Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • Service client
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e logistique
                          • Agent/e aux renseignements sur les voyages
                          • Agent/e d'accueil
                          • Bachelier
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Account Executive

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          20


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          77



                          IT
                          25



                          216 résultats pour Assistant E Administratif Ve à Maldegem dans un rayon de 30 km

                          Logistiek administratief medewerker

                          Fujirebio Europe NV
                          Gent
                          Wij zijn momenteel op zoek naar een gedreven Logistiek Administratief Medewerker (Order Handling Administrator) om ons team te versterken. Als Order Handling Administrator ben jij een cruciale schakel in ons Supply Chain-team. Trefwoorden: order administrator, order processing specialist, order coordinator, sales support administrator, sales order administrator, order entry specialist, customer order specialist, order management, order desk medewerker, logistiek medewerker, supply chain administrator, administratief medewerker, customer service medewerker, verkoopadministratie, backoffice medewerker, export administrator, logistiek coördinator, , medewerker - Dankzij het enthousiasme en de betrokkenhe
                          Wij zijn momenteel op zoek naar een gedreven Logistiek Administratief Medewerker (Order Handling Administrator) om ons team te versterken. Als Order Handling Administrator ben jij een cruciale schakel in ons Supply Chain-team. Trefwoorden: order administrator, order processing specialist, order coordinator, sales support administrator, sales order administrator, order entry specialist, customer order specialist, order management, order desk medewerker, logistiek medewerker, supply chain administrator, administratief medewerker, customer service medewerker, verkoopadministratie, backoffice medewerker, export administrator, logistiek coördinator, , medewerker - Dankzij het enthousiasme en de betrokkenhe
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor onze klant, een stabiele en groeiende onderneming met hoofdzetel in Jabbeke, zijn wij op zoek naar een ervaren Payroll Verantwoordelijke. Ben jij een nauwkeurige, discrete en gedreven payrollspecialist? Als Payroll Verantwoordelijke zorg jij voor een vlotte, correcte en tijdige loonverwerking. * Het zorgvuldig opvolgen van administratieve processen zoals addenda, Dimona-aangiftes, hospitalisatieverzekeringen en sociale documenten. * Het tijdig aanleveren van personeelsstatistieken en het volledig beheren van jouw dossiers. * Het beantwoorden van vragen van medewerkers over loon, vakantie en voordelen, en hen voorzien van correct advies. * Het ondersteunen van en management rond sociale wetgeving. * Het meedenken over optimalisati
                          Voor onze klant, een stabiele en groeiende onderneming met hoofdzetel in Jabbeke, zijn wij op zoek naar een ervaren Payroll Verantwoordelijke. Ben jij een nauwkeurige, discrete en gedreven payrollspecialist? Als Payroll Verantwoordelijke zorg jij voor een vlotte, correcte en tijdige loonverwerking. * Het zorgvuldig opvolgen van administratieve processen zoals addenda, Dimona-aangiftes, hospitalisatieverzekeringen en sociale documenten. * Het tijdig aanleveren van personeelsstatistieken en het volledig beheren van jouw dossiers. * Het beantwoorden van vragen van medewerkers over loon, vakantie en voordelen, en hen voorzien van correct advies. * Het ondersteunen van en management rond sociale wetgeving. * Het meedenken over optimalisati
                          plus
                          NOUVEAU
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker (m/v/x). Ter versterking van het team is onze klant op zoek naar een gedreven Administratief Medewerker. Onze klant is gelegen in Centrum-Gent en is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. * Analyseren van klantenbehoeften en adviseren/informeren over diensten en producten; * Opstarten en administratief verwerken van (nieuwe) klantendossiers; * Stipt behandelen van inkomende telefonie en e-mails rond opstart en beheer van klanten; * Diverse administratieve en ondersteunende taken, essentieel voor een vlotte dienstverleningsverwerking. * Je denkt in oplossingen, niet problemen, en krijgt energie van klantcontact; * Communicatief ster
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker (m/v/x). Ter versterking van het team is onze klant op zoek naar een gedreven Administratief Medewerker. Onze klant is gelegen in Centrum-Gent en is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. * Analyseren van klantenbehoeften en adviseren/informeren over diensten en producten; * Opstarten en administratief verwerken van (nieuwe) klantendossiers; * Stipt behandelen van inkomende telefonie en e-mails rond opstart en beheer van klanten; * Diverse administratieve en ondersteunende taken, essentieel voor een vlotte dienstverleningsverwerking. * Je denkt in oplossingen, niet problemen, en krijgt energie van klantcontact; * Communicatief ster
                          plus
                          Je biedt algemene administratieve ondersteuning, zoals klantenbeheer, telefonie, documentenbeheer en het verwerken van bestellingen. We zijn op zoek naar iemand nauwkeurig en gedreven. In deze functie krijg je de kans om te werken in een warme, ondersteunende omgeving waar collegialiteit en samenwerking centraal staan. * Je bent verantwoordelijk voor de doorfacturatie naar klanten en tussen vennootschappen. * Je controleert nauwgezet alle binnenkomende aankoopfacturen op correcte prijzen en voorwaarden. * Je zorgt ervoor dat prijzen correct worden ingevoerd en up-to-date blijven in het administratiesysteem. * Door proactief en gestructureerd te werken, draag je bij aan een efficiënte en nauwkeurige werking van de admi
                          Je biedt algemene administratieve ondersteuning, zoals klantenbeheer, telefonie, documentenbeheer en het verwerken van bestellingen. We zijn op zoek naar iemand nauwkeurig en gedreven. In deze functie krijg je de kans om te werken in een warme, ondersteunende omgeving waar collegialiteit en samenwerking centraal staan. * Je bent verantwoordelijk voor de doorfacturatie naar klanten en tussen vennootschappen. * Je controleert nauwgezet alle binnenkomende aankoopfacturen op correcte prijzen en voorwaarden. * Je zorgt ervoor dat prijzen correct worden ingevoerd en up-to-date blijven in het administratiesysteem. * Door proactief en gestructureerd te werken, draag je bij aan een efficiënte en nauwkeurige werking van de admi
                          plus
                          Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. * Strong knowledge of sales-related administrative processes (contracts, quotes, orders, invoicing, reporting), as well as office and CRM tools
                          Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. * Strong knowledge of sales-related administrative processes (contracts, quotes, orders, invoicing, reporting), as well as office and CRM tools
                          plus
                          Russell Recruitment & More specialiseert zich in rekrutering en selectie van bediendeprofielen, technische (on)geschoolde profielen en kaderleden voor alle sectoren. Wij zoeken de ideale match tussen jou en jouw toekomstige werkgever en streven hierbij uiteraard naar een lange termijnrelatie. Ben jij een echte cijferexpert met oog voor detail en een passie voor mensen? Vanuit het hoofdkantoor van onze klant zorg je voor een foutloze en tijdige loonverwerking van al de medewerkers. Je wordt een vaste waarde binnen het HR-team en werkt nauw samen met je om de organisatie elke dag optimaal te ondersteunen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige, correcte en efficiënte payroll. Je zorgt ervoor dat alles organisatoris
                          Russell Recruitment & More specialiseert zich in rekrutering en selectie van bediendeprofielen, technische (on)geschoolde profielen en kaderleden voor alle sectoren. Wij zoeken de ideale match tussen jou en jouw toekomstige werkgever en streven hierbij uiteraard naar een lange termijnrelatie. Ben jij een echte cijferexpert met oog voor detail en een passie voor mensen? Vanuit het hoofdkantoor van onze klant zorg je voor een foutloze en tijdige loonverwerking van al de medewerkers. Je wordt een vaste waarde binnen het HR-team en werkt nauw samen met je om de organisatie elke dag optimaal te ondersteunen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige, correcte en efficiënte payroll. Je zorgt ervoor dat alles organisatoris
                          plus
                          Ben jij een nauwkeurige en communicatieve Administratief Bediende die graag een sleutelrol speelt binnen het facturatieproces? * Je verleent administratieve ondersteuning waar nodig. In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. * Je bent mee verantwoordelijk voor het opmaken, versturen, controleren en inboeken van facturen. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Je zorgt voor een correcte opvolging en bijwerking van klantenrekeningen. * Je bent polyvalent en hebt sterke communicatieve vaardigheden * Je voelt je thuis in een kmo-mentaliteit en bent daardoor flexibel ingesteld. * Je werkt georganiseerd, nauwkeurig en bent stressbestendig. * Je werkt vlot met MS Office en hebt een sterk cijfermatig inzicht.
