Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Service de sécurité
                          • Construction
                          • Conseiller en prévention
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Accompagnateur/trice environnemental
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent/e de conduite
                          • Camionneur/se
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e
                          • Adjoint/e au personnel

                          Afficher plus
                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          4


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Administration
                          46






                          Fonctions

                          Administration
                          11






                          36 résultats pour Ingénieur E En Structure Senior à Sint Michiels dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 36 offres d’emploi similaires.

                          Parttime receptionist(e)

                          Advenso BVBA
                          Zedelgem, België
                          Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je ontvangt klanten, en met een glimlach en helpt hen verder. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en pl
                          Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je ontvangt klanten, en met een glimlach en helpt hen verder. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en pl
                          plus
                          Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen. * Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begeleidt de kandidaat-huurders bij hun vragen omtrent de ligging van onze woningen, de wachttijd, e.a
                          Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen. * Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begeleidt de kandidaat-huurders bij hun vragen omtrent de ligging van onze woningen, de wachttijd, e.a
                          plus
                          ibis budget Knokke beschikt over 68 comfortabele kamers met airconditioning en gratis WiFi. Het hotel ligt vlakbij de levendige stad Knokke-Heist en is ideaal voor een verblijf aan de Kust. Wanneer zij blij zijn, ben jij tevreden en trots. Je helpt hen met vragen en tips. Ook via mail en telefonisch sta je onze gasten te woord. Je verwerkt reservaties en betalingen. * Je helpt als receptionist ook mee aan het ontbijt en aan het terras. Kennis van Frans, Engels en Nederlands zijn wel een must. * Je begrijpt dat werken in een hotel (24/7 open), ook weekendwerk met zich meebrengt, alsook werk op zon- en feestdagen. * Je bent een gemotiveerde medewerker die houdt van een gevarieerd takenpakket en goed zel
                          ibis budget Knokke beschikt over 68 comfortabele kamers met airconditioning en gratis WiFi. Het hotel ligt vlakbij de levendige stad Knokke-Heist en is ideaal voor een verblijf aan de Kust. Wanneer zij blij zijn, ben jij tevreden en trots. Je helpt hen met vragen en tips. Ook via mail en telefonisch sta je onze gasten te woord. Je verwerkt reservaties en betalingen. * Je helpt als receptionist ook mee aan het ontbijt en aan het terras. Kennis van Frans, Engels en Nederlands zijn wel een must. * Je begrijpt dat werken in een hotel (24/7 open), ook weekendwerk met zich meebrengt, alsook werk op zon- en feestdagen. * Je bent een gemotiveerde medewerker die houdt van een gevarieerd takenpakket en goed zel
                          plus
                          TransWest, onderdeel van de Stef Group, is een toonaangevend logistiek bedrijf met een sterke focus op transport en warehousing. Binnen het internationale planningsteam zorg je als retourplanner - dispatcher voor een efficiënte organisatie van het wagenpark en een vlotte terugkeer van onze wagens naar de basis. Je werkt in een moderne, stabiele onderneming die voortdurend investeert in mens, middelen en technologie. Als Retourplanner - Dispatcher Internationaal ben je verantwoordelijk voor een optimale bezetting van het wagenpark en een doordachte planning van de retourvrachten. Je houdt rekening met diverse parameters zoals laad- en losadressen, chauffeurs, beschikbare voertuigen en volumes. Je bent het operationele aanspreekpunt voor , klanten en .
                          TransWest, onderdeel van de Stef Group, is een toonaangevend logistiek bedrijf met een sterke focus op transport en warehousing. Binnen het internationale planningsteam zorg je als retourplanner - dispatcher voor een efficiënte organisatie van het wagenpark en een vlotte terugkeer van onze wagens naar de basis. Je werkt in een moderne, stabiele onderneming die voortdurend investeert in mens, middelen en technologie. Als Retourplanner - Dispatcher Internationaal ben je verantwoordelijk voor een optimale bezetting van het wagenpark en een doordachte planning van de retourvrachten. Je houdt rekening met diverse parameters zoals laad- en losadressen, chauffeurs, beschikbare voertuigen en volumes. Je bent het operationele aanspreekpunt voor , klanten en .
                          plus
                          Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. * Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. * Een team delegeren, ondersteunen, motiveren en coachen om uitstekende resultaten te behalen? * Als een geoliede machine zorgen jij en het team samen voor een nette winkel, waar onze klanten zich thuis voelen én naar willen blijven terugkomen. * Je past de procedures netjes toe en controleert of
                          Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. * Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. * Een team delegeren, ondersteunen, motiveren en coachen om uitstekende resultaten te behalen? * Als een geoliede machine zorgen jij en het team samen voor een nette winkel, waar onze klanten zich thuis voelen én naar willen blijven terugkomen. * Je past de procedures netjes toe en controleert of
                          plus
                          We zoeken een gedreven professional die graag verantwoordelijkheid neemt en structuur brengt in HR en deels ook in finance en administratie. Een rol met inhoud, autonomie en doorgroeimogelijkheden. In deze functie combineer je people skills met organisatorisch inzicht en een brede blik op de werking van ons bedrijf. * Je stuurt en coacht het administratief team. * Je zorgt dat contracten, personeelsdossiers en registraties correct en up-to-date zijn. * Je onderhoudt het contact met ons sociaal secretariaat en volgt de loonkost en personeelsplanning op. * Je bent aanwezig op werkvergaderingen en denkt mee over personeelsbezetting. * Je ondersteunt op vlak van finance, volgt cijfers mee
                          We zoeken een gedreven professional die graag verantwoordelijkheid neemt en structuur brengt in HR en deels ook in finance en administratie. Een rol met inhoud, autonomie en doorgroeimogelijkheden. In deze functie combineer je people skills met organisatorisch inzicht en een brede blik op de werking van ons bedrijf. * Je stuurt en coacht het administratief team. * Je zorgt dat contracten, personeelsdossiers en registraties correct en up-to-date zijn. * Je onderhoudt het contact met ons sociaal secretariaat en volgt de loonkost en personeelsplanning op. * Je bent aanwezig op werkvergaderingen en denkt mee over personeelsbezetting. * Je ondersteunt op vlak van finance, volgt cijfers mee
                          plus
                          NOUVEAU
                          We zijn momenteel op zoek naar een gemotiveerde logopedist(e) die op onze campussen Rumbeke en Torhout aan de slag gaat. * Je stelt logopedische diagnoses bij patiënten met taal- en spraakproblemen. * Je behandelt patiënten en volgt hun evolutie op. * Je werkt mee in de stemkliniek en werkt met volwassen patiënten met neurologische aandoeningen en geriatrische patiënten. * Je staat in voor de administratieve opvolging van de uitgevoerde behandeling (registratie behandelingen, opmaak van onderzoeks- en evaluatieverslagen,…). * Adviezen formuleren en beslissingen nemen is iets wat je vlot doet. * Je toont inlevingsvermogen en kan je vlot aanpassen aan een grote diversiteit aan patiënten. * Klantgericht denken en handele
                          We zijn momenteel op zoek naar een gemotiveerde logopedist(e) die op onze campussen Rumbeke en Torhout aan de slag gaat. * Je stelt logopedische diagnoses bij patiënten met taal- en spraakproblemen. * Je behandelt patiënten en volgt hun evolutie op. * Je werkt mee in de stemkliniek en werkt met volwassen patiënten met neurologische aandoeningen en geriatrische patiënten. * Je staat in voor de administratieve opvolging van de uitgevoerde behandeling (registratie behandelingen, opmaak van onderzoeks- en evaluatieverslagen,…). * Adviezen formuleren en beslissingen nemen is iets wat je vlot doet. * Je toont inlevingsvermogen en kan je vlot aanpassen aan een grote diversiteit aan patiënten. * Klantgericht denken en handele
                          plus
                          Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Ondersteunen bij logistieke taken, zoals hulp in de keuken, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en kleine praktische opdrachten. Verzorgen van administratieve taken: klassement
                          Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Ondersteunen bij logistieke taken, zoals hulp in de keuken, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en kleine praktische opdrachten. Verzorgen van administratieve taken: klassement
                          plus
                          Mediwet is als Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk dagelijks bezig met het bevorderen van het wel-zijn bij haar klanten en hun werknemers. Hiervoor is Mediwet actief in verschillende domeinen zoals arbeidsgeneeskunde, veiligheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten. Met een goede work-life balans, een informele sfeer en aandacht voor het individu, proberen wij het verschil te maken. * Je ondersteunt en adviseert onze klanten in alles wat te maken heeft met veiligheid op de werkvloer. * Je analyseert werkposten en stelt risicoanalyses op, gaande van risicoanalyses van een functie tot een specifieke risicoanalyse over brand of elektriciteit. * Je geeft opleidingen en webinars rond jouw expertisegebied aan onze klante
                          Mediwet is als Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk dagelijks bezig met het bevorderen van het wel-zijn bij haar klanten en hun werknemers. Hiervoor is Mediwet actief in verschillende domeinen zoals arbeidsgeneeskunde, veiligheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten. Met een goede work-life balans, een informele sfeer en aandacht voor het individu, proberen wij het verschil te maken. * Je ondersteunt en adviseert onze klanten in alles wat te maken heeft met veiligheid op de werkvloer. * Je analyseert werkposten en stelt risicoanalyses op, gaande van risicoanalyses van een functie tot een specifieke risicoanalyse over brand of elektriciteit. * Je geeft opleidingen en webinars rond jouw expertisegebied aan onze klante
                          plus
                          Mediwet is als Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk dagelijks bezig met het bevorderen van het wel-zijn bij haar klanten en hun werknemers. Hiervoor is Mediwet actief in verschillende domeinen zoals arbeidsgeneeskunde, veiligheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten. Met een goede work-life balans, een informele sfeer en aandacht voor het individu, proberen wij het verschil te maken. * Je ondersteunt en adviseert onze klanten in alles wat te maken heeft met veiligheid op de werkvloer. * Je analyseert werkposten en stelt risicoanalyses op, gaande van risicoanalyses van een functie tot een specifieke risicoanalyse over brand of elektriciteit. * Je geeft opleidingen en webinars rond jouw expertisegebied aan onze klante
                          Mediwet is als Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk dagelijks bezig met het bevorderen van het wel-zijn bij haar klanten en hun werknemers. Hiervoor is Mediwet actief in verschillende domeinen zoals arbeidsgeneeskunde, veiligheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten. Met een goede work-life balans, een informele sfeer en aandacht voor het individu, proberen wij het verschil te maken. * Je ondersteunt en adviseert onze klanten in alles wat te maken heeft met veiligheid op de werkvloer. * Je analyseert werkposten en stelt risicoanalyses op, gaande van risicoanalyses van een functie tot een specifieke risicoanalyse over brand of elektriciteit. * Je geeft opleidingen en webinars rond jouw expertisegebied aan onze klante
                          plus
                          Je bent het kalme, professionele aanspreekpunt via onthaal, telefonie en e-mail. * Je zorgt voor strakke agenda- en OK-planning (kliniek & MediSpa) zodat artsen en therapeuten efficiënt kunnen werken. * Je informeert en adviseert transparant: opties uitleggen, verwachtingen managen, en de volgende stap helder voorstellen — verkopen door te informeren, nooit pushen. * Je bewaakt het GDPR-proof dossierbeheer, volgt betalingen/facturatie op en beheert bestellingen & voorraad. * Sterk in plannen en nauwkeurige administratie; je communiceert rustig, empathisch en discreet. * Vlot met pc en agenda-/planningssoftware; ervaring in medische of high-end hospitality omgeving is een plus. * Talen: NL uitstekend; goede kennis FR &
                          Je bent het kalme, professionele aanspreekpunt via onthaal, telefonie en e-mail. * Je zorgt voor strakke agenda- en OK-planning (kliniek & MediSpa) zodat artsen en therapeuten efficiënt kunnen werken. * Je informeert en adviseert transparant: opties uitleggen, verwachtingen managen, en de volgende stap helder voorstellen — verkopen door te informeren, nooit pushen. * Je bewaakt het GDPR-proof dossierbeheer, volgt betalingen/facturatie op en beheert bestellingen & voorraad. * Sterk in plannen en nauwkeurige administratie; je communiceert rustig, empathisch en discreet. * Vlot met pc en agenda-/planningssoftware; ervaring in medische of high-end hospitality omgeving is een plus. * Talen: NL uitstekend; goede kennis FR &
                          plus
                          In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE voor uitzonderlijk vervoern . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhed
                          In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE voor uitzonderlijk vervoern . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhed
                          plus
                          In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE met laadkraann . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhedenark. •
                          In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE met laadkraann . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhedenark. •
                          plus
                          Als CFO stuur je de afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital aan en speel je samen met het directiecomité een sleutelrol in het realiseren van onze groeiplannen. Zin om impact te maken in een innovatieve en mensgerichte bouwonderneming? Bij Vandenbussche, de ambitieuze en innovatieve aannemer uit Aalter, zijn we op zoek naar een Chief Financial Officer (CFO). Als CFO neem je de leiding over de afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital en werk je samen met het directiecomité aan het uitzetten van de strategie. * Je leidt de reeds performante afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital naar een hoger niveau, in lijn met de strategische groeidoelstellingen. Als klankbord voor deze afdelingen en als business partner van h
                          Als CFO stuur je de afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital aan en speel je samen met het directiecomité een sleutelrol in het realiseren van onze groeiplannen. Zin om impact te maken in een innovatieve en mensgerichte bouwonderneming? Bij Vandenbussche, de ambitieuze en innovatieve aannemer uit Aalter, zijn we op zoek naar een Chief Financial Officer (CFO). Als CFO neem je de leiding over de afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital en werk je samen met het directiecomité aan het uitzetten van de strategie. * Je leidt de reeds performante afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital naar een hoger niveau, in lijn met de strategische groeidoelstellingen. Als klankbord voor deze afdelingen en als business partner van h
                          plus
                          Dit doe je door onze service teams te coördineren, de Europese klanten bij te staan met technische kennis, accurate documentatie bij te houden en de communicatie tussen klanten en interne teams te faciliteren. Je zal deel uitmaken van het Technische Support team te Aalter en je zal rapporteren aan de . * Je ondersteunt de klanten telefonisch door het beantwoorden van hun technische vragen en het oplossen van eventuele problemen. Hierbij zorg je voor een efficiënte samenwerking en goede documentatie. * Je maakt de planning voor de Techniciens on the field, je bezorgt hen de correcte documentatie en volgt met hen het proces op. * Je verzorgt interne technische training zodat de kennis van het service team up to date blijft en je voorziet hen van de nodi
                          Dit doe je door onze service teams te coördineren, de Europese klanten bij te staan met technische kennis, accurate documentatie bij te houden en de communicatie tussen klanten en interne teams te faciliteren. Je zal deel uitmaken van het Technische Support team te Aalter en je zal rapporteren aan de . * Je ondersteunt de klanten telefonisch door het beantwoorden van hun technische vragen en het oplossen van eventuele problemen. Hierbij zorg je voor een efficiënte samenwerking en goede documentatie. * Je maakt de planning voor de Techniciens on the field, je bezorgt hen de correcte documentatie en volgt met hen het proces op. * Je verzorgt interne technische training zodat de kennis van het service team up to date blijft en je voorziet hen van de nodi
                          plus
                          Mediwet is als Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk dagelijks bezig met het bevorderen van het wel-zijn bij haar klanten en hun werknemers. Hiervoor is Mediwet actief in verschillende domeinen zoals arbeidsgeneeskunde, veiligheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten. Met een goede work-life balans, een informele sfeer en aandacht voor het individu, proberen wij het verschil te maken. * Je ondersteunt en adviseert onze klanten in alles wat te maken heeft met veiligheid op de werkvloer. * Je analyseert werkposten en stelt risicoanalyses op, gaande van risicoanalyses van een functie tot een specifieke risicoanalyse over brand of elektriciteit. * Je geeft opleidingen en webinars rond jouw expertisegebied aan onze klante
                          Mediwet is als Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk dagelijks bezig met het bevorderen van het wel-zijn bij haar klanten en hun werknemers. Hiervoor is Mediwet actief in verschillende domeinen zoals arbeidsgeneeskunde, veiligheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten. Met een goede work-life balans, een informele sfeer en aandacht voor het individu, proberen wij het verschil te maken. * Je ondersteunt en adviseert onze klanten in alles wat te maken heeft met veiligheid op de werkvloer. * Je analyseert werkposten en stelt risicoanalyses op, gaande van risicoanalyses van een functie tot een specifieke risicoanalyse over brand of elektriciteit. * Je geeft opleidingen en webinars rond jouw expertisegebied aan onze klante
                          plus
                          Ben jij gepassioneerd door schoenen en mode? Ralet is een familiebedrijf , waar een voorliefde voor schoenen en mensen samengaan. Wij verkopen modieuze en kwalitatieve schoenen. • Je staat in voor een tijdige en goed personeelsplanninge die evenwichtig is. • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • JeKPI'svolgt de van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te ver beteren. • actief Je neemt shopmanagers meetings deel aan en gee feedbackft actief & input aan het management en aankoop. Klantenstaan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten : met jouw eigen team (vaste medewerkers, flexi's en jobstudenten), met administratie
                          Ben jij gepassioneerd door schoenen en mode? Ralet is een familiebedrijf , waar een voorliefde voor schoenen en mensen samengaan. Wij verkopen modieuze en kwalitatieve schoenen. • Je staat in voor een tijdige en goed personeelsplanninge die evenwichtig is. • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • JeKPI'svolgt de van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te ver beteren. • actief Je neemt shopmanagers meetings deel aan en gee feedbackft actief & input aan het management en aankoop. Klantenstaan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten : met jouw eigen team (vaste medewerkers, flexi's en jobstudenten), met administratie
                          plus
                          Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten door uniforme aktemodellen op te stellen
                          Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten door uniforme aktemodellen op te stellen
                          plus
                          NOUVEAU
                          DE OESTERBANK vzw is als industrieel maatwerkbedrijf actief sedert 1966 en gekend als een sociale werkgever met innovatieve, technologische arbeidsprocessen. * Je controleert de werktijden en je waarborgt het administratieve beheer van afwezigheden, inclusief de opvolging hiervan. * Je staat in voor een tijdige en nauwkeurige loonafsluiting voor de arbeiders. * Met jouw kennis en knowhow beantwoord je op een correcte manier de vragen m.b.t. loonberekeningen, simulaties, vakantiegeld, einde loopbaan... * Je beheert payroll gerelateerde dossiers en je bent verantwoordelijk voor het opstellen of invullen van de nodige documenten en attesten aan overheids- of andere instanties * Je verdiept je in loonprogramma's (e-blox) en tijdsregistraties zodat het hui
                          DE OESTERBANK vzw is als industrieel maatwerkbedrijf actief sedert 1966 en gekend als een sociale werkgever met innovatieve, technologische arbeidsprocessen. * Je controleert de werktijden en je waarborgt het administratieve beheer van afwezigheden, inclusief de opvolging hiervan. * Je staat in voor een tijdige en nauwkeurige loonafsluiting voor de arbeiders. * Met jouw kennis en knowhow beantwoord je op een correcte manier de vragen m.b.t. loonberekeningen, simulaties, vakantiegeld, einde loopbaan... * Je beheert payroll gerelateerde dossiers en je bent verantwoordelijk voor het opstellen of invullen van de nodige documenten en attesten aan overheids- of andere instanties * Je verdiept je in loonprogramma's (e-blox) en tijdsregistraties zodat het hui
                          plus
                          Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. * Vragen van interne collega's en reisagenten behandelen ivm beddenvoorraad/stop sales * Je beschikt over een sterke commerciële en analytische ingesteldheid * Je wordt onderdeel van de Stage Community en mag deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden; We bieden interne online en offline trainingen aan via op ons eige
                          Hiermee spelen we in op vraag en aanbod en optimaliseren we de marge en bezettingsgraad op onze vliegtuigen om zo onze targets te behalen. Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. * Vragen van interne collega's en reisagenten behandelen ivm beddenvoorraad/stop sales * Je beschikt over een sterke commerciële en analytische ingesteldheid * Je wordt onderdeel van de Stage Community en mag deelnemen aan de activiteiten die georganiseerd worden; We bieden interne online en offline trainingen aan via op ons eige
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof team? * Je spreekt
                          Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof team? * Je spreekt
                          plus
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                          Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                          plus
                          Alle nodige administratie doen en de telefoons beantwoorden. * Je houdt van klantencontacten en bent klantvriendelijk. * Kennis van het Frans en/of Engels is een pluspunt.
                          Alle nodige administratie doen en de telefoons beantwoorden. * Je houdt van klantencontacten en bent klantvriendelijk. * Kennis van het Frans en/of Engels is een pluspunt.
                          plus
                          Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 7-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwaliteit, klantgerichtheid en professionaliteit. Je ondersteunt zowel klanten als collega's en zorgt ervoor dat alle administratieve en operationele processen vlot en nauwkeurig verlopen. Je bent communicatief sterk, organisatorisch ingesteld en je houdt ervan om mensen correct en vriendelijk te helpen. Verwerken en opvolgen van klachten op een klantvriende
                          Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 7-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwaliteit, klantgerichtheid en professionaliteit. Je ondersteunt zowel klanten als collega's en zorgt ervoor dat alle administratieve en operationele processen vlot en nauwkeurig verlopen. Je bent communicatief sterk, organisatorisch ingesteld en je houdt ervan om mensen correct en vriendelijk te helpen. Verwerken en opvolgen van klachten op een klantvriende
                          plus
                          Om onze interne SHEQ-dienst in Roeselare verder te versterken, zoeken we een HSE/SHEQ Coördinator met e hands-on aanpaken en e passie voor duurzame processene n . Ben jij iemand die graag pragmatische bruggen slaat tussen beleid en praktijk, tussen analyse en actie? DESOTEC is een internationaal milieudienstenbedrijf dat helpt de planeet te beschermen met duurzame mobiele filtratieoplossingen voor vloeistoffen en gassen. Onze doelstelling en missie? Je draagt bij aan de implementatie en verdere uitbouw van het kwaliteits-, veiligheids- en milieubeleid , en vertaalt dit naar duidelijke en haalbare acties op de werkvloer. Je ondersteunt alle op de sites in Roeselare en Izegem om steeds met de hoogste aa
                          Om onze interne SHEQ-dienst in Roeselare verder te versterken, zoeken we een HSE/SHEQ Coördinator met e hands-on aanpaken en e passie voor duurzame processene n . Ben jij iemand die graag pragmatische bruggen slaat tussen beleid en praktijk, tussen analyse en actie? DESOTEC is een internationaal milieudienstenbedrijf dat helpt de planeet te beschermen met duurzame mobiele filtratieoplossingen voor vloeistoffen en gassen. Onze doelstelling en missie? Je draagt bij aan de implementatie en verdere uitbouw van het kwaliteits-, veiligheids- en milieubeleid , en vertaalt dit naar duidelijke en haalbare acties op de werkvloer. Je ondersteunt alle op de sites in Roeselare en Izegem om steeds met de hoogste aa
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Ingénieur E En Structure Senior à Sint Michiels?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Ingénieur E En Structure Senior à Sint Michiels est de 39.400 €. Les salaires de Ingénieur E En Structure Senior à Sint Michiels vont de 33.200 € à 48.900 €.