Candidature facile
9
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Planification
                          • Administrateur/trice de chantier
                          • Chargé/e de mission
                          • Garde-Malade
                          • Adjoint/e de vente
                          • Manager de développement commercial
                          • Bachelier
                          • Accompagnateur/trice de travaux
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e administratif/ve

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          69


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          72






                          432 résultats pour Gérant E De Programme à Beveren dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 432 offres d’emploi similaires.

                          Manager Tankstation

                          EG Retail (Belgium) BVBA
                          Antwerpen
                          Solliciteer als één van de eersten - Voor regio Antwerpen zijn wij zoekende naar een tankstation manager die de leiding heeft over meerdere locaties. Als manager van dit tankstation ga je leidinggeven aan een team en samen met hen zorg je voor een gastvrije omgeving voor de gast. * Is het belangrijk dat jij met jouw team volgens de veiligheidsprocedures en richtlijnen werkt. * Jij altijd een voorbeeldrol aanneemt ook op de lastige momenten; Ook heb je de mogelijkheid om je gezinsleden voordelig mee te verzekeren.
                          Solliciteer als één van de eersten - Voor regio Antwerpen zijn wij zoekende naar een tankstation manager die de leiding heeft over meerdere locaties. Als manager van dit tankstation ga je leidinggeven aan een team en samen met hen zorg je voor een gastvrije omgeving voor de gast. * Is het belangrijk dat jij met jouw team volgens de veiligheidsprocedures en richtlijnen werkt. * Jij altijd een voorbeeldrol aanneemt ook op de lastige momenten; Ook heb je de mogelijkheid om je gezinsleden voordelig mee te verzekeren.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Nippon Shokubai Europe is marktleider in de productie van superabsorbers en maakt deel uit van een Japanse beursgenoteerde groep. In België speelt ze een belangrijke rol voor de werkgelegenheid én werkzekerheid in de Antwerpse haven. Nippon Shokubai zet in op verdere expansie met focus op de ontwikkeling van nieuwe producten die ten dienste staan van mens en maatschappij. * In jouw rol van Supply Chain Manager sta je in voor de organisatie, coördinatie en aansturing van de afdelingen Procurement en Supply Chain. Je bewerkstelligt daarbij de transitie van een operationele insteek naar procesmatig handelen, dat leidt tot een performant lokaal beleid. * In lijn met de groepsstrategie,
                          Solliciteer als één van de eersten - Nippon Shokubai Europe is marktleider in de productie van superabsorbers en maakt deel uit van een Japanse beursgenoteerde groep. In België speelt ze een belangrijke rol voor de werkgelegenheid én werkzekerheid in de Antwerpse haven. Nippon Shokubai zet in op verdere expansie met focus op de ontwikkeling van nieuwe producten die ten dienste staan van mens en maatschappij. * In jouw rol van Supply Chain Manager sta je in voor de organisatie, coördinatie en aansturing van de afdelingen Procurement en Supply Chain. Je bewerkstelligt daarbij de transitie van een operationele insteek naar procesmatig handelen, dat leidt tot een performant lokaal beleid. * In lijn met de groepsstrategie,
                          plus
                          Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het contentteam en voor de kwaliteit, planning en samenhang van alle content die via onze interne en externe kanalen wordt verspreid. Als verantwoordelijke van het contentteam maak je deel uit van de communicatiedienst. Je werkt nauw samen met collega-teams (pers, grafici, accountmanagers) en met de vele inhoudelijke diensten binnen de organisatie. Je tilt de kwaliteit van de provinciale content naar een hoger niveau door duidelijke keuzes, doordachte workflows en een coachende aanpak. * Je ontwikkelt en bewaakt een overkoepelende contentstrategie voor de provincie Antwerpen, afgestemd op onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen. * Je bewaakt de toepassing van s
                          Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het contentteam en voor de kwaliteit, planning en samenhang van alle content die via onze interne en externe kanalen wordt verspreid. Als verantwoordelijke van het contentteam maak je deel uit van de communicatiedienst. Je werkt nauw samen met collega-teams (pers, grafici, accountmanagers) en met de vele inhoudelijke diensten binnen de organisatie. Je tilt de kwaliteit van de provinciale content naar een hoger niveau door duidelijke keuzes, doordachte workflows en een coachende aanpak. * Je ontwikkelt en bewaakt een overkoepelende contentstrategie voor de provincie Antwerpen, afgestemd op onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen. * Je bewaakt de toepassing van s
                          plus
                          Binnen de Tijdelijke Maatschap van het Oosterweel VTTI-project vormt de Cel Administratie & Finance de ruggengraat van alle ondersteunende processen op de werf. Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je volgt de HR-administratie op
                          Binnen de Tijdelijke Maatschap van het Oosterweel VTTI-project vormt de Cel Administratie & Finance de ruggengraat van alle ondersteunende processen op de werf. Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je volgt de HR-administratie op
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als junior controller ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende binnen- en buitenlandse entiteiten en voor rapportage aan het hoger management.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als junior controller ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende binnen- en buitenlandse entiteiten en voor rapportage aan het hoger management.
