Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • Business
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e de vente
                          • Conseiller en personnel
                          • Adjoint du directeur
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent de terrain
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          19


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          36


                          IT
                          24




                          87 résultats pour Management à Saint Trond dans un rayon de 30 km

                          Stafmedewerker Financieel Management

                          De Vlaamse Waterweg NV
                          Hasselt
                          Solliciteer nu en maak het verschil als stafmedewerker Financieel Management!
                          Solliciteer nu en maak het verschil als stafmedewerker Financieel Management!
                          Je zorgt voor transparante communicatie over prestaties en doelstellingen en rapporteert regelmatig aan het management, zodat beslissingen steeds data-gedreven zijn. * Een energieke leider met minimaal een bachelor diploma aangevuld met minstens 5 jaar ervaring in contactcenter-management.
                          Je zorgt voor transparante communicatie over prestaties en doelstellingen en rapporteert regelmatig aan het management, zodat beslissingen steeds data-gedreven zijn. * Een energieke leider met minimaal een bachelor diploma aangevuld met minstens 5 jaar ervaring in contactcenter-management.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je hebt een bachelordiploma Medical Management Assistant of je kan relevante ervaring voorleggen die gelijkgesteld kan worden.
                          Je hebt een bachelordiploma Medical Management Assistant of je kan relevante ervaring voorleggen die gelijkgesteld kan worden.
                          plus
                          Je hebt een bachelordiploma Medical Management Assistant of je kan relevante ervaring voorleggen die gelijkgesteld kan worden.
                          Je hebt een bachelordiploma Medical Management Assistant of je kan relevante ervaring voorleggen die gelijkgesteld kan worden.
                          plus

                          Team Leader Call Center (Ans bij Luik/Liège)

                          Goudwisselkantoor BE
                          Ans
                          Candidature facile
                          Goudwisselkantoor BE * Ans * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Snel solliciteren - Introductie - Team Leader Call Center Ans (Liège) Aantal uren: voltijds - 38 uur per week Locatie: Ans (bij Luik – Liège) Wil jij als ervaren Team Leader werken in een snelgroeiende organisatie waar het goud blinkt? Welkom bij Goudwisselkantoor, dé plek waar we met veel kennis en kunde taxeren, inkopen en verkopen. Voor onze organisatie in België zijn wij toe aan het invullen van de nieuwe functie Team Leader van ons nieuwe callcenter! Jij stapt in op een interessant moment. Met het invullen van deze functie bouw jij met ons verder aan de toekomst waardoor meer ontwikkeling & groei mogelijk wordt. Goudwisselkantoor is een internationale organisatie die voortdurend in ontwikkeling is om haar ambities te realiseren. Aan onze ambities komt nog lang geen eind! Even voorstellen
                          Goudwisselkantoor BE * Ans * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Snel solliciteren - Introductie - Team Leader Call Center Ans (Liège) Aantal uren: voltijds - 38 uur per week Locatie: Ans (bij Luik – Liège) Wil jij als ervaren Team Leader werken in een snelgroeiende organisatie waar het goud blinkt? Welkom bij Goudwisselkantoor, dé plek waar we met veel kennis en kunde taxeren, inkopen en verkopen. Voor onze organisatie in België zijn wij toe aan het invullen van de nieuwe functie Team Leader van ons nieuwe callcenter! Jij stapt in op een interessant moment. Met het invullen van deze functie bouw jij met ons verder aan de toekomst waardoor meer ontwikkeling & groei mogelijk wordt. Goudwisselkantoor is een internationale organisatie die voortdurend in ontwikkeling is om haar ambities te realiseren. Aan onze ambities komt nog lang geen eind! Even voorstellen
                          plus
                          Diensten te leiden en inspireren die verantwoordelijk zijn voor financiën, facility management, aankopen en overheidsopdrachten. * Minstens 5 jaar ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur in financieel management. * Grondige kennis van financieel management, boekhouding, fiscaliteit en interne controle.
                          Diensten te leiden en inspireren die verantwoordelijk zijn voor financiën, facility management, aankopen en overheidsopdrachten. * Minstens 5 jaar ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur in financieel management. * Grondige kennis van financieel management, boekhouding, fiscaliteit en interne controle.
                          plus
                          Austin Bright * Aarschot * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Geen typisch boekhoudkantoor, maar een adviespartner die meedenkt met zijn klanten. Vanuit een charmant, karaktervol kantoor in regio Aarschot ondersteunt een ervaren team van voornamelijk medische en vrije beroepen, managementvennootschappen en starters. Hier werkt iedereen van A tot Z, met ruimte om zelf beslissingen te nemen en dossiers in handen te houden. De structuur is vlak, de sfeer familiaal en de communicatie is tot he point. Wie houdt van klantcontact, verantwoordelijkheid en inhoudelijke diepgang, voelt zich hier meteen thuis. Jouw verantwoordelijkheden - Beschrijving van de job * Beheren van een eigen klantenportefeuille (40 à 50 dossiers) van A tot Z (ook het inboeken) * Opstellen van tussentijdse cijfers, BTW-, PB- en VenB-aa
                          Austin Bright * Aarschot * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Geen typisch boekhoudkantoor, maar een adviespartner die meedenkt met zijn klanten. Vanuit een charmant, karaktervol kantoor in regio Aarschot ondersteunt een ervaren team van voornamelijk medische en vrije beroepen, managementvennootschappen en starters. Hier werkt iedereen van A tot Z, met ruimte om zelf beslissingen te nemen en dossiers in handen te houden. De structuur is vlak, de sfeer familiaal en de communicatie is tot he point. Wie houdt van klantcontact, verantwoordelijkheid en inhoudelijke diepgang, voelt zich hier meteen thuis. Jouw verantwoordelijkheden - Beschrijving van de job * Beheren van een eigen klantenportefeuille (40 à 50 dossiers) van A tot Z (ook het inboeken) * Opstellen van tussentijdse cijfers, BTW-, PB- en VenB-aa
                          plus
                          NOUVEAU
                          Austin Bright * Sint-Truiden * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ondernemers die meedenken, meewerken en meegroeien - dat typeert dit kantoor in Sint-Truiden. Ze staan elke dag klaar voor kmo's, familiebedrijven en ambitieuze managementteams. Ondernemers ondersteunen… door zelf ondernemer te zijn. Het kantoor maakt deel uit van één van de grootste accountancykantoren van België, maar ademt tegelijk de sfeer van een kleinere organisatie. Verwacht korte lijnen, snelle beslissingen, een no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Hier werk je in een omgeving waar initiatief wordt gewaardeerd, samenwerking centraal staat en waar iedereen bijdraagt aan het succes van de klant. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol als Teammanager Accountancy - Als Teammanager neem je de technische eindverantwoordelijkheid
                          Austin Bright * Sint-Truiden * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ondernemers die meedenken, meewerken en meegroeien - dat typeert dit kantoor in Sint-Truiden. Ze staan elke dag klaar voor kmo's, familiebedrijven en ambitieuze managementteams. Ondernemers ondersteunen… door zelf ondernemer te zijn. Het kantoor maakt deel uit van één van de grootste accountancykantoren van België, maar ademt tegelijk de sfeer van een kleinere organisatie. Verwacht korte lijnen, snelle beslissingen, een no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Hier werk je in een omgeving waar initiatief wordt gewaardeerd, samenwerking centraal staat en waar iedereen bijdraagt aan het succes van de klant. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol als Teammanager Accountancy - Als Teammanager neem je de technische eindverantwoordelijkheid
                          plus
                          NOUVEAU
                          This exciting opportunity combines hands-on financial management, strategic insight, and people leadership across multiple European entities. * Prepare and review monthly management accounts with clear variance analysis * You bring experience in management accounting or financial management * You demonstrate strong leadership and people management capability
                          This exciting opportunity combines hands-on financial management, strategic insight, and people leadership across multiple European entities. * Prepare and review monthly management accounts with clear variance analysis * You bring experience in management accounting or financial management * You demonstrate strong leadership and people management capability
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.
                          Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Sander Antwerpen * Tielt-Winge * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - A-Z accountant - ITAA - klantencontact - VenB - doorgroeimogelijkheden - Kom terecht in een toonaangevend, dynamisch en snelgroeiend boekhoudkantoor in Tielt-Winge. Met verschillende vestigingen over Vlaanderen telt hun onderneming tal van interessante klanten: van zelfstandigen, KMO's tot grote ondernemingen. Ontdek een brede waaier van diensten op fiscaal, zakelijk en BTW-technisch vlak. Als ervaren dossierbeheerder heb je direct contact met de klant en het eerste aanspreekpunt. Je staat in voor het A-Z beheer van je dossiers en in samenspraak met een accountant ben je als senior dossierbeheerder verantwoordelijk voor de deadlines die behaald moeten worden. Senior accountant ⏐ Jouw verantwoordelijkheden * Dossierbeheer van A-Z
                          Sander Antwerpen * Tielt-Winge * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - A-Z accountant - ITAA - klantencontact - VenB - doorgroeimogelijkheden - Kom terecht in een toonaangevend, dynamisch en snelgroeiend boekhoudkantoor in Tielt-Winge. Met verschillende vestigingen over Vlaanderen telt hun onderneming tal van interessante klanten: van zelfstandigen, KMO's tot grote ondernemingen. Ontdek een brede waaier van diensten op fiscaal, zakelijk en BTW-technisch vlak. Als ervaren dossierbeheerder heb je direct contact met de klant en het eerste aanspreekpunt. Je staat in voor het A-Z beheer van je dossiers en in samenspraak met een accountant ben je als senior dossierbeheerder verantwoordelijk voor de deadlines die behaald moeten worden. Senior accountant ⏐ Jouw verantwoordelijkheden * Dossierbeheer van A-Z
                          plus
                          Michael Page * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als Quality Manager ben je verantwoordelijk voor het opzetten, onderhouden en verbeteren van het kwaliteitssysteem en het waarborgen van de veiligheid. Je combineert strategische taken met hands-on betrokkenheid in de productie en het aansturen van een QA-team. Onze klant is een dynamisch familiebedrijf met een sterke focus op innovatie en kwaliteit in de voedingsindustrie, actief in het afvullen van dranken voor diverse topmerken. Jouw verantwoordelijkheden * Beheren en optimaliseren van het kwaliteitssysteem (incl. HACCP) * Coördineren en begeleiden van interne en externe audits (IFS, ACS, klantenaudits) * Dagelijkse opvolging van kwaliteitsissues en ondersteuning van het QA-team * Actief bijdragen aan verbeterprojecten en procesoptimalisatie
                          Michael Page * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als Quality Manager ben je verantwoordelijk voor het opzetten, onderhouden en verbeteren van het kwaliteitssysteem en het waarborgen van de veiligheid. Je combineert strategische taken met hands-on betrokkenheid in de productie en het aansturen van een QA-team. Onze klant is een dynamisch familiebedrijf met een sterke focus op innovatie en kwaliteit in de voedingsindustrie, actief in het afvullen van dranken voor diverse topmerken. Jouw verantwoordelijkheden * Beheren en optimaliseren van het kwaliteitssysteem (incl. HACCP) * Coördineren en begeleiden van interne en externe audits (IFS, ACS, klantenaudits) * Dagelijkse opvolging van kwaliteitsissues en ondersteuning van het QA-team * Actief bijdragen aan verbeterprojecten en procesoptimalisatie
                          plus
                          Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.
                          Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.
                          plus
                          Austin Bright * Aarschot * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Stel je een karaktervol kantoor voor, geen glazen toren. Een middelgroot accountancyteam in de regio Aarschot dat veel verder gaat dan "boekhouding voeren". Zij zien zichzelf als adviespartner voor hun klanten: voornamelijk medische en vrije beroepen, managementvennootschappen en starters. Iedereen werkt hier van A tot Z. Je krijgt vertrouwen, neemt zelf beslissingen en bouwt échte langetermijnrelaties op. De structuur is vlak, de sfeer familiaal en de communicatie rechtuit. Als jij houdt van inhoudelijke diepgang én klantencontact, voel je je hier snel thuis. Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert een eigen klantenportefeuille van 40 à 50 dossiers (voornamelijk vennootschappen, aangevuld met eenmanszaken).
                          Austin Bright * Aarschot * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Stel je een karaktervol kantoor voor, geen glazen toren. Een middelgroot accountancyteam in de regio Aarschot dat veel verder gaat dan "boekhouding voeren". Zij zien zichzelf als adviespartner voor hun klanten: voornamelijk medische en vrije beroepen, managementvennootschappen en starters. Iedereen werkt hier van A tot Z. Je krijgt vertrouwen, neemt zelf beslissingen en bouwt échte langetermijnrelaties op. De structuur is vlak, de sfeer familiaal en de communicatie rechtuit. Als jij houdt van inhoudelijke diepgang én klantencontact, voel je je hier snel thuis. Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert een eigen klantenportefeuille van 40 à 50 dossiers (voornamelijk vennootschappen, aangevuld met eenmanszaken).
                          plus
                          Robert Walters * Heusden-Zolder * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een groeiende, internationale organisatie gevestigd in Heusden-Zolder is men op zoek naar een Pricing Analyst. Het bedrijf is actief in een omnichannel e-commerce omgeving en werkt samen met verschillende externe verkoopplatformen en . In deze rol als pricing analyst ligt de focus op prijszetting, kostencontrole en margeanalyse ter ondersteuning van rendabele groei en strategische besluitvorming. * Je stelt verkoopprijzen in voor de webshop, marketplaces en externe partners en optimaliseert deze continu. * Je bewaakt prijzen actief en detecteert afwijkingen, fouten en inconsistenties. * Je analyseert concurrentieprijzen, markttrends en prijsschommelingen. * Je ondersteunt promoties en campagnes door correcte prijszetting en dagelijkse opvolging.
                          Robert Walters * Heusden-Zolder * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een groeiende, internationale organisatie gevestigd in Heusden-Zolder is men op zoek naar een Pricing Analyst. Het bedrijf is actief in een omnichannel e-commerce omgeving en werkt samen met verschillende externe verkoopplatformen en . In deze rol als pricing analyst ligt de focus op prijszetting, kostencontrole en margeanalyse ter ondersteuning van rendabele groei en strategische besluitvorming. * Je stelt verkoopprijzen in voor de webshop, marketplaces en externe partners en optimaliseert deze continu. * Je bewaakt prijzen actief en detecteert afwijkingen, fouten en inconsistenties. * Je analyseert concurrentieprijzen, markttrends en prijsschommelingen. * Je ondersteunt promoties en campagnes door correcte prijszetting en dagelijkse opvolging.
                          plus
                          Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.
                          Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.
                          plus
                          Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management.
                          Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Management à Saint Trond?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Management à Saint Trond est de 50.100 €. Les salaires de Management à Saint Trond vont de 42.900 € à 60.600 €.