                          Ben jij een nauwkeurige en communicatieve Administratief Bediende die graag een sleutelrol speelt binnen het facturatieproces? * Je verleent administratieve ondersteuning waar nodig. In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. * Je bent mee verantwoordelijk voor het opmaken, versturen, controleren en inboeken van facturen. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Je zorgt voor een correcte opvolging en bijwerking van klantenrekeningen. * Je bent polyvalent en hebt sterke communicatieve vaardigheden * Je voelt je thuis in een kmo-mentaliteit en bent daardoor flexibel ingesteld. * Je werkt georganiseerd, nauwkeurig en bent stressbestendig. * Je werkt vlot met MS Office en hebt een sterk cijfermatig inzicht.
                          plus
                          Ben jij iemand die helemaal thuis is in het beheer van aanvullende pensioenen voor en/of zelfstandigen? Beschik je over ervaring in groepsverzekeringen en zoek je een rol met echte autonomie en flexibiliteit? * Je staat dagelijks in contact met klanten, en ondernemingen — telefonisch én schriftelijk — zowel in het Nederlands als in het Frans. * Intern werk je nauw samen met o.a. , en . * Je hebt enkele jaren ervaring in het beheer van aanvullende pensioenen voor werknemers en/of zelfstandigen. * Je communiceert vlot in het Nederlands én het Frans, zowel mondeling als schriftelijk. * Je bent leergierig, blijft graag op de hoogte van evoluties in het vak en staat open voor continue bijscholing. * Je bent klantgericht, w
                          Ben jij iemand die helemaal thuis is in het beheer van aanvullende pensioenen voor en/of zelfstandigen? Beschik je over ervaring in groepsverzekeringen en zoek je een rol met echte autonomie en flexibiliteit? * Je staat dagelijks in contact met klanten, en ondernemingen — telefonisch én schriftelijk — zowel in het Nederlands als in het Frans. * Intern werk je nauw samen met o.a. , en . * Je hebt enkele jaren ervaring in het beheer van aanvullende pensioenen voor werknemers en/of zelfstandigen. * Je communiceert vlot in het Nederlands én het Frans, zowel mondeling als schriftelijk. * Je bent leergierig, blijft graag op de hoogte van evoluties in het vak en staat open voor continue bijscholing. * Je bent klantgericht, w
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je zorgt mee voor een vlotte financiële administratie en ondersteunt bij diverse taken. Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en draagt bij aan de betrouwbaarheid van de financiële rapportering. * Je beheert inkomende en uitgaande financiële transacties * Je registreert en volgt debiteuren en crediteuren correct op * Je controleert en verwerkt inkomende facturen en declaraties * Je beantwoordt vragen van collega's en externe partners * Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail * Je beschikt over basiskennis boekhouding en financiële processen * Je hebt ervaring met boekhoudsoftware (Bob Sage of Odoo is een plus) en MS Office * Je bent organisatorisch sterk en kan meerd
                          Je zorgt mee voor een vlotte financiële administratie en ondersteunt bij diverse taken. Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en draagt bij aan de betrouwbaarheid van de financiële rapportering. * Je beheert inkomende en uitgaande financiële transacties * Je registreert en volgt debiteuren en crediteuren correct op * Je controleert en verwerkt inkomende facturen en declaraties * Je beantwoordt vragen van collega's en externe partners * Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail * Je beschikt over basiskennis boekhouding en financiële processen * Je hebt ervaring met boekhoudsoftware (Bob Sage of Odoo is een plus) en MS Office * Je bent organisatorisch sterk en kan meerd
                          plus
                          Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de Franse taal; Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel gezond is en een constante groei kent de afgelopen jaren.
                          Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de Franse taal; Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel gezond is en een constante groei kent de afgelopen jaren.
