Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e logistique
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent/e de magasinage
                          • Agent/e payeur/euse

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          12


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          45



                          IT
                          13



                          102 résultats pour Assistant E Administratif Ve à Bruges dans un rayon de 30 km

                          Ervaren Payroll Officer

                          TRIXXO
                          Jabbeke
                          Voor onze klant, een stabiele en groeiende onderneming met hoofdzetel in Jabbeke, zijn wij op zoek naar een ervaren Payroll Verantwoordelijke. Ben jij een nauwkeurige, discrete en gedreven payrollspecialist? Als Payroll Verantwoordelijke zorg jij voor een vlotte, correcte en tijdige loonverwerking. * Het zorgvuldig opvolgen van administratieve processen zoals addenda, Dimona-aangiftes, hospitalisatieverzekeringen en sociale documenten. * Het tijdig aanleveren van personeelsstatistieken en het volledig beheren van jouw dossiers. * Het beantwoorden van vragen van medewerkers over loon, vakantie en voordelen, en hen voorzien van correct advies. * Het ondersteunen van en management rond sociale wetgeving. * Het meedenken over optimalisati
                          Voor onze klant, een stabiele en groeiende onderneming met hoofdzetel in Jabbeke, zijn wij op zoek naar een ervaren Payroll Verantwoordelijke. Ben jij een nauwkeurige, discrete en gedreven payrollspecialist? Als Payroll Verantwoordelijke zorg jij voor een vlotte, correcte en tijdige loonverwerking. * Het zorgvuldig opvolgen van administratieve processen zoals addenda, Dimona-aangiftes, hospitalisatieverzekeringen en sociale documenten. * Het tijdig aanleveren van personeelsstatistieken en het volledig beheren van jouw dossiers. * Het beantwoorden van vragen van medewerkers over loon, vakantie en voordelen, en hen voorzien van correct advies. * Het ondersteunen van en management rond sociale wetgeving. * Het meedenken over optimalisati
                          plus
                          NOUVEAU
                          Russell Recruitment & More specialiseert zich in rekrutering en selectie van bediendeprofielen, technische (on)geschoolde profielen en kaderleden voor alle sectoren. Wij zoeken de ideale match tussen jou en jouw toekomstige werkgever en streven hierbij uiteraard naar een lange termijnrelatie. Ben jij een echte cijferexpert met oog voor detail en een passie voor mensen? Vanuit het hoofdkantoor van onze klant zorg je voor een foutloze en tijdige loonverwerking van al de medewerkers. Je wordt een vaste waarde binnen het HR-team en werkt nauw samen met je om de organisatie elke dag optimaal te ondersteunen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige, correcte en efficiënte payroll. Je zorgt ervoor dat alles organisatoris
                          Russell Recruitment & More specialiseert zich in rekrutering en selectie van bediendeprofielen, technische (on)geschoolde profielen en kaderleden voor alle sectoren. Wij zoeken de ideale match tussen jou en jouw toekomstige werkgever en streven hierbij uiteraard naar een lange termijnrelatie. Ben jij een echte cijferexpert met oog voor detail en een passie voor mensen? Vanuit het hoofdkantoor van onze klant zorg je voor een foutloze en tijdige loonverwerking van al de medewerkers. Je wordt een vaste waarde binnen het HR-team en werkt nauw samen met je om de organisatie elke dag optimaal te ondersteunen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige, correcte en efficiënte payroll. Je zorgt ervoor dat alles organisatoris
                          plus
                          Momenteel gaan ze op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. Met een team van 45 medewerkers staat dit West-Vlaams bedrijf elke dag klaar om hun professionele klanten het nodige advies te geven bij de aankoop van werkkledij, afsluitingen, tools en diverse gereedschappen. * Je stelt offertes op, verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op. * Je plant leveringen en installaties in en behoudt het overzicht over alle lopende dossiers. * Je voert zelfstandig aankopen uit en onderhandelt met en . * Je verwerkt alle administratieve taken correct en zorgt voor een vlotte administratie. * Je communiceert dagelijks met , , en klanten. * Je onderhoudt klantcontact en begeleidt klanten tijdens h
                          Momenteel gaan ze op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. Met een team van 45 medewerkers staat dit West-Vlaams bedrijf elke dag klaar om hun professionele klanten het nodige advies te geven bij de aankoop van werkkledij, afsluitingen, tools en diverse gereedschappen. * Je stelt offertes op, verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op. * Je plant leveringen en installaties in en behoudt het overzicht over alle lopende dossiers. * Je voert zelfstandig aankopen uit en onderhandelt met en . * Je verwerkt alle administratieve taken correct en zorgt voor een vlotte administratie. * Je communiceert dagelijks met , , en klanten. * Je onderhoudt klantcontact en begeleidt klanten tijdens h
                          plus
                          Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de Franse taal; Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel gezond is en een constante groei kent de afgelopen jaren.
