Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • Planification
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Classeur/se
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e logistique
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e technique

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          45


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          70



                          IT
                          20



                          204 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Harelbeke dans un rayon de 30 km

                          Medewerker verkoopsadministratie

                          TRIXXO
                          Waregem, West-Vlaanderen
                          Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland. * Je bereidt werkkaarten voor en stemt de planning van afleveringen af met de techniekers. * Je beheert en verwerkt alle nodige voertuigdocumenten. * Je controleer
                          Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland. * Je bereidt werkkaarten voor en stemt de planning van afleveringen af met de techniekers. * Je beheert en verwerkt alle nodige voertuigdocumenten. * Je controleer
                          plus
                          Ben jij een organisatietalent met een passie voor logistiek en internationale handel? Bij ons ben je de spil in de vlotte stroom van goederen en zorg je ervoor dat alles – van inkomende zendingen tot exportdocumenten – precies en volgens de regels verloopt. Stap in een dynamisch team waar jouw nauwkeurigheid, proactiviteit en kennis van douaneregelgeving écht het verschil maken! Je maakt deel uit van een team dat instaat voor de vlotte stroom van goederen, zowel inkomend als uitgaand, en zorgt ervoor dat alle logistieke en wettelijke vereisten correct worden nageleefd. * Ontvangen en registreren van inkomende goederen * Verpakking controleren en goederen doorsturen voor kwaliteitscontrole * Voorbereiden en beheren van
                          Ben jij een organisatietalent met een passie voor logistiek en internationale handel? Bij ons ben je de spil in de vlotte stroom van goederen en zorg je ervoor dat alles – van inkomende zendingen tot exportdocumenten – precies en volgens de regels verloopt. Stap in een dynamisch team waar jouw nauwkeurigheid, proactiviteit en kennis van douaneregelgeving écht het verschil maken! Je maakt deel uit van een team dat instaat voor de vlotte stroom van goederen, zowel inkomend als uitgaand, en zorgt ervoor dat alle logistieke en wettelijke vereisten correct worden nageleefd. * Ontvangen en registreren van inkomende goederen * Verpakking controleren en goederen doorsturen voor kwaliteitscontrole * Voorbereiden en beheren van
                          plus
                          Momenteel gaan ze op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. Met een team van 45 medewerkers staat dit West-Vlaams bedrijf elke dag klaar om hun professionele klanten het nodige advies te geven bij de aankoop van werkkledij, afsluitingen, tools en diverse gereedschappen. * Je stelt offertes op, verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op. * Je plant leveringen en installaties in en behoudt het overzicht over alle lopende dossiers. * Je voert zelfstandig aankopen uit en onderhandelt met en . * Je verwerkt alle administratieve taken correct en zorgt voor een vlotte administratie. * Je communiceert dagelijks met , , en klanten. * Je onderhoudt klantcontact en begeleidt klanten tijdens h
                          Momenteel gaan ze op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker. Met een team van 45 medewerkers staat dit West-Vlaams bedrijf elke dag klaar om hun professionele klanten het nodige advies te geven bij de aankoop van werkkledij, afsluitingen, tools en diverse gereedschappen. * Je stelt offertes op, verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op. * Je plant leveringen en installaties in en behoudt het overzicht over alle lopende dossiers. * Je voert zelfstandig aankopen uit en onderhandelt met en . * Je verwerkt alle administratieve taken correct en zorgt voor een vlotte administratie. * Je communiceert dagelijks met , , en klanten. * Je onderhoudt klantcontact en begeleidt klanten tijdens h
                          plus
                          Ben jij een nauwkeurige en communicatieve Administratief Bediende die graag een sleutelrol speelt binnen het facturatieproces? * Je verleent administratieve ondersteuning waar nodig. * Je bent polyvalent en hebt sterke communicatieve vaardigheden - In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. * Je bent mee verantwoordelijk voor het opmaken, versturen, controleren en inboeken van facturen. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Je zorgt voor een correcte opvolging en bijwerking van klantenrekeningen. * Je voelt je thuis in een kmo-mentalite
                          Ben jij een nauwkeurige en communicatieve Administratief Bediende die graag een sleutelrol speelt binnen het facturatieproces? * Je verleent administratieve ondersteuning waar nodig. * Je bent polyvalent en hebt sterke communicatieve vaardigheden - In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. * Je bent mee verantwoordelijk voor het opmaken, versturen, controleren en inboeken van facturen. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Je zorgt voor een correcte opvolging en bijwerking van klantenrekeningen. * Je voelt je thuis in een kmo-mentalite
                          plus
                          Je bent administratief onderlegd en hebt ervaring binnen een logistiek administratieve functie; Voor een bekend productiebedrijf regio Waregem gaan we op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende (m/v/x). Dit betreft een voltijdse en vaste functie, met na de gekende interimperiode een vast contract. * Je volgt de stocktelling op en controleert deze en voert acties uit waar nodig. * Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Basiskennis Frans is mooi meegenomen; * Motivatie en het enthousiasme is de grootste must binnen deze functie; in week 1 werk je van 5 uur tot 13 uur en in week 2 werk je van 13 uur tot 21 uur. Twijfel dan niet en solliciteer vandaag nog!
                          Je bent administratief onderlegd en hebt ervaring binnen een logistiek administratieve functie; Voor een bekend productiebedrijf regio Waregem gaan we op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende (m/v/x). Dit betreft een voltijdse en vaste functie, met na de gekende interimperiode een vast contract. * Je volgt de stocktelling op en controleert deze en voert acties uit waar nodig. * Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Basiskennis Frans is mooi meegenomen; * Motivatie en het enthousiasme is de grootste must binnen deze functie; in week 1 werk je van 5 uur tot 13 uur en in week 2 werk je van 13 uur tot 21 uur. Twijfel dan niet en solliciteer vandaag nog!
                          plus
                          Ben jij analytisch sterk, cijfermatig onderbouwd en gedreven om structuur en kwaliteit te brengen in data? Voor een groeiende organisatie zijn we op zoek naar een Master Data Officer die een sleutelrol opneemt in het beheren, optimaliseren en bewaken van alle masterdata binnen het ERP-systeem. Je werkt nauw samen met een ervaren en neemt bovendien een coördinerende rol op in masterdata-gerelateerde projecten. Ben jij iemand die initiatief neemt, processen begrijpt en graag meedenkt over verbeteringen? In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van artikeldata binnen Business Central en treed je op als centrale spil in alles wat met masterdata te maken heeft. • Up-to-date houden en beheren van alle artikeldata in het ERP-systeem
                          Ben jij analytisch sterk, cijfermatig onderbouwd en gedreven om structuur en kwaliteit te brengen in data? Voor een groeiende organisatie zijn we op zoek naar een Master Data Officer die een sleutelrol opneemt in het beheren, optimaliseren en bewaken van alle masterdata binnen het ERP-systeem. Je werkt nauw samen met een ervaren en neemt bovendien een coördinerende rol op in masterdata-gerelateerde projecten. Ben jij iemand die initiatief neemt, processen begrijpt en graag meedenkt over verbeteringen? In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van artikeldata binnen Business Central en treed je op als centrale spil in alles wat met masterdata te maken heeft. • Up-to-date houden en beheren van alle artikeldata in het ERP-systeem
                          plus
                          Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de Franse taal; Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel gezond is en een constante groei kent de afgelopen jaren.
                          Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de Franse taal; Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel gezond is en een constante groei kent de afgelopen jaren.
                          plus
                          Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot Z en volgt klantendossiers nauwgezet op. • Je beantwoordt vragen van klanten en denkt proactief met hen mee om advies op maat te bieden. • Je werkt nauw samen met jo
                          Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot Z en volgt klantendossiers nauwgezet op. • Je beantwoordt vragen van klanten en denkt proactief met hen mee om advies op maat te bieden. • Je werkt nauw samen met jo
                          plus
                          Onze klant is gelegen in Zulte en is moeilijker bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil jij werken in een innovatieve onderneming die duurzaamheid en milieu centraal zet? Je komt terecht in een vooruitstrevend familiebedrijf dat autonomie en frisse ideeën waardeert. * Verantwoordelijk voor de administratie en logistiek binnen de transportafdeling; * Administratieve opvolging van sociale zaken, wagenparkbeheer en data-implementatie; * Coördinatie van de dagelijkse transportactiviteiten en flow; * Contacten onderhouden met interne en externe partijen. * Sterke digitale vaardigheden en uitstekende kennis van MS Office; * Hands-on en flexibel ingesteld; * Perfecte beheersing van het Nederlands, goede kennis Frans
                          Onze klant is gelegen in Zulte en is moeilijker bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil jij werken in een innovatieve onderneming die duurzaamheid en milieu centraal zet? Je komt terecht in een vooruitstrevend familiebedrijf dat autonomie en frisse ideeën waardeert. * Verantwoordelijk voor de administratie en logistiek binnen de transportafdeling; * Administratieve opvolging van sociale zaken, wagenparkbeheer en data-implementatie; * Coördinatie van de dagelijkse transportactiviteiten en flow; * Contacten onderhouden met interne en externe partijen. * Sterke digitale vaardigheden en uitstekende kennis van MS Office; * Hands-on en flexibel ingesteld; * Perfecte beheersing van het Nederlands, goede kennis Frans
                          plus
                          Ben jij een ervaren Payroll Officer met een hart voor mensen en processen? Zoek je een functie met afwisseling tussen hard en soft HR, in een internationale productieomgeving met oog voor work-life balance? Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte payrollvoorbereiding en personeelsadministratie, aangevuld met een aantal soft HR-taken. Je werkt nauw samen met het HR-team en bent het aanspreekpunt voor op de site in Menen. * Je controleert de tikkingen en bereidt de payroll voor. * Je ondersteunt bij learning & development en andere HR-projecten zoals sociale verkiezingen en interne events. * Je levert ook een actieve bijdrage aan het verbeteren van processen en het opbouwen van vertrouwen binnen HR. * Je spreekt vlo
                          Ben jij een ervaren Payroll Officer met een hart voor mensen en processen? Zoek je een functie met afwisseling tussen hard en soft HR, in een internationale productieomgeving met oog voor work-life balance? Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte payrollvoorbereiding en personeelsadministratie, aangevuld met een aantal soft HR-taken. Je werkt nauw samen met het HR-team en bent het aanspreekpunt voor op de site in Menen. * Je controleert de tikkingen en bereidt de payroll voor. * Je ondersteunt bij learning & development en andere HR-projecten zoals sociale verkiezingen en interne events. * Je levert ook een actieve bijdrage aan het verbeteren van processen en het opbouwen van vertrouwen binnen HR. * Je spreekt vlo
                          plus
                          Voor een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de regio Machelen zijn we op zoek naar en enthousiaste medewerker om het team van een 10-tal personen te versterken, naar aanleiding van hun groeiend klantenportfolio. * Instaan voor de volledige verwerking van jouw eigen klantenportefeuille, met ondersteuning van de en je * Voorbereiding en indienen van aangiften vennootschapsbelasting * Beheren van je eigen planning en deadlines * Je bent stressbestendig en nauwkeurig
                          Voor een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de regio Machelen zijn we op zoek naar en enthousiaste medewerker om het team van een 10-tal personen te versterken, naar aanleiding van hun groeiend klantenportfolio. * Instaan voor de volledige verwerking van jouw eigen klantenportefeuille, met ondersteuning van de en je * Voorbereiding en indienen van aangiften vennootschapsbelasting * Beheren van je eigen planning en deadlines * Je bent stressbestendig en nauwkeurig
                          plus
                          Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties. * Je formuleert verbeteringsvoorstellen, implementeert deze en volgt ze verder op. * Bij nieuwe producten of projecten neem je een coördinerende rol op en geef je advies rond datagebruik en richtlijnen. * Je werkt mee aan procedure-uitwerking en documentatie. * Je fungeert als intern aanspreekpunt voor masterdat
                          Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties. * Je formuleert verbeteringsvoorstellen, implementeert deze en volgt ze verder op. * Bij nieuwe producten of projecten neem je een coördinerende rol op en geef je advies rond datagebruik en richtlijnen. * Je werkt mee aan procedure-uitwerking en documentatie. * Je fungeert als intern aanspreekpunt voor masterdat
                          plus
                          Sta je graag elke dag op met het gevoel dat je ergens werkt waar collegialiteit, vertrouwen en plezier centraal staan? Wat ooit klein begon, evolueerde naar een professioneel maar warm team waar samenwerking en persoonlijke groei vooropstaan. Vandaag bestaat ons team uit een mix van ervaren deskundigen en jonge talenten die elkaar versterken in een open werkruimte. In deze rol begeleid je een eigen klantenportefeuille en zorg je voor een correcte en volledige opvolging van hun dossiers. Je bouwt een vertrouwensband op, denkt mee met en signaleert kansen. * Opstellen van tussentijdse resultaten en jaarafsluitingen * Indienen van fiscale en btw-aangiften * Controleren en verwerken van digitale boekhoudgegevens * Adviser
                          Sta je graag elke dag op met het gevoel dat je ergens werkt waar collegialiteit, vertrouwen en plezier centraal staan? Wat ooit klein begon, evolueerde naar een professioneel maar warm team waar samenwerking en persoonlijke groei vooropstaan. Vandaag bestaat ons team uit een mix van ervaren deskundigen en jonge talenten die elkaar versterken in een open werkruimte. In deze rol begeleid je een eigen klantenportefeuille en zorg je voor een correcte en volledige opvolging van hun dossiers. Je bouwt een vertrouwensband op, denkt mee met en signaleert kansen. * Opstellen van tussentijdse resultaten en jaarafsluitingen * Indienen van fiscale en btw-aangiften * Controleren en verwerken van digitale boekhoudgegevens * Adviser
                          plus

                          Dossierbeheerder

                          HeadCount
                          Antwerpen, Zaventem, Roeselare
                          Télétravail possible
                          Voor deze functie zijn we op zoek naar een leergierige en communicatieve administratieve duizendpoot. Wegens groei zijn wij momenteel op zoek naar een Dossierbeheerder Automotive Expertise voor de locaties Antwerpen, Zaventem en Roeselare. DEKRA heeft een lange traditie in het aanbieden van diensten op het vlak van schadebeheer, preventie en controle. Als onafhankelijk expertisebureau zijn we actief in de behandeling van schadedossiers en schade-expertise, zowel binnen als buiten de automobielsector. DEKRA België heeft een sterk en dynamisch team dat garant staat voor een volledige service. Dat we een stabiele, integere en internationale groep zijn, zien wij als een goede basis voor onze toekomst. Een toekomst waar we in geloven en wa
                          Voor deze functie zijn we op zoek naar een leergierige en communicatieve administratieve duizendpoot. Wegens groei zijn wij momenteel op zoek naar een Dossierbeheerder Automotive Expertise voor de locaties Antwerpen, Zaventem en Roeselare. DEKRA heeft een lange traditie in het aanbieden van diensten op het vlak van schadebeheer, preventie en controle. Als onafhankelijk expertisebureau zijn we actief in de behandeling van schadedossiers en schade-expertise, zowel binnen als buiten de automobielsector. DEKRA België heeft een sterk en dynamisch team dat garant staat voor een volledige service. Dat we een stabiele, integere en internationale groep zijn, zien wij als een goede basis voor onze toekomst. Een toekomst waar we in geloven en wa
                          plus
                          Onze klant is actief in de IT-sector en is gelegen in Diegem. Je volgt contractverlengingen en licenties op - Je bent verantwoordelijk voor het begrijpen van de behoeften en verzoeken van de klanten; Je beheert de leverancierskosten en maakt rapportages op. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en/of Frans en een goede kennis Engels; Je bent proactief en wil bijleren; Je bent gemotiveerd en een echte teamplayer; Een opdracht tot en met augustus en kans tot verlenging;
                          Onze klant is actief in de IT-sector en is gelegen in Diegem. Je volgt contractverlengingen en licenties op - Je bent verantwoordelijk voor het begrijpen van de behoeften en verzoeken van de klanten; Je beheert de leverancierskosten en maakt rapportages op. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en/of Frans en een goede kennis Engels; Je bent proactief en wil bijleren; Je bent gemotiveerd en een echte teamplayer; Een opdracht tot en met augustus en kans tot verlenging;
                          plus
                          Functieomschrijving: Als allround administratie bediende ben jij de spil in ons kantoor. Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Coördineren en plannen van projecten: Je ondersteunt het projectteam door de coördinatie en planning van verschillende projecten op je te nemen, waardoor deadlines gehaald worden en projecten soepel verlopen. * Opvolgen van bestellingen en leveringen: Je bewaakt het gehele traject van bestelling tot levering, waarbij je ervoor zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak verloopt. * Beantwoorden van mails en telefonie: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als vi
                          Functieomschrijving: Als allround administratie bediende ben jij de spil in ons kantoor. Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Coördineren en plannen van projecten: Je ondersteunt het projectteam door de coördinatie en planning van verschillende projecten op je te nemen, waardoor deadlines gehaald worden en projecten soepel verlopen. * Opvolgen van bestellingen en leveringen: Je bewaakt het gehele traject van bestelling tot levering, waarbij je ervoor zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak verloopt. * Beantwoorden van mails en telefonie: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als vi
                          plus
                          NOUVEAU
                          Bij ons stap je binnen in een hecht team waar iedereen elkaar écht kent en waar service één van onze sterkste waarden is. Geen logge structuren, wel korte lijnen, oprechte betrokkenheid en samen de schouders eronder. En nu zoeken we een nieuwe collega die met evenveel zorg en enthousiasme onze klanten en orders opvolgt. * Orders opmaken, controleren en opvolgen – jij zorgt dat alles klopt tot in de puntjes * Telefonisch klantencontact – je staat klanten professioneel én warm te woord * Klachtverwerking – volgens een duidelijke procedure en met een oplossingsgerichte mindset * Meedenken en commercieel ondersteunen – jij ziet kansen en weet klanten verder te helpen * Schakelen met verschillende afdeling
                          Bij ons stap je binnen in een hecht team waar iedereen elkaar écht kent en waar service één van onze sterkste waarden is. Geen logge structuren, wel korte lijnen, oprechte betrokkenheid en samen de schouders eronder. En nu zoeken we een nieuwe collega die met evenveel zorg en enthousiasme onze klanten en orders opvolgt. * Orders opmaken, controleren en opvolgen – jij zorgt dat alles klopt tot in de puntjes * Telefonisch klantencontact – je staat klanten professioneel én warm te woord * Klachtverwerking – volgens een duidelijke procedure en met een oplossingsgerichte mindset * Meedenken en commercieel ondersteunen – jij ziet kansen en weet klanten verder te helpen * Schakelen met verschillende afdeling
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als allround administratief bediende ondersteun je onze facility in Kortrijk-Wevelgem en Brussel-Zaventem in de dagelijkse operationele taken. Je bent het spilfiguur en het visitekaartje van ExecuJet MRO Services Belgium. Vanuit onze vestiging in Kortrijk (luchthaven Wevelgem) en Brussel (luchthaven Zaventem) zorgen we voor een hoogwaardige dienstverlening aan onze klanten. In deze rol neem je een brede waaier aan taken en verantwoordelijkheden op jou die ervoor zorgen dat onze organisatie dagelijks vlot blijft draaien. Je bent verantwoordelijk voor het volledige badgebeheer voor de facility in Kortrijk en Brussel. Hierbij is het van belang om de (visitor)badge op tijd aan te vragen, volg je de aanvragen op en haal je de badge op het gewenst tijdstip
                          Als allround administratief bediende ondersteun je onze facility in Kortrijk-Wevelgem en Brussel-Zaventem in de dagelijkse operationele taken. Je bent het spilfiguur en het visitekaartje van ExecuJet MRO Services Belgium. Vanuit onze vestiging in Kortrijk (luchthaven Wevelgem) en Brussel (luchthaven Zaventem) zorgen we voor een hoogwaardige dienstverlening aan onze klanten. In deze rol neem je een brede waaier aan taken en verantwoordelijkheden op jou die ervoor zorgen dat onze organisatie dagelijks vlot blijft draaien. Je bent verantwoordelijk voor het volledige badgebeheer voor de facility in Kortrijk en Brussel. Hierbij is het van belang om de (visitor)badge op tijd aan te vragen, volg je de aanvragen op en haal je de badge op het gewenst tijdstip
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je zorgt voor administratieve ondersteuning en opvolging inzake verhuur en verkoop * Je ontvangt klanten op een vriendelijke manier en beantwoordt binnenkomende oproepen en e-mails * Je zorgt voor de uitrusting en het dagelijks beheer van het kantoor * Je klasseert en archiveert afgesloten dossiers * Je bent dynamisch en durft initiatief nemen * Je bent georganiseerd en nauwkeurig * Je hebt een open, vriendelijke en klantgerichte persoonlijkheid * een correct loon en talrijke voordelen in overeenstemming met je ervaring en verantwoordelijkheden * een aangename werkomgeving in een jong en dynamisch team * diverse opleidingsmogelijkheden en uitbreidingsmogelijkheden takenpakket * Groeiende verantwoordelijkheid en autonomie
                          Je zorgt voor administratieve ondersteuning en opvolging inzake verhuur en verkoop * Je ontvangt klanten op een vriendelijke manier en beantwoordt binnenkomende oproepen en e-mails * Je zorgt voor de uitrusting en het dagelijks beheer van het kantoor * Je klasseert en archiveert afgesloten dossiers * Je bent dynamisch en durft initiatief nemen * Je bent georganiseerd en nauwkeurig * Je hebt een open, vriendelijke en klantgerichte persoonlijkheid * een correct loon en talrijke voordelen in overeenstemming met je ervaring en verantwoordelijkheden * een aangename werkomgeving in een jong en dynamisch team * diverse opleidingsmogelijkheden en uitbreidingsmogelijkheden takenpakket * Groeiende verantwoordelijkheid en autonomie
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Administratief bediende in dit familiebedrijf ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en staat hen bij met advies en informatie over onze producten. Daarnaast vervul je enkele administratieve taken, waaronder het verwerken van facturen en de voorbereiding van de boekhouding. * Het opstellen en verwerken van facturen * Ondersteuning bij de voorbereiding van de boekhouding, zoals het verzamelen en controleren van financiële documenten * Beheren van de inkomende en uitgaande post * Bijhouden van klantgegevens en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling * Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling * Nauwkeurigheid en oog voo
                          Als Administratief bediende in dit familiebedrijf ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en staat hen bij met advies en informatie over onze producten. Daarnaast vervul je enkele administratieve taken, waaronder het verwerken van facturen en de voorbereiding van de boekhouding. * Het opstellen en verwerken van facturen * Ondersteuning bij de voorbereiding van de boekhouding, zoals het verzamelen en controleren van financiële documenten * Beheren van de inkomende en uitgaande post * Bijhouden van klantgegevens en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling * Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling * Nauwkeurigheid en oog voo
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor een familiaal transportbedrijf zijn we op zoek naar een tweetalig administratief bediende voor het ondersteunen van de . * Transportdocumenten opmaken en controleren. * Contact met de en klanten ivm de vracht.
                          Voor een familiaal transportbedrijf zijn we op zoek naar een tweetalig administratief bediende voor het ondersteunen van de . * Transportdocumenten opmaken en controleren. * Contact met de en klanten ivm de vracht.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Customer Service Medewerker ben je het centrale aanspreekpunt voor onze B2B-klanten en draag je actief bij aan een uitstekende klanttevredenheid. Je zorgt voor een vlotte verwerking en opvolging van binnenkomende bestellingen en combineert administratieve taken (70%) met commerciële werkzaamheden (30%). * Je beheert het volledige proces van orders en betalingen, van begin tot eind. * Je staat klanten professioneel te woord en biedt oplossingen voor vragen en problemen. * Je behandelt klantklachten met de nodige zorg en nauwkeurigheid. * Je ondersteunt het team met jouw input en inzichten. * Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en bij voorkeur ook in het Frans. * Je bent klantgericht, communicatief
                          Als Customer Service Medewerker ben je het centrale aanspreekpunt voor onze B2B-klanten en draag je actief bij aan een uitstekende klanttevredenheid. Je zorgt voor een vlotte verwerking en opvolging van binnenkomende bestellingen en combineert administratieve taken (70%) met commerciële werkzaamheden (30%). * Je beheert het volledige proces van orders en betalingen, van begin tot eind. * Je staat klanten professioneel te woord en biedt oplossingen voor vragen en problemen. * Je behandelt klantklachten met de nodige zorg en nauwkeurigheid. * Je ondersteunt het team met jouw input en inzichten. * Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en bij voorkeur ook in het Frans. * Je bent klantgericht, communicatief
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij nauwkeurig, stressbestendig en hou je van administratie? Jij zorgt ervoor dat bestellingen tijdig en correct verwerkt worden, zodat onze goederenstromen blijven lopen zoals het hoort. Je bent dé spil tussen ons ERP-systeem, de voorraad, en verschillende interne afdelingen. * Je zet interne bestellingen om naar inkooporders en stuurt deze door naar het lokale ERP-systeem. * Je controleert of er voldoende voorraad beschikbaar is en stemt af met planning en customer service als dat niet zo is. * Je volgt de volledige administratieve flow op in beide ERP-systemen (SAP en lokaal), en zorgt dat alles klopt – van aantallen tot stappen in het proces. * Je werkt uiterst nauwkeurig en hebt oog voor detail. * Je voelt je
                          Ben jij nauwkeurig, stressbestendig en hou je van administratie? Jij zorgt ervoor dat bestellingen tijdig en correct verwerkt worden, zodat onze goederenstromen blijven lopen zoals het hoort. Je bent dé spil tussen ons ERP-systeem, de voorraad, en verschillende interne afdelingen. * Je zet interne bestellingen om naar inkooporders en stuurt deze door naar het lokale ERP-systeem. * Je controleert of er voldoende voorraad beschikbaar is en stemt af met planning en customer service als dat niet zo is. * Je volgt de volledige administratieve flow op in beide ERP-systemen (SAP en lokaal), en zorgt dat alles klopt – van aantallen tot stappen in het proces. * Je werkt uiterst nauwkeurig en hebt oog voor detail. * Je voelt je
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Je weet de perfecte harmonie te vinden tussen enerzijds een brede administratieve ondersteuning en anderzijds het commercieel talent dat je inzet bij de opvolging van de klanten. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je beschikt over sterke administratieve en commerciële vaardigheden. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel). * Je kan goed organiseren, je neemt initiatief en je communiceert vlot. * Je heb een hands-on mentaliteit en je beseft dat jou actieterrein ligt bij een perfecte administratie en een uitstekende
                          Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Je weet de perfecte harmonie te vinden tussen enerzijds een brede administratieve ondersteuning en anderzijds het commercieel talent dat je inzet bij de opvolging van de klanten. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je beschikt over sterke administratieve en commerciële vaardigheden. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel). * Je kan goed organiseren, je neemt initiatief en je communiceert vlot. * Je heb een hands-on mentaliteit en je beseft dat jou actieterrein ligt bij een perfecte administratie en een uitstekende
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je hebt een bacheloropleiding of gelijkwaardige ervaring in een administratieve functie binnen een productieomgeving. Voor de ondersteuning van onze productie- en magazijnafdeling zijn wij op zoek naar een administratiefbediende met gevoel voor structuur en verantwoordelijkheidszin. Je bent een belangrijke schakel tussen productie, magazijn, klanten en leveranciers en zorgt voor een correcte administratieve opvolging van de dagelijkse operaties. * Je onderhoudt dagelijks contact met klanten en over bestellingen, leveringen en planning. * Je verwerkt bestelbonnen, leveringsnota's en productieorders in het ERP-systeem. * Je helpt mee aan een vlotte informatiedoorstroming tussen administratie en werkvloer. * Je hebt erva
                          Je hebt een bacheloropleiding of gelijkwaardige ervaring in een administratieve functie binnen een productieomgeving. Voor de ondersteuning van onze productie- en magazijnafdeling zijn wij op zoek naar een administratiefbediende met gevoel voor structuur en verantwoordelijkheidszin. Je bent een belangrijke schakel tussen productie, magazijn, klanten en leveranciers en zorgt voor een correcte administratieve opvolging van de dagelijkse operaties. * Je onderhoudt dagelijks contact met klanten en over bestellingen, leveringen en planning. * Je verwerkt bestelbonnen, leveringsnota's en productieorders in het ERP-systeem. * Je helpt mee aan een vlotte informatiedoorstroming tussen administratie en werkvloer. * Je hebt erva
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Harelbeke?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Harelbeke est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Harelbeke vont de 26.900 € à 41.300 €.