                          plus
                          Ben jij een ervaren Payroll Expert met een passie voor cijfers én mensen? Krijg jij energie van een vlekkeloze loonverwerking en van het optimaliseren van payrollprocessen? Als Payroll Expert ben jij het kloppend hart van de loonadministratie en een betrouwbare partner voor zowel medewerkers als leidinggevenden. Je combineert operationele nauwkeurigheid met een adviserende rol rond loon- en compensatiebeleid. • Je beheert en optimaliseert de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat. • Je behandelt vragen rond compensation & benefits, zoals cafetariaplannen en mobiliteitsvergoedingen. • Je ziet toe op een correcte tijdsregistratie van uren en premies. • Je bent het eerste aanspreekpunt voor en bij payroll- en loonvragen. • Je neemt initiatief in verbeterprojecten binnen payroll en HR-processen, en werkt nauw samen met HR-collega's om te bouwen aan de
                          Ben jij een ervaren Payroll Expert met een passie voor cijfers én mensen? Krijg jij energie van een vlekkeloze loonverwerking en van het optimaliseren van payrollprocessen? Als Payroll Expert ben jij het kloppend hart van de loonadministratie en een betrouwbare partner voor zowel medewerkers als leidinggevenden. Je combineert operationele nauwkeurigheid met een adviserende rol rond loon- en compensatiebeleid. • Je beheert en optimaliseert de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat. • Je behandelt vragen rond compensation & benefits, zoals cafetariaplannen en mobiliteitsvergoedingen. • Je ziet toe op een correcte tijdsregistratie van uren en premies. • Je bent het eerste aanspreekpunt voor en bij payroll- en loonvragen. • Je neemt initiatief in verbeterprojecten binnen payroll en HR-processen, en werkt nauw samen met HR-collega's om te bouwen aan de
                          plus
                          Voor een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de regio Machelen zijn we op zoek naar en enthousiaste medewerker om het team van een 10-tal personen te versterken, naar aanleiding van hun groeiend klantenportfolio. * Instaan voor de volledige verwerking van jouw eigen klantenportefeuille, met ondersteuning van de en je * Voorbereiding en indienen van aangiften vennootschapsbelasting * Beheren van je eigen planning en deadlines * Je bent stressbestendig en nauwkeurig
                          Voor een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de regio Machelen zijn we op zoek naar en enthousiaste medewerker om het team van een 10-tal personen te versterken, naar aanleiding van hun groeiend klantenportfolio. * Instaan voor de volledige verwerking van jouw eigen klantenportefeuille, met ondersteuning van de en je * Voorbereiding en indienen van aangiften vennootschapsbelasting * Beheren van je eigen planning en deadlines * Je bent stressbestendig en nauwkeurig
                          plus
                          Internationale fiduciaire speler - Jong en hecht team - Topkans voor - Onze klant is een toonaangevend kantoor actief in accountancy, belastingadvies en consultancy. Dit is jouw kans om je carrière te lanceren binnen een dynamisch, jong en collegiaal team waar expertise, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. In deze rol word je een cruciale schakel in de begeleiding van particuliere en zakelijke klanten. * Klanten ondersteunen bij vermogens- en successieplanning, waarbij je zowel de burgerrechtelijke als fiscale kant helder en correct vertaalt. * Fiscale diensten verlenen aan particulieren en ondernemingen, zoals het voorbereiden van aangiften personenbelasting, jaarlijkse taks op effectenrekeningen, beurstaks, enz. * Nieuwe w
                          Internationale fiduciaire speler - Jong en hecht team - Topkans voor - Onze klant is een toonaangevend kantoor actief in accountancy, belastingadvies en consultancy. Dit is jouw kans om je carrière te lanceren binnen een dynamisch, jong en collegiaal team waar expertise, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. In deze rol word je een cruciale schakel in de begeleiding van particuliere en zakelijke klanten. * Klanten ondersteunen bij vermogens- en successieplanning, waarbij je zowel de burgerrechtelijke als fiscale kant helder en correct vertaalt. * Fiscale diensten verlenen aan particulieren en ondernemingen, zoals het voorbereiden van aangiften personenbelasting, jaarlijkse taks op effectenrekeningen, beurstaks, enz. * Nieuwe w
                          plus
                          Onze klant is actief in de IT-sector en is gelegen in Diegem. Je volgt contractverlengingen en licenties op - Je bent verantwoordelijk voor het begrijpen van de behoeften en verzoeken van de klanten; Je beheert de leverancierskosten en maakt rapportages op. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en/of Frans en een goede kennis Engels; Je bent proactief en wil bijleren; Je bent gemotiveerd en een echte teamplayer; Een opdracht tot en met augustus en kans tot verlenging;
                          Onze klant is actief in de IT-sector en is gelegen in Diegem. Je volgt contractverlengingen en licenties op - Je bent verantwoordelijk voor het begrijpen van de behoeften en verzoeken van de klanten; Je beheert de leverancierskosten en maakt rapportages op. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en/of Frans en een goede kennis Engels; Je bent proactief en wil bijleren; Je bent gemotiveerd en een echte teamplayer; Een opdracht tot en met augustus en kans tot verlenging;
