Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Vente
                          • Management
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Administrateur/teuse support technique
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e informatique
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Ingénieur/e support software
                          • Agent/e helpdesk

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          9


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          49






                          120 résultats pour Helpdesk & Support Technique à Nazareth dans un rayon de 30 km

                          Service Desk Engineer

                          DEKRA Belgium NV
                          Gent
                          Télétravail possible
                          Help jij onze elke dag vlotter werken? Dan is deze functie als Service Desk Engineer misschien wel jouw volgende stap! * Je beschikt over een bachelor in een IT-richting of gelijkwaardige ervaring, bij voorkeur binnen een Service Desk-omgeving. Solliciteer vandaag nog en help mee aan een vlot draaiende IT-omgeving binnen DEKRA!
                          Help jij onze elke dag vlotter werken? Dan is deze functie als Service Desk Engineer misschien wel jouw volgende stap! * Je beschikt over een bachelor in een IT-richting of gelijkwaardige ervaring, bij voorkeur binnen een Service Desk-omgeving. Solliciteer vandaag nog en help mee aan een vlot draaiende IT-omgeving binnen DEKRA!
                          plus
                          Tu seras responsable d'une équipe de 8 collaborateurs (techniciens, commerciaux, support), impatients de rencontrer leur futur manager. * Connaissances techniques dans le secteur BTP / machines de chantier ou intérêt marqué pour cet univers. o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          Tu seras responsable d'une équipe de 8 collaborateurs (techniciens, commerciaux, support), impatients de rencontrer leur futur manager. * Connaissances techniques dans le secteur BTP / machines de chantier ou intérêt marqué pour cet univers. o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          plus
                          VestaTech Bv * ARDOOIE - Solliciteer als één van de eersten - VestaTech is een dynamische Managed Service Provider die innovatieve IT-oplossingen biedt aan klanten in verschillende sectoren. Als System Engineer werk je aan uitdagende projecten en speel je een cruciale rol in het ondersteunen en optimaliseren van de IT-infrastructuur van onze klanten. In deze rol krijg je de kans om je technische vaardigheden verder te ontwikkelen in een omgeving die waarde hecht aan samenwerking en continue verbetering. Als System Engineer ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen, implementeren, en onderhouden van de IT-infrastructuur van onze klanten. Je werkt nauw samen met andere system- en network engineers en krijgt de mogelijkheid om te werken met diverse technologieën en oplossingen. Je bent een probleemoplosser die snel kan schakelen en die ervoor zorgt dat systemen betrouwb
                          VestaTech Bv * ARDOOIE - Solliciteer als één van de eersten - VestaTech is een dynamische Managed Service Provider die innovatieve IT-oplossingen biedt aan klanten in verschillende sectoren. Als System Engineer werk je aan uitdagende projecten en speel je een cruciale rol in het ondersteunen en optimaliseren van de IT-infrastructuur van onze klanten. In deze rol krijg je de kans om je technische vaardigheden verder te ontwikkelen in een omgeving die waarde hecht aan samenwerking en continue verbetering. Als System Engineer ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen, implementeren, en onderhouden van de IT-infrastructuur van onze klanten. Je werkt nauw samen met andere system- en network engineers en krijgt de mogelijkheid om te werken met diverse technologieën en oplossingen. Je bent een probleemoplosser die snel kan schakelen en die ervoor zorgt dat systemen betrouwb
                          plus
                          You will be the go-to person for your colleagues in other departments to get technical assistance and support related to computer systems, IT infrastructure, hardware, and software and will be working closely with other IT colleagues in North America, Belgium and Spain and all other teams across our 12 office locations. * Support the administration and maintenance of Google Workspace, including user management, access control, and troubleshooting email, calendar, and Drive issues. * Help manage OneLogin, including provisioning and de-provisioning users, setting up Single Sign-On (SSO) for apps, and enforcing Multi-Factor Authentication (MFA) policies. * Provide support for IT projects such as software updates, system integrations, and IT audits. * 1+ years of support experience. Thoug
