Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Planification
                          • Vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Chargé/e de mission
                          • Adjoint/e au personnel
                          • Adjoint du directeur

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          22


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          74






                          266 résultats pour Administration à Harelbeke dans un rayon de 30 km

                          Hoofd Boekhouding Administratie en HR

                          Bidfood De Clercq
                          Oudenaarde
                          Bidfood De Clercq * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bidfood Belgium, onderdeel van de internationale Bidcorp Groep, is een voedingsdistributiebedrijf dat de horeca en collectiviteiten bedient. We beschikken over zes distributiecentra in België (gevestigd in Thuin, Kruibeke, Dilbeek, Beringen, Mechelen en Oudenaarde). Daarnaast maakt VDS-Food, met haar drie cash & carry-winkels, sinds augustus 2024 ook deel uit van de groep. Bidfood De Clercq in Oudenaarde werd 60 jaar geleden opgericht als zuivelleverancier. Momenteel werken we met een 45-tal personeelsleden. Doorheen de jaren groeiden we uit tot een toonaangevende speler op de markt en zijn we uitgegroeid tot een vaste waarde in Oost- en West-Vlaanderen als groothandel voor horecazaken, instellingen en tal van bekende evenementen, festivals e
                          Bidfood De Clercq * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bidfood Belgium, onderdeel van de internationale Bidcorp Groep, is een voedingsdistributiebedrijf dat de horeca en collectiviteiten bedient. We beschikken over zes distributiecentra in België (gevestigd in Thuin, Kruibeke, Dilbeek, Beringen, Mechelen en Oudenaarde). Daarnaast maakt VDS-Food, met haar drie cash & carry-winkels, sinds augustus 2024 ook deel uit van de groep. Bidfood De Clercq in Oudenaarde werd 60 jaar geleden opgericht als zuivelleverancier. Momenteel werken we met een 45-tal personeelsleden. Doorheen de jaren groeiden we uit tot een toonaangevende speler op de markt en zijn we uitgegroeid tot een vaste waarde in Oost- en West-Vlaanderen als groothandel voor horecazaken, instellingen en tal van bekende evenementen, festivals e
                          plus
                          Rock Recruitment * Hooglede * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Met een team van 45 medewerkers staat dit West-Vlaams bedrijf elke dag klaar om hun professionele klanten het nodige advies te geven bij de aankoop van werkkledij, afsluitingen, tools en diverse gereedschappen. Daarnaast hebben zij ook een gespecialiseerde afdeling waarbij zij alle materialen voor de inrichting van publieke ruimtes aanbieden. Momenteel gaan ze op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. Jouw verantwoordelijkheden * Je stelt offertes op, verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op. * Je plant leveringen en installaties in en behoudt het overzicht over alle lopende dossiers. * Je voert zelfstandig aankopen uit en onderhandelt met en . * Je verwerkt alle administratieve taken correct en zorgt voor een vlotte admini
                          Rock Recruitment * Hooglede * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Met een team van 45 medewerkers staat dit West-Vlaams bedrijf elke dag klaar om hun professionele klanten het nodige advies te geven bij de aankoop van werkkledij, afsluitingen, tools en diverse gereedschappen. Daarnaast hebben zij ook een gespecialiseerde afdeling waarbij zij alle materialen voor de inrichting van publieke ruimtes aanbieden. Momenteel gaan ze op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. Jouw verantwoordelijkheden * Je stelt offertes op, verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op. * Je plant leveringen en installaties in en behoudt het overzicht over alle lopende dossiers. * Je voert zelfstandig aankopen uit en onderhandelt met en . * Je verwerkt alle administratieve taken correct en zorgt voor een vlotte admini
                          plus
                          Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de . Jouw takenpakket * Het ondersteunen van de en op administratief vlak.
                          Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de . Jouw takenpakket * Het ondersteunen van de en op administratief vlak.