                          Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de Franse taal; Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel gezond is en een constante groei kent de afgelopen jaren.
                          plus
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je ondersteunt bij mobilisatie en pijnbestrijding. * Je observeert aandachtig eventuele veranderingen in de toestand van patiënten en communiceert deze helder naar en artsen. * Je kan goed organiseren en kan het hoofd koel houden in drukke periodes of in moeilijke situaties. * Je communiceert helder en gestructureerd. * Je kan vlot met de computer werken (vooral met MS Office pakket en KWS). * Je bent sterk patiëntgericht en
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je ondersteunt bij mobilisatie en pijnbestrijding. * Je observeert aandachtig eventuele veranderingen in de toestand van patiënten en communiceert deze helder naar en artsen. * Je kan goed organiseren en kan het hoofd koel houden in drukke periodes of in moeilijke situaties. * Je communiceert helder en gestructureerd. * Je kan vlot met de computer werken (vooral met MS Office pakket en KWS). * Je bent sterk patiëntgericht en
                          plus
                          * Tropics Cargo BVBA * HANDZAME Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Opmaken van documenten voor transport van goederen . * Opmaken douane & ENS documenten . * Opmaken route planning in Excel * Contact met * Emails verkeer met de klanten / douane kantoor . * Controle binnenkomst goederen . Jouw profiel * Vlotte / vriendelijke / collegiale persoon die goed in een team kan werken. * Kennis Frans is een pluspunt. * Kennis Office pakket vnl. Excel * Kennis transport programma is mooi meegenomen.
                          * Tropics Cargo BVBA * HANDZAME Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Opmaken van documenten voor transport van goederen . * Opmaken douane & ENS documenten . * Opmaken route planning in Excel * Contact met * Emails verkeer met de klanten / douane kantoor . * Controle binnenkomst goederen . Jouw profiel * Vlotte / vriendelijke / collegiale persoon die goed in een team kan werken. * Kennis Frans is een pluspunt. * Kennis Office pakket vnl. Excel * Kennis transport programma is mooi meegenomen.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Die vind je vast en zeker bij ons! * Je bent het aanspreekpunt van de klant en verwerkt dagelijks de bestellingen, zowel de telefonische bestellingen als de online bestellingen. Na een opleidingsperiode ben je in staat om de bakkerij- en patisserieproducten aan de klant voor te stellen en toe te lichten. * Je finaliseert dagelijks tegen deadline alle bestellingen in productiebonnen en leveringsbonnen. * Je doet diverse ondersteunende taken bij de administratie en boekhouding. * Klantenservice en klantentevredenheid zijn je passie. Je bent ondernemend en positief ingesteld. * Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk en je ziet snel commerciële opportuniteiten. Je aarzelt niet om proactief voorstellen te doen en initiatieven te nemen. * Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld, je werkt gestructureerd en nauwkeurig met oog voor detail en discipline.
                          Die vind je vast en zeker bij ons! * Je bent het aanspreekpunt van de klant en verwerkt dagelijks de bestellingen, zowel de telefonische bestellingen als de online bestellingen. Na een opleidingsperiode ben je in staat om de bakkerij- en patisserieproducten aan de klant voor te stellen en toe te lichten. * Je finaliseert dagelijks tegen deadline alle bestellingen in productiebonnen en leveringsbonnen. * Je doet diverse ondersteunende taken bij de administratie en boekhouding. * Klantenservice en klantentevredenheid zijn je passie. Je bent ondernemend en positief ingesteld. * Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk en je ziet snel commerciële opportuniteiten. Je aarzelt niet om proactief voorstellen te doen en initiatieven te nemen. * Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld, je werkt gestructureerd en nauwkeurig met oog voor detail en discipline.
                          plus
                          Het financiële beheer van de gebouwen: Je maakt jaar afrekeningen en facturen naar de . Je verwerkt facturen, de betalingen en ontvangsten in het boekhoudprogramma. Het administratief beheer: Je zorgt voor een nauwkeurige administratieve verwerking en opvolging van jouw dossiers. Het versturen van uitnodigingen en de verslagen van de algemene vergaderingen. Kennis Word, en basis Excel een must, kennis van de software Organimmo is een troef.
                          Het financiële beheer van de gebouwen: Je maakt jaar afrekeningen en facturen naar de . Je verwerkt facturen, de betalingen en ontvangsten in het boekhoudprogramma. Het administratief beheer: Je zorgt voor een nauwkeurige administratieve verwerking en opvolging van jouw dossiers. Het versturen van uitnodigingen en de verslagen van de algemene vergaderingen. Kennis Word, en basis Excel een must, kennis van de software Organimmo is een troef.
                          plus
                          Als administratief medewerker verkoop/inkoop zorg jij ervoor dat onze commerciële en logistieke processen op wieltjes lopen. * Je bent een echte administratieve duizendpoot: stressbestendig, betrouwbaar en flexibel. Jij bent de onmisbare schakel tussen klanten, en interne afdelingen. * Je beheert de verkoop- en aankoopadministratie. * Je houdt klanten- en leveranciersdossiers up-to-date. * Je verzorgt de orderregistratie, volgt bestellingen en levertermijnen op en bewaakt de planning. * Je stelt offertes op of vraagt ze aan volgens onze bedrijfsstrategie en klantvereisten. Je werkt nauw samen met de voor aankoop en verkoop en onderhoudt rechtstreeks contact met klante
                          Als administratief medewerker verkoop/inkoop zorg jij ervoor dat onze commerciële en logistieke processen op wieltjes lopen. * Je bent een echte administratieve duizendpoot: stressbestendig, betrouwbaar en flexibel. Jij bent de onmisbare schakel tussen klanten, en interne afdelingen. * Je beheert de verkoop- en aankoopadministratie. * Je houdt klanten- en leveranciersdossiers up-to-date. * Je verzorgt de orderregistratie, volgt bestellingen en levertermijnen op en bewaakt de planning. * Je stelt offertes op of vraagt ze aan volgens onze bedrijfsstrategie en klantvereisten. Je werkt nauw samen met de voor aankoop en verkoop en onderhoudt rechtstreeks contact met klante
                          plus
                          Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst op verschillende locaties. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe. * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa * je bent een echt allround KMO profiel: ondernemend, oplossingsgericht, commercieel en professioneel * je werkt correct en nauwkeurig * je bent vlot communicatief, zowel mondeling als telefonisch, contactva
                          Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst op verschillende locaties. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe. * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa * je bent een echt allround KMO profiel: ondernemend, oplossingsgericht, commercieel en professioneel * je werkt correct en nauwkeurig * je bent vlot communicatief, zowel mondeling als telefonisch, contactva
                          plus
                          Als Allround Administratief Medewerker ben je het hart van het kantoor en het eerste aanspreekpunt voor klanten en . BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak.\\\" Je draagt bij aan de dage
                          Als Allround Administratief Medewerker ben je het hart van het kantoor en het eerste aanspreekpunt voor klanten en . BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak.\\\" Je draagt bij aan de dage
                          plus
                          Als Administratief Bediende / Medewerker Dienst Na-Verkoop bij Grizo ben jij het centrale aanspreekpunt voor klanten en . Je combineert administratieve taken met klantgericht telefonisch contact en zorgt voor een vlotte opvolging van bestellingen en naverkoopdossiers. Je beheert inkomende oproepen en e-mails, verwerkt orders en ondersteunt de commerciële werking van het bedrijf. Wanneer klanten vragen of problemen hebben na aankoop, behandel jij die professioneel en met de glimlach. Dankzij jouw nauwkeurigheid en talenkennis zorg je ervoor dat onze klanten steeds snel en correct geholpen worden. * Talenkennis: Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, mondeling én schriftelijk. * Com
                          Als Administratief Bediende / Medewerker Dienst Na-Verkoop bij Grizo ben jij het centrale aanspreekpunt voor klanten en . Je combineert administratieve taken met klantgericht telefonisch contact en zorgt voor een vlotte opvolging van bestellingen en naverkoopdossiers. Je beheert inkomende oproepen en e-mails, verwerkt orders en ondersteunt de commerciële werking van het bedrijf. Wanneer klanten vragen of problemen hebben na aankoop, behandel jij die professioneel en met de glimlach. Dankzij jouw nauwkeurigheid en talenkennis zorg je ervoor dat onze klanten steeds snel en correct geholpen worden. * Talenkennis: Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, mondeling én schriftelijk. * Com
                          plus
                          Als administratief medewerker ondersteun je de grondaankopers en zorg je dat alles intern vlot verloopt. Voor een sterk groeiend bouwbedrijf in Brugge zijn we op zoek naar een administratief medewerker grondaankoop. In deze rol ben jij de rechterhand van het grondaankoop-team en draag je bij aan een efficiënte en georganiseerde werking. Ideaal voor iemand die graag structuur brengt, administratieve processen overziet en nauwkeurig werkt. * Het opstellen en opvolgen van brieven en interne documenten * Inwinnen van informatie bij gemeentes en opzoeken van relevante gebiedswijzigingen * Onderhouden van contact met en externe * Zorgen dat dossiers correct en efficiënt worden doorgevoerd b
                          Als administratief medewerker ondersteun je de grondaankopers en zorg je dat alles intern vlot verloopt. Voor een sterk groeiend bouwbedrijf in Brugge zijn we op zoek naar een administratief medewerker grondaankoop. In deze rol ben jij de rechterhand van het grondaankoop-team en draag je bij aan een efficiënte en georganiseerde werking. Ideaal voor iemand die graag structuur brengt, administratieve processen overziet en nauwkeurig werkt. * Het opstellen en opvolgen van brieven en interne documenten * Inwinnen van informatie bij gemeentes en opzoeken van relevante gebiedswijzigingen * Onderhouden van contact met en externe * Zorgen dat dossiers correct en efficiënt worden doorgevoerd b
                          plus
                          Administratieve ondersteuning bieden aan het team van de aankoop - In een groeiende bouw- en projectontwikkelingsomgeving krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen binnen het team. * Opzoeken en verzamelen van relevante informatie via verschillende bronnen, essentieel voor toekomstige grondverwervingen * Verwerken en structureren van alle verzamelde gegevens in het interne databestand * Vastgoed boeit je — je volgt het graag op en wil er meer over leren * Je bent communicatief sterk, nauwkeurig en je werkt graag zelfstandig én in team * Je beschikt over een gezonde dosis vastberadenheid en neemt initiatief waar nodig * Je kan flexibel omgaan met veranderende informatie en prioriteiten - snel schakelen is voor
