Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Planification
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Apprenant/e
                          • Employé étudiant
                          • Adjoint du directeur
                          • Chasseur/se
                          • Adjoint/e de vente
                          • Classeur/se
                          • Corps enseignant
                          • Adjoint/e polyvalent

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          24


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          69






                          135 résultats pour Assistant Student à Izegem dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 135 offres d’emploi similaires.

                          ALLROUND OFFICE ASSISTANT

                          Aero-Sense
                          Roeselare
                          Aero-Sense * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Aero-Sense NV produceert, verkoopt en commercialiseert luchtvaart specifieke chemicaliën. Aero-Sense NV is een dynamische en internationale speler met een uitgebreid wereldwijd netwerk. Functie * Je bent het eerste aanspreekpunt (zowel telefonisch als per mail) van Aero-Sense voor klanten en leveranciers. * Je maakt offertes, aan- en verkooporders en facturen op. * Je voert diverse ondersteunende en administratieve taken uit voor verschillende afdelingen (zoals aankoop divers materiaal, voorbereiding events & beurzen, eindejaarsgeschenken,…). * Je staat in voor de logistieke opvolging van internationale verzendingen. Profiel * Je bent in het bezit van een Bachelor diploma in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door relevante ervaring.
                          Aero-Sense * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Aero-Sense NV produceert, verkoopt en commercialiseert luchtvaart specifieke chemicaliën. Aero-Sense NV is een dynamische en internationale speler met een uitgebreid wereldwijd netwerk. Functie * Je bent het eerste aanspreekpunt (zowel telefonisch als per mail) van Aero-Sense voor klanten en leveranciers. * Je maakt offertes, aan- en verkooporders en facturen op. * Je voert diverse ondersteunende en administratieve taken uit voor verschillende afdelingen (zoals aankoop divers materiaal, voorbereiding events & beurzen, eindejaarsgeschenken,…). * Je staat in voor de logistieke opvolging van internationale verzendingen. Profiel * Je bent in het bezit van een Bachelor diploma in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door relevante ervaring.
                          plus
                          CNUDDE BV * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Groep Cnudde is een familiaal bouwbedrijf dat totaalprojecten realiseert van ruwbouw tot interieurafwerking. We combineren technisch vakmanschap met een persoonlijke aanpak en korte communicatielijnen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand met een passie voor bouwen én ontwerpen? Bij Groep Cnudde vertaal je architecturale plannen naar praktische, uitvoerbare tekeningen voor zowel ruwbouw als interieurafwerking. Je combineert bouwkundig en technisch inzicht met oog voor detail, en zorgt ervoor dat onze werven tot in de puntjes voorbereid zijn. * Je werkt plannen uit op basis van architectuur- of opmetingsplannen en vertaalt ze naar uitvoeringsklare tekeningen in 2D en/of 3D. * Je voert opmetingen uit op de werf om bestaande situaties correct in kaa
                          CNUDDE BV * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Groep Cnudde is een familiaal bouwbedrijf dat totaalprojecten realiseert van ruwbouw tot interieurafwerking. We combineren technisch vakmanschap met een persoonlijke aanpak en korte communicatielijnen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand met een passie voor bouwen én ontwerpen? Bij Groep Cnudde vertaal je architecturale plannen naar praktische, uitvoerbare tekeningen voor zowel ruwbouw als interieurafwerking. Je combineert bouwkundig en technisch inzicht met oog voor detail, en zorgt ervoor dat onze werven tot in de puntjes voorbereid zijn. * Je werkt plannen uit op basis van architectuur- of opmetingsplannen en vertaalt ze naar uitvoeringsklare tekeningen in 2D en/of 3D. * Je voert opmetingen uit op de werf om bestaande situaties correct in kaa
                          plus
                          Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - B2B Marketingmedewerker (sites regio Roeselare & Brugge) Ben jij een ervaren B2B allround marketeer die energie haalt uit technisch georiënteerde projecten? Zoek je een rol met veel eigen verantwoordelijkheid, afwisseling én een leuke werksfeer? Dan zijn wij op zoek naar jou! Over onze klant - Dit betreft een groeiende organisatie met zo'n 70 collega's, bekend om haar open cultuur en teamspirit. Naast het harde werk organiseert men jaarlijks een personeelsfeest, toffe teambuildings en regelmatig spontane initiatieven (traktaties, attenties bij gelegenheden, …). Je werkt nauw samen met de zaakvoerders, HR & sales. Jouw taken * Je stelt doelgerichte mailings op en verzorgt de verzending naar klanten.
                          Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - B2B Marketingmedewerker (sites regio Roeselare & Brugge) Ben jij een ervaren B2B allround marketeer die energie haalt uit technisch georiënteerde projecten? Zoek je een rol met veel eigen verantwoordelijkheid, afwisseling én een leuke werksfeer? Dan zijn wij op zoek naar jou! Over onze klant - Dit betreft een groeiende organisatie met zo'n 70 collega's, bekend om haar open cultuur en teamspirit. Naast het harde werk organiseert men jaarlijks een personeelsfeest, toffe teambuildings en regelmatig spontane initiatieven (traktaties, attenties bij gelegenheden, …). Je werkt nauw samen met de zaakvoerders, HR & sales. Jouw taken * Je stelt doelgerichte mailings op en verzorgt de verzending naar klanten.
                          plus