                          plus
                          Robert Walters * Nazareth * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een nauwkeurige en communicatieve Administratief Bediende die graag een sleutelrol speelt binnen het facturatieproces? Dan zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. Interesse? Solliciteer snel! * Je fungeert als belangrijke schakel binnen het facturatieproces. * Je bent mee verantwoordelijk voor het opmaken, versturen, controleren en inboeken van facturen. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Je zorgt voor een correcte opvolging en bijwerking van klantenrekeningen. * Je verleent administratieve ondersteuning waar nodig. * Je biedt klantvriendelijke telefonisc
                          Robert Walters * Nazareth * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een nauwkeurige en communicatieve Administratief Bediende die graag een sleutelrol speelt binnen het facturatieproces? Dan zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. Interesse? Solliciteer snel! * Je fungeert als belangrijke schakel binnen het facturatieproces. * Je bent mee verantwoordelijk voor het opmaken, versturen, controleren en inboeken van facturen. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Je zorgt voor een correcte opvolging en bijwerking van klantenrekeningen. * Je verleent administratieve ondersteuning waar nodig. * Je biedt klantvriendelijke telefonisc
                          plus
                          Robert Half * Waregem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een bekend productiebedrijf regio Waregem gaan we op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende (m/v/x). Dit betreft een voltijdse en vaste functie, met na de gekende interimperiode een vast contract. Taken? * Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen van de vrachtwagenchauffeurs; * Je stelt de nodige documenten op in kader van CMR - bestellingen); * Je bereidt de facturen voor; * Je volgt de stocktelling op en controleert deze en voert acties uit waar nodig. Profiel? * Je bent administratief onderlegd en hebt ervaring binnen een logistiek administratieve functie; * Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Basiskennis Frans is mooi meegenomen; * Motivatie en het enthousiasme is de grootste must binnen deze functie;
                          Robert Half * Waregem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een bekend productiebedrijf regio Waregem gaan we op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende (m/v/x). Dit betreft een voltijdse en vaste functie, met na de gekende interimperiode een vast contract. Taken? * Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen van de vrachtwagenchauffeurs; * Je stelt de nodige documenten op in kader van CMR - bestellingen); * Je bereidt de facturen voor; * Je volgt de stocktelling op en controleert deze en voert acties uit waar nodig. Profiel? * Je bent administratief onderlegd en hebt ervaring binnen een logistiek administratieve functie; * Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Basiskennis Frans is mooi meegenomen; * Motivatie en het enthousiasme is de grootste must binnen deze functie;
                          plus
                          Robert Half * Tielt, * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Dit betreft een voltijdse functie, met na de gekende uitzendperiode een vast contract. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. Naast stabiliteit probeert het bedrijf ook in te zetten op de menselijke kant van de werknemers. Wat zijn de taken? * Je zorgt voor de ondersteunende administratieve taken van de commerciële binnendienst; * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je verwerkt de nodige gegevens in het systeem. Profiel * Je hebt een relevante administratieve ervaring; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de
                          Robert Half * Tielt, * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Dit betreft een voltijdse functie, met na de gekende uitzendperiode een vast contract. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. Naast stabiliteit probeert het bedrijf ook in te zetten op de menselijke kant van de werknemers. Wat zijn de taken? * Je zorgt voor de ondersteunende administratieve taken van de commerciële binnendienst; * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je verwerkt de nodige gegevens in het systeem. Profiel * Je hebt een relevante administratieve ervaring; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de
                          plus
                          Stadsbader NV * Harelbeke - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - The family company Stadsbader was founded in 1946 in Harelbeke. In the meanwhile, the company is directed by third generation Dominique Valcke. The acquisitions of Deckx AO and Deckx EM in Dessel (2009), Van Maercke Prefab in Kluisbergen (2014) and BAM Contractors (2022) were a strong expansion of the specialisation segments and a reinforcement of the market position. Today the group is daily active in about 250 construction sites in Belgian and the neighbouring countries. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als medewerker permanentie van maandag t.e.m. donderdagnacht ben je het eerste aanspreekpunt binnen de firma buiten de reguliere werktijden. Je bewaakt de planning van onze transportactiviteiten en bent probleemoplosser voor vooral chauffeurs en interne medewerkers, je on