                          plus
                          Als Area Business Manager ben jij de verbindende factor tussen de verschillende sites in Limburg en het supportteam. Je ondersteunt de klinieken bij het realiseren van hun doelstellingen en draagt actief bij aan de groei en professionalisering van de organisatie. * Jaarplannen en budgetten: Je stelt budgettaire jaarplannen op, voert ze uit en onderneemt gerichte acties richting de sites. * Financiële en operationele analyse: Je beheert de P&L door middel van analyses en beleidsvoorbereiding, met focus op personeelsplanning en business development. * Strategisch advies: Je adviseert het managementteam over de strategie binnen jouw regio. * Prijsstrategie: Je analyseert het gebruik, formuleert aanbevelingen rond pricing en bewaakt
                          Als Area Business Manager ben jij de verbindende factor tussen de verschillende sites in Limburg en het supportteam. Je ondersteunt de klinieken bij het realiseren van hun doelstellingen en draagt actief bij aan de groei en professionalisering van de organisatie. * Jaarplannen en budgetten: Je stelt budgettaire jaarplannen op, voert ze uit en onderneemt gerichte acties richting de sites. * Financiële en operationele analyse: Je beheert de P&L door middel van analyses en beleidsvoorbereiding, met focus op personeelsplanning en business development. * Strategisch advies: Je adviseert het managementteam over de strategie binnen jouw regio. * Prijsstrategie: Je analyseert het gebruik, formuleert aanbevelingen rond pricing en bewaakt
                          plus
                          Sander Finance is op zoek naar een Finance Controller in de Haven van Antwerpen om een marktleider binnen de maritieme sector te versterken. Nieuwe entiteiten dat open gaan, overnames dat op de planning staan en forse groei in activiteiten... 2026 ziet er goed uit voor dit bedrijf! Om hun groei in goede banen te leiden is dit bedrijf op zoek naar een finance controller dat gaat sparren met de business en de . Verantwoordelijk voor de maand- en jaarafsluitingen - Ondersteunen in strategische beslissingen aan de hand van financiële analyses - Optimalisatie van je nettoloon dankzij de netto onkosten - Een werkgever dat meespaart aan jouw pensioen dankzij de groepsverzekering - Een dagelijkse dosis sport met de fietslease - Flexibele werkomgeving met glijdende werkuren om de files te vermijden - Nieuwe kantoren zijn in de maak
                          Sander Finance is op zoek naar een Finance Controller in de Haven van Antwerpen om een marktleider binnen de maritieme sector te versterken. Nieuwe entiteiten dat open gaan, overnames dat op de planning staan en forse groei in activiteiten... 2026 ziet er goed uit voor dit bedrijf! Om hun groei in goede banen te leiden is dit bedrijf op zoek naar een finance controller dat gaat sparren met de business en de . Verantwoordelijk voor de maand- en jaarafsluitingen - Ondersteunen in strategische beslissingen aan de hand van financiële analyses - Optimalisatie van je nettoloon dankzij de netto onkosten - Een werkgever dat meespaart aan jouw pensioen dankzij de groepsverzekering - Een dagelijkse dosis sport met de fietslease - Flexibele werkomgeving met glijdende werkuren om de files te vermijden - Nieuwe kantoren zijn in de maak
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Binnen de afdeling grondgebiedszaken zijn wij op zoek naar een diensthoofd technische uitvoeringsdienst die mee het verschil wil maken voor Boom! Als diensthoofd technische uitvoeringsdienst geef je leiding aan de groendienst en het multi team en bepaal je mee de toekomst van onze openbare ruimte en patrimonium. Bij ons krijg je de ruimte om je leidinggevende capaciteiten en expertise in te zetten voor het algemeen belang. Je hebt de leiding over een team dat elkaar versterkt, samen oplossingen zoekt en elke dag vooruit wil. * Waarborgen van continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening binnen de afdeling Grondgebiedszaken. * Communicatie en samenwerking stimuleren binnen de die
                          Solliciteer als één van de eersten - Binnen de afdeling grondgebiedszaken zijn wij op zoek naar een diensthoofd technische uitvoeringsdienst die mee het verschil wil maken voor Boom! Als diensthoofd technische uitvoeringsdienst geef je leiding aan de groendienst en het multi team en bepaal je mee de toekomst van onze openbare ruimte en patrimonium. Bij ons krijg je de ruimte om je leidinggevende capaciteiten en expertise in te zetten voor het algemeen belang. Je hebt de leiding over een team dat elkaar versterkt, samen oplossingen zoekt en elke dag vooruit wil. * Waarborgen van continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening binnen de afdeling Grondgebiedszaken. * Communicatie en samenwerking stimuleren binnen de die
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als afdelingsmanager ben jij de coach van je eigen team. * Coachen op de werkvloer: je bent actief aanwezig op de vloer, als deel van je team. * Talent ontwikkelen: je laat de talenten in je team groeien. Je coacht en motiveert ze elke dag, zowel op de vloer als in persoonlijke gesprekken. Wij zien deze rol als een opstap naar de functie van store manager. * Ben je flexibel inzetbaar en sta je ervoor open om in verschillende winkels in de regio te werken? * Je kan fulltime (36u/week) en flexibel werken tussen 7u en 20u afhankelijk van de planning. Op die momenten draait de winkel op volle toeren en ben jij onmisbaar voor je team en de klanten.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als afdelingsmanager ben jij de coach van je eigen team. * Coachen op de werkvloer: je bent actief aanwezig op de vloer, als deel van je team. * Talent ontwikkelen: je laat de talenten in je team groeien. Je coacht en motiveert ze elke dag, zowel op de vloer als in persoonlijke gesprekken. Wij zien deze rol als een opstap naar de functie van store manager. * Ben je flexibel inzetbaar en sta je ervoor open om in verschillende winkels in de regio te werken? * Je kan fulltime (36u/week) en flexibel werken tussen 7u en 20u afhankelijk van de planning. Op die momenten draait de winkel op volle toeren en ben jij onmisbaar voor je team en de klanten.
                          plus
                          Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Colruyt Group Fine Food, de productieafdeling van Colruyt Group, is opgedeeld in drie divisies: 'Alternative Proteins & Meat', 'Cheese, Coffee, Wine & Spreads' en 'Bread'. Strategie vertalen: Jij werkt de supply chain roadmap uit voor de divisie Fine Food Bread. Je houdt hierbij rekening met het overkoepelende tactische plan van de divisie en van Fine Food. Je start projecten op de roadmap op en zorgt voor de implementatie of de begelei
                          Altijd toekomstgericht en vanuit de behoefte van de klant. Met een efficiënte supply chain, eigen productiesites en uitgebreide ondersteunende diensten zoals IT, Data & Analytics, Call Center, HR en Marketing, behoren we tot de grootste private werkgevers van het land. Colruyt Group Fine Food, de productieafdeling van Colruyt Group, is opgedeeld in drie divisies: 'Alternative Proteins & Meat', 'Cheese, Coffee, Wine & Spreads' en 'Bread'. Strategie vertalen: Jij werkt de supply chain roadmap uit voor de divisie Fine Food Bread. Je houdt hierbij rekening met het overkoepelende tactische plan van de divisie en van Fine Food. Je start projecten op de roadmap op en zorgt voor de implementatie of de begelei
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten De provincie Antwerpen zoekt een technisch facility manager voor het departement Logistiek – Dienst Facilities & Maintenance, team huisvesting. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire en technische zaken op de site Provinciehuis. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, onderhoud van de gebouwen en installaties. Je zorgt voor een optimale werking van de technische infrastructuur, volgt onderhoudsprojecten op en coördineert zowel de soft als hard 'facilities' op de site. * de interventieploeg (6 personen): verantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging van alle gebruikersonderhoud op de site. * de schoonmaakploeg (
