Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • MS Excel
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Chargé/e de mission
                          • Agent/e de magasinage
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Garde-Malade
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Agent/e de conditionnement
                          • Cariste

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          27


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          42


                          IT
                          18




                          151 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Paal dans un rayon de 30 km

                          Medewerker Treasury - 20u

                          TRIXXO
                          Hoeselt
                          Je zorgt voor een nauwkeurige, operationeel beheer van financiële transacties, kredietadministratie, en helpt mee met kredietadministratie. * Voorbereiding van uitgaande betalingen en kas planning * Opstellen en beheren van KYC-formulieren en kredietovereenkomsten * Beheer doorlopende opdrachten en domiciliëringen - Met deze veelzijdige job in een inspirerend en groeiend bedrijf als TRIXXO beloven we je geen seconde verveling. Met onze ambitieuze groeiplannen is werkzekerheid gegarandeerd en krijg je zelf de kans om mee te groeien, zaken vast te pakken en een stempel te drukken. En, zeker niet verwaarloosbaar, nu en dan een memorabel personeelsfeest dat je zéker niet wil missen. Klaar om deel uit te m
                          Je zorgt voor een nauwkeurige, operationeel beheer van financiële transacties, kredietadministratie, en helpt mee met kredietadministratie. * Voorbereiding van uitgaande betalingen en kas planning * Opstellen en beheren van KYC-formulieren en kredietovereenkomsten * Beheer doorlopende opdrachten en domiciliëringen - Met deze veelzijdige job in een inspirerend en groeiend bedrijf als TRIXXO beloven we je geen seconde verveling. Met onze ambitieuze groeiplannen is werkzekerheid gegarandeerd en krijg je zelf de kans om mee te groeien, zaken vast te pakken en een stempel te drukken. En, zeker niet verwaarloosbaar, nu en dan een memorabel personeelsfeest dat je zéker niet wil missen. Klaar om deel uit te m
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij een administratief talent met commerciële flair en een bachelor denkniveau? Voor een groeiende organisatie in Sint-Truiden zijn wij op zoek naar een fulltime Administratief Bediende (m/v/x) die niet alleen nauwkeurig werkt, maar ook communicatief en klantgericht is. * Je verzorgt diverse administratieve taken en ondersteunt de werking van het kantoor. * Je staat klanten professioneel te woord - telefonisch, via e-mail en fysiek - en bouwt zo mee aan sterke klantrelaties. * Je verwerkt inkomende en uitgaande communicatie en houdt dossiers up-to-date. * Je ondersteunt commerciële acties en denkt proactief mee over kansen voor het bedrijf. * Je werkt samen met en schakelt vlot tu
                          Ben jij een administratief talent met commerciële flair en een bachelor denkniveau? Voor een groeiende organisatie in Sint-Truiden zijn wij op zoek naar een fulltime Administratief Bediende (m/v/x) die niet alleen nauwkeurig werkt, maar ook communicatief en klantgericht is. * Je verzorgt diverse administratieve taken en ondersteunt de werking van het kantoor. * Je staat klanten professioneel te woord - telefonisch, via e-mail en fysiek - en bouwt zo mee aan sterke klantrelaties. * Je verwerkt inkomende en uitgaande communicatie en houdt dossiers up-to-date. * Je ondersteunt commerciële acties en denkt proactief mee over kansen voor het bedrijf. * Je werkt samen met en schakelt vlot tu
                          plus
                          Hou je ervan om orde te scheppen, overzicht te bewaren en tegelijk dicht bij de productie te staan? Je beschikt over de juiste mix van structuur, precisie en discretie. * Je bent administratief sterk, nauwkeurig en werkt graag gestructureerd. * Je bent ordelijk en stressbestendig. * Je werkt graag in een productiecontext waar tempo en precisie belangrijk zijn. Nederlands schrijven en spreken, andere talen is een pluspunt. Je bent stressbestendig en kan overzicht bewaren. * Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid en impact op de productieflow.
                          Hou je ervan om orde te scheppen, overzicht te bewaren en tegelijk dicht bij de productie te staan? Je beschikt over de juiste mix van structuur, precisie en discretie. * Je bent administratief sterk, nauwkeurig en werkt graag gestructureerd. * Je bent ordelijk en stressbestendig. * Je werkt graag in een productiecontext waar tempo en precisie belangrijk zijn. Nederlands schrijven en spreken, andere talen is een pluspunt. Je bent stressbestendig en kan overzicht bewaren. * Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid en impact op de productieflow.