                          You will be the go-to person for your colleagues in other departments to get technical assistance and support related to computer systems, IT infrastructure, hardware, and software and will be working closely with other IT colleagues in North America, Belgium and Spain and all other teams across our 12 office locations. * Support the administration and maintenance of Google Workspace, including user management, access control, and troubleshooting email, calendar, and Drive issues. * Help manage OneLogin, including provisioning and de-provisioning users, setting up Single Sign-On (SSO) for apps, and enforcing Multi-Factor Authentication (MFA) policies. * Provide support for IT projects such as software updates, system integrations, and IT audits. * 1+ years of support experience. Thoug
                          plus
                          Cobral Computing BVBA * BEERNEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Ondersteuning bieden bij complexere incidenten - Problemen die niet door de 1ste lijn opgelost kunnen worden, zoals hardnekkige software- of hardwareproblemen, netwerkproblemen, of server-gerelateerde issues. * Probleemanalyse en troubleshooting - Diepgaand onderzoek doen naar de oorzaak van een probleem en passende oplossingen implementeren. * Onderhouden van contact met gebruikers - Vaak telefonisch, via e-mail of ticketsystemen. Je geeft statusupdates en legt technische informatie duidelijk uit. * Samenwerken met andere IT-teams - Denk aan voor verdere escalatie. * Beheren van ticketsysteem - Incidenten registreren, opvolgen en documenteren. * Ondersteunen van standaard IT-processen - Zoals gebruikersbeheer, software-installaties, rechtenbeheer, en het uitrollen van
                          Cobral Computing BVBA * BEERNEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Ondersteuning bieden bij complexere incidenten - Problemen die niet door de 1ste lijn opgelost kunnen worden, zoals hardnekkige software- of hardwareproblemen, netwerkproblemen, of server-gerelateerde issues. * Probleemanalyse en troubleshooting - Diepgaand onderzoek doen naar de oorzaak van een probleem en passende oplossingen implementeren. * Onderhouden van contact met gebruikers - Vaak telefonisch, via e-mail of ticketsystemen. Je geeft statusupdates en legt technische informatie duidelijk uit. * Samenwerken met andere IT-teams - Denk aan voor verdere escalatie. * Beheren van ticketsysteem - Incidenten registreren, opvolgen en documenteren. * Ondersteunen van standaard IT-processen - Zoals gebruikersbeheer, software-installaties, rechtenbeheer, en het uitrollen van
                          plus
                          Connectify NV * BEERNEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Connectify, een dochteronderneming van Telenet Business, is een snelgroeiend technologiebedrijf in Beernem. We bieden IT Services aan en zijn gespecialiseerd in communicatie via schermen. We zijn op zoek naar een ICT Helpdesk Engineer om het bedrijf te versterken, in die functie krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in het bevorderen van de groei van ons bedrijf. Wat doet een ICT Helpdesk Engineer? Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met high level IT problemen; Je beantwoordt telefonische vragen van eindgebruikers, registreert in een ticketingsysteem, volgt vragen op en biedt oplossingen aan; Je denkt mee met de klant en hanteert een servicegerichte aanpak om de klantentevredenheid te verhogen. Jouw profiel - Je bent hands-on en hebt een sterk analytisch vermogen om een pr
                          Connectify NV * BEERNEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Connectify, een dochteronderneming van Telenet Business, is een snelgroeiend technologiebedrijf in Beernem. We bieden IT Services aan en zijn gespecialiseerd in communicatie via schermen. We zijn op zoek naar een ICT Helpdesk Engineer om het bedrijf te versterken, in die functie krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in het bevorderen van de groei van ons bedrijf. Wat doet een ICT Helpdesk Engineer? Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met high level IT problemen; Je beantwoordt telefonische vragen van eindgebruikers, registreert in een ticketingsysteem, volgt vragen op en biedt oplossingen aan; Je denkt mee met de klant en hanteert een servicegerichte aanpak om de klantentevredenheid te verhogen. Jouw profiel - Je bent hands-on en hebt een sterk analytisch vermogen om een pr
                          plus