                          plus
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je ondersteunt bij mobilisatie en pijnbestrijding. * Je observeert aandachtig eventuele veranderingen in de toestand van patiënten en communiceert deze helder naar en artsen. * Je kan goed organiseren en kan het hoofd koel houden in drukke periodes of in moeilijke situaties. * Je communiceert helder en gestructureerd. * Je kan vlot met de computer werken (vooral met MS Office pakket en KWS). * Je bent sterk patiëntgericht en
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je ondersteunt bij mobilisatie en pijnbestrijding. * Je observeert aandachtig eventuele veranderingen in de toestand van patiënten en communiceert deze helder naar en artsen. * Je kan goed organiseren en kan het hoofd koel houden in drukke periodes of in moeilijke situaties. * Je communiceert helder en gestructureerd. * Je kan vlot met de computer werken (vooral met MS Office pakket en KWS). * Je bent sterk patiëntgericht en
                          plus
                          * AY Finance * GENT Solliciteer als één van de eersten Jouw takenpakket * telefoons opnemen * scannen, faxen, kopieren * klanten ontvangen * dossier inputten, excel bestanden opmaken * voorstellen invullen * dossier opvolgen * klanten contacteren * dossier voorbereiden * analyses uitvoeren Jouw profiel * Je bent stressbestendig * Je bent communicatief sterk * Je bent klantgericht * Spreek je ook een mondje Frans? Dat is een troef!
                          * AY Finance * GENT Solliciteer als één van de eersten Jouw takenpakket * telefoons opnemen * scannen, faxen, kopieren * klanten ontvangen * dossier inputten, excel bestanden opmaken * voorstellen invullen * dossier opvolgen * klanten contacteren * dossier voorbereiden * analyses uitvoeren Jouw profiel * Je bent stressbestendig * Je bent communicatief sterk * Je bent klantgericht * Spreek je ook een mondje Frans? Dat is een troef!
                          plus
                          NOUVEAU
                          Een administratief talent met een hands-on mentaliteit en een zelfstandige werkhouding. Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Bij Astranova Project Furniture hebben we een plekje vrij voor iemand die met plezier de administratie regelt én het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten en leveranciers. Als jij energie krijgt van telefonische contacten, graag de touwtjes in handen neemt en zowel in het Nederlands als Frans uitblinkt, dan zijn wij op zoek naar jou! Je verzorgt de administratieve taken met precisie en oog voor detail. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als per e-mail. Je werkt vlot samen met je en draagt bij aan een positieve teamsfeer. Je neemt initiatief
                          Een administratief talent met een hands-on mentaliteit en een zelfstandige werkhouding. Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Bij Astranova Project Furniture hebben we een plekje vrij voor iemand die met plezier de administratie regelt én het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten en leveranciers. Als jij energie krijgt van telefonische contacten, graag de touwtjes in handen neemt en zowel in het Nederlands als Frans uitblinkt, dan zijn wij op zoek naar jou! Je verzorgt de administratieve taken met precisie en oog voor detail. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als per e-mail. Je werkt vlot samen met je en draagt bij aan een positieve teamsfeer. Je neemt initiatief
                          plus
                          NOUVEAU
                          Om onze teams te versterken, zijn wij op zoek naar eendirectieassistent(e) /administratief medewerker voor ons kantoor in Drongen. beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Je leest en schrijft perfect Nederlands, vlot Engels en Frans *
                          Om onze teams te versterken, zijn wij op zoek naar eendirectieassistent(e) /administratief medewerker voor ons kantoor in Drongen. beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Je leest en schrijft perfect Nederlands, vlot Engels en Frans *
                          plus
                          Die vind je vast en zeker bij ons! * Je bent het aanspreekpunt van de klant en verwerkt dagelijks de bestellingen, zowel de telefonische bestellingen als de online bestellingen. Na een opleidingsperiode ben je in staat om de bakkerij- en patisserieproducten aan de klant voor te stellen en toe te lichten. * Je finaliseert dagelijks tegen deadline alle bestellingen in productiebonnen en leveringsbonnen. * Je doet diverse ondersteunende taken bij de administratie en boekhouding. * Klantenservice en klantentevredenheid zijn je passie. Je bent ondernemend en positief ingesteld. * Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk en je ziet snel commerciële opportuniteiten. Je aarzelt niet om proactief voorstellen te doen en initiatieven te nemen. * Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld, je werkt gestructureerd en nauwkeurig met oog voor detail en discipline.
