Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • Management
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Administrateur/teuse support technique
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e informatique
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Agent/e helpdesk
                          • Adjoint/e en télémercatique

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          23


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          52






                          117 résultats pour Helpdesk & Support Technique à Merelbeke dans un rayon de 30 km

                          Service Desk Engineer

                          DEKRA Belgium NV
                          Gent
                          Télétravail possible
                          Help jij onze elke dag vlotter werken? Dan is deze functie als Service Desk Engineer misschien wel jouw volgende stap! * Je beschikt over een bachelor in een IT-richting of gelijkwaardige ervaring, bij voorkeur binnen een Service Desk-omgeving. Solliciteer vandaag nog en help mee aan een vlot draaiende IT-omgeving binnen DEKRA!
                          Help jij onze elke dag vlotter werken? Dan is deze functie als Service Desk Engineer misschien wel jouw volgende stap! * Je beschikt over een bachelor in een IT-richting of gelijkwaardige ervaring, bij voorkeur binnen een Service Desk-omgeving. Solliciteer vandaag nog en help mee aan een vlot draaiende IT-omgeving binnen DEKRA!
                          plus
                          NOUVEAU
                          Tu seras responsable d'une équipe de 8 collaborateurs (techniciens, commerciaux, support), impatients de rencontrer leur futur manager. * Connaissances techniques dans le secteur BTP / machines de chantier ou intérêt marqué pour cet univers. o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          Tu seras responsable d'une équipe de 8 collaborateurs (techniciens, commerciaux, support), impatients de rencontrer leur futur manager. * Connaissances techniques dans le secteur BTP / machines de chantier ou intérêt marqué pour cet univers. o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          plus
                          Als Technical Support Engineer maak je deel uit van ons Services Team en ben je, samen met je teamgenoten, verantwoordelijk voor de dagdagelijkse werking en het onderhouden van onze software en de onderliggende infrastructuur. Dankzij je inhoudelijke kennis van onze softwareoplossingen help je de klant verder door functionele ondersteuning te bieden bi specifieke software gerelateerde vragenj . * Je verleent 1e en voornamelijk 2e lijn ondersteuning aan onze klanten, dit zowel telefonisch als via onze service desk.
                          Als Technical Support Engineer maak je deel uit van ons Services Team en ben je, samen met je teamgenoten, verantwoordelijk voor de dagdagelijkse werking en het onderhouden van onze software en de onderliggende infrastructuur. Dankzij je inhoudelijke kennis van onze softwareoplossingen help je de klant verder door functionele ondersteuning te bieden bi specifieke software gerelateerde vragenj . * Je verleent 1e en voornamelijk 2e lijn ondersteuning aan onze klanten, dit zowel telefonisch als via onze service desk.
                          plus
                          * Habou Bvba * ZELE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden Je staat in voor een correctie administratieve verwerking van alle elementen die te maken hebben met de uitgevoerde prestaties. Je bent verantwoordelijk voor het ingeven van meetstaten. J e bent het eerste aanspreekpunt voor onze met betrekking tot ICT-gerelateerde vragen of problemen. Jouw profiel Je volgde een ICT-opleiding of je hebt al werkervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt kennis van verschillende tekstverwerkingsprogramma's en spreadsheetprogramma's.
                          * Habou Bvba * ZELE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden Je staat in voor een correctie administratieve verwerking van alle elementen die te maken hebben met de uitgevoerde prestaties. Je bent verantwoordelijk voor het ingeven van meetstaten. J e bent het eerste aanspreekpunt voor onze met betrekking tot ICT-gerelateerde vragen of problemen. Jouw profiel Je volgde een ICT-opleiding of je hebt al werkervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt kennis van verschillende tekstverwerkingsprogramma's en spreadsheetprogramma's.
                          plus
                          You will be the go-to person for your colleagues in other departments to get technical assistance and support related to computer systems, IT infrastructure, hardware, and software and will be working closely with other IT colleagues in North America, Belgium and Spain and all other teams across our 12 office locations. * Support the administration and maintenance of Google Workspace, including user management, access control, and troubleshooting email, calendar, and Drive issues. * Help manage OneLogin, including provisioning and de-provisioning users, setting up Single Sign-On (SSO) for apps, and enforcing Multi-Factor Authentication (MFA) policies. * Provide support for IT projects such as software updates, system integrations, and IT audits. * 1+ years of support experience. Thoug
                          You will be the go-to person for your colleagues in other departments to get technical assistance and support related to computer systems, IT infrastructure, hardware, and software and will be working closely with other IT colleagues in North America, Belgium and Spain and all other teams across our 12 office locations. * Support the administration and maintenance of Google Workspace, including user management, access control, and troubleshooting email, calendar, and Drive issues. * Help manage OneLogin, including provisioning and de-provisioning users, setting up Single Sign-On (SSO) for apps, and enforcing Multi-Factor Authentication (MFA) policies. * Provide support for IT projects such as software updates, system integrations, and IT audits. * 1+ years of support experience. Thoug
                          plus
                          Easi SA * RONSE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Beschrijving - Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van technische problemen bij eindgebruikers. Het klantencontact en technische problemen oplossen vormen een belangrijk deel van jouw dagelijks werk. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team. Takenpakket * Inkomende oproepen en mails beantwoorden van eindgebruikers * Tickets behandelen die de klant verder helpen: wachtwoorden recoveren, printerproblemen verhelpen, gebruikers aanmaken, VPN-issues verhelpen, applicatieve problemen oplossen, laptops beheren en installeren... Je behandelt 1st, 2nd én 3
                          Easi SA * RONSE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Beschrijving - Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van technische problemen bij eindgebruikers. Het klantencontact en technische problemen oplossen vormen een belangrijk deel van jouw dagelijks werk. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team. Takenpakket * Inkomende oproepen en mails beantwoorden van eindgebruikers * Tickets behandelen die de klant verder helpen: wachtwoorden recoveren, printerproblemen verhelpen, gebruikers aanmaken, VPN-issues verhelpen, applicatieve problemen oplossen, laptops beheren en installeren... Je behandelt 1st, 2nd én 3
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 107 offres d’emploi similaires.

                          Alors n'attendez plus : devenez l'un de nos Operations Support Coordinators pour nos centres de distribution de Zellik et de Ninove. * Veiller à l'application correcte de tous les processus opérationnels et de support existants (p. ex. * Vous êtes flexible, soucieux se d'apporter l'aide adéquate et de rechercher des solutions efficaces * Vous avez des affinités techniques, informatiqueset analytiques.
                          Alors n'attendez plus : devenez l'un de nos Operations Support Coordinators pour nos centres de distribution de Zellik et de Ninove. * Veiller à l'application correcte de tous les processus opérationnels et de support existants (p. ex. * Vous êtes flexible, soucieux se d'apporter l'aide adéquate et de rechercher des solutions efficaces * Vous avez des affinités techniques, informatiqueset analytiques.
                          plus
                          Vandaag gaan we op zoek voor hen naar een extra Sales Support Medewerker. Als Sales Support Specialist ben jij de centrale schakel die elk project – van offerte tot levering – in goede banen leidt en een uitstekende klantbeleving garandeert.
                          Vandaag gaan we op zoek voor hen naar een extra Sales Support Medewerker. Als Sales Support Specialist ben jij de centrale schakel die elk project – van offerte tot levering – in goede banen leidt en een uitstekende klantbeleving garandeert.
                          plus
                          Om onze verdere groei te kunnen verzekeren, zonder in te boeten op onze kwalitatieve serviceverlening, en onze flexibiliteit nog te vergroten is Tills Solutions voor onmiddellijke indiensttreding op zoek naar naar een Support Engineer die zich naast de Nederlandstalige ook zal ontfermen over de Franstalige klanten. * Als support medewerker kunnen de klanten bij jou terecht met hun specifieke functionele vragen. * Als support medewerker kunnen de klanten bij jou terecht met hun technische vragen. * Als ' technical support engineer' zal je installaties voorbereiden op kantoor en zal je deze zoals verwacht door je collega's en de klant overhandigen aan de technieker .
                          Om onze verdere groei te kunnen verzekeren, zonder in te boeten op onze kwalitatieve serviceverlening, en onze flexibiliteit nog te vergroten is Tills Solutions voor onmiddellijke indiensttreding op zoek naar naar een Support Engineer die zich naast de Nederlandstalige ook zal ontfermen over de Franstalige klanten. * Als support medewerker kunnen de klanten bij jou terecht met hun specifieke functionele vragen. * Als support medewerker kunnen de klanten bij jou terecht met hun technische vragen. * Als ' technical support engineer' zal je installaties voorbereiden op kantoor en zal je deze zoals verwacht door je collega's en de klant overhandigen aan de technieker .
                          plus
                          NOUVEAU
                          dankzij jouw interesse in technische producten en jouw enorme leerbereidheid ben jij een aanwinst voor ons technical support team. Daarnaast verzorg je de opbouw van demo-opstellingen en verleen je support op technisch vlak op internationale vakbeurzen. * Een splinternieuw kantoorgebouw, uitgerust met allerlei leuke snufjes zoals standing desks, een fruitautomaat, spuitwater uit de kraan en koffiemachines met tal van mogelijkheden.
                          dankzij jouw interesse in technische producten en jouw enorme leerbereidheid ben jij een aanwinst voor ons technical support team. Daarnaast verzorg je de opbouw van demo-opstellingen en verleen je support op technisch vlak op internationale vakbeurzen. * Een splinternieuw kantoorgebouw, uitgerust met allerlei leuke snufjes zoals standing desks, een fruitautomaat, spuitwater uit de kraan en koffiemachines met tal van mogelijkheden.
                          plus
                          Trefwoorden: IT business analyst, junior business analyst, IT-medewerker, ICT-medewerker, ICT manager, IT support engineer, IT engineer, system engineer, application engineer, applicatiebeheerder, IT helpdesk, IT-analist, IT-beheerder, business process analyst, ICT process engineer
                          Trefwoorden: IT business analyst, junior business analyst, IT-medewerker, ICT-medewerker, ICT manager, IT support engineer, IT engineer, system engineer, application engineer, applicatiebeheerder, IT helpdesk, IT-analist, IT-beheerder, business process analyst, ICT process engineer
                          plus
                          And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! The Chocolate Academy Chef will support the Academy in promoting the Callebaut brand locally in Belgium, while contributing to its international reputation. Support marketing and sales teams with brand development activities. * Skills: Strong knowledge of pastry, chocolate, and confectionery techniques. * Deep expertise in chocolate, pastry, and confectionery techniques, with an understanding of both production and presentation. * Experience in recipe development, product testing, and providing technical support.
                          And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! The Chocolate Academy Chef will support the Academy in promoting the Callebaut brand locally in Belgium, while contributing to its international reputation. Support marketing and sales teams with brand development activities. * Skills: Strong knowledge of pastry, chocolate, and confectionery techniques. * Deep expertise in chocolate, pastry, and confectionery techniques, with an understanding of both production and presentation. * Experience in recipe development, product testing, and providing technical support.
                          plus
                          And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! Based in Wieze, Belgium, the Chocolate Academy Chef for the German market, a native German speaker, will support the Academy in promoting the Callebaut brand in the German speaking markets, while contributing to its international reputation. * Support the customer journey by developing relevant concepts based on customer briefs essentially with Industrial customers. * With the rest of the team, ensure the local development of Global brands identifying the right initiatives to support the sales development of the brand * Support the national fairs and events in Germany together with marketing and sales manager * Deep knowledge of pastry and confectionery techniques in for all typology of customers food manufacturing, chains, key accounts, instore baker
                          And of course, we are always looking for talented people to help us have a positive impact on our industry and beyond! Based in Wieze, Belgium, the Chocolate Academy Chef for the German market, a native German speaker, will support the Academy in promoting the Callebaut brand in the German speaking markets, while contributing to its international reputation. * Support the customer journey by developing relevant concepts based on customer briefs essentially with Industrial customers. * With the rest of the team, ensure the local development of Global brands identifying the right initiatives to support the sales development of the brand * Support the national fairs and events in Germany together with marketing and sales manager * Deep knowledge of pastry and confectionery techniques in for all typology of customers food manufacturing, chains, key accounts, instore baker
                          plus
                          Support Matters . Om ons Salesteam te versterken zijn we op zoek naar een Technical Support EngineerElectrical Safety - Kickstart je carrière als Technical Support Engineer
                          Support Matters . Om ons Salesteam te versterken zijn we op zoek naar een Technical Support EngineerElectrical Safety - Kickstart je carrière als Technical Support Engineer
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Helpdesk & Support Technique à Merelbeke?

                          Salaire moyen par an
                          33.600 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Helpdesk & Support Technique à Merelbeke est de 33.600 €. Les salaires de Helpdesk & Support Technique à Merelbeke vont de 27.100 € à 41.600 €.