                          Stadsbader NV * Harelbeke - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - The family company Stadsbader was founded in 1946 in Harelbeke. In the meanwhile, the company is directed by third generation Dominique Valcke. The acquisitions of Deckx AO and Deckx EM in Dessel (2009), Van Maercke Prefab in Kluisbergen (2014) and BAM Contractors (2022) were a strong expansion of the specialisation segments and a reinforcement of the market position. Today the group is daily active in about 250 construction sites in Belgian and the neighbouring countries. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als medewerker permanentie van maandag t.e.m. donderdagnacht ben je het eerste aanspreekpunt binnen de firma buiten de reguliere werktijden. Je bewaakt de planning van onze transportactiviteiten en bent probleemoplosser voor vooral chauffeurs en interne medewerkers, je on
                          plus
                          NOUVEAU
                          Stadsbader NV * HARELBEKE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - The family company Stadsbader was founded in 1946 in Harelbeke. In the meanwhile, the company is directed by third generation Dominique Valcke. The acquisitions of Deckx AO and Deckx EM in Dessel (2009), Van Maercke Prefab in Kluisbergen (2014) and BAM Contractors (2022) were a strong expansion of the specialisation segments and a reinforcement of the market position. Today the group is daily active in about 250 construction sites in Belgian and the neighbouring countries. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als calculator binnen Stadsbader ben je verantwoordelijk voor het analyseren en voorbereiden van bouwprojecten, zowel op administratief als technisch vlak. * Malle: Je zal werken aan projecten in zowel de algemene bouw als staalbouw: bedrijfsgebouwen, distributiece
                          Stadsbader NV * HARELBEKE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - The family company Stadsbader was founded in 1946 in Harelbeke. In the meanwhile, the company is directed by third generation Dominique Valcke. The acquisitions of Deckx AO and Deckx EM in Dessel (2009), Van Maercke Prefab in Kluisbergen (2014) and BAM Contractors (2022) were a strong expansion of the specialisation segments and a reinforcement of the market position. Today the group is daily active in about 250 construction sites in Belgian and the neighbouring countries. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als calculator binnen Stadsbader ben je verantwoordelijk voor het analyseren en voorbereiden van bouwprojecten, zowel op administratief als technisch vlak. * Malle: Je zal werken aan projecten in zowel de algemene bouw als staalbouw: bedrijfsgebouwen, distributiece
                          plus
                          En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. • Payroll & administration (70 %) • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime.
                          En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. • Payroll & administration (70 %) • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime.
                          plus
                          G.T.V. * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Hoe ziet de functie eruit? * Klantentevredenheid staat voor u centraal. * U heeft een centrale plaats in ons team. * Naast dagelijks contact met klanten en verwerkt u ook orders van klanten en plaatst u bestellingen bij leveranciers. * Tevens volgt U commerciële dossiers op en bent een onmisbare schakel voor het team. * U werkt nauw samen met onze en de logistieke dienst. * U verzorgt mee de planning voor de logistieke dienst. * U verwerkt de inkomende orders, verstuurt de facturen en volgt de betalingen op * U helpt klanten verder met productvragen in de eerste lijn. * Meedenken in het team en de inzet om de doelstellingen te helpen realiseren. Wie bent u? * U bent communicatief, vriendelijk en dynamisch * U werkt punctueel en georganiseerd * U beschikt over relevante ervaring of opleiding voor de functie
                          G.T.V. * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Hoe ziet de functie eruit? * Klantentevredenheid staat voor u centraal. * U heeft een centrale plaats in ons team. * Naast dagelijks contact met klanten en verwerkt u ook orders van klanten en plaatst u bestellingen bij leveranciers. * Tevens volgt U commerciële dossiers op en bent een onmisbare schakel voor het team. * U werkt nauw samen met onze en de logistieke dienst. * U verzorgt mee de planning voor de logistieke dienst. * U verwerkt de inkomende orders, verstuurt de facturen en volgt de betalingen op * U helpt klanten verder met productvragen in de eerste lijn. * Meedenken in het team en de inzet om de doelstellingen te helpen realiseren. Wie bent u? * U bent communicatief, vriendelijk en dynamisch * U werkt punctueel en georganiseerd * U beschikt over relevante ervaring of opleiding voor de functie