                          Easi SA * RONSE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Beschrijving - Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van technische problemen bij eindgebruikers. Het klantencontact en technische problemen oplossen vormen een belangrijk deel van jouw dagelijks werk. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team. Takenpakket * Inkomende oproepen en mails beantwoorden van eindgebruikers * Tickets behandelen die de klant verder helpen: wachtwoorden recoveren, printerproblemen verhelpen, gebruikers aanmaken, VPN-issues verhelpen, applicatieve problemen oplossen, laptops beheren en installeren... Je behandelt 1st, 2nd én 3
                          Easi SA * RONSE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Beschrijving - Als Customer Experience Engineer is het jouw missie om jouw analytische en technische vaardigheden te gebruiken om de specifieke behoeften van de klant te identificeren en te begrijpen. Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van technische problemen bij eindgebruikers. Het klantencontact en technische problemen oplossen vormen een belangrijk deel van jouw dagelijks werk. Als Customer Experience Engineer maak je deel uit van ons Managed IT Solutions (MITS) team. Takenpakket * Inkomende oproepen en mails beantwoorden van eindgebruikers * Tickets behandelen die de klant verder helpen: wachtwoorden recoveren, printerproblemen verhelpen, gebruikers aanmaken, VPN-issues verhelpen, applicatieve problemen oplossen, laptops beheren en installeren... Je behandelt 1st, 2nd én 3
                          plus
                          Connectify NV * 8730 Beernem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Connectify, een dochteronderneming van Telenet Business, is een snelgroeiend technologiebedrijf in Beernem. We bieden IT Services aan en zijn gespecialiseerd in communicatie via schermen. We zijn op zoek naar een ICT Helpdesk Engineer om het bedrijf te versterken, in die functie krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in het bevorderen van de groei van ons bedrijf. Wat doet een ICT Helpdesk Engineer? Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met high level IT problemen; Je beantwoordt telefonische vragen van eindgebruikers, registreert in een ticketingsysteem, volgt vragen op en biedt oplossingen aan; Je denkt mee met de klant en hanteert een servicegerichte aanpak om de klantentevredenheid te verhogen. Profiel
                          Connectify NV * 8730 Beernem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Connectify, een dochteronderneming van Telenet Business, is een snelgroeiend technologiebedrijf in Beernem. We bieden IT Services aan en zijn gespecialiseerd in communicatie via schermen. We zijn op zoek naar een ICT Helpdesk Engineer om het bedrijf te versterken, in die functie krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in het bevorderen van de groei van ons bedrijf. Wat doet een ICT Helpdesk Engineer? Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met high level IT problemen; Je beantwoordt telefonische vragen van eindgebruikers, registreert in een ticketingsysteem, volgt vragen op en biedt oplossingen aan; Je denkt mee met de klant en hanteert een servicegerichte aanpak om de klantentevredenheid te verhogen. Profiel
                          plus
                          Als Technical Support Engineer maak je deel uit van ons Services Team en ben je, samen met je teamgenoten, verantwoordelijk voor de dagdagelijkse werking en het onderhouden van onze software en de onderliggende infrastructuur. Dankzij je inhoudelijke kennis van onze softwareoplossingen help je de klant verder door functionele ondersteuning te bieden bi specifieke software gerelateerde vragenj . * Je verleent 1e en voornamelijk 2e lijn ondersteuning aan onze klanten, dit zowel telefonisch als via onze service desk.
                          Als Technical Support Engineer maak je deel uit van ons Services Team en ben je, samen met je teamgenoten, verantwoordelijk voor de dagdagelijkse werking en het onderhouden van onze software en de onderliggende infrastructuur. Dankzij je inhoudelijke kennis van onze softwareoplossingen help je de klant verder door functionele ondersteuning te bieden bi specifieke software gerelateerde vragenj . * Je verleent 1e en voornamelijk 2e lijn ondersteuning aan onze klanten, dit zowel telefonisch als via onze service desk.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 107 offres d’emploi similaires.

                          Vandaag gaan we op zoek voor hen naar een extra Sales Support Medewerker. Als Sales Support Specialist ben jij de centrale schakel die elk project – van offerte tot levering – in goede banen leidt en een uitstekende klantbeleving garandeert.
                          Vandaag gaan we op zoek voor hen naar een extra Sales Support Medewerker. Als Sales Support Specialist ben jij de centrale schakel die elk project – van offerte tot levering – in goede banen leidt en een uitstekende klantbeleving garandeert.
                          plus
                          Nous recherchons activement un(e) Chef de projet technique et économique pour rejoindre une entreprise familiale reconnue dans le secteur de la construction de bâtiments industriels. Basé(e) à Courtrai, vous jouerez un rôle clé dans la réussite des projets de construction, en assurant à la fois leur faisabilité technique, leur optimisation économique et leur coordination technico‑administrative * Évaluer la faisabilité technique, économique et temporelle des dossiers. * Connaissances techniques solides en matériaux et procédés constructifs * Une diversité de projets ambitieux, réalisés avec excellence technique et esprit d'innovation.
                          Nous recherchons activement un(e) Chef de projet technique et économique pour rejoindre une entreprise familiale reconnue dans le secteur de la construction de bâtiments industriels. Basé(e) à Courtrai, vous jouerez un rôle clé dans la réussite des projets de construction, en assurant à la fois leur faisabilité technique, leur optimisation économique et leur coordination technico‑administrative * Évaluer la faisabilité technique, économique et temporelle des dossiers. * Connaissances techniques solides en matériaux et procédés constructifs * Une diversité de projets ambitieux, réalisés avec excellence technique et esprit d'innovation.
                          plus
                          Trefwoorden: IT business analyst, junior business analyst, IT-medewerker, ICT-medewerker, ICT manager, IT support engineer, IT engineer, system engineer, application engineer, applicatiebeheerder, IT helpdesk, IT-analist, IT-beheerder, business process analyst, ICT process engineer
                          Trefwoorden: IT business analyst, junior business analyst, IT-medewerker, ICT-medewerker, ICT manager, IT support engineer, IT engineer, system engineer, application engineer, applicatiebeheerder, IT helpdesk, IT-analist, IT-beheerder, business process analyst, ICT process engineer
                          plus
                          Je volgt het werk van de AV/IT engineers op, vult de knowledge base aan en staat ook in voor de productbegeleiding bij klanten. Nog jaren na de eerste installatie draait alles als nieuw, zonder twijfel ook met dank aan ons zeer gewaardeerde Service & Support Team! * Het toegewijde en dynamische Service & Support Team bestaat uit een , verschillende en een . * Ervaring in service & support is niet vereist, maar een basiskennis en in elk geval een gezonde interesse in AV en IT heb je zeker nodig.
                          Je volgt het werk van de AV/IT engineers op, vult de knowledge base aan en staat ook in voor de productbegeleiding bij klanten. Nog jaren na de eerste installatie draait alles als nieuw, zonder twijfel ook met dank aan ons zeer gewaardeerde Service & Support Team! * Het toegewijde en dynamische Service & Support Team bestaat uit een , verschillende en een . * Ervaring in service & support is niet vereist, maar een basiskennis en in elk geval een gezonde interesse in AV en IT heb je zeker nodig.
                          plus
                          Mi Casa NV * WAREGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bestudeert het dossier grondig en stelt een correcte prijszetting uit. Vraagt offertes aan en verwerkt die in het lastenboek. Overlegt met klant en , adviseert waar nodig en bewaakt het beslissingsproces. Werkt nauw samen met de om de werkvoorbereiding volledig en correct af te ronden. Denkt oplossingsgericht en bent voortdurend op zoek naar verbetering in technieken en processen. Zorgt voor een correcte input en opvolging van de dossiers in ons ERP-systeem. Jouw profiel - Minimaal een bachelorsdiploma bouw of hout of een andere bouwtechnische richting of bent gelijkwaardig door 2 a 3 jaar ervaring in . Communicatief sterk en zelfzeker, gericht op een duurzame en betrouwbare relatie met de klant. Naast Nederlands is een goede beheersing van de Franse taal essentieel.
                          Mi Casa NV * WAREGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bestudeert het dossier grondig en stelt een correcte prijszetting uit. Vraagt offertes aan en verwerkt die in het lastenboek. Overlegt met klant en , adviseert waar nodig en bewaakt het beslissingsproces. Werkt nauw samen met de om de werkvoorbereiding volledig en correct af te ronden. Denkt oplossingsgericht en bent voortdurend op zoek naar verbetering in technieken en processen. Zorgt voor een correcte input en opvolging van de dossiers in ons ERP-systeem. Jouw profiel - Minimaal een bachelorsdiploma bouw of hout of een andere bouwtechnische richting of bent gelijkwaardig door 2 a 3 jaar ervaring in . Communicatief sterk en zelfzeker, gericht op een duurzame en betrouwbare relatie met de klant. Naast Nederlands is een goede beheersing van de Franse taal essentieel.
                          plus
                          dankzij jouw interesse in technische producten en jouw enorme leerbereidheid ben jij een aanwinst voor ons technical support team. Daarnaast verzorg je de opbouw van demo-opstellingen en verleen je support op technisch vlak op internationale vakbeurzen. * Een splinternieuw kantoorgebouw, uitgerust met allerlei leuke snufjes zoals standing desks, een fruitautomaat, spuitwater uit de kraan en koffiemachines met tal van mogelijkheden.
                          dankzij jouw interesse in technische producten en jouw enorme leerbereidheid ben jij een aanwinst voor ons technical support team. Daarnaast verzorg je de opbouw van demo-opstellingen en verleen je support op technisch vlak op internationale vakbeurzen. * Een splinternieuw kantoorgebouw, uitgerust met allerlei leuke snufjes zoals standing desks, een fruitautomaat, spuitwater uit de kraan en koffiemachines met tal van mogelijkheden.
                          plus
                          Voor onze afdeling toebehoren en accessoires zoeken we een gemotiveerde Customer Success & Sales Support Officer die zelfstandig werkt, initiatief neemt, deadlines respecteert en onze klanten een vlekkeloze service biedt. Als Customer Success & Sales Support Officer ben jij het kloppend hart tussen klanten, productie en leveranciers. Ervaring in sales support, technische producten of grafische sector is een plus.
                          Voor onze afdeling toebehoren en accessoires zoeken we een gemotiveerde Customer Success & Sales Support Officer die zelfstandig werkt, initiatief neemt, deadlines respecteert en onze klanten een vlekkeloze service biedt. Als Customer Success & Sales Support Officer ben jij het kloppend hart tussen klanten, productie en leveranciers. Ervaring in sales support, technische producten of grafische sector is een plus.
                          plus
                          Hydrauliek Morreels * RONSE - Solliciteer als één van de eersten - U bent de sleutelpersoon tussen onze klanten en onze andere technici binnen Hydrauliek Morreels. U ondersteunt met advies, technische informatie en doet de administratieve afhandeling. U zorgt ervoor dat de processen vlot verlopen en dat onze klanten en interne mensen steeds tijdig en correct worden geholpen. Technische ondersteuning: u biedt telefonisch of per e-mail technische ondersteuning bij vragen over producten, installaties of toepassingen. Opmaak offertes, beheer bestellingen en bijhouden van technische productinfo horen bij de job. Communicatie met leveranciers: bewaken van levertermijnen en prijsafspraken - U heeft een technisch, middelbaar of hoger diploma (bijv. elektromechanica, industriële wetenschappen, hydraulica, mechatronica).
                          Hydrauliek Morreels * RONSE - Solliciteer als één van de eersten - U bent de sleutelpersoon tussen onze klanten en onze andere technici binnen Hydrauliek Morreels. U ondersteunt met advies, technische informatie en doet de administratieve afhandeling. U zorgt ervoor dat de processen vlot verlopen en dat onze klanten en interne mensen steeds tijdig en correct worden geholpen. Technische ondersteuning: u biedt telefonisch of per e-mail technische ondersteuning bij vragen over producten, installaties of toepassingen. Opmaak offertes, beheer bestellingen en bijhouden van technische productinfo horen bij de job. Communicatie met leveranciers: bewaken van levertermijnen en prijsafspraken - U heeft een technisch, middelbaar of hoger diploma (bijv. elektromechanica, industriële wetenschappen, hydraulica, mechatronica).
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Helpdesk & Support Technique à Nazareth?

                          Salaire moyen par an
                          33.600 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Helpdesk & Support Technique à Nazareth est de 33.600 €. Les salaires de Helpdesk & Support Technique à Nazareth vont de 27.100 € à 41.600 €.