                          Solliciteer als één van de eersten De provincie Antwerpen zoekt een technisch facility manager voor het departement Logistiek – Dienst Facilities & Maintenance, team huisvesting. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire en technische zaken op de site Provinciehuis. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer, onderhoud van de gebouwen en installaties. Je zorgt voor een optimale werking van de technische infrastructuur, volgt onderhoudsprojecten op en coördineert zowel de soft als hard 'facilities' op de site. * de interventieploeg (6 personen): verantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging van alle gebruikersonderhoud op de site. * de schoonmaakploeg (
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Je zal werken in de Tractiewerkplaats Antwerpen Noord (Noorderlaan 630, 2030 Antwerpen) en staat open voor verplaatsingen naar andere locaties. De Quality & Environment Manager draagt het NMBS beleid rond kwaliteit, milieu, veiligheid en energie uit, ondersteunt het en houdt het in stand, dit in de productie- en andere afdelingen. * Je waarborgt en onderhoudt het kwaliteitssysteem van onze werkplaatsen volgens de ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 en ISO 50001 richtlijnen. * Je begeleidt en stimuleert de op verschillende niveaus in de organisatie om ervoor te zorgen dat zij hun verantwoordelijkheden inzake Kwaliteit, Milieu, veiligheid en energie opnemen. * Je volgt de verschillende indicatoren op (o.a
                          Solliciteer als één van de eersten - Je zal werken in de Tractiewerkplaats Antwerpen Noord (Noorderlaan 630, 2030 Antwerpen) en staat open voor verplaatsingen naar andere locaties. De Quality & Environment Manager draagt het NMBS beleid rond kwaliteit, milieu, veiligheid en energie uit, ondersteunt het en houdt het in stand, dit in de productie- en andere afdelingen. * Je waarborgt en onderhoudt het kwaliteitssysteem van onze werkplaatsen volgens de ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 en ISO 50001 richtlijnen. * Je begeleidt en stimuleert de op verschillende niveaus in de organisatie om ervoor te zorgen dat zij hun verantwoordelijkheden inzake Kwaliteit, Milieu, veiligheid en energie opnemen. * Je volgt de verschillende indicatoren op (o.a
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan zou jij wel eens de perfecte aanvulling kunnen zijn voor ons team! * Je maakt de ideale match tussen projecten – in accounting, controlling en Finance management - bij multinational klanten en Finance professionals. Je zult de relaties met bestaande klanten onderhouden en verder uitbouwen, en werkt daarnaast actief mee aan het vinden van nieuwe klanten. * Je begrijpt – dankzij jouw achtergrond in Finance - wat de uitdagingen zijn bij klanten en durft hen te challengen en adviseren. * Je volgt de lopende projecten op en neemt hierin een adviserende rol op als sparringpartner naar zowel klant als . * Je bent een echte teamplayer en houdt van een groepsdynamiek waar je ook een groot stuk zelfstandigheid aan de dag
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan zou jij wel eens de perfecte aanvulling kunnen zijn voor ons team! * Je maakt de ideale match tussen projecten – in accounting, controlling en Finance management - bij multinational klanten en Finance professionals. Je zult de relaties met bestaande klanten onderhouden en verder uitbouwen, en werkt daarnaast actief mee aan het vinden van nieuwe klanten. * Je begrijpt – dankzij jouw achtergrond in Finance - wat de uitdagingen zijn bij klanten en durft hen te challengen en adviseren. * Je volgt de lopende projecten op en neemt hierin een adviserende rol op als sparringpartner naar zowel klant als . * Je bent een echte teamplayer en houdt van een groepsdynamiek waar je ook een groot stuk zelfstandigheid aan de dag
                          plus
                          Door hun uitbouw op het Europese continent gaan we op zoek naar een Business Development Manager die de Nederlandse markt verder gaat ontginnen. Als Business Development Manager Nederland ben je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de Nederlandse markt. * Je onderhoudt relaties met bestaande klanten (±30% farming) en legt de nadruk op actieve prospectie (±70% hunting) * Je werkt grotendeels autonoom op de baan/bij klanten en bent gemiddeld één keer per maand op kantoor in België * Je werkt graag autonoom, plant je agenda efficiënt en voelt je comfortabel op de baan * Een sleutelrol binnen een groeiend familiebedrijf met sterke reputatie in de verpakkingssector * Een zelfstandige functie met veel vrijheid en directe impact op de bedrijfsres
                          Door hun uitbouw op het Europese continent gaan we op zoek naar een Business Development Manager die de Nederlandse markt verder gaat ontginnen. Als Business Development Manager Nederland ben je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de Nederlandse markt. * Je onderhoudt relaties met bestaande klanten (±30% farming) en legt de nadruk op actieve prospectie (±70% hunting) * Je werkt grotendeels autonoom op de baan/bij klanten en bent gemiddeld één keer per maand op kantoor in België * Je werkt graag autonoom, plant je agenda efficiënt en voelt je comfortabel op de baan * Een sleutelrol binnen een groeiend familiebedrijf met sterke reputatie in de verpakkingssector * Een zelfstandige functie met veel vrijheid en directe impact op de bedrijfsres
                          plus
                          Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Dankzij onze jarenlange ervaring bij onze klanten, hebben we ook een team van interieurarchitecten om kantoren in te richten volgens de New Way of Working. Als Contract Manager bij ons ben jij spil tussen klanten, team en organisatie. Als eindverantwoordelijke voor jouw klantportfolio beheer je zowel de financiële als technische kant van het verhaal. Je zorgt voor een veilige werkomgeving en waakt over de naleving van alle veiligh
                          Als onderdeel van de groep VINCI Energies, is VINCI Facilities een belangrijke speler op het gebied van Facility Management en Multi Technisch beheer. VINCI Facilities biedt een volledige waaier aan onderhoudsdiensten aan, met inbegrip van het beheer en de exploitatie, systematische en voorwaardelijke correctief- en preventief, onderhoud. Dankzij onze jarenlange ervaring bij onze klanten, hebben we ook een team van interieurarchitecten om kantoren in te richten volgens de New Way of Working. Als Contract Manager bij ons ben jij spil tussen klanten, team en organisatie. Als eindverantwoordelijke voor jouw klantportfolio beheer je zowel de financiële als technische kant van het verhaal. Je zorgt voor een veilige werkomgeving en waakt over de naleving van alle veiligh
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding van de vestiging, zoals het ingeven van aankoopfacturen, bankafschriften, rapportages,…; * Je volgt de personeelsdossiers van A tot Z op. Zo ben je betrokken tijdens de rekrutering en onboarding, verwerk je ziektes en verlofaanvragen, en sta je (samen met een externe ) in voor de loonadministratie. * Heb je een relevante opleiding gevolgd of ervaring in de automotive sector? * Je verzorgt de jaarafsluit en de maandelijkse rapporteringen naar het hoofdkantoor. * Je woont in de omgeving. * Jobzekerheid, afwisseling en werkplezier in een vaste, 4/5de betrekking bij één van referentiespelers in
                          Solliciteer als één van de eersten * Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding van de vestiging, zoals het ingeven van aankoopfacturen, bankafschriften, rapportages,…; * Je volgt de personeelsdossiers van A tot Z op. Zo ben je betrokken tijdens de rekrutering en onboarding, verwerk je ziektes en verlofaanvragen, en sta je (samen met een externe ) in voor de loonadministratie. * Heb je een relevante opleiding gevolgd of ervaring in de automotive sector? * Je verzorgt de jaarafsluit en de maandelijkse rapporteringen naar het hoofdkantoor. * Je woont in de omgeving. * Jobzekerheid, afwisseling en werkplezier in een vaste, 4/5de betrekking bij één van referentiespelers in
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Assistent Category Manager vorm je een essentieel knooppunt tussen leveranciers, category managers en de interne masterdata- & winkelteams. Met jouw werk leg je mee de basis voor een krachtig en herkenbaar assortiment dat de klanten elke dag opnieuw bedient. * Je ondersteunt de bij de opstart en opvolging van assortimenten, promoties en commerciële acties. * Je bewaakt actief de datakwaliteit en grijpt in zodra je afwijkingen opmerkt. * Een rol met echte verantwoordelijkheid en zichtbare impact op de business. * De kans om door te groeien binnen category management.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Assistent Category Manager vorm je een essentieel knooppunt tussen leveranciers, category managers en de interne masterdata- & winkelteams. Met jouw werk leg je mee de basis voor een krachtig en herkenbaar assortiment dat de klanten elke dag opnieuw bedient. * Je ondersteunt de bij de opstart en opvolging van assortimenten, promoties en commerciële acties. * Je bewaakt actief de datakwaliteit en grijpt in zodra je afwijkingen opmerkt. * Een rol met echte verantwoordelijkheid en zichtbare impact op de business. * De kans om door te groeien binnen category management.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een toonaangevende speler in de Food/FMCG-sector gevestigd te Antwerpen (Berchem). Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhandelen en uitvoeren van strategieën die zullen resulteren in de groei van de merken binnen het retail kanaal. De geschikte kandidaat combineert sterke commerciële skills met de nodige dosis analytische vaardigheden en een gestructureerde administratieve aanpak. * Negotiatie: succesvol afronden van de jaarlijkse negotiaties * Categoriebeheer: optimaliseren van het productassortiment, prijsstrategie en promotieplannen voor de Retail en out-of-home kanalen (discounter, tankstations, horeca, vending machines, etc.) * Relatiemanagem
                          Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een toonaangevende speler in de Food/FMCG-sector gevestigd te Antwerpen (Berchem). Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhandelen en uitvoeren van strategieën die zullen resulteren in de groei van de merken binnen het retail kanaal. De geschikte kandidaat combineert sterke commerciële skills met de nodige dosis analytische vaardigheden en een gestructureerde administratieve aanpak. * Negotiatie: succesvol afronden van de jaarlijkse negotiaties * Categoriebeheer: optimaliseren van het productassortiment, prijsstrategie en promotieplannen voor de Retail en out-of-home kanalen (discounter, tankstations, horeca, vending machines, etc.) * Relatiemanagem
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Je geeft de langetermijnmarketingstrategie en merkpositionering vorm. Hiervoor ontwikkel je een jaarlijks marketing- en communicatieplan dat in lijn ligt met de BMW-merkstrategie. * Waarborgen dat marketingactiviteiten aansluiten op de overkoepelende bedrijfsstrategie. * Rapporteren van resultaten en ROI van marketingactiviteiten aan de directie. Hiernaast kan je minstens 3 jaar ervaring in soortgelijke/leidinggevende marketing rol, bij voorkeur in de automotive sector of premium retail, voorleggen. * Iemand die bij de woorden “creatief”, “resultaatgericht” en “hands-on” spontaan aan zichzelf denkt. * Een uitdagende, dynamische en gevarieerde functie mét verantwoordelijkheid bij één van de referent
                          Solliciteer als één van de eersten * Je geeft de langetermijnmarketingstrategie en merkpositionering vorm. Hiervoor ontwikkel je een jaarlijks marketing- en communicatieplan dat in lijn ligt met de BMW-merkstrategie. * Waarborgen dat marketingactiviteiten aansluiten op de overkoepelende bedrijfsstrategie. * Rapporteren van resultaten en ROI van marketingactiviteiten aan de directie. Hiernaast kan je minstens 3 jaar ervaring in soortgelijke/leidinggevende marketing rol, bij voorkeur in de automotive sector of premium retail, voorleggen. * Iemand die bij de woorden “creatief”, “resultaatgericht” en “hands-on” spontaan aan zichzelf denkt. * Een uitdagende, dynamische en gevarieerde functie mét verantwoordelijkheid bij één van de referent
                          plus
                          Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. * Financial Services: Uitvoeren van grondige controles en het opstellen van nauwkeurige afrekeningen voor de verzekeringspolissen van onze klanten. * Insurers Accounts: Beheer van de financiële afhandeling en reconciliatie van transacties tussen Vanbreda, verzekeringsmaatschappijen en klanten. Als Manager van deze teams combineer je een aantal cruciale rollen: je stuurt en inspireert een team van financiële professionals, je draagt de eindverantwoordelijkheid voor de werking en voor de resultaten van de afdeling. * Vanuit jouw rol zorg je voor een motiverende en inspirerende werkomgeving waar iederee
                          Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. * Financial Services: Uitvoeren van grondige controles en het opstellen van nauwkeurige afrekeningen voor de verzekeringspolissen van onze klanten. * Insurers Accounts: Beheer van de financiële afhandeling en reconciliatie van transacties tussen Vanbreda, verzekeringsmaatschappijen en klanten. Als Manager van deze teams combineer je een aantal cruciale rollen: je stuurt en inspireert een team van financiële professionals, je draagt de eindverantwoordelijkheid voor de werking en voor de resultaten van de afdeling. * Vanuit jouw rol zorg je voor een motiverende en inspirerende werkomgeving waar iederee
                          plus
                          Als werfleider bij ons neem jij de dagelijkse leiding op onze werven voor jouw rekening. Samen met de projectleider zorg je ervoor dat elk project correct en tijdig wordt uitgevoerd. * Je coördineert de volledige uitvoering van verschillende werven per dag (gietasfalt, afdichtingen), verspreid over België met operationele en administratieve opvolging. * Je staat in voor de aansturing van eigen personeel en onderaannemers, en onderhoudt contact met leveranciers en opdrachtgevers. * Je volgt de planning op en houdt toezicht op kwaliteit, veiligheid en milieu. * Je rapporteert rechtstreeks aan de projectleider: over vooruitgang, risicopunten en oplevering. * Begeleiding: Je krijgt bij opstart een mentor toegewezen die jou meehelpt om de weg te vinden bin
                          Als werfleider bij ons neem jij de dagelijkse leiding op onze werven voor jouw rekening. Samen met de projectleider zorg je ervoor dat elk project correct en tijdig wordt uitgevoerd. * Je coördineert de volledige uitvoering van verschillende werven per dag (gietasfalt, afdichtingen), verspreid over België met operationele en administratieve opvolging. * Je staat in voor de aansturing van eigen personeel en onderaannemers, en onderhoudt contact met leveranciers en opdrachtgevers. * Je volgt de planning op en houdt toezicht op kwaliteit, veiligheid en milieu. * Je rapporteert rechtstreeks aan de projectleider: over vooruitgang, risicopunten en oplevering. * Begeleiding: Je krijgt bij opstart een mentor toegewezen die jou meehelpt om de weg te vinden bin
                          plus
                          De type projecten variëren van sporthallen, kantoorgebouwen, opslagplaatsen, loodsen, automatische magazijnen, laadpleinen, parkings, marktpleinen, treinstations, VRI's, zonnepanelen installaties, etc. Wat zal de functie inhouden? * Je draagt de verantwoordelijkheid van A tot Z voor de opvolging, optimalisatie en realisatie van de jouw toegewezen werven. * Je staat in voor de dagelijkse leiding op de werven, dit wil zeggen dat je zowel instaat voor organisatie, coördinatie en de controle van deze werven. * Je onderhoudt de contacten met alle betrokken partijen waaronder de bouwheer, de en . * Je rapporteert aan de . * Je hebt bij voorkeur een diploma Bachelor of Maste
                          De type projecten variëren van sporthallen, kantoorgebouwen, opslagplaatsen, loodsen, automatische magazijnen, laadpleinen, parkings, marktpleinen, treinstations, VRI's, zonnepanelen installaties, etc. Wat zal de functie inhouden? * Je draagt de verantwoordelijkheid van A tot Z voor de opvolging, optimalisatie en realisatie van de jouw toegewezen werven. * Je staat in voor de dagelijkse leiding op de werven, dit wil zeggen dat je zowel instaat voor organisatie, coördinatie en de controle van deze werven. * Je onderhoudt de contacten met alle betrokken partijen waaronder de bouwheer, de en . * Je rapporteert aan de . * Je hebt bij voorkeur een diploma Bachelor of Maste
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Gérant E De Programme à Beveren?

                          Salaire moyen par an
                          66.500 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Gérant E De Programme à Beveren est de 66.500 €. Les salaires de Gérant E De Programme à Beveren vont de 57.400 € à 77.800 €.