                          plus
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Facturatiedienst (m/v/x). Onze klant is een groeiende en dynamische organisatie actief in de circulaire economie. Binnen het team van de facturatiedienst krijg je een centrale rol en werk je mee aan een efficiënte administratie van facturen en financiële processen. * Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande facturen; * Communiceren met interne en externe over facturatievragen; * Bijdragen aan rapportages en analyses van facturatiegegevens; * Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve, proactieve instelling; * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in Engels en Frans; * Analytisch ingesteld, leergierig en met interesse voor de sector en bedrijfsactiviteit; * Je kan zelfstandig problemen oplossen en verbanden leggen. * Een voltijdse functie (39u/week) binnen ee
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Facturatiedienst (m/v/x). Onze klant is een groeiende en dynamische organisatie actief in de circulaire economie. Binnen het team van de facturatiedienst krijg je een centrale rol en werk je mee aan een efficiënte administratie van facturen en financiële processen. * Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande facturen; * Communiceren met interne en externe over facturatievragen; * Bijdragen aan rapportages en analyses van facturatiegegevens; * Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve, proactieve instelling; * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in Engels en Frans; * Analytisch ingesteld, leergierig en met interesse voor de sector en bedrijfsactiviteit; * Je kan zelfstandig problemen oplossen en verbanden leggen. * Een voltijdse functie (39u/week) binnen ee
                          plus
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de schakel tussen cijfers, mensen en wetgeving. Met jouw expertise zorg je ervoor dat alles tot achter de komma klopt en ben je tegelijk het aanspreekpunt voor vragen over loonverwerking en sociale regelgeving. * Je staat mee in voor een correcte en tijdige loonverwerking v
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de schakel tussen cijfers, mensen en wetgeving. Met jouw expertise zorg je ervoor dat alles tot achter de komma klopt en ben je tegelijk het aanspreekpunt voor vragen over loonverwerking en sociale regelgeving. * Je staat mee in voor een correcte en tijdige loonverwerking v
                          plus
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Professional. Als Payroll Professional ben jij verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking van de grootste personeelsgroep binnen Glowi: de huishoudhulpen, goed voor meer dan 11.000 medewerkers. * De volledige loonadministratie zelfstandig te verwerken voor een toegewezen groep kantoren van Het Poetsbureau, inclusief prestaties, afwezigheden, onkost
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Professional. Als Payroll Professional ben jij verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking van de grootste personeelsgroep binnen Glowi: de huishoudhulpen, goed voor meer dan 11.000 medewerkers. * De volledige loonadministratie zelfstandig te verwerken voor een toegewezen groep kantoren van Het Poetsbureau, inclusief prestaties, afwezigheden, onkost
                          plus
                          Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Precisie en structuur: Je werkt gedetailleerd, georganiseerd en nauwkeurig. * Teamgeest en flexibiliteit: Je bent een echte teamplayer en denkt in oplossingen.
                          Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Precisie en structuur: Je werkt gedetailleerd, georganiseerd en nauwkeurig. * Teamgeest en flexibiliteit: Je bent een echte teamplayer en denkt in oplossingen.