                          plus
                          G.T.V. * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Hoe ziet de functie eruit? * Klantentevredenheid staat voor u centraal. * U heeft een centrale plaats in ons team. * Naast dagelijks contact met klanten en verwerkt u ook orders van klanten en plaatst u bestellingen bij leveranciers. * Tevens volgt U commerciële dossiers op en bent een onmisbare schakel voor het team. * U werkt nauw samen met onze en de logistieke dienst. * U verzorgt mee de planning voor de logistieke dienst. * U verwerkt de inkomende orders, verstuurt de facturen en volgt de betalingen op * U helpt klanten verder met productvragen in de eerste lijn. * Meedenken in het team en de inzet om de doelstellingen te helpen realiseren. Wie bent u? * U bent communicatief, vriendelijk en dynamisch * U werkt punctueel en georganiseerd * U beschikt over relevante ervaring of opleiding voor de functie
                          G.T.V. * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Hoe ziet de functie eruit? * Klantentevredenheid staat voor u centraal. * U heeft een centrale plaats in ons team. * Naast dagelijks contact met klanten en verwerkt u ook orders van klanten en plaatst u bestellingen bij leveranciers. * Tevens volgt U commerciële dossiers op en bent een onmisbare schakel voor het team. * U werkt nauw samen met onze en de logistieke dienst. * U verzorgt mee de planning voor de logistieke dienst. * U verwerkt de inkomende orders, verstuurt de facturen en volgt de betalingen op * U helpt klanten verder met productvragen in de eerste lijn. * Meedenken in het team en de inzet om de doelstellingen te helpen realiseren. Wie bent u? * U bent communicatief, vriendelijk en dynamisch * U werkt punctueel en georganiseerd * U beschikt over relevante ervaring of opleiding voor de functie
                          plus
                          BMW JOY'N US * BMW Dejonckheere, Doornik & Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Je staat in voor de financiële rapportering van de vestiging BMW/Mini Tournai, en anderen in Tournai en Kortrijk; * Je bent eindverantwoordelijke voor de controle van de A-Z boekhouding van de drie vestigingen; * Je bent eindverantwoordelijke van de controle van de maandelijkse afsluit van de drie vestigingen; * Je helpt mee aan de verwerking van de verkoopdossiers van nieuwe wagens, je registreert de wagens in onze systemen en berekent de marge van de verkochte wagens; * Je helpt bij de controle van alle in -en uitgaande facturen en creditnota's; * Je stuurt de van de boekhouding in de drie vestigingen aan en je bent hun back-up in het geval van afwezigheid. Wie wij zoeken
                          BMW JOY'N US * BMW Dejonckheere, Doornik & Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Je staat in voor de financiële rapportering van de vestiging BMW/Mini Tournai, en anderen in Tournai en Kortrijk; * Je bent eindverantwoordelijke voor de controle van de A-Z boekhouding van de drie vestigingen; * Je bent eindverantwoordelijke van de controle van de maandelijkse afsluit van de drie vestigingen; * Je helpt mee aan de verwerking van de verkoopdossiers van nieuwe wagens, je registreert de wagens in onze systemen en berekent de marge van de verkochte wagens; * Je helpt bij de controle van alle in -en uitgaande facturen en creditnota's; * Je stuurt de van de boekhouding in de drie vestigingen aan en je bent hun back-up in het geval van afwezigheid. Wie wij zoeken
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Waregem, West-Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Voor onze afdeling verkoopsadministratie zoeken we een enthousiast organisatietalent dat houdt van afwisseling. Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! Jouw verantwoordelijkheden * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland.
                          TRIXXO * Waregem, West-Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Voor onze afdeling verkoopsadministratie zoeken we een enthousiast organisatietalent dat houdt van afwisseling. Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! Jouw verantwoordelijkheden * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Wurth Belux nv * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Würth Belux telt vandaag zo'n 400 medewerkers. Een buitendienstorganisatie van meer dan 200 gespecialiseerde accountmanagers en een uitgebreid netwerk van 31 shops zorgen voor een uitmuntende dienstverlening. 40.000 klanten in België en Luxemburg vertrouwen op de kwaliteit en de service van Würth. Dankzij onze multichannel benadering kan onze klant eender waar en wanneer zijn bestelling plaatsen: via onze accountmanagers, in één van onze Würth shops of online en via de app. Onze systemen zorgen ervoor dat onze klant zich geen zorgen hoeft te maken over zijn stockmanagement. Würth zorgt voor de stockcontrole én -aanvulling dankzij de geïntegreerde slimme software. Op deze manier zorgt Würth ervoor dat onze klanten volledig ontzorgd worden!
                          Wurth Belux nv * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Würth Belux telt vandaag zo'n 400 medewerkers. Een buitendienstorganisatie van meer dan 200 gespecialiseerde accountmanagers en een uitgebreid netwerk van 31 shops zorgen voor een uitmuntende dienstverlening. 40.000 klanten in België en Luxemburg vertrouwen op de kwaliteit en de service van Würth. Dankzij onze multichannel benadering kan onze klant eender waar en wanneer zijn bestelling plaatsen: via onze accountmanagers, in één van onze Würth shops of online en via de app. Onze systemen zorgen ervoor dat onze klant zich geen zorgen hoeft te maken over zijn stockmanagement. Würth zorgt voor de stockcontrole én -aanvulling dankzij de geïntegreerde slimme software. Op deze manier zorgt Würth ervoor dat onze klanten volledig ontzorgd worden!
                          plus
                          NOUVEAU
                          Sander Antwerpen * Torhout * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een analytisch sterke Accountant die energie krijgt van variatie, verantwoordelijkheid en kwaliteit? Wij zoeken een nauwkeurige professional die graag meedenkt met het bedrijf en zijn of haar stempel wil drukken op de financiële processen. Als Accountant A-Y neem je een brede waaier aan boekhoudkundige en financiële taken op binnen een groeiende multi-vennootschapsomgeving. Role * De volledige operationele boekhouding van meerdere entiteiten * Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, lonen, banken en betalingen * Voorbereiding van BTW-aangiftes, maandafsluit, rapporteringen en ondersteuning bij de jaarafsluiting * Reconciliaties, intercompany-afstemmingen en financiële analyses * Opvolging van projecten en administratieve processen
                          Sander Antwerpen * Torhout * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een analytisch sterke Accountant die energie krijgt van variatie, verantwoordelijkheid en kwaliteit? Wij zoeken een nauwkeurige professional die graag meedenkt met het bedrijf en zijn of haar stempel wil drukken op de financiële processen. Als Accountant A-Y neem je een brede waaier aan boekhoudkundige en financiële taken op binnen een groeiende multi-vennootschapsomgeving. Role * De volledige operationele boekhouding van meerdere entiteiten * Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, lonen, banken en betalingen * Voorbereiding van BTW-aangiftes, maandafsluit, rapporteringen en ondersteuning bij de jaarafsluiting * Reconciliaties, intercompany-afstemmingen en financiële analyses * Opvolging van projecten en administratieve processen
                          plus
                          Jefferson Wells * ROESELARE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vast Contract – Regio Roeselare #peoplemanagement #planning #werkplaats - Als Werkplaatsverantwoordelijke kom je terecht op een plek waar techniek, teamwork en verantwoordelijkheid mooi samenkomen. Je merkt al snel dat je als Werkplaatsverantwoordelijke niet zomaar iemand bent, maar iemand die het ritme van de werkplaats mee bepaalt. Het is een werkomgeving waar iedereen elkaar kent, waar er snel geschakeld wordt en waar een praktische mindset belangrijker is dan grote woorden. Klinkt dat als jouw soort plek? Jouw verantwoordelijkheden - Als Werkplaatsverantwoordelijke neem je de leiding over een team van , en administratieve profielen, en zorg je dat de hele werkplaats draait als een perfect afgestelde motor.
                          Jefferson Wells * ROESELARE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vast Contract – Regio Roeselare #peoplemanagement #planning #werkplaats - Als Werkplaatsverantwoordelijke kom je terecht op een plek waar techniek, teamwork en verantwoordelijkheid mooi samenkomen. Je merkt al snel dat je als Werkplaatsverantwoordelijke niet zomaar iemand bent, maar iemand die het ritme van de werkplaats mee bepaalt. Het is een werkomgeving waar iedereen elkaar kent, waar er snel geschakeld wordt en waar een praktische mindset belangrijker is dan grote woorden. Klinkt dat als jouw soort plek? Jouw verantwoordelijkheden - Als Werkplaatsverantwoordelijke neem je de leiding over een team van , en administratieve profielen, en zorg je dat de hele werkplaats draait als een perfect afgestelde motor.
