Candidature facile
4
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • MS Office Suite
                          • Français
                          • Administration
                          • Communication
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Chargé/e de mission
                          • Account Executive
                          • Agent/e de transit
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e informatique

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          32


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          64



                          IT
                          25



                          273 résultats pour Office Manager à Stabroek dans un rayon de 30 km

                          Office Manager

                          Stegmann Belgium (BVBA)
                          Antwerpen
                          Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. • MS Office kent geen geheimen voor jou; kennis van Navision is een troef.
                          Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. • MS Office kent geen geheimen voor jou; kennis van Navision is een troef.
                          plus
                          Wij zoeken een Office Manager in Kruibeke voor een internationaal groeiend bedrijf, gespecialiseerd in binnen- en buitenverlichting. Als Office Manager ben jij het centrale aanspreekpunt en de motor achter een soepel draaiend kantoor. In deze rol combineer je office management, ondersteuning van sales én coördinatie van klantenservice. * Vaardig met MS Office (Excel en PowerPoint in het bijzonder). * Ervaring met office management en/of customer service is een plus.
                          Wij zoeken een Office Manager in Kruibeke voor een internationaal groeiend bedrijf, gespecialiseerd in binnen- en buitenverlichting. Als Office Manager ben jij het centrale aanspreekpunt en de motor achter een soepel draaiend kantoor. In deze rol combineer je office management, ondersteuning van sales én coördinatie van klantenservice. * Vaardig met MS Office (Excel en PowerPoint in het bijzonder). * Ervaring met office management en/of customer service is een plus.
                          plus
                          Iemand met minstens 4 jaar ervaring als / office manager / customer service professional die graag zijn of haar talen (NL/FR/EN) dagelijks gebruikt. Wij openen een nieuw kantoor in Kruibeke en zoeken een Office Coördinator die het operationeel gezicht wordt van de BeLux. Wat maakt deze functie anders dan de meeste office coördinator rollen? * Iemand met minimum 4 jaar ervaring in office, customer service of organisatiegerichte functie
                          Iemand met minstens 4 jaar ervaring als / office manager / customer service professional die graag zijn of haar talen (NL/FR/EN) dagelijks gebruikt. Wij openen een nieuw kantoor in Kruibeke en zoeken een Office Coördinator die het operationeel gezicht wordt van de BeLux. Wat maakt deze functie anders dan de meeste office coördinator rollen? * Iemand met minimum 4 jaar ervaring in office, customer service of organisatiegerichte functie
                          plus
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor is een groeiende en betrouwbare partner binnen de boekhoudkundige dienstverlening. We hebben een sterke reputatie opgebouwd dankzij onze combinatie van jarenlange expertise, innovatieve aanpak en oprechte betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ons team bestaat uit een tiental gedreven , een evenwichtige mix van nieuwe talenten en ervaren krachten. Samen zetten we in op een toekomstgerichte, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening. Wat ons onderscheidt, is onze open en transparante communicatiestijl,aangevuld met een cultuur van vertrouwen en flexibiliteit. Deze waarden zorgen ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en klanten kunnen rekenen op een persoonlijke en consequente opvolging.
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor is een groeiende en betrouwbare partner binnen de boekhoudkundige dienstverlening. We hebben een sterke reputatie opgebouwd dankzij onze combinatie van jarenlange expertise, innovatieve aanpak en oprechte betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ons team bestaat uit een tiental gedreven , een evenwichtige mix van nieuwe talenten en ervaren krachten. Samen zetten we in op een toekomstgerichte, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening. Wat ons onderscheidt, is onze open en transparante communicatiestijl,aangevuld met een cultuur van vertrouwen en flexibiliteit. Deze waarden zorgen ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en klanten kunnen rekenen op een persoonlijke en consequente opvolging.
                          plus
                          De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. * Goede algemene kennis van MS Office 365.
                          De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. * Goede algemene kennis van MS Office 365.
                          plus
                          Je hebt een Bachelor diploma in een administratieve richting/Office Management/Management Assistant/HR & Sales of gelijkwaardig door ervaring; * MS Office kent geen geheimen voor jou;
                          Je hebt een Bachelor diploma in een administratieve richting/Office Management/Management Assistant/HR & Sales of gelijkwaardig door ervaring; * MS Office kent geen geheimen voor jou;
                          plus
                          Office management-Commercieel manager (hybride work Vlaanderen) Office management-Commercieel manager (hybride work - TurnhoutVivaldis Office zoekt ....... Turnhout, BelgiëVivaldis Office zoekt ....... Turnhout, BelgiëVivaldis Office Turnhout zoekt een Technical Area accountmanager/sales verantwoordelijke datacommunicatie /elektro Belangrijk: technische kennis/scholing/ervaring met elektriciteit - Coaching nieuwe collega's/ producttraining Office Construction Full-time Temporary, with - op beurzen, netwerkevents Office Construction Full-time Temporary, with - sales support/ commerciële dossierbeheerders Office Financial Full-time Temporary, with option of permanent contract
                          Office management-Commercieel manager (hybride work Vlaanderen) Office management-Commercieel manager (hybride work - TurnhoutVivaldis Office zoekt ....... Turnhout, BelgiëVivaldis Office zoekt ....... Turnhout, BelgiëVivaldis Office Turnhout zoekt een Technical Area accountmanager/sales verantwoordelijke datacommunicatie /elektro Belangrijk: technische kennis/scholing/ervaring met elektriciteit - Coaching nieuwe collega's/ producttraining Office Construction Full-time Temporary, with - op beurzen, netwerkevents Office Construction Full-time Temporary, with - sales support/ commerciële dossierbeheerders Office Financial Full-time Temporary, with option of permanent contract
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 265 offres d’emploi similaires.

                          Je bent handig met IT-tools zoals MS Office en interne dossierverwerkingssystemen.
                          Je bent handig met IT-tools zoals MS Office en interne dossierverwerkingssystemen.
                          NOUVEAU
                          De Quality & Environment Manager draagt het NMBS beleid rond kwaliteit, milieu, veiligheid en energie uit, ondersteunt het en houdt het in stand, dit in de productie- en andere afdelingen. * Je hebt een degelijke kennis van MS Office.
                          De Quality & Environment Manager draagt het NMBS beleid rond kwaliteit, milieu, veiligheid en energie uit, ondersteunt het en houdt het in stand, dit in de productie- en andere afdelingen. * Je hebt een degelijke kennis van MS Office.
                          plus
                          Bij STILL zoeken we een Manager Technical Support & Engineering die zijn technische expertise inzet om zijn team te inspireren, te coachen en te ondersteunen. * Flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office Als Manager Technical Support & Engineering ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en coaching van een team van een 6-tal Technical Support medewerkers & Engineers én ondersteun je de Service op het terrein en in de werkplaats. Vervolgens volgt het 1ste gesprek bij STILL met de HR Manager Daarna ontmoet je de Service Manager Benelux
                          Bij STILL zoeken we een Manager Technical Support & Engineering die zijn technische expertise inzet om zijn team te inspireren, te coachen en te ondersteunen. * Flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office Als Manager Technical Support & Engineering ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en coaching van een team van een 6-tal Technical Support medewerkers & Engineers én ondersteun je de Service op het terrein en in de werkplaats. Vervolgens volgt het 1ste gesprek bij STILL met de HR Manager Daarna ontmoet je de Service Manager Benelux
                          plus
                          Je kan goed om met Microsoft Office en hebt een eerste kennis van Microsoft Project * Je communiceert vlot met de verschillende gesprekspartners (contractoren, klanten, managers)
                          Je kan goed om met Microsoft Office en hebt een eerste kennis van Microsoft Project * Je communiceert vlot met de verschillende gesprekspartners (contractoren, klanten, managers)
                          plus
                          Flexibele werkuren + mogelijkheid tot home office * begeleiding van jouw manager, die zijn expertise met plezier met jou deelt * Home office + vergoeding - Tijdens het eerste gesprek bij Still, maak je kennis met Danny – General manager en Ann - HR Manager. Daarna volgt snel een 2de gesprek met de Technical Manager.
                          Flexibele werkuren + mogelijkheid tot home office * begeleiding van jouw manager, die zijn expertise met plezier met jou deelt * Home office + vergoeding - Tijdens het eerste gesprek bij Still, maak je kennis met Danny – General manager en Ann - HR Manager. Daarna volgt snel een 2de gesprek met de Technical Manager.
                          plus
                          The Social Compliance & Ethical Trade Auditor works closely together with local sales teams, front-office and audit teams to ensure operational and technical excellence in the field of social compliance & ethical trade audits (e.g. SMETA, Amfori BSCI, ICS, FSSC 24000 etc….). * Manage personal schedule to work efficiently and to meet target changeability requirements as defined by the Operations Manager * Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards * To manage personal expenditure required to fulfil the role aligned with local SGS policies in order that customer relations and profitability of the business are not compromised
                          The Social Compliance & Ethical Trade Auditor works closely together with local sales teams, front-office and audit teams to ensure operational and technical excellence in the field of social compliance & ethical trade audits (e.g. SMETA, Amfori BSCI, ICS, FSSC 24000 etc….). * Manage personal schedule to work efficiently and to meet target changeability requirements as defined by the Operations Manager * Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards * To manage personal expenditure required to fulfil the role aligned with local SGS policies in order that customer relations and profitability of the business are not compromised
                          plus
                          NOUVEAU

                          Preventieadviseur Niveau 2

                          SGS Group Belgium
                          Antwerpen
                          Candidature facile
                          Je rapporteert aan het Hoofd van de Interne Dienst Preventie & Bescherming en aan de Manager OI/HSE Benelux. * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels en kent je weg in MS Office; je bent bereid je in te werken in de bedrijfseigen applicaties;
                          Je rapporteert aan het Hoofd van de Interne Dienst Preventie & Bescherming en aan de Manager OI/HSE Benelux. * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels en kent je weg in MS Office; je bent bereid je in te werken in de bedrijfseigen applicaties;
                          plus
                          Je rapporteert rechtstreeks aan de Business Development Manager * Goede kennis van Microsoft office: word, Excel, power point, outlook.
                          Je rapporteert rechtstreeks aan de Business Development Manager * Goede kennis van Microsoft office: word, Excel, power point, outlook.
                          plus
                          In deze rol werk je nauw samen met de toegewezen Sales Manager en ben je de schakel tussen klanten, logistiek en verkoop. * Goede kennis van ERP-systemen (Odoo is een plus), Outlook en MS Office
                          In deze rol werk je nauw samen met de toegewezen Sales Manager en ben je de schakel tussen klanten, logistiek en verkoop. * Goede kennis van ERP-systemen (Odoo is een plus), Outlook en MS Office
                          plus
                          Candidature facile
                          Assisteren bij het opstellen van een diagnose bij stilstand met als oorzaak een technisch probleem waarbij in overleg met terminal manager wordt bepaald of het noodzakelijk is bijkomende ondersteuning van contractoren of collega's op te roepen * Je rapporteert aan de Terminal Manager en aan de Shiftsupervisors * Kennis Office (Word – Excel – Outlook – Visio)
                          Assisteren bij het opstellen van een diagnose bij stilstand met als oorzaak een technisch probleem waarbij in overleg met terminal manager wordt bepaald of het noodzakelijk is bijkomende ondersteuning van contractoren of collega's op te roepen * Je rapporteert aan de Terminal Manager en aan de Shiftsupervisors * Kennis Office (Word – Excel – Outlook – Visio)
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Office Manager à Stabroek?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Office Manager à Stabroek est de 39.400 €. Les salaires de Office Manager à Stabroek vont de 32.700 € à 48.400 €.