                          plus
                          Voornamelijk dagdagelijkse werfadministratie en hulp met volledig beheer van de planning * Beheer en opvolging van magazijn en machinepark * Personeelsadministratie en verloningen * Organiseren van opleidingen, medische keuringen en huisvesting - Naast het Nederlands is een goede kennis van Engels en Frans niet onbelangrijk - Je ben leergierig en denkt probleemoplossend - Je kunt goed zelfstandig werken, neemt initiatief en werkt zaken af
                          Voornamelijk dagdagelijkse werfadministratie en hulp met volledig beheer van de planning * Beheer en opvolging van magazijn en machinepark * Personeelsadministratie en verloningen * Organiseren van opleidingen, medische keuringen en huisvesting - Naast het Nederlands is een goede kennis van Engels en Frans niet onbelangrijk - Je ben leergierig en denkt probleemoplossend - Je kunt goed zelfstandig werken, neemt initiatief en werkt zaken af
                          plus
                          Beschikt over een sterk organisatorisch en administratief talent, met oog voor structuur en detail. Als Onthaal- & Administratief Medewerker zal je ons team van de Aero Performance Lab versterken. In Belgian Bike Valley, thuisbasis van toonaangevende merken zoals Ridley, Eddy Merckx, Nukeproof en Aeres, vind je ook het Aero Performance Lab met de ultramoderne windtunnel als uithangbord, en een 4000 m² groot Belgian Experience Center waar we onze fietsen, partners en eindklanten samenbrengen. Je zal het eerste aanspreekpunt worden voor onze bezoekers én intern een cruciale schakel vormen in onze planning en organisatie. * Eerste aanspreekpunt aan het onthaal voor , klanten en . * Ondersteuning van inte
                          Beschikt over een sterk organisatorisch en administratief talent, met oog voor structuur en detail. Als Onthaal- & Administratief Medewerker zal je ons team van de Aero Performance Lab versterken. In Belgian Bike Valley, thuisbasis van toonaangevende merken zoals Ridley, Eddy Merckx, Nukeproof en Aeres, vind je ook het Aero Performance Lab met de ultramoderne windtunnel als uithangbord, en een 4000 m² groot Belgian Experience Center waar we onze fietsen, partners en eindklanten samenbrengen. Je zal het eerste aanspreekpunt worden voor onze bezoekers én intern een cruciale schakel vormen in onze planning en organisatie. * Eerste aanspreekpunt aan het onthaal voor , klanten en . * Ondersteuning van inte
                          plus
                          Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker financieel en administratief bediende. * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van de organisatie - Bij Kempense Golf Club is geen enkele dag hetzelfde en dat maakt een job bij de Kempense Golf Club verbijsterend interessant en uitdagend. De Kempense Golf Club is gelegen in een groene rustgevende omgeving en is zeer makkelijk bereikbaar. Als voltijds medewerker bij de Kempense Golf Club heb je een job in een dynamische omgeving en een leuk team van collega's. Ben jij zeer nauwkeurig, administratief sterk en hou je van cijfers? Wij zoeken een gemotiveerde medewerker voor financiële controle & administratie die zorgt voor een correcte verwerking van alle kas
                          Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker financieel en administratief bediende. * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van de organisatie - Bij Kempense Golf Club is geen enkele dag hetzelfde en dat maakt een job bij de Kempense Golf Club verbijsterend interessant en uitdagend. De Kempense Golf Club is gelegen in een groene rustgevende omgeving en is zeer makkelijk bereikbaar. Als voltijds medewerker bij de Kempense Golf Club heb je een job in een dynamische omgeving en een leuk team van collega's. Ben jij zeer nauwkeurig, administratief sterk en hou je van cijfers? Wij zoeken een gemotiveerde medewerker voor financiële controle & administratie die zorgt voor een correcte verwerking van alle kas
                          plus
                          NOUVEAU
                          Jouw rol als administratief bediende facturatiedienst - Met 110 medewerkers en meer dan 40 vrachtwagens zorgen we dagelijks voor een efficiënte en milieuvriendelijke afvalinzameling voor ongeveer 15.000 kmo's in Vlaanderen. Daardoor kunnen we snel schakelen en een flexibele dienstverlening garanderen. Verder groeien en onze regio uitbreiden! * Klanten/onderaannemers telefonisch en/of per mail te woord staan, * Je hebt een hands-on mentaliteit, bezit een positieve mindset en kan zelfstandig problemen oplossen. * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in het Engels en Frans. * Je bent analytisch ingesteld en kan makkelijk verbanden leggen. * Je bent leergieri
