Date
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville

Critères

Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Langue du job
      Compétences
        Fonctions
          Secteur
            Région
              Ville

                Jobs populaires

                • Administration
                • Logiciel Médical
                • MS Office Suite
                • Management
                • Agent/e de secrétariat

                Date

                7 derniers jours
                2

                Temps de trajet

                Compétences





                Fonctions

                Administration
                2

                2 résultats pour Adjoint du directeur à Hasselt dans un rayon de 30 km

                Vacature Medical Management Assistent Secretariaat inwendige ziekten (m/v/x) Sint-Franciscusziekenhuis in Heusden-zolder

                Sint-Franciskusziekenhuis
                3550 Heusden-Zolder, België
                Je hebt een bachelordiploma Medical Management Assistant of je kan relevante ervaring voorleggen die gelijkgesteld kan worden.
                Je hebt een bachelordiploma Medical Management Assistant of je kan relevante ervaring voorleggen die gelijkgesteld kan worden.
                plus
                Je hebt een bachelordiploma Medical Management Assistant of je kan relevante ervaring voorleggen die gelijkgesteld kan worden.
                Je hebt een bachelordiploma Medical Management Assistant of je kan relevante ervaring voorleggen die gelijkgesteld kan worden.
                plus

                Ces jobs pourraient également vous intéresser

                Jouw rol als medior dossierbeheerder * Austin Bright * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit modern en ambitieus boekhoudkantoor in Hasselt telt een 16-tal collega's en maakt deel uit van een samenwerkingsverband tussen verschillende kantoren over Vlaanderen. Geen hoofdkantoor, geen top-down mentaliteit - elk kantoor behoudt zijn eigenheid, cultuur en beslissingsvrijheid. Wat wél gedeeld wordt? Kennis, collegialiteit en ondersteuning. En precies in Hasselt vind je een troef die hen uniek maakt: een sterke specialisatie in successieplanning en BTW - Het kantoor heeft een duidelijke doelstelling: verder groeien, zowel in expertise als in team. Jij kan daar een belangrijke rol in spelen. Jouw verantwoordelijkheden - Met minstens drie jaar ervaring binnen een accountantskantoor
                Jouw rol als medior dossierbeheerder * Austin Bright * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit modern en ambitieus boekhoudkantoor in Hasselt telt een 16-tal collega's en maakt deel uit van een samenwerkingsverband tussen verschillende kantoren over Vlaanderen. Geen hoofdkantoor, geen top-down mentaliteit - elk kantoor behoudt zijn eigenheid, cultuur en beslissingsvrijheid. Wat wél gedeeld wordt? Kennis, collegialiteit en ondersteuning. En precies in Hasselt vind je een troef die hen uniek maakt: een sterke specialisatie in successieplanning en BTW - Het kantoor heeft een duidelijke doelstelling: verder groeien, zowel in expertise als in team. Jij kan daar een belangrijke rol in spelen. Jouw verantwoordelijkheden - Met minstens drie jaar ervaring binnen een accountantskantoor
                plus
                NOUVEAU
                Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). * Robert Half * Lummen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Het bedrijf is gelegen in Lummen. Je komt terecht in een enthousiast team dat streeft naar continue verbetering. Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Procesoptimalisatie: Je denkt mee over verbeteringen binnen het facturatieproces. * Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan
                Voor een dynamisch en innovatief bedrijf gespecialiseerd in internationale transport- en handelsoplossingen gaan we op zoek naar een Facturatiemedewerker (m/v/x). * Robert Half * Lummen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Het bedrijf is gelegen in Lummen. Je komt terecht in een enthousiast team dat streeft naar continue verbetering. Het kantoor is modern en een werkplek waar ruimte is voor groei. * Gegevensverwerking: Je registreert en verwerkt transportdata zorgvuldig in onze systemen. * Controle en aanvulling: Je gaat actief op zoek naar ontbrekende gegevens in verschillende bestanden. * Facturatie: Je genereert nauwkeurig aankoop-, verkoop- en transportfacturen op basis van de ingegeven transportinformatie. * Procesoptimalisatie: Je denkt mee over verbeteringen binnen het facturatieproces. * Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan
                plus
                Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                plus
                Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en gedreven calculator voor een functie binnen een professionele en mensgerichte werkomgeving. * Intelect Leuven * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je sluit aan bij een bouwbedrijf met een sterke reputatie in kwalitatieve projecten. Ze staan bekend om hun professionele aanpak en respect voor werknemers. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol ben je verantwoordelijk voor het volledige traject van prijscalculaties binnen diverse bouwprojecten. - Het analyseren van plannen en het lastenboek, en deze vertalen naar een correcte prijszetting in offertes. - Het bepalen van de benodigde materialen en afmetingen. - Contact onderhouden met en om prijzen op te vragen en te vergelijken. - Rekening houden met materialen, onderdelen en werkuren bij het opstellen van be
                Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en gedreven calculator voor een functie binnen een professionele en mensgerichte werkomgeving. * Intelect Leuven * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je sluit aan bij een bouwbedrijf met een sterke reputatie in kwalitatieve projecten. Ze staan bekend om hun professionele aanpak en respect voor werknemers. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol ben je verantwoordelijk voor het volledige traject van prijscalculaties binnen diverse bouwprojecten. - Het analyseren van plannen en het lastenboek, en deze vertalen naar een correcte prijszetting in offertes. - Het bepalen van de benodigde materialen en afmetingen. - Contact onderhouden met en om prijzen op te vragen en te vergelijken. - Rekening houden met materialen, onderdelen en werkuren bij het opstellen van be
                plus
                TRIXXO * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant
                TRIXXO * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant
                plus
                Sander Antwerpen * Zonhoven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - aan- en verkoopfacturen, jaarrekeningen, rapportages, bankverrichtingen - Zoek je een plek waar je je thuis voelt, waar professionaliteit hand in hand gaat met een fijne werksfeer en waar jouw ontwikkeling centraal staat? Onze partner in Zonhoven biedt jou de kans om jouw carrière in de accountancy te starten of verder uit te bouwen in een moderne, mensgerichte werkomgeving. Hier draait het om meer dan cijfers: een goede balans tussen werk en privé, ruimte voor persoonlijke groei en een collegiale sfeer maken het verschil. Role * Boeken en controleren van financiële documenten zoals facturen en bankverrichtingen. * Ondersteunen van ervaren bij het voorbereiden van jaarrekeningen. * Opstellen van rapportages voor klanten onder begeleiding
                Sander Antwerpen * Zonhoven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - aan- en verkoopfacturen, jaarrekeningen, rapportages, bankverrichtingen - Zoek je een plek waar je je thuis voelt, waar professionaliteit hand in hand gaat met een fijne werksfeer en waar jouw ontwikkeling centraal staat? Onze partner in Zonhoven biedt jou de kans om jouw carrière in de accountancy te starten of verder uit te bouwen in een moderne, mensgerichte werkomgeving. Hier draait het om meer dan cijfers: een goede balans tussen werk en privé, ruimte voor persoonlijke groei en een collegiale sfeer maken het verschil. Role * Boeken en controleren van financiële documenten zoals facturen en bankverrichtingen. * Ondersteunen van ervaren bij het voorbereiden van jaarrekeningen. * Opstellen van rapportages voor klanten onder begeleiding
                plus
                Als Commercieel Adviseur word jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van een internationale grootbank. * Je bent commercieel ingesteld, communiceert vlot en weet klanten te overtuigen. * Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Tijdens een intensief opleidingstraject dompelen we je onder in de bankwereld: je leert onze producten en diensten kennen en ontdekt hoe je klanten op een professionele én warme manier te woord staat. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent een adviseur op afstand: je helpt klanten telefonisch. * Je luistert actief, ontdekt commerciële opportuniteiten en stelt oplossingen voor die perfect aansluiten bij de behoeften van de klant. * Je adviseert klanten over het gebruik van bank- en verzekeringsproducten. Jouw profiel * Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma. * Je b