                          plus

                          Retail District Manager Belgique FR/NL

                          Habeas
                          Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles
                          Habeas * Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Société - Levi Strauss & Co. fait partie des plus grandes entreprises mondiales du secteur de l'habillement. C'est avec Levis Strauss que l'histoire du jeans a débuté et perdure depuis plus de 150 ans en tant que marque emblématique aujourd'hui. Les projets et partenariats de la marque reposent sur trois axes majeurs : climat, consommation et communauté. Levis est depuis longtemps défenseur de la durabilité et ses ambitions actuelles sont encore plus audacieuses. Levi Strauss possède près de 500 boutiques à travers le monde et vend ses produits dans plus de 100 pays. Mission - En tant que District Manager Belgique, vous pilotez et coordonnez l'ensemble des opérations quotidiennes des 6 points de vente situés en B
                          Habeas * Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Société - Levi Strauss & Co. fait partie des plus grandes entreprises mondiales du secteur de l'habillement. C'est avec Levis Strauss que l'histoire du jeans a débuté et perdure depuis plus de 150 ans en tant que marque emblématique aujourd'hui. Les projets et partenariats de la marque reposent sur trois axes majeurs : climat, consommation et communauté. Levis est depuis longtemps défenseur de la durabilité et ses ambitions actuelles sont encore plus audacieuses. Levi Strauss possède près de 500 boutiques à travers le monde et vend ses produits dans plus de 100 pays. Mission - En tant que District Manager Belgique, vous pilotez et coordonnez l'ensemble des opérations quotidiennes des 6 points de vente situés en B
                          plus
                          Dixon Supply Chain * Moeskroen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - about our client - Onze klant is een toonaangevende speler in de premium voedingssector, waar ambacht en innovatie samenkomen. Ze bieden hoogwaardige culinaire producten voor fijnproevers en professionals, met een sterke focus op kwaliteit, duurzaamheid en exclusieve smaakbeleving. Dankzij hun expertise en passie voor smaak zijn ze een vertrouwde partner in zowel retail als horeca. Als Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het interne salesteam/customer service en zorg je voor een uitstekende service aan onze klanten. Jouw verantwoordelijkheden - Description * Aansturen, motiveren en coachen van een team van 7 customer service medewerkers.
                          Dixon Supply Chain * Moeskroen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - about our client - Onze klant is een toonaangevende speler in de premium voedingssector, waar ambacht en innovatie samenkomen. Ze bieden hoogwaardige culinaire producten voor fijnproevers en professionals, met een sterke focus op kwaliteit, duurzaamheid en exclusieve smaakbeleving. Dankzij hun expertise en passie voor smaak zijn ze een vertrouwde partner in zowel retail als horeca. Als Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het interne salesteam/customer service en zorg je voor een uitstekende service aan onze klanten. Jouw verantwoordelijkheden - Description * Aansturen, motiveren en coachen van een team van 7 customer service medewerkers.
                          plus
                          TRIXXO * Sint-Martens-Latem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het i
                          TRIXXO * Sint-Martens-Latem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het i
                          plus
                          BMW JOY'N US * Dejonckheere, Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als Sales Advisor bij BMW? * Dankzij jouw product- en mensenkennis slaag je erin dé droomwagen van de klant samen te stellen op basis van zijn/haar behoeften. * Je streeft commerciële targets na, enerzijds wat betreft de verkoop van wagens, anderzijds wat betreft de financiële producten en diensten. * Je spoort opportuniteiten op door het actief benaderen van potentiële klanten. * Naast een commerciële flair verzeker je een correcte administratieve afhandeling en goede opvolging van het klantenbestand en de verkoopdossiers. Op die manier garandeer je een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. * Je rapporteert aan je salesmanager over jouw verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten. Waarmee kan je ons team versterken?