                          Jouw rol als administratief bediende facturatiedienst - Met 110 medewerkers en meer dan 40 vrachtwagens zorgen we dagelijks voor een efficiënte en milieuvriendelijke afvalinzameling voor ongeveer 15.000 kmo's in Vlaanderen. Daardoor kunnen we snel schakelen en een flexibele dienstverlening garanderen. Verder groeien en onze regio uitbreiden! * Klanten/onderaannemers telefonisch en/of per mail te woord staan, * Je hebt een hands-on mentaliteit, bezit een positieve mindset en kan zelfstandig problemen oplossen. * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in het Engels en Frans. * Je bent analytisch ingesteld en kan makkelijk verbanden leggen. * Je bent leergieri
                          plus
                          NOUVEAU
                          Tongelsbos is een onderwijs- en expertisecentrum dat ervaring en kennis bundelt om kinderen en jongeren in elke ontwikkelingsfase te ondersteunen en te begeleiden. Tongelsbos draagt zorg voor 449 jongeren, waarvan 190 in BLO en 259 in het BuSO. Elke leerling krijgt de zorg en de aanpak die bij hem past. Onze scholen richten zich tot kwetsbare kinderen en jongeren die nood hebben aan specifieke ondersteuning. Dit kan zich uiten in de vorm van leermoeilijkheden, gedrags- en/of emotionele problemen of autismespectrumstoornissen. * Type Basisaanbod: voor kinderen en jongeren met leermoeilijkheden * Type 3: voor kinderen en jongeren met gedrags- en/of emotionele problemen * Type 9: voor ki
                          Tongelsbos is een onderwijs- en expertisecentrum dat ervaring en kennis bundelt om kinderen en jongeren in elke ontwikkelingsfase te ondersteunen en te begeleiden. Tongelsbos draagt zorg voor 449 jongeren, waarvan 190 in BLO en 259 in het BuSO. Elke leerling krijgt de zorg en de aanpak die bij hem past. Onze scholen richten zich tot kwetsbare kinderen en jongeren die nood hebben aan specifieke ondersteuning. Dit kan zich uiten in de vorm van leermoeilijkheden, gedrags- en/of emotionele problemen of autismespectrumstoornissen. * Type Basisaanbod: voor kinderen en jongeren met leermoeilijkheden * Type 3: voor kinderen en jongeren met gedrags- en/of emotionele problemen * Type 9: voor ki
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor onze hoofdzetel in As zoeken we een nauwgezette en betrokken administratieve medewerker. * Je hebt minstens vijf jaar ervaring in een administratieve functie. Merkbaar en werkbaar anders. In onze organisatie begeleiden, motiveren en ondersteunen we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt om te werken, leren en groeien. Je staat in voor het dagelijkse beheer en de opvolging van de administratie van verschillende diensten en afdelingen én biedt ondersteuning bij uiteenlopende boekhoudkundige taken. * Je beheert meerdere mailboxen en volgt de inkomende communicatie op. * Je verwerkt aankoopfacturen en controleert verkoopfacturen en bankverrichtingen. * Je staat i
                          Voor onze hoofdzetel in As zoeken we een nauwgezette en betrokken administratieve medewerker. * Je hebt minstens vijf jaar ervaring in een administratieve functie. Merkbaar en werkbaar anders. In onze organisatie begeleiden, motiveren en ondersteunen we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt om te werken, leren en groeien. Je staat in voor het dagelijkse beheer en de opvolging van de administratie van verschillende diensten en afdelingen én biedt ondersteuning bij uiteenlopende boekhoudkundige taken. * Je beheert meerdere mailboxen en volgt de inkomende communicatie op. * Je verwerkt aankoopfacturen en controleert verkoopfacturen en bankverrichtingen. * Je staat i
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. * Administratieve duizendpoot Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Bij DreamLand draait alles om plezier, verbeelding en beleving. Daarom zoeken wij een xxx die onze website nóg beter vindbaar, gebruiksvriendelijk en onweerstaanbaar maakt. * Tellingen opstellen en nakijken; * Orders opstarten en opvolgen in het systeem; * Documenten klasseren en archiveren; * Een zeer goede kennis van he
                          Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. * Administratieve duizendpoot Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Bij DreamLand draait alles om plezier, verbeelding en beleving. Daarom zoeken wij een xxx die onze website nóg beter vindbaar, gebruiksvriendelijk en onweerstaanbaar maakt. * Tellingen opstellen en nakijken; * Orders opstarten en opvolgen in het systeem; * Documenten klasseren en archiveren; * Een zeer goede kennis van he
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Administratief Medewerker Aankoop zorg je voor een vlotte materiaalstroom ter ondersteuning van onze R&D-gedreven productontwikkeling en productieactiviteiten. Je werkt nauw samen met , en interne teams om tijdige leveringen, correcte masterdata en een hoge “first-time-right”-graad te garanderen. * Zorg je voor orderbevestigingen, volg je zendingen op en beheer je leveringsschema's volgens wijzigingen in de materiaalplanning. * Monitor je leveringssignalen en beperkingen en waarschuw je Sales & Operations bij risico's of tekorten. * Houd je leveranciers- en artikelmasterdata accuraat bij (prijzen, minimale bestelhoeveelheden, levertijden). * Fungeer je als eerstelijnscontact voor kwaliteitsproblemen bij leveranciers (Niveau 0/1);
                          Als Administratief Medewerker Aankoop zorg je voor een vlotte materiaalstroom ter ondersteuning van onze R&D-gedreven productontwikkeling en productieactiviteiten. Je werkt nauw samen met , en interne teams om tijdige leveringen, correcte masterdata en een hoge “first-time-right”-graad te garanderen. * Zorg je voor orderbevestigingen, volg je zendingen op en beheer je leveringsschema's volgens wijzigingen in de materiaalplanning. * Monitor je leveringssignalen en beperkingen en waarschuw je Sales & Operations bij risico's of tekorten. * Houd je leveranciers- en artikelmasterdata accuraat bij (prijzen, minimale bestelhoeveelheden, levertijden). * Fungeer je als eerstelijnscontact voor kwaliteitsproblemen bij leveranciers (Niveau 0/1);
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. *
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. *
                          plus
                          NOUVEAU
                          Reyskens Orthopedie maakt deel uit van Eqwal Ability, een groep van orthopedisch technologen die zich inzet voor inclusie, autonomie en warme, menselijke zorg. Wat iemand kan doen, beleven en worden. Het is een naam die uitdrukt waar we voor staan: mensen begeleiden naar meer bewegingsvrijheid, zelfvertrouwen, en een betere levenskwaliteit. § Je beheert en volgt dossiers van steunzolen, orthopedische schoenen, mobiliteitshulpmiddelen en alle producten uit ons gamma op van aanvraag tot levering en facturatie § Je maakt en plant afspraken in zowel voor de klanten als de zorgverstrekkers § Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klanten als de zorgverstrekkers en mutualiteiten § Je verzorgt de ingave en de opvolging van
                          Reyskens Orthopedie maakt deel uit van Eqwal Ability, een groep van orthopedisch technologen die zich inzet voor inclusie, autonomie en warme, menselijke zorg. Wat iemand kan doen, beleven en worden. Het is een naam die uitdrukt waar we voor staan: mensen begeleiden naar meer bewegingsvrijheid, zelfvertrouwen, en een betere levenskwaliteit. § Je beheert en volgt dossiers van steunzolen, orthopedische schoenen, mobiliteitshulpmiddelen en alle producten uit ons gamma op van aanvraag tot levering en facturatie § Je maakt en plant afspraken in zowel voor de klanten als de zorgverstrekkers § Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klanten als de zorgverstrekkers en mutualiteiten § Je verzorgt de ingave en de opvolging van
                          plus
                          Als administratief medewerker, sta je in nauw contact met onze bewoners en hun familie. We zijn op zoek naar een collega met het hart op de juiste plaats en een passie voor ouderenzorg. Iemand die graag lacht en het leven niet al te serieus neemt. Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn i
                          Als administratief medewerker, sta je in nauw contact met onze bewoners en hun familie. We zijn op zoek naar een collega met het hart op de juiste plaats en een passie voor ouderenzorg. Iemand die graag lacht en het leven niet al te serieus neemt. Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn i
                          plus
                          Voor de functie als administratief bediende bij de firma Embo te Herentals zijn we op zoek naar iemand met een passie voor bedrijfsadministratie en het stroomlijnen van operationele processen. Het voorbereiden en behalen van een bedrijfscertificering zie je als een uitdaging. Je zal terechtkomen in een relatief klein en hecht team en zal een sleutelrol spelen in de toekomstige groei van de organisatie. * Matuur en discreet te werk kunnen gaan * Ordelijk en stipt * Stressbestendig en kunnen omgaan met hoge kwaliteitseisen * Interesse in marketing en fotografie is een pluspunt
