoud, rioleringswerken, verhardingen en wegeniswerken. Hun aanpak is gestoeld op vakmanschap, innovatie en klantgerichtheid, met een sterke focus op kwaliteit en precisie. Administratief Bediende (Omgevingswerken) Jouw verantwoordelijkheden - Functie * Administratieve ondersteuning van de , de calculatie en de boekhouding. * Je ontvangt de eerstelijnstelefonie en ondersteunt het office management.
                          STEENHAUT BVBA * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De onderneming Steenhaut is een toonaangevende speler in de groene sector met meer dan 50 jaar expertise in tuin- en landschapsaanleg. Hun ervaren team realiseert duurzame, esthetische en functionele buitenomgevingen voor zowel particuliere klanten als de publieke sector. Vanuit hun vestiging in Deerlijk biedt Steenhaut een breed aanbod aan: van ontwerp en aanleg van tuinen tot onderhoud, rioleringswerken, verhardingen en wegeniswerken. Hun aanpak is gestoeld op vakmanschap, innovatie en klantgerichtheid, met een sterke focus op kwaliteit en precisie. Administratief Bediende (Omgevingswerken) Jouw verantwoordelijkheden - Functie * Administratieve ondersteuning van de , de calculatie en de boekhouding. * Je ontvangt de eerstelijnstelefonie en ondersteunt het office management.
                          plus
                          Move * Menen - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Customer Service Medewerker ben je het centrale aanspreekpunt voor onze B2B-klanten en draag je actief bij aan een uitstekende klanttevredenheid. Je zorgt voor een vlotte verwerking en opvolging van binnenkomende bestellingen en combineert administratieve taken (70%) met commerciële werkzaamheden (30%). Je ondersteunt de tijdens de piekperiode van april tot augustus. * Je beheert het volledige proces van orders en betalingen, van begin tot eind. * Je staat klanten professioneel te woord en biedt oplossingen voor vragen en problemen. * Je behandelt klantklachten met de nodige zorg en nauwkeurigheid. * Je ondersteunt het team met jouw input en inzichten. Vaardigheden * Je beschikt over een relevante bachelor- of masterdiploma. * Schoolverlaters zeker welkom!
                          Move * Menen - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Customer Service Medewerker ben je het centrale aanspreekpunt voor onze B2B-klanten en draag je actief bij aan een uitstekende klanttevredenheid. Je zorgt voor een vlotte verwerking en opvolging van binnenkomende bestellingen en combineert administratieve taken (70%) met commerciële werkzaamheden (30%). Je ondersteunt de tijdens de piekperiode van april tot augustus. * Je beheert het volledige proces van orders en betalingen, van begin tot eind. * Je staat klanten professioneel te woord en biedt oplossingen voor vragen en problemen. * Je behandelt klantklachten met de nodige zorg en nauwkeurigheid. * Je ondersteunt het team met jouw input en inzichten. Vaardigheden * Je beschikt over een relevante bachelor- of masterdiploma. * Schoolverlaters zeker welkom!
