Date
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Temps partiel
Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Langue du job
      Compétences
        Fonctions
          Secteur
            Région
              Expérience
                Type de contrat
                  Régime de travail
                  1 sélectionné

                    Jobs populaires

                    • Transport et Logistique
                    • Assurance qualité
                    • DNA
                    • Gestion de stock
                    • Logistique
                    • Système de santé
                    • Adjoint/e logistique
                    • Chargé/e de mission

                    Emplacements

                    Temps partiel
                    Supprimer tous les filtres

                    Date

                    7 derniers jours
                    1

                    Temps de trajet

                    Compétences








                    Fonctions

                    Transport et Logistique
                    1

                    Régime de travail


                    Temps partiel
                    1

                    Emplacements

                    1 résultat pour Protocole à Brabant Flamand dans un rayon de 30 km

                    Vacature Medewerker logistiek - Operatiekwartier

                    AZ Sint-Maarten
                    's Herenbaan 170, 2850 Boom, België
                    AZ Sint-Maarten * 's Herenbaan 170, 2850 Boom, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - AZ Sint-Maartenis een toonaangevend algemeen ziekenhuis langs de R6 in Mechelen . We hebben 643 hospitalisatiebedden (ca. 50% bedden in eenpersoonskamers), 96 plaatsen daghospitalisatie en een sterk uitgebouwde raadplegingsactiviteit (polikliniek) en onderzoeksdiensten n. We staan v professionele, betaalbare en toegankelijke zorgoor die we continu verbeteren. Want de beste patiëntenzorg bieden aan de ruime regio Mechelen, dat is onze hoofdambitie. Onze kernwaarden om dit allemaal te realiseren? Dat z respect, openheid, kwaliteit, samenwerking en een gezonde ambitiei ijn . Die waarden vind je hier overal terug: in onze zorgverlening, maar ook onder elkaar als collega's. We geven dan ook dagelijks het beste van onszelf in het belang van de pa Jouw job bij A
                    AZ Sint-Maarten * 's Herenbaan 170, 2850 Boom, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - AZ Sint-Maartenis een toonaangevend algemeen ziekenhuis langs de R6 in Mechelen . We hebben 643 hospitalisatiebedden (ca. 50% bedden in eenpersoonskamers), 96 plaatsen daghospitalisatie en een sterk uitgebouwde raadplegingsactiviteit (polikliniek) en onderzoeksdiensten n. We staan v professionele, betaalbare en toegankelijke zorgoor die we continu verbeteren. Want de beste patiëntenzorg bieden aan de ruime regio Mechelen, dat is onze hoofdambitie. Onze kernwaarden om dit allemaal te realiseren? Dat z respect, openheid, kwaliteit, samenwerking en een gezonde ambitiei ijn . Die waarden vind je hier overal terug: in onze zorgverlening, maar ook onder elkaar als collega's. We geven dan ook dagelijks het beste van onszelf in het belang van de pa Jouw job bij A
                    plus

                    Ces jobs pourraient également vous intéresser

                    Als After Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten! Als After Sales Medewerker Als After Sales Medewerker kom je terecht in een bedrijf dat gekenmerkt wordt door een familiale sfeer. * Intelect Herentals * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Het bedrijf, regio Ranst, is sinds lange tijd actief binnen de bouwsector. In het algemeen dragen ze expertise en serviceverlening hoog in het vaandel. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij serviceverlenend aangelegd? Haal jij voldoening uit het voorthelpen van klanten? Klanten komen bij jou terecht met zowel vragen als herstellingsaanvragen. Wanneer er een aanvraag voor een herstelling binnenkomt, controleer jij of die specifieke klant nog recht heeft op garantie of niet. Daarna plan je een technieker in, rekening houdend met andere
                    Als After Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten! Als After Sales Medewerker Als After Sales Medewerker kom je terecht in een bedrijf dat gekenmerkt wordt door een familiale sfeer. * Intelect Herentals * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Het bedrijf, regio Ranst, is sinds lange tijd actief binnen de bouwsector. In het algemeen dragen ze expertise en serviceverlening hoog in het vaandel. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij serviceverlenend aangelegd? Haal jij voldoening uit het voorthelpen van klanten? Klanten komen bij jou terecht met zowel vragen als herstellingsaanvragen. Wanneer er een aanvraag voor een herstelling binnenkomt, controleer jij of die specifieke klant nog recht heeft op garantie of niet. Daarna plan je een technieker in, rekening houdend met andere
                    plus
                    Voor een internationale maar tegelijk familiale onderneming met een sterke maatschappelijke impact zijn wij op zoek naar een Administratief Commercieel Bediende. * Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden - Beheren en verwerken van klantenorders voor de regio's Azië, Noord-Amerika en de Benelux. - Communiceren met interne en externe , waaronder klanten, productie en sales, om een correcte en tijdige informatiedoorstroom te verzekeren. - Organiseren en opvolgen van transporten voor internationale zendingen. - Facturatie van orders en nauwkeurige administratieve opvolging van verzendingen. - Bewaken van betalingen en tijdige opvolging richting klanten. - Opmaken van inpaklijsten en overige relevante documenten. - Rapportering aan de Logi
                    Voor een internationale maar tegelijk familiale onderneming met een sterke maatschappelijke impact zijn wij op zoek naar een Administratief Commercieel Bediende. * Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden - Beheren en verwerken van klantenorders voor de regio's Azië, Noord-Amerika en de Benelux. - Communiceren met interne en externe , waaronder klanten, productie en sales, om een correcte en tijdige informatiedoorstroom te verzekeren. - Organiseren en opvolgen van transporten voor internationale zendingen. - Facturatie van orders en nauwkeurige administratieve opvolging van verzendingen. - Bewaken van betalingen en tijdige opvolging richting klanten. - Opmaken van inpaklijsten en overige relevante documenten. - Rapportering aan de Logi
                    plus
                    Als bediende Werfadministratie ben je de administratieve spil van de werven en ondersteun je en . * Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Je zorgt ervoor dat alle documenten, planningen, meetstaten en rapportages correct en tijdig worden verwerkt. Jouw verantwoordelijkheden * opvolgen en verwerken van werfdocumenten * ondersteunen van en met administratieve taken * opstarten van werfdossiers * tekenen van signalisatieplannen en aanvragen van vergunningen volgens de planning van de klant * opzoeken en toeleveren van documenten in de verschillende portalen * communicatie met , en gemeentebesturen - Jouw profiel * ervaring in een bouw- of technische omgeving is een plus, maar geen vereiste * een vlotte kennis van MS Office, in het bijzonder Excel * minstens een
                    Als bediende Werfadministratie ben je de administratieve spil van de werven en ondersteun je en . * Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Je zorgt ervoor dat alle documenten, planningen, meetstaten en rapportages correct en tijdig worden verwerkt. Jouw verantwoordelijkheden * opvolgen en verwerken van werfdocumenten * ondersteunen van en met administratieve taken * opstarten van werfdossiers * tekenen van signalisatieplannen en aanvragen van vergunningen volgens de planning van de klant * opzoeken en toeleveren van documenten in de verschillende portalen * communicatie met , en gemeentebesturen - Jouw profiel * ervaring in een bouw- of technische omgeving is een plus, maar geen vereiste * een vlotte kennis van MS Office, in het bijzonder Excel * minstens een
                    plus
                    Voor de gloednieuwe vestiging in het hart van Lier doet zich een ideale kans voor een Senior Dossierbeheerder die klaar is voor de volgende stap. Wat doet een Senior Dossierbeheerder hier? Als senior dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt voor klanten én . Dit is een uitstekende kans voor een dossierbeheerder die zich verder wil ontwikkelen binnen een stimulerende, gezellige en professionele omgeving. * Austin Bright * Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Deze accountancy organisatie was al de grootste in regio Mechelen, tijd om uit te bereiden! Dit is een rol voor iemand die niet alleen dossiers beheert, maar klanten actief adviseert met kennis, inzicht en verantwoordelijkheid - en die enthousiast wordt van het mee vormgeven
                    Voor de gloednieuwe vestiging in het hart van Lier doet zich een ideale kans voor een Senior Dossierbeheerder die klaar is voor de volgende stap. Wat doet een Senior Dossierbeheerder hier? Als senior dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt voor klanten én . Dit is een uitstekende kans voor een dossierbeheerder die zich verder wil ontwikkelen binnen een stimulerende, gezellige en professionele omgeving. * Austin Bright * Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Deze accountancy organisatie was al de grootste in regio Mechelen, tijd om uit te bereiden! Dit is een rol voor iemand die niet alleen dossiers beheert, maar klanten actief adviseert met kennis, inzicht en verantwoordelijkheid - en die enthousiast wordt van het mee vormgeven
                    plus
                    Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. * Je hebt een eerste relevante ervaring in customer care, sales (support) of administratie binnen een industriële of B2B-context. * ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Waar kom je terecht? Je komt terec
                    Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. * Je hebt een eerste relevante ervaring in customer care, sales (support) of administratie binnen een industriële of B2B-context. * ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Waar kom je terecht? Je komt terec
                    plus
                    NOUVEAU
                    Als douanedeclarant sta je klaar om de vragen en opdrachten van klanten nauwkeurig te behandelen en voorzie je hiervoor de nodige documentatie voor de import en export. Lees dan snel verder, wij kijken namelijk uit naar een logistiek administratieve kracht die volledig klaar is voor om te groeien in de rol van customs specialist. * Intelect Turnhout * Hoogstraten * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Onze partner is een fijne, gezellige KMO die reeds twintig jaar bedrijven ondersteunt inzake import en export. Je werkt in een open ruimte samen met je ervaren . Jouw verantwoordelijkheden - Altijd gedroomd van een uitdagende carrière in de logistieke sector? Hier start je op met de eenvoudigere aanvragen en ontwikkel je stap voor stap de nodige skills om de specifiekere en complexere aanvragen af te handelen. Ook met reeds rel
                    Als douanedeclarant sta je klaar om de vragen en opdrachten van klanten nauwkeurig te behandelen en voorzie je hiervoor de nodige documentatie voor de import en export. Lees dan snel verder, wij kijken namelijk uit naar een logistiek administratieve kracht die volledig klaar is voor om te groeien in de rol van customs specialist. * Intelect Turnhout * Hoogstraten * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Onze partner is een fijne, gezellige KMO die reeds twintig jaar bedrijven ondersteunt inzake import en export. Je werkt in een open ruimte samen met je ervaren . Jouw verantwoordelijkheden - Altijd gedroomd van een uitdagende carrière in de logistieke sector? Hier start je op met de eenvoudigere aanvragen en ontwikkel je stap voor stap de nodige skills om de specifiekere en complexere aanvragen af te handelen. Ook met reeds rel
                    plus
                    TRIXXO * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                    TRIXXO * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                    plus
                    NOUVEAU
                    Als loketbediende sta je in voor de volledige afhandeling van logistieke dossiers. * Harbour Plus * Stabroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop! Gaande van ontvangst tot aanmaak van documenten. Jouw verantwoordelijkheden • Bediening van chauffeurs aan het loket • Input van de chauffeurgegevens • Telefonisch contact met de klanten en/of de opdrachtgevers • In- en uitslagen van het stocksysteem • Stockopvolging- en telling • Administratieve afhandeling van lossing en lading vrachtwagens en wagons • Administratieve opvolging en rapportering van versch
                    Als loketbediende sta je in voor de volledige afhandeling van logistieke dossiers. * Harbour Plus * Stabroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop! Gaande van ontvangst tot aanmaak van documenten. Jouw verantwoordelijkheden • Bediening van chauffeurs aan het loket • Input van de chauffeurgegevens • Telefonisch contact met de klanten en/of de opdrachtgevers • In- en uitslagen van het stocksysteem • Stockopvolging- en telling • Administratieve afhandeling van lossing en lading vrachtwagens en wagons • Administratieve opvolging en rapportering van versch
                    plus
                    Robert Half is momenteel op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een vaste functie in Antwerpen. * Robert Half * Berchem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is actief in de juridische sector. Je komt terecht in een groeiend bedrijf met fijne collega's en een aangename werkruimte. Het bedrijf is gelegen te Berchem. Zij zijn ook eenvoudig te bereiken met openbaar vervoer. Het accounting team bestaat uit 3 personen. * Aankoop facturen inboeken * Accounting mailbox opvolgen * Banken boeken * Betalingen voorbereiden * Ad hoc taken * Back up uitgaande facturatie * Back-up credit en collection * Je hebt een boekhoudkundige opleiding genoten en ervaring met bovenstaand takenpakket * Je hebt een goede kennis van MS Office * Je kan nauwkeurig werken * Je werkt zelfstandig * Je bent
                    Robert Half is momenteel op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een vaste functie in Antwerpen. * Robert Half * Berchem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is actief in de juridische sector. Je komt terecht in een groeiend bedrijf met fijne collega's en een aangename werkruimte. Het bedrijf is gelegen te Berchem. Zij zijn ook eenvoudig te bereiken met openbaar vervoer. Het accounting team bestaat uit 3 personen. * Aankoop facturen inboeken * Accounting mailbox opvolgen * Banken boeken * Betalingen voorbereiden * Ad hoc taken * Back up uitgaande facturatie * Back-up credit en collection * Je hebt een boekhoudkundige opleiding genoten en ervaring met bovenstaand takenpakket * Je hebt een goede kennis van MS Office * Je kan nauwkeurig werken * Je werkt zelfstandig * Je bent
                    plus
                    Als Logistics Officer verzorg je de logistieke processen van de grondstof, het eindproduct en de bijproducten. * je hebt een Bachelor in Internationale Handel/logistiek of gelijkwaardig door ervaring * Stegmann Belgium (BVBA) * Puurs * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Het is jouw verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de grondstoffen tijdig ter beschikking staan van de productie en dat de eindproducten tijdig geleverd worden. Jouw verantwoordelijkheden * je staat nauw in contact met , tussenpartijen, klanten om bestellingen , transporten en facturatie te organiseren * je staat in voor het stockvolume van verpakkingsmaterialen * je doet de administratieve afhandeling van bestellingen, facturen en exportdocumenten * continue controle voeren om de planning en deadlines te g
                    Als Logistics Officer verzorg je de logistieke processen van de grondstof, het eindproduct en de bijproducten. * je hebt een Bachelor in Internationale Handel/logistiek of gelijkwaardig door ervaring * Stegmann Belgium (BVBA) * Puurs * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Het is jouw verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de grondstoffen tijdig ter beschikking staan van de productie en dat de eindproducten tijdig geleverd worden. Jouw verantwoordelijkheden * je staat nauw in contact met , tussenpartijen, klanten om bestellingen , transporten en facturatie te organiseren * je staat in voor het stockvolume van verpakkingsmaterialen * je doet de administratieve afhandeling van bestellingen, facturen en exportdocumenten * continue controle voeren om de planning en deadlines te g
                    plus
                    Austin Bright * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een plek waar kwaliteit boven snelheid gaat, en waar je werkweek structureel én beheersbaar is? Bij ons kleinschalig accountantskantoor in Kontich krijg je de ruimte om je te ontwikkelen tot volwaardig dossierbeheerder, in een team dat al decennia ervaring meebrengt en samenhoudt door kennis en rust. Hier geen chaos of overvolle dossiers, wel een open en warme werksfeer waar collega's elkaar versterken en waar persoonlijke begeleiding centraal staat. Met een breed klantenbestand - van eenmanszaken tot KMO's - blijft je werk boeiend, zonder dat je je ooit gehaast voelt. Waarom dit kantoor uniek is * Klein, stabiel en ervaren team - wij werken al jaren samen en kennen onze klanten door en door.
                    Austin Bright * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een plek waar kwaliteit boven snelheid gaat, en waar je werkweek structureel én beheersbaar is? Bij ons kleinschalig accountantskantoor in Kontich krijg je de ruimte om je te ontwikkelen tot volwaardig dossierbeheerder, in een team dat al decennia ervaring meebrengt en samenhoudt door kennis en rust. Hier geen chaos of overvolle dossiers, wel een open en warme werksfeer waar collega's elkaar versterken en waar persoonlijke begeleiding centraal staat. Met een breed klantenbestand - van eenmanszaken tot KMO's - blijft je werk boeiend, zonder dat je je ooit gehaast voelt. Waarom dit kantoor uniek is * Klein, stabiel en ervaren team - wij werken al jaren samen en kennen onze klanten door en door.
                    plus
                    NOUVEAU
                    Als technisch administratief bediende beheer je het machinepark, de gebouw en het wagenpark. * je hebt een zeer grote interesse in techniek en je bent administratief sterk * Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Niklaas * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden * herstellingen analyseer je en volg je op * je beheert en bewaakt de organisatie voor het preventief onderhoud * je zorgt ervoor dat het machinepark efficiënt werkt * interventies door externe firma's plan jij in en volgt deze nauw op * je zorgt voor de juiste opvolging van prestaties, facturatie en administratie * je rapporteert aan de - Jouw profiel * je hebt bij voorkeur een Bachelor diploma in een technische richting of gelijkwaardig door ervaring * je communiceert vlot in het Nederlands met een bas
                    Als technisch administratief bediende beheer je het machinepark, de gebouw en het wagenpark. * je hebt een zeer grote interesse in techniek en je bent administratief sterk * Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Niklaas * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden * herstellingen analyseer je en volg je op * je beheert en bewaakt de organisatie voor het preventief onderhoud * je zorgt ervoor dat het machinepark efficiënt werkt * interventies door externe firma's plan jij in en volgt deze nauw op * je zorgt voor de juiste opvolging van prestaties, facturatie en administratie * je rapporteert aan de - Jouw profiel * je hebt bij voorkeur een Bachelor diploma in een technische richting of gelijkwaardig door ervaring * je communiceert vlot in het Nederlands met een bas
                    plus
                    Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je ondersteunt de finance collega's bij ad-hoc administratieve taken * bij voorkeur een 1e ervaring in een administratieve rol met affiniteit voor finance * Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden * je controleert of de vermelde facturen correct in het systeem staan * je controleert de goedkeuringsflow * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aa
                    Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je ondersteunt de finance collega's bij ad-hoc administratieve taken * bij voorkeur een 1e ervaring in een administratieve rol met affiniteit voor finance * Stegmann Belgium (BVBA) * Temse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jouw verantwoordelijkheden * je controleert of de vermelde facturen correct in het systeem staan * je controleert de goedkeuringsflow * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aa
                    plus
                    NOUVEAU
                    Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de verwerking, analyse en verificatie van klantgegevens. * Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een dossierhebeerder. Jouw verantwoordelijkheden - Wil jij bijdragen aan een veilige en integere bankomgeving? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou! Samen met je sta je in voor een kwalitatieve ondersteuning naar en het contactcenter voor wat betreft de verwerking van persoonsgegevens. Je beheert identificatiedossiers van A tot Z, inclusief het controleren van documenten, het opvolgen van ontbrekende gegevens en het waarborgen van compliance. Je bent het aanspreekpunt voor kantoorhouders, het contactcenter en interne collega's bij vragen over klantrelaties — van onb
                    Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de verwerking, analyse en verificatie van klantgegevens. * Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een dossierhebeerder. Jouw verantwoordelijkheden - Wil jij bijdragen aan een veilige en integere bankomgeving? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou! Samen met je sta je in voor een kwalitatieve ondersteuning naar en het contactcenter voor wat betreft de verwerking van persoonsgegevens. Je beheert identificatiedossiers van A tot Z, inclusief het controleren van documenten, het opvolgen van ontbrekende gegevens en het waarborgen van compliance. Je bent het aanspreekpunt voor kantoorhouders, het contactcenter en interne collega's bij vragen over klantrelaties — van onb
                    plus
                    NOUVEAU
                    TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                    TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                    plus
                    NOUVEAU
                    Voor één van onze klanten zoeken wij een Customer Service Medewerker. * Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Katelijne-Waver * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Introductie - Ben jij administratief sterk en heb je een hart voor klanten? Dan is dit misschien wel jouw volgende job! Jouw verantwoordelijkheden - Je verwerkt bestellingen van A tot Z en volgt ze nauwgezet op. - Je coördineert het transport van goederen en zorgt dat alles vlot verloopt. - Je volgt klantendossiers en betalingen op, zowel telefonisch als via mail. Zie jij jezelf in deze rol? Solliciteer vandaag nog en maak deel uit van een enthousiast en gedreven team! Jouw profiel - Je hebt al een eerste ervaring opgedaan in een administratieve rol. - Je bent communicatief en denkt mee met de klant. - Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt een goede kennis Frans en Engels. -
                    Voor één van onze klanten zoeken wij een Customer Service Medewerker. * Stegmann Belgium (BVBA) * Sint-Katelijne-Waver * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Introductie - Ben jij administratief sterk en heb je een hart voor klanten? Dan is dit misschien wel jouw volgende job! Jouw verantwoordelijkheden - Je verwerkt bestellingen van A tot Z en volgt ze nauwgezet op. - Je coördineert het transport van goederen en zorgt dat alles vlot verloopt. - Je volgt klantendossiers en betalingen op, zowel telefonisch als via mail. Zie jij jezelf in deze rol? Solliciteer vandaag nog en maak deel uit van een enthousiast en gedreven team! Jouw profiel - Je hebt al een eerste ervaring opgedaan in een administratieve rol. - Je bent communicatief en denkt mee met de klant. - Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt een goede kennis Frans en Engels. -
                    plus
                    Sterk inzicht in productieplanning en voorraadbeheer. * Robert Walters * Willebroek * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een innovatief en snelgroeiend internationaal chemiebedrijf zijn wij op zoek naar een gedreven Productie Planner. Ben jij iemand die energie krijgt van structuur, efficiëntie en vlekkeloze productieprocessen? Dan hebben wij een uitstekende opportuniteit voor jou. Als Productie Planner vervul je een cruciale rol in het productieproces. Je zorgt ervoor dat dagelijkse en wekelijkse planningen feilloos verlopen, dat materialen tijdig beschikbaar zijn en dat alle betrokken afdelingen op één lijn zitten. Dankzij jouw coördinatie draag je rechtstreeks bij aan de levering van hoogtechnologische, "life-saving" chemieproducten wereldwijd. In deze veelzijdige rol ben jij de spil van het pro
                    Sterk inzicht in productieplanning en voorraadbeheer. * Robert Walters * Willebroek * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een innovatief en snelgroeiend internationaal chemiebedrijf zijn wij op zoek naar een gedreven Productie Planner. Ben jij iemand die energie krijgt van structuur, efficiëntie en vlekkeloze productieprocessen? Dan hebben wij een uitstekende opportuniteit voor jou. Als Productie Planner vervul je een cruciale rol in het productieproces. Je zorgt ervoor dat dagelijkse en wekelijkse planningen feilloos verlopen, dat materialen tijdig beschikbaar zijn en dat alle betrokken afdelingen op één lijn zitten. Dankzij jouw coördinatie draag je rechtstreeks bij aan de levering van hoogtechnologische, "life-saving" chemieproducten wereldwijd. In deze veelzijdige rol ben jij de spil van het pro
                    plus
                    Kärcher * Wilrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bij Kärcher werkt een team van 16.000 mensen in 82 landen samen om de wereld schoner te maken. Als familiebedrijf met een focus op duurzaamheid zijn we ervan overtuigd dat de belangrijke zaken in het leven extra zorg nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze nu en ook in de toekomst hun waarde behouden. Wij bieden WOW-oplossingen over de hele wereld voor reiniging en onderhoud. In het alledaagse en in het buitengewone. Met WOW-producten en WOW-diensten. Jouw verantwoordelijkheden * Het aanspreekpunt voor Retail: Je bent het eerste contactpunt voor onze Retail-partners (B2B en B2C in de Belux). * Meester van de orderflow: Je zorgt voor een vlekkeloze orderverwerking in SAP, van ingave tot levering, zodat onze klanten altijd voorzien zijn van de nieuwste Kärcher-producten.
                    Kärcher * Wilrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bij Kärcher werkt een team van 16.000 mensen in 82 landen samen om de wereld schoner te maken. Als familiebedrijf met een focus op duurzaamheid zijn we ervan overtuigd dat de belangrijke zaken in het leven extra zorg nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze nu en ook in de toekomst hun waarde behouden. Wij bieden WOW-oplossingen over de hele wereld voor reiniging en onderhoud. In het alledaagse en in het buitengewone. Met WOW-producten en WOW-diensten. Jouw verantwoordelijkheden * Het aanspreekpunt voor Retail: Je bent het eerste contactpunt voor onze Retail-partners (B2B en B2C in de Belux). * Meester van de orderflow: Je zorgt voor een vlekkeloze orderverwerking in SAP, van ingave tot levering, zodat onze klanten altijd voorzien zijn van de nieuwste Kärcher-producten.
                    plus
                    Voor een sterke speler actief in natiewerk en breakbulk in de regio Antwerpen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder breakbulk. * Harbour Plus * Stabroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop! Je komt terecht in een hecht team waar ownership, proactiviteit en operationele betrokkenheid centraal staan. In deze rol combineer je dossierbeheer met aanwezigheid op de kaai en werk je nauw samen met en operationele diensten. Jouw verantwoordelijkheden • Je start breakbulk-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in
                    Voor een sterke speler actief in natiewerk en breakbulk in de regio Antwerpen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder breakbulk. * Harbour Plus * Stabroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop! Je komt terecht in een hecht team waar ownership, proactiviteit en operationele betrokkenheid centraal staan. In deze rol combineer je dossierbeheer met aanwezigheid op de kaai en werk je nauw samen met en operationele diensten. Jouw verantwoordelijkheden • Je start breakbulk-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in
                    plus
                    Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. * Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, w
                    Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. * Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, w
                    plus
                    Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. * Intelect Mechelen * Willebroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Onze klant is een KMO in de luxesector. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je onderhoudt de personeelsadministratie. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. Van koffie voorzien voor klanten tot het organiseren van memorabele teambuildings. Klinkt dit als dé veelzijdige administratieve uitdaging voor jou? Solliciteer dan vandaag nog! Jouw profiel - Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels - Je bent klantgericht, commu
                    Dan is deze functie als Office Assistant zeker iets voor jou. * Intelect Mechelen * Willebroek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Onze klant is een KMO in de luxesector. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, graag werkt in een luxueuze omgeving, en energie krijgt van een gevarieerde dag? - Je ondersteunt bij betalingen en boekhouding. - Je onderhoudt de personeelsadministratie. - Je denkt actief mee en ondersteunt het team waar nodig. Van koffie voorzien voor klanten tot het organiseren van memorabele teambuildings. Klinkt dit als dé veelzijdige administratieve uitdaging voor jou? Solliciteer dan vandaag nog! Jouw profiel - Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug. - Je werkt discreet en nauwkeurig. - Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels - Je bent klantgericht, commu
                    plus
                    Ons boekhoudkantoor in Beveren groeit, en daarom zoeken we een enthousiaste Dossierbeheerder die graag verantwoordelijkheid neemt en mee wil bouwen aan de toekomst van ons kantoor. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van je dossiers. * Je hebt minstens 2 jaar ervaring als dossierbeheerder/accountant * Austin Bright * Beveren * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een gedreven accountant die houdt van een warme, familiale werkomgeving? Wil je werken in een modern kantoor met veel licht, een hecht team en een sterke focus op accountancy en fiscaliteit? Dan is dit dé kans voor jou! Wie zijn wij? Wij zijn een modern en professioneel boekhoudkantoor met pure focus op accountancy en fiscaliteit. Je komt terecht in ee
                    Ons boekhoudkantoor in Beveren groeit, en daarom zoeken we een enthousiaste Dossierbeheerder die graag verantwoordelijkheid neemt en mee wil bouwen aan de toekomst van ons kantoor. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van je dossiers. * Je hebt minstens 2 jaar ervaring als dossierbeheerder/accountant * Austin Bright * Beveren * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een gedreven accountant die houdt van een warme, familiale werkomgeving? Wil je werken in een modern kantoor met veel licht, een hecht team en een sterke focus op accountancy en fiscaliteit? Dan is dit dé kans voor jou! Wie zijn wij? Wij zijn een modern en professioneel boekhoudkantoor met pure focus op accountancy en fiscaliteit. Je komt terecht in ee
                    plus
                    We zoeken een Accounting Assistant die structuur, nauwkeurigheid en overzicht hoog in het vaandel draagt. * Robert Walters * Temse * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Herken jij jezelf in deze beschrijving? Solliciteer dan nu! In deze rol ondersteun je het finance team in een brede administratieve en boekhoudkundige rol en zorgt voor een vlotte financiële werking van het bedrijf. * Je boekt aankoopfacturen nauwkeurig in en volgt ontbrekende documenten proactief op * Je verwerkt en reconcilieert dagelijkse bankverrichtingen * Je volgt betalingen van klanten op en bereidt leveranciersbetalingen (intern én extern) tijdig voor * Je onderhoudt vlot contact met en * Je zorgt mee voor een correcte archivering en een overzichtelijke administratie * Je ondersteunt flexibel waar nodig binnen het finance team en den
                    We zoeken een Accounting Assistant die structuur, nauwkeurigheid en overzicht hoog in het vaandel draagt. * Robert Walters * Temse * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Herken jij jezelf in deze beschrijving? Solliciteer dan nu! In deze rol ondersteun je het finance team in een brede administratieve en boekhoudkundige rol en zorgt voor een vlotte financiële werking van het bedrijf. * Je boekt aankoopfacturen nauwkeurig in en volgt ontbrekende documenten proactief op * Je verwerkt en reconcilieert dagelijkse bankverrichtingen * Je volgt betalingen van klanten op en bereidt leveranciersbetalingen (intern én extern) tijdig voor * Je onderhoudt vlot contact met en * Je zorgt mee voor een correcte archivering en een overzichtelijke administratie * Je ondersteunt flexibel waar nodig binnen het finance team en den
                    plus
                    Robert Half is momenteel op zoek naar een Inboekmedewerker (m/v/x). * Robert Half * Heist-op-den-Berg * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een kleinschalig en familiaal boekhoudkantoor met een warme en collegiale sfeer. Je komt terecht in een aangename werkomgeving waar samenwerking en persoonlijke begeleiding centraal staan. Het kantoor is vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer en beschikt over parkeergelegenheid. Er wordt sterk ingezet op opleiding, kennisdeling en een goede work-life balance. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen; * Inboeken van bank- en kasstukken; * Voorbereiden en uitvoeren van fiscale aangiftes; * Administratieve ondersteuning van de ; * Je hebt een boekhoudkundige opleiding gevolgd; * Je bent op relatief korte ter
                    Robert Half is momenteel op zoek naar een Inboekmedewerker (m/v/x). * Robert Half * Heist-op-den-Berg * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een kleinschalig en familiaal boekhoudkantoor met een warme en collegiale sfeer. Je komt terecht in een aangename werkomgeving waar samenwerking en persoonlijke begeleiding centraal staan. Het kantoor is vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer en beschikt over parkeergelegenheid. Er wordt sterk ingezet op opleiding, kennisdeling en een goede work-life balance. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen; * Inboeken van bank- en kasstukken; * Voorbereiden en uitvoeren van fiscale aangiftes; * Administratieve ondersteuning van de ; * Je hebt een boekhoudkundige opleiding gevolgd; * Je bent op relatief korte ter
                    plus

                    Jobs populaires