                          Notarieel jurist - regio West-Vlaanderen

                          Smart Finance BVBA
                          Op locatie bij klanten in West-Vlaanderen
                          Télétravail possible
                          Smart Finance BVBA * Op locatie bij klanten in West-Vlaanderen * Freelance, Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij maakt het verschil op sleutelmomenten in iemands leven. Word jij enthousiast van het reilen en zeilen op een notariskantoor? Wil je mensen juridisch ondersteunen tijdens de belangrijkste momenten van hun leven, van kopen tot erven en alles daartussen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou. Als notarieel jurist bij Smart Solutions werk je op projectbasis in diverse kantoren. Jij neemt het dossierbeheer van A tot Z in handen, mét veel impact én afwisseling. Hier maak jij het verschil! * Je beheert juridische dossiers volledig zelfstandig, van start tot ondertekening. * Je behandelt diverse rechtsdomeinen: verkopen, kredieten, nalate
                          Smart Finance BVBA * Op locatie bij klanten in West-Vlaanderen * Freelance, Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij maakt het verschil op sleutelmomenten in iemands leven. Word jij enthousiast van het reilen en zeilen op een notariskantoor? Wil je mensen juridisch ondersteunen tijdens de belangrijkste momenten van hun leven, van kopen tot erven en alles daartussen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou. Als notarieel jurist bij Smart Solutions werk je op projectbasis in diverse kantoren. Jij neemt het dossierbeheer van A tot Z in handen, mét veel impact én afwisseling. Hier maak jij het verschil! * Je beheert juridische dossiers volledig zelfstandig, van start tot ondertekening. * Je behandelt diverse rechtsdomeinen: verkopen, kredieten, nalate
                          plus