                          BMW JOY'N US * Dejonckheere, Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als Sales Advisor bij BMW? * Dankzij jouw product- en mensenkennis slaag je erin dé droomwagen van de klant samen te stellen op basis van zijn/haar behoeften. * Je streeft commerciële targets na, enerzijds wat betreft de verkoop van wagens, anderzijds wat betreft de financiële producten en diensten. * Je spoort opportuniteiten op door het actief benaderen van potentiële klanten. * Naast een commerciële flair verzeker je een correcte administratieve afhandeling en goede opvolging van het klantenbestand en de verkoopdossiers. Op die manier garandeer je een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. * Je rapporteert aan je salesmanager over jouw verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten. Waarmee kan je ons team versterken?
                          plus
                          ARBALETT SRL * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn actief op zoek naar een Technisch en Economisch Projectleider om zich aan te sluiten bij een familiale onderneming die erkend is in de sector van de bouw van industriële gebouwen. Al meer dan twintig jaar actief in Europa, onderscheidt deze onderneming zich door haar streven naar uitmuntendheid en innovatie, evenals door de kwaliteit van de partnerschappen die zij met haar klanten aangaat. Vanuit Kortrijk zult u een sleutelrol spelen in het succes van de bouwprojecten door zowel hun technische haalbaarheid, hun economische optimalisatie als hun technisch‑administratieve coördinatie te verzekeren. Jouw verantwoordelijkheden * Beoordelen van de technische, economische en temporele haalbaarheid van dossiers.
                          ARBALETT SRL * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn actief op zoek naar een Technisch en Economisch Projectleider om zich aan te sluiten bij een familiale onderneming die erkend is in de sector van de bouw van industriële gebouwen. Al meer dan twintig jaar actief in Europa, onderscheidt deze onderneming zich door haar streven naar uitmuntendheid en innovatie, evenals door de kwaliteit van de partnerschappen die zij met haar klanten aangaat. Vanuit Kortrijk zult u een sleutelrol spelen in het succes van de bouwprojecten door zowel hun technische haalbaarheid, hun economische optimalisatie als hun technisch‑administratieve coördinatie te verzekeren. Jouw verantwoordelijkheden * Beoordelen van de technische, economische en temporele haalbaarheid van dossiers.
                          plus
                          BMW JOY'N US * Dejonckheere Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als Sales Advisor Premium Selection bij BMW? * Als Sales Advisor ben je een échte ambassadeur van onze merken (BMW/MINI) en staat de klant voor jou centraal. Je luistert oprecht en stelt de juiste vragen om efficiënt de individuele behoefte bepalen. * Je vertoeft in je favoriete habitat waarin je klanten met de glimlach ontvangt en biedt een service op maat voor alle technische vragen. Voor jou is een geïnformeerde klant er twee waard. * Door je kennis van ons aanbod kan je de klanten gepast adviseren over onze tweedehandswagens. Na een testrit is de klant helemaal overtuigd. Door actieve prospectie en netwerking skills trek je ook nieuwe klanten aan. Je zorgt voor een continue opvolging van je klanten.
                          BMW JOY'N US * Dejonckheere Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als Sales Advisor Premium Selection bij BMW? * Als Sales Advisor ben je een échte ambassadeur van onze merken (BMW/MINI) en staat de klant voor jou centraal. Je luistert oprecht en stelt de juiste vragen om efficiënt de individuele behoefte bepalen. * Je vertoeft in je favoriete habitat waarin je klanten met de glimlach ontvangt en biedt een service op maat voor alle technische vragen. Voor jou is een geïnformeerde klant er twee waard. * Door je kennis van ons aanbod kan je de klanten gepast adviseren over onze tweedehandswagens. Na een testrit is de klant helemaal overtuigd. Door actieve prospectie en netwerking skills trek je ook nieuwe klanten aan. Je zorgt voor een continue opvolging van je klanten.