                          Die vind je vast en zeker bij ons! * Je bent het aanspreekpunt van de klant en verwerkt dagelijks de bestellingen, zowel de telefonische bestellingen als de online bestellingen. Na een opleidingsperiode ben je in staat om de bakkerij- en patisserieproducten aan de klant voor te stellen en toe te lichten. * Je finaliseert dagelijks tegen deadline alle bestellingen in productiebonnen en leveringsbonnen. * Je doet diverse ondersteunende taken bij de administratie en boekhouding. * Klantenservice en klantentevredenheid zijn je passie. Je bent ondernemend en positief ingesteld. * Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk en je ziet snel commerciële opportuniteiten. Je aarzelt niet om proactief voorstellen te doen en initiatieven te nemen. * Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld, je werkt gestructureerd en nauwkeurig met oog voor detail en discipline.
                          plus
                          Als medewerker bij ons gerechtsdeurwaarderskantoor speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de juridische en administratieve processen. Je zult verantwoordelijk zijn voor het beheren van dossiers, het opstellen van juridische documenten, het plannen van afspraken en het communiceren met klanten en andere betrokken partijen - U bent een gemotiveerd en gedreven persoon met oog voor stiptheid en verantwoordelijkheidszin - U bent stressbestendig, resultaatgericht en discreet
                          Als medewerker bij ons gerechtsdeurwaarderskantoor speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de juridische en administratieve processen. Je zult verantwoordelijk zijn voor het beheren van dossiers, het opstellen van juridische documenten, het plannen van afspraken en het communiceren met klanten en andere betrokken partijen - U bent een gemotiveerd en gedreven persoon met oog voor stiptheid en verantwoordelijkheidszin - U bent stressbestendig, resultaatgericht en discreet
                          plus
                          Als administratieve duizendpoot help je mee met het dagelijks verwerken van onze financiële en project administratie in Dekimo Gent. * Administratieve ondersteuning rond personeelsbeheer - Dekimo is marktleider in elektronica- en softwarediensten in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. * Opstellen en opvolgen van facturen * Inboeken en controleren van aankoopfacturen * Aanspreekpunt voor en bij administratieve vragen * Je bent nauwkeurig, gestructureerd en vooral leergierig. * No nonsens en bereid om handen uit de mouwen te steken * Je spreekt vlot Nederlands en kan je professioneel uitdrukken in het Engels.
                          Als administratieve duizendpoot help je mee met het dagelijks verwerken van onze financiële en project administratie in Dekimo Gent. * Administratieve ondersteuning rond personeelsbeheer - Dekimo is marktleider in elektronica- en softwarediensten in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. * Opstellen en opvolgen van facturen * Inboeken en controleren van aankoopfacturen * Aanspreekpunt voor en bij administratieve vragen * Je bent nauwkeurig, gestructureerd en vooral leergierig. * No nonsens en bereid om handen uit de mouwen te steken * Je spreekt vlot Nederlands en kan je professioneel uitdrukken in het Engels.