                          Notarieel jurist - regio Oost-Vlaanderen

                          Smart Finance BVBA
                          Op locatie bij klanten in Oost-Vlaanderen
                          Télétravail possible
                          Smart Finance BVBA * Op locatie bij klanten in Oost-Vlaanderen * Freelance, Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij maakt het verschil op sleutelmomenten in iemands leven. Word jij enthousiast van het reilen en zeilen op een notariskantoor? Wil je mensen juridisch ondersteunen tijdens de belangrijkste momenten van hun leven, van kopen tot erven en alles daartussen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou. Als notarieel jurist bij Smart Solutions werk je op projectbasis in diverse kantoren. Jij neemt het dossierbeheer van A tot Z in handen, mét veel impact én afwisseling. Hier maak jij het verschil! * Je beheert juridische dossiers volledig zelfstandig, van start tot ondertekening. * Je behandelt diverse rechtsdomeinen: verkopen, kredieten, nalate
                          Smart Finance BVBA * Op locatie bij klanten in Oost-Vlaanderen * Freelance, Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij maakt het verschil op sleutelmomenten in iemands leven. Word jij enthousiast van het reilen en zeilen op een notariskantoor? Wil je mensen juridisch ondersteunen tijdens de belangrijkste momenten van hun leven, van kopen tot erven en alles daartussen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou. Als notarieel jurist bij Smart Solutions werk je op projectbasis in diverse kantoren. Jij neemt het dossierbeheer van A tot Z in handen, mét veel impact én afwisseling. Hier maak jij het verschil! * Je beheert juridische dossiers volledig zelfstandig, van start tot ondertekening. * Je behandelt diverse rechtsdomeinen: verkopen, kredieten, nalate
                          plus

                          Notarieel jurist - regio Limburg

                          Smart Finance BVBA
                          Op locatie bij klanten in Limburg
                          Télétravail possible
                          Smart Finance BVBA * Op locatie bij klanten in Limburg * Freelance, Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij maakt het verschil op sleutelmomenten in iemands leven. Word jij enthousiast van het reilen en zeilen op een notariskantoor? Wil je mensen juridisch ondersteunen tijdens de belangrijkste momenten van hun leven, van kopen tot erven en alles daartussen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou. Als notarieel jurist bij Smart Solutions werk je op projectbasis in diverse kantoren. Jij neemt het dossierbeheer van A tot Z in handen, mét veel impact én afwisseling. Hier maak jij het verschil! * Je beheert juridische dossiers volledig zelfstandig, van start tot ondertekening. * Je behandelt diverse rechtsdomeinen: verkopen, kredieten, nalatenschappe
                          Smart Finance BVBA * Op locatie bij klanten in Limburg * Freelance, Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij maakt het verschil op sleutelmomenten in iemands leven. Word jij enthousiast van het reilen en zeilen op een notariskantoor? Wil je mensen juridisch ondersteunen tijdens de belangrijkste momenten van hun leven, van kopen tot erven en alles daartussen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou. Als notarieel jurist bij Smart Solutions werk je op projectbasis in diverse kantoren. Jij neemt het dossierbeheer van A tot Z in handen, mét veel impact én afwisseling. Hier maak jij het verschil! * Je beheert juridische dossiers volledig zelfstandig, van start tot ondertekening. * Je behandelt diverse rechtsdomeinen: verkopen, kredieten, nalatenschappe
                          plus
                          Rock Recruitment * Aarsele * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Deze familiale onderneming met vestigingen in België, Nederland en Frankrijk is gespecialiseerd in professionele totaaloplossingen voor was- en droogprocessen. Met een breed aanbod van machines en afwerkingsapparatuur en een sterk team dat instaat voor advies, installatie en service, realiseren zij projecten van A tot Z. Hun doel is om klanten te helpen efficiënter en kostenbesparend te werken dankzij betrouwbare oplossingen. De organisatie hecht veel waarde aan kwaliteit, klantgerichtheid en transparante samenwerking. Momenteel gaan ze op zoek naar een Facturatie Medewerker. Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor het beheer van de mailbox en zorgt voor een vlotte opvolging van inkomende communicatie.
                          Rock Recruitment * Aarsele * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Deze familiale onderneming met vestigingen in België, Nederland en Frankrijk is gespecialiseerd in professionele totaaloplossingen voor was- en droogprocessen. Met een breed aanbod van machines en afwerkingsapparatuur en een sterk team dat instaat voor advies, installatie en service, realiseren zij projecten van A tot Z. Hun doel is om klanten te helpen efficiënter en kostenbesparend te werken dankzij betrouwbare oplossingen. De organisatie hecht veel waarde aan kwaliteit, klantgerichtheid en transparante samenwerking. Momenteel gaan ze op zoek naar een Facturatie Medewerker. Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor het beheer van de mailbox en zorgt voor een vlotte opvolging van inkomende communicatie.
                          plus
                          HireUp * 8790 Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Denk jij dat werken bij een gerechtsdeurwaarderskantoor saai is? Think again. Bij dit kantoor (regio Waregem) zoeken we iemand die voldoening haalt uit perfect kloppende cijfers en die met een scherp oog elk detail ziet. Ben jij klaar om mee te draaien in een team waar nauwkeurigheid en vertrouwen het verschil maken? Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als cijfermatig sterke, administratief bediende versterk je het Finance-team. Je zorgt samen met je voor een vlotte, correcte en efficiënte financiële administratie. * Je boekt facturen in. * Je bereidt betalingen voor en volgt ze op. * Je zorgt voor het rappelbeheer. * Je helpt mee met de voorbereidende boekhouding. * Je biedt allround ondersteuning aan jouw team.
                          HireUp * 8790 Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Denk jij dat werken bij een gerechtsdeurwaarderskantoor saai is? Think again. Bij dit kantoor (regio Waregem) zoeken we iemand die voldoening haalt uit perfect kloppende cijfers en die met een scherp oog elk detail ziet. Ben jij klaar om mee te draaien in een team waar nauwkeurigheid en vertrouwen het verschil maken? Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als cijfermatig sterke, administratief bediende versterk je het Finance-team. Je zorgt samen met je voor een vlotte, correcte en efficiënte financiële administratie. * Je boekt facturen in. * Je bereidt betalingen voor en volgt ze op. * Je zorgt voor het rappelbeheer. * Je helpt mee met de voorbereidende boekhouding. * Je biedt allround ondersteuning aan jouw team.
                          plus
                          TopTalents * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een georganiseerde duizendpoot die graag overzicht houdt en processen vlot laat verlopen? Voor onze partner, een familiale KMO zoeken we een Operationeel Administratief Coördinator die de rechterhand wordt van onze zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden * Dagelijkse planning van het werkatelier opstellen en opvolgen, inclusief transporten en deadlines. * Kwaliteitsproblemen registreren, opvolgen en communiceren met en team voor correcte uitvoering. * CRM en administratie up-to-date houden. * Correcte en tijdige facturatie, verwerken van inkomende facturen . * Betalingen opvolgen, klanten professioneel contacteren en rapportering verzorgen voor management. Jouw profiel * Je ziet werk, vereenvoudigt processen en houdt van orde en structuur.
