Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • MS Excel
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Chargé/e de mission
                          • Agent/e de magasinage
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Garde-Malade
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Agent/e de conditionnement
                          • Agent/e de maintenance

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          40


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          35


                          IT
                          20




                          137 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Helchteren dans un rayon de 30 km

                          Medewerker Treasury - 20u

                          TRIXXO
                          Hoeselt
                          Je zorgt voor een nauwkeurige, operationeel beheer van financiële transacties, kredietadministratie, en helpt mee met kredietadministratie. * Voorbereiding van uitgaande betalingen en kas planning * Opstellen en beheren van KYC-formulieren en kredietovereenkomsten * Beheer doorlopende opdrachten en domiciliëringen - Met deze veelzijdige job in een inspirerend en groeiend bedrijf als TRIXXO beloven we je geen seconde verveling. Met onze ambitieuze groeiplannen is werkzekerheid gegarandeerd en krijg je zelf de kans om mee te groeien, zaken vast te pakken en een stempel te drukken. En, zeker niet verwaarloosbaar, nu en dan een memorabel personeelsfeest dat je zéker niet wil missen. Klaar om deel uit te m
                          Je zorgt voor een nauwkeurige, operationeel beheer van financiële transacties, kredietadministratie, en helpt mee met kredietadministratie. * Voorbereiding van uitgaande betalingen en kas planning * Opstellen en beheren van KYC-formulieren en kredietovereenkomsten * Beheer doorlopende opdrachten en domiciliëringen - Met deze veelzijdige job in een inspirerend en groeiend bedrijf als TRIXXO beloven we je geen seconde verveling. Met onze ambitieuze groeiplannen is werkzekerheid gegarandeerd en krijg je zelf de kans om mee te groeien, zaken vast te pakken en een stempel te drukken. En, zeker niet verwaarloosbaar, nu en dan een memorabel personeelsfeest dat je zéker niet wil missen. Klaar om deel uit te m
                          plus
                          NOUVEAU
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Facturatiedienst (m/v/x). Onze klant is een groeiende en dynamische organisatie actief in de circulaire economie. Binnen het team van de facturatiedienst krijg je een centrale rol en werk je mee aan een efficiënte administratie van facturen en financiële processen. * Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande facturen; * Communiceren met interne en externe over facturatievragen; * Bijdragen aan rapportages en analyses van facturatiegegevens; * Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve, proactieve instelling; * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in Engels en Frans; * Analytisch ingesteld, leergierig en met interesse voor de sector en bedrijfsactiviteit; * Je kan zelfstandig problemen oplossen en verbanden leggen. * Een voltijdse functie (39u/week) binnen ee
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Facturatiedienst (m/v/x). Onze klant is een groeiende en dynamische organisatie actief in de circulaire economie. Binnen het team van de facturatiedienst krijg je een centrale rol en werk je mee aan een efficiënte administratie van facturen en financiële processen. * Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande facturen; * Communiceren met interne en externe over facturatievragen; * Bijdragen aan rapportages en analyses van facturatiegegevens; * Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve, proactieve instelling; * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in Engels en Frans; * Analytisch ingesteld, leergierig en met interesse voor de sector en bedrijfsactiviteit; * Je kan zelfstandig problemen oplossen en verbanden leggen. * Een voltijdse functie (39u/week) binnen ee
                          plus
                          Heb jij al enige ervaring in accountancy en ben je klaar voor de volgende stap? Je taken omvatten het verzorgen van boekhouding en fiscale aangiften, maar vooral ook het proactief adviseren van klanten om hun groei te ondersteunen. Onze partner biedt volop kansen voor verdere ontwikkeling, zoals opleidingen en doorgroeimogelijkheden tot dossierbeheerder. * BTW-aangiftes, personen- en vennootschapsbelasting. * Maaltijdcheques (€8) en ecocheques (€250) * Volledig verzekeringspakket waaronder hospitalisatie-en groepsverzekering * 13de maand en vakantiegeld * Uniek en uitgebreid opleidingsaanbod zodat je je vaardigheden kunt blijven ontwikkelen * Flexibele uren én mogelijkheid tot thuiswerk, kortom reduceer je stressgehal