                          Administratieve ondersteuning bieden aan het team van de aankoop - In een groeiende bouw- en projectontwikkelingsomgeving krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen binnen het team. * Opzoeken en verzamelen van relevante informatie via verschillende bronnen, essentieel voor toekomstige grondverwervingen * Verwerken en structureren van alle verzamelde gegevens in het interne databestand * Vastgoed boeit je — je volgt het graag op en wil er meer over leren * Je bent communicatief sterk, nauwkeurig en je werkt graag zelfstandig én in team * Je beschikt over een gezonde dosis vastberadenheid en neemt initiatief waar nodig * Je kan flexibel omgaan met veranderende informatie en prioriteiten - snel schakelen is voor
                          plus
                          Als Administratief bediende in dit familiebedrijf ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en staat hen bij met advies en informatie over onze producten. Daarnaast vervul je enkele administratieve taken, waaronder het verwerken van facturen en de voorbereiding van de boekhouding. * Het opstellen en verwerken van facturen * Ondersteuning bij de voorbereiding van de boekhouding, zoals het verzamelen en controleren van financiële documenten * Beheren van de inkomende en uitgaande post * Bijhouden van klantgegevens en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling * Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling * Nauwkeurigheid en oog voo
                          Als Administratief bediende in dit familiebedrijf ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en staat hen bij met advies en informatie over onze producten. Daarnaast vervul je enkele administratieve taken, waaronder het verwerken van facturen en de voorbereiding van de boekhouding. * Het opstellen en verwerken van facturen * Ondersteuning bij de voorbereiding van de boekhouding, zoals het verzamelen en controleren van financiële documenten * Beheren van de inkomende en uitgaande post * Bijhouden van klantgegevens en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling * Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling * Nauwkeurigheid en oog voo
                          plus
                          Ben jij nauwkeurig, stressbestendig en hou je van administratie? Jij zorgt ervoor dat bestellingen tijdig en correct verwerkt worden, zodat onze goederenstromen blijven lopen zoals het hoort. Je bent dé spil tussen ons ERP-systeem, de voorraad, en verschillende interne afdelingen. * Je zet interne bestellingen om naar inkooporders en stuurt deze door naar het lokale ERP-systeem. * Je controleert of er voldoende voorraad beschikbaar is en stemt af met planning en customer service als dat niet zo is. * Je volgt de volledige administratieve flow op in beide ERP-systemen (SAP en lokaal), en zorgt dat alles klopt – van aantallen tot stappen in het proces. * Je werkt uiterst nauwkeurig en hebt oog voor detail. * Je voelt je
                          Ben jij nauwkeurig, stressbestendig en hou je van administratie? Jij zorgt ervoor dat bestellingen tijdig en correct verwerkt worden, zodat onze goederenstromen blijven lopen zoals het hoort. Je bent dé spil tussen ons ERP-systeem, de voorraad, en verschillende interne afdelingen. * Je zet interne bestellingen om naar inkooporders en stuurt deze door naar het lokale ERP-systeem. * Je controleert of er voldoende voorraad beschikbaar is en stemt af met planning en customer service als dat niet zo is. * Je volgt de volledige administratieve flow op in beide ERP-systemen (SAP en lokaal), en zorgt dat alles klopt – van aantallen tot stappen in het proces. * Je werkt uiterst nauwkeurig en hebt oog voor detail. * Je voelt je
                          plus
                          Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Ondersteunen bij logistieke taken, zoals hulp in de keuken, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en kleine praktische opdrachten. Verzorgen van administratieve taken: klassement
                          Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Ondersteunen bij logistieke taken, zoals hulp in de keuken, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en kleine praktische opdrachten. Verzorgen van administratieve taken: klassement
                          plus