                          TopTalents * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een georganiseerde duizendpoot die graag overzicht houdt en processen vlot laat verlopen? Voor onze partner, een familiale KMO zoeken we een Operationeel Administratief Coördinator die de rechterhand wordt van onze zaakvoerder. Jouw verantwoordelijkheden * Dagelijkse planning van het werkatelier opstellen en opvolgen, inclusief transporten en deadlines. * Kwaliteitsproblemen registreren, opvolgen en communiceren met en team voor correcte uitvoering. * CRM en administratie up-to-date houden. * Correcte en tijdige facturatie, verwerken van inkomende facturen . * Betalingen opvolgen, klanten professioneel contacteren en rapportering verzorgen voor management. Jouw profiel * Je ziet werk, vereenvoudigt processen en houdt van orde en structuur.
                          plus
                          Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalingen uitvoeren; o BTW-aangifte voorbereiden in samenspraak met het extern boekhoudkantoor;
                          Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalingen uitvoeren; o BTW-aangifte voorbereiden in samenspraak met het extern boekhoudkantoor;
                          plus
                          Robert Half * Zulte * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel dringend op zoek naar een Operations Officer (m/v/x). Onze klant is gelegen in Zulte en is moeilijker bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil jij werken in een innovatieve onderneming die duurzaamheid en milieu centraal zet? Je komt terecht in een vooruitstrevend familiebedrijf dat autonomie en frisse ideeën waardeert. Rol * Verantwoordelijk voor de administratie en logistiek binnen de transportafdeling; * Administratieve opvolging van sociale zaken, wagenparkbeheer en data-implementatie; * Coördinatie van de dagelijkse transportactiviteiten en flow; * Contacten onderhouden met interne en externe partijen. Profiel * Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring; * Sterke digitale vaardigheden en uitstekende kennis van MS Office;
                          Robert Half * Zulte * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is momenteel dringend op zoek naar een Operations Officer (m/v/x). Onze klant is gelegen in Zulte en is moeilijker bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil jij werken in een innovatieve onderneming die duurzaamheid en milieu centraal zet? Je komt terecht in een vooruitstrevend familiebedrijf dat autonomie en frisse ideeën waardeert. Rol * Verantwoordelijk voor de administratie en logistiek binnen de transportafdeling; * Administratieve opvolging van sociale zaken, wagenparkbeheer en data-implementatie; * Coördinatie van de dagelijkse transportactiviteiten en flow; * Contacten onderhouden met interne en externe partijen. Profiel * Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring; * Sterke digitale vaardigheden en uitstekende kennis van MS Office;
                          plus
                          Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de business development director. Jouw takenpakket
                          Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de business development director. Jouw takenpakket
                          plus
                          HR Talents * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Dan is deze rol als Dossierbeheerder in Aalst helemaal iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot Z en volgt klantendossiers nauwgezet op.
                          HR Talents * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Dan is deze rol als Dossierbeheerder in Aalst helemaal iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot Z en volgt klantendossiers nauwgezet op.
                          plus
                          Robert Half * Waregem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een groeiend bedrijf zijn we op zoek naar een Masterdata Officer (m/v/x) die het volledige beheer van de artikeldata op zich neemt. De firma is gelegen in de regio van Waregem. Je wordt hét referentiepunt binnen de organisatie voor alles wat met masterdata te maken heeft. Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties.
                          Robert Half * Waregem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een groeiend bedrijf zijn we op zoek naar een Masterdata Officer (m/v/x) die het volledige beheer van de artikeldata op zich neemt. De firma is gelegen in de regio van Waregem. Je wordt hét referentiepunt binnen de organisatie voor alles wat met masterdata te maken heeft. Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties.
                          plus
                          Austin Bright * Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het betreft een middelgroot boekhoudkantoor dat deel uitmaakt van een groep van ongeveer 75 medewerkers, met een vestiging in Waregem. Per kantoor werken gemiddeld 15 tot 20 collega's, waaronder naast accountants ook fiscalisten en juristen, wat zorgt voor een sterke inhoudelijke ondersteuning. Het kantoor zet sterk in op de groei en ontwikkeling van medewerkers en is volledig toekomstgericht richting 2026. Er heerst een warme, collegiale sfeer, ondersteund door een actief feestcomité met teambuildings, events en seminaries die informeel worden afgesloten tijdens het kantoor Café. Daarnaast wordt veel belang gehecht aan een gezonde work-life balans dankzij flexibele werkuren en tot twee dagen thuiswerk.
                          Austin Bright * Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het betreft een middelgroot boekhoudkantoor dat deel uitmaakt van een groep van ongeveer 75 medewerkers, met een vestiging in Waregem. Per kantoor werken gemiddeld 15 tot 20 collega's, waaronder naast accountants ook fiscalisten en juristen, wat zorgt voor een sterke inhoudelijke ondersteuning. Het kantoor zet sterk in op de groei en ontwikkeling van medewerkers en is volledig toekomstgericht richting 2026. Er heerst een warme, collegiale sfeer, ondersteund door een actief feestcomité met teambuildings, events en seminaries die informeel worden afgesloten tijdens het kantoor Café. Daarnaast wordt veel belang gehecht aan een gezonde work-life balans dankzij flexibele werkuren en tot twee dagen thuiswerk.
                          plus

                          Dossierbeheerder

                          DEKRA Belgium NV
                          Antwerpen, Gent, Roeselare
                          Télétravail possible
                          DEKRA Belgium NV * Antwerpen, Gent, Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Dat we een stabiele, integere en internationale groep zijn, zien wij als een goede basis voor onze toekomst. Een toekomst waar we in geloven en waarbij duurzaamheid, diversiteit en digitalisering méér dan losse woorden zijn. DEKRA Belgium is een sfeervolle plek met een no-nonsense cultuur waar je in team werkt en jezelf ontplooit. Wij investeren in de toekomst en dat ben jij. Op zoek naar een Dossierbeheerder Automotive Expertise? * Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer en opvolging van schadedossiers * Je bent een aanspreekpunt voor alle betrokken partijen (de opdrachtgevers, experten, makelaars, etc.) en zal tevens met hen onderhandelen * Daarnaast zal je bemiddelen in dossiers en aan probleemoplossing doen
                          DEKRA Belgium NV * Antwerpen, Gent, Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Dat we een stabiele, integere en internationale groep zijn, zien wij als een goede basis voor onze toekomst. Een toekomst waar we in geloven en waarbij duurzaamheid, diversiteit en digitalisering méér dan losse woorden zijn. DEKRA Belgium is een sfeervolle plek met een no-nonsense cultuur waar je in team werkt en jezelf ontplooit. Wij investeren in de toekomst en dat ben jij. Op zoek naar een Dossierbeheerder Automotive Expertise? * Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer en opvolging van schadedossiers * Je bent een aanspreekpunt voor alle betrokken partijen (de opdrachtgevers, experten, makelaars, etc.) en zal tevens met hen onderhandelen * Daarnaast zal je bemiddelen in dossiers en aan probleemoplossing doen
                          plus
                          Dan ben jij misschien de enthousiaste student toonbankmedewerker die we zoeken om ons team te versterken!
                          Dan ben jij misschien de enthousiaste student toonbankmedewerker die we zoeken om ons team te versterken!
                          plus
                          NOUVEAU
                          Chaos Management Bv * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie binnen een groeiend payroll team? Hou je van afwisseling en wil je een belangrijke rol spelen in het verwerken en organiseren van loonadministratie? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Payroll Officer die zich thuis voelt in een dynamische omgeving! * Verwerken van loonadministratie voor arbeiders en bedienden, inclusief voorschotten, tikkingen en afwezigheden * Beheren van de administratie van externe partners (interimkantoren), zoals planning, contracten en facturen * Afhandelen van personeelsdossiers, zoals tijdskrediet, werkloosheid en medische onderzoeken * Onboarden van nieuwe medewerkers en alles administratief in orde maken * Je bent het aanspreekpunt voor en met vragen over loon en sociale wetgeving
                          Chaos Management Bv * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie binnen een groeiend payroll team? Hou je van afwisseling en wil je een belangrijke rol spelen in het verwerken en organiseren van loonadministratie? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Payroll Officer die zich thuis voelt in een dynamische omgeving! * Verwerken van loonadministratie voor arbeiders en bedienden, inclusief voorschotten, tikkingen en afwezigheden * Beheren van de administratie van externe partners (interimkantoren), zoals planning, contracten en facturen * Afhandelen van personeelsdossiers, zoals tijdskrediet, werkloosheid en medische onderzoeken * Onboarden van nieuwe medewerkers en alles administratief in orde maken * Je bent het aanspreekpunt voor en met vragen over loon en sociale wetgeving
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Office en HR assistant volg je deze processen niet alleen op, maar neem je ook de operationele uitvoering voor je rekening waar nodig in functie van de teams te ondersteunen.
                          Als Office en HR assistant volg je deze processen niet alleen op, maar neem je ook de operationele uitvoering voor je rekening waar nodig in functie van de teams te ondersteunen.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant Student à Izegem?

                          Salaire moyen par an
                          31.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant Student à Izegem est de 31.400 €. Les salaires de Assistant Student à Izegem vont de 25.300 € à 39.300 €.