                          Heb jij al enige ervaring in accountancy en ben je klaar voor de volgende stap? Je taken omvatten het verzorgen van boekhouding en fiscale aangiften, maar vooral ook het proactief adviseren van klanten om hun groei te ondersteunen. Onze partner biedt volop kansen voor verdere ontwikkeling, zoals opleidingen en doorgroeimogelijkheden tot dossierbeheerder. * BTW-aangiftes, personen- en vennootschapsbelasting. * Maaltijdcheques (€8) en ecocheques (€250) * Volledig verzekeringspakket waaronder hospitalisatie-en groepsverzekering * 13de maand en vakantiegeld * Uniek en uitgebreid opleidingsaanbod zodat je je vaardigheden kunt blijven ontwikkelen * Flexibele uren én mogelijkheid tot thuiswerk, kortom reduceer je stressgehal
                          plus
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de schakel tussen cijfers, mensen en wetgeving. Met jouw expertise zorg je ervoor dat alles tot achter de komma klopt en ben je tegelijk het aanspreekpunt voor vragen over loonverwerking en sociale regelgeving. * Je staat mee in voor een correcte en tijdige loonverwerking v
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de schakel tussen cijfers, mensen en wetgeving. Met jouw expertise zorg je ervoor dat alles tot achter de komma klopt en ben je tegelijk het aanspreekpunt voor vragen over loonverwerking en sociale regelgeving. * Je staat mee in voor een correcte en tijdige loonverwerking v
                          plus
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Professional. Als Payroll Professional ben jij verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking van de grootste personeelsgroep binnen Glowi: de huishoudhulpen, goed voor meer dan 11.000 medewerkers. * De volledige loonadministratie zelfstandig te verwerken voor een toegewezen groep kantoren van Het Poetsbureau, inclusief prestaties, afwezigheden, onkost
                          Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid en groei hand in hand gaan. De organisatie verenigt drie krachtige divisies onder één dak: Glowi Home, HR Solutions en Marketing Solutions. Samen ondersteunen ze particulieren én bedrijven op een betrokken en duurzame manier. Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Professional. Als Payroll Professional ben jij verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking van de grootste personeelsgroep binnen Glowi: de huishoudhulpen, goed voor meer dan 11.000 medewerkers. * De volledige loonadministratie zelfstandig te verwerken voor een toegewezen groep kantoren van Het Poetsbureau, inclusief prestaties, afwezigheden, onkost
                          plus
                          Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Precisie en structuur: Je werkt gedetailleerd, georganiseerd en nauwkeurig. * Teamgeest en flexibiliteit: Je bent een echte teamplayer en denkt in oplossingen.
                          Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Precisie en structuur: Je werkt gedetailleerd, georganiseerd en nauwkeurig. * Teamgeest en flexibiliteit: Je bent een echte teamplayer en denkt in oplossingen.
                          plus
                          Voornamelijk dagdagelijkse werfadministratie en hulp met volledig beheer van de planning * Beheer en opvolging van magazijn en machinepark * Personeelsadministratie en verloningen * Organiseren van opleidingen, medische keuringen en huisvesting - Naast het Nederlands is een goede kennis van Engels en Frans niet onbelangrijk - Je ben leergierig en denkt probleemoplossend - Je kunt goed zelfstandig werken, neemt initiatief en werkt zaken af
                          Voornamelijk dagdagelijkse werfadministratie en hulp met volledig beheer van de planning * Beheer en opvolging van magazijn en machinepark * Personeelsadministratie en verloningen * Organiseren van opleidingen, medische keuringen en huisvesting - Naast het Nederlands is een goede kennis van Engels en Frans niet onbelangrijk - Je ben leergierig en denkt probleemoplossend - Je kunt goed zelfstandig werken, neemt initiatief en werkt zaken af
                          plus
                          Je zorgt voor een brede administratieve ondersteuning van de dienst Betwiste Zaken. - Je voert autonoom verschillende administratieve taken uit en kan snel en correct courante dossiers behandelen om een kwaliteitsvolle dienstverlening te verzekeren. - Je behandelt, klantvriendelijk én juist, briefwisseling en mails aan leden en/ of derden. - Je houdt de eigen functie-gerelateerde kennis en kunde up-to-date om je taken steeds correct en competent uit te voeren. - Je beschikt over een groot leervermogen en wil permanent bijleren. - Je bent communicatief, sociaal vaardig en stressbestendig. - Klantgerichtheid en (klant)vriendelijkheid draag je hoog in het vaandel. - Je bent discreet, fle
                          Je zorgt voor een brede administratieve ondersteuning van de dienst Betwiste Zaken. - Je voert autonoom verschillende administratieve taken uit en kan snel en correct courante dossiers behandelen om een kwaliteitsvolle dienstverlening te verzekeren. - Je behandelt, klantvriendelijk én juist, briefwisseling en mails aan leden en/ of derden. - Je houdt de eigen functie-gerelateerde kennis en kunde up-to-date om je taken steeds correct en competent uit te voeren. - Je beschikt over een groot leervermogen en wil permanent bijleren. - Je bent communicatief, sociaal vaardig en stressbestendig. - Klantgerichtheid en (klant)vriendelijkheid draag je hoog in het vaandel. - Je bent discreet, fle
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Administrative Support HSE ben jij de flessenier van veiligheid en structuur: alles op orde, alles veilig, alles tot in de puntjes. Als Administrative Support voor het HSE Team speel je een sleutelrol in de ondersteuning van onze veiligheids- en welzijnsprocessen op de werf. Bij Ciner Glass geloven we in vakmanschap, veiligheid en samenwerking. We zijn een familiebedrijf met een internationale blik, gedreven door technologie, duurzaamheid en mensen. Vanuit onze vestigingen in Turkije, het VK en België leveren we jaarlijks miljarden glazen flessen aan de grootste merken binnen de voedings- en drankenindustrie ter wereld. In 2026 openen we in Lommel de meest geavanceerde en duurzame verpakkingsglasfabriek van Europa
                          Als Administrative Support HSE ben jij de flessenier van veiligheid en structuur: alles op orde, alles veilig, alles tot in de puntjes. Als Administrative Support voor het HSE Team speel je een sleutelrol in de ondersteuning van onze veiligheids- en welzijnsprocessen op de werf. Bij Ciner Glass geloven we in vakmanschap, veiligheid en samenwerking. We zijn een familiebedrijf met een internationale blik, gedreven door technologie, duurzaamheid en mensen. Vanuit onze vestigingen in Turkije, het VK en België leveren we jaarlijks miljarden glazen flessen aan de grootste merken binnen de voedings- en drankenindustrie ter wereld. In 2026 openen we in Lommel de meest geavanceerde en duurzame verpakkingsglasfabriek van Europa
                          plus
                          NOUVEAU
                          Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker financieel en administratief bediende. * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van de organisatie - Bij Kempense Golf Club is geen enkele dag hetzelfde en dat maakt een job bij de Kempense Golf Club verbijsterend interessant en uitdagend. De Kempense Golf Club is gelegen in een groene rustgevende omgeving en is zeer makkelijk bereikbaar. Als voltijds medewerker bij de Kempense Golf Club heb je een job in een dynamische omgeving en een leuk team van collega's. Ben jij zeer nauwkeurig, administratief sterk en hou je van cijfers? Wij zoeken een gemotiveerde medewerker voor financiële controle & administratie die zorgt voor een correcte verwerking van alle kas
                          Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker financieel en administratief bediende. * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van de organisatie - Bij Kempense Golf Club is geen enkele dag hetzelfde en dat maakt een job bij de Kempense Golf Club verbijsterend interessant en uitdagend. De Kempense Golf Club is gelegen in een groene rustgevende omgeving en is zeer makkelijk bereikbaar. Als voltijds medewerker bij de Kempense Golf Club heb je een job in een dynamische omgeving en een leuk team van collega's. Ben jij zeer nauwkeurig, administratief sterk en hou je van cijfers? Wij zoeken een gemotiveerde medewerker voor financiële controle & administratie die zorgt voor een correcte verwerking van alle kas
                          plus
                          NOUVEAU