                          Als Office en HR assistant volg je deze processen niet alleen op, maar neem je ook de operationele uitvoering voor je rekening waar nodig in functie van de teams te ondersteunen. De focus ligt op algemene administratie aangevuld met de specifieke HR administratie, loonverwerking (in samenwerking met het social secretariaat), rekrutering & onboarding, zorgen voor een efficiënte implementatie van HR-beleid/processen en HR-data rapportering. Deze rol ondersteunt de “ & Cultuur” en “Operationeel Verantwoordelijke” in het creëren van structuur, compliance en continuïteit. Daarnaast speelt deze rol een sleutelpositie in de opbouw van de HR Academy uitvoering, die instroom, opleiding en ontwikkeling centraal stelt. We communiceren eerlijk en handelen integer
                          Als Office en HR assistant volg je deze processen niet alleen op, maar neem je ook de operationele uitvoering voor je rekening waar nodig in functie van de teams te ondersteunen. De focus ligt op algemene administratie aangevuld met de specifieke HR administratie, loonverwerking (in samenwerking met het social secretariaat), rekrutering & onboarding, zorgen voor een efficiënte implementatie van HR-beleid/processen en HR-data rapportering. Deze rol ondersteunt de “ & Cultuur” en “Operationeel Verantwoordelijke” in het creëren van structuur, compliance en continuïteit. Daarnaast speelt deze rol een sleutelpositie in de opbouw van de HR Academy uitvoering, die instroom, opleiding en ontwikkeling centraal stelt. We communiceren eerlijk en handelen integer
                          plus
                          Verder zijn wij exclusieve distributeur van verschillende merken binnen de drankensector en ondersteunen wij onze klanten bij hun regionale verdeling. * Coördineren/administratieve opvolging van inkomende bestellingen en uitgaande leveringen in samenspraak met het sales team. * Beheren van de administratieve processen random inkoop- en verkooporders. * Controleren en verwerken van facturen, cmr's en andere douanedocumenten. * Beheren van de logistieke administratie en ervoor zorgen dat deze voldoet aan interne procedures en regelgeving. * Je hebt ervaring in een administratieve rol en/of affiniteit met de logistieke sector. * Je kan zelfstandig en probleemoplossend werken, maar houdt rekening met de teamdoelstellingen
                          Verder zijn wij exclusieve distributeur van verschillende merken binnen de drankensector en ondersteunen wij onze klanten bij hun regionale verdeling. * Coördineren/administratieve opvolging van inkomende bestellingen en uitgaande leveringen in samenspraak met het sales team. * Beheren van de administratieve processen random inkoop- en verkooporders. * Controleren en verwerken van facturen, cmr's en andere douanedocumenten. * Beheren van de logistieke administratie en ervoor zorgen dat deze voldoet aan interne procedures en regelgeving. * Je hebt ervaring in een administratieve rol en/of affiniteit met de logistieke sector. * Je kan zelfstandig en probleemoplossend werken, maar houdt rekening met de teamdoelstellingen
                          plus
                          Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. • Vlotte skills in MS Office (Word, Excel, …) en de bereidheid om ons ERP-systeem snel onder de knie te krijgen. • De flexibiliteit om zelfstandig te werken én vlot samen te werken in teamverband. • Je bent ordelijk met zin voor stru
                          Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. • Vlotte skills in MS Office (Word, Excel, …) en de bereidheid om ons ERP-systeem snel onder de knie te krijgen. • De flexibiliteit om zelfstandig te werken én vlot samen te werken in teamverband. • Je bent ordelijk met zin voor stru
                          plus
                          Dit bedrijf zoekt een extra team member ter ondersteuning van het onthaal en de administratie. * Je bent verantwoordelijk voor alle data entry van de dienst aan- af- en doorvoer. * Algemene administratieve taken: Orders invoeren, pakbonnen controleren en klasseren, aankoopbordellen verwerken, invoeren gegevens vd weegbrug,... * Daarnaast sta je in voor het onthaal en telefonie * Je bent uitermate stressbestendig gezien je snel moet kunnen schakelen en je prioriteiten moet kunnen stellen doorheen de dag/week. * Je hebt er geen probleem mee om je uit te drukken in het Engels en Frans.
