Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • MS Office Suite
                          • Français
                          • Administration
                          • Communication
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Bachelier
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Account Executive
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Commercial/e administratif/ve
                          • Adjoint/e en télémercatique

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          43


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          67



                          IT
                          24



                          250 résultats pour Office Manager à Gand dans un rayon de 30 km

                          Office Manager Gent

                          TRIXXO
                          Gent
                          TRIXXO * Gent * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elke dag.
                          TRIXXO * Gent * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elke dag.
                          plus
                          Daarom zijn ze op zoek naar een cluster kantoorverantwoordelijke die met visie, enthousiasme en verantwoordelijkheidszin de dagelijkse werking van beide kantoren op zich neemt, en zo mee bouwt aan de groei van een sterke lokale werking. Als Cluster Kantoorverantwoordelijke neem je de dagelijkse leiding over de in Merelbeke en Lochristi.
                          Daarom zijn ze op zoek naar een cluster kantoorverantwoordelijke die met visie, enthousiasme en verantwoordelijkheidszin de dagelijkse werking van beide kantoren op zich neemt, en zo mee bouwt aan de groei van een sterke lokale werking. Als Cluster Kantoorverantwoordelijke neem je de dagelijkse leiding over de in Merelbeke en Lochristi.
                          plus
                          Als Office Manager zal je binnen MG Real Estate verantwoordelijk zijn voor het onthaal en de receptie. * Goede kennis MS Office.
                          Als Office Manager zal je binnen MG Real Estate verantwoordelijk zijn voor het onthaal en de receptie. * Goede kennis MS Office.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je takenpakket als Officemanager bij Brake-Out - Je combineert je administratief talent met klantgerichte communicatie en werkt actief mee aan efficiënte back-office processen voor onze werking. Als organisatorische duizendpoot werk je zowel met de courante tools binnen het MS Office 365 pakket, SharePoint, Salesforce (het CRM-systeem), de GIR-tool van het VAPH, ...
                          Je takenpakket als Officemanager bij Brake-Out - Je combineert je administratief talent met klantgerichte communicatie en werkt actief mee aan efficiënte back-office processen voor onze werking. Als organisatorische duizendpoot werk je zowel met de courante tools binnen het MS Office 365 pakket, SharePoint, Salesforce (het CRM-systeem), de GIR-tool van het VAPH, ...
                          plus
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie.
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie.
                          plus
                          MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. * Als administratief logistiek bediende beschik je over een goede kennis van MS Office en spreek je vlot Nederlands, met een basis Frans, Engels en Duits.
                          MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. * Als administratief logistiek bediende beschik je over een goede kennis van MS Office en spreek je vlot Nederlands, met een basis Frans, Engels en Duits.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 238 offres d’emploi similaires.

                          Deviens Manager d'Agence à Liège et assure la performance et la croissance de notre agence spécialisée Access. * Tu seras responsable d'une équipe de 8 collaborateurs (techniciens, commerciaux, support), impatients de rencontrer leur futur manager. * Tu prends la succession d'un manager qui évolue dans l'organisation, mais qui restera à tes côtés pour t'accompagner dans la transition et soutenir nos fortes ambitions de développement de tout l'Est du pays dans l'élévation. * Bonnes compétences CRM/ERP et outils Office 365. Rencontre avec le Manager et l'équipe locale
                          Deviens Manager d'Agence à Liège et assure la performance et la croissance de notre agence spécialisée Access. * Tu seras responsable d'une équipe de 8 collaborateurs (techniciens, commerciaux, support), impatients de rencontrer leur futur manager. * Tu prends la succession d'un manager qui évolue dans l'organisation, mais qui restera à tes côtés pour t'accompagner dans la transition et soutenir nos fortes ambitions de développement de tout l'Est du pays dans l'élévation. * Bonnes compétences CRM/ERP et outils Office 365. Rencontre avec le Manager et l'équipe locale
                          plus
                          Om de groeiambitie verder vorm te geven, zijn we op zoek naar zowel een Key Account Manager Intensive Care BE/LUX als een Medical Science Liaison Benelux. Als Key Account Manager binnen Intensive Care ben jij het gezicht van AOP Health in België en Luxemburg. Je werkt nauw samen met de , Manager en de om strategie en uitvoering perfect op elkaar af te stemmen.
                          Om de groeiambitie verder vorm te geven, zijn we op zoek naar zowel een Key Account Manager Intensive Care BE/LUX als een Medical Science Liaison Benelux. Als Key Account Manager binnen Intensive Care ben jij het gezicht van AOP Health in België en Luxemburg. Je werkt nauw samen met de , Manager en de om strategie en uitvoering perfect op elkaar af te stemmen.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Daarom gaan we op zoek naar een Account Manager die zich gaat richten op het acquireren van eindklanten in o.a. de bouw, industrie en logistiek. In deze zelfstandige rol werk je vanuit je home office en ben je zelf verantwoordelijk voor je agendaplanning.
                          Daarom gaan we op zoek naar een Account Manager die zich gaat richten op het acquireren van eindklanten in o.a. de bouw, industrie en logistiek. In deze zelfstandige rol werk je vanuit je home office en ben je zelf verantwoordelijk voor je agendaplanning.
                          plus
                          Om deze transformatie te versnellen, zoekt PVG een ondernemende en charismatische Business Development Manager die het ritme van de Belgische zakelijke cultuur begrijpt en de capaciteiten van PVG Liquids weet te vertalen naar nieuwe kansen voor duurzame groei in non-fuel liquids in heel Europa. Daarnaast heb je uitstekende vaardigheden in Microsoft Office.
                          Om deze transformatie te versnellen, zoekt PVG een ondernemende en charismatische Business Development Manager die het ritme van de Belgische zakelijke cultuur begrijpt en de capaciteiten van PVG Liquids weet te vertalen naar nieuwe kansen voor duurzame groei in non-fuel liquids in heel Europa. Daarnaast heb je uitstekende vaardigheden in Microsoft Office.
                          plus
                          Dan is deze functie als Account Manager in de bouwsector iets voor jou. Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor de verkoop en promotie van een uitgebreid gamma in Oost- en West-Vlaanderen. * Je beschikt over een digitale mindset en vlotte kennis van MS Office. In de opstartfase ga je eveneens mee op pad met een ervaren Account Manager.
                          Dan is deze functie als Account Manager in de bouwsector iets voor jou. Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor de verkoop en promotie van een uitgebreid gamma in Oost- en West-Vlaanderen. * Je beschikt over een digitale mindset en vlotte kennis van MS Office. In de opstartfase ga je eveneens mee op pad met een ervaren Account Manager.
                          plus

                          Export Manager

                          Ceres Recruitment
                          Zwijnaarde (Gent, Belgium)
                          Télétravail possible
                          Daarom is er ruimte voor een ondernemende Export Manager die samen met het team in Gent het internationale potentieel verder helpt realiseren. * Je bent handig met Microsoft Office. Zwijnaarde (Gent, Belgium), 1 dag Home Office, circa 10% internationaal reizen.
                          Daarom is er ruimte voor een ondernemende Export Manager die samen met het team in Gent het internationale potentieel verder helpt realiseren. * Je bent handig met Microsoft Office. Zwijnaarde (Gent, Belgium), 1 dag Home Office, circa 10% internationaal reizen.
                          plus
                          ANDRESS CONSULTING * Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - VEPA is een gevestigde waarde in de wereld van HVAC, sanitair en verwarming. Vanuit het hoofdkantoor in Zelzate ondersteunt het bedrijf met kwalitatieve producten, technische expertise en een persoonlijke service. Als familiale onderneming hecht VEPA veel belang aan betrouwbaarheid, bereikbaarheid en samenwerking — waarden die ook richting klanten elke dag voelbaar zijn. Jouw verantwoordelijkheden - Als vertegenwoordiger bezoek je dagelijks sanitair installateurs en HVAC-bedrijven in de regio rond Zelzate. Je bent hun eerste aanspreekpunt voor technische en commerciële vragen — iemand die meedenkt, meewerkt en ontzorgt. * Je bezoekt installateurs op kantoor of op de werf en kijkt waar VEPA kan helpen met het juiste materiaal of techn
                          ANDRESS CONSULTING * Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - VEPA is een gevestigde waarde in de wereld van HVAC, sanitair en verwarming. Vanuit het hoofdkantoor in Zelzate ondersteunt het bedrijf met kwalitatieve producten, technische expertise en een persoonlijke service. Als familiale onderneming hecht VEPA veel belang aan betrouwbaarheid, bereikbaarheid en samenwerking — waarden die ook richting klanten elke dag voelbaar zijn. Jouw verantwoordelijkheden - Als vertegenwoordiger bezoek je dagelijks sanitair installateurs en HVAC-bedrijven in de regio rond Zelzate. Je bent hun eerste aanspreekpunt voor technische en commerciële vragen — iemand die meedenkt, meewerkt en ontzorgt. * Je bezoekt installateurs op kantoor of op de werf en kijkt waar VEPA kan helpen met het juiste materiaal of techn
                          plus
                          Work flexibility, where TomTom'ers, in agreement with their manager and team, use both the office and home to focus, collaborate, learn and socialize. It's all about getting the best out of both worlds – we ask TomTom'ers to come to the office two days a week, and the remaining three are free to be worked in either location. Improve your home office with a setup budget and get extra support with a monthly allowance.
                          Work flexibility, where TomTom'ers, in agreement with their manager and team, use both the office and home to focus, collaborate, learn and socialize. It's all about getting the best out of both worlds – we ask TomTom'ers to come to the office two days a week, and the remaining three are free to be worked in either location. Improve your home office with a setup budget and get extra support with a monthly allowance.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Office Manager à Gand?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Office Manager à Gand est de 39.400 €. Les salaires de Office Manager à Gand vont de 32.700 € à 48.400 €.