Date
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Langue du job
      Compétences
      1 sélectionné
        Fonctions
        1 sélectionné
          Secteur
            Région
              Ville
                Expérience
                  Type de contrat
                    Régime de travail

                      Jobs populaires

                      • Administration
                      • Néerlandais
                      • Communication
                      • Français
                      • MS Excel
                      • MS Office Suite
                      • Adjoint/e administratif/ve
                      • Adjoint du directeur
                      • Adjoint/e au service à la clientèle
                      • Agent/e d'accueil
                      • Chef/fe de Bureau
                      • Adjoint/e polyvalent
                      • Agent/e de maîtrise administratif
                      • Apprenti/e
                      • Assistant/e régional/e

                      Afficher plus
                      Administration
                      Supprimer tous les filtres

                      Date

                      7 derniers jours
                      17

                      Temps de trajet

                      Compétences


                      Administration
                      19






                      Fonctions

                      Administration
                      19







                      18 résultats pour Ingénieur E En Tuyauterie à Aalter dans un rayon de 30 km

                      Nous avons étendu votre recherche à plus de 18 offres d’emploi similaires.

                      Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen

                      Vivendo
                      Brugge
                      Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Kandidaten & Toewijzingen. * Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begeleidt de kandidaat-huurders bij hun vragen omtrent de ligging van onze woningen, de wachttijd, e.a. * Je bereidt de toewijzi
                      Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Kandidaten & Toewijzingen. * Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begeleidt de kandidaat-huurders bij hun vragen omtrent de ligging van onze woningen, de wachttijd, e.a. * Je bereidt de toewijzi
                      plus
                      Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je ontvangt klanten, en met een glimlach en helpt hen verder. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en pl
                      Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je ontvangt klanten, en met een glimlach en helpt hen verder. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en pl
                      plus
                      beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Je leest en schrijft perfect Nederlands, vlot Engels en Frans * Je werkt nauwkeurig en correct * Wij geloven in een duurzame toekomst en zetten ons dagelijks in om een positieve
                      beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Je leest en schrijft perfect Nederlands, vlot Engels en Frans * Je werkt nauwkeurig en correct * Wij geloven in een duurzame toekomst en zetten ons dagelijks in om een positieve
                      plus
                      De Frontoffice van Computer Checkpoint, is de schakel tussen onze klanten (particulieren en zakelijke klanten) van onze 7 winkels. Met je zachtaardige stem luister je naar de vragen en wensen van onze klanten, activeer je samen met hen nieuwe telecompakketten of doe je wijzigingen aan hun bestaande diensten en noteer je eventuele klachten. Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en werkt ook mee aan de algemene administratie. * Klanten informeren en adviseren over lopende promoties van Telecom, energie, IT,... * Sales opportuniteiten detecteren en afsluiten volgens de behoefte van de klant * Leads opbellen en overtuigen met krachtige argumenten * Je hebt een aangename telefoonstem en spreekt vloeiend Nederlands. * Je kan vlot
                      De Frontoffice van Computer Checkpoint, is de schakel tussen onze klanten (particulieren en zakelijke klanten) van onze 7 winkels. Met je zachtaardige stem luister je naar de vragen en wensen van onze klanten, activeer je samen met hen nieuwe telecompakketten of doe je wijzigingen aan hun bestaande diensten en noteer je eventuele klachten. Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en werkt ook mee aan de algemene administratie. * Klanten informeren en adviseren over lopende promoties van Telecom, energie, IT,... * Sales opportuniteiten detecteren en afsluiten volgens de behoefte van de klant * Leads opbellen en overtuigen met krachtige argumenten * Je hebt een aangename telefoonstem en spreekt vloeiend Nederlands. * Je kan vlot
                      plus
                      Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeu
                      Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeu
                      plus
                      Opvolgen van facturatie en betalingen * Voorraadbeheer en administratie * Beantwoorden van e-mails en telefoongesprekken * Bijhouden van social media accounts en ondersteunen bij marketingactiviteiten * Algemene kantoor- en administratieve taken * Alarmeren en labelen van kledingstukken * Je bent handig met computers en software (MS Office, excel) * Je hebt social media skills en weet hoe je deze kan inzetten voor promotie * Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig en organisatorisch sterk
                      Opvolgen van facturatie en betalingen * Voorraadbeheer en administratie * Beantwoorden van e-mails en telefoongesprekken * Bijhouden van social media accounts en ondersteunen bij marketingactiviteiten * Algemene kantoor- en administratieve taken * Alarmeren en labelen van kledingstukken * Je bent handig met computers en software (MS Office, excel) * Je hebt social media skills en weet hoe je deze kan inzetten voor promotie * Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig en organisatorisch sterk
                      plus
                      Vakbouw is een kwaliteitsgericht en duurzaam bouwbedrijf dat zich richt op totaalprojecten met een sterke focus op vakmanschap, betrouwbaarheid en langetermijnrelaties. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en gemotiveerde administratief bediende die ons kantoor vlot en professioneel mee ondersteunt. * Bouw gerelateerde administratieve taken en opvolging (keuringen aanvragen, etc.) * Beheer van inkomende en uitgaande e-mails en telefonie * Opstellen, opvolgen en archiveren van documenten * Verwerken van facturen en administratieve voorbereiding voor de boekhouding * Bestellingen en administratieve opvolging van leveranciers * Agendabeheer en praktische org
                      Vakbouw is een kwaliteitsgericht en duurzaam bouwbedrijf dat zich richt op totaalprojecten met een sterke focus op vakmanschap, betrouwbaarheid en langetermijnrelaties. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en gemotiveerde administratief bediende die ons kantoor vlot en professioneel mee ondersteunt. * Bouw gerelateerde administratieve taken en opvolging (keuringen aanvragen, etc.) * Beheer van inkomende en uitgaande e-mails en telefonie * Opstellen, opvolgen en archiveren van documenten * Verwerken van facturen en administratieve voorbereiding voor de boekhouding * Bestellingen en administratieve opvolging van leveranciers * Agendabeheer en praktische org
                      plus
                      BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak.\\\" Als Allround Administratief Medewerker ben je het hart van het kantoor en het eerste aanspreekpunt voor klanten en . Je draagt bij aan de dagelijkse operatione
                      BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak.\\\" Als Allround Administratief Medewerker ben je het hart van het kantoor en het eerste aanspreekpunt voor klanten en . Je draagt bij aan de dagelijkse operatione
                      plus
                      Ben jij een administratieve duizendpoot met een neus voor structuur en organisatie? Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Als onze nieuwe office manager neem je een centrale rol op in het dagelijkse reilen en zeilen van ons kantoor. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Orderverwerking: opvolgen en verwerken van binnenkomende bestellingen * Kantoororganisatie: zorgen dat het kantoor vlot en efficiënt functioneert * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen * Post- en e-mailverwerking: behandelen van inkomende post en documenten * Ontvangst en verwerking van leveringen: bonnen beher
                      Ben jij een administratieve duizendpoot met een neus voor structuur en organisatie? Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Als onze nieuwe office manager neem je een centrale rol op in het dagelijkse reilen en zeilen van ons kantoor. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Orderverwerking: opvolgen en verwerken van binnenkomende bestellingen * Kantoororganisatie: zorgen dat het kantoor vlot en efficiënt functioneert * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen * Post- en e-mailverwerking: behandelen van inkomende post en documenten * Ontvangst en verwerking van leveringen: bonnen beher
                      plus
                      Je bent het kalme, professionele aanspreekpunt via onthaal, telefonie en e-mail. * Je zorgt voor strakke agenda- en OK-planning (kliniek & MediSpa) zodat artsen en therapeuten efficiënt kunnen werken. * Je informeert en adviseert transparant: opties uitleggen, verwachtingen managen, en de volgende stap helder voorstellen — verkopen door te informeren, nooit pushen. * Je bewaakt het GDPR-proof dossierbeheer, volgt betalingen/facturatie op en beheert bestellingen & voorraad. * Sterk in plannen en nauwkeurige administratie; je communiceert rustig, empathisch en discreet. * Vlot met pc en agenda-/planningssoftware; ervaring in medische of high-end hospitality omgeving is een plus. * Talen: NL uitstekend; goede kennis FR &
                      Je bent het kalme, professionele aanspreekpunt via onthaal, telefonie en e-mail. * Je zorgt voor strakke agenda- en OK-planning (kliniek & MediSpa) zodat artsen en therapeuten efficiënt kunnen werken. * Je informeert en adviseert transparant: opties uitleggen, verwachtingen managen, en de volgende stap helder voorstellen — verkopen door te informeren, nooit pushen. * Je bewaakt het GDPR-proof dossierbeheer, volgt betalingen/facturatie op en beheert bestellingen & voorraad. * Sterk in plannen en nauwkeurige administratie; je communiceert rustig, empathisch en discreet. * Vlot met pc en agenda-/planningssoftware; ervaring in medische of high-end hospitality omgeving is een plus. * Talen: NL uitstekend; goede kennis FR &
                      plus
                      Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten door uniforme aktemodellen op te stellen
                      Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten door uniforme aktemodellen op te stellen
                      plus
                      Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof team? * Je spreekt
                      Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof team? * Je spreekt
                      plus
                      Je werkt nauw samen met en ondersteunt hem in alle administratieve processen van onze twee winkels. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot, correct en duidelijk verloopt, zodat ons team zich volop kan focussen op vakmanschap en klantenservice. We zetten steeds meer in op digitalisering en het efficiënter maken van onze administratieve processen, en jij speelt daarin een grote rol. Je werkt met toepassingen zoals Yuki (en andere boekhoudsoftware), MS Office, Canva, Payroller, Securex, Wix en onze interne tools. * Facturen opmaken en administratieve documenten nauwkeurig opvolgen * E-mails opvolgen en beantwoorden in een warme en professionele stijl * Prijzen beheren en bijho
                      Je werkt nauw samen met en ondersteunt hem in alle administratieve processen van onze twee winkels. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot, correct en duidelijk verloopt, zodat ons team zich volop kan focussen op vakmanschap en klantenservice. We zetten steeds meer in op digitalisering en het efficiënter maken van onze administratieve processen, en jij speelt daarin een grote rol. Je werkt met toepassingen zoals Yuki (en andere boekhoudsoftware), MS Office, Canva, Payroller, Securex, Wix en onze interne tools. * Facturen opmaken en administratieve documenten nauwkeurig opvolgen * E-mails opvolgen en beantwoorden in een warme en professionele stijl * Prijzen beheren en bijho
                      plus
                      Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                      Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                      plus
                      Dit doen we door zoveel mogelijk mensen te inspireren en te motiveren om vegan alternatieven uit te proberen en tegelijkertijd ook de aanbodzijde te beïnvloeden. Je werkt samen met vier andere geëngageerde aan projecten als Try Vegan , Vegan Summer Fest en de Belgian Vegan Awards . Lees hier meer over onze projecten en activiteiten. * – Je verwerkt facturen en volgt de begroting van BE Vegan nauwgezet op. * – Je woont (kwartaal)vergaderingen bij en maakt duidelijke verslagen op. * – Je verwerkt de lonen en HR-administratie * – Je interpreteert cijfers en vertaalt ze naar evaluaties of verslagen. voor Vegan Summer Fest), vraagt offertes op, doet bestellingen en volgt de samenwerking op. * – Je beheert de kantoorvoorraa
                      Dit doen we door zoveel mogelijk mensen te inspireren en te motiveren om vegan alternatieven uit te proberen en tegelijkertijd ook de aanbodzijde te beïnvloeden. Je werkt samen met vier andere geëngageerde aan projecten als Try Vegan , Vegan Summer Fest en de Belgian Vegan Awards . Lees hier meer over onze projecten en activiteiten. * – Je verwerkt facturen en volgt de begroting van BE Vegan nauwgezet op. * – Je woont (kwartaal)vergaderingen bij en maakt duidelijke verslagen op. * – Je verwerkt de lonen en HR-administratie * – Je interpreteert cijfers en vertaalt ze naar evaluaties of verslagen. voor Vegan Summer Fest), vraagt offertes op, doet bestellingen en volgt de samenwerking op. * – Je beheert de kantoorvoorraa
                      plus
                      Bij Astranova Project Furniture hebben we een plekje vrij voor iemand die met plezier de administratie regelt én het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten en leveranciers. Als jij energie krijgt van telefonische contacten, graag de touwtjes in handen neemt en zowel in het Nederlands als Frans uitblinkt, dan zijn wij op zoek naar jou! Je verzorgt de administratieve taken met precisie en oog voor detail. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als per e-mail. Je werkt vlot samen met je en draagt bij aan een positieve teamsfeer. Je neemt initiatief en denkt proactief mee over efficiëntere werkwijzen. Een administratief talent met een hands-on mentaliteit en een zelfstandige werkhouding. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans. Je bent een echte teamplayer en houdt van een goede samenwerking. Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en eff
                      Bij Astranova Project Furniture hebben we een plekje vrij voor iemand die met plezier de administratie regelt én het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten en leveranciers. Als jij energie krijgt van telefonische contacten, graag de touwtjes in handen neemt en zowel in het Nederlands als Frans uitblinkt, dan zijn wij op zoek naar jou! Je verzorgt de administratieve taken met precisie en oog voor detail. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als per e-mail. Je werkt vlot samen met je en draagt bij aan een positieve teamsfeer. Je neemt initiatief en denkt proactief mee over efficiëntere werkwijzen. Een administratief talent met een hands-on mentaliteit en een zelfstandige werkhouding. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans. Je bent een echte teamplayer en houdt van een goede samenwerking. Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en eff
                      plus
                      Heb jij hier al enkele jaren ervaring mee en ben je proactief ingesteld? Wortegem-PetegemVoor onze klant, gekende in zwembaden, zijn we dringend op zoek naar een option of permanent contractSint-NiklaasWE ZIJN OP ZOEK NAAR INTERNAL SALES MEDEWERKER Voor een zwangerschapsvervanging (6 maanden) Ben jij een administratieve duizendpoot met commerciële flair en technische interesse? Heb je een passie voor klantgericht werken en hou je ervan om een spilfiguur te zijn binnen een dynamisch salesteam? * Je schakelt moeiteloos tussen klanten , vertegenwoordigers, aankoop en logistiek om alles soepel te laten verlopen. * Je verwerkt en volgt bestellingen administratief op, van A tot Z. Customer Service medewerker: Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opv
                      Heb jij hier al enkele jaren ervaring mee en ben je proactief ingesteld? Wortegem-PetegemVoor onze klant, gekende in zwembaden, zijn we dringend op zoek naar een option of permanent contractSint-NiklaasWE ZIJN OP ZOEK NAAR INTERNAL SALES MEDEWERKER Voor een zwangerschapsvervanging (6 maanden) Ben jij een administratieve duizendpoot met commerciële flair en technische interesse? Heb je een passie voor klantgericht werken en hou je ervan om een spilfiguur te zijn binnen een dynamisch salesteam? * Je schakelt moeiteloos tussen klanten , vertegenwoordigers, aankoop en logistiek om alles soepel te laten verlopen. * Je verwerkt en volgt bestellingen administratief op, van A tot Z. Customer Service medewerker: Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opv
                      plus
                      Als Service ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in het bieden van de service waar wij als organisatie trots op zijn. Description Ben jij een geboren multitasker , empathisch en krijg je energie van het helpen van anderen? Sluit je aan bij ons team als bij De Stroomlijn en maak een verschil in de wereld van watervoorziening! Als speel jij een cruciale rol in hetklantenservicemedewerkerbedrijfklantenservicemedewerker Description Onze klant is een nieuwe site die sinds 2022 instaat voor de en het verwerken van plantaardige en dierlijke oliën en vetten. Ben jij iemand die uitblinkt in nauwkeurigheid en graag verantwoordelijkheid neemt? Blijf je steeds vriendelijk en nauwkeurig? Omschrijving: Heb
                      Als Service ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in het bieden van de service waar wij als organisatie trots op zijn. Description Ben jij een geboren multitasker , empathisch en krijg je energie van het helpen van anderen? Sluit je aan bij ons team als bij De Stroomlijn en maak een verschil in de wereld van watervoorziening! Als speel jij een cruciale rol in hetklantenservicemedewerkerbedrijfklantenservicemedewerker Description Onze klant is een nieuwe site die sinds 2022 instaat voor de en het verwerken van plantaardige en dierlijke oliën en vetten. Ben jij iemand die uitblinkt in nauwkeurigheid en graag verantwoordelijkheid neemt? Blijf je steeds vriendelijk en nauwkeurig? Omschrijving: Heb
                      plus

                      Nous avons étendu votre recherche avec 1 offres d'emploi dans d'autres régions

                      Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                      Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                      plus

                      Ces jobs pourraient également vous intéresser

                      Als administratief bediende kom je terecht in een organisatie waar samenwerking en kwaliteit centraal staan. Dan is deze functie als administratief bediende iets voor jou. * In deze functie als administratief bediende ben jij verantwoordelijk voor een vlotte verwerking van alle verkoopdocumenten. * Als administratief bediende ben je de spil in het administratieve proces en draag je bij aan een efficiënte werking van de verkoopafdeling. Dan is deze functie als administratief bediende perfect voor jou. Dan ben jij de administratief bediende die we zoeken. In ruil voor jouw inzet als administratief bediende krijg je een voltijds contract in een stabiele en familiale werkomgeving. Dan is deze functie als administratief bediende jouw kans
                      Als administratief bediende kom je terecht in een organisatie waar samenwerking en kwaliteit centraal staan. Dan is deze functie als administratief bediende iets voor jou. * In deze functie als administratief bediende ben jij verantwoordelijk voor een vlotte verwerking van alle verkoopdocumenten. * Als administratief bediende ben je de spil in het administratieve proces en draag je bij aan een efficiënte werking van de verkoopafdeling. Dan is deze functie als administratief bediende perfect voor jou. Dan ben jij de administratief bediende die we zoeken. In ruil voor jouw inzet als administratief bediende krijg je een voltijds contract in een stabiele en familiale werkomgeving. Dan is deze functie als administratief bediende jouw kans
                      plus
                      Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. * Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalinge
                      Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. * Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalinge
                      plus
                      Wij willen onze groei de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met een uitzendconsulent in Oost-Vlaanderen (Oudenaarde, Gent, Beveren en Aalst etc.). De rol van Uitzendconsulent draait om één ding: het vinden van de juiste mensen voor de juiste banen. * JobFIXers * Oost-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Als de grootste dochteronderneming van de BOEMM family is JobFIXers het snelst groeiende matchingbedrijf binnen de HR services in België. JobFIXers is gespecialiseerd in het begeleiden van vakbekwame en naar een geschikte job. Met een netwerk van meer dan 70 kantoren in Vlaanderen wil JobFIXers de perfecte match vormen tussen menselijk talent en bedrijf. Ben jij klaar om écht impact te maken? In deze rol ben jij het gezicht van Jobfixers in jouw regio, waar je dagelijks het verschil maakt voor
                      Wij willen onze groei de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met een uitzendconsulent in Oost-Vlaanderen (Oudenaarde, Gent, Beveren en Aalst etc.). De rol van Uitzendconsulent draait om één ding: het vinden van de juiste mensen voor de juiste banen. * JobFIXers * Oost-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Als de grootste dochteronderneming van de BOEMM family is JobFIXers het snelst groeiende matchingbedrijf binnen de HR services in België. JobFIXers is gespecialiseerd in het begeleiden van vakbekwame en naar een geschikte job. Met een netwerk van meer dan 70 kantoren in Vlaanderen wil JobFIXers de perfecte match vormen tussen menselijk talent en bedrijf. Ben jij klaar om écht impact te maken? In deze rol ben jij het gezicht van Jobfixers in jouw regio, waar je dagelijks het verschil maakt voor
                      plus
                      TRIXXO * Gent * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk
                      TRIXXO * Gent * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk
                      plus
                      NOUVEAU
                      Als Talent Partner neem je de kantoren van hun vestigingen in Oost-Vlaanderen onder jouw vleugels. Een Talent Partner die van aanpakken weet, met een duidelijk passie voor recruitment, creatief denkend, graag met een vleugje humor - Als Talent Partner krijg je kansen om te groeien binnen een ondernemende en warme organisatie in volle expansie. Onze klant is in eerste instantie op zoek naar een handson, collegiale en mature collega. * HR Talents Wat een mooi bedrijf waar HR Talents voor rekruteert. * Je denkt actief mee over nieuwe manieren hoe je jong talent aantrekt en senior profielen kan overtuigen. * Daarnaast fungeer je als HR BP voor de stagiairs in het kader van opvolging en talent attraction. * Gent * Vast contract, onbepaalde
                      Als Talent Partner neem je de kantoren van hun vestigingen in Oost-Vlaanderen onder jouw vleugels. Een Talent Partner die van aanpakken weet, met een duidelijk passie voor recruitment, creatief denkend, graag met een vleugje humor - Als Talent Partner krijg je kansen om te groeien binnen een ondernemende en warme organisatie in volle expansie. Onze klant is in eerste instantie op zoek naar een handson, collegiale en mature collega. * HR Talents Wat een mooi bedrijf waar HR Talents voor rekruteert. * Je denkt actief mee over nieuwe manieren hoe je jong talent aantrekt en senior profielen kan overtuigen. * Daarnaast fungeer je als HR BP voor de stagiairs in het kader van opvolging en talent attraction. * Gent * Vast contract, onbepaalde
                      plus
                      Ben jij een ervaren Payroll Expert met een passie voor cijfers én mensen? Als Payroll Expert ben jij het kloppend hart van de loonadministratie en een betrouwbare partner voor zowel medewerkers als leidinggevenden. Werken als Payroll Expert? Dan is deze rol als Payroll Officer in Gent iets voor jou! • Je bent verantwoordelijk voor de volledige payroll A–Z voor meerdere paritaire comités. • Je bent het eerste aanspreekpunt voor en bij payroll- en loonvragen. • Je neemt initiatief in verbeterprojecten binnen payroll en HR-processen, en werkt nauw samen met HR-collega's om te bouwen aan de HR-dienst van de toekomst. • Je hebt een stevige ervaring als en kan zelfstandig een payroll A–Z beheren. * HR Talents * Gent * Vast contract, onbepaa
                      Ben jij een ervaren Payroll Expert met een passie voor cijfers én mensen? Als Payroll Expert ben jij het kloppend hart van de loonadministratie en een betrouwbare partner voor zowel medewerkers als leidinggevenden. Werken als Payroll Expert? Dan is deze rol als Payroll Officer in Gent iets voor jou! • Je bent verantwoordelijk voor de volledige payroll A–Z voor meerdere paritaire comités. • Je bent het eerste aanspreekpunt voor en bij payroll- en loonvragen. • Je neemt initiatief in verbeterprojecten binnen payroll en HR-processen, en werkt nauw samen met HR-collega's om te bouwen aan de HR-dienst van de toekomst. • Je hebt een stevige ervaring als en kan zelfstandig een payroll A–Z beheren. * HR Talents * Gent * Vast contract, onbepaa
                      plus

                      Jobs populaires


                      Afficher plus

                      Quel est le salaire moyen pour Ingénieur E En Tuyauterie à Aalter?

                      Salaire moyen par an
                      43.100 €

                      Le salaire moyen pour les emplois Ingénieur E En Tuyauterie à Aalter est de 43.100 €. Les salaires de Ingénieur E En Tuyauterie à Aalter vont de 35.700 € à 52.100 €.