                          Voor de functie als administratief bediende bij de firma Embo te Herentals zijn we op zoek naar iemand met een passie voor bedrijfsadministratie en het stroomlijnen van operationele processen. Het voorbereiden en behalen van een bedrijfscertificering zie je als een uitdaging. Je zal terechtkomen in een relatief klein en hecht team en zal een sleutelrol spelen in de toekomstige groei van de organisatie. * Matuur en discreet te werk kunnen gaan * Ordelijk en stipt * Stressbestendig en kunnen omgaan met hoge kwaliteitseisen * Interesse in marketing en fotografie is een pluspunt
                          plus
                          Voor ons hoofdkantoor te Kaulille zijn we dringend op zoek naar een veelzijdige en accurate ALGEMEEN ADMINISTRATIEF BEDIENDE ITEK is de specialist in fiets-, fitness-, tuin- en allerhande andere sport-, hobby- en vrijetijdsartikelen. Met een alsmaar uitbreidend winkelnetwerk is ITEK een bloeiende en groeiende onderneming met vele kansen voor zij die de uitdaging aangaan ! * Je ondersteunt en assisteert de verschillende administratieve departementen (Logistiek, Aankoop en Boekhouding) in de verwerking van hun taken * Je verwerkt en verdeelt de binnenkomende telefoons * Je verwerkt en verdeelt de inkomende en uitgaande post * Je bent een teamplayer en je werkt nauwgezet en precies. * Je beschikt over zeer goede administratieve en organisatorische competenties (nauwkeurig, gestructureerd, pro-actief, efficiënt en resultaatgericht)
                          Voor ons hoofdkantoor te Kaulille zijn we dringend op zoek naar een veelzijdige en accurate ALGEMEEN ADMINISTRATIEF BEDIENDE ITEK is de specialist in fiets-, fitness-, tuin- en allerhande andere sport-, hobby- en vrijetijdsartikelen. Met een alsmaar uitbreidend winkelnetwerk is ITEK een bloeiende en groeiende onderneming met vele kansen voor zij die de uitdaging aangaan ! * Je ondersteunt en assisteert de verschillende administratieve departementen (Logistiek, Aankoop en Boekhouding) in de verwerking van hun taken * Je verwerkt en verdeelt de binnenkomende telefoons * Je verwerkt en verdeelt de inkomende en uitgaande post * Je bent een teamplayer en je werkt nauwgezet en precies. * Je beschikt over zeer goede administratieve en organisatorische competenties (nauwkeurig, gestructureerd, pro-actief, efficiënt en resultaatgericht)
                          plus
                          Ben jij een vlot iemand die graag met mensen omgaat, maar ook zijn weg vindt in administratie en wil werken in een unieke praktijk? In onze contactlenzenpraktijk werken we momenteel met 2 optometristen/contactlensspecialisten, samen met 3 contactlensassistenten en een manager. Je maakt actief deel uit van het team en staat in voor de technische, administratieve en praktische ondersteuning. We geven wel dezelfde topservice en professionele begeleiding aan iedere klant/patiënt. Doordat jouw gestructureerde en daadkrachtige werkwijze, kennis en inzet hoog is, loopt alles op rolletjes en genieten onze klanten/patiënten van deze uitstekende voordelen. Je kan snel en zonder moeite schakelen tussen werkzaamheden in de prakti
                          Ben jij een vlot iemand die graag met mensen omgaat, maar ook zijn weg vindt in administratie en wil werken in een unieke praktijk? In onze contactlenzenpraktijk werken we momenteel met 2 optometristen/contactlensspecialisten, samen met 3 contactlensassistenten en een manager. Je maakt actief deel uit van het team en staat in voor de technische, administratieve en praktische ondersteuning. We geven wel dezelfde topservice en professionele begeleiding aan iedere klant/patiënt. Doordat jouw gestructureerde en daadkrachtige werkwijze, kennis en inzet hoog is, loopt alles op rolletjes en genieten onze klanten/patiënten van deze uitstekende voordelen. Je kan snel en zonder moeite schakelen tussen werkzaamheden in de prakti
                          plus
                          Administratief talent met orde en structuur - Wij zoeken iemand om ons jong en dynamisch team te versterken als dossierbeheerder en onthaalmedewerker in Sint-Truiden. * Je bent klantvriendelijk en stressbestendig * Je bent klantvriendelijk ten alle tijden en je werkt service gericht * Je bent planmatig, gedreven en je neemt initiatief * Kennis van Nederlands en basis Frans is een noodzaak * Je bent standvastig en betrouwbaar
                          Administratief talent met orde en structuur - Wij zoeken iemand om ons jong en dynamisch team te versterken als dossierbeheerder en onthaalmedewerker in Sint-Truiden. * Je bent klantvriendelijk en stressbestendig * Je bent klantvriendelijk ten alle tijden en je werkt service gericht * Je bent planmatig, gedreven en je neemt initiatief * Kennis van Nederlands en basis Frans is een noodzaak * Je bent standvastig en betrouwbaar
                          plus
                          NOUVEAU
                          We zijn een consultancybureau gespecialiseerd in organisatiecultuur rond verkoop en verkoopmanagement. We zijn makkelijk te bereiken, in het centrum van Herentals, op loopafstand van de Grote Markt en van het station. Onze relaties zijn voornamelijk actief in de industrie, dienstensector en ICT. * Je helpt actief bij het nalezen, verbeteren en schrijven van teksten. * Je ondersteunt het management voor het agendabeheer en het digitaal gebeuren. Teksten schrijven, nalezen en verbeteren doe je graag. Je beschikt over een creatieve, vlotte pen en een mooi taalgebruik. * Vooral belangrijk is dat je nieuwsgierig bent: je volgt graag de actualiteit en de nieuwe trends op de voet, ook inzake communicatie en sociale media. *
                          We zijn een consultancybureau gespecialiseerd in organisatiecultuur rond verkoop en verkoopmanagement. We zijn makkelijk te bereiken, in het centrum van Herentals, op loopafstand van de Grote Markt en van het station. Onze relaties zijn voornamelijk actief in de industrie, dienstensector en ICT. * Je helpt actief bij het nalezen, verbeteren en schrijven van teksten. * Je ondersteunt het management voor het agendabeheer en het digitaal gebeuren. Teksten schrijven, nalezen en verbeteren doe je graag. Je beschikt over een creatieve, vlotte pen en een mooi taalgebruik. * Vooral belangrijk is dat je nieuwsgierig bent: je volgt graag de actualiteit en de nieuwe trends op de voet, ook inzake communicatie en sociale media. *
                          plus
                          NOUVEAU
                          Integra heeft een preventie- en zorgaanbod rond geestelijke gezondheidsthema's inclusief middelenmisbruik, verslaving, gokken en gamen, epilepsie, psychosociale revalidatie, mentale beperking en forensische zorg en dit zowel voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Als medewerker payroll en loonadministratie ben je een sleutelfiguur binnen onze organisatie. * Je staat mee in voor een volledige en correcte loonverwerking inclusief variabelen (uitkeringen, inhoudingen, toeslagen, afwezigheden & overuren,...); * Je verwerkt personeelsgegevens in het loonprogramma (eBlox), tijdsregistratiesysteem (Protime) en andere toepassingen en houdt deze actueel; * Je volgt sociale wetgeving en cao's op binne
                          Integra heeft een preventie- en zorgaanbod rond geestelijke gezondheidsthema's inclusief middelenmisbruik, verslaving, gokken en gamen, epilepsie, psychosociale revalidatie, mentale beperking en forensische zorg en dit zowel voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Als medewerker payroll en loonadministratie ben je een sleutelfiguur binnen onze organisatie. * Je staat mee in voor een volledige en correcte loonverwerking inclusief variabelen (uitkeringen, inhoudingen, toeslagen, afwezigheden & overuren,...); * Je verwerkt personeelsgegevens in het loonprogramma (eBlox), tijdsregistratiesysteem (Protime) en andere toepassingen en houdt deze actueel; * Je volgt sociale wetgeving en cao's op binne
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je verwelkomt patiënten en beantwoordt telefoons met een warme en professionele houding. * Je plant afspraken en beheert de agenda's van . * Je verzorgt de postbedeling en het uittypen van medische verslagen via dictafoon : ervaring hiermee is een pluspunt, maar geen vereiste. * Je hebt een bachelordiploma Me
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je verwelkomt patiënten en beantwoordt telefoons met een warme en professionele houding. * Je plant afspraken en beheert de agenda's van . * Je verzorgt de postbedeling en het uittypen van medische verslagen via dictafoon : ervaring hiermee is een pluspunt, maar geen vereiste. * Je hebt een bachelordiploma Me
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Paal?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Paal est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Paal vont de 26.900 € à 41.300 €.