                          Jouw rol als administratief bediende facturatiedienst - Met 110 medewerkers en meer dan 40 vrachtwagens zorgen we dagelijks voor een efficiënte en milieuvriendelijke afvalinzameling voor ongeveer 15.000 kmo's in Vlaanderen. Daardoor kunnen we snel schakelen en een flexibele dienstverlening garanderen. Verder groeien en onze regio uitbreiden! * Klanten/onderaannemers telefonisch en/of per mail te woord staan, * Je hebt een hands-on mentaliteit, bezit een positieve mindset en kan zelfstandig problemen oplossen. * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in het Engels en Frans. * Je bent analytisch ingesteld en kan makkelijk verbanden leggen. * Je bent leergieri
                          Jouw rol als administratief bediende facturatiedienst - Met 110 medewerkers en meer dan 40 vrachtwagens zorgen we dagelijks voor een efficiënte en milieuvriendelijke afvalinzameling voor ongeveer 15.000 kmo's in Vlaanderen. Daardoor kunnen we snel schakelen en een flexibele dienstverlening garanderen. Verder groeien en onze regio uitbreiden! * Klanten/onderaannemers telefonisch en/of per mail te woord staan, * Je hebt een hands-on mentaliteit, bezit een positieve mindset en kan zelfstandig problemen oplossen. * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in het Engels en Frans. * Je bent analytisch ingesteld en kan makkelijk verbanden leggen. * Je bent leergieri
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor onze hoofdzetel in As zoeken we een nauwgezette en betrokken administratieve medewerker. * Je hebt minstens vijf jaar ervaring in een administratieve functie. Merkbaar en werkbaar anders. In onze organisatie begeleiden, motiveren en ondersteunen we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt om te werken, leren en groeien. Je staat in voor het dagelijkse beheer en de opvolging van de administratie van verschillende diensten en afdelingen én biedt ondersteuning bij uiteenlopende boekhoudkundige taken. * Je beheert meerdere mailboxen en volgt de inkomende communicatie op. * Je verwerkt aankoopfacturen en controleert verkoopfacturen en bankverrichtingen. * Je staat i
                          Voor onze hoofdzetel in As zoeken we een nauwgezette en betrokken administratieve medewerker. * Je hebt minstens vijf jaar ervaring in een administratieve functie. Merkbaar en werkbaar anders. In onze organisatie begeleiden, motiveren en ondersteunen we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt om te werken, leren en groeien. Je staat in voor het dagelijkse beheer en de opvolging van de administratie van verschillende diensten en afdelingen én biedt ondersteuning bij uiteenlopende boekhoudkundige taken. * Je beheert meerdere mailboxen en volgt de inkomende communicatie op. * Je verwerkt aankoopfacturen en controleert verkoopfacturen en bankverrichtingen. * Je staat i
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. * Administratieve duizendpoot Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Bij DreamLand draait alles om plezier, verbeelding en beleving. Daarom zoeken wij een xxx die onze website nóg beter vindbaar, gebruiksvriendelijk en onweerstaanbaar maakt. * Tellingen opstellen en nakijken; * Orders opstarten en opvolgen in het systeem; * Documenten klasseren en archiveren; * Een zeer goede kennis van he
                          Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. * Administratieve duizendpoot Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Bij DreamLand draait alles om plezier, verbeelding en beleving. Daarom zoeken wij een xxx die onze website nóg beter vindbaar, gebruiksvriendelijk en onweerstaanbaar maakt. * Tellingen opstellen en nakijken; * Orders opstarten en opvolgen in het systeem; * Documenten klasseren en archiveren; * Een zeer goede kennis van he
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. *
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. *
                          plus
                          Elaisa Energetic Wellness biedt een unieke oase van rust, waar je diepgaand kunt ontspannen en je kunt verdiepen in diverse vormen van wereldwijde wellness. Bij Elaisa draait alles om onze gasten en we vinden het ook belangrijk dat jij je goed bij ons voelt. Klantvriendelijkheid en de hoogste kwaliteit zijn onze prioriteit. * Je organiseert en beheert de HR-administratie: onderhouden van personeelsdossiers en databases in HR-software, opvolgen en verwerken van e-mails. * Kennis van “Syntegro” tijdsregistratiesysteem en Dimona aangifte zijn een pluspunt. * Je ondersteunt onze bij HR-afdeling: Verwerken van verlofaanvragen, nazicht tijdsregistratie, vacatures uploaden en online plaatsen, sollicitaties verwerken … e.a. * Je kan nauwkeuri