                          plus
                          Als administratief medewerker verkoop/inkoop zorg jij ervoor dat onze commerciële en logistieke processen op wieltjes lopen. * Je bent een echte administratieve duizendpoot: stressbestendig, betrouwbaar en flexibel. Jij bent de onmisbare schakel tussen klanten, en interne afdelingen. * Je beheert de verkoop- en aankoopadministratie. * Je houdt klanten- en leveranciersdossiers up-to-date. * Je verzorgt de orderregistratie, volgt bestellingen en levertermijnen op en bewaakt de planning. * Je stelt offertes op of vraagt ze aan volgens onze bedrijfsstrategie en klantvereisten. Je werkt nauw samen met de voor aankoop en verkoop en onderhoudt rechtstreeks contact met klante
                          Als administratief medewerker verkoop/inkoop zorg jij ervoor dat onze commerciële en logistieke processen op wieltjes lopen. * Je bent een echte administratieve duizendpoot: stressbestendig, betrouwbaar en flexibel. Jij bent de onmisbare schakel tussen klanten, en interne afdelingen. * Je beheert de verkoop- en aankoopadministratie. * Je houdt klanten- en leveranciersdossiers up-to-date. * Je verzorgt de orderregistratie, volgt bestellingen en levertermijnen op en bewaakt de planning. * Je stelt offertes op of vraagt ze aan volgens onze bedrijfsstrategie en klantvereisten. Je werkt nauw samen met de voor aankoop en verkoop en onderhoudt rechtstreeks contact met klante
                          plus
                          Je verzorgt de administratie en fungeert als loketbediende. * cleaningorders ingeven en verwerken; * Je weet van aanpakken en neemt initiatief. * Je houdt gemakkelijk overzicht en je kan mensen aansturen. Op termijn kan je wat extra verantwoordelijkheden krijgen bij afwezigheid van de zaakvoerders (zoals mensen aansturen en inplannen).
                          Je verzorgt de administratie en fungeert als loketbediende. * cleaningorders ingeven en verwerken; * Je weet van aanpakken en neemt initiatief. * Je houdt gemakkelijk overzicht en je kan mensen aansturen. Op termijn kan je wat extra verantwoordelijkheden krijgen bij afwezigheid van de zaakvoerders (zoals mensen aansturen en inplannen).
                          plus
                          Wij zijn op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende. Vandaag zijn we uitgegroeid tot een sterke en stabiele onderneming met een moderne vloot van ongeveer 30 vrachtwagens en meer dan 100 opleggers. Wij zijn actief in het containertransport vanuit de Belgische en Nederlandse zeehavens, zowel voor nationale als internationale ritten. Je zorgt ervoor dat alle transportgegevens correct worden verwerkt en dat chauffeurs over de juiste documenten beschikken. Dankzij jouw precisie en verantwoordelijkheidsgevoel draag je rechtstreeks bij aan een vlotte logistieke organisatie. * Je voert ritten in voor specifieke klanten en fungeert als back-up voor binnen het planningsteam. * Je zorgt dat alle gegevens correct en tijdig worden ingevoe
                          Wij zijn op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende. Vandaag zijn we uitgegroeid tot een sterke en stabiele onderneming met een moderne vloot van ongeveer 30 vrachtwagens en meer dan 100 opleggers. Wij zijn actief in het containertransport vanuit de Belgische en Nederlandse zeehavens, zowel voor nationale als internationale ritten. Je zorgt ervoor dat alle transportgegevens correct worden verwerkt en dat chauffeurs over de juiste documenten beschikken. Dankzij jouw precisie en verantwoordelijkheidsgevoel draag je rechtstreeks bij aan een vlotte logistieke organisatie. * Je voert ritten in voor specifieke klanten en fungeert als back-up voor binnen het planningsteam. * Je zorgt dat alle gegevens correct en tijdig worden ingevoe
                          plus
                          Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst op verschillende locaties. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe. * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa * je bent een echt allround KMO profiel: ondernemend, oplossingsgericht, commercieel en professioneel * je werkt correct en nauwkeurig * je bent vlot communicatief, zowel mondeling als telefonisch, contactva
                          Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst op verschillende locaties. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe. * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa * je bent een echt allround KMO profiel: ondernemend, oplossingsgericht, commercieel en professioneel * je werkt correct en nauwkeurig * je bent vlot communicatief, zowel mondeling als telefonisch, contactva
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve à Maldegem?

                          Salaire moyen par an
                          31.500 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve à Maldegem est de 31.500 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve à Maldegem vont de 24.700 € à 38.700 €.