                          plus
                          ExecuJet MRO Services Belgium * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als allround administratief bediende ondersteun je onze facility in Kortrijk-Wevelgem en Brussel-Zaventem in de dagelijkse operationele taken. Je bent het spilfiguur en het visitekaartje van ExecuJet MRO Services Belgium. We zijn een toonaangevend bedrijf binnen de luchtvaartsector, gespecialiseerd in het onderhoud van privévliegtuigen. Vanuit onze vestiging in Kortrijk (luchthaven Wevelgem) en Brussel (luchthaven Zaventem) zorgen we voor een hoogwaardige dienstverlening aan onze klanten. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol neem je een brede waaier aan taken en verantwoordelijkheden op jou die ervoor zorgen dat onze organisatie dagelijks vlot blijft draaien. * Facility * Onthaal * Branding support - Je bent verantwoordelijk voor het volledige badgebeheer voo
                          ExecuJet MRO Services Belgium * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als allround administratief bediende ondersteun je onze facility in Kortrijk-Wevelgem en Brussel-Zaventem in de dagelijkse operationele taken. Je bent het spilfiguur en het visitekaartje van ExecuJet MRO Services Belgium. We zijn een toonaangevend bedrijf binnen de luchtvaartsector, gespecialiseerd in het onderhoud van privévliegtuigen. Vanuit onze vestiging in Kortrijk (luchthaven Wevelgem) en Brussel (luchthaven Zaventem) zorgen we voor een hoogwaardige dienstverlening aan onze klanten. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol neem je een brede waaier aan taken en verantwoordelijkheden op jou die ervoor zorgen dat onze organisatie dagelijks vlot blijft draaien. * Facility * Onthaal * Branding support - Je bent verantwoordelijk voor het volledige badgebeheer voo
                          plus
                          Transgroom NV * MOEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We zijn op zoek naar een administratief talent dat zorgt voor een goede samenwerking tussen klanten en externe/interne diensten in de sector van de hondenverzorging. Hoe ziet jouw dag eruit bij Transgroom? Stel je voor: je start je dag met een verse kop koffie, terwijl de kantoorhonden vrolijk door de gang dartelen en je begroeten met een kwispel. Je opent je inbox en jij zorgt ervoor dat deze orders snel, foutloos en met een glimlach verwerkt worden. Maar daar stopt het niet! Jij bent de spil van ons salesteam. Je voert en volgt transporten op, zorgt dat alles op rolletjes loopt en springt meteen in als er zich een probleem of uitdaging voordoet. Met jouw geduldige en vriendelijke aanpak ben je het aanspreekpunt en het klankbord voor onze klanten.
                          Transgroom NV * MOEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We zijn op zoek naar een administratief talent dat zorgt voor een goede samenwerking tussen klanten en externe/interne diensten in de sector van de hondenverzorging. Hoe ziet jouw dag eruit bij Transgroom? Stel je voor: je start je dag met een verse kop koffie, terwijl de kantoorhonden vrolijk door de gang dartelen en je begroeten met een kwispel. Je opent je inbox en jij zorgt ervoor dat deze orders snel, foutloos en met een glimlach verwerkt worden. Maar daar stopt het niet! Jij bent de spil van ons salesteam. Je voert en volgt transporten op, zorgt dat alles op rolletjes loopt en springt meteen in als er zich een probleem of uitdaging voordoet. Met jouw geduldige en vriendelijke aanpak ben je het aanspreekpunt en het klankbord voor onze klanten.
                          plus
                          G.T.V. * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Hoe ziet de functie eruit? * Klantentevredenheid staat voor u centraal. * U heeft een centrale plaats in ons team. * Naast dagelijks contact met klanten en verwerkt u ook orders van klanten en plaatst u bestellingen bij leveranciers. * Tevens volgt U commerciële dossiers op en bent een onmisbare schakel voor het team. * U werkt nauw samen met onze en de logistieke dienst. * U verzorgt mee de planning voor de logistieke dienst. * U verwerkt de inkomende orders, verstuurt de facturen en volgt de betalingen op * U helpt klanten verder met productvragen in de eerste lijn. * Meedenken in het team en de inzet om de doelstellingen te helpen realiseren. Wie bent u? * U bent communicatief, vriendelijk en dynamisch * U werkt punctueel en georganiseerd * U beschikt over relevante ervaring of opleiding voor de functie
                          G.T.V. * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Hoe ziet de functie eruit? * Klantentevredenheid staat voor u centraal. * U heeft een centrale plaats in ons team. * Naast dagelijks contact met klanten en verwerkt u ook orders van klanten en plaatst u bestellingen bij leveranciers. * Tevens volgt U commerciële dossiers op en bent een onmisbare schakel voor het team. * U werkt nauw samen met onze en de logistieke dienst. * U verzorgt mee de planning voor de logistieke dienst. * U verwerkt de inkomende orders, verstuurt de facturen en volgt de betalingen op * U helpt klanten verder met productvragen in de eerste lijn. * Meedenken in het team en de inzet om de doelstellingen te helpen realiseren. Wie bent u? * U bent communicatief, vriendelijk en dynamisch * U werkt punctueel en georganiseerd * U beschikt over relevante ervaring of opleiding voor de functie
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus