Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Planification
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Agent/e d'accueil
                          • Agent/e de magasinage
                          • Garde-Malade
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Bachelier

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          15


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          27






                          120 résultats pour Administration à Hasselt dans un rayon de 30 km

                          Dienstenchequeconsulent(e) Hasselt

                          TRIXXO
                          Hasselt
                          TRIXXO * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          Robert Walters * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - The European Finance Manager role is a key finance leadership position within the Biotechnology Research sector, based in Hasselt. This exciting opportunity combines hands-on financial management, strategic insight, and people leadership across multiple European entities. The position allows a finance professional to directly influence financial performance, support business decisions, and drive operational excellence while mentoring and developing local finance teams. * Prepare and review monthly management accounts with clear variance analysis * Lead local month-end close activities with a hands-on approach * Ensure statutory, VAT, and tax compliance with external advisor support where required * Manage intercompany reconciliations and contribute to group cons
                          Robert Walters * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - The European Finance Manager role is a key finance leadership position within the Biotechnology Research sector, based in Hasselt. This exciting opportunity combines hands-on financial management, strategic insight, and people leadership across multiple European entities. The position allows a finance professional to directly influence financial performance, support business decisions, and drive operational excellence while mentoring and developing local finance teams. * Prepare and review monthly management accounts with clear variance analysis * Lead local month-end close activities with a hands-on approach * Ensure statutory, VAT, and tax compliance with external advisor support where required * Manage intercompany reconciliations and contribute to group cons
                          plus
                          Daoust * Hasselt * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij energie, een vlotte omgang en zin om elke dag het verschil te maken? Dan is deze kans iets voor jou! Sluit je aan bij ons team van het kantoor in Hasselt-Genk ! Als Interim Consultant ben je de ambassadeur van onze waarden. Je neemt een sleutelpositie in: het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en klanten, en je vormt de perfecte link tussen talenten en bedrijven. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw belangrijkste missie? De juiste kandidaat vinden en op de juiste plek plaatsen, met oog voor een kwalitatieve en menselijke opvolging. * Het volledige wervingsproces beheren en kandidaten opvolgen * Diverse profielen zoeken en aantrekkelijke vacatures publiceren * Klantrelaties ontwikkelen en onderhouden
                          Daoust * Hasselt * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij energie, een vlotte omgang en zin om elke dag het verschil te maken? Dan is deze kans iets voor jou! Sluit je aan bij ons team van het kantoor in Hasselt-Genk ! Als Interim Consultant ben je de ambassadeur van onze waarden. Je neemt een sleutelpositie in: het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en klanten, en je vormt de perfecte link tussen talenten en bedrijven. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw belangrijkste missie? De juiste kandidaat vinden en op de juiste plek plaatsen, met oog voor een kwalitatieve en menselijke opvolging. * Het volledige wervingsproces beheren en kandidaten opvolgen * Diverse profielen zoeken en aantrekkelijke vacatures publiceren * Klantrelaties ontwikkelen en onderhouden
                          plus
                          Apk Infra nv * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - APK Group werkt hard aan de toekomst van digitale meters in Vlaanderen, met uitdagende projecten in de regio Limburg. Voor deze projectenen zoeken wij een Financiëel administratieve medewerker. Jouw verantwoordelijkheden - Je zorgt voor een correcte verwerking van financiële gegevens en neemt voorbereidende stappen die impact hebben op de rapportage. Dankzij jouw nauwkeurigheid en analytisch inzicht draag je bij aan een vlotte facturatie en een betrouwbare financiële planning. * Opstellen en verwerken van meetstaten, inkomende en uitgaande facturen * Controleren van meetstaten volgens procedure en timing * Opvolgen van doorlooptijden van facturatie en contact opnemen met TM bij vertragingen * Na inwerkperiode: voorbereiden van financiële planning en het in kaart brengen van verwachte opbrengst
                          Apk Infra nv * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - APK Group werkt hard aan de toekomst van digitale meters in Vlaanderen, met uitdagende projecten in de regio Limburg. Voor deze projectenen zoeken wij een Financiëel administratieve medewerker. Jouw verantwoordelijkheden - Je zorgt voor een correcte verwerking van financiële gegevens en neemt voorbereidende stappen die impact hebben op de rapportage. Dankzij jouw nauwkeurigheid en analytisch inzicht draag je bij aan een vlotte facturatie en een betrouwbare financiële planning. * Opstellen en verwerken van meetstaten, inkomende en uitgaande facturen * Controleren van meetstaten volgens procedure en timing * Opvolgen van doorlooptijden van facturatie en contact opnemen met TM bij vertragingen * Na inwerkperiode: voorbereiden van financiële planning en het in kaart brengen van verwachte opbrengst
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solidaris Liège * Hasselt - Je functie - Je zorgt voor een brede administratieve ondersteuning van de dienst Betwiste Zaken. - Je voert autonoom verschillende administratieve taken uit en kan snel en correct courante dossiers behandelen om een kwaliteitsvolle dienstverlening te verzekeren. - Je behandelt, klantvriendelijk én juist, briefwisseling en mails aan leden en/ of derden. - Je bent, samen met je van de dienst, aanspreekpunt voor onze brede front (ziekenfondsconsulenten, telefoniemedewerkers, maatschappelijk werkers …). - Je houdt de eigen functie-gerelateerde kennis en kunde up-to-date om je taken steeds correct en competent uit te voeren. Je profiel - Je beschikt minimaal over een diploma secundair onderwijs. - Je beschikt over een groot leervermogen en wil permanent bijleren. - Je bent communicatief, sociaal vaardig en stressbestendig.
                          Solidaris Liège * Hasselt - Je functie - Je zorgt voor een brede administratieve ondersteuning van de dienst Betwiste Zaken. - Je voert autonoom verschillende administratieve taken uit en kan snel en correct courante dossiers behandelen om een kwaliteitsvolle dienstverlening te verzekeren. - Je behandelt, klantvriendelijk én juist, briefwisseling en mails aan leden en/ of derden. - Je bent, samen met je van de dienst, aanspreekpunt voor onze brede front (ziekenfondsconsulenten, telefoniemedewerkers, maatschappelijk werkers …). - Je houdt de eigen functie-gerelateerde kennis en kunde up-to-date om je taken steeds correct en competent uit te voeren. Je profiel - Je beschikt minimaal over een diploma secundair onderwijs. - Je beschikt over een groot leervermogen en wil permanent bijleren. - Je bent communicatief, sociaal vaardig en stressbestendig.
                          plus
                          Hansea NV * Hasselt, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. // Taken * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner.
                          Hansea NV * Hasselt, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. // Taken * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner.
                          plus
                          Aqtor! * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Reyskens Orthopedie maakt deel uit van Eqwal Ability, een groep van orthopedisch technologen die zich inzet voor inclusie, autonomie en warme, menselijke zorg. Onze naam weerspiegelt onze visie: we kijken niet naar wat iemand niet kan, maar naar alle mogelijkheden die er wél zijn. Wat iemand kan doen, beleven en worden. Het is een naam die uitdrukt waar we voor staan: mensen begeleiden naar meer bewegingsvrijheid, zelfvertrouwen, en een betere levenskwaliteit. Om onze groei verder te ondersteunen zijn wij voor ons Mobility Center in Hasselt op zoek naar een gedreven - Jouw functie § Je beheert en volgt dossiers van steunzolen, orthopedische schoenen, mobiliteitshulpmiddelen en alle producten uit ons gamma op van aanvraag tot levering en facturatie
                          Aqtor! * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Reyskens Orthopedie maakt deel uit van Eqwal Ability, een groep van orthopedisch technologen die zich inzet voor inclusie, autonomie en warme, menselijke zorg. Onze naam weerspiegelt onze visie: we kijken niet naar wat iemand niet kan, maar naar alle mogelijkheden die er wél zijn. Wat iemand kan doen, beleven en worden. Het is een naam die uitdrukt waar we voor staan: mensen begeleiden naar meer bewegingsvrijheid, zelfvertrouwen, en een betere levenskwaliteit. Om onze groei verder te ondersteunen zijn wij voor ons Mobility Center in Hasselt op zoek naar een gedreven - Jouw functie § Je beheert en volgt dossiers van steunzolen, orthopedische schoenen, mobiliteitshulpmiddelen en alle producten uit ons gamma op van aanvraag tot levering en facturatie
                          plus
                          BMW JOY'N US * DaVo Tongeren by A&M, Tongeren * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving * U bent het lokaal aanspreekpunt van de site mbt sales. Zowel voor de klanten als voor de medewerkers. * U zet elke opportuniteit om in acties om de klantenbeleving, medewerkerstevredenheid en resultaten continu te verbeteren. Op basis van de vooropgestelde doelstellingen werkt u doelgerichte actieplannen uit. U initieert en implementeert deze acties. U volgt deze ook op van A tot Z en stuurt bij indien nodig. * U bent verantwoordelijk voor het managen en coachen van het verkoopsteam in uw site. U geeft rechtstreeks leiding aan de '', 'Ambassadors' en 'Administratie nieuwe wagens' van uw site. U begeleidt, stimuleert en coacht hen in alle facetten van de 'Customer Journey', systemen en processen.
                          BMW JOY'N US * DaVo Tongeren by A&M, Tongeren * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving * U bent het lokaal aanspreekpunt van de site mbt sales. Zowel voor de klanten als voor de medewerkers. * U zet elke opportuniteit om in acties om de klantenbeleving, medewerkerstevredenheid en resultaten continu te verbeteren. Op basis van de vooropgestelde doelstellingen werkt u doelgerichte actieplannen uit. U initieert en implementeert deze acties. U volgt deze ook op van A tot Z en stuurt bij indien nodig. * U bent verantwoordelijk voor het managen en coachen van het verkoopsteam in uw site. U geeft rechtstreeks leiding aan de '', 'Ambassadors' en 'Administratie nieuwe wagens' van uw site. U begeleidt, stimuleert en coacht hen in alle facetten van de 'Customer Journey', systemen en processen.
                          plus
                          Robert Walters * Heusden-Zolder * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Werk je graag in teamverband, ben je niet bang om ook enkele ad hoc taken uit te voeren en heb je al een eerste ervaring binnen de boekhouding? Dit zijn allemaal eigenschappen die nodig zijn in de job als hulpboekhouder. Je komt terecht bij een stabiele speler in de retailsector en zet zo de vollegende stap in jouw carrière. Je zit hier niet op jouw honger, want het takenpakket is zeer divers en heeft betrekking op verschillende entiteiten binnen de groep. Je zal namelijk niet enkele puur operationeel de boekhouding doen, maar ook ondersteuning bieden bij de btw-aangiftes en afsluitprocedures. Als kers op de taart kom je terecht bij een down to earth bedrijf, waarbij de werkuren bespreekbaar zijn en open communicatie key is.
                          Robert Walters * Heusden-Zolder * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Werk je graag in teamverband, ben je niet bang om ook enkele ad hoc taken uit te voeren en heb je al een eerste ervaring binnen de boekhouding? Dit zijn allemaal eigenschappen die nodig zijn in de job als hulpboekhouder. Je komt terecht bij een stabiele speler in de retailsector en zet zo de vollegende stap in jouw carrière. Je zit hier niet op jouw honger, want het takenpakket is zeer divers en heeft betrekking op verschillende entiteiten binnen de groep. Je zal namelijk niet enkele puur operationeel de boekhouding doen, maar ook ondersteuning bieden bij de btw-aangiftes en afsluitprocedures. Als kers op de taart kom je terecht bij een down to earth bedrijf, waarbij de werkuren bespreekbaar zijn en open communicatie key is.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Robert Walters * Sint-Truiden * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je klaar om de boekhoudkundige en administratieve van verschillende klanten onder jouw vleugels te houden? Hou je van een gevarieerd takenpakket, leer je graag bij en ben je klantgericht? Dan is deze positie als Medior Accountant binnen deze groeiende investeringsgroep helemaal op jouw lijf geschreven. Je komt terecht binnen een organisatie waar ze belang hechten aan persoonlijke groei, initiatief en een familiale sfeer! Klinkt als muziek in je oren? Solliciteer dan snel. Je verzorgt de interne boekhouding voor een 20-tal bedrijven die hun financiële administratie hebben uitbesteed. Deze bedrijven zijn actief in verschillende sectoren, o.a. horeca & vastgoed. Je zal nauw samenwerken met het hoofd van de boekhouding, die je de kneepjes van het
                          Robert Walters * Sint-Truiden * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je klaar om de boekhoudkundige en administratieve van verschillende klanten onder jouw vleugels te houden? Hou je van een gevarieerd takenpakket, leer je graag bij en ben je klantgericht? Dan is deze positie als Medior Accountant binnen deze groeiende investeringsgroep helemaal op jouw lijf geschreven. Je komt terecht binnen een organisatie waar ze belang hechten aan persoonlijke groei, initiatief en een familiale sfeer! Klinkt als muziek in je oren? Solliciteer dan snel. Je verzorgt de interne boekhouding voor een 20-tal bedrijven die hun financiële administratie hebben uitbesteed. Deze bedrijven zijn actief in verschillende sectoren, o.a. horeca & vastgoed. Je zal nauw samenwerken met het hoofd van de boekhouding, die je de kneepjes van het
                          plus
                          Robert Walters * Tienen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - earlyApplicant - Voor een industriële speler in de regio Tienen zijn we op zoek naar een Supply Chain Planner. In deze rol ondersteunt hij/zij de dagelijkse planning en logistieke processen en zorgt voor een vlotte afstemming tussen productie, magazijn, transport en leveranciers wereldwijd. De functie vraagt een sterke operationele aanpak. * Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van bestellingen op basis van actuele stocknoden. * Je stelt de op en past deze aan waar nodig. * Je organiseert en bewaakt de transportplanning. * Je coördineert en beheert de planning van externe magazijnen. * Je volgt inkomende leveringen tijdig op (grondstoffen, verpakkingen, paletten, kantoormateriaal). * Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van facturen gelinkt aan bestellingen en externe ops
                          Robert Walters * Tienen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - earlyApplicant - Voor een industriële speler in de regio Tienen zijn we op zoek naar een Supply Chain Planner. In deze rol ondersteunt hij/zij de dagelijkse planning en logistieke processen en zorgt voor een vlotte afstemming tussen productie, magazijn, transport en leveranciers wereldwijd. De functie vraagt een sterke operationele aanpak. * Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van bestellingen op basis van actuele stocknoden. * Je stelt de op en past deze aan waar nodig. * Je organiseert en bewaakt de transportplanning. * Je coördineert en beheert de planning van externe magazijnen. * Je volgt inkomende leveringen tijdig op (grondstoffen, verpakkingen, paletten, kantoormateriaal). * Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van facturen gelinkt aan bestellingen en externe ops
                          plus
                          DEKRA Belgium NV * Herk-de-Stad * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Klaar om het verschil te maken? Ben jij iemand die graag de touwtjes in handen neemt, je team motiveert en processen naar een hoger niveau tilt? Dan is de functie van Teamleader Claims bij DEKRA écht iets voor jou! Wat ga je doen? * Jij bent de drijvende kracht achter ons Claims Nationaal-team, dat instaat voor de schaderegeling/afhandeling van A tot Z (autoschade). * Je coacht, motiveert en ondersteunt je dagelijks, en zorgt dat iedereen met goesting aan de slag blijft. * Met jouw helikopterview bewaak je de administratieve en operationele processen en zorg je ervoor dat alles op wieltjes loopt. * Je kijkt kritisch naar bestaande werkwijzen en zoekt voortdurend naar verbeteringen — efficiëntie en kwaliteit staan voorop.
                          DEKRA Belgium NV * Herk-de-Stad * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Klaar om het verschil te maken? Ben jij iemand die graag de touwtjes in handen neemt, je team motiveert en processen naar een hoger niveau tilt? Dan is de functie van Teamleader Claims bij DEKRA écht iets voor jou! Wat ga je doen? * Jij bent de drijvende kracht achter ons Claims Nationaal-team, dat instaat voor de schaderegeling/afhandeling van A tot Z (autoschade). * Je coacht, motiveert en ondersteunt je dagelijks, en zorgt dat iedereen met goesting aan de slag blijft. * Met jouw helikopterview bewaak je de administratieve en operationele processen en zorg je ervoor dat alles op wieltjes loopt. * Je kijkt kritisch naar bestaande werkwijzen en zoekt voortdurend naar verbeteringen — efficiëntie en kwaliteit staan voorop.
                          plus
                          Motmans & Partners * Stevoort * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Nagels & Cuypers, gevestigd in Stevoort-Hasselt, is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die ondernemers en KMO's begeleidt met doordachte en op gemaakte oplossingen. Dankzij hun diepgaande expertise in zowel schade- als levensverzekeringen en hun efficiënte, klantgerichte aanpak, zijn ze voor veel klanten een vaste waarde en vertrouwenspartner. Het kantoor koppelt professioneel advies aan snelheid, betrouwbaarheid en een sterk georganiseerde werking. Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Een leidinggevende met stevige inhoudelijke bagage en een sterk gevoel voor organisatie, die zowel mensen als processen naar een hoger nivea
                          Motmans & Partners * Stevoort * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Nagels & Cuypers, gevestigd in Stevoort-Hasselt, is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die ondernemers en KMO's begeleidt met doordachte en op gemaakte oplossingen. Dankzij hun diepgaande expertise in zowel schade- als levensverzekeringen en hun efficiënte, klantgerichte aanpak, zijn ze voor veel klanten een vaste waarde en vertrouwenspartner. Het kantoor koppelt professioneel advies aan snelheid, betrouwbaarheid en een sterk georganiseerde werking. Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Een leidinggevende met stevige inhoudelijke bagage en een sterk gevoel voor organisatie, die zowel mensen als processen naar een hoger nivea
                          plus
                          Korian Belgium NV * 3600 Genk, België - Introductie - We zijn op zoek naar een collega met het hart op de juiste plaats en een passie voor ouderenzorg. Iemand die houdt van werken met ouderen in een dynamische omgeving. Iemand die graag lacht en het leven niet al te serieus neemt. Dan ben jij namelijk de persoon die we zoeken! Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 116 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 600 medewerkers in de thuiszorg, waaronder een 150-tal zelfstandige verpleegkundigen in de thuisverpleging. Zorgjobs.beis dé gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, ap
                          Korian Belgium NV * 3600 Genk, België - Introductie - We zijn op zoek naar een collega met het hart op de juiste plaats en een passie voor ouderenzorg. Iemand die houdt van werken met ouderen in een dynamische omgeving. Iemand die graag lacht en het leven niet al te serieus neemt. Dan ben jij namelijk de persoon die we zoeken! Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 116 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 600 medewerkers in de thuiszorg, waaronder een 150-tal zelfstandige verpleegkundigen in de thuisverpleging. Zorgjobs.beis dé gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, ap
                          plus
                          NOUVEAU
                          Contactlenzen Vanschoenwinkel bvba * DIEPENBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een vlot iemand die graag met mensen omgaat, maar ook zijn weg vindt in administratie en wil werken in een unieke praktijk? Dan ben jij degene die we zoeken. Wat doe je tijdens een werkdag? In onze contactlenzenpraktijk werken we momenteel met 2 optometristen/contactlensspecialisten, samen met 3 contactlensassistenten en een manager. Je maakt actief deel uit van het team en staat in voor de technische, administratieve en praktische ondersteuning. In deze job is geen enkele dag hetzelfde, omdat je met mensen bezig bent. We geven wel dezelfde topservice en professionele begeleiding aan iedere klant/patiënt. Onze klanten/patiënten zijn dit ondertussen al 14 jaar gewend. Je werkt nauw samen met de . Doordat jouw gestructureerde en daadkrachtige werkwijze, kennis en
                          Contactlenzen Vanschoenwinkel bvba * DIEPENBEEK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een vlot iemand die graag met mensen omgaat, maar ook zijn weg vindt in administratie en wil werken in een unieke praktijk? Dan ben jij degene die we zoeken. Wat doe je tijdens een werkdag? In onze contactlenzenpraktijk werken we momenteel met 2 optometristen/contactlensspecialisten, samen met 3 contactlensassistenten en een manager. Je maakt actief deel uit van het team en staat in voor de technische, administratieve en praktische ondersteuning. In deze job is geen enkele dag hetzelfde, omdat je met mensen bezig bent. We geven wel dezelfde topservice en professionele begeleiding aan iedere klant/patiënt. Onze klanten/patiënten zijn dit ondertussen al 14 jaar gewend. Je werkt nauw samen met de . Doordat jouw gestructureerde en daadkrachtige werkwijze, kennis en
                          plus
                          NOUVEAU
                          * Carfac BVBA * Balen, België Introductie Voor onze klant te Balen, gespecialiseerd in de automotive sector, zijn we op zoek naar een administratief bediende. * Klantencontact * Facturatie * Agenda beheer * Prijslijsten bijhouden * Telefonie en mailverkeer Profiel * Je bent in het bezit van administratieve vaardigheden * Het is een pluspunt indien je kan werken met het programma Carfac * Je bent communicatief ingesteld Wat je krijgt van ons * Een marktconform loon * Een voltijdse tewerkstelling * Een dynamisch team * Een fijne werksfeer
                          * Carfac BVBA * Balen, België Introductie Voor onze klant te Balen, gespecialiseerd in de automotive sector, zijn we op zoek naar een administratief bediende. * Klantencontact * Facturatie * Agenda beheer * Prijslijsten bijhouden * Telefonie en mailverkeer Profiel * Je bent in het bezit van administratieve vaardigheden * Het is een pluspunt indien je kan werken met het programma Carfac * Je bent communicatief ingesteld Wat je krijgt van ons * Een marktconform loon * Een voltijdse tewerkstelling * Een dynamisch team * Een fijne werksfeer
                          plus
                          Sliding Glass * TIENEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Sliding Glass staan we voor maatwerk, kwaliteit en innovatie. Onze glazen schuifwandsystemen combineren esthetiek en techniek en worden volledig in eigen beheer ontworpen, geproduceerd en geplaatst. Door onze sterke groei zijn we op zoek naar een gemotiveerde en gestructureerde nieuwe medewerker om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Als interne werkvoorbereider speel je een sleutelrol in het efficiënt voorbereiden en coördineren van onze projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt tussen sales, productie, leveranciers en klanten en zorgt ervoor dat alles van offerte tot oplevering vlot en gestructureerd verloopt. * invoeren en beheren van projecten in ons ERP-systeem; * verzenden van orderbevestigingen en bewaken van leveringen; * administratieve aansturing van de produ
                          Sliding Glass * TIENEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Sliding Glass staan we voor maatwerk, kwaliteit en innovatie. Onze glazen schuifwandsystemen combineren esthetiek en techniek en worden volledig in eigen beheer ontworpen, geproduceerd en geplaatst. Door onze sterke groei zijn we op zoek naar een gemotiveerde en gestructureerde nieuwe medewerker om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Als interne werkvoorbereider speel je een sleutelrol in het efficiënt voorbereiden en coördineren van onze projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt tussen sales, productie, leveranciers en klanten en zorgt ervoor dat alles van offerte tot oplevering vlot en gestructureerd verloopt. * invoeren en beheren van projecten in ons ERP-systeem; * verzenden van orderbevestigingen en bewaken van leveringen; * administratieve aansturing van de produ
                          plus
                          Nolmans Retail Support NV * GENK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Wij zetten kinderwensen om in een ultieme beleving. Omwille van deze ambitieuze groei zijn we op zoek naar versterking voor onze logistieke afdeling. Ben jij de Luigi voor onze Mario, de Lilo voor onze Stitch, de controller voor onze PlayStation? Dan willen we jou graag aan boord van ons DreamLand-team! Bij DreamLand draait alles om plezier, verbeelding en beleving.
                          Nolmans Retail Support NV * GENK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Wij zetten kinderwensen om in een ultieme beleving. Omwille van deze ambitieuze groei zijn we op zoek naar versterking voor onze logistieke afdeling. Ben jij de Luigi voor onze Mario, de Lilo voor onze Stitch, de controller voor onze PlayStation? Dan willen we jou graag aan boord van ons DreamLand-team! Bij DreamLand draait alles om plezier, verbeelding en beleving.
                          plus
                          CEGEKA * Hasselt, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij een krak in salarisadministratie en krijg je energie van het ondersteunen van en met vragen over sociale wetgeving? * Je beheert de volledige payroll van A tot Z voor een 330-tal bedienden * Je zorgt voor een correcte personeelsadministratie: verwerking van sociale documenten, aanvragen van loopbaanonderbreking, opvolging van het wettelijk mobiliteitsbudget, beheer van de cafetariaplankeuze, aan- en afwezigheidsregistratie en personeelsdossiers * Je werkt nauw samen met het sociaal secretariaat Acerta * Je verzorgt de administratie rond wagenbestellingen: offertes vergelijken, besteldossiers opvolgen en updaten in onze Fleet-tool, … * Je beantwoordt vragen van medewerkers en managers rond sociale wetgeving en loonbeleid met kennis van zaken
                          CEGEKA * Hasselt, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij een krak in salarisadministratie en krijg je energie van het ondersteunen van en met vragen over sociale wetgeving? * Je beheert de volledige payroll van A tot Z voor een 330-tal bedienden * Je zorgt voor een correcte personeelsadministratie: verwerking van sociale documenten, aanvragen van loopbaanonderbreking, opvolging van het wettelijk mobiliteitsbudget, beheer van de cafetariaplankeuze, aan- en afwezigheidsregistratie en personeelsdossiers * Je werkt nauw samen met het sociaal secretariaat Acerta * Je verzorgt de administratie rond wagenbestellingen: offertes vergelijken, besteldossiers opvolgen en updaten in onze Fleet-tool, … * Je beantwoordt vragen van medewerkers en managers rond sociale wetgeving en loonbeleid met kennis van zaken
                          plus
                          NOUVEAU
                          STG BVBA * Hasselt, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Taken en verantwoordelijkheden - Jouw rol - In onze toonzaal ontvangen we particuliere klanten die op zoek zijn naar hun ideale badkamer, toilet of verwarmingsinstallatie. Als toonzaalmedewerker ben jij hun eerste aanspreekpunt. Je verwelkomt hen met een glimlach, gidst hen door de showroom en geeft professioneel advies. Je maakt grondplannen, stelt offertes op en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld wordt. * Je inspireert klanten in onze showroom vol badkamerideeën. * Je luistert naar hun wensen en vertaalt die naar een concreet ontwerp. * Je stelt samen, met oog voor zowel esthetiek als functionaliteit. * Je maakt offertes op, volgt ze op en zorgt voor een feilloze klantenervaring. * Kortom: jij maakt van elk showroombezoek een topervaring. Wij vragen
                          STG BVBA * Hasselt, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Taken en verantwoordelijkheden - Jouw rol - In onze toonzaal ontvangen we particuliere klanten die op zoek zijn naar hun ideale badkamer, toilet of verwarmingsinstallatie. Als toonzaalmedewerker ben jij hun eerste aanspreekpunt. Je verwelkomt hen met een glimlach, gidst hen door de showroom en geeft professioneel advies. Je maakt grondplannen, stelt offertes op en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld wordt. * Je inspireert klanten in onze showroom vol badkamerideeën. * Je luistert naar hun wensen en vertaalt die naar een concreet ontwerp. * Je stelt samen, met oog voor zowel esthetiek als functionaliteit. * Je maakt offertes op, volgt ze op en zorgt voor een feilloze klantenervaring. * Kortom: jij maakt van elk showroombezoek een topervaring. Wij vragen
                          plus
                          de Wroeter Maatwerkbedrijf Vzw * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij een hart voor mens en natuur? Dan vind je bij ons misschien wel de job van - je dromen! Jouw verantwoordelijkheden - Als begeleider bij de groen-afdeling, sta je in voor natuurbeheer, openbaar - groenbeheer en landschapsbeheer. Dit doe je dagelij ks met een team van vijf - medewerkers, die je aanstuurt en stimuleert in de ontwikkeling van hun technische - en algemene arbeidscompetenties. Als meewerkend begeleider organiseer je je werk optimaal met oog voor veiligheid - en kwaliteit op vlak van de sociale én economische doelstellingen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor en externe klanten. Je verzorgt de nodige administratie voor een kwalitatieve opvolging van de - activiteiten en de medewerkers. Samen met tien andere , ben je lid van het begeleidersteam van de
                          de Wroeter Maatwerkbedrijf Vzw * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij een hart voor mens en natuur? Dan vind je bij ons misschien wel de job van - je dromen! Jouw verantwoordelijkheden - Als begeleider bij de groen-afdeling, sta je in voor natuurbeheer, openbaar - groenbeheer en landschapsbeheer. Dit doe je dagelij ks met een team van vijf - medewerkers, die je aanstuurt en stimuleert in de ontwikkeling van hun technische - en algemene arbeidscompetenties. Als meewerkend begeleider organiseer je je werk optimaal met oog voor veiligheid - en kwaliteit op vlak van de sociale én economische doelstellingen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor en externe klanten. Je verzorgt de nodige administratie voor een kwalitatieve opvolging van de - activiteiten en de medewerkers. Samen met tien andere , ben je lid van het begeleidersteam van de
                          plus
                          Nurza bv * Hasselt, België - earlyApplicant - Introductie - Ben jij een thuisverpleegkundige die vrijheid en zekerheid wil combineren? Bij Nurza behoud je je zelfstandigheid, maar maak je deel uit van een sterk en ondersteunend team. Je profiteert van zeer mooie verdiensten dankzij onze interessante en efficiënte toeren. Jouw verantwoordelijkheden - Als onderdeel van ons warme en gedreven zorgnetwerk sta je er nooit alleen voor. We bieden niet alleen zorg aan onze patiënten, maar ook aan jou: administratieve en coördinatie-ondersteuning, juridische en fiscale bijstand, verzekeringsadvies en regelmatige opleidingen en events. Bij Nurza krijg je de ruimte om te groeien, professioneel én financieel. Je zal 15 dagen per maand zowel ochtend- als avondtoeren doen in de regio Hasselt. Je takenpakket is gevarieerd en bestaat uit huisbezoeken en de verzorging van patiënten bin
                          Nurza bv * Hasselt, België - earlyApplicant - Introductie - Ben jij een thuisverpleegkundige die vrijheid en zekerheid wil combineren? Bij Nurza behoud je je zelfstandigheid, maar maak je deel uit van een sterk en ondersteunend team. Je profiteert van zeer mooie verdiensten dankzij onze interessante en efficiënte toeren. Jouw verantwoordelijkheden - Als onderdeel van ons warme en gedreven zorgnetwerk sta je er nooit alleen voor. We bieden niet alleen zorg aan onze patiënten, maar ook aan jou: administratieve en coördinatie-ondersteuning, juridische en fiscale bijstand, verzekeringsadvies en regelmatige opleidingen en events. Bij Nurza krijg je de ruimte om te groeien, professioneel én financieel. Je zal 15 dagen per maand zowel ochtend- als avondtoeren doen in de regio Hasselt. Je takenpakket is gevarieerd en bestaat uit huisbezoeken en de verzorging van patiënten bin
                          plus
                          Winfera * Hasselt, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie \\\"ZAAAALIG TEVREDEN\\\" Daar doen we het voor. Elke dag opnieuw. Of je nu bij ons werkt, bij ons koopt, ons bezoekt of met ons samenwerkt: we willen dat jij met een brede glimlach naar buiten stapt. Zaaaalig tevreden, dat gevoel wat blijft hangen. In de zorg voor onze klanten & partners, de kwaliteit van onze plaatsingen, de sfeer op de werkvloer en de manier waarop we samenwerken. Geen half werk, geen lege beloftes. Gewoon écht goed gedaan. Wil je daar deel van uitmaken? Wat is je uitdaging? * Je begeleidt particuliere klanten bij renovaties en helpt hen de juiste keuzes te maken voor ramen en deuren. * Je bezoekt klanten aan huis voor een commerciële opmeting of planbespreking, waarbij je de aankoopredenen en behoeftes achterhaalt.
                          Winfera * Hasselt, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie \\\"ZAAAALIG TEVREDEN\\\" Daar doen we het voor. Elke dag opnieuw. Of je nu bij ons werkt, bij ons koopt, ons bezoekt of met ons samenwerkt: we willen dat jij met een brede glimlach naar buiten stapt. Zaaaalig tevreden, dat gevoel wat blijft hangen. In de zorg voor onze klanten & partners, de kwaliteit van onze plaatsingen, de sfeer op de werkvloer en de manier waarop we samenwerken. Geen half werk, geen lege beloftes. Gewoon écht goed gedaan. Wil je daar deel van uitmaken? Wat is je uitdaging? * Je begeleidt particuliere klanten bij renovaties en helpt hen de juiste keuzes te maken voor ramen en deuren. * Je bezoekt klanten aan huis voor een commerciële opmeting of planbespreking, waarbij je de aankoopredenen en behoeftes achterhaalt.
                          plus
                          Bewel vzw * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Als maatwerkcoach DISKKOtheek® maak je deel uit van het DISKKOtheek®-team, onder leiding van de DISKKOtheek®. Je behoort daarmee tot het departement human resources. Je standplaats is onze site in Hasselt. Je zal je echter ook regelmatig dienen te verplaatsen naar de andere vestigingen van Bewel, en naar externe stakeholders. We verwachten in eerste instantie van jou dat je gelooft in het groeipotentieel van elk individu en dat je de visie uitdraagt om mensen maximaal kansen te geven. Bij het begin van hun loopbaan ondersteun jij immers onze nieuwe medewerkers tijdens hun oriëntering naar een nieuwe job. Je staat ervoor in dat zij alle nodige basisopleidingen krijgen en screening die medebepalen of het minimumeisenprofiel behaald is of niet. Aansluitend zorg je ervoor dat zij een warme overdracht genieten naar
                          Bewel vzw * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Als maatwerkcoach DISKKOtheek® maak je deel uit van het DISKKOtheek®-team, onder leiding van de DISKKOtheek®. Je behoort daarmee tot het departement human resources. Je standplaats is onze site in Hasselt. Je zal je echter ook regelmatig dienen te verplaatsen naar de andere vestigingen van Bewel, en naar externe stakeholders. We verwachten in eerste instantie van jou dat je gelooft in het groeipotentieel van elk individu en dat je de visie uitdraagt om mensen maximaal kansen te geven. Bij het begin van hun loopbaan ondersteun jij immers onze nieuwe medewerkers tijdens hun oriëntering naar een nieuwe job. Je staat ervoor in dat zij alle nodige basisopleidingen krijgen en screening die medebepalen of het minimumeisenprofiel behaald is of niet. Aansluitend zorg je ervoor dat zij een warme overdracht genieten naar
                          plus
                          Garage Segers Bvba * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Allround Aftersales Medewerker werk je voor een premium Japans automerk in Hasselt. Met een passie voor uitmuntende service staan wij dagelijks klaar om onze klanten een unieke ervaring te bieden. Ter versterking van ons aftersales team zijn wij op zoek naar een gedreven en polyvalente naverkoopsmedewerker. Magazijnbeheer * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Beheer van het onderdelenmagazijn * Beheer van gestockeerde winter-/zomerwielen - Schadebeheer * Opstellen van carrosseriebestekken via Informex * Communicatie met klanten, en * Opvolging van schadedossiers - Back-up Service Advisor * Telefoons en e-mails behandelen * Klanten ontvangen en afspraken inplannen * Facturatie en algemene ondersteuning - Transport * Wagens ophalen/afleveren, klantenvervoer
                          Garage Segers Bvba * HASSELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Allround Aftersales Medewerker werk je voor een premium Japans automerk in Hasselt. Met een passie voor uitmuntende service staan wij dagelijks klaar om onze klanten een unieke ervaring te bieden. Ter versterking van ons aftersales team zijn wij op zoek naar een gedreven en polyvalente naverkoopsmedewerker. Magazijnbeheer * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Beheer van het onderdelenmagazijn * Beheer van gestockeerde winter-/zomerwielen - Schadebeheer * Opstellen van carrosseriebestekken via Informex * Communicatie met klanten, en * Opvolging van schadedossiers - Back-up Service Advisor * Telefoons en e-mails behandelen * Klanten ontvangen en afspraken inplannen * Facturatie en algemene ondersteuning - Transport * Wagens ophalen/afleveren, klantenvervoer
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus