Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Néerlandais
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
        1 sélectionné
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail
                        1 sélectionné

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Planification
                          • Service client
                          • Adaptabilité
                          • Agent/e d'accueil
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Chargé/e de mission
                          • Adjoint/e au responsable comptable
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e en télémercatique
                          • Adjoint/e marketing
                          • Agent/e commercial/e auprès des particuliers
                          • Chargé de mission marketing et communication

                          Afficher plus
                          Néerlandais
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          7 derniers jours
                          12

                          Temps de trajet

                          Langue du job

                          Néerlandais
                          14



                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          4






                          14 résultats pour Mécanicien Ne Polyvalent E

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 14 offres d’emploi similaires.

                          Dienstenchequeconsultent(e) Heist-Op-Den-Berg

                          TRIXXO
                          Heist-op-den-Berg
                          TRIXXO * Heist-op-den-Berg * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Heist-op-den-Berg * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          TRIXXO * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          TRIXXO * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          TRIXXO * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          APB * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - L'Association Pharmaceutique Belge représente les pharmaciens titulaires d'officine indépendants et développe une expertise unique dans le domaine des médicaments et des services pharmaceutiques. Nos solutions innovantes font une réelle différence pour nos pharmaciens membres et leurs patients, ainsi que pour nos partenaires et clients dans le secteur des soins de santé. Notre service Communication garantit une identité de marque forte et des messages clairs, qui renforcent la confiance de nos membres, de nos stakeholders et du grand public. En collaboration étroite avec notre service Marketing (Solutions by APB), il contribue également à positionner nos solutions et services de manière impactante sur le marché. Et si vous veniez renforcer notre équipe ?
                          APB * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - L'Association Pharmaceutique Belge représente les pharmaciens titulaires d'officine indépendants et développe une expertise unique dans le domaine des médicaments et des services pharmaceutiques. Nos solutions innovantes font une réelle différence pour nos pharmaciens membres et leurs patients, ainsi que pour nos partenaires et clients dans le secteur des soins de santé. Notre service Communication garantit une identité de marque forte et des messages clairs, qui renforcent la confiance de nos membres, de nos stakeholders et du grand public. En collaboration étroite avec notre service Marketing (Solutions by APB), il contribue également à positionner nos solutions et services de manière impactante sur le marché. Et si vous veniez renforcer notre équipe ?
                          plus
                          Obelisk NV * Haasrode, 3053 Oud-Heverlee, België * Stage * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Introductie - Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Wat doe je? Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. Projectwerking • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) planningen • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank
                          Obelisk NV * Haasrode, 3053 Oud-Heverlee, België * Stage * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Introductie - Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Wat doe je? Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. Projectwerking • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) planningen • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank
                          plus

                          Deeltijdse onthaalbediende - Brussel (23,75u/week)