                          Elaisa Energetic Wellness biedt een unieke oase van rust, waar je diepgaand kunt ontspannen en je kunt verdiepen in diverse vormen van wereldwijde wellness. Bij Elaisa draait alles om onze gasten en we vinden het ook belangrijk dat jij je goed bij ons voelt. Klantvriendelijkheid en de hoogste kwaliteit zijn onze prioriteit. * Je organiseert en beheert de HR-administratie: onderhouden van personeelsdossiers en databases in HR-software, opvolgen en verwerken van e-mails. * Kennis van “Syntegro” tijdsregistratiesysteem en Dimona aangifte zijn een pluspunt. * Je ondersteunt onze bij HR-afdeling: Verwerken van verlofaanvragen, nazicht tijdsregistratie, vacatures uploaden en online plaatsen, sollicitaties verwerken … e.a. * Je kan nauwkeuri
                          plus
                          Reyskens Orthopedie maakt deel uit van Eqwal Ability, een groep van orthopedisch technologen die zich inzet voor inclusie, autonomie en warme, menselijke zorg. Wat iemand kan doen, beleven en worden. Het is een naam die uitdrukt waar we voor staan: mensen begeleiden naar meer bewegingsvrijheid, zelfvertrouwen, en een betere levenskwaliteit. § Je beheert en volgt dossiers van steunzolen, orthopedische schoenen, mobiliteitshulpmiddelen en alle producten uit ons gamma op van aanvraag tot levering en facturatie § Je maakt en plant afspraken in zowel voor de klanten als de zorgverstrekkers § Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klanten als de zorgverstrekkers en mutualiteiten § Je verzorgt de ingave en de opvolging van
                          Reyskens Orthopedie maakt deel uit van Eqwal Ability, een groep van orthopedisch technologen die zich inzet voor inclusie, autonomie en warme, menselijke zorg. Wat iemand kan doen, beleven en worden. Het is een naam die uitdrukt waar we voor staan: mensen begeleiden naar meer bewegingsvrijheid, zelfvertrouwen, en een betere levenskwaliteit. § Je beheert en volgt dossiers van steunzolen, orthopedische schoenen, mobiliteitshulpmiddelen en alle producten uit ons gamma op van aanvraag tot levering en facturatie § Je maakt en plant afspraken in zowel voor de klanten als de zorgverstrekkers § Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klanten als de zorgverstrekkers en mutualiteiten § Je verzorgt de ingave en de opvolging van
                          plus
                          Als administratief medewerker, sta je in nauw contact met onze bewoners en hun familie. We zijn op zoek naar een collega met het hart op de juiste plaats en een passie voor ouderenzorg. Iemand die graag lacht en het leven niet al te serieus neemt. Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn i
                          Als administratief medewerker, sta je in nauw contact met onze bewoners en hun familie. We zijn op zoek naar een collega met het hart op de juiste plaats en een passie voor ouderenzorg. Iemand die graag lacht en het leven niet al te serieus neemt. Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn i
                          plus
                          Beschikt over een sterk organisatorisch en administratief talent, met oog voor structuur en detail. Als Onthaal- & Administratief Medewerker zal je ons team van de Aero Performance Lab versterken. In Belgian Bike Valley, thuisbasis van toonaangevende merken zoals Ridley, Eddy Merckx, Nukeproof en Aeres, vind je ook het Aero Performance Lab met de ultramoderne windtunnel als uithangbord, en een 4000 m² groot Belgian Experience Center waar we onze fietsen, partners en eindklanten samenbrengen. Je zal het eerste aanspreekpunt worden voor onze bezoekers én intern een cruciale schakel vormen in onze planning en organisatie. * Eerste aanspreekpunt aan het onthaal voor , klanten en . * Ondersteuning van inte
                          Beschikt over een sterk organisatorisch en administratief talent, met oog voor structuur en detail. Als Onthaal- & Administratief Medewerker zal je ons team van de Aero Performance Lab versterken. In Belgian Bike Valley, thuisbasis van toonaangevende merken zoals Ridley, Eddy Merckx, Nukeproof en Aeres, vind je ook het Aero Performance Lab met de ultramoderne windtunnel als uithangbord, en een 4000 m² groot Belgian Experience Center waar we onze fietsen, partners en eindklanten samenbrengen. Je zal het eerste aanspreekpunt worden voor onze bezoekers én intern een cruciale schakel vormen in onze planning en organisatie. * Eerste aanspreekpunt aan het onthaal voor , klanten en . * Ondersteuning van inte