                Als Commercieel Adviseur word jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van een internationale grootbank. * Je bent commercieel ingesteld, communiceert vlot en weet klanten te overtuigen. * Randstad * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Tijdens een intensief opleidingstraject dompelen we je onder in de bankwereld: je leert onze producten en diensten kennen en ontdekt hoe je klanten op een professionele én warme manier te woord staat. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent een adviseur op afstand: je helpt klanten telefonisch. * Je luistert actief, ontdekt commerciële opportuniteiten en stelt oplossingen voor die perfect aansluiten bij de behoeften van de klant. * Je adviseert klanten over het gebruik van bank- en verzekeringsproducten. Jouw profiel * Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma. * Je b
                plus
                NOUVEAU
                Wat doe je als HR Consultant? * Daoust * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden * Actief kan
                Wat doe je als HR Consultant? * Daoust * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden * Actief kan
                plus
                Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Hoeselt ben jij de verbindende factor tussen bedrijven die op zoek zijn naar het juiste arbeidersprofiel en onze gespecialiseerde HR-diensten. * Je adviseert klanten rond HR-beleid, arbeidsvoorwaarden en talentontwikkeling. * TRIXXO * Hoeselt * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je adviseert, ondersteunt en begeleidt klanten bij hun personeelsuitdagingen en zorgt telkens voor de perfecte match. Wat ga je doen? * Je analyseert de personeelsbehoefte van klanten en biedt gerichte, op maat gemaakte oplossingen voor arbeidersprofielen * Je begeleidt het volledige rekruteringsproces: van het opstellen van vacatureteksten tot de aanwerving van de juiste kandidaat. * Je bouwt duurzame relaties op met zowel klanten als kandidaten en streeft n
                Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Hoeselt ben jij de verbindende factor tussen bedrijven die op zoek zijn naar het juiste arbeidersprofiel en onze gespecialiseerde HR-diensten. * Je adviseert klanten rond HR-beleid, arbeidsvoorwaarden en talentontwikkeling. * TRIXXO * Hoeselt * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je adviseert, ondersteunt en begeleidt klanten bij hun personeelsuitdagingen en zorgt telkens voor de perfecte match. Wat ga je doen? * Je analyseert de personeelsbehoefte van klanten en biedt gerichte, op maat gemaakte oplossingen voor arbeidersprofielen * Je begeleidt het volledige rekruteringsproces: van het opstellen van vacatureteksten tot de aanwerving van de juiste kandidaat. * Je bouwt duurzame relaties op met zowel klanten als kandidaten en streeft n
                plus
                DEKRA Belgium NV zoekt een gemotiveerde schadebeheerder voor de afdeling Claims - Wat houdt de functie Schadebeheerder rechtsbijstand op de afdeling Claims in? Als schadebeheerder rechtsbijstand krijg je te maken met interne en externe contacten zoals verzekerden, kantoren, experten, advocaten … Wat wordt er als Schadebeheerder rechtsbijstand van jou verwacht? * DEKRA Belgium NV * Herk-de-Stad * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen en beheren van schadedossiers, maar ook voor het verdedigen van de belangen van onze opdrachtgever of zijn verzekerde. Klantgerichte oplossingen zijn belangrijk om tot een positief resultaat te komen. Die contacten benader je op de meest klantvriendelijke manier wa
                DEKRA Belgium NV zoekt een gemotiveerde schadebeheerder voor de afdeling Claims - Wat houdt de functie Schadebeheerder rechtsbijstand op de afdeling Claims in? Als schadebeheerder rechtsbijstand krijg je te maken met interne en externe contacten zoals verzekerden, kantoren, experten, advocaten … Wat wordt er als Schadebeheerder rechtsbijstand van jou verwacht? * DEKRA Belgium NV * Herk-de-Stad * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen en beheren van schadedossiers, maar ook voor het verdedigen van de belangen van onze opdrachtgever of zijn verzekerde. Klantgerichte oplossingen zijn belangrijk om tot een positief resultaat te komen. Die contacten benader je op de meest klantvriendelijke manier wa
                plus
                Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Welkom bij Acerta! Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Welkom bij Acerta! Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                plus
                Yuzzu SA * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Welkom bij Yuzzu - Yuzzu is de Belgische marktleider in directe verzekeringen. Als nieuwe medewerker verwelkomen we jou immers in een verrassend vlotte en dynamische werkomgeving, waar we altijd klare taal spreken en onze beloftes nakomen. Zonder kleine lettertjes, en met de glimlach. Wil jij jouw energie en talent in een verzekeringsbedrijf in volle groei investeren? Bekijk dan snel deze vacature en stel je kandidaat door je cv en motivatiebrief te versturen via de knop "Ik ben geïnteresseerd"! Yuzzu is momenteel op zoek naar een Verzekeringagent te Hasselt. Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn je belangrijkste doelstellingen? * Je staat in voor de verkoop van onze producten, in je shop maar ook telefonisch, en je garandeert een volledige opvolging van de klantendossiers.
                Yuzzu SA * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Welkom bij Yuzzu - Yuzzu is de Belgische marktleider in directe verzekeringen. Als nieuwe medewerker verwelkomen we jou immers in een verrassend vlotte en dynamische werkomgeving, waar we altijd klare taal spreken en onze beloftes nakomen. Zonder kleine lettertjes, en met de glimlach. Wil jij jouw energie en talent in een verzekeringsbedrijf in volle groei investeren? Bekijk dan snel deze vacature en stel je kandidaat door je cv en motivatiebrief te versturen via de knop "Ik ben geïnteresseerd"! Yuzzu is momenteel op zoek naar een Verzekeringagent te Hasselt. Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn je belangrijkste doelstellingen? * Je staat in voor de verkoop van onze producten, in je shop maar ook telefonisch, en je garandeert een volledige opvolging van de klantendossiers.
                plus
                Om onze ambitieuze groei te versterken en onze organisatie verder uit te bouwen, zoeken we een gedreven Change & Improvement specialist. Als Change & Improvement Specialist beweeg je je dwars door de organisatie. Als Change & Improvement specialist krijg je de ruimte om organisatie breed verbeteringen te initiëren en daadwerkelijk te realiseren, in nauwe samenwerking met operations en andere sleutelrollen. * De Flow & Performance Specialist werkt over de Belgische en Luxemburgse organisatie heen en heeft impact op alle niveaus. * Motmans & Partners * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Autoglass Clinic, een dynamisch en snelgroeiend bedrijf in de automobielsector, maakt deel uit van
                Om onze ambitieuze groei te versterken en onze organisatie verder uit te bouwen, zoeken we een gedreven Change & Improvement specialist. Als Change & Improvement Specialist beweeg je je dwars door de organisatie. Als Change & Improvement specialist krijg je de ruimte om organisatie breed verbeteringen te initiëren en daadwerkelijk te realiseren, in nauwe samenwerking met operations en andere sleutelrollen. * De Flow & Performance Specialist werkt over de Belgische en Luxemburgse organisatie heen en heeft impact op alle niveaus. * Motmans & Partners * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Autoglass Clinic, een dynamisch en snelgroeiend bedrijf in de automobielsector, maakt deel uit van
                plus
                Voor een groeiende, internationale organisatie gevestigd in Heusden-Zolder is men op zoek naar een Pricing Analyst. In deze rol als pricing analyst ligt de focus op prijszetting, kostencontrole en margeanalyse ter ondersteuning van rendabele groei en strategische besluitvorming. Interesse in deze functie als Pricing Analyst? * Je maakt pricing-, kosten- en marge-analyses op en vertaalt data naar inzichten. * Ervaring met marketplaces en/of pricing software is mooi meegenomen. * Robert Walters * Heusden-Zolder * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf is actief in een omnichannel e-commerce omgeving en werkt samen met verschillende externe verkoopplatformen en . * Je stelt verkoopprijzen in voor de webshop, marketplaces en externe
                Voor een groeiende, internationale organisatie gevestigd in Heusden-Zolder is men op zoek naar een Pricing Analyst. In deze rol als pricing analyst ligt de focus op prijszetting, kostencontrole en margeanalyse ter ondersteuning van rendabele groei en strategische besluitvorming. Interesse in deze functie als Pricing Analyst? * Je maakt pricing-, kosten- en marge-analyses op en vertaalt data naar inzichten. * Ervaring met marketplaces en/of pricing software is mooi meegenomen. * Robert Walters * Heusden-Zolder * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf is actief in een omnichannel e-commerce omgeving en werkt samen met verschillende externe verkoopplatformen en . * Je stelt verkoopprijzen in voor de webshop, marketplaces en externe
                plus
                Jouw rol als AP Teamlead - Je wordt hét aanspreekpunt binnen AP en bouwt actief mee aan een futureproof finance-afdeling. * Aansturen, begeleiden en ondersteunen van een ervaren AP-crew van 3 medewerkers, met focus op samenwerking en kwaliteit. * Samenwerken met de , en teams van aankoop, logistiek en IT om de financiële flow te versterken. Kortom: een sleutelpositie met een breed mandaat om de AP-afdeling mee te professionaliseren en naar een hoger niveau te tillen. * Dixon Finance * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij een sleutelrol opnemen binnen een sterk groeiende, internationale organisatie waar digitalisering, teamwork en innovatie centraal staan? Dan is deze functie op jouw maat geschreven! Je
                Jouw rol als AP Teamlead - Je wordt hét aanspreekpunt binnen AP en bouwt actief mee aan een futureproof finance-afdeling. * Aansturen, begeleiden en ondersteunen van een ervaren AP-crew van 3 medewerkers, met focus op samenwerking en kwaliteit. * Samenwerken met de , en teams van aankoop, logistiek en IT om de financiële flow te versterken. Kortom: een sleutelpositie met een breed mandaat om de AP-afdeling mee te professionaliseren en naar een hoger niveau te tillen. * Dixon Finance * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij een sleutelrol opnemen binnen een sterk groeiende, internationale organisatie waar digitalisering, teamwork en innovatie centraal staan? Dan is deze functie op jouw maat geschreven! Je
                plus
                Solliciteer nu en maak het verschil als stafmedewerker Financieel Management! * De Vlaamse Waterweg NV * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je functie in het kort - Bij De Vlaamse Waterweg werk je mee aan het uitbouwen en optimaliseren van financiële processen die onze organisatie toekomstgericht maken. Je bent de brug tussen beleid en uitvoering, ondersteunt bij complexe vraagstukken en zorgt dat kwaliteit en efficiëntie altijd voorop staan. Ben jij een verbinder met sterke communicatieskills, een oplossingsgerichte mindset en ervaring in procesmanagement? Dan willen we jou in ons team! Bouw mee aan een organisatie die Vlaanderen letterlijk verbindt via haar waterwegen. Wie ben jij? * Je hebt een masterdiploma * Je hebt minstens 5 jaar beroepservaring in het coördineren van processen en projectm
                Solliciteer nu en maak het verschil als stafmedewerker Financieel Management! * De Vlaamse Waterweg NV * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je functie in het kort - Bij De Vlaamse Waterweg werk je mee aan het uitbouwen en optimaliseren van financiële processen die onze organisatie toekomstgericht maken. Je bent de brug tussen beleid en uitvoering, ondersteunt bij complexe vraagstukken en zorgt dat kwaliteit en efficiëntie altijd voorop staan. Ben jij een verbinder met sterke communicatieskills, een oplossingsgerichte mindset en ervaring in procesmanagement? Dan willen we jou in ons team! Bouw mee aan een organisatie die Vlaanderen letterlijk verbindt via haar waterwegen. Wie ben jij? * Je hebt een masterdiploma * Je hebt minstens 5 jaar beroepservaring in het coördineren van processen en projectm
                plus
                Als Teamleader AP in Bilzen combineer je leiderschap met operationele betrokkenheid. Solliciteer nu en groei verder in je rol als Teamleader AP. Word de drijvende kracht achter een sterk Finance-team. Je coacht je team, bewaakt processen en zorgt voor een vlotte, nauwkeurige crediteurenadministratie in een innovatieve productieomgeving. * Robert Walters * Bilzen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Leiden, coachen en motiveren van drie Accounts Payable medewerkers * Zorgen voor correcte en tijdige verwerking van facturen en betalingen * Actief bijdragen aan digitalisering en procesverbetering * Fungeren als aanspreekpunt voor interne en * Rapporteren aan de * Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen Accounts Payable en leidinggevende skills * Je hebt een Ba
                Als Teamleader AP in Bilzen combineer je leiderschap met operationele betrokkenheid. Solliciteer nu en groei verder in je rol als Teamleader AP. Word de drijvende kracht achter een sterk Finance-team. Je coacht je team, bewaakt processen en zorgt voor een vlotte, nauwkeurige crediteurenadministratie in een innovatieve productieomgeving. * Robert Walters * Bilzen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Leiden, coachen en motiveren van drie Accounts Payable medewerkers * Zorgen voor correcte en tijdige verwerking van facturen en betalingen * Actief bijdragen aan digitalisering en procesverbetering * Fungeren als aanspreekpunt voor interne en * Rapporteren aan de * Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen Accounts Payable en leidinggevende skills * Je hebt een Ba
                plus
                Als Operational Excellence Lead ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van processen en het begeleiden van investeringsprojecten. * Initiëren van lean- en operational excellence-initiatieven om processen te stroomlijnen * Michael Page * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Je levert een belangrijke bijdrage aan de operationele ondersteuning en rapportage aan de productie manager. Onze klant is een internationale innovator die erin slaagt om verwarming, koeling en ventilatie samen te brengen in elegante oplossingen. Denk aan producten die niet alleen efficiënt zijn, maar ook een statement maken in elk interieur. Jouw verantwoordelijkheden * Identificeren van knelpunten in productieprocessen en implementeren van verbeteringsprojecten om efficiëntie en kwaliteit te verhogen * Begeleiden van inves
                Als Operational Excellence Lead ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van processen en het begeleiden van investeringsprojecten. * Initiëren van lean- en operational excellence-initiatieven om processen te stroomlijnen * Michael Page * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Je levert een belangrijke bijdrage aan de operationele ondersteuning en rapportage aan de productie manager. Onze klant is een internationale innovator die erin slaagt om verwarming, koeling en ventilatie samen te brengen in elegante oplossingen. Denk aan producten die niet alleen efficiënt zijn, maar ook een statement maken in elk interieur. Jouw verantwoordelijkheden * Identificeren van knelpunten in productieprocessen en implementeren van verbeteringsprojecten om efficiëntie en kwaliteit te verhogen * Begeleiden van inves
                plus
                Dit zijn allemaal eigenschappen die nodig zijn in de job als hulpboekhouder. Interesse in deze job als hulpboekhouder? * Robert Walters * Heusden-Zolder * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Werk je graag in teamverband, ben je niet bang om ook enkele ad hoc taken uit te voeren en heb je al een eerste ervaring binnen de boekhouding? Je komt terecht bij een stabiele speler in de retailsector en zet zo de vollegende stap in jouw carrière. Je zit hier niet op jouw honger, want het takenpakket is zeer divers en heeft betrekking op verschillende entiteiten binnen de groep. Je zal namelijk niet enkele puur operationeel de boekhouding doen, maar ook ondersteuning bieden bij de btw-aangiftes en afsluitprocedures. Als kers op de taart kom je terecht bij een down to earth bedrijf, waarbij de werkuren
                Dit zijn allemaal eigenschappen die nodig zijn in de job als hulpboekhouder. Interesse in deze job als hulpboekhouder? * Robert Walters * Heusden-Zolder * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Werk je graag in teamverband, ben je niet bang om ook enkele ad hoc taken uit te voeren en heb je al een eerste ervaring binnen de boekhouding? Je komt terecht bij een stabiele speler in de retailsector en zet zo de vollegende stap in jouw carrière. Je zit hier niet op jouw honger, want het takenpakket is zeer divers en heeft betrekking op verschillende entiteiten binnen de groep. Je zal namelijk niet enkele puur operationeel de boekhouding doen, maar ook ondersteuning bieden bij de btw-aangiftes en afsluitprocedures. Als kers op de taart kom je terecht bij een down to earth bedrijf, waarbij de werkuren
                plus
                Dan ben jij misschien onze nieuwe Contact Center Manager. Als Contact Center Manager ben je verantwoordelijk voor de strategische en operationele aansturing van het CCC. Ons Customer Contact Center (CCC) is het hart van die beleving. * Carglass * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bij Carglass® draait alles om mensen: onze klanten én onze medewerkers. Hier zorgen we ervoor dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Wil jij een sleutelrol spelen in het creëren van die uitzonderlijke ervaring? Werken bij Carglass®, da's elke dag aan de slag gaan in een sterk team met drive, trots en plezier. Als deel van de grote, internationale Belron®-groep groeien we volop met een sterk netwerk. Elk jaar helpen we met 850 medewerkers in België en Luxemburg meer dan 300.000 klanten met glasschad
                Dan ben jij misschien onze nieuwe Contact Center Manager. Als Contact Center Manager ben je verantwoordelijk voor de strategische en operationele aansturing van het CCC. Ons Customer Contact Center (CCC) is het hart van die beleving. * Carglass * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Bij Carglass® draait alles om mensen: onze klanten én onze medewerkers. Hier zorgen we ervoor dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Wil jij een sleutelrol spelen in het creëren van die uitzonderlijke ervaring? Werken bij Carglass®, da's elke dag aan de slag gaan in een sterk team met drive, trots en plezier. Als deel van de grote, internationale Belron®-groep groeien we volop met een sterk netwerk. Elk jaar helpen we met 850 medewerkers in België en Luxemburg meer dan 300.000 klanten met glasschad
                plus
                NOUVEAU
                Dan is de rol van Client Advisor jouw kans om een volgende stap te zetten in een uitdagende carrière! Als Client Advisor ben jij het eerste aanspreekpunt voor jouw klanten en draag je rechtstreeks bij aan hun financiële en fiscale succes. Ben jij gepassioneerd door finance, accountancy en fiscaliteit? * Je beschikt over een master of bachelor in accountancy, fiscaliteit of een gelijkwaardige opleiding. * Austin Bright * Genk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Werk je graag probleemoplossend en groei je in een omgeving die zowel leerrijk als stimulerend is? Handel je altijd ethisch en met integriteit bij zakelijke beslissingen? Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol in het team - Je volgt dossiers volledig op, van de dagelijkse boekhouding tot complexe fis
                Dan is de rol van Client Advisor jouw kans om een volgende stap te zetten in een uitdagende carrière! Als Client Advisor ben jij het eerste aanspreekpunt voor jouw klanten en draag je rechtstreeks bij aan hun financiële en fiscale succes. Ben jij gepassioneerd door finance, accountancy en fiscaliteit? * Je beschikt over een master of bachelor in accountancy, fiscaliteit of een gelijkwaardige opleiding. * Austin Bright * Genk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Werk je graag probleemoplossend en groei je in een omgeving die zowel leerrijk als stimulerend is? Handel je altijd ethisch en met integriteit bij zakelijke beslissingen? Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol in het team - Je volgt dossiers volledig op, van de dagelijkse boekhouding tot complexe fis
                plus
                NOUVEAU
                Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Als Manager Backoffice Verzekeringen sta je aan het roer van de administratieve kern van het kantoor. * Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma in een relevant vakgebied zoals verzekeringen, financiën of bedrijfskunde. * Motmans & Partners * Stevoort * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Nagels & Cuypers, gevestigd in Stevoort-Hasselt, is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die ondernemers en KMO's begeleidt met doordachte en op maat gemaakte oplossingen. Dankzij hun diepgaande expertise in zowel schade- als levensverzekeringen en hun efficiënte, klantgerichte aan
                Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Als Manager Backoffice Verzekeringen sta je aan het roer van de administratieve kern van het kantoor. * Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma in een relevant vakgebied zoals verzekeringen, financiën of bedrijfskunde. * Motmans & Partners * Stevoort * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Nagels & Cuypers, gevestigd in Stevoort-Hasselt, is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die ondernemers en KMO's begeleidt met doordachte en op maat gemaakte oplossingen. Dankzij hun diepgaande expertise in zowel schade- als levensverzekeringen en hun efficiënte, klantgerichte aan
                plus
                Ben jij klantgericht, tweetalig (Nederlands/Frans) en op zoek naar een nieuwe uitdaging als call agent outbound? * Robert Half * Hasselt * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een gevestigde organisatie in de regio Hasselt zoeken wij een enthousiaste collega die servicegericht te werk gaat. Wat ga je doen? * Je belt actief uit naar potentiële en bestaande klanten in zowel het Nederlands als Frans; * Je biedt ondersteuning bij het beantwoorden van vragen en geeft advies op maat; * Je verwerkt klantgegevens accuraat in het systeem en volgt dossiers op; * Je draagt actief bij aan een positieve klantbeleving. Wat vragen wij? * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Frans; * Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden; * Klantvriendelijkheid staat bij jou centraal; * Je werkt vlot met compu
                Ben jij klantgericht, tweetalig (Nederlands/Frans) en op zoek naar een nieuwe uitdaging als call agent outbound? * Robert Half * Hasselt * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een gevestigde organisatie in de regio Hasselt zoeken wij een enthousiaste collega die servicegericht te werk gaat. Wat ga je doen? * Je belt actief uit naar potentiële en bestaande klanten in zowel het Nederlands als Frans; * Je biedt ondersteuning bij het beantwoorden van vragen en geeft advies op maat; * Je verwerkt klantgegevens accuraat in het systeem en volgt dossiers op; * Je draagt actief bij aan een positieve klantbeleving. Wat vragen wij? * Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Frans; * Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden; * Klantvriendelijkheid staat bij jou centraal; * Je werkt vlot met compu
                plus

                Jobs populaires

                Quel est le salaire moyen pour Adjoint du directeur à Hasselt?

                Salaire moyen par an
                39.300 €

                Le salaire moyen pour les emplois Adjoint du directeur à Hasselt est de 39.300 €. Les salaires de Adjoint du directeur à Hasselt vont de 31.700 € à 47.400 €.