                          Randstad
                          Brussel
                          Candidature facile
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          plus
                          Randstad * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Bij Randstad Professional staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant in Berchem zijn we op zoek naar een gemotiveerde receptionist(e). Je zal van maandag tem donderdag werken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk je van 14u15 tot 17u30 ; op woensdag van 13u15 tot 17u30 - Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. * Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field * Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken
                          Randstad * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Bij Randstad Professional staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant in Berchem zijn we op zoek naar een gemotiveerde receptionist(e). Je zal van maandag tem donderdag werken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk je van 14u15 tot 17u30 ; op woensdag van 13u15 tot 17u30 - Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. * Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field * Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken
                          plus
                          Huis A. Suys * Menen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Huis A. Suys in Lauwe (Menen) is een warme, familiale speciaalzaak met een sterk en uitgebreid assortiment aan ijzerwaren, elektrisch gereedschap, handgereedschap en bevestigingsmaterialen. Al jarenlang zijn wij een vaste waarde voor zowel professionele vakmensen als enthousiaste doe-het-zelvers. Heb jij een passie voor techniek en gereedschappen? Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker met technische feeling en een administratieve focus. Jouw verantwoordelijkheden - Als (technisch) commercieel medewerker combineer je administratief werk met klantencontact. Je werkt nauw samen met de en bent een belangrijke schakel in de dagelijkse werking van de winkel. => De focus van deze functie ligt op administratie en
                          Huis A. Suys * Menen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Huis A. Suys in Lauwe (Menen) is een warme, familiale speciaalzaak met een sterk en uitgebreid assortiment aan ijzerwaren, elektrisch gereedschap, handgereedschap en bevestigingsmaterialen. Al jarenlang zijn wij een vaste waarde voor zowel professionele vakmensen als enthousiaste doe-het-zelvers. Heb jij een passie voor techniek en gereedschappen? Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker met technische feeling en een administratieve focus. Jouw verantwoordelijkheden - Als (technisch) commercieel medewerker combineer je administratief werk met klantencontact. Je werkt nauw samen met de en bent een belangrijke schakel in de dagelijkse werking van de winkel. => De focus van deze functie ligt op administratie en
                          plus
                          Intelect Gent * Sint-Niklaas * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Dit bedrijf is een kwalitatieve en betrouwbare leverancier van medische apparatuur. Je staat in nauwe samenwerking met jouw uit Nederland, en jouw sales collega's hier in Sint-Niklaas. Interesse in de medische sector? Zin om dit enthousiaste team te vervoegen? Solliciteer dan snel en bezorg ons jouw CV! Jouw verantwoordelijkheden - Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve medewerker voor het sales team bij onze klant in Sint-Niklaas die zich zal ontfermen over de Waalse markt. Als Inside Sales medewerker ben je verantwoordelijk voor zowel het opvolgen van binnenkomende bestellingen, als het actief benaderen van potentiële klanten. Jij staat in voor de opvolging van de binnenkomende bestellingen; - Contact opnemen met klanten om voldoende informatie te verzamel
                          Intelect Gent * Sint-Niklaas * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Dit bedrijf is een kwalitatieve en betrouwbare leverancier van medische apparatuur. Je staat in nauwe samenwerking met jouw uit Nederland, en jouw sales collega's hier in Sint-Niklaas. Interesse in de medische sector? Zin om dit enthousiaste team te vervoegen? Solliciteer dan snel en bezorg ons jouw CV! Jouw verantwoordelijkheden - Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve medewerker voor het sales team bij onze klant in Sint-Niklaas die zich zal ontfermen over de Waalse markt. Als Inside Sales medewerker ben je verantwoordelijk voor zowel het opvolgen van binnenkomende bestellingen, als het actief benaderen van potentiële klanten. Jij staat in voor de opvolging van de binnenkomende bestellingen; - Contact opnemen met klanten om voldoende informatie te verzamel