                          Dit bedrijf zoekt een extra team member ter ondersteuning van het onthaal en de administratie. * Je bent verantwoordelijk voor alle data entry van de dienst aan- af- en doorvoer. * Algemene administratieve taken: Orders invoeren, pakbonnen controleren en klasseren, aankoopbordellen verwerken, invoeren gegevens vd weegbrug,... * Daarnaast sta je in voor het onthaal en telefonie * Je bent uitermate stressbestendig gezien je snel moet kunnen schakelen en je prioriteiten moet kunnen stellen doorheen de dag/week. * Je hebt er geen probleem mee om je uit te drukken in het Engels en Frans.
                          plus
                          Je beheert hun boekhouding van A tot Z (aan‑ & verkoop, financiële verrichtingen, btw, tussentijdse resultaten, voorbereiding PB en VenB en ook lonen). * Je communiceert proactief en zorgt dat de bestuurders (dossierverantwoordelijken) met de juiste gegevens kunnen optimaliseren. * Je krijgt inzicht in diverse sectoren en werkt in een familiaal team van 18 collega's, met een gezonde work‑lifebalans (bijna geen overuren, zelfs niet in btw‑periodes * Je bent digitaal ingesteld en bereid nieuwe programma's aan te leren. * Je communiceert helder met klanten en en bewaart overzicht in je planning. * Je bent discreet en betrouwbaar in het contact met klanten.
                          Je beheert hun boekhouding van A tot Z (aan‑ & verkoop, financiële verrichtingen, btw, tussentijdse resultaten, voorbereiding PB en VenB en ook lonen). * Je communiceert proactief en zorgt dat de bestuurders (dossierverantwoordelijken) met de juiste gegevens kunnen optimaliseren. * Je krijgt inzicht in diverse sectoren en werkt in een familiaal team van 18 collega's, met een gezonde work‑lifebalans (bijna geen overuren, zelfs niet in btw‑periodes * Je bent digitaal ingesteld en bereid nieuwe programma's aan te leren. * Je communiceert helder met klanten en en bewaart overzicht in je planning. * Je bent discreet en betrouwbaar in het contact met klanten.
                          plus
                          Takenpakket bestaat o.a. uit algemene boekhouding van A tot Z, inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, betalingen, kasverrichtingen, opmaak van maand- en jaarrapporteringen, voorbereiding van balans en jaarrekening, verplichte fiscale aangiftes (BTW, personenbelasting, vennootschapsbelasting), enz.. Bij voorkeur heeft u een eerste werkervaring achter de rug maar ook schoolverlaters en geïnteresseerden met gelijkwaardige ervaring komen in aanmerking. U bent cijfermatig sterk en kan heel nauwkeurig werken. U bent tevens een teamspeler en kent een flexibele ingesteldheid. We waarderen een gedreven persoon die absoluut deadlines wil behalen, die wil groeien in de functie, die zelf initiatief toont en beschikt over een positieve mentaliteit. U bent vertr
                          Takenpakket bestaat o.a. uit algemene boekhouding van A tot Z, inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, betalingen, kasverrichtingen, opmaak van maand- en jaarrapporteringen, voorbereiding van balans en jaarrekening, verplichte fiscale aangiftes (BTW, personenbelasting, vennootschapsbelasting), enz.. Bij voorkeur heeft u een eerste werkervaring achter de rug maar ook schoolverlaters en geïnteresseerden met gelijkwaardige ervaring komen in aanmerking. U bent cijfermatig sterk en kan heel nauwkeurig werken. U bent tevens een teamspeler en kent een flexibele ingesteldheid. We waarderen een gedreven persoon die absoluut deadlines wil behalen, die wil groeien in de functie, die zelf initiatief toont en beschikt over een positieve mentaliteit. U bent vertr
                          plus
                          Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof te
                          Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof te
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve à Bruges?

                          Salaire moyen par an
                          31.500 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve à Bruges est de 31.500 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve à Bruges vont de 24.700 € à 38.700 €.