                          plus
                          Poolstok * Anzegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Functie - Als algemeen directeur geef je leiding aan de gemeentelijke en OCMW-diensten en ben je de verbindende schakel tussen het beleid en de administratie. Je ondersteunt het bestuur bij de voorbereiding, uitvoering en evaluatie van het beleid binnen het financieel, organisatorisch en juridisch kader. Daarnaast sta je aan het hoofd van het personeel en waak je over een efficiënte en kwalitatieve dienstverlening aan de inwoners van Anzegem. Profiel * Je beschikt over een masterdiploma (niveau A). * Je hebt minstens 2 jaar relevante ervaring in een beleidsmatige functie (publiek of privaat). * Leidinggevende ervaring is een troef. * Je voldoet aan de wettelijke voorwaarden: Belg zijn, gedrag in overeenstemming met de functie (uittreksel strafregister), burgerlijke en
                          Poolstok * Anzegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Functie - Als algemeen directeur geef je leiding aan de gemeentelijke en OCMW-diensten en ben je de verbindende schakel tussen het beleid en de administratie. Je ondersteunt het bestuur bij de voorbereiding, uitvoering en evaluatie van het beleid binnen het financieel, organisatorisch en juridisch kader. Daarnaast sta je aan het hoofd van het personeel en waak je over een efficiënte en kwalitatieve dienstverlening aan de inwoners van Anzegem. Profiel * Je beschikt over een masterdiploma (niveau A). * Je hebt minstens 2 jaar relevante ervaring in een beleidsmatige functie (publiek of privaat). * Leidinggevende ervaring is een troef. * Je voldoet aan de wettelijke voorwaarden: Belg zijn, gedrag in overeenstemming met de functie (uittreksel strafregister), burgerlijke en
                          plus
                          TopTalents * Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een organisatietalent met een passie voor klantgericht werken? Als Internal Sales ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten en de onmisbare schakel tussen en interne teams. Met jouw communicatie skills, commerciële feeling en oog voor detail til jij onze klantenservice naar een hoger niveau. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en . * Je ondersteunt met administratieve en commerciële opvolging. * Je verwerkt aanvragen van A tot Z: offertes, prijsaanvragen en klachten. * Je zorgt voor een nauwkeurige administratie en analyse van inkomende data. * Je houdt klanten en interne stakeholders continu op de hoogte. * Je bouwt mee aan sterke, langdurige klantrelaties. Jouw profiel
                          TopTalents * Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een organisatietalent met een passie voor klantgericht werken? Als Internal Sales ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten en de onmisbare schakel tussen en interne teams. Met jouw communicatie skills, commerciële feeling en oog voor detail til jij onze klantenservice naar een hoger niveau. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? * Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en . * Je ondersteunt met administratieve en commerciële opvolging. * Je verwerkt aanvragen van A tot Z: offertes, prijsaanvragen en klachten. * Je zorgt voor een nauwkeurige administratie en analyse van inkomende data. * Je houdt klanten en interne stakeholders continu op de hoogte. * Je bouwt mee aan sterke, langdurige klantrelaties. Jouw profiel
                          plus
                          TopTalents * Deinze * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een leverancier van diverse voedingsproducten voor horeca, catering & grootkeukens. Met een efficiënt logistiek netwerk en klantgerichte service zorgen ze voor stipte levering en constante productkwaliteit. Ter versterking van hun klein en hecht team zoeken we een veelzijdige Aankoop- & Klantcoördinator die de rechterhand wordt van de zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden - Je bent het centrale aanspreekpunt voor én klanten, beheert het volledige aankoopproces, houdt de stockflow in het oog en ondersteunt administratief waar nodig. Je onderhoudt nauw contact met om de beste kwaliteit, prijzen en leveringen te regelen. Kortom: jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Aankoop & leveranciers - Je plaatst en volgt
                          TopTalents * Deinze * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een leverancier van diverse voedingsproducten voor horeca, catering & grootkeukens. Met een efficiënt logistiek netwerk en klantgerichte service zorgen ze voor stipte levering en constante productkwaliteit. Ter versterking van hun klein en hecht team zoeken we een veelzijdige Aankoop- & Klantcoördinator die de rechterhand wordt van de zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden - Je bent het centrale aanspreekpunt voor én klanten, beheert het volledige aankoopproces, houdt de stockflow in het oog en ondersteunt administratief waar nodig. Je onderhoudt nauw contact met om de beste kwaliteit, prijzen en leveringen te regelen. Kortom: jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Aankoop & leveranciers - Je plaatst en volgt
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus