Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • MS Office Suite
                          • Entretien
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Chargé/e de mission
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Agent/e de conditionnement
                          • Ajusteur/se-Électricien/ne
                          • Account Executive
                          • Adjoint du directeur
                          • Agent/e commercial/e auprès des particuliers
                          • Agent/e d'accueil

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          26


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          27


                          IT
                          15




                          94 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Lommel dans un rayon de 30 km

                          All round administratief support

                          Aura Projects Bvba
                          Romeinsesteenweg 566, Grimbergen
                          Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor en externen. Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaast bied je basis IT- en telefoniesupport en beheer je digitale documenten en verzorg je de verzending ervan. * Coördineren en praktisch organiseren van interne events, meetings en teambuildings. * Aanspreekpunt voor eerste lijn IT-vragen (hardware b
                          Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor en externen. Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaast bied je basis IT- en telefoniesupport en beheer je digitale documenten en verzorg je de verzending ervan. * Coördineren en praktisch organiseren van interne events, meetings en teambuildings. * Aanspreekpunt voor eerste lijn IT-vragen (hardware b
                          plus
                          NOUVEAU
                          Hou je ervan om orde te scheppen, overzicht te bewaren en tegelijk dicht bij de productie te staan? Je beschikt over de juiste mix van structuur, precisie en discretie. * Je bent administratief sterk, nauwkeurig en werkt graag gestructureerd. * Je bent ordelijk en stressbestendig. * Je werkt graag in een productiecontext waar tempo en precisie belangrijk zijn. Nederlands schrijven en spreken, andere talen is een pluspunt. Je bent stressbestendig en kan overzicht bewaren. * Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid en impact op de productieflow.
                          Hou je ervan om orde te scheppen, overzicht te bewaren en tegelijk dicht bij de productie te staan? Je beschikt over de juiste mix van structuur, precisie en discretie. * Je bent administratief sterk, nauwkeurig en werkt graag gestructureerd. * Je bent ordelijk en stressbestendig. * Je werkt graag in een productiecontext waar tempo en precisie belangrijk zijn. Nederlands schrijven en spreken, andere talen is een pluspunt. Je bent stressbestendig en kan overzicht bewaren. * Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid en impact op de productieflow.
                          plus
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Facturatiedienst (m/v/x). Onze klant is een groeiende en dynamische organisatie actief in de circulaire economie. Binnen het team van de facturatiedienst krijg je een centrale rol en werk je mee aan een efficiënte administratie van facturen en financiële processen. * Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande facturen; * Communiceren met interne en externe over facturatievragen; * Bijdragen aan rapportages en analyses van facturatiegegevens; * Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve, proactieve instelling; * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in Engels en Frans; * Analytisch ingesteld, leergierig en met interesse voor de sector en bedrijfsactiviteit; * Je kan zelfstandig problemen oplossen en verbanden leggen. * Een voltijdse functie (39u/week) binnen ee
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Facturatiedienst (m/v/x). Onze klant is een groeiende en dynamische organisatie actief in de circulaire economie. Binnen het team van de facturatiedienst krijg je een centrale rol en werk je mee aan een efficiënte administratie van facturen en financiële processen. * Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande facturen; * Communiceren met interne en externe over facturatievragen; * Bijdragen aan rapportages en analyses van facturatiegegevens; * Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve, proactieve instelling; * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in Engels en Frans; * Analytisch ingesteld, leergierig en met interesse voor de sector en bedrijfsactiviteit; * Je kan zelfstandig problemen oplossen en verbanden leggen. * Een voltijdse functie (39u/week) binnen ee
                          plus
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de schakel tussen cijfers, mensen en wetgeving. Met jouw expertise zorg je ervoor dat alles tot achter de komma klopt en ben je tegelijk het aanspreekpunt voor vragen over loonverwerking en sociale regelgeving. * Je staat mee in voor een correcte en tijdige loonverwerking v
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de schakel tussen cijfers, mensen en wetgeving. Met jouw expertise zorg je ervoor dat alles tot achter de komma klopt en ben je tegelijk het aanspreekpunt voor vragen over loonverwerking en sociale regelgeving. * Je staat mee in voor een correcte en tijdige loonverwerking v
                          plus
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Professional. Als Payroll Professional ben jij verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking van de grootste personeelsgroep binnen Glowi: de huishoudhulpen, goed voor meer dan 11.000 medewerkers. * De volledige loonadministratie zelfstandig te verwerken voor een toegewezen groep kantoren van Het Poetsbureau, inclusief prestaties, afwezigheden, onkost
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Professional. Als Payroll Professional ben jij verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking van de grootste personeelsgroep binnen Glowi: de huishoudhulpen, goed voor meer dan 11.000 medewerkers. * De volledige loonadministratie zelfstandig te verwerken voor een toegewezen groep kantoren van Het Poetsbureau, inclusief prestaties, afwezigheden, onkost
                          plus
                          Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Precisie en structuur: Je werkt gedetailleerd, georganiseerd en nauwkeurig. * Teamgeest en flexibiliteit: Je bent een echte teamplayer en denkt in oplossingen.
                          Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Precisie en structuur: Je werkt gedetailleerd, georganiseerd en nauwkeurig. * Teamgeest en flexibiliteit: Je bent een echte teamplayer en denkt in oplossingen.
                          plus
                          Als Administrative Support HSE ben jij de flessenier van veiligheid en structuur: alles op orde, alles veilig, alles tot in de puntjes. Als Administrative Support voor het HSE Team speel je een sleutelrol in de ondersteuning van onze veiligheids- en welzijnsprocessen op de werf. Bij Ciner Glass geloven we in vakmanschap, veiligheid en samenwerking. We zijn een familiebedrijf met een internationale blik, gedreven door technologie, duurzaamheid en mensen. Vanuit onze vestigingen in Turkije, het VK en België leveren we jaarlijks miljarden glazen flessen aan de grootste merken binnen de voedings- en drankenindustrie ter wereld. In 2026 openen we in Lommel de meest geavanceerde en duurzame verpakkingsglasfabriek van Europa
                          Als Administrative Support HSE ben jij de flessenier van veiligheid en structuur: alles op orde, alles veilig, alles tot in de puntjes. Als Administrative Support voor het HSE Team speel je een sleutelrol in de ondersteuning van onze veiligheids- en welzijnsprocessen op de werf. Bij Ciner Glass geloven we in vakmanschap, veiligheid en samenwerking. We zijn een familiebedrijf met een internationale blik, gedreven door technologie, duurzaamheid en mensen. Vanuit onze vestigingen in Turkije, het VK en België leveren we jaarlijks miljarden glazen flessen aan de grootste merken binnen de voedings- en drankenindustrie ter wereld. In 2026 openen we in Lommel de meest geavanceerde en duurzame verpakkingsglasfabriek van Europa
                          plus
                          NOUVEAU
                          Heb jij een passie voor IT systemen, en wil je mee je schouders zetten onder een gloednieuw avontuur? Als IT Service Desk Specialist speel jij een belangrijke rol in het soepel laten functioneren van onze hardware-, software- en netwerksystemen. Jij zorgt ervoor dat technische problemen bij eindgebruikers efficiënt en effectief opgelost worden en onze systemen up-to-date blijven. Dankzij jouw technisch inzicht, hands-on mentaliteit en servicegerichte houding wordt onze snelgroeiende productieomgeving ondersteund. Je biedt ondersteuning aan eindgebruikers, onderhoudt de hardware, software en netwerksystemenen denkt actief mee over verbeteringen in onze IT-dienstverlening. * Verantwoordelijk voor de implementatie en het onderhoud van het helpdeskticketi
                          Heb jij een passie voor IT systemen, en wil je mee je schouders zetten onder een gloednieuw avontuur? Als IT Service Desk Specialist speel jij een belangrijke rol in het soepel laten functioneren van onze hardware-, software- en netwerksystemen. Jij zorgt ervoor dat technische problemen bij eindgebruikers efficiënt en effectief opgelost worden en onze systemen up-to-date blijven. Dankzij jouw technisch inzicht, hands-on mentaliteit en servicegerichte houding wordt onze snelgroeiende productieomgeving ondersteund. Je biedt ondersteuning aan eindgebruikers, onderhoudt de hardware, software en netwerksystemenen denkt actief mee over verbeteringen in onze IT-dienstverlening. * Verantwoordelijk voor de implementatie en het onderhoud van het helpdeskticketi
                          plus
                          Voornamelijk dagdagelijkse werfadministratie en hulp met volledig beheer van de planning * Beheer en opvolging van magazijn en machinepark * Personeelsadministratie en verloningen * Organiseren van opleidingen, medische keuringen en huisvesting - Naast het Nederlands is een goede kennis van Engels en Frans niet onbelangrijk - Je ben leergierig en denkt probleemoplossend - Je kunt goed zelfstandig werken, neemt initiatief en werkt zaken af
                          Voornamelijk dagdagelijkse werfadministratie en hulp met volledig beheer van de planning * Beheer en opvolging van magazijn en machinepark * Personeelsadministratie en verloningen * Organiseren van opleidingen, medische keuringen en huisvesting - Naast het Nederlands is een goede kennis van Engels en Frans niet onbelangrijk - Je ben leergierig en denkt probleemoplossend - Je kunt goed zelfstandig werken, neemt initiatief en werkt zaken af
                          plus
                          Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker financieel en administratief bediende. * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van de organisatie - Bij Kempense Golf Club is geen enkele dag hetzelfde en dat maakt een job bij de Kempense Golf Club verbijsterend interessant en uitdagend. De Kempense Golf Club is gelegen in een groene rustgevende omgeving en is zeer makkelijk bereikbaar. Als voltijds medewerker bij de Kempense Golf Club heb je een job in een dynamische omgeving en een leuk team van collega's. Ben jij zeer nauwkeurig, administratief sterk en hou je van cijfers? Wij zoeken een gemotiveerde medewerker voor financiële controle & administratie die zorgt voor een correcte verwerking van alle kas
                          Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker financieel en administratief bediende. * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van de organisatie - Bij Kempense Golf Club is geen enkele dag hetzelfde en dat maakt een job bij de Kempense Golf Club verbijsterend interessant en uitdagend. De Kempense Golf Club is gelegen in een groene rustgevende omgeving en is zeer makkelijk bereikbaar. Als voltijds medewerker bij de Kempense Golf Club heb je een job in een dynamische omgeving en een leuk team van collega's. Ben jij zeer nauwkeurig, administratief sterk en hou je van cijfers? Wij zoeken een gemotiveerde medewerker voor financiële controle & administratie die zorgt voor een correcte verwerking van alle kas
                          plus
                          NOUVEAU
                          Jouw rol als administratief bediende facturatiedienst - Met 110 medewerkers en meer dan 40 vrachtwagens zorgen we dagelijks voor een efficiënte en milieuvriendelijke afvalinzameling voor ongeveer 15.000 kmo's in Vlaanderen. Daardoor kunnen we snel schakelen en een flexibele dienstverlening garanderen. Verder groeien en onze regio uitbreiden! * Klanten/onderaannemers telefonisch en/of per mail te woord staan, * Je hebt een hands-on mentaliteit, bezit een positieve mindset en kan zelfstandig problemen oplossen. * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in het Engels en Frans. * Je bent analytisch ingesteld en kan makkelijk verbanden leggen. * Je bent leergieri
                          Jouw rol als administratief bediende facturatiedienst - Met 110 medewerkers en meer dan 40 vrachtwagens zorgen we dagelijks voor een efficiënte en milieuvriendelijke afvalinzameling voor ongeveer 15.000 kmo's in Vlaanderen. Daardoor kunnen we snel schakelen en een flexibele dienstverlening garanderen. Verder groeien en onze regio uitbreiden! * Klanten/onderaannemers telefonisch en/of per mail te woord staan, * Je hebt een hands-on mentaliteit, bezit een positieve mindset en kan zelfstandig problemen oplossen. * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in het Engels en Frans. * Je bent analytisch ingesteld en kan makkelijk verbanden leggen. * Je bent leergieri
                          plus
                          NOUVEAU
                          Administratief medewerker Carrosserie Jobs Available at Adecco in TURNHOUT. Als Administratief Medewerker/Bestekkenmaker ben je een cruciale schakel in het carrosseriebedrijf. Ben je vertrouwd met de carrosseriesector en hou je van administratie? Heb je graag klantencontact en werk je graag samen in een team? Je zorgt niet alleen voor correcte bestekken, maar ondersteunt ook de algemene administratie, facturatie en de klantenservice. - Je maakt nauwkeurige bestekken op voor carrosserieherstellingen op basis van schade-inspecties - Je beheert schadedossiers administratief van A tot Z: van intake tot facturatie - Je communiceert met klanten, verzekeraars, experten en tussenpersonen - Je werkt actief samen met van administratie en planning om een vlotte
                          Administratief medewerker Carrosserie Jobs Available at Adecco in TURNHOUT. Als Administratief Medewerker/Bestekkenmaker ben je een cruciale schakel in het carrosseriebedrijf. Ben je vertrouwd met de carrosseriesector en hou je van administratie? Heb je graag klantencontact en werk je graag samen in een team? Je zorgt niet alleen voor correcte bestekken, maar ondersteunt ook de algemene administratie, facturatie en de klantenservice. - Je maakt nauwkeurige bestekken op voor carrosserieherstellingen op basis van schade-inspecties - Je beheert schadedossiers administratief van A tot Z: van intake tot facturatie - Je communiceert met klanten, verzekeraars, experten en tussenpersonen - Je werkt actief samen met van administratie en planning om een vlotte
                          plus
                          Beschikt over een sterk organisatorisch en administratief talent, met oog voor structuur en detail. Als Onthaal- & Administratief Medewerker zal je ons team van de Aero Performance Lab versterken. In Belgian Bike Valley, thuisbasis van toonaangevende merken zoals Ridley, Eddy Merckx, Nukeproof en Aeres, vind je ook het Aero Performance Lab met de ultramoderne windtunnel als uithangbord, en een 4000 m² groot Belgian Experience Center waar we onze fietsen, partners en eindklanten samenbrengen. Je zal het eerste aanspreekpunt worden voor onze bezoekers én intern een cruciale schakel vormen in onze planning en organisatie. * Eerste aanspreekpunt aan het onthaal voor , klanten en . * Ondersteuning van inte
                          Beschikt over een sterk organisatorisch en administratief talent, met oog voor structuur en detail. Als Onthaal- & Administratief Medewerker zal je ons team van de Aero Performance Lab versterken. In Belgian Bike Valley, thuisbasis van toonaangevende merken zoals Ridley, Eddy Merckx, Nukeproof en Aeres, vind je ook het Aero Performance Lab met de ultramoderne windtunnel als uithangbord, en een 4000 m² groot Belgian Experience Center waar we onze fietsen, partners en eindklanten samenbrengen. Je zal het eerste aanspreekpunt worden voor onze bezoekers én intern een cruciale schakel vormen in onze planning en organisatie. * Eerste aanspreekpunt aan het onthaal voor , klanten en . * Ondersteuning van inte
                          plus
                          Voor ons hoofdkantoor te Kaulille zijn we dringend op zoek naar een veelzijdige en accurate ALGEMEEN ADMINISTRATIEF BEDIENDE ITEK is de specialist in fiets-, fitness-, tuin- en allerhande andere sport-, hobby- en vrijetijdsartikelen. Met een alsmaar uitbreidend winkelnetwerk is ITEK een bloeiende en groeiende onderneming met vele kansen voor zij die de uitdaging aangaan ! * Je ondersteunt en assisteert de verschillende administratieve departementen (Logistiek, Aankoop en Boekhouding) in de verwerking van hun taken * Je verwerkt en verdeelt de binnenkomende telefoons * Je verwerkt en verdeelt de inkomende en uitgaande post * Je bent een teamplayer en je werkt nauwgezet en precies. * Je beschikt over zeer goede administratieve en organisatorische competenties (nauwkeurig, gestructureerd, pro-actief, efficiënt en resultaatgericht)
                          Voor ons hoofdkantoor te Kaulille zijn we dringend op zoek naar een veelzijdige en accurate ALGEMEEN ADMINISTRATIEF BEDIENDE ITEK is de specialist in fiets-, fitness-, tuin- en allerhande andere sport-, hobby- en vrijetijdsartikelen. Met een alsmaar uitbreidend winkelnetwerk is ITEK een bloeiende en groeiende onderneming met vele kansen voor zij die de uitdaging aangaan ! * Je ondersteunt en assisteert de verschillende administratieve departementen (Logistiek, Aankoop en Boekhouding) in de verwerking van hun taken * Je verwerkt en verdeelt de binnenkomende telefoons * Je verwerkt en verdeelt de inkomende en uitgaande post * Je bent een teamplayer en je werkt nauwgezet en precies. * Je beschikt over zeer goede administratieve en organisatorische competenties (nauwkeurig, gestructureerd, pro-actief, efficiënt en resultaatgericht)
                          plus
                          Als Commercieel Administratief Medewerker Binnendienst bij ASB Security ben jij, samen met ons enthousiaste team, de spil in onze organisatie en begeleid je het volledige order-to-cash proces samen met onze klanten. Deze klanten weten ASB Security te vinden voor het leveren en onderhouden van zowel hun branddoormelding naar de Brandweer als naar onze particuliere alarmcentrale. Je bent verantwoordelijk voor bestaande en nieuwe (key) accounts en bent voor hen het aanspreekpunt voor alle operationele vragen over onze oplossing, het daadwerkelijk realiseren daarvan en het contractbeheer. * Afhandelen van contractuele en inhoudelijke wijzigingen; * Accuraat vastleggen van alle (prijs)afspraken en looptijden; * Afwikkelen van probleemoplos
                          Als Commercieel Administratief Medewerker Binnendienst bij ASB Security ben jij, samen met ons enthousiaste team, de spil in onze organisatie en begeleid je het volledige order-to-cash proces samen met onze klanten. Deze klanten weten ASB Security te vinden voor het leveren en onderhouden van zowel hun branddoormelding naar de Brandweer als naar onze particuliere alarmcentrale. Je bent verantwoordelijk voor bestaande en nieuwe (key) accounts en bent voor hen het aanspreekpunt voor alle operationele vragen over onze oplossing, het daadwerkelijk realiseren daarvan en het contractbeheer. * Afhandelen van contractuele en inhoudelijke wijzigingen; * Accuraat vastleggen van alle (prijs)afspraken en looptijden; * Afwikkelen van probleemoplos
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je verwelkomt patiënten en beantwoordt telefoons met een warme en professionele houding. * Je plant afspraken en beheert de agenda's van . * Je verzorgt de postbedeling en het uittypen van medische verslagen via dictafoon : ervaring hiermee is een pluspunt, maar geen vereiste. * Je hebt een bachelordiploma Me
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je verwelkomt patiënten en beantwoordt telefoons met een warme en professionele houding. * Je plant afspraken en beheert de agenda's van . * Je verzorgt de postbedeling en het uittypen van medische verslagen via dictafoon : ervaring hiermee is een pluspunt, maar geen vereiste. * Je hebt een bachelordiploma Me
                          plus
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je verwelkomt patiënten en beantwoordt telefoons met een warme en professionele houding. * Je plant afspraken en beheert de agenda's van . * Je verzorgt de postbedeling en het uittypen van medische verslagen via dictafoon : ervaring hiermee is een pluspunt, maar geen vereiste. * Je hebt een bachelordiploma Me
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je verwelkomt patiënten en beantwoordt telefoons met een warme en professionele houding. * Je plant afspraken en beheert de agenda's van . * Je verzorgt de postbedeling en het uittypen van medische verslagen via dictafoon : ervaring hiermee is een pluspunt, maar geen vereiste. * Je hebt een bachelordiploma Me
                          plus
                          Jij helpt ons team met de administratieve en boekhoudkundige taken * Je staat in voor het inboeken van aankoop en verkoop facturen * Je beheert klantendossiers en je hebt klantencontact in verband met facturen en betalingen * Klachten verwerken (opmaak creditnota's en behandelen van retourzendingen) * Inkomende facturen controleren en inschrijven/opmaak verkoopfacturen * Planning maken en opvolgen - Turks, Nederlands en Engels is een must!
                          Jij helpt ons team met de administratieve en boekhoudkundige taken * Je staat in voor het inboeken van aankoop en verkoop facturen * Je beheert klantendossiers en je hebt klantencontact in verband met facturen en betalingen * Klachten verwerken (opmaak creditnota's en behandelen van retourzendingen) * Inkomende facturen controleren en inschrijven/opmaak verkoopfacturen * Planning maken en opvolgen - Turks, Nederlands en Engels is een must!
                          plus
                          Je bent verantwoordelijk voor de personeelsadministratie van arbeiders en bedienden: up-to-date houden van personeelsdossiers, opvolging van uitzendkrachten en stagiairs en beheer van de tijdsregistratie. * Je behandelt in- en uitdiensttredingen, thematische verloven, economische werkloosheid en arbeidsongevallen. * Je bent de contactpersoon voor de sociale secretariaten in België, Nederland en Frankrijk aan wie de payroll wordt uitbesteed aangaande 100 medewerkers in België, 2 medewerkers in Nederland en 3 medewerkers in Frankrijk. Als basis voor een kwalitatieve loonverwerking voer je controles uit op de maandelijkse prestaties en afwezigheden. * Je verzorgt de verzekeringsadministratie in België, Nederland en Frank
                          Je bent verantwoordelijk voor de personeelsadministratie van arbeiders en bedienden: up-to-date houden van personeelsdossiers, opvolging van uitzendkrachten en stagiairs en beheer van de tijdsregistratie. * Je behandelt in- en uitdiensttredingen, thematische verloven, economische werkloosheid en arbeidsongevallen. * Je bent de contactpersoon voor de sociale secretariaten in België, Nederland en Frankrijk aan wie de payroll wordt uitbesteed aangaande 100 medewerkers in België, 2 medewerkers in Nederland en 3 medewerkers in Frankrijk. Als basis voor een kwalitatieve loonverwerking voer je controles uit op de maandelijkse prestaties en afwezigheden. * Je verzorgt de verzekeringsadministratie in België, Nederland en Frank
                          plus
                          Ben jij iemand die graag zorgt voor een warm, persoonlijk onthaal en onze gasten een onvergetelijk verblijf wil bezorgen? Met jouw vriendelijke uitstraling en servicegerichte aanpak zorg je van aankomst tot vertrek voor een vlot en aangenaam verblijf. * Het hartelijk ontvangen en verder helpen van onze gasten * Het beheren en beantwoorden van het mailverkeer * Het aannemen en verwerken van (telefonische) reservaties in Mews * Het voorbereiden van arrivals en departures * Het geven van correcte informatie en het bieden van een uitstekende dienstverlening - Wij zoeken een goedlachse en toegankelijke collega die gastvrijheid ademt en graag meedenkt met ons team. * Je spreekt vlot Nederlands en Engels; kennis van Frans is een plus * Je kan zelfstandig werken en functioneert ook uitstekend in teamverband * Je bent communicatief sterk en hebt een positieve, professionele ho
                          Ben jij iemand die graag zorgt voor een warm, persoonlijk onthaal en onze gasten een onvergetelijk verblijf wil bezorgen? Met jouw vriendelijke uitstraling en servicegerichte aanpak zorg je van aankomst tot vertrek voor een vlot en aangenaam verblijf. * Het hartelijk ontvangen en verder helpen van onze gasten * Het beheren en beantwoorden van het mailverkeer * Het aannemen en verwerken van (telefonische) reservaties in Mews * Het voorbereiden van arrivals en departures * Het geven van correcte informatie en het bieden van een uitstekende dienstverlening - Wij zoeken een goedlachse en toegankelijke collega die gastvrijheid ademt en graag meedenkt met ons team. * Je spreekt vlot Nederlands en Engels; kennis van Frans is een plus * Je kan zelfstandig werken en functioneert ook uitstekend in teamverband * Je bent communicatief sterk en hebt een positieve, professionele ho
                          plus
                          Technisch administratief medewerker is een functie waarin jij de kwaliteit en het wooncomfort van onze huurwoningen garandeert door continu te controleren, verbeteren en zorgen dat alles tiptop in orde is. * Uitvoering van bezichtigingen, voorcontroles en plaatsbeschrijvingen van de woningen * Analyseren en documenteren van technische problemen - Controleren, opvolgen en verbeteren van onderhoud en wooncomfort * Overleg met over technische problemen en klachten - Jij bent de sleutel tot tevreden huurders en een sterke reputatie van de organisatie. * Je blijft op de hoogte van alle trends en evoluties * Je hebt bouwtechnische kennis van woningen en liefst ook zelf enkele technische ski
                          Technisch administratief medewerker is een functie waarin jij de kwaliteit en het wooncomfort van onze huurwoningen garandeert door continu te controleren, verbeteren en zorgen dat alles tiptop in orde is. * Uitvoering van bezichtigingen, voorcontroles en plaatsbeschrijvingen van de woningen * Analyseren en documenteren van technische problemen - Controleren, opvolgen en verbeteren van onderhoud en wooncomfort * Overleg met over technische problemen en klachten - Jij bent de sleutel tot tevreden huurders en een sterke reputatie van de organisatie. * Je blijft op de hoogte van alle trends en evoluties * Je hebt bouwtechnische kennis van woningen en liefst ook zelf enkele technische ski
                          plus
                          Ben je enthousiast en klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een internationaal georiënteerd bedrijf? * Het fungeren als aanspreekpunt voor onze klanten in deze regio en het beantwoorden van hun vragen in overleg met de . * Het opnemen van bestellingen, opmaken van pro forma facturen en voorbereiden en afhandelen van transport. * Het assisteren bij het opstellen van de planning voor bestaande klanten en fungeren als de schakel tussen de klant en de fabriek. * Je hebt minimaal een bachelordiploma en bent nieuwsgierig en leergierig. * Je bent gestructureerd, goed georganiseerd en een perfectionist in administratieve afhandeling. * Je beheerst Excel en Word uitstekend. * Je bent klant- en servicegericht en kunt oplossingen bieden aan klanten. * Je functioneert goed in een open structuur waar taken niet altijd strikt afgebakend zijn en je kunt je flexibel opstellen.
                          Ben je enthousiast en klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een internationaal georiënteerd bedrijf? * Het fungeren als aanspreekpunt voor onze klanten in deze regio en het beantwoorden van hun vragen in overleg met de . * Het opnemen van bestellingen, opmaken van pro forma facturen en voorbereiden en afhandelen van transport. * Het assisteren bij het opstellen van de planning voor bestaande klanten en fungeren als de schakel tussen de klant en de fabriek. * Je hebt minimaal een bachelordiploma en bent nieuwsgierig en leergierig. * Je bent gestructureerd, goed georganiseerd en een perfectionist in administratieve afhandeling. * Je beheerst Excel en Word uitstekend. * Je bent klant- en servicegericht en kunt oplossingen bieden aan klanten. * Je functioneert goed in een open structuur waar taken niet altijd strikt afgebakend zijn en je kunt je flexibel opstellen.
                          plus
                          Zorg jij dat onze facturen en prijzen altijd kloppen? Bij Wijckmans draait alles om correcte prijzen en vlotte administratie achter de schermen. Jij bent degene die ervoor zorgt dat onze prijslijsten, facturen en artikels tot op de komma juist staan. Geen boekhouder, wel een precisiewerker die Excel en data helemaal onder de knie heeft. Je ondersteunt de boekhouding bij o.a. controle van afhaal- en leveringsbonnen, voorfacturatie, … Je checkt en actualiseert alle prijzen in ons systeem. Je vraagt prijslijsten op bij leveranciers en zet die om naar correcte artikels, prijzen en marges in Excel én in ons systeem. Je signaleert fouten of verbeteringen en denkt mee over slimmere werkwijzen. Je werkt preci
                          Zorg jij dat onze facturen en prijzen altijd kloppen? Bij Wijckmans draait alles om correcte prijzen en vlotte administratie achter de schermen. Jij bent degene die ervoor zorgt dat onze prijslijsten, facturen en artikels tot op de komma juist staan. Geen boekhouder, wel een precisiewerker die Excel en data helemaal onder de knie heeft. Je ondersteunt de boekhouding bij o.a. controle van afhaal- en leveringsbonnen, voorfacturatie, … Je checkt en actualiseert alle prijzen in ons systeem. Je vraagt prijslijsten op bij leveranciers en zet die om naar correcte artikels, prijzen en marges in Excel én in ons systeem. Je signaleert fouten of verbeteringen en denkt mee over slimmere werkwijzen. Je werkt preci
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 70 offres d’emploi similaires.

                          Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huisho
                          Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huisho
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Lommel?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Lommel est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Lommel vont de 26.900 € à 41.300 €.