                          plus
                          Robert Walters * Merksem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een gedreven professional met een passie voor cijfers en een oog voor detail? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team binnen de automotive sector? Dan is deze vacature als Assistant Accountant precies wat je zoekt. Wij zijn op zoek naar een Assistant Accountant (deeltijds 80%) om het team in Merksem te versterken. * Eerste centrale aanspreekpunt voor , klanten en * Verantwoordelijk voor de administratie omtrent inkomende facturen (inboeken, betalingen opvolgen, ondersteuning boekhouding) * Uitvoeren van debiteuren- en crediteurenbeheer * Verwerking van CODA-bestanden. * Verzorgen van e-facturatie naar klanten en beheer van de facturatie inbox * Je hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
                          Robert Walters * Merksem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een gedreven professional met een passie voor cijfers en een oog voor detail? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team binnen de automotive sector? Dan is deze vacature als Assistant Accountant precies wat je zoekt. Wij zijn op zoek naar een Assistant Accountant (deeltijds 80%) om het team in Merksem te versterken. * Eerste centrale aanspreekpunt voor , klanten en * Verantwoordelijk voor de administratie omtrent inkomende facturen (inboeken, betalingen opvolgen, ondersteuning boekhouding) * Uitvoeren van debiteuren- en crediteurenbeheer * Verwerking van CODA-bestanden. * Verzorgen van e-facturatie naar klanten en beheer van de facturatie inbox * Je hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
                          plus
                          Spotwatch Bv * Berchem, 2600 Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Om de capaciteit te kunnen uitbreiden is SPOTWATCH op zoek naar een administratief medewerker / beeldtechnicus met een hart voor de zorgsector die een veelzijdige rol zal vervullen in de ondersteuning van ons team in Berchem. Je zal hoofdzakelijk werken op onze locatie in Berchem, maar inzetbaarheid op meerdere locaties (Aalter of Hasselt) is een plus. Functieomschrijving * Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je rekent af met bezoekers. * Je doet administratieve taken.
                          Spotwatch Bv * Berchem, 2600 Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Om de capaciteit te kunnen uitbreiden is SPOTWATCH op zoek naar een administratief medewerker / beeldtechnicus met een hart voor de zorgsector die een veelzijdige rol zal vervullen in de ondersteuning van ons team in Berchem. Je zal hoofdzakelijk werken op onze locatie in Berchem, maar inzetbaarheid op meerdere locaties (Aalter of Hasselt) is een plus. Functieomschrijving * Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je rekent af met bezoekers. * Je doet administratieve taken.
                          plus
                          J-Club VZW * Vlaams-Brabant, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - J-Club International; Join the Club! Bij J-Club werken we samen! Samen streven we naar de beste resultaten die we bereiken door hard te werken in een informele sfeer, waar plezier en collegialiteit hoog in het vaandel staan. Ben jij, net als wij, gek op sieraden en lijkt het jou ook zo leuk om hier dagelijks mee bezig te zijn? Of heb je al ervaring als winkelmedewerker, verkoopmedewerker of horecamedewerker en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Wacht dan niet langer en join the Club! Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn de taken? * Wekelijks bezoeken van verkooppunten (Point Of Sale) bij verschillende partners in de retail met eigen auto of ander eigen vervoer. * Op-, om- en afbouw van displays.
                          J-Club VZW * Vlaams-Brabant, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - J-Club International; Join the Club! Bij J-Club werken we samen! Samen streven we naar de beste resultaten die we bereiken door hard te werken in een informele sfeer, waar plezier en collegialiteit hoog in het vaandel staan. Ben jij, net als wij, gek op sieraden en lijkt het jou ook zo leuk om hier dagelijks mee bezig te zijn? Of heb je al ervaring als winkelmedewerker, verkoopmedewerker of horecamedewerker en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Wacht dan niet langer en join the Club! Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn de taken? * Wekelijks bezoeken van verkooppunten (Point Of Sale) bij verschillende partners in de retail met eigen auto of ander eigen vervoer. * Op-, om- en afbouw van displays.
                          plus

                          Ces jobs pourraient également vous intéresser

                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Inboekmedewerker (m/v/x). * Robert Half * Heist-op-den-Berg * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een kleinschalig en familiaal boekhoudkantoor met een warme en collegiale sfeer. Je komt terecht in een aangename werkomgeving waar samenwerking en persoonlijke begeleiding centraal staan. Het kantoor is vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer en beschikt over parkeergelegenheid. Er wordt sterk ingezet op opleiding, kennisdeling en een goede work-life balance. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen; * Inboeken van bank- en kasstukken; * Voorbereiden en uitvoeren van fiscale aangiftes; * Administratieve ondersteuning van de ; * Je hebt een boekhoudkundige opleiding gevolgd; * Je bent op relatief korte ter
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Inboekmedewerker (m/v/x). * Robert Half * Heist-op-den-Berg * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een kleinschalig en familiaal boekhoudkantoor met een warme en collegiale sfeer. Je komt terecht in een aangename werkomgeving waar samenwerking en persoonlijke begeleiding centraal staan. Het kantoor is vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer en beschikt over parkeergelegenheid. Er wordt sterk ingezet op opleiding, kennisdeling en een goede work-life balance. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen; * Inboeken van bank- en kasstukken; * Voorbereiden en uitvoeren van fiscale aangiftes; * Administratieve ondersteuning van de ; * Je hebt een boekhoudkundige opleiding gevolgd; * Je bent op relatief korte ter
                          plus
                          Austin Bright * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een plek waar kwaliteit boven snelheid gaat, en waar je werkweek structureel én beheersbaar is? Bij ons kleinschalig accountantskantoor in Kontich krijg je de ruimte om je te ontwikkelen tot volwaardig dossierbeheerder, in een team dat al decennia ervaring meebrengt en samenhoudt door kennis en rust. Hier geen chaos of overvolle dossiers, wel een open en warme werksfeer waar collega's elkaar versterken en waar persoonlijke begeleiding centraal staat. Met een breed klantenbestand - van eenmanszaken tot KMO's - blijft je werk boeiend, zonder dat je je ooit gehaast voelt. Waarom dit kantoor uniek is * Klein, stabiel en ervaren team - wij werken al jaren samen en kennen onze klanten door en door.
                          Austin Bright * Kontich * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een plek waar kwaliteit boven snelheid gaat, en waar je werkweek structureel én beheersbaar is? Bij ons kleinschalig accountantskantoor in Kontich krijg je de ruimte om je te ontwikkelen tot volwaardig dossierbeheerder, in een team dat al decennia ervaring meebrengt en samenhoudt door kennis en rust. Hier geen chaos of overvolle dossiers, wel een open en warme werksfeer waar collega's elkaar versterken en waar persoonlijke begeleiding centraal staat. Met een breed klantenbestand - van eenmanszaken tot KMO's - blijft je werk boeiend, zonder dat je je ooit gehaast voelt. Waarom dit kantoor uniek is * Klein, stabiel en ervaren team - wij werken al jaren samen en kennen onze klanten door en door.
                          plus
                          Voor een tof familiebedrijf gelegen in Berchem dat actief is in de verpakkingswereld zijn we op zoek naar gemotiveerde, communicatieve en servicegerichte medewerkers om het commercieel binnendienstteam aan te vullen. Heb je relevante ervaring in een commercieel-administratieve functie en zet jij moeiteloos verkregen informatie om in commerciële acties en initiatieven? * Je beschikt over een bachelor denkniveau én hebt minstens 2 jaar ervaring in een commercieel-administratieve rol * Robert Walters * Berchem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dan hebben wij je nodig! In deze positie ben je de spil tussen de klant, de leverancier en de accountmanagers op de baan. Je maakt onderdeel uit van een enthousiast team en streeft samen met je naar de vooropgestelde commerciële d
                          Voor een tof familiebedrijf gelegen in Berchem dat actief is in de verpakkingswereld zijn we op zoek naar gemotiveerde, communicatieve en servicegerichte medewerkers om het commercieel binnendienstteam aan te vullen. Heb je relevante ervaring in een commercieel-administratieve functie en zet jij moeiteloos verkregen informatie om in commerciële acties en initiatieven? * Je beschikt over een bachelor denkniveau én hebt minstens 2 jaar ervaring in een commercieel-administratieve rol * Robert Walters * Berchem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dan hebben wij je nodig! In deze positie ben je de spil tussen de klant, de leverancier en de accountmanagers op de baan. Je maakt onderdeel uit van een enthousiast team en streeft samen met je naar de vooropgestelde commerciële d
                          plus
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een vaste functie in Antwerpen. * Robert Half * Berchem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is actief in de juridische sector. Je komt terecht in een groeiend bedrijf met fijne collega's en een aangename werkruimte. Het bedrijf is gelegen te Berchem. Zij zijn ook eenvoudig te bereiken met openbaar vervoer. Het accounting team bestaat uit 3 personen. * Aankoop facturen inboeken * Accounting mailbox opvolgen * Banken boeken * Betalingen voorbereiden * Ad hoc taken * Back up uitgaande facturatie * Back-up credit en collection * Je hebt een boekhoudkundige opleiding genoten en ervaring met bovenstaand takenpakket * Je hebt een goede kennis van MS Office * Je kan nauwkeurig werken * Je werkt zelfstandig * Je bent
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een vaste functie in Antwerpen. * Robert Half * Berchem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is actief in de juridische sector. Je komt terecht in een groeiend bedrijf met fijne collega's en een aangename werkruimte. Het bedrijf is gelegen te Berchem. Zij zijn ook eenvoudig te bereiken met openbaar vervoer. Het accounting team bestaat uit 3 personen. * Aankoop facturen inboeken * Accounting mailbox opvolgen * Banken boeken * Betalingen voorbereiden * Ad hoc taken * Back up uitgaande facturatie * Back-up credit en collection * Je hebt een boekhoudkundige opleiding genoten en ervaring met bovenstaand takenpakket * Je hebt een goede kennis van MS Office * Je kan nauwkeurig werken * Je werkt zelfstandig * Je bent
                          plus
                          Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. * Je hebt een eerste relevante ervaring in customer care, sales (support) of administratie binnen een industriële of B2B-context. * ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Waar kom je terecht? Je komt terec
                          Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. * Je hebt een eerste relevante ervaring in customer care, sales (support) of administratie binnen een industriële of B2B-context. * ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Waar kom je terecht? Je komt terec
                          plus
                          Voor de gloednieuwe vestiging in het hart van Lier doet zich een ideale kans voor een Senior Dossierbeheerder die klaar is voor de volgende stap. Wat doet een Senior Dossierbeheerder hier? Als senior dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt voor klanten én . Dit is een uitstekende kans voor een dossierbeheerder die zich verder wil ontwikkelen binnen een stimulerende, gezellige en professionele omgeving. * Austin Bright * Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Deze accountancy organisatie was al de grootste in regio Mechelen, tijd om uit te bereiden! Dit is een rol voor iemand die niet alleen dossiers beheert, maar klanten actief adviseert met kennis, inzicht en verantwoordelijkheid - en die enthousiast wordt van het mee vormgeven
                          Voor de gloednieuwe vestiging in het hart van Lier doet zich een ideale kans voor een Senior Dossierbeheerder die klaar is voor de volgende stap. Wat doet een Senior Dossierbeheerder hier? Als senior dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt voor klanten én . Dit is een uitstekende kans voor een dossierbeheerder die zich verder wil ontwikkelen binnen een stimulerende, gezellige en professionele omgeving. * Austin Bright * Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Deze accountancy organisatie was al de grootste in regio Mechelen, tijd om uit te bereiden! Dit is een rol voor iemand die niet alleen dossiers beheert, maar klanten actief adviseert met kennis, inzicht en verantwoordelijkheid - en die enthousiast wordt van het mee vormgeven
                          plus
                          Als After Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten! Als After Sales Medewerker Als After Sales Medewerker kom je terecht in een bedrijf dat gekenmerkt wordt door een familiale sfeer. * Intelect Herentals * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Het bedrijf, regio Ranst, is sinds lange tijd actief binnen de bouwsector. In het algemeen dragen ze expertise en serviceverlening hoog in het vaandel. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij serviceverlenend aangelegd? Haal jij voldoening uit het voorthelpen van klanten? Klanten komen bij jou terecht met zowel vragen als herstellingsaanvragen. Wanneer er een aanvraag voor een herstelling binnenkomt, controleer jij of die specifieke klant nog recht heeft op garantie of niet. Daarna plan je een technieker in, rekening houdend met andere
                          Als After Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten! Als After Sales Medewerker Als After Sales Medewerker kom je terecht in een bedrijf dat gekenmerkt wordt door een familiale sfeer. * Intelect Herentals * Ranst * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Het bedrijf, regio Ranst, is sinds lange tijd actief binnen de bouwsector. In het algemeen dragen ze expertise en serviceverlening hoog in het vaandel. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij serviceverlenend aangelegd? Haal jij voldoening uit het voorthelpen van klanten? Klanten komen bij jou terecht met zowel vragen als herstellingsaanvragen. Wanneer er een aanvraag voor een herstelling binnenkomt, controleer jij of die specifieke klant nog recht heeft op garantie of niet. Daarna plan je een technieker in, rekening houdend met andere
                          plus
                          Austin Bright * Heist-op-den-Berg * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit compacte accountancykantoor van 7 dossierbeheerders in Heist op den Berg staat bekend om zijn recht‑voor‑de‑raap cultuur: collega's zeggen wat ze denken, helpen elkaar vooruit en nemen verantwoordelijkheid voor hun werk. Dankzij dat sterke engagement lopen deadlines nooit uit de hand - iedereen houdt zijn dossiers netjes op schema. De sfeer is collegiaal, maar wel direct: hier telt inhoud, geen ruis. Jouw verantwoordelijkheden * Zelfstandig beheer van een portefeuille van ± 60 dossiers (A/V‑boekingen, btw, jaarrekeningen, fiscale optimalisaties). * Voorbereiden en voeren van klantengesprekken met ondernemers uit diverse sectoren. * Signaleren van optimalisatiemogelijkheden en proactief oplossingen voorstellen. * Meedenken over procesverbetering en k
                          Austin Bright * Heist-op-den-Berg * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit compacte accountancykantoor van 7 dossierbeheerders in Heist op den Berg staat bekend om zijn recht‑voor‑de‑raap cultuur: collega's zeggen wat ze denken, helpen elkaar vooruit en nemen verantwoordelijkheid voor hun werk. Dankzij dat sterke engagement lopen deadlines nooit uit de hand - iedereen houdt zijn dossiers netjes op schema. De sfeer is collegiaal, maar wel direct: hier telt inhoud, geen ruis. Jouw verantwoordelijkheden * Zelfstandig beheer van een portefeuille van ± 60 dossiers (A/V‑boekingen, btw, jaarrekeningen, fiscale optimalisaties). * Voorbereiden en voeren van klantengesprekken met ondernemers uit diverse sectoren. * Signaleren van optimalisatiemogelijkheden en proactief oplossingen voorstellen. * Meedenken over procesverbetering en k
                          plus
                          Randstad * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Randstad Professionals staan wij voor total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn je verantwoordelijkheden? - Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen - Je zorgt voor een warm onthaal van de bewoners - Je bent verantwoordelijk voor een vriendelijk en professioneel ontvangst van bezoekers - Je informeert de zo goed mogelijk, dit doe je met de glimlach en nodige discretie. - Je beheert de postverdeling, aangetekende brieven en koerier
                          Randstad * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Randstad Professionals staan wij voor total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn je verantwoordelijkheden? - Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen - Je zorgt voor een warm onthaal van de bewoners - Je bent verantwoordelijk voor een vriendelijk en professioneel ontvangst van bezoekers - Je informeert de zo goed mogelijk, dit doe je met de glimlach en nodige discretie. - Je beheert de postverdeling, aangetekende brieven en koerier
                          plus
                          Sander Finance is op zoek naar een A tot Y Accountant om het team van onze partner actief in dienstverlening te versterken. * Sander Antwerpen * Wilrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het gaat om een gespecialiseerd dienstverlenend bedrijf in de regio Wilrijk dat zich richt op schadeherstel en schadepreventie. Ze ondersteunen klanten bij problemen zoals water- en vochtschade, brand- en rookschade, en technische lekdetectie. Daarnaast bieden ze oplossingen aan voor klimaat- en droogtechniek, vaak met een 24/7 interventiedienst. Het bedrijf maakt deel uit van een grotere internationale groep en staat bekend om zijn snelle interventies, professionele opvolging en technische expertise. * Voeren van dagdagelijkse boekhouding inclusief inboeken van facturen en banken * Btw-aangiftes e
                          Sander Finance is op zoek naar een A tot Y Accountant om het team van onze partner actief in dienstverlening te versterken. * Sander Antwerpen * Wilrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het gaat om een gespecialiseerd dienstverlenend bedrijf in de regio Wilrijk dat zich richt op schadeherstel en schadepreventie. Ze ondersteunen klanten bij problemen zoals water- en vochtschade, brand- en rookschade, en technische lekdetectie. Daarnaast bieden ze oplossingen aan voor klimaat- en droogtechniek, vaak met een 24/7 interventiedienst. Het bedrijf maakt deel uit van een grotere internationale groep en staat bekend om zijn snelle interventies, professionele opvolging en technische expertise. * Voeren van dagdagelijkse boekhouding inclusief inboeken van facturen en banken * Btw-aangiftes e
                          plus
                          Regio Antwerpen I Sales support medewerker I 6 ADV-dagen I Deeltijds | Dynamische en groeiende firma - Ze zijn gespecialiseerd in verlichting en gevestigd in Antwerpen en zijn op zoek naar een Sales support medewerker die zich deeltijds kan inzetten (50%). * HAYS * Deurne * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over de organisatie - Het bedrijf waarin je terecht komt, is een internationale speler op de markt. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw nieuwe functie - In deze functie ben je verantwoordelijk voor de opvolging van de vragen van klanten en de verwerking daarvan. Je zet een klantvraag of klacht om tot een oplossing en zorgt dat de klant tevreden is. Dit kan gaan vragen over de beschikbaarheid van producten, maar de levertermijnen, prijzen, schade, etc. Daarnaast krijg je administratie
                          Regio Antwerpen I Sales support medewerker I 6 ADV-dagen I Deeltijds | Dynamische en groeiende firma - Ze zijn gespecialiseerd in verlichting en gevestigd in Antwerpen en zijn op zoek naar een Sales support medewerker die zich deeltijds kan inzetten (50%). * HAYS * Deurne * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over de organisatie - Het bedrijf waarin je terecht komt, is een internationale speler op de markt. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw nieuwe functie - In deze functie ben je verantwoordelijk voor de opvolging van de vragen van klanten en de verwerking daarvan. Je zet een klantvraag of klacht om tot een oplossing en zorgt dat de klant tevreden is. Dit kan gaan vragen over de beschikbaarheid van producten, maar de levertermijnen, prijzen, schade, etc. Daarnaast krijg je administratie
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Mécanicien Ne Polyvalent E?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Mécanicien Ne Polyvalent E est de 33.300 €. Les salaires de Mécanicien Ne Polyvalent E vont de 26.900 € à 41.300 €.