                          plus
                          Voor ons hoofdkantoor te Kaulille zijn we dringend op zoek naar een veelzijdige en accurate ALGEMEEN ADMINISTRATIEF BEDIENDE ITEK is de specialist in fiets-, fitness-, tuin- en allerhande andere sport-, hobby- en vrijetijdsartikelen. Met een alsmaar uitbreidend winkelnetwerk is ITEK een bloeiende en groeiende onderneming met vele kansen voor zij die de uitdaging aangaan ! * Je ondersteunt en assisteert de verschillende administratieve departementen (Logistiek, Aankoop en Boekhouding) in de verwerking van hun taken * Je verwerkt en verdeelt de binnenkomende telefoons * Je verwerkt en verdeelt de inkomende en uitgaande post * Je bent een teamplayer en je werkt nauwgezet en precies. * Je beschikt over zeer goede administratieve en organisatorische competenties (nauwkeurig, gestructureerd, pro-actief, efficiënt en resultaatgericht)
                          Voor ons hoofdkantoor te Kaulille zijn we dringend op zoek naar een veelzijdige en accurate ALGEMEEN ADMINISTRATIEF BEDIENDE ITEK is de specialist in fiets-, fitness-, tuin- en allerhande andere sport-, hobby- en vrijetijdsartikelen. Met een alsmaar uitbreidend winkelnetwerk is ITEK een bloeiende en groeiende onderneming met vele kansen voor zij die de uitdaging aangaan ! * Je ondersteunt en assisteert de verschillende administratieve departementen (Logistiek, Aankoop en Boekhouding) in de verwerking van hun taken * Je verwerkt en verdeelt de binnenkomende telefoons * Je verwerkt en verdeelt de inkomende en uitgaande post * Je bent een teamplayer en je werkt nauwgezet en precies. * Je beschikt over zeer goede administratieve en organisatorische competenties (nauwkeurig, gestructureerd, pro-actief, efficiënt en resultaatgericht)
                          plus
                          Als Customer Service medewerker ben je onderdeel van het team van ons Customer Contact Center en draag je bij aan de globale opdracht van deze afdeling: het opbouwen en behouden van langdurige relaties met nieuwe en bestaande klanten. Dit doen we door te zorgen voor een positieve ervaring, waardoor de klant vertrouwen krijgt in het Rust-Oleum/Martin Mathys merk en dit zowel voor, tijdens als na hun aankoop. Als Customer Service medewerker - Export werk je ad hoc en doelgericht. Kortom, jij bent de verbindende schakel tussen de klant enerzijds en het bedrijf anderzijds. * Eigen klantenportefeuille beheren door het opbouwen en onderhouden van klantenrelaties; daarnaast prospecteren naar nieuwe klanten (via lead qualifying). Je begrijpt het belang van da
                          Als Customer Service medewerker ben je onderdeel van het team van ons Customer Contact Center en draag je bij aan de globale opdracht van deze afdeling: het opbouwen en behouden van langdurige relaties met nieuwe en bestaande klanten. Dit doen we door te zorgen voor een positieve ervaring, waardoor de klant vertrouwen krijgt in het Rust-Oleum/Martin Mathys merk en dit zowel voor, tijdens als na hun aankoop. Als Customer Service medewerker - Export werk je ad hoc en doelgericht. Kortom, jij bent de verbindende schakel tussen de klant enerzijds en het bedrijf anderzijds. * Eigen klantenportefeuille beheren door het opbouwen en onderhouden van klantenrelaties; daarnaast prospecteren naar nieuwe klanten (via lead qualifying). Je begrijpt het belang van da
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij een vlot iemand die graag met mensen omgaat, maar ook zijn weg vindt in administratie en wil werken in een unieke praktijk? In onze contactlenzenpraktijk werken we momenteel met 2 optometristen/contactlensspecialisten, samen met 3 contactlensassistenten en een manager. Je maakt actief deel uit van het team en staat in voor de technische, administratieve en praktische ondersteuning. We geven wel dezelfde topservice en professionele begeleiding aan iedere klant/patiënt. Doordat jouw gestructureerde en daadkrachtige werkwijze, kennis en inzet hoog is, loopt alles op rolletjes en genieten onze klanten/patiënten van deze uitstekende voordelen. Je kan snel en zonder moeite schakelen tussen werkzaamheden in de prakti
                          Ben jij een vlot iemand die graag met mensen omgaat, maar ook zijn weg vindt in administratie en wil werken in een unieke praktijk? In onze contactlenzenpraktijk werken we momenteel met 2 optometristen/contactlensspecialisten, samen met 3 contactlensassistenten en een manager. Je maakt actief deel uit van het team en staat in voor de technische, administratieve en praktische ondersteuning. We geven wel dezelfde topservice en professionele begeleiding aan iedere klant/patiënt. Doordat jouw gestructureerde en daadkrachtige werkwijze, kennis en inzet hoog is, loopt alles op rolletjes en genieten onze klanten/patiënten van deze uitstekende voordelen. Je kan snel en zonder moeite schakelen tussen werkzaamheden in de prakti
                          plus
                          Integra heeft een preventie- en zorgaanbod rond geestelijke gezondheidsthema's inclusief middelenmisbruik, verslaving, gokken en gamen, epilepsie, psychosociale revalidatie, mentale beperking en forensische zorg en dit zowel voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Als medewerker payroll en loonadministratie ben je een sleutelfiguur binnen onze organisatie. * Je staat mee in voor een volledige en correcte loonverwerking inclusief variabelen (uitkeringen, inhoudingen, toeslagen, afwezigheden & overuren,...); * Je verwerkt personeelsgegevens in het loonprogramma (eBlox), tijdsregistratiesysteem (Protime) en andere toepassingen en houdt deze actueel; * Je volgt sociale wetgeving en cao's op binne
                          Integra heeft een preventie- en zorgaanbod rond geestelijke gezondheidsthema's inclusief middelenmisbruik, verslaving, gokken en gamen, epilepsie, psychosociale revalidatie, mentale beperking en forensische zorg en dit zowel voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Als medewerker payroll en loonadministratie ben je een sleutelfiguur binnen onze organisatie. * Je staat mee in voor een volledige en correcte loonverwerking inclusief variabelen (uitkeringen, inhoudingen, toeslagen, afwezigheden & overuren,...); * Je verwerkt personeelsgegevens in het loonprogramma (eBlox), tijdsregistratiesysteem (Protime) en andere toepassingen en houdt deze actueel; * Je volgt sociale wetgeving en cao's op binne
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je verwelkomt patiënten en beantwoordt telefoons met een warme en professionele houding. * Je plant afspraken en beheert de agenda's van . * Je verzorgt de postbedeling en het uittypen van medische verslagen via dictafoon : ervaring hiermee is een pluspunt, maar geen vereiste. * Je hebt een bachelordiploma Me
                          Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. * Je verwelkomt patiënten en beantwoordt telefoons met een warme en professionele houding. * Je plant afspraken en beheert de agenda's van . * Je verzorgt de postbedeling en het uittypen van medische verslagen via dictafoon : ervaring hiermee is een pluspunt, maar geen vereiste. * Je hebt een bachelordiploma Me
                          plus
                          Je leidt een enthousiast payrollteam, bewaakt kwaliteit en compliance, en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Jij bent hét aanspreekpunt en zorgt voor oplossingen. * Leidinggeven & inspireren: Coach, motiveer en ontwikkel jouw team tot echte payroll-experts. * Payroll coördineren: Jij zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van lonen, premies, bonussen en vergoedingen. * Kwaliteit bewaken: Controleer berekeningen en rapportages, en garandeer 100% nauwkeurigheid. * Wetgeving toepassen: Jij blijft up-to-date en zorgt dat alles volgens de regels verloopt. * Processen verbeteren: Spot kansen en implementeer slimme verbeteringen. * Rapporteren: Lever heldere maand- en jaarrapporten v
                          Je leidt een enthousiast payrollteam, bewaakt kwaliteit en compliance, en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Jij bent hét aanspreekpunt en zorgt voor oplossingen. * Leidinggeven & inspireren: Coach, motiveer en ontwikkel jouw team tot echte payroll-experts. * Payroll coördineren: Jij zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van lonen, premies, bonussen en vergoedingen. * Kwaliteit bewaken: Controleer berekeningen en rapportages, en garandeer 100% nauwkeurigheid. * Wetgeving toepassen: Jij blijft up-to-date en zorgt dat alles volgens de regels verloopt. * Processen verbeteren: Spot kansen en implementeer slimme verbeteringen. * Rapporteren: Lever heldere maand- en jaarrapporten v
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Helchteren?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Helchteren est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Helchteren vont de 26.900 € à 41.300 €.