Candidature facile
10
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • MS Office Suite
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Bachelier
                          • Chargé/e de mission
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Account Executive
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent/e d'accueil

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          70


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          104


                          IT
                          62




                          599 résultats pour Office Manager à Londerzeel dans un rayon de 30 km

                          Office Manager

                          Sales Talents
                          KRUIBEKE
                          Wij zoeken een Office Manager in Kruibeke voor een internationaal groeiend bedrijf, gespecialiseerd in binnen- en buitenverlichting. Als Office Manager ben jij het centrale aanspreekpunt en de motor achter een soepel draaiend kantoor. In deze rol combineer je office management, ondersteuning van sales én coördinatie van klantenservice. * Vaardig met MS Office (Excel en PowerPoint in het bijzonder). * Ervaring met office management en/of customer service is een plus.
                          Wij zoeken een Office Manager in Kruibeke voor een internationaal groeiend bedrijf, gespecialiseerd in binnen- en buitenverlichting. Als Office Manager ben jij het centrale aanspreekpunt en de motor achter een soepel draaiend kantoor. In deze rol combineer je office management, ondersteuning van sales én coördinatie van klantenservice. * Vaardig met MS Office (Excel en PowerPoint in het bijzonder). * Ervaring met office management en/of customer service is een plus.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Iemand met minstens 4 jaar ervaring als / office manager / customer service professional die graag zijn of haar talen (NL/FR/EN) dagelijks gebruikt. Wij openen een nieuw kantoor in Kruibeke en zoeken een Office Coördinator die het operationeel gezicht wordt van de BeLux. Wat maakt deze functie anders dan de meeste office coördinator rollen? * Iemand met minimum 4 jaar ervaring in office, customer service of organisatiegerichte functie
                          Iemand met minstens 4 jaar ervaring als / office manager / customer service professional die graag zijn of haar talen (NL/FR/EN) dagelijks gebruikt. Wij openen een nieuw kantoor in Kruibeke en zoeken een Office Coördinator die het operationeel gezicht wordt van de BeLux. Wat maakt deze functie anders dan de meeste office coördinator rollen? * Iemand met minimum 4 jaar ervaring in office, customer service of organisatiegerichte functie
                          plus
                          We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook
                          We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook
                          plus
                          You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You have a very good level in English, Dutch and French, and are proficient in MS Office.
                          You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You have a very good level in English, Dutch and French, and are proficient in MS Office.
                          plus
                          Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. • MS Office kent geen geheimen voor jou; kennis van Navision is een troef.
                          Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. • MS Office kent geen geheimen voor jou; kennis van Navision is een troef.
                          plus
                          Dans le cadre d'une activité de direction en pleine structuration, une organisation privée dans le secteur alimentaire recherche un(e) Office Manager / Executive Assistant pour assurer un soutien administratif, organisationnel et exécutif de haut niveau. Vos responsabilités en tant qu'Office Manager / Executive Assistant - Votre profil en tant qu'Office Manager / Executive Assistant * 5 à 10 ans d'expérience dans une fonction similaire (Office Manager, Executive Assistant, coordination de direction).
                          Dans le cadre d'une activité de direction en pleine structuration, une organisation privée dans le secteur alimentaire recherche un(e) Office Manager / Executive Assistant pour assurer un soutien administratif, organisationnel et exécutif de haut niveau. Vos responsabilités en tant qu'Office Manager / Executive Assistant - Votre profil en tant qu'Office Manager / Executive Assistant * 5 à 10 ans d'expérience dans une fonction similaire (Office Manager, Executive Assistant, coordination de direction).
                          plus
                          Voor onze klant, een grote speler actief in accountancy en ondernemingsadvies, zijn we op zoek naar een meewerkende kantoordirecteur voor hun kantoor te Londerzeel (4-tal medewerkers). * Stuur je het kantoor aan als People manager & coach zodat jouw team van de kantoordoelstellingen op financieel en commercieel vlak kunnen realiseren.
                          Voor onze klant, een grote speler actief in accountancy en ondernemingsadvies, zijn we op zoek naar een meewerkende kantoordirecteur voor hun kantoor te Londerzeel (4-tal medewerkers). * Stuur je het kantoor aan als People manager & coach zodat jouw team van de kantoordoelstellingen op financieel en commercieel vlak kunnen realiseren.
                          plus
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor is een groeiende en betrouwbare partner binnen de boekhoudkundige dienstverlening. We hebben een sterke reputatie opgebouwd dankzij onze combinatie van jarenlange expertise, innovatieve aanpak en oprechte betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ons team bestaat uit een tiental gedreven , een evenwichtige mix van nieuwe talenten en ervaren krachten. Samen zetten we in op een toekomstgerichte, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening. Wat ons onderscheidt, is onze open en transparante communicatiestijl,aangevuld met een cultuur van vertrouwen en flexibiliteit. Deze waarden zorgen ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en klanten kunnen rekenen op een persoonlijke en consequente opvolging.
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor is een groeiende en betrouwbare partner binnen de boekhoudkundige dienstverlening. We hebben een sterke reputatie opgebouwd dankzij onze combinatie van jarenlange expertise, innovatieve aanpak en oprechte betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ons team bestaat uit een tiental gedreven , een evenwichtige mix van nieuwe talenten en ervaren krachten. Samen zetten we in op een toekomstgerichte, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening. Wat ons onderscheidt, is onze open en transparante communicatiestijl,aangevuld met een cultuur van vertrouwen en flexibiliteit. Deze waarden zorgen ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en klanten kunnen rekenen op een persoonlijke en consequente opvolging.
                          plus
                          Om mee de kar van deze groeiplannen te trekken in regio Antwerpen, zijn wij voor hen op zoek naar ondernemende Kantoorverantwoordelijke. Je verbindt als Kantoorverantwoordelijke je team rond een gedeelde visie, en vertaalt die met goesting en verantwoordelijkheid naar tastbare groei. * Als Kantoorverantwoordelijke werk je in tandem met de op kantoor; je stuurt bij, stimuleert en zoekt actief mee om ervoor te zorgen dat die starter gescoord wordt. Daarbij ben je een veelzijdige manager: coachen, ondernemen en leiden zijn op jouw lijf geschreven. Je wordt daarbij ondersteund door een sterke back-office die instaat voor de betaling van de uitzendkrachten, administratie, etc. * Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en een sterke back-office die je adminis
                          Om mee de kar van deze groeiplannen te trekken in regio Antwerpen, zijn wij voor hen op zoek naar ondernemende Kantoorverantwoordelijke. Je verbindt als Kantoorverantwoordelijke je team rond een gedeelde visie, en vertaalt die met goesting en verantwoordelijkheid naar tastbare groei. * Als Kantoorverantwoordelijke werk je in tandem met de op kantoor; je stuurt bij, stimuleert en zoekt actief mee om ervoor te zorgen dat die starter gescoord wordt. Daarbij ben je een veelzijdige manager: coachen, ondernemen en leiden zijn op jouw lijf geschreven. Je wordt daarbij ondersteund door een sterke back-office die instaat voor de betaling van de uitzendkrachten, administratie, etc. * Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en een sterke back-office die je adminis
                          plus
                          De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. * Goede algemene kennis van MS Office 365.
                          De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. * Goede algemene kennis van MS Office 365.
                          plus
                          Management Competence Center Nv * MECHELEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jouw verantwoordelijkheden - Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elke dag.
                          Management Competence Center Nv * MECHELEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jouw verantwoordelijkheden - Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elke dag.
                          plus
                          You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook
                          You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook
                          plus
                          NOUVEAU
                          We are looking for a dynamic Office Manager / Executive Assistant, who thrives in a refined, fast-moving and highly professional environment. Our client is a well‑established Belgian family office in Brussels with a strong focus on long‑term value creation. * Managing administrative workflows and acting as the operational backbone of the office * Ensuring the office is organized, efficient and welcoming at all times * You bring 2–7 years of relevant experience in Office Management, Executive Assistance or a similar role
                          We are looking for a dynamic Office Manager / Executive Assistant, who thrives in a refined, fast-moving and highly professional environment. Our client is a well‑established Belgian family office in Brussels with a strong focus on long‑term value creation. * Managing administrative workflows and acting as the operational backbone of the office * Ensuring the office is organized, efficient and welcoming at all times * You bring 2–7 years of relevant experience in Office Management, Executive Assistance or a similar role
                          plus
                          Vinçotte * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Chez Vinçotte, la sécurité est notre priorité absolue. En tant que leader du Benelux, nous aidons les organisations – des multinationales aux PME en passant par les indépendants et les particuliers – à travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Avec plus de 1 500 experts, nous offrons des services objectifs et consultatifs dans les domaines de l'inspection, de la certification, de l'évaluation de la conformité et de la formation. Nos spécialistes sectoriels comprennent mieux que quiconque les besoins de nos clients et les accompagnent tout au long du cycle de vie de leurs installations : de la conception et l'installation à la mise hors service, en passant par l'exploitation et la maintenance.
                          Vinçotte * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Chez Vinçotte, la sécurité est notre priorité absolue. En tant que leader du Benelux, nous aidons les organisations – des multinationales aux PME en passant par les indépendants et les particuliers – à travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Avec plus de 1 500 experts, nous offrons des services objectifs et consultatifs dans les domaines de l'inspection, de la certification, de l'évaluation de la conformité et de la formation. Nos spécialistes sectoriels comprennent mieux que quiconque les besoins de nos clients et les accompagnent tout au long du cycle de vie de leurs installations : de la conception et l'installation à la mise hors service, en passant par l'exploitation et la maintenance.
                          plus
                          Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, HR assistants, sales and marketing assistants, office managers, customer service, digital marketing officers, etc. Excellent knowledge of Microsoft Office tools
                          Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, HR assistants, sales and marketing assistants, office managers, customer service, digital marketing officers, etc. Excellent knowledge of Microsoft Office tools
                          plus
                          Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, HR assistants, sales and marketing assistants, office managers, customer service, digital marketing officers, etc. - Proficiency in Microsoft Office applications, especially Excel, Outlook, and PowerPoint; experience with SQL is an advantage. - Proactive approach with the ability to manage and prioritize multiple projects concurrently while meeting deadlines.
                          Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, HR assistants, sales and marketing assistants, office managers, customer service, digital marketing officers, etc. - Proficiency in Microsoft Office applications, especially Excel, Outlook, and PowerPoint; experience with SQL is an advantage. - Proactive approach with the ability to manage and prioritize multiple projects concurrently while meeting deadlines.
                          plus
                          Je hebt een bachelor of gelijkwaardige ervaring in financiën, medische richting of office management * Je werkt vlot met boekhoud- en labosystemen (AXI, iLab) en MS Office
                          Je hebt een bachelor of gelijkwaardige ervaring in financiën, medische richting of office management * Je werkt vlot met boekhoud- en labosystemen (AXI, iLab) en MS Office
                          plus
                          Je hebt een Bachelor diploma in een administratieve richting/Office Management/Management Assistant/HR & Sales of gelijkwaardig door ervaring; * MS Office kent geen geheimen voor jou;
                          Je hebt een Bachelor diploma in een administratieve richting/Office Management/Management Assistant/HR & Sales of gelijkwaardig door ervaring; * MS Office kent geen geheimen voor jou;
                          plus
                          Als Office Manager voor onze klant te Zellik ben jij het eerste aanspreekpunt voor en , en zorg je ervoor dat onze kantoren en faciliteiten optimaal functioneren. Welke kwaliteiten zoeken wij in deze Office Manager? Wat bieden wij jou als Office Manager? MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. * Office- & facilitymanagement: opvolging van leveranciers (schoonmaak, beveiliging, techniek), beheer vergaderruimtes en coördinatie van onderhoud. * Opleiding: bachelor of gelijkwaardige ervaring (Office/Facility Management, Business Administration). * Ervaring: 3–5 jaar in office/facility management of een gelijkaardige functie. * IT-vaardigheden: gevorderde kennis van MS Office (Outlook, Excel, Teams). S
                          Als Office Manager voor onze klant te Zellik ben jij het eerste aanspreekpunt voor en , en zorg je ervoor dat onze kantoren en faciliteiten optimaal functioneren. Welke kwaliteiten zoeken wij in deze Office Manager? Wat bieden wij jou als Office Manager? MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. * Office- & facilitymanagement: opvolging van leveranciers (schoonmaak, beveiliging, techniek), beheer vergaderruimtes en coördinatie van onderhoud. * Opleiding: bachelor of gelijkwaardige ervaring (Office/Facility Management, Business Administration). * Ervaring: 3–5 jaar in office/facility management of een gelijkaardige functie. * IT-vaardigheden: gevorderde kennis van MS Office (Outlook, Excel, Teams). S
                          plus
                          Experienced Office Manager, Operations Manager, or Data Analyst with a strong inclination for client follow-up and financial management in a data-driven environment. * Coordinate with teams to manage priorities and meet deadlines. * Manage post-sale client relationships to ensure deliverables align with expectations.
                          Experienced Office Manager, Operations Manager, or Data Analyst with a strong inclination for client follow-up and financial management in a data-driven environment. * Coordinate with teams to manage priorities and meet deadlines. * Manage post-sale client relationships to ensure deliverables align with expectations.
                          plus
                          Description Als Office Manager horen volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden: Je bent hét eerste aanspreekpunt voor klanten en handelt vragen en bestellingen efficiënt af; Je verwerkt orders nauwkeurig en stelt correcte offertes en prijsafspraken op; Je ondersteunt zowel als backoffice en werkt vlot samen met het salesteam; Je draagt actief bij aan projecten en initiatieven die de groei van hetcustomerservicebedrijf
                          Description Als Office Manager horen volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden: Je bent hét eerste aanspreekpunt voor klanten en handelt vragen en bestellingen efficiënt af; Je verwerkt orders nauwkeurig en stelt correcte offertes en prijsafspraken op; Je ondersteunt zowel als backoffice en werkt vlot samen met het salesteam; Je draagt actief bij aan projecten en initiatieven die de groei van hetcustomerservicebedrijf
                          plus
                          NOUVEAU
                          Word onze nieuwe Office Assistant Health Careop de afdeling Brussels IVF - Voor Brussels IVF zoeken we een gedreven Office Assistant Health Care die samen met ons de zorg naar een hoger niveau tilt. * Passie voorje beschik administratiet over een ba :chelor diploma office management of bent gelijkwaardig door ervaring. vlot met MS Office (Word, Excel, PowerPoint en Outlook).
                          Word onze nieuwe Office Assistant Health Careop de afdeling Brussels IVF - Voor Brussels IVF zoeken we een gedreven Office Assistant Health Care die samen met ons de zorg naar een hoger niveau tilt. * Passie voorje beschik administratiet over een ba :chelor diploma office management of bent gelijkwaardig door ervaring. vlot met MS Office (Word, Excel, PowerPoint en Outlook).
                          plus
                          DiplomaProfes :sionele Bachelor in Office Management, Logistiek, Marketing, … of gelijkwaardig door ervaring. * Kennis van CRM-systemen en Microsoft Office is een must!
                          DiplomaProfes :sionele Bachelor in Office Management, Logistiek, Marketing, … of gelijkwaardig door ervaring. * Kennis van CRM-systemen en Microsoft Office is een must!
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Office Manager à Londerzeel?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Office Manager à Londerzeel est de 39.400 €. Les salaires de Office Manager à Londerzeel vont de 32.700 € à 48.400 €.