Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Management
                          • Français
                          • Administration
                          • Communication
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Account Executive
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e au personnel
                          • Adjoint/e au recrutement
                          • Adjoint/e de vente
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Conseiller en personnel

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          17


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          46

                          IT
                          36





                          202 résultats pour Management Assistant à Aalter dans un rayon de 30 km

                          Sr. Management & Marketing Assistant -

                          Senior Homes Bvba
                          Deinze, België
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          plus
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          plus
                          Aswebo * Gent, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Willemen Infra - beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. Willemen Infra - Om onze teams te versterken, zijn wij op zoek naar eendirectieassistent(e) /administratief medewerker voor ons kantoor in Drongen. Bij Willemen Infra spelen we een sleutelrol in belangrijke infrastructuurprojecten. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Algemene ondersteuning directie; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Beheer algemene
                          Aswebo * Gent, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Willemen Infra - beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. Willemen Infra - Om onze teams te versterken, zijn wij op zoek naar eendirectieassistent(e) /administratief medewerker voor ons kantoor in Drongen. Bij Willemen Infra spelen we een sleutelrol in belangrijke infrastructuurprojecten. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Algemene ondersteuning directie; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Beheer algemene
                          plus
                          * Eurofriet * TIELT Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Dagelijkse werking van de frituur mee in goede banen leiden. * Klanten bedienen met een glimlach en zorgen voor een topservice. * Bestellingen opnemen en klaarmaken volgens de hoogste kwaliteitsnormen. * Voorraadbeheer en bestellingen plaatsen bij leveranciers. * Toezicht houden op de netheid en hygiëne in de zaak. * Nieuwe medewerkers begeleiden en aansturen. Jouw profiel * Ervaring in de horeca * Verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandigheid * Klantgericht en stressbestendig, zelfs tijdens drukke momenten * Teamspeler met een positieve ingesteldheid * Flexibel inzetbaar, inclusief avonden en weekends
                          * Eurofriet * TIELT Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden * Dagelijkse werking van de frituur mee in goede banen leiden. * Klanten bedienen met een glimlach en zorgen voor een topservice. * Bestellingen opnemen en klaarmaken volgens de hoogste kwaliteitsnormen. * Voorraadbeheer en bestellingen plaatsen bij leveranciers. * Toezicht houden op de netheid en hygiëne in de zaak. * Nieuwe medewerkers begeleiden en aansturen. Jouw profiel * Ervaring in de horeca * Verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandigheid * Klantgericht en stressbestendig, zelfs tijdens drukke momenten * Teamspeler met een positieve ingesteldheid * Flexibel inzetbaar, inclusief avonden en weekends
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 196 offres d’emploi similaires.

                          Als Office en HR assistant volg je deze processen niet alleen op, maar neem je ook de operationele uitvoering voor je rekening waar nodig in functie van de teams te ondersteunen.
                          Als Office en HR assistant volg je deze processen niet alleen op, maar neem je ook de operationele uitvoering voor je rekening waar nodig in functie van de teams te ondersteunen.
                          plus
                          Voorbereiden management reviews en opvolgen van KPI's - Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in kwaliteitsmanagement (bv. als Quality Engineer, Quality Assistant of Quality Controller)
                          Voorbereiden management reviews en opvolgen van KPI's - Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in kwaliteitsmanagement (bv. als Quality Engineer, Quality Assistant of Quality Controller)
                          plus
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je hebt een bachelor of masteropleiding (supply chain management, TEW, logistiek management, ind.
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je hebt een bachelor of masteropleiding (supply chain management, TEW, logistiek management, ind.
                          plus
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie.
                          Wil jij als stagiair(e) Office Management werken bij een jong, dynamisch bedrijf en écht een verschil maken? Tijdens je stage bij Optios werk je mee aan verschillende facetten van office management en ondersteunende administratie.
                          plus
                          Voor een kantoor ik Gent die gespecialiseerd is in Management vennootschappen, zoek ik een boekhouder met min 2 jaar ervaring. * Dagelijks contact met Management Vennootschappen
                          Voor een kantoor ik Gent die gespecialiseerd is in Management vennootschappen, zoek ik een boekhouder met min 2 jaar ervaring. * Dagelijks contact met Management Vennootschappen
                          plus
                          Met jouw people management skills coach, leid en empower je jouw team en zorg je voor een correcte uitvoering zowel op financieel, technisch als planningsvak
                          Met jouw people management skills coach, leid en empower je jouw team en zorg je voor een correcte uitvoering zowel op financieel, technisch als planningsvak
                          plus
                          Het ondersteunen van en management rond sociale wetgeving.
                          Het ondersteunen van en management rond sociale wetgeving.
                          NOUVEAU
                          Naturoof BVBA * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bij Naturoof zetten we al meer dan 10 jaar onze passie om in duurzame groendaken en daktuinen. We ontwerpen, realiseren en onderhouden groene oases voor particulieren, aannemers en projectontwikkelaars. Dankzij onze roots in tuinaanleg en omgevingswerken bekijken we elk project met een doordachte blik en een sterke focus op kwaliteit, esthetiek en techniek. Onze missie? Natuur terugbrengen naar plekken waar die verloren ging. Onze aanpak? Professioneel, duurzaam en met oog voor detail. Vanuit onze vaste verankering in Roeselare zijn we actief over gans België met lokale verankering in Antwerpen en Leuven. Door een sterke voorbereiding, vlotte communicatie en een nauwkeurige uitvoering maken wij elke dag het verschil.
                          Naturoof BVBA * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bij Naturoof zetten we al meer dan 10 jaar onze passie om in duurzame groendaken en daktuinen. We ontwerpen, realiseren en onderhouden groene oases voor particulieren, aannemers en projectontwikkelaars. Dankzij onze roots in tuinaanleg en omgevingswerken bekijken we elk project met een doordachte blik en een sterke focus op kwaliteit, esthetiek en techniek. Onze missie? Natuur terugbrengen naar plekken waar die verloren ging. Onze aanpak? Professioneel, duurzaam en met oog voor detail. Vanuit onze vaste verankering in Roeselare zijn we actief over gans België met lokale verankering in Antwerpen en Leuven. Door een sterke voorbereiding, vlotte communicatie en een nauwkeurige uitvoering maken wij elke dag het verschil.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Trefwoorden: order administrator, order processing specialist, order coordinator, sales support administrator, sales order administrator, order entry specialist, customer order specialist, order management, order desk medewerker, logistiek medewerker, supply chain administrator, administratief medewerker, customer service medewerker, verkoopadministratie, backoffice medewerker, export administrator, logistiek coördinator, , medewerker
                          Trefwoorden: order administrator, order processing specialist, order coordinator, sales support administrator, sales order administrator, order entry specialist, customer order specialist, order management, order desk medewerker, logistiek medewerker, supply chain administrator, administratief medewerker, customer service medewerker, verkoopadministratie, backoffice medewerker, export administrator, logistiek coördinator, , medewerker
                          plus
                          NOUVEAU
                          Wurth Belux nv * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Würth Belux telt vandaag zo'n 400 medewerkers. Een buitendienstorganisatie van meer dan 200 gespecialiseerde accountmanagers en een uitgebreid netwerk van 31 shops zorgen voor een uitmuntende dienstverlening. 40.000 klanten in België en Luxemburg vertrouwen op de kwaliteit en de service van Würth. Dankzij onze multichannel benadering kan onze klant eender waar en wanneer zijn bestelling plaatsen: via onze accountmanagers, in één van onze Würth shops of online en via de app. Onze systemen zorgen ervoor dat onze klant zich geen zorgen hoeft te maken over zijn stockmanagement. Würth zorgt voor de stockcontrole én -aanvulling dankzij de geïntegreerde slimme software. Op deze manier zorgt Würth ervoor dat onze klanten volledig ontzorgd worden!
                          Wurth Belux nv * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Würth Belux telt vandaag zo'n 400 medewerkers. Een buitendienstorganisatie van meer dan 200 gespecialiseerde accountmanagers en een uitgebreid netwerk van 31 shops zorgen voor een uitmuntende dienstverlening. 40.000 klanten in België en Luxemburg vertrouwen op de kwaliteit en de service van Würth. Dankzij onze multichannel benadering kan onze klant eender waar en wanneer zijn bestelling plaatsen: via onze accountmanagers, in één van onze Würth shops of online en via de app. Onze systemen zorgen ervoor dat onze klant zich geen zorgen hoeft te maken over zijn stockmanagement. Würth zorgt voor de stockcontrole én -aanvulling dankzij de geïntegreerde slimme software. Op deze manier zorgt Würth ervoor dat onze klanten volledig ontzorgd worden!
                          plus
                          NOUVEAU
                          Dixon Finance * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een toonaangevende speler binnen de brede evenementen- en belevingssector, actief in meerdere landen en gekenmerkt door een dynamische, mensgerichte werkcultuur. De organisatie werkt met moderne processen, een open mindset en een sterke focus op samenwerking over teams heen. Je komt terecht in een groeiende omgeving waar initiatief gewaardeerd wordt en waar interne opleidingen, coaching en kennisdeling centraal staan. Binnen het financiële team vervul je een sleutelrol: jouw werk zorgt voor accurate cijfers en ondersteunt de verdere professionalisering en ontwikkeling van de organisatie. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol zorg je voor een nauwkeurige, tijdige en efficiënte financiële opvolging/analyse zodat de organisatie op elk mom
                          Dixon Finance * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een toonaangevende speler binnen de brede evenementen- en belevingssector, actief in meerdere landen en gekenmerkt door een dynamische, mensgerichte werkcultuur. De organisatie werkt met moderne processen, een open mindset en een sterke focus op samenwerking over teams heen. Je komt terecht in een groeiende omgeving waar initiatief gewaardeerd wordt en waar interne opleidingen, coaching en kennisdeling centraal staan. Binnen het financiële team vervul je een sleutelrol: jouw werk zorgt voor accurate cijfers en ondersteunt de verdere professionalisering en ontwikkeling van de organisatie. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol zorg je voor een nauwkeurige, tijdige en efficiënte financiële opvolging/analyse zodat de organisatie op elk mom
                          plus
                          Axians Belgium * Merelbeke-Melle * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Dit omvat zowel software als hardware. Onze oplossingen zijn altijd in co-creatie met onze klanten. We inspireren hen graag met innovatieve technologieën, net zoveel als wij er zelf door geïnspireerd worden. Axians is een merk van VINCI Energies. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ons gedecentraliseerd model stelt onze mensen in staat om innovatie op lokaal niveau te ontwikkelen, waardoor producten ontstaan die vervolgens op grotere schaal kunnen worden ingezet.
                          Axians Belgium * Merelbeke-Melle * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Dit omvat zowel software als hardware. Onze oplossingen zijn altijd in co-creatie met onze klanten. We inspireren hen graag met innovatieve technologieën, net zoveel als wij er zelf door geïnspireerd worden. Axians is een merk van VINCI Energies. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ons gedecentraliseerd model stelt onze mensen in staat om innovatie op lokaal niveau te ontwikkelen, waardoor producten ontstaan die vervolgens op grotere schaal kunnen worden ingezet.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Management Assistant à Aalter?

                          Salaire moyen par an
                          38.200 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Management Assistant à Aalter est de 38.200 €. Les salaires de Management Assistant à Aalter vont